Χαράλαμπος Χρυσανίδης | Η Δημοτική Αρχή κατήργησε σημαντικές παρεμβάσεις στο τεχνικό πρόγραμμα του 2024

Στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στις 21/2/2024, αποκαλύφθηκαν για ακόμη μια φορά το πραγματικό πρόσωπο, οι προθέσεις και οι…δυνατότητες της σημερινής διοίκησης του κ. Μουριάδη. Πιο συγκεκριμένα:

  1. Οι διοικούντες υποστήριξαν και πάλι με θέρμη, ότι οι μοναδικές πηγές χρηματοδότησης που έχουν είναι οι κρατικές, αλλά και η (υπερ)φορολόγηση των δημοτών, τους οποίους πρόσφατα επιβάρυναν με αυξήσεις τελών έως και 150%. Ομολόγησαν, με άλλα λόγια, ότι δεν γνωρίζουν πώς να αξιοποιήσουν τη μεγάλη δημοτική περιουσία που κληρονόμησαν, πώς να εκτελέσουν έργα αυτεπιστασίας με πολύ μικρότερο κόστος έναντι των απευθείας αναθέσεων σε εργολάβους, ούτε πώς να οργανώσουν καλύτερα τις υπηρεσίες για την αποφυγή φαινομένων σπατάλης και κακοδιαχείρισης.
  2. Στο τεχνικό πρόγραμμα του 2024, που οι ίδιοι ψήφισαν πριν από 3 μήνες, άλλαξαν τα φώτα με την τροποποίηση που ψήφισαν πριν από λίγες ημέρες, καταργώντας σημαντικές παρεμβάσεις που έχει ανάγκη ο δήμος μας. Αυτό φυσικά συνέβη γιατί τα τακτικά έσοδα εξαντλήθηκαν σε προεκλογικές σπατάλες, γιορτες, πανηγύρια και προβολή του ελάχιστου έως ανύπαρκτου έργου της προηγούμενης τετραετίας.

  3. Θέλουν να ξεχαστεί χωρίς καμία συνέπεια το σκάνδαλο της πληρωμής του Πολωνού συνθέτη Zbigniew Preisner με αρκετές χιλιάδες ευρώ, για μια εκδήλωση στην οποία δεν συμμετείχε ποτέ. Είναι πια προφανές πόσο έβλαψαν τα συμφέροντα του Δήμου Καβάλας με την παιδαριώδη συμφωνία που έκαναν μαζί του.

  4. Η πολυδιαφημισμένη ενεργειακή κοινότητα από 18 MW θα γίνει σε πρώτη φάση…9 MW και τα (κατ αυτούς) 2500 ωφελούμενα νοικοκυριά θα περιοριστούν δραματικά στα 600. Η δε υπόσχεση ότι το έργο θα αρχίσει να αποδίδει στο τέλος του 2024, φαντάζει (άλλο ένα) όνειρο θερινής νυκτός.

  5. Χαρίζουν λένε στα καταστήματα εστίασης των περιοχών της πλατείας Καπνεργάτη και Αγίου Νικολάου τα τέλη τραπεζοκαθισμάτων, λόγω των έργων ανάπλασης. Θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι από τη στιγμή που οι επαγγελματίες δεν μπορούν εκ των πραγμάτων να αναπτύξουν τραπεζοκαθίσματα, δεν υποχρεούνται έτσι κι αλλιώς να καταβάλουν τέλη.
    Επίσης, θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι στις περιοχές αυτές δραστηριοποιούνται κι άλλες επιχειρήσεις οι οποίες πλήττονται επίσης από την υφιστάμενη κατάσταση και το πιο δίκαιο θα ήταν μια μείωση των ανταποδοτικών τελών για όλους.

  6. Αποκορύφωμα όλων των παραπάνω φαινομένων αποδιοργάνωσης, είναι η αδυναμία σύνταξης και έγκρισης του προϋπολογισμού για το έτος 2024, με φυσιολογική συνέπεια την αδυναμία πληρωμής ορισμένων υπαλλήλων του δήμου καθώς και όλων των προμηθευτών. Γι' αυτό άλλωστε, κατά την κυνική ομολογία του ίδιου του κ. Μουριάδη, η δαπάνη συμμετοχής του Δήμου Καβάλας στην πρόσφατη τουριστική έκθεση του Βουκουρεστίου καλύφθηκε από την "ευγενική χορηγία των γειτονικών μας δήμων.

ΥΓ. Με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε ότι ορισμένα από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης συνεχίζουν, όπως και κατά την προεκλογική περίοδο, να ωραιοποιούν την εικόνα του δημάρχου και της διοίκησης, αποσιωπόντας τις εξόφθαλμες (με αποδείξεις) περιπτώσεις σπατάλης και κακοδιαχείρισης. Ας αναλάβει ο καθένας το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί.




Χαράλαμπος Χρυσανίδης | Σε μια εποχή ακρίβειας και αβεβαιότητας, οι δημότες Καβάλας δέχτηκαν ένα ακόμη «χαστούκι» από τη διοίκηση του δήμου

Στην δεύτερη κιόλας συνεδρίαση του νέου Δημοτικού Συμβουλίου, όλοι οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας ψήφισαν ΟΜΟΦΩΝΑ τις υπερβολικές αυξήσεις των δημοτικών τελών που κυμαίνονται από 50% έως 150%.

Με τον τρόπο αυτό η διοίκηση επιχειρεί:

  1. Να καλύψει τις αλόγιστες προεκλογικές δαπάνες που εξάντλησαν οικονομικά το Δήμο Καβάλας.
  2. Να ξεχαστεί η απόφαση αυτή μέχρι τις επόμενες εκλογές.

  3. Να υπάρχει στην επόμενη προεκλογική περίοδο η δυνατότητα για νέες εξυπηρετήσεις, γιορτές και πανηγύρια, ίσως και για…μειώσεις των (επί σειρά ετών υπερβολικά αυξημένων) δημοτικών τελών, δήθεν για την ανακούφιση των δημοτών.

Όμως, εάν πραγματικά νοιαζόταν για τους συνδημότες μας και ήθελε να τους στηρίξει μειώνοντας το κόστος ζωής τους, χωρίς να υστερήσει στις παρεχόμενες υπηρεσίες, θα έπρεπε να λάβει υπόψιν και να μελετήσει τις προτάσεις που καταθέσαμε στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο. Προτάσεις, που θα έδιναν τη δυνατότητα για ελάχιστες, ακόμη και μηδαμινές αυξήσεις στα δημοτικά τέλη.

