25η Μαρτίου 2025 : Δείτε την παρέλαση της Χρυσούπολης




Συνεδρίαση αρμόδιων φορέων για τα πεπραγμένα του 2024 του ΤΟΕΒ Χρυσούπολης

Πραγματοποιήθηκε η ετήσια συνεδρίαση των αρμόδιων φορέων του Τοπικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ) Χρυσούπολης, κατά την οποία έγινε απολογισμός των πεπραγμένων για το έτος 2024. Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι του ΤΟΕΒ, τοπικοί παράγοντες, καθώς και αγρότες της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, παρουσιάστηκαν τα έργα που υλοποιήθηκαν την προηγούμενη χρονιά, με έμφαση στη βελτίωση των αρδευτικών συστημάτων και την αποτελεσματική διαχείριση των υδάτινων πόρων. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες για την εξοικονόμηση νερού, καθώς και στη συντήρηση και αναβάθμιση των υπαρχόντων δικτύων άρδευσης.

Η συνεδρίαση έκλεισε με δεσμεύσεις για συνέχιση των προσπαθειών προς την κατεύθυνση της αειφορίας και της στήριξης της τοπικής αγροτικής παραγωγής, με τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων.




Χρυσούπολη | Τραγικό τέλος για ηλικιωμένο ποδηλάτη έξω από το δημοτικό γήπεδο Χρυσούπολης

Τραγικό τέλος για έναν ηλικιωμένο ποδηλάτη (80 ετών) ο οποίος έχασε την ζωή του το απόγευμα της Κυριακης 10 Νοεμβρίου, όταν το ποδήλατο που οδηγούσε συγκρούστηκε με αυτοκίνητο.

Το θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε έξω από το Δημοτικό Γήπεδο Χρυσούπολης, ενώ διενεργείται αρμόδιες προανάκριση για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη ένα ακόμη τραγικό συμβάν.




Τροχαίο δυστύχημα στην διασταύρωση της Χρυσούπολης – Νεκρός ένας νεαρός άντρας

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας είναι ο τραγικός απολογισμός του τροχαίου δυστυχήματος που συνέβη το βράδυ του Σαββάτου 2 Νοεμβρίου στην διασταύρωση της Χρυσούπολης.

Στο δυστύχημα ενεπλάκησαν ένα δίκυκλο και ένα ΙΧ, ενώ από την σύγκρουση έχασε την ζωή του ο οδηγός της μοτοσυκλέτας ο οποίος είχε καταγωγή από την Γραβούνα του Δήμου Νέστου.

Προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα.

 




Ο Νέστος Χρυσούπολης ενισχύει την άμυνα του με τον Μανώλη Περδίκη

Ο Νέστος Χρυσούπολης ανακοίνωσε το πρωί της Τετάρτης 4 Σεπτεμβρίου μια ακόμα σημαντική προσθήκη στην άμυνα της ομάδας. Πρόκειται για τον 25χρονο κεντρικό αμυντικό Μανώλη Περδίκη, ο οποίος πρόσφατα αποδεσμεύτηκε από τον ΑΟ Καβάλας, παρόλο που είχε ανανεώσει τη συνεργασία του με την ομάδα της Καβάλας λίγες εβδομάδες νωρίτερα, μετά από μια εξαιρετική χρονιά στη Γ’ Εθνική. Ο Περδίκης, ψηλός και επιδραστικός αμυντικός από την Κρήτη, έχει επίσης αγωνιστεί σε ομάδες όπως η Βέροια, η Ιεράπετρα και ο ΟΦΗ.

Η ανακοίνωση του Νέστου για τη μεταγραφή αναφέρει: «Με χαρά ανακοινώνουμε την προσθήκη του Μανώλη Περδίκη στην ομάδα μας. Ερχόμενος από την Καβάλα, θα ενταχθεί στο ρόστερ μας και του ευχόμαστε μια υγιή και επιτυχημένη ποδοσφαιρική χρονιά με την ομάδα μας».

