Στην Εισαγγελία η Πρόεδρος του Δ.Σ. Σερρών

Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σερρών, Χρυσούλα Δρίγκα, επισκέφθηκε σήμερα την Εισαγγελία Πρωτοδικών Σερρών για να ενημερώσει την Εισαγγελέα σχετικά με καταγγελία του Σερραίου επιχειρηματία Απόστολου Αποστολίδη, για τον διαγωνισμό οδοφωτισμού από την προηγούμενη δημοτική αρχή. Ο Αποστολίδης είχε καταγγείλει ότι ο διαγωνισμός ήταν σχεδιασμένος ώστε να μην υπάρξει δεύτερος υποψήφιος. Η ενέργεια αυτή συνάδει με τις δηλώσεις της Δημάρχου Σερρών για τη διασφάλιση της διαφάνειας και νομιμότητας.




Στήριξη των Τρίτεκνων Οικογενειών: Συνάντηση του Δ.Σ. του Συλλόγου με τον Δήμαρχο Θάσου

Μέλη του ΔΣ συναντήθηκαν στο δημαρχείο θασου με το Δήμαρχο Θασου κ Κυριακίδη Λευτέρη, τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ κ Μανίτσα Κων/νο και τον αντιδήμαρχο διοικητικών υπηρεσιών κ Γεωργίου Ιωάννη και συζήτησαν σε πολύ θετικό κλίμα θέματα που αφορούν την στήριξη και βοήθεια της Τρίτεκνης οικογένειας στην Θάσο.

Συμφωνήθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο, να γίνει σύντομα στον Λιμένα ενημερωτική συνάντηση για όλους τους τρίτεκνους του νησιού, όπου και θα ανακοινωθούν θετικές εξελίξεις και θα υπαρξει άρτια πληροφόρηση για όλα τα θέματα που μας απασχολούν και για όσα ωφελήματα έχουμε επιτύχει στον νομό Καβάλας, αλλά και στην χώρα γενικότερα.




Ζήτησε τις παραιτήσεις του Δ.Σ. του ΟΠΕΚΕΠΕ ο Κώστας Τσιάρας

Τις παραιτήσεις του Δ.Σ. του Οργανισμού Πληρωμών των Κοινοτικών Ενισχύσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ) ζήτησε την Τρίτη το βράδυ ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Τσιάρας.

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία αντικατάστασης της διοίκησης του Οργανισμού και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις για τη νέα διοίκηση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εξελίξεις αυτές έρχονται μετά την αλλαγή του προέδρου στον ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ όπου τοποθετήθηκε ο κ. Αντώνης Φιλιππής ενώ όπως αναφέρουν πληροφορίες του protothema.gr, αλλαγές θα γίνουν και σε άλλους οργανισμούς όπως ο ΕΛΓΑ και ο ΕΦΕΤ.

protothema.gr




Θάσος | Συνάντηση του νέου Δ.Σ. του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου με τον δήμαρχο

Την Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική συνάντηση μεταξύ του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου και του Δημάρχου Θάσου, Ελευθέριου Κυριακίδη. Η συνάντηση έλαβε χώρα στο γραφείο του Δημάρχου και παρευρέθηκε το σύνολο των μελών του νέου Δ.Σ. του Σωματείου, συμπεριλαμβανομένων του Προέδρου Αναστάσιου Μπίλια, της Αντιπροέδρου Μαρίας Πολυμέρου, της Ταμία Φρίντας Νικολέρη, του Γενικού Γραμματέα Ραφαήλ Ρήγα, και άλλων μελών του Δ.Σ.

Στην ατζέντα της συνάντησης συζητήθηκε το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου και του Δήμου, με στόχο την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων που απασχολούν τους επαγγελματίες του νησιού. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις δυνατότητες στήριξης από πλευράς Δήμου για την επίλυση ζητημάτων που σχετίζονται με την τοπική επιχειρηματικότητα.