Συγκεκριμένα προτείναμε:

  1. Αξιοποίηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του Δήμου, που δημιουργήθηκε κυρίως από τον αείμνηστο Λευτέρη Αθανασιάδη αλλά και από τους επόμενους δημάρχους.
  • Αύξηση των τακτικών εσόδων από μισθώματα και άλλες πηγές (πχ διαφημίσεις, πρόστιμα από παράνομη χρήση κοινόχρηστων χώρων, συνέδρια, εκδηλώσεις κ.α.).

  • Καλή οργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου για τη μέγιστη απόδοση αυτών, με τη σωστή κατανομή του εργατοϋπαλληλικού δυναμικού.

  • Μείωση της οφθαλμοφανούς σπατάλης σε καύσιμα, αναλώσιμα, ανταλλακτικά, εργατοώρες κ.α.

  • Άμεση αντικατάσταση των λαμπτήρων φωτισμού με τύπου LED (διαδικασία με πραγματικό κόστος 3-4 εκ ευρώ, που η διοίκηση προσπάθησε στο παρελθόν να αναθέσει σε εργολάβο με δαπάνη 12 εκ ευρώ (!) , κάτι που ευτυχώς η προηγούμενη αντιπολίτευση και οι υπηρεσιακοί παράγοντες απέτρεψαν με τις αντιδράσεις τους).

  • Επίσπευση της υλοποίησης της ενεργειακής κοινότητας για την παραγωγή ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα, για την οποία ακούγαμε προεκλογικά ότι άμεσα θα ολοκληρωθεί, αλλά και σήμερα συνεχίζεται το ίδιο τροπάριο

  • Κατασκευή μικρών έργων με αυτεπιστασία, αντί των πολλών απευθείας αναθέσεων σε εργολάβους, μειώνοντας έτσι το κόστος και το χρόνο εκτέλεσης των έργων στο μισό.

  • Όλα τα παραπάνω όμως προϋποθέτουν γνώσεις, θέληση και όρεξη για πολλή δουλειά. Η διοίκηση του κ. Μουριάδη χωρίς καμία εκτίμηση των δεδομένων και χωρίς έστω τη στοιχειώδη διαβούλευση, επέλεξε τον εύκολο δρόμο της αύξησης των δημοτικών τελών αδιαφορώντας για τους συνδημότες μας.

    Επειδή θεωρούμε τη διαδικασία που η διοίκηση ακολούθησε εντελώς άδικη, άκαιρη και βασισμένη επί πλασματικών στοιχείων, θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια που μας δίνει η ισχύουσα νομοθεσία ώστε η απόφαση αυτή να ακυρωθεί.

    Υ.Γ. Κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι της σημερινής διοίκησης που υπερψήφισαν τις άδικες αυτές αυξήσεις, κάποτε ως εκπρόσωποι επαγγελματικών φορέων φώναζαν
    ότι οι επαγγελματίες δεν αντέχουν άλλα βάρη… Άραγε κορόιδευαν τους συναδέλφους και συνδημότες τους τότε ή μήπως τους
    κοροϊδεύουν σήμερα;

    «Αχ, που σαι νιότη που 'δειχνες πως θα γινόμουν άλλος…».




    Χαράλαμπος Χρυσανίδης | Υπόσχεση Ελέγχου και Ευθύνης ως Αντιπολίτευση

    Χαράλαμπος Χρυσανίδης | «Με αίσθημα ευθύνης θα ασκήσουμε το καθήκον μας ως αντιπολίτευση, ελέγχοντας τις αποφάσεις και τις πράξεις σας,σε περίπτωση σπατάλης ή κακοδιαχείρισης»

    Την διαβεβαίωση πως θα ασκήσει εποικοδομητική κριτική στην διοίκηση του δήμου Καβάλας, έδωσε ο επικεφαλής του συνδυασμού Χαράλαμπος Χρυσανίδης μιλώντας στην διάρκεια της τελετής ορκωμοσίας των μελών του νέου δημοτικού συμβουλίου.

    Ο κ. Χρυσανίδης ζήτησε από τον δήμαρχο να εργαστεί με όλες τους τις δυνάμεις για να αντιμετωπίσει τα πολλά και μεγάλα χρονίζοντα προβλήματα, σημειώνοντας πως δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες και παράπονα για καθυστερήσεις. 

    Υπογράμμισε επίσης πως ο δήμαρχος θα πρέπει να λάβει υπόψη του ότι σύμφωνα με το εκλογικό αποτέλεσμα το 62% των συνδημοτών που τον ψήφισαν τον αποδοκίμασε την πρώτη Κυριακή αν και είχε την στήριξη ορισμένων παραγόντων διαφορετικών αποχρώσεων και συμφερόντων.

    Ακολουθεί η πλήρης ομιλία του επικεφαλής του συνδυασμού Χαράλαμπου Χρυσανίδη προκειμένου να υπάρχει ολοκληρωμένη ενημέρωση των πολιτών δεδομένου ότι δεν έγινε καμία αναφορά στις δηλώσεις των επικεφαλής της αντιπολίτευσης στο νέο δημοτικό συμβούλιο. 

    «Κυρίες και κύριοι,

    Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα όσους μας τίμησαν με την ψήφο τους για να είμαστε εδώ σήμερα για να τους διαβεβαιώσω ότι θα φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης τους.

    Κύριε Δήμαρχε,

    Σας συγχαίρω για την εκλογή σας και εύχομαι σε σας και τους συνεργάτες σας να μπορέσετε να λύσετε τα προβλήματα της καθημερινότητας  και πολλά από τα υπάρχοντα εδώ και χρόνια μεγάλα προβλήματα του Δήμου Καβάλας που ταλαιπωρούν δημότες και επισκέπτες.

    Θέλω όμως να τονίσω ιδιαίτερα κάποια σημεία που θα φανούν χρήσιμα στην διοίκησή σας αν τα αξιοποιήσετε σωστά: 

    1) Από την μέχρι σήμερα θητεία σας δεν σας είναι άγνωστες οι λιγοστές κρατικές χρηματοδοτήσεις και οι ελλείψεις στο προσωπικό του Δήμου Καβάλας, γι’ αυτό και δεν έχουν θέση δικαιολογίες και παράπονα. Χρειάζεται να σηκώσετε τα μανίκια και με καλή οργάνωση, μείωση της κάθε μορφής σπατάλης, αξιοποίηση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Δήμου για νέα έσοδα και έγκαιρη προετοιμασία για ένταξη αναγκαίων έργων στο νέο ΕΣΠΑ, να πετύχετε το ποθητό σε όλους μας καλό αποτέλεσμα.