Παράλληλα, η προετοιμασία της ομάδας υπό την καθοδήγηση του Νίκου Κεχαγιά συνεχίζεται ομαλά και χωρίς προβλήματα στο δημοτικό στάδιο Χρυσούπολης. Οι εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά παιχνίδια είναι πολύ θετικές, τόσο με τις νίκες όσο και με την συνολική εικόνα της, γεγονός που ενισχύει την αισιοδοξία για την διεκδίκηση του τίτλου στον 1ο όμιλο.

Η επόμενη φιλική αναμέτρηση της ομάδας είναι προγραμματισμένη για το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου στην Αλεξανδρούπολη, απέναντι στην τοπική ομάδα. Ακολουθεί φιλικό με τον Άρη Αβάτου την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου στο γήπεδο της Χρυσούπολης, και έπειτα η ομάδα θα επικεντρωθεί στην έναρξη του πρωταθλήματος.




Νέστος Χρυσούπολης: Ένα βήμα από τον Μανώλη Περδίκη…

O 25χρονος κεντρικός αμυντικός που έλυσε πριν από λίγες ημέρες τη συνεργασία του με τον ΑΟΚ βρίσκεται πολύ κοντά στη «μετακόμιση» του στη Χρυσούπολη.

Πολύ κοντά στην απόκτηση του Μανώλη Περδίκη φαίνεται να είναι  Νέστος Χρυσούπολης και το πιθανότερο είναι άμεσα να οριστικοποιηθεί το deal και να ξεκινήσει προπονήσεις υπό τις οδηγίες του Νίκου Κεχαγιά, σύμφωνα με το monobala.gr.

Ο 25χρονος Κρητικός στόπερ ήταν βασικός στην περσινή πορεία ανόδου της Καβάλας (συμπαίκτης με Καζαντζίδη και Ιωαννίδη, που επίσης μεταγράφηκαν στο συγκρότημα της Χρυσούπολης) και αρχικά είχε ανανεώσει με τον ΑΟΚ, αλλά αποχώρησε πρόσφατα. Ο Περδίκης έχει αγωνιστεί ακόμα σε Βέροια, Ιεράπετρα και ΟΦΗ.

Στο Νέστο επικρατεί ικανοποίηση τόσο από τη νίκη στο φιλικό παιχνίδι με τον ΑΟΚ το απόγευμα του Σαββάτου, όσο και από την καλή εμφάνιση που πραγματοποίησε η ομάδα (εν μέσω της σκληρής προετοιμασίας). Στη Χρυσούπολη δεν έχουν κρύψει ότι ο στόχος τους είναι να διεκδικήσουν τον τίτλο στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και να προβιβαστούν στη Super League 2.

www.kavalapost.gr



Φωτιά τώρα στο Προάστιο Χρυσούπολης

Φωτιά ξέσπασε την Δευτέρα 5 Αυγούστου στην συνοικία του Προαστίου Χρυσούπολης του Δήμου Νέστου.

Ευτυχώς η φωτιά ήταν μικρής έκτασης με αποτέλεσμα την άμεση κατάσβεση της,  τα αίτια της φωτιάς προήλθαν απο ριψή τσιγάρου σε ακαθάριστο οικόπεδο,σύμφωνα με τον εντεταλμένο σύμβουλο πολιτικής προστασίας Δήμου Νέστου κ. Κωσταντίνο Χιώτη.




Δήμος Νέστου | Παρουσίαστηκε το 7ο βιβλίο της σειράς “Ιστορικά της Χρυσούπολης”

“Στου Ζαχαριάδη” είναι ο τίτλος του 7ου βιβλίου της σειράς “Ιστορικά της Χρυσούπολης”, που εκδόθηκε από τον Δήμο Νέστου και την Αναπτυξιακή Α.Ε.

