Θετική η Fraport για εταιρίες low cost στο Αεροδρόμιο της Καβάλας – Συνάντηση Μ. Δέμπα με στελέχη στην Αθήνα

Με θετικές ειδήσεις επέστρεψε από την Αθήνα ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκος Δέμπας.

Αρχικά ο κ. Δέμπας είχε συμμετείχε σε συνάντηση εργασίας σχετικά με το νομοσχέδιο για την «Αξιοποίηση του Αιγιαλού από τις Επιχειρήσεις Υγειονομικού Ενδιαφέροντος»

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε ενόψει της επικείμενης έκδοσης του νομοσχεδίου με τίτλο «Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές» ενώ τέθηκαν επί τάπητος ενδιαφέροντα θέματα σχετικά με τα beach bars και τον χώρο λειτουργίας τους στις παραλίες.

Στην συνέχεια είχε συνάντηση με στελέχη της Fraport Greece εκεί όπου υπήρξε πολύ καλό κλίμα και όπως τόνισε ο κ. Δέμπας η Fraport φάνηκε θετική στις low cost (χαμηλού κόστους) εταιρίες στο Αεροδρόμιο της Καβάλας.