    2) Στην προηγούμενη θητεία σας έγιναν λάθη και παραλείψεις – ίσως κάποια απ’ αυτά  παρά τη θέλησή σας – λόγω απειρίας ή των ειδικών συνθηκών που επικαλείσθε. Πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών το 62% των συνδημοτών μας που ψήφισαν, σας αποδοκίμασε την πρώτη Κυριακή, αν και είχατε την στήριξη ορισμένων παραγόντων διαφορετικών αποχρώσεων και συμφερόντων

    Ευτυχώς, το εκλογικό σύστημα που ισχύει σήμερα, σας έδωσε τη δεύτερη Κυριακή την αναγκαία πλειοψηφία για να διοικήσετε.

    3) Είναι τώρα μοναδική ευκαιρία όλους αυτούς τους παράγοντες που ήταν δίπλα σας εμφανώς ή αφανώς να τους «αξιοποιήσετε» για να φέρουν τα αναγκαία για το Δήμο αποτελέσματα με τις παρεμβάσεις τους στην κεντρική εξουσία. Έτσι, θα είναι μεν συμμέτοχοι στις επιτυχίες σας για να δικαιούνται την φωτογράφηση μαζί σας, αλλά θα είναι και συνένοχοι στις ενδεχόμενες αστοχίες σας.

    Εμείς ως παράταξη με αίσθημα ευθύνης θα ασκήσουμε το καθήκον μας ως αντιπολίτευση, ελέγχοντας τις αποφάσεις και τις πράξεις σας, σε περίπτωση σπατάλης ή κακοδιαχείρισης. 

    Θα στηρίξουμε όμως όλες σας τις ενέργειες, που θα αποβλέπουν στην επίλυση των μικρών και μεγάλων προβλημάτων του Δήμου και των συνδημοτών μας, αφού όμως πρώτα τα δούμε να γίνονται πράξη, δίχως τα πολλά  θα … που ακούσαμε σήμερα και αυτά της προηγούμενης θητεία σας.

    Εμείς οι Πόντιοι λέμε μία παροιμία σ’ αυτές τις περιπτώσεις. «Πρώτα όβοσον και επ΄ εκεί κακάνσον» που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: «οι κότες πρώτα κάνουν το αυγό και μετά το διαλαλούν και χαίρονται».

     Σας ευχαριστώ».




    Χρυσανίδης | Ψηφίστε αυτόν που θα κάνει το μικρότερο κακό

    Ο συνδυασμός μας «ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ» δημιουργήθηκε και συμμετείχε στις εκλογές για να γίνειδιοίκηση ο ίδιος και όχι για να κάνει διοίκηση κάποιους άλλους. Συνεπώς, τα «διλήμματα» στα οποία ορισμένοι προσπαθούν να μας παγιδεύσουν δεν μας αγγίζουν.

    Ο σημερινός δήμαρχος μετά από 4 χρόνια διοίκησης, δυστυχώς δεν παρουσίασε κάποιο αξιόλογο έργο που να μας πείθει ότι αξίζει την στήριξη για μια δεύτερη θητεία. Δεν έδειξε επίσης τη διάθεση να αντιληφθεί ή έστω να εξετάσει κάποιες από τις χρήσιμες προτάσεις που καταθέσαμε προς όφελος των συνδημοτών μας (χαρακτηριστικό παράδειγμα το υπόγειο parking στα Ποταμούδια).

    Ο έτερος υποψήφιος μετά από 10 χρόνια προσπάθειας κατάφερε την είσοδό του στο δεύτερο γύρο των εκλογών, έχοντας ένα πρόγραμμα γεμάτο με «ΘΑ», οράματα, εντυπωσιακές μακέτες και ακραίες υποσχέσεις που με βάση τα δεδομένα είναι βέβαιο ότι στην πλειοψηφία τους δεν μπορούν να υλοποιηθούν.

    Και οι δύο υποψήφιοι δήμαρχοι έχουν ένα κοινό γνώρισμα: Στηρίζονται από ένα πλέγμα πολιτικών και άλλων «παραγόντων» διαφόρων αποχρώσεων, οι οποίοι εμφανώς βάζουν τα μικροπολιτικά και προσωπικά τους οφέλη, πάνω από τα συμφέροντα του δήμου και των δημοτών.

    Ο δικός μας συνδυασμός παρόλο που δεν διέθετε ανάλογα… «προσόντα», κατάφερε να αναδειχθεί τρίτος στην προτίμηση των συνδημοτών μας. Κάναμε έναν καθαρό και έντιμο αγώνα, με συνέπεια λόγων και έργων, με επιχειρήματα και ουσιαστικές προτάσεις, ώστε να ξεφύγει ο Δήμος Καβάλας από τη στασιμότητα και την οπισθοδρόμηση.

    Θέλουμε όλοι ανεξαιρέτως οι συνδημότες μας να είναι βέβαιοι, ότι από τη θέση της αντιπολίτευσης θα στηρίξουμε ότι καλό πάει να γίνει και θα είμαστε απέναντι σε οποιαδήποτε ενέργεια σπατάλης και κακοδιαχείρισης.

    Τους ζητούμε την ερχόμενη Κυριακή να προσέλθουν όλοι στις κάλπες και να επιλέξουν αυτόν που κατά την κρίση τους θα διαχειριστεί καλύτερα τη μεγάλη ευθύνη διοίκησης του Δήμου Καβάλας, ή τουλάχιστον θα κάνει το μικρότερο κακό.

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




    Χ. Χρυσανίδης: «Σεβαστή καθόλα η επιλογή των συνδημοτών μου για τη θέση της αντιπολίτευσης»

    Ο επικεφαλής του συνδυασμού «ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ» και υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

    «Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους συνεργάτες μου σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση και όσους από τους συνδημότες μας εμπιστεύτηκαν και μας ψήφισαν σήμερα. 

    Δώσαμε όλοι μαζί έναν υπέροχο αγώνα, με κριτική για τα πεπραγμένα της σημερινής διοίκησης. Έναν αγώνα έντιμο, με συνέπεια λόγων και έργων, με θέσεις και προτάσεις για να μπορέσει ο δήμος Καβάλας να ξεφύγει από τη σημερινή στασιμότητα.

    Σεβαστή καθόλα η επιλογή – μακάρι να μην διαψευστεί – της πλειοψηφίας που με τα δικά της κριτήρια μας επέλεξε για τη θέση της αντιπολίτευσης, απ’ όπου θα προσπαθήσουμε να είμαστε χρήσιμοι έτσι όπως η νομοθεσία και η συνείδησή μας ορίζει.

    Εύχομαι στους συνδημότες μου στο δεύτερο γύρο των εκλογών να επιλέξουν τον καταλληλότερο για την ανάληψη της μεγάλης ευθύνης της διοίκησης του δήμου Καβάλας,  για την βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων μας με έργα ουσίας – και όχι λόγια και οράματα – που έχουμε ανάγκη».

     

     




    Χ. Χρυσανίδης: «Σεβαστή καθόλα η επιλογή των συνδημοτών μου για τη θέση της αντιπολίτευσης»

    Ο επικεφαλής του συνδυασμού «ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ» και υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους συνεργάτες μου σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση και όσους από τους συνδημότες μας εμπιστεύτηκαν και μας ψήφισαν σήμερα.   Δώσαμε όλοι μαζί έναν υπέροχο αγώνα, με κριτική για τα πεπραγμένα της σημερινής διοίκησης. Έναν αγώνα έντιμο, με συνέπεια λόγων και έργων, με θέσεις και προτάσεις για να μπορέσει ο δήμος Καβάλας να ξεφύγει από τη σημερινή στασιμότητα.   Σεβαστή καθόλα η επιλογή – μακάρι να μην διαψευστεί – της πλειοψηφίας που με τα δικά της κριτήρια μας επέλεξε για τη θέση της αντιπολίτευσης, απ’ όπου θα προσπαθήσουμε να είμαστε χρήσιμοι έτσι όπως η νομοθεσία και η συνείδησή μας ορίζει.   Εύχομαι στους συνδημότες μου στο δεύτερο γύρο των εκλογών να επιλέξουν τον καταλληλότερο για την ανάληψη της μεγάλης ευθύνης της διοίκησης του δήμου Καβάλας,  για την βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων μας με έργα ουσίας – και όχι λόγια και οράματα – που έχουμε ανάγκη».




    Χαράλαμπος Χρυσανίδης: Η περιοχή των Φιλίππων έχει μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης

    Στις μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης που έχει η περιοχή των Φιλίππων, αναφέρθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης, μιλώντας στα εγκαίνια του προεκλογικού κέντρου του συνδυασμού ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ στις Κρηνίδες.

    «Εμείς θέλουμε να κάνουμε τον τόπο μας πιο ελκυστικό σε επενδύσεις κάθε είδους και ιδιαίτερα στον τουριστικό τομέα», υπογράμμισε ο κ. Χρυσανίδης τονίζοντας πως, «οι αρχαιότητες των Φιλίππων, ο Απόστολος Παύλος, η πρώτη ευρωπαία χριστιανή η Λυδία, τα απομεινάρια της Εγνατίας οδού και τα λασπόλουτρα, είναι τα βαριά χαρτιά της πρόκλησης στην οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε».

    «Οι συνθήκες θεωρώ», σημείωσε με έμφαση «πως είναι πιο κατάλληλες από κάθε άλλη φορά, καθώς δημιουργήσουν σημαντικές ευκαιρίες για επενδύσεις σε όσους μπορούν να δουν λίγο σε βάθος χρόνου. Αυτές οι συνθήκες είναι:

    • Οι Βαλκάνιοι γείτονες μας αγοράζουν και επενδύουν εκτός από την παραλία και στην ενδοχώρα.
    • Το αεροδρόμιο στον Αμυγδαλεώνα που ήδη λειτουργεί θα επεκτείνει τις δραστηριότητές του.
    • Η ολοκλήρωση σε σύντομο χρόνο (λόγω αμερικάνικου ενδιαφέροντος) της σιδηροδρομικής γραμμής και ο σταθμός του Αμυγδαλεώνα.
    • Η υπό κατασκευή παράκαμψη του Αμυγδαλεώνα θα δώσει άλλη προοπτική ανάπτυξης στον οικισμό.

    Ο Χ. Χρυσανιδης άσκησε οξύτατη κριτική στον απερχόμενο δήμαρχο κάνοντας λόγο για παντελή έλλειψη ουσιαστικού έργου στην ευρύτερη περιοχή των Φιλίππων σημειώνοντας ότι «σήμερα ζητάει την ψήφο σας, σαν να πολιτεύεται για πρώτη φορά, σαν να μην διοίκησε ο ίδιος τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια». Απαρίθμησε ένα προς ένα όλα τα έργα που η διοίκηση του κ. Μουριάδη υποσχέθηκε αλλά δεν ολοκλήρωσε ποτέ, ενώ ορισμένα ούτε καν τα ξεκίνησε.

    Για την ύδρευση

    «Συνεχίζετε να πίνετε το ίδιο νερό που πίνατε και ας υπάρχει έτοιμη πίστωση από τον ΤΑΠ και μελέτη από την προηγούμενη διοίκηση για το έργο ύδρευσης από το

    Κεφαλάρι. Πέρασαν τέσσερα χρόνια για να ετοιμάσει την περιβαλλοντική μελέτη και τώρα την επόμενη τετραετία λέει ότι ΘΑ κατασκευαστεί το έργο».

    Για το γενικό πολεοδομικό σχέδιο

    «Έλεγε στο πρόγραμμά του το 2019 ότι θα εκπονήσει γενικό πολεοδομικό σχέδιο για την δημοτική ενότητα Φιλίππων. Πέρασαν τέσσερα χρόνια και ΔΕΝ το
    ακούμπησε.

    Για τι ευκαιρίες που έχασε «Τον πλούτο και τις ευκαιρίες για ανάδειξη των αρχαιοτήτων στην περιοχή και το συνεδριακό κέντρο στην Λυδία δεν τα εκμεταλλεύτηκε. Μόλις τώρα τελευταία, θυμήθηκε την εδώ και μερικά χρόνια χρηματοδότηση του υπουργείου Πολιτισμού για τις βραχογραφίες και με συνοπτικές διαδικασίες το έδωσε, με την συνήθη γι’ αυτόν μέθοδο της απ’ ευθείας ανάθεσης και με άγνωστα κριτήρια, σε γραφείο των Αθηνών».

    Για το ενδιαφέρον προς τους αγρότες

    Για τους αγρότες έδειξε σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον αφού τους αδιαμόρφωτους δρόμους μέσα στους οικισμούς και στα χωράφια τους θυμήθηκε μόλις… προχθές.

    Θυμήθηκε να ρίξει λίγο χαλίκι ή λίγη άσφαλτο χωρίς καμία τεχνική προδιαγραφή, μήπως και τον ξαναψηφίσετε. Το ίδιο προσπάθησε να κάνει με κάποιες παιδικές χαρές σε ορισμένα χωριά. Υπάρχει όμως σήμερα πρόσκληση της Περιφέρειας για παρεμβάσεις σε υποδομές αγροτικής οδοποιίας, για αναπλάσεις αγροτικών οικισμών μέσα από το πρόγραμμα LEADER, ανοιχτή από 1/8 έως 30/10/23. Θα προλάβαινε αν είχε την ανάλογη προετοιμασία, αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει έτοιμη μελέτη. Τον προτρέπω ακόμη και τώρα μπορεί να προλάβει, αν
    ασχοληθεί σοβαρά. Δεν πετιούνται έτσι 600.000 €, που είναι στο πρόγραμμα αυτό».

    Για τον βιολογικό του Δάτου
    «Ο επί χρόνια εγκαταλελειμμένος βιολογικός σταθμός του Δάτου – που μόνο βιολογικός δεν ήταν τα τελευταία χρόνια αλλά μια ανοιχτή δεξαμενή λυμάτων –
    τώρα βγήκε στην επιφάνεια λίγες μέρες πριν τις εκλογές για να μας πουν ότι ΘΑ τον βελτιώσουν μέχρι τριτοβάθμια επεξεργασία ώστε το νερό να είναι κατάλληλο για πότισμα, κάτι που στον πρώην δήμο Ελεύθερών το πετύχαμε πριν δεκαπέντε χρόνια!!!».

    Ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας παρουσίασε τις βασικές θέσεις του συνδυασμού ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ για την συνολικότερη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής των Φιλίππων.
    Καλύτερη οργάνωση της Δ. Ε. Φιλίππων «Θα έχουμε αντιδήμαρχο χωρικής ενότητας του πρώην δήμου Φιλίππων με ουσιαστικές αρμοδιότητες προσωπικό και ανάλογο εξοπλισμό, για την άμεση
    επίλυση προβλημάτων καθημερινότητας, με συγκεκριμένη χρηματοδότηση που θα διαχειρίζεται τόσο ο αντιδήμαρχος Φιλίππων όσο και οι πρόεδροι των άλλων οικισμών».

    Ύδρευση και άρδευση

    «Η ύδρευση από το Κεφαλάρι για όλους τους οικισμούς θα γίνει δίχως άλλες κουβέντες και δικαιολογίες εφόσον είναι εξασφαλισμένη η πίστωση. Το νερό άρδευσης θα γίνεται με μέτρηση της κατανάλωσης και αναλογική χρέωση, με μείωση της τιμής από τον περιορισμό της άσκοπης χρήσης ή διαρροών και της ηλεκτροδότησης των γεωτρήσεων και αντλιοστασίων με ηλιακή ενέργεια».

    Ολοκλήρωση βασικών υποδομών
    «Θα εκμεταλλευθούμε όλες τις πηγές χρηματοδότησης ώστε οι αγροτικοί δρόμοι να είναι βατοί όπου υπάρχει αγροτική ή κτηνοτροφική εγκατάσταση. Μέσα σε όλους τους οικισμούς, από τον πιο μικρό μέχρι τα μεγαλύτερα χωριά, θα ανοίξουμε τους δρόμους που είναι εντός του σχεδίου και θα τους διαμορφώσουμε. Θα δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα σε αντιπλημμυρικά έργα και αγωγούς ομβρίων σε όλους τους οικισμούς».
    Κανένας οικισμός να μην είναι απομονωμένος

    «Εμείς, θέλουμε κανένα χωριό, κανένας σύλλογος και κανένας κάτοικος να μηννοιώθει την απομόνωση, την ανασφάλεια και την εγκατάλειψη. Θέλουμε να
    είμαστε το ίδιο χρήσιμοι στα μικρά και μεγάλα χωριά μας, το ίδιο χρήσιμοι για κάθε κάτοικο και επισκέπτη. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε τις απαραίτητες συνθήκες άνετης διαμονής, κοινωνικής προστασίας και φροντίδας των αδέσποτων ζώων».

    «Επιλέξετε εκείνον που έχει την πείρα και την γνώση»
    Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο κ. Χρυσανίδης κάλεσε τους πολίτες των Φιλίππων να τον εμπιστευτούν και να εμπιστευτούν το συνδυασμό ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ, υπογραμμίζοντας με έμφαση πως «δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για λάθος επιλογές. Να κρίνετε και να επιλέξετε εκείνον που έχει την πείρα και την γνώση για να προχωρήσει την ανάπτυξη της περιοχής και όχι να επιλέξετε με βάση την κομματική ιδεολογία και τις υποχρεώσεις προς συγγενείς και φίλους. Εμείς, δεν είμαστε επαγγελματίες πολιτικοί, είμαστε ένα κομμάτι από εσάς τους απλούς ανθρώπους που θέλουμε με όρεξη και μεράκι να προσφέρουμε στον δήμο και να φανούμε χρήσιμοι στους πολίτες».




    Χ. Χρυσανίδης: Προεκλογικές “υπερβολές”, νομικές “ακροβασιες” και ένα πρόβλημα σε κάθε λύση

    *Ως απάντηση στα γραφόμενα του κ. Σιμιτσή, τ. Δημάρχου Καβάλας.

    “Αξιότιμε κ. Σιμιτσή,

    η έλλειψη χώρων στάθμευσης στα Ποταμούδια (όπου τα οχήματα είναι μονίμως παρκαρισμένα στους δρόμους και πάνω στα πεζοδρόμια) καθώς και η υπάρχουσα υψομετρική διαφορά μεταξύ των οδών Σερδαρόγλου και Μοσχοπολίδου (που χωρίζει το σχολείο από την πλατεία – αυλή), “φωνάζουν” και στον πλέον αδαή ότι η θέση είναι ιδανική για κατασκευή υπόγειου parking, με ανεξάρτητη και σε άλλο επίπεδο είσοδο – έξοδο. Η επιπλέον δαπάνη για τη δημιουργία ενός τέτοιου χώρου που θα εξυπηρετεί 100-120 οχήματα, σε σχέση με τις εργασίες που τώρα επιχειρούνται, υπολογίζεται γύρω στις 200.000 €.

    Αναφερθήκατε δημόσια και εκτενώς σε διάφορες νομολογίες από το 2007 που αφορούν ζητήματα όπως η ανέγερση σχολικών μονάδων πλησίον σταθμών οχημάτων (για την οποία ο νόμος συστήνει “να αποφεύγεται κατά το δυνατόν” χωρίς να την απαγορεύει ρητά),  μια απόφαση του ΣτΕ που αφορά σε περίπτωση πρατηρίου καυσίμων κ.α., προσπαθώντας έτσι να δικαιολογήσετε τη δεδομένη αδιαφορία του σημερινού δημάρχου κ. Μουριάδη να επιλύσει το χρόνιο πρόβλημα στάθμευσης στη συγκεκριμένη περιοχή.