Η παρουσίαση του βιβλίου πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Ιουνίου 2024 στις 21:00, στον χώρο του Μουσείου, από τον φιλόλογο, ιστορικό ερευνητή και συγγραφέα, κ. Ιορδάνη Βλαχόπουλο.

Το θέμα του βιβλίου αφορά ένα βιομηχανικό συγκρότημα έκτασης 6.500 τ.μ., το οποίο περιλάμβανε καπναποθήκες, γραφεία και σπίτια, και δέσποζε στο κέντρο της πόλης από το 1924 έως το 1996, όταν και κατεδαφίστηκε, δίνοντας τη θέση του στη σημερινή πλατεία Παπανδρέου και στο πάρκινγκ. Το μοναδικό κτίριο από αυτά που παρέμεινε είναι η οικία Ζαχαριάδη, η σημερινή Τράπεζα Πειραιώς.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση ενός τριανταπεντάλεπτου ντοκιμαντέρ, το οποίο δημιούργησε ο συγγραφέας με τη βοήθεια της τεχνολογίας, για την αναπαράσταση του χώρου όπως αυτός λειτούργησε διαμέσου του χρόνου. Το βιβλίο προλόγισε η αντιδήμαρχος Πολιτισμού, κ. Χαϊτίδου Χριστίνα.

Στην εκδήλωση, πέραν του δημάρχου, παρευρέθηκαν η βουλευτής Καβάλας Αγγελική Δεληκάρη, ο πατέρας Αδαμάντιος, ο διοικητής του Α.Τ. Χρυσούπολης, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι συλλόγων και πλήθος πνευματικού κόσμου.




Europe Direct Α.Μ.Θ. | Εκδήλωση για την Ημέρα της Ευρώπης με το Γενικό Λύκειο Χρυσούπολης

Την Πέμπτη 25 Απριλίου το Europe Direct Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης πραγματοποίησε εκδήλωση με το Γενικό Λύκειο Χρυσούπολης για την Ημέρα της Ευρώπης. Στο πρώτο μέρος ο Καθηγητής του Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Χρύσανθος Τάσσσης, παρουσίασε τους θεσμούς και τον τρόπο λήψης αποφάσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εστιάζοντας στον ρόλο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Στη συνέχεια ο Δρ. Αργύριος Σαπουνίδης από το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας παρουσίασε το πρόγραμμα LIFEEL, τους στόχους και τις δράσεις του προγράμματος στο πλαίσιο της European Maritime Day.

Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης το ΓΕΛ Χρυσούπολης μας «γύρισε» πίσω στο χρόνο, παρουσιάζοντας τις δράσεις του την τελευταία τριετία στο πρόγραμμα «Σχολεία – Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου».

Την εκδήλωση χαιρέτησε Αντιδήμαρχος Οικονομικού Προγραμματισμού Δημοτικής Περιουσίας -Διοικητικής Αναδιάρθρωσης & Οργάνωσης του Δήμου Νέστου, κ. Κέλλης Γιώργος και η κα. Χριστίνα Χαϊτίδου, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Δια Βίου Μάθησης και Μουσικής Εκπαίδευσης του Δήμου Νέστου.




Έτοιμα τα καταστήματα εστίασης της Χρυσούπολης για το καλοκαίρι του 2024

Μπορεί ο χειμώνας γενικότερα να είναι δύσκολος για τις περισσότρες επιχερήσεις λόγω της μείωσεις των καταναλωτών αλλα και των τουριστών, όμως σε σχέση με προηγούμνα χρόνια και με τα χρόνια της πανδημίας του κορονοϊού ήταν ένας σχετικά καλός χειμώνας, με τους κυριώτρερους προβληματισμούς για τις επιχειρήσεις να είναι οι ανατιμήσεις. Τα καταστήματα εστίασης μάλιστα έχουν αποροφίσει μεγάλο μέρος των ανατιμήσεων κανοντας μόνο μικρές αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους.

Την ίδια λωρα όμως όλοι οι επαγελαμτίες είναι έτοιμοι και αισιόδοξοι για το καλοκαίρι του 2024 και την αύξηση της καταναλωτικής κίνησης.




Στο επίκεντρο οι ελλέιψεις προσωπικού στο Κ.Υ. Χρυσούπολης

Όπως σε όλα τα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας της χώρας έτσι και σε αυτό της Χρυσούπολης η έλλειψη του ιατρικού και του νοσηλευτικού προσωπικού είναι εμφανή και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις δημιουργεί και πρόβλημα στα εξυπηρέτηση των ασθενών καθώς απουσιάζουν ιατροί. Ενω όσον αφορά τα κρούσματα κορονοϊού και γριπής, αυτά φαινεται πως στην περιοχή φέτος τον χειμώνα ήταν ελεγχόμενα και δεν δημιούργησαν κανένα πρόβλημα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ωστόσο, σύμφωνα με την διευθύντρια του Κέντρου Υγείας Χρυσούπολης, παρουσιάζεται με το πλήρωμα του ΕΚΑΒ της Χρυσούπολης, όπου αυτό δεν υπρχει και μάλιστα για τα επίγοντα περιστατικά έχουν επανδρωθεί και στρατιωτικοί στην θέση αυτή.




Δύσκολες ημέρες ακολουθούν για τις επιχειρήσεις της Χρυσούπολης μετά τις γιορτές των Χριστουγεννών

Θετικός φαίνεται πως είναι ο απολογισμός των γιορών και για τα εμπορικά κατατήματα της Χρυσούπολης, όπου η καταναλωτές στα τέλη του Δεκέμβρη έκαναν αρκετά ψώνια.
Σύμφωνα όμως με την πρόεδρο του εμπορίκου συλλόγου Χρυσούπολης, κ. Ευαγγελία Καχέλου, μετά απο τις γιορτές δύσκολες ημέρες ακολουθούν για τις επιχειρήσεις τις περιοχής καθώς ξαναεμφανίζονται τα οικονομικά προβήματα που όλοι άφησαν πίσω πριν απο τις γιορτές των Χριστουγέννων, με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο να παραμένει στο επίκεντρο.




Νίκος Παναγιωτόπουλος | Το νέο αρδευτικό έργο στην ΠΕ Ξάνθης ενδέχεται να δημιουργήσει προβλήματα στην πεδιάδα της Χρυσούπολης

Ερώτηση σχετικά με την κατασκευή του νέου αρδευτικού έργου στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης και τα προβλήματα που πιθανόν θα προκαλέσει στην άρδευση της πεδιάδας της Χρυσούπολης, κατέθεσε προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Λευτέρη Αυγενάκη ο Βουλευτής Ν. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και τις αρμόδιες υπηρεσίες, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα η κατασκευή νέου έργου αρδευτικού δικτύου στην ανατολική πλευρά του ποταμού Νέστου, στην Π.Ε. Ξάνθης.

Οι πληροφορίες συγκλίνουν ότι πρόκειται για έργο, το οποίο σχεδιάζεται να αρδεύσει έκταση 300.000 στρεμμάτων. Εκτιμάται ότι για την άρδευση των εκτάσεων αυτών εκτιμάται ότι απαιτούνται τουλάχιστον 200 εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερού, τα οποία θα προέρχονται από τον ποταμό Νέστο.

Στις δύο πλευρές του ποταμού Νέστου, ως σήμερα, υφίστανται δύο εγκαταστάσεις υδροληψίας, μία για την πλευρά της Π.Ε. Ξάνθης και μια για την πλευρά της Π.Ε. Καβάλας, οι οποίες λειτουργούν από την δεκαετία του 1960.

Στην πλευρά της Ξάνθης αρδεύονται με οργανωμένο αρδευτικό δίκτυο ανοικτών αγωγών περί τα 31.000 στρέμματα ενώ στην πλευρά της Καβάλας, με επίσης οργανωμένο αρδευτικό δίκτυο ανοικτών αγωγών, αρδεύονται περί τα 200.000 στρέμματα.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι οι ποσότητες νερού που αιτούνται κατ’ έτος, οι δύο ΤΟΕΒ που διαχειρίζονται το αρδευτικό δίκτυο στην δυτική πεδιάδα του Νέστου (Καβάλα) από τη Διεύθυνση Υδάτων Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης είναι της τάξεως των 170 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων για την αρδευτική περίοδο, η οποία ξεκινά το 1ο δεκαήμερο του Απριλίου και ολοκληρώνεται στα τέλη Οκτωβρίου.

Ήδη οι ποσότητες που παρέχονται έναντι των αιτουμένων από τους δύο ΤΟΕΒ για την εξυπηρέτηση της άρδευσης των εκτάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια είναι μειωμένες σημαντικά, με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται, ήδη, πολλαπλά προβλήματα στην άρδευση της δυτικής πεδιάδας του Νέστου (περιοχή Χρυσούπολης Καβάλας) με επιπτώσεις στη φυτική παραγωγή της περιοχής.

Με απλά λόγια, ήδη οι διαθέσιμες ποσότητες από το φράγμα Θησαυρού, το οποίο ουσιαστικά διαχειρίζεται την κατάντη αυτού, παροχή του ποταμού Νέστου δεν επαρκούν έναντι των υφιστάμενων σήμερα αναγκών άρδευσης.

Είναι σκόπιμο να αναφερθεί πως στην εν λόγω πεδιάδα καλλιεργούνται σε συντριπτικό ποσοστό εντατικές καλλιέργειες, οι οποίες παράγουν υψηλής αξίας γεωργικά προϊόντα τα οποία πιστοποιούνται και εξάγονται με προφανή σημαντικά οφέλη για την τοπική αλλά και την εθνική οικονομία (σπαράγγια, κηπευτικά, ακτινίδια, βρώσιμες ελιές, μποστανικά κ.α.).

Υπενθυμίζεται ότι από την κατασκευή του φράγματος Θησαυρού, σκοπός του είναι: α) η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, β) ο εμπλουτισμός του οικοσυστήματος και γ) η υποστήριξη του πρωτογενή τομέα.

Τα τελευταία χρόνια, η λειτουργία του φράγματος δέχεται τις επιπτώσεις της εξελισσόμενης κλιματικής αλλαγής, η οποία περιλαμβάνει την μείωση των χιονοπτώσεων και των βροχοπτώσεων με αποτέλεσμα οι ποσότητες νερού στον ταμιευτήρα του Θησαυρού να είναι σημαντικά μειωμένες και κατά συνέπεια να υφίσταται αδυναμία κάλυψης των αναγκών σε αρδευτικό νερό που χρειάζονται οι υφιστάμενες καλλιέργειες που βρίσκονται εντός των κατασκευασμένων και λειτουργούντων αρδευτικών δικτύων, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σήμερα να περιορίζονται και οι ποσότητες νερού που είναι διαθέσιμες για την άρδευση τόσο της ανατολικής όσο και της δυτικής πεδιάδας του Νέστου. Ενώ για το μέλλον εάν συνεχιστεί και ενταθεί η κλιματική αλλαγή, η κατάσταση της άρδευσης στα υφιστάμενα αρδευτικά δίκτυα θα καταστεί κρίσιμη με ανυπολόγιστες ζημίες στην φυτική παραγωγή.

Εφόσον λοιπόν η εξυπηρέτηση με αρδευτικό νερό των υφιστάμενων και λειτουργούντων δικτύων είναι ήδη οριακή και δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες, πως είναι δυνατόν να προγραμματίζεται η δημιουργία νέων αρδευτικών δικτύων όταν το νερό ήδη δεν επαρκεί;

Υπογραμμίζεται δε, με έμφαση, πως το αρδευτικό έργο που επιχειρείται να δρομολογηθεί στην ΠΕ  Ξάνθης στηρίζεται σε μια πεπαλαιωμένη υδρολογική μελέτη που εκπονήθηκε το 1993 (!) και τα δεδομένα της οποίας προφανώς απέχουν πολύ από την σημερινή πραγματικότητα.

Είναι περισσότερο από προφανές ότι δεδομένων αλλαγών που  επήλθαν στο κλίμα ένα έργο του 2024 δεν μπορεί να βασιστεί σε μια μελέτη που εκπονήθηκε πριν από 30 και πλέον χρόνια. Σημειώνεται, τέλος, ότι υπό τις σημερινές συνθήκες, διαφαίνεται ότι η ασκούμενη διαχείριση του φράγματος Θησαυρού αποσκοπεί στην σταθερή παραγωγή ενέργειας καθόλη την διάρκεια του έτους και όχι, όπως παλαιότερα, στην αποθήκευση του νερού στο φράγμα και στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μόνο κατά την περίοδο των αναγκών άρδευσης ώστε να εξυπηρετείται η ασκούμενη γεωργία στην περιοχή.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ανωτέρω καθώς και τον πρόδηλο κίνδυνο για την φυτική παραγωγή της περιοχής στο υφιστάμενο αρδευτικό δίκτυο από το ενδεχόμενο κατασκευής του νέου έργου,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:

  1. Προτίθεται το Υπουργείο να ζητήσει τη γνώμη όλων των εμπλεκόμενων φορέων για το θέμα, όπως είναι η Διεύθυνση Υδάτων ΑΜ-Θ, η Διοίκηση Φράγματος Θησαυρού, οι ΤΟΕΒ της περιοχής κ.α.;
  2. Προτίθεται το Υπουργείο να προχωρήσει στην επικαιροποίηση της μελέτης του 1993, ώστε το έργο να υλοποιηθεί με βάση τα πραγματικά στοιχεία και δεδομένα των διαθέσιμων ποσοτήτων νερού;
  3. Δεδομένου ότι υπό τις συνθήκες ανεπάρκειας του αρδευτικού νερού, το νέο έργο θα καθορίζει ποια περιοχή θα παραμένει χωρίς αρδευτικό νερό και θα υφίσταται τις μεγαλύτερες συνέπειες στο άμεσο μέλλον, να γίνει γνωστό σε ποιο σημείο θα χωροθετηθεί η νέα υδροληψία για το εν λόγω νέο έργο; Ανάντη ή κατάντη των δύο υφισταμένων υδροληψιών;

 




Την Άνοιξη του 2024 ξεκινούν οι εργασίες για την κατασκευή του Κολυμβητηρίου Χρυσούπολης

Yπογράφτηκε η σύμβαση μεταξύ του Δήμου Νέστου και του εκπροσώπου της ανάδοχης εταιρείας, για το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΝΕΣΤΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑΣ» προϋπολογισμού: 5.950.000,00 Ευρώ.

Το παραπάνω έργο περιλαμβάνει: Ανοικτό κολυμβητήριο που απαρτίζεται από δύο πισίνες εκ των οποίων μία αγωνιστική και μία εκμάθησης και χρήσης από ΑΜΕΑ.

Ο υπαίθριος χώρος του κολυμβητηρίου θα διαμορφωθεί ως πάρκο αναψυχής με χώρους πρασίνου, πλακόστρωτους διαδρόμους, καθιστικά παγκάκια και άλλο αστικό εξοπλισμό, όπως και θέσεις στάθμευσης. Ο σκοπός του έργου είναι η κάλυψη των αναγκών του Δήμου που αφορούν την εκγύμναση και αναψυχή των δημοτών, στα προγράμματα άθλησης, στις προπονήσεις, στη διεξαγωγή αγώνων αθλητικών συλλόγων, στην εκμάθηση κολύμβησης για μικρά παιδιά καθώς και στην αποκατάσταση μέσω κινησιοθεραπείας στο νερό για ΑΜΕΑ.




Δεντροφύτευση στο Γενικό Λύκειο Χρυσούπολης με στόχο τα 3 δισεκατομμύρια δέντρα στην Ευρώπη έως το 2030

Την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου, το Γενικό Λύκειο Χρυσούπολης, στο πλαίσιο του προγράμματος “Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου”, πραγματοποίησε δράση δεντροφύτευσης στο σχολικό του περιβάλλον. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στην καμπάνια “3 Billion Trees,” η οποία στοχεύει στη φύτευση τριών δισεκατομμυρίων δέντρων έως το 2030. Καταχωρήθηκαν 12 δέντρα στον ψηφιακό χάρτη της εφαρμογής Map My Tree.

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τους μαθητές του τμήματος Γεωπόνων του ΕΠΑΛ Χρυσούπολης, ενώ τα φυτά που χρησιμοποιήθηκαν προσφέρθηκαν από το δασονομείο Χρυσούπολης. Με αυτήν την πρωτοβουλία, το σχολείο συμβάλλει στον στόχο της φύτευσης νέων δέντρων για την προστασία του περιβάλλοντος και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.




Σημαντική δωρεά της ALPHA BANK στο Γηροκομείο Χρυσούπολης

Δομές υγείας, μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων και κοινωνικά φαρμακεία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης αποτελούν τον επόμενο σταθμό του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας της ALPHA BANK «Μαζί, με στόχο την Υγεία», το οποίο συνεχίζει τον δεκαετή κύκλο προσφοράς του στην ελληνική περιφέρεια.

Για αυτόν τον πολύ καλό σκοπό εκπρόσωποι της τράπεζας ALPHA BANK βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στο Πολίτειο Γηροκομείο Χρυσουπόλεως της Ιεράς Μητρόπολης Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου όπου και προχώρησαν στην δωρεά εξοπλισμού.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του ENA Channel :




Ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης στην Λαϊκή Αγορά και τα καταστήματα της Χρυσούπολης

Το πρωί  της Τρίτης ο Δήμαρχος Νέστου, κ. Σάββας Μιχαηλίδης, συνοδευόμενος από τους Νεοεκλεγμένους Συμβούλους επισκέφθηκε τη Λαϊκή Αγορά και τα καταστήματα του κέντρου της πόλης της Χρυσούπολης και συνομίλησε με παραγωγούς και πολίτες του Δήμου Νέστου.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν να ευχαριστήσουν συμβολικά με αυτό τον τρόπο, όλους τους πολίτες του Δήμου, οι οποίοι στήριξαν με τη ψήφο τους τόσο τον ίδιο όσο και την παράταξη του «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ».δίνοντας ένα ποσοστό 78,56% ρεκόρ για τον τόπο μας. Η προσπάθεια για μια νέα θητεία ακόμη ποιο παραγωγική μόλις ξεκίνησε.

Δελτίο Τύπου




A.O. Kαβάλας και Νέστος Χρυσούπολης: ” Με βάρκα την ελπίδα , μπαίνουν αύριο στην μάχη”

Παρών μετά απο μια δύσκολη εβδομάδα και κατι παραπάνω , αδελφικοί μου φίλοι αναγνώστες και μη εμφανίζομαι εκεί που με θέλετε όλοι

Στις  επάλξεις τις υγειούς αθλητικογραφίας και όχι μόνο.

Ο καιρός περνάει γρήγορα μόνο που για μένα λόγω τεράστιων προλημάτων υγείας της οικογένειας μου πέρασε πολύ αργά και βασανιστικά!!!

Έχοντας ουσιαστικά ελπίδα στον Θεό κάτι κατάφερα αλλα ακόμη πρέπει να προσπαθήσω.

Προς το παρόν όμως τα ξεχνάω όλα και ρίχνω το βλέμμα μου στην αθλητική ενημέρωση που προέχει αυτήν την ώρα.