Μετά τη συνάντηση, ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, τόνισε τη σημασία της ενεργοποίησης ιστορικών επαγγελματικών συλλόγων όπως το Σωματείο Επαγγελματιών Θάσου, αναγνωρίζοντας τη συμβολή τους στην ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στα κοινά. Εξέφρασε την πεποίθηση ότι η συνεργασία με το Σωματείο θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του νησιού και υπογράμμισε ότι ο Δήμος θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με όλους τους τοπικούς συλλόγους για το όφελος της Θάσου.

Ο Δήμαρχος έκλεισε τις δηλώσεις του εκφράζοντας την ελπίδα ότι η πρωτοβουλία αυτή θα βρει ευρεία αποδοχή από την τοπική επαγγελματική κοινότητα, εμπνέοντας και άλλους επαγγελματίες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της συμμετοχής στα κοινά.




Τοψίδης : Νέο Δ.Σ στο Βιοτεχνικό Πάρκο Καβάλας – Σύντομα εξελίξεις με την Εργοανάπτυξη

Ο ορισμός της νέας διοίκησης του ΒΙΟΠΑ και η διαπίστωση της άρτιας συνεργασίας της Περιφέρειας ΑΜΘ με τους κυριότερους εταίρους, δηλαδή τον Δήμο Καβάλας και το Επιμελητήριο Καβάλας, ήταν οι θετικές εξελίξεις που προέκυψαν από την Έκτακτη Γενική Συνέλευσης της εταιρίας που συγκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 27/05, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.

Μετά την ολοκλήρωση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης του ΒΙΟΠΑ Καβάλας και τον ορισμό νέου Διοικητικού Συμβουλίου, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης γνωστοποίησε την πρότασή του για τα νέα μέλη του Δ.Σ. και εξέφρασε την ικανοποίηση του για την καλή συνεργασία με τους άλλους εταίρους, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των ζητημάτων που απασχολούν το χώρο της μεταποίησης και τα οποία είναι στις προτεραιότητες της Διοίκησης της Περιφέρειας ΑΜΘ. Συγκεκριμένα ο κ. Τοψίδης υπογράμμισε ότι «σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση, οι τρεις εταίροι του ΒΙΟΠΑ Καβάλας να έχουμε ορίσει τους εκπροσώπους μας για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο θα λειτουργήσει το ΒΙΟΠΑ για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Από πλευράς Περιφέρειας προτείναμε:

  • τον κ. Δημήτριο Τριανταφύλλου, ως Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο
  • τον κ. Δημήτριο Κλειτσιώτη και

  • τον κ. Δημήτριο Στεργιόπουλο.

Την ίδια ώρα τίτλοι τέλους, τουλάχιστον υπό τη σημερινή της μορφή, θα πάρει η ΕΡΓΟΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΕ, η οποία είχε συνδεθεί με την λειτουργία, ή μάλλον την μη λειτουργία, των Λουτρών των Ελευθερών. Να θυμίσουμε πως η εταιρεία, και η λειτουργία της, είχε δημιουργήσει πολλές φορές συγκρούσεις εντός του Περιφερειακού Συμβουλίου, κυρίως μεταξύ Περιφερειακών Συμβούλων από την Καβάλα, όπου έχει την έδρα της.

https://youtu.be/5qAtPv99zmQ




Νέα Πρόεδρος του Δ.Σ των Κατασκηνώσεων της Νέας Περάμου η Μυρσίνη Χρυσαφούδη

Όπως ανάρτησε η κ.α Χρυσαφούδη :

“Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα η απόφαση του Δημάρχου Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης να με ορίσει Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου των Κατασκηνώσεων της Ν. Περάμου.

Τον ευχαριστώ θερμά και δεσμεύομαι να φανώ αντάξια των απαιτήσεων. Αποτελεί μία ιδιαίτερα υπεύθυνη και απαιτητική θέση που αποσκοπεί στην κοινωνικοποίηση, τη ψυχαγωγία και τη δημιουργία ευχάριστου περιβάλλοντος για τα παιδιά, αλλά και τους ενήλικες κατασκηνωτές, κατά τη διάρκεια της κατασκηνωτικής περιόδου.

Βασική προϋπόθεση για την επίτευξη των προαναφερθέντων είναι η ύπαρξη των κατάλληλων υποδομών, που ο Δήμος μας διαθέτει. Κάθε χρόνο πραγματοποιούνται οι απαραίτητες ενέργειες για την ύπαρξη σύγχρονων και λειτουργικών υποδομών, καθώς και εξοπλισμού. Οι κατασκηνώσεις μας φιλοξενούν μικρούς και μεγάλους, παρέχοντας τους πλήρες πρόγραμμα ψυχαγωγίας με ειδικούς ψυχαγωγούς (αθλητισμός, μουσική, χειροτεχνία κ.α.). Επιπλέον, διαθέτουμε 2 ναυαγοσώστες και ιατρό για την ασφάλεια και περίθαλψη των κατασκηνωτών.

Επίσης, υπάρχει ειδική μέριμνα για τα άτομα ΑμεΑ, διαθέτοντας τις απαραίτητες υποδομές για την άρτια φιλοξενία και ψυχαγωγία τους. Αξίζει να αναφερθεί η ύπαρξη ειδικής ράμπας Sea Access, η οποία χρησιμοποιείται από άτομα με περιορισμένη κινητικότητα ΑμεΑ, ώστε να έχουν ασφαλή και αυτόνομη πρόσβαση στη θάλασσα. Τέλος, οι κατασκηνώσεις μας έχουν όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά, καθώς οι εκθέσεις των ελέγχων είναι άριστες! Ένα αποτέλεσμα των πολυετών προσπαθειών του Δήμου Παγγαίου, καθώς και του προηγούμενου προέδρου Τάσος Μεταξάς , οι οποίοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μία από τις καλύτερες κατασκηνώσεις πανελλαδικά.

Με λίγα λόγια… καλή κατασκηνωτική περίοδο να έχουμε!”




Επίσκεψη του Δ.Σ. του Σκοπευτικού Συλλόγου στον Δήμαρχο Δράμας

Τον Δήμαρχος Δράμας, Γιώργο Παπαδόπουλο, επισκέφθηκε το Δ.Σ. του Σκοπευτικού Συλλόγου Δράμας-στον οποίο ο Δήμαρχος είναι μέλος-, ο Πρόεδρος, Ι. Στρατήρος, ο Αντιπρόεδρος, Ευ. Κατσαϊτης και ο Αναπλ. Γρ. Π. Παπαδόπουλος μεταφέροντας ευχές για καλή δύναμη στα νέα του καθήκοντα. Η επίσκεψη ήταν εθιμοτυπική αλλά με την ευκαιρία αυτή έγινε αναφορά στο πάγιο αίτημά του Σκοπευτικού για τη δημιουργία ενός σκοπευτηρίου κοντά στην πόλη, αίτημα για το οποία ζήτησαν και έλαβαν υπόσχεση για τη συνδρομή του Δήμου προκειμένου να υλοποιηθεί.




Επίσκεψη του Δ.Σ. του ΣΥ.Κ.Π.Ε. Ν. Δράμας στον Δήμαρχο

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, δέχθηκε στο γραφείο του το Προεδρείο του Δ.Σ. του Συλλόγου Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας, αποτελούμενο από τον Πρόεδρο Γ. Ιωαννίδη, Αντιπρόεδρο Αν. Παυλίδη και τη Γεν. Γραμματέα Δ. Αναστασιάσου. Εκτός από τις ευχές όλων των μελών του ΣΥ.Κ.Π.Ε. ν. Δράμας, το Προεδρείο υπέβαλε στο Δήμαρχο Δράμας μια σειρά αιτημάτων και προτάσεων για τη βελτίωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Δράμα τις οποίες ο Δήμαρχος δέχθηκε με ενδιαφέρον.