    Σκόπιμα προφανώς ξεχνάτε το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Καβάλας (ΦΕΚ 69/ΑΑΠ/2013) που έγινε επί δικής σας δημαρχίας, με τότε αντιδήμαρχο τον κ. Μουριάδη και το οποίο ξεκάθαρα προβλέπει μελέτη και κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης στην πλατεία Νεαπόλεως στα Ποταμούδια. 

    Όπως το ίδιο προβλέπονταν και για το parking της Ροδόπης (υπόγειος χώρος στάθμευσης και χώρος πρασίνου από πάνω) αλλά εσείς το μετατρέψατε σε ισόγειο parking με…δέντρα. Όλοι θυμόμαστε τις συνέπειες της δικής σας ασυνέπειας, με το κλείσιμο του parking, την ταλαιπωρία χιλιάδων συνδημοτών και την…επιστράτευση “θεών και δαιμόνων” για να δοθεί παράταση στη λειτουργία του (που σε λίγο κι αυτή εκπνέει, χωρίς ο σημερινός δήμαρχος να έχει ένα σχέδιο για την επόμενη μέρα).

    Όσο δε αφορά τη συνάρτηση κόστους – οφέλους την οποίαν επικαλείστε, δυστυχώς για σας συμπεριλαμβάνει και τον παράγοντα της αναγκαιότητας. Μιας αναγκαιότητας που σήμερα δε θα υπήρχε (τουλάχιστον στο βαθμό αυτό) εάν στα 8 χρόνια της θητείας σας και στα 4 χρόνια θητείας του σημερινού δημάρχου, είχαν γίνει έστω κάποια από τα απαραίτητα έργα που θα μας έφερναν μπροστά σε μια καλύτερη πραγματικότητα (πχ ολοκλήρωση της περιμετρικής, κυκλικοί κόμβοι στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας).

    Αλήθεια, τι απ’ όλα αυτά κάνατε στα 12 συνολικά χρόνια που αμφότεροι διοικήσατε;

    Κύριε Σιμιτσή, όσοι συμμετέχουν στα κοινά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

    Σ’ αυτούς που προσπαθούν να βρουν λύση σε κάθε πρόβλημα και σ’ αυτούς που προσπαθούν να βρουν πρόβλημα σε κάθε λύση. Εμένα θα μου επιτρέψετε να παραμείνω στην πρώτη”.

     




    Χαράλαμπος Χρυσανίδης: «Η Νέα Καρβάλη και οι ανατολικοί οικισμοί, αποτελούν τη νέα μεγάλη πρόκληση για την επόμενη διοίκηση του Δήμου Καβάλας».

    Τις επαφές και τις συνομιλίες με πολίτες σε όλο το Δήμο Καβάλας συνεχίζει ο υποψήφιος δήμαρχος και επικεφαλής του συνδυασμού «ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ» Χαράλαμπος Χρυσανίδης.

    Στις αρχές τις εβδομάδας, κινήθηκε στα ανατολικά με προορισμό τον οικισμό της Νέας Καρβάλης. Συνοδευόμενος από υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους,  επισκέφθηκε τον Ιερό Ναό του Αγίου Γρηγορίου, το παραλιακό μέτωπο, τα καταστήματα και τις γειτονιές της περιοχής.

    Εκεί, είχε την ευκαιρία να συναντήσει τους κατοίκους, να τους μοιράσει το προεκλογικό πρόγραμμα και να τους παρουσιάσει τις βασικές θέσεις του συνδυασμού για την ιστορική αυτή κοινότητα του δήμου μας.

    Ο  ίδιος υπογράμμισε πως «οι ανατολικοί οικισμοί (Νέα Καρβάλη, Χαλκερό και Λεύκη) που τόσο έχουν υποβαθμιστεί τα τελευταία χρόνια, αποτελούν τη νέα μεγάλη πρόκληση για την επόμενη διοίκηση του Δήμου Καβάλας. Μπορούμε με τις γνώσεις και τις ιδέες μας, να δώσουμε στην περιοχή την ώθηση που χρειάζεται για να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο».

    Μιλώντας με τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων στην παραλία της Νέας Καρβάλης, αλλά και με κατοίκους που διαμένουν στην περιοχή, τους ενημέρωσε για το σχεδιασμό του συνδυασμού όσον αφορά την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, ώστε η τουριστική προοπτική που έχει ο οικισμός να αρχίσει να αποδίδει καρπούς.

    Οι προτάσεις του συνδυασμού «ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ» για τους ανατολικούς οικισμούς του Δήμου Καβάλας:

     

    • Αυστηρός έλεγχος όλων των βιομηχανικών εγκαταστάσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, ώστε η ατμοσφαιρική ρύπανση να περιορίζεται στο ελάχιστο.

     

    • Αναβάθμιση του Βιοτεχνικού Πάρκου με προσέλκυση κι άλλων επενδύσεων, δημιουργώντας επαγγελματικές εγκαταστάσεις μέχρι το Χαλκερό.

     

    • Αξιοποίηση του εκθεσιακού κέντρου «Απόστολος Μαρδύρης» με διοργάνωση διεθνών εκθέσεων και συνεδρίων καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

     

    • Ανάδειξη του παγκοσμίως γνωστού κουραμπιέ, και των άλλων προϊόντων που παράγουν οι τοπικές βιοτεχνίες της περιοχή, όπως γλυκά κουταλιού.

     

    • Ένταξη του Ιερού Ναού του Αγίου Γρηγορίου στο πλέγμα του θρησκευτικού τουρισμού.

     

    • Προβολή του Ιστορικού και Εθνολογικού Μουσείου της Νέας Καρβάλης.

     

    • Στενότερη συνεργασία με το παραδοσιακό χωριό «Ακόντισμα», με συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις.

     

    • Ανάδειξη της Νέας Καρβάλης ως ένα Χριστουγεννιάτικο χωριό του Αγίου Βασιλείου της Καισάρειας, δίνοντας σημαντική ώθηση στον τουρισμό τους μήνες Δεκέμβριο και Ιανουάριο.




    Ο Χαράλαμπος Χρυσανίδης κατέθεσε τον συνδυασμό του

    Η υποψηφιότητα του συνδυασμού μας “ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ” κατατέθηκε εμπρόθεσμα πριν από λίγη ώρα στο Πρωτοδικείο Καβάλας, μέσω της πλατφόρμας του Υπουργείου Εσωτερικών, αναφέρει σε χθεσινοβραδινή του ανάρτηση ο επικεφαλής Χαράλαμπος Χρυσανίδης
    “Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στους 114 άξιους συνεργάτες μου, τις υποψήφιες και τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, που αποφάσισαν να δώσουν δίπλα μου τη μάχη ώστε ο Δήμος Καβάλας να μπει επιτέλους στο δρόμο της προόδου.
    Από αύριο θα έχουμε το χρόνο να πούμε περισσότερα.
    Καλό μήνα με υγείᨔ.



    Χ. Χρυσανίδης: «Η προσωπικότητα του κάθε ανθρώπου πρέπει να είναι σεβαστή και οι επιλογές στην προσωπική του ζωή αφορούν μόνο τον ίδιο»

    Ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας και επικεφαλής του συνδυασμού ΕΡΤΟ ΤΩΡΑ Χαράλαμπος Ν. Χρυσανίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Το τελευταίο διάστημα γινόμαστε μάρτυρες στα κοινωνικά δίκτυα απαράδεκτων σχολίων και χαρακτηρισμών από υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους και από «ψεύτικα» προφίλ κοινωνικών δικτύων σε βάρος υποψήφιων δημοτικών συμβούλων άλλων παρατάξεων και μελών των οικογενειών τους.

    Ο συνδυασμός μας καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τέτοια φαινόμενα που αμαυρώνουν την προεκλογική περίοδο. Πιστεύουμε πως η προσωπικότητα του κάθε ανθρώπου πρέπει να είναι σεβαστή και οι επιλογές στην προσωπική του ζωή αφορούν μόνο τον ίδιο.

    Τονίζουμε για μια ακόμη φορά ότι ο προεκλογικός αγώνας πρέπει να γίνεται με ευπρέπεια, με σεβασμό και με επιχειρήματα γι’ αυτά που μας προβληματίζουν, για όσα αφορούν το δήμο και τους συνδημότες μας. Σε αυτή την αρχή θα παραμείνουμε σταθεροί».




    Χ. Χρυσανίδης: «Στο Παληό πρέπει και μπορεί να δοθεί οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα»

    Το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο οικισμός του Παληού, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και μια σειρά θεμάτων που αφορούν τη βελτίωση της καθημερινότητας τόσο των μόνιμων κατοίκων όσο και των τουριστών, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης που είχε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης  και μέλη του συνδυασμού ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ, με τα μέλη του πολιτιστικού συλλόγου «Μέγας Αλέξανδρος» και κατοίκους της περιοχής.

    Στη διάρκεια της συνάντησης υπήρξε ανταλλαγή απόψεων, σκέψεων και προβληματισμών για την ιεράρχηση των αναγκαίων έργων τόσο της καθημερινότητας όσο και σε μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο οικισμός.

    Ο κ. Χρυσανίδης παρουσίασε το σχεδιασμό του για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος κρίνοντας αναγκαίο την υλοποίηση σημαντικών έργων υποδομής ώστε να υπάρξει οριστική επίλυση και όχι μόνο προσωρινά μέτρα διευκόλυνσης. Η ανάπλαση της κεντρικής οδικής αρτηρίας,η μονοδρόμηση και στα δυο ρεύματα, η διάνοιξη της περιμετρικής του Παληού και η σύνδεση με τον κόμβο της Εγνατίας, οι αναγκαίεςαπαλλοτριώσειςκαι η διευθέτηση των ομβρίων, ήταν ορισμένα από τα θέμα που παρουσίασε ο υποψήφιος δήμαρχος και ζήτησε να ακούσει τις απόψεις των κατοίκων.

    Συμπλήρωσε επίσης πως από τη στιγμή που υπάρχει πολιτική βούληση και εκπονηθούν οι τεχνικές μελέτες, έχει διερευνηθεί η χρηματοδότηση αυτών των έργων είτε μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων είτε μέσω του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.

    Υπογράμμισε ακόμα ότι μέχρι την ολοκλήρωση των έργων απαιτείται η άμεση λήψη μέτρων ρύθμισης – διευκόλυνσης της κυκλοφορίας και αποφυγής τροχαίων ατυχημάτων. Στο πλαίσιο αυτό ο δήμος θα αναλάβει την προμήθεια και συντήρηση όλων των συστημάτων αστυνόμευσης που θα τοποθετηθούν στην περιοχή (κάμερες, ραντάρ κ.α.).

    Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε επίσης η λήψη πρωτοβουλιών από τη διοίκηση του δήμου για την εκπόνηση μελέτης με στόχο την εκτόνωση πλημμυρικών φαινομένων από τα Τενάγη των Φιλίππων μέσω σήραγγας στον κόμπο του Παληού. Ακόμα, συζητήθηκε η δυνατότητα εκπροσώπησης του οικισμού με πρόεδρο ή πάρεδρο στο δημοτικό συμβούλιο για άμεση ενημέρωση της διοίκησης του δήμου για τα όλα τα θέματα που απασχολούν τον οικισμό.

    Τα έργα καθημερινότητας, (όπως η κοπή χόρτων σε κοινόχρηστους χώρους και ιδιωτικά οικόπεδα, η βελτίωση του οδοφωτισμού, η αποκομιδή απορριμμάτων σε τακτά χρονικά διαστήματα, ο έγκαιρος καθαρισμός φρεατίων, η αντιμετώπιση των αδέσποτων) που διευκολύνουν σημαντικά τη ζωή των μόνιμων κατοίκων του οικισμού και των πολυάριθμων τουριστών, βρέθηκαν επίσης στο επίκεντρο της συζήτησης.

    Τέλος, η κατασκευή μιας αίθουσας πολλαπλών χρήσεων, η δημιουργία αθλητικών χώρων αλλά και ενός παραλιακού πεζόδρομου, οι διανοίξεις και ασφαλτοστρώσεις δρόμων εντός του οικισμού, η αξιοποίηση όλων των κοινόχρηστων χώρων, αλλά και η προοπτική που Παληού ως ένας μεικτός οικισμός με πολλές μόνιμες και παραθεριστικές κατοικίες, συζητήθηκαν εκτενώς στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σε πάρα πολύ καλό κλίμα.




    Χαράλαμπος Χρυσανίδης: “Ο προεκλογικός μας αγώνας γίνεται με προτάσεις, επιχειρήματα, ήθος και πολιτισμένο λόγο”

    Την επιβεβλημένη ανάγκη, ο δήμος Καβάλας να αποκτήσει μια νέα διοίκηση που θα δώσει ουσιαστικές και άμεσες λύσεις στα συσωρευμενα προβλήματα που αντιμετωπίζουν η πόλη και οι οικισμοί, τόνισε ο υποψήφιος δήμαρχος και επικεφαλής του συνδυασμου ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ, Χαράλαμπος Χρυσανίδης, κατά την ομιλία του στα εγκαίνια του πολιτικού γραφείου/εκλογικού κέντρου του συνδυασμού.

    Ο κ. Χρυσανίδης ζήτησε από τον κόσμο νασυγκρίνει και να αποφασίσει ποιοι είναι ικανοί να βγάλουν το Δήμο Καβάλας από τα προβλήματα που σήμερα τον πνίγουν. «Καλούμε τους συνδημότες μας», τόνισε, «να κάνουν αυτή την επιλογή τους με πολύ μεγάλη προσοχή. Όχι με κριτήριο τη συγγένεια, τη φιλία, το κουμπαριό ή τις κομματικές προτιμήσεις. Αλλά με βάση την αξιοσύνη, τις γνώσεις, την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα.

    «Μαγικά ραβδιά δεν υπάρχουν και τα προβλήματα θα λυθούν μόνο με πολλή δουλειά», συμπλήρωσε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας υπογραμμίζοντας με έμφαση «καλούμε τους συνδημότες μας να κλείσουν τα αυτιά τους στην πολλή θεωρία, στα μεγάλα “ΘΑ” και τις αμέτρητες υποσχέσεις. Το ξαναείδαμε αυτό το έργο. Το ζήσαμε και το νιώσαμε «στο πετσί μας».  Τα αποτελέσματα είναι δυστυχώς ορατά διά γυμνού οφθαλμού».

    Απευθυνόμενος στους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, τους φίλους και συνεργάτες που τίμησαν με την παρουσία τους τα εγκαίνια του πολιτικού γραφείου/εκλογικού κέντρου του συνδυασμού ο Χαράλαπος Χρυσανίδης επισήμανε ότι «από σήμερα ουσιαστικά μπαίνουμε στην τελική ευθεία της προσπάθειάς μας. Μιας προσπάθειας που ξεκίνησε επίσημα στις αρχές του έτους. Με κίνητρα ειλικρινή και ξεκάθαρα:

    • Την ανιδιοτελή προσφορά στον τόπο μας.
    • Την επιθυμία μας να προσφέρουμε έργο.
    • Την απόφασή μας για αλλαγή, σε όλα αυτά που μας πληγώνουν εδώ και χρόνια στο Δήμο Καβάλας.

    Όλα αυτά στα οποία η σημερινή διοίκηση του δήμου απέτυχε παταγωδώς να διορθώσει. Όλο το προηγούμενο διάστημα, μιλήσαμε για τα μεγάλα προβλήματα της Καβάλας και των οικισμών όχι με γενικότητες και ασάφειες.  Αλλά με συγκεκριμένες προτάσεις, που ναι μεν χρειάζονται πολλή δουλειά, αλλά είναι ρεαλιστικές και μπορούν να δώσουν οριστικές λύσεις».

    Στην ομιλία του ο υποψήφιος δήμαρχος παρουσίασε επιγραμματικά τις βασικές προγραμματικές θέσεις του συνδυασμού ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ για όλα τα θέματα που απασχολούν το Δήμο Καβάλας και χρειάζονται άμεση αντιμετωπίση:

    • Για τις αναγκαίες αλλαγές στο σχέδιο πόλης.
    • Για την αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης.
    • Για τα απαραίτητα έργα υποδομών στο Περιγιάλι.
    • Για τις αναγκαίες παρεμβάσεις στην ιστορική μας Παναγία.
    • Για τη διάσωση του πλούσιου κτιριακού μας αποθέματος.
    • Για την αξιοποίηση του παλιόυ Νοσοκομείου.
    • Για την επιτακτική ανάγκη να κλείσουν χρόνιες «πληγές» της πόλης μας.
    • Για την ακτή της Καλαμίτσας που για χρόνια παραμένει αντικείμενο ιδιοκτησιακής διαμάχης.
    • Για τις ριζικές λύσεις που προωθούμε για τον οικισμό του Παληού.
    • Για τις δυνατότητες της Ν. Καρβάλης να μπει σε τροχιά ανάπτυξης με την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου.
    • Για την ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων και του Βαπτιστηρίου της Λυδίας.
    • Για ένα Δήμο που θα οργανωθεί, θα κόψει τις σπατάλες, θα λειτουργεί με διαφάνεια και θα σέβεται τα χρήματα των δημοτών.
    • Για ένα δήμο, όπου ο πολιτισμός θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα
    • Με σεβασμό στην αρχιτεκτονική κληρονομιά.
    • Με σεβασμό στα αδέσποτα ζώα, στο πράσινο και το περιβάλλον.
    • Με σεβασμό στη φύση και με την έγκαιρη θωράκιση απέναντι σε ακραία φαινόμενα.Ολοκληρώνοντας ο επικεφαλής του συνδυασμού έκανε μια αναδρομή στην οκταετή,και κατά γενική ομολογία πετυχημένη θητεία του ως δήμαρχος στο πρώην δήμο Ελευθερών,στα σημαντικά έργα υποδομής που υλοποίηθηκαν στην περιοχή, έργα που άλλαξαν ριζικά την εικόνα των οικισμών βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής των μόνιμων κατοίκων και των χιλιάδων τουριστών.

       

      Κλείνοντας, παρουσίασε τους 54 υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους που συμμετέχουν στο συνδυασμού,δηλώνοντας ότι το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει στην ανακοίνωση και νέων συμβούλων που θα συνδράμουν στην κοινή προσπάθεια.

    ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ:

    • Με καθαρούς δρόμους και πεζοδρόμια.
    • Με καλύτερη προσβασιμότητα για ηλικιωμένους και ΑμεΑ
    • Με τις κοινωνικές υπηρεσίες δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη.
    • Με εκσυγχρονισμό των αθλητικών εγκαταστάσεων και τη δημιουργία νέων.




    Χαράλαμπος Χρυσανίδης: Eγκαινιάζει το εκλογικό του κέντρο

    Το εκλογικό κέντρο του συνδυασμού «Έργο τώρα», εγκαινιάζει στις 20:30 το απόγευμα της Πέμπτης 27 Ιουλίου ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης

    Απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε όλους τους Καβαλιώτες στο χώρο απέναντι από την πλατεία Ελευθερίας στην οδό Δοϊράνης 18.