Μετά τις βιβλικές καταστροφές κυρίως στην Κεντρική χώρα αρχίζει απο αύριο Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023 το Πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής στο ποδόσφαιρο.

Θα διεξαχθεί η 2η Αγωνιστική αφου η 1η που θα ξεκινούσε απο τις 10 Σεπτεμβρίου 2023, ανεβλήθει και θα γίνει σε εμβόλιμη ημερομηνία ως συνήθως.

Στον 1ο Όμιλο λοιπόν που ανήκουν οι ομάδες  του Νομού μας οι φίλαθλοι μπορούν να τις δούν στην έδρα τους και τις δύο.

Είναι οι ιστορικές  ΑΟ Καβάλας και Νέστος Χρυσουπόλεως.

Στις 4 λοιπόν θα γίνει η σέντρα και στα δύο γήπεδα  που είναι έτοιμα να υποδεχθούν και επίσημα των “Βασιλιά των Σπορ” .

Το αναλυτικό πρόγραμμα των αυριανών αγώνων του 1ου ομίλου, της 2ης αγωνιστικής είναι:

  • Άρης Αβοίτου – Μ.Α Αγίας Μαρίνας
  • Ορέστης Ορεστιάδας  – ΠΑΟΚ Κρηστ
  • Θερμαϊκός Θέρμης – Κεραυνός Αγγελ.
  • Α.Ο.Κ Χανιώτης- Πανθρακικός Κ.
  • Βέροια – Αναγγένηση Επανωμής
  • Νίκη Ευκαρπίας – Ποσειδώνας Μηχ.
  • Απόλλων Παραλιμνίου – Δόξα Δράμας
  • ΑΟ Καβάλας – Αετός Βαρβάρας
  • Νέστος Χρυσουπόλεως- Άρης Πετεινού

Οφείλω να πω βέβαια οτι δεν γνωρίζω την δυναμικότητα των ομάδων όλων αυτην την στιγμή!!!

Δεν ντρέπομαι που το λέω γιατι όπως γνωρίζεται λέω μόνο αλήθεια και θέλω να έχω ήσυχη την συνείδηση μου απέναντι σας.

Βέβαια, υπάρχουν πολλές και βάσιμες δικαιολογίες που οι περισσότεροι τις ξέρετε.

Εγω για να μης σας κουράσω  θα σας πω μόνο μια, η ανεργία που χτύπησε και το ποδόσφαιρο όχι μόνο στην Ελλάδα αλλα σε όλο τον κόσμο!!!

Υπάρχει δηλαδή προσφορά δυσανάλογη με την ζήτηση. Ο νοων νοήτω.

Τ α “βαρειά” ονόματα του ομίλου που είχαν θητεία και στην Α’ Εθνική είναι τα εξής: Πανθρακικός, Βέροια , Καβάλα, Δόξα.

Βέβαια,  απο απο τις 18 ομάδες υπάρχουν και άλλες αξιόλογες που ξέρουν καλά αυτήν την κατηγορία όπως είναι άλλες τέσσερις.

  • Άρης Αβάτου
  • Αναγέννηση Επανωμής
  • Ποσειδώνας Μηχανιώνας
  • Απόλλων Παραλημνίου

Η τοπική ομάδα του ΑΟ Καβάλα ξεκινάει με αντίπαλο τον νεοφώτιστο Αετό Βαρβάρας.

Με στόχο τον προβιβασμό της στην Β’ Εθνική πρέπει να αρχίσει με νίκη.

Σίγουρα θέλει πληθωρική συμπαράσταση.

Τα φαινόμενα των 50 εισιτηρίων πρέπει να εκλείψουν!!!

Ο Νέστος αντιμετωπίζει τον επίσης νεοφώτιστο Άρη Πετεινού.

Σημαντικό οτι η ομάδα του κάμπου δεν έχει ανάγκη απο πληθωρική συμπαράσταση γιατι απλά την έχει!!

Εμπρός λοπόν παιδιά και καλή αρχή σας εύχομαι!