Σιτοχώρι Σερρών: Όλο το χρονικό του φονικού που συγκλονίζει το πανελλήνιο

Νέα γυναικοκτονία συγκλονίζει το πανελλήνιο. Αυτή τη φορά σήμερα Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025 στο Σιτοχώρι του Δήμου Βισαλτίας του Νομού Σερρών 59χρονος άνδρας στραγγάλισε και σκότωσε την 52χρονο σύζυγό του μέσα στο σπίτι τους και ακολούθως ετράπη σε φυγή.

Ο 59χρονος πήρε τηλέφωνο την Αστυνομία λέγοντας «σκότωσα την γυναίκα μου, ελάτε»

Η Αστυνομία ειδοποιήθηκε νωρίς σήμερα το πρωί από τον ίδιο τον άνδρα, ο οποίος τηλεφώνησε στις αρχές λέγοντάς τους : «σκότωσα την γυναίκα μου, ελάτε. Θα πάω να κρεμαστώ. Δεν έχω τίποτα να περιμένω. Το παιδί μου είναι φυλακή και σήμερα έχει και δικαστήριο».

Όταν οι άνδρες της Αστυνομίας έσπευσαν λίγο πριν από τις 9 το πρωί στο σημείο βρήκαν μέσα στο σπίτι το άψυχο κορμί της 52χρονης, ωστόσο, ο δράστης ήταν άφαντος.

Το άψυχο κορμί της γυναίκας, το ανθρωποκυνηγητό στα πέριξ βουνά για τον εντοπισμό του συζύγου-φονιά και το απανθρακωμένο πτώμα στο μαντρί

Αμέσως, εξαπέλυσαν ανθρωποκυνηγητό στα παρακείμενα βουνά αναζητώντας τον. Δύο ώρες αργότερα και περίπου 500 μέτρα έξω από το χωριό Σιτοχώρι, στη θέση Παλιούρια, κλήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία για να κατασβέσει πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο μαντρί. Οι άνδρες της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής εντόπισαν το απανθρακωμένο πτώμα του 59χρονου συζυγοκτόνου, ο οποίος φέρεται να διανυκτέρευσε το βράδυ στο πρόχειρο κατάλυμα της εν λόγω στάνης, την οποία και αργότερα έβαλε φωτιά. Εκεί και εξαιτίας της φωτιάς που ο ίδιος έβαλε βρήκε τραγικό θάνατο δίνοντας ακόμη πιο μακάβριο τέλος στην όλη υπόθεση.

Ιδιόχειρο σημείωμα του 59χρονου βρήκαν μέσα στο σπίτι οι αρχές

Επιπλέον, μέσα στο σπίτι του τραγικού συμβάντος βρέθηκε από τους αστυνομικούς ιδιόχειρο σημείωμα του 59χρονου με το οποίο αποχαιρετούσε τα δύο παιδιά του, ενώ μαρτυρίες αναφέρουν ότι απέστειλε γραπτά μηνύματα μέσω του κινητού του τηλεφώνου σε συγγενικά του πρόσωπα λέγοντάς τους ότι προτίθεται να αυτοκτονήσει.




Άγιοι Ανάργυροι: Το χρονικό – Οι διάλογοι των αστυνομικών και το προφίλ του δράστη

Χειριστικός και μεθοδικός ήταν ο 39χρονος που δολοφόνησε την Κυριακή Γρίβα έξω από το Αστυνομικό Τμήμα των Αγίων Αναργύρων το βράδυ της Δευτέρας 1 Απριλίου.

Συγκλονισμένο παρακολουθεί το Πανελλήνιο τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας από τη φρικτή δολοφονία στους Αγίους Αναργύρους με θύμα την 29χρονη Κυριακή. Σύμφωνα με νέα στοιχεία μέχρι την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να ολοκληρωθούν οι έρευνες.

Την ίδια ώρα νέες λεπτομέρειες και ντοκουμέντα από το έγκλημα έρχονται στο «φως». Στις 19:36 το απόγευμα της Δευτέρας η 28χρονη βρέθηκε με τον 37χρονο φίλο της σε καφετέρια στη Φυλή.

Σύμφωνα με το Mega του μίλησε ανοιχτά για όλα όσα έζησε στα χέρια του κακοποιητή και μετέπειτα δολοφόνου της και η συζήτηση είχε διάρκεια πάνω από δύο ώρες.

«Μου είπε ότι χώρισε μαζί του γιατί γινόταν καταχρηστικός και κακοποιητικός. Μερικές φορές έφευγε από το σπίτι, ενώ μου είπε ότι του είχε κάνει και μήνυση την οποία όμως είχε ανακαλέσει», ανέφερε ο 37χρονος φίλος του θύματος, σύμφωνα με το Mega.

Στις 21:40 η 28χρονη μάζεψε τα πράγματά της και αποχώρησε από την καφετέρια μαζί με τον φίλο της. Ο ίδιος προσφέρθηκε να την πάει μέχρι το σπίτι της με το αυτοκίνητό του.

Στις 22:00 ο 37χρονος πάρκαρε το όχημά του έξω από το σπίτι της και αντίκρισε τον δολοφόνο, που έκανε βόλτες στην περιοχή με τη μηχανή του.

«Λίγο πριν την αφήσω, είδα έναν άνδρα με μία άσπρη μοτοσικλέτα έξω από το σπίτι της. Μόλις τον είδε η Κ. μου φώναξε να φύγουμε, γιατί ήταν ο παλιός της δεσμός και φοβόταν. Της είπα να πάμε στο Αστυνομικό Τμήμα να αναφέρει το γεγονός και έτσι κάναμε», είπε ο 37χρονος.

Η 28χρονη και ο φίλος της μπήκαν στο αυτοκίνητο για να επισκεφθούν το κοντινότερο αστυνομικό τμήμα που απέχει μόλις 6 λεπτά από το σπίτι του θύματος. Ο δολοφόνος, όπως όλα δείχνουν, τους ακολούθησε με την μηχανή χωρίς να τον αντιληφθούν.

Στις 22:10 η 28χρονη με τον φίλο της πέρασαν το κατώφλι του τμήματος.

«Στις 22:10, παρατήρησα από τις κάμερες δύο άτομα να μιλάνε στον φύλακα και στη συνέχεια να ανεβαίνουν στο γραφείο μου. Στο γραφείο μπήκε μόνο η γυναίκα, ο άντρας περίμενε απ’ έξω», υποστήριξε η αξιωματικός υπηρεσίας.

Η συνομιλία της αξιωματικού υπηρεσίας και της 28χρονης διαρκεί 7 λεπτά.

«Μόλις βγήκε από το γραφείο, η Κ. μου είπε ότι οι Αστυνομικοