Επίσκεψη του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στον Δήμο Ορεστιάδας

Τη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2024, ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη στον Δήμο Ορεστιάδας, συνοδευόμενος από ανώτατους αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας. Η συνάντηση με τον Δήμαρχο της πόλης, κ. Αδαμάντιο Παπαδόπουλο, πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Ορεστιάδας, με κεντρικό θέμα την εξέταση ζητημάτων που αφορούν την περιοχή του Βορείου Έβρου.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, κεντρικό ρόλο είχε το ζήτημα της αναβάθμισης του Τελωνείου Καστανεών, το οποίο αποτελεί καίριο σημείο για τη διασυνοριακή κίνηση με την Τουρκία. Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε την ανάγκη λήψης πρόσθετων μέτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος συνωστισμού στο τελωνείο, το οποίο, όπως ανέφερε, προκαλεί μεγάλες ουρές και καθυστερήσεις, επηρεάζοντας αρνητικά την εμπορική και τουριστική δραστηριότητα της περιοχής.

Ένα άλλο σημαντικό θέμα που συζητήθηκε ήταν η πρόταση του Δημάρχου για την καθιέρωση ειδικής βίζας για τους Τούρκους πολίτες. Ο κ. Παπαδόπουλος επεσήμανε ότι ένα τέτοιο μέτρο θα μπορούσε να ενισχύσει σημαντικά την τοπική οικονομία, προσελκύοντας επισκέπτες από τη γειτονική χώρα και τονώνοντας την εμπορική κίνηση. Ο Δήμαρχος ζήτησε τη στήριξη του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την προώθηση αυτού του σχεδίου, τονίζοντας τα οικονομικά και κοινωνικά οφέλη που θα προκύψουν για την περιοχή.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε θετικό κλίμα, με τον κ. Χρυσοχοΐδη να εκφράζει τη δέσμευσή του για περαιτέρω διερεύνηση των αιτημάτων που τέθηκαν και τη στήριξη του Υπουργείου στις πρωτοβουλίες της τοπικής αυτοδιοίκησης. Σε ένδειξη αναγνώρισης της προσφοράς του Υπουργού, ο Δήμαρχος Ορεστιάδας προσέφερε στον κ. Χρυσοχοΐδη ένα αναμνηστικό δώρο, τιμώντας τον ως επίτιμο δημότη της πόλης.

Η επίσκεψη αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των τοπικών αρχών και της κεντρικής κυβέρνησης για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η περιοχή του Έβρου, ενώ ανοίγει τον δρόμο για την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής με βασικό άξονα την ασφάλεια και την οικονομική ευημερία.




Άγιοι Ανάργυροι | «Όχι άλλη Κυριακή» – Συγκέντρωση έξω από τη σύσκεψη υπό τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

Γυναίκες προχώρησαν το πρωί της Πέμπτης (04.04.2024) σε σιωπηλή διαμαρτυρία έξω από το κτίριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, για τη δολοφονία της 28χρονης Κυριακής στους Αγίους Αναργύρους.

Στο κτίριο της Περιφέρειας (ΠΚΜ) πραγματοποιούνταν σύσκεψη υπό τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη με τους 14 δημάρχους του νόμου, τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, τον υφυπουργό Μακεδονίας και Θράκης και την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ.

Όπως τόνισαν οι εργαζόμενοι της Περιφέρειας, σήμερα πραγματοποιούνται ανάλογες διαμαρτυρίες σε όλη τη χώρα, ωστόσο η κινητοποίηση στη Θεσσαλονίκη συνέπεσε με την παρουσία του κ. Χρυσοχοΐδη. Στο πλαίσιο αυτό, όπως τόνισαν, θέλησαν να στείλουν και το δικό τους μήνυμα κατά των γυναικοκτονιων.

«Όχι άλλη Κυριακή», διεμήνυσαν με παρέμβαση τους σχηματίζοντας τη φράση αυτή, κρατώντας η καθεμία από ένα γράμμα για τον σχηματισμό του μηνύματος.

Μάλιστα, οι γυναίκες επιχείρησαν να πραγματοποιήσουν την παρέμβαση αυτή εντός της αίθουσας που πραγματοποιείται η σύσκεψη υπό τον κ. Χρυσοχοΐδη, όμως κάτι τέτοιο δεν τους επετράπη.

Η Αντιπροεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων εργατών Περιφερειών Ελλάδος Αφεντούλα Αλεξίου,
δήλωσε σχετικά με την παρέμβαση: «Είμαστε συγκλονισμένοι από το κύμα γυναικοκτονιών που το τελευταίο διάστημα δεν απευθύνεται μόνο σε ανυπεράσπιστες γυναίκες αλλά σε κάθε γυναίκα. Απαιτούμε από την πολιτεία αλλά και από κάθε οργάνωση και γυναίκα να απαιτήσει τα δικαιώματα της αλλά και την πολιτεία να προστρέξει».

Στο περιθώριο της διαμαρτυρίας οι εργαζόμενοι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας εξέφρασαν και τα αιτήματα του κλάδου τους που μεταξύ άλλων είναι καλύτερη στελέχωση των υπηρεσιών, καλύτερο εξοπλισμό αυτών για να είναι αποτελεσματικές προς τους πολίτες αλλά και αυξήσεις σε μισθούς.

Πηγή: newsit.gr, thesstival.gr




Συνάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

Συνάντηση εργασίας με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη είχε στο Νομαρχείο στην Αλεξανδρούπολη, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.

Στη συνάντηση, συζητήθηκαν θέματα ασφάλειας της περιοχής με τον Υπουργό να επισημαίνει ότι η κυβέρνηση εργάζεται σε πολλά επίπεδα για την θωράκιση του Έβρου, που αποτελεί όχι μόνο σύνορο της Ελλάδας, αλλά και της Ευρώπης.

«Ο σκοπός μας είναι η ασφάλεια, η θωράκιση του Έβρου και μέσω του Έβρου όλης της Ελλάδας, όσο και της Ευρώπης» σημείωσε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στα θέματα της διέλευσης των φορτηγών και των επισκεπτών από τα τελωνεία του Έβρου.

Για το συγκεκριμένο θέμα, ειδικότερα, αλλά και για το σύνολο των θεμάτων της ατζέντας, διαπιστώθηκε διάθεση συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι «και εμείς θα συμβάλλουμε για να διευκολύνουμε την είσοδο στη χώρα τουριστών από τρίτες χώρες», ενώ ο κ. Τοψίδης υπογράμμισε ότι «Θα συμβάλλουμε κι εμείς ως Περιφέρεια με τις υπηρεσίας μας με τα χρηματοδοτικά εργαλεία για να δοθούν οι λύσεις που απαιτούνται».

Στη συνάντηση, συμμετείχαν ο Υπαρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. κ. Πασχάλης Συριτούδης, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής ΑΜΘ Υποστράστηγος Ιωάννης Καραμανλής, ο Διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης Ταξίαρχος Λάμπρος Τσιάρας, ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου κ. Βαγγέλης Πουλιλιός και ο Διευθυντής του Γραφείου του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Βασίλης Μαυρίδης.




Αυτοψία Χρυσοχοΐδη στα έργα επέκτασης του φράχτη στον Έβρο | «Τα σύνορα είναι απροσπέλαστα»

Την απόλυτη πεποίθηση ότι η επέκταση του φράχτη στον Έβρο θα διασφαλίσει ακόμα περισσότερο τα σύνορα της Ελλάδας, δημιουργώντας μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας για όλους τους Έλληνες, εξέφρασε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, κατά την επίσκεψή του στο τμήμα της νέας επέκτασης του φράχτη στην ευρύτερη περιοχή του Διδυμότειχου. Τα σύνορα στον Έβρο είναι ασφαλή και απροσπέλαστα, τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Η νέα επέκταση του φράχτη είναι μήκους 35 χλμ. και κατασκευάζεται από το ύψος του χωριού Ψαθάδες Διδυμότειχου έως την περιοχή της Κορνοφωλιάς Σουφλίου. Τα έργα κατασκευής προβλέπουν την ανέγερση μεταλλικού κιγκλιδώματος ύψους πέντε μέτρων, στο οποίο θα τοποθετηθεί ειδική λαμαρίνα για την αποτροπή αναρρίχησης. Επιπλέον, θα δημιουργηθούν νέα υπερυψωμένα παρατηρητήρια που θα έχουν αντιβαλλιστική προστασία, ενώ θα βελτιωθούν και θα συντηρηθούν υφιστάμενα φυλάκια και παρατηρητήρια.

 

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη σε δηλώσεις του υπογράμμισε ότι οι εργασίες επέκτασης του φράχτη θα συνοδευτούν και από άλλες πρωτοβουλίες όπως είναι η πρόσληψη 150 νέων συνοριοφυλάκων στον Έβρο και ο εκσυγχρονισμός όλων των υποδομών ασφαλείας στην συνοριογραμμή.

«Θέλουμε να βεβαιώσουμε όλους τους πολίτες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη ότι τα σύνορά μας θα γίνουν περισσότερο ασφαλή, τα ανατολικά ευρωπαϊκά σύνορα για τα οποία η Ελλάδα είναι υπεύθυνη θωρακίζονται στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Με τον τρόπο αυτό οι πολίτες που θέλουν να μπουν στην χώρα μας και στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα εισέρχονται από τα νόμιμα σημεία εισόδου στο πλαίσιο της δημοκρατικής και αλληλέγγυης Ευρώπης. Έτσι, όλοι, θα ταξιδεύουν με τους κανόνες της νομιμότητας» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης κατά την αυτοψία του στο τμήμα του φράχτη που κατασκευάζεται κοντά στην πόλη του Διδυμότειχου, τόνισε πως οι εργασίες προχωρούν με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς, σημειώνοντας: «σε λίγο θα συμπληρώσουμε τα 70 χλμ. και στη συνέχεια θα προχωρήσουμε στην επέκταση προς τα βόρεια σύνορά μας, ώστε ολόκληρη η μεθόριος στον Έβρο να είναι καλυμμένη. Την ίδια ώρα προχωράμε σε όλα τα απαραίτητα έργα για την ηλεκτρονική επιτήρηση των συνόρων μας»

Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έκανε ειδική μνεία στην Ελληνική Αστυνομία και στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας σημειώνοντας ότι υπάρχει αγαστή συνεργασία και πως οι αστυνομικοί και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων εργάζονται για την προστασία των ελληνικών συνόρων.

Ερωτηθείς ο υπουργός για το αν προβληματίζει την κυβέρνηση το ενδεχόμενο μεταναστευτικών ροών στα νότια της χώρας λόγω των γεγονότων στη Γάζα, σημείωσε: «η αστάθεια στην περιοχή είναι ένας παράγοντας που πρέπει να μας ανησυχεί. Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση και σε κινητοποίηση ώστε να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες που μπορεί να έχει αυτή η αστάθεια».

«Νομίζω πως χρειάζεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο», συνέχισε ο κ. Χρυσοχοΐδης, «να υπάρχει εγρήγορση και κινητοποίηση με τις γειτονικές τρίτες χώρες, ώστε να αποτρέψουμε τα τεράστια κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα που έχουν προκύψει όλα τα προηγούμενα χρόνια ή τα τεράστια κύματα μετανάστευσης που εμείς ζήσαμε και διαχειριστήκαμε τα δέκα τελευταία χρόνια».

πηγή: Newsbeast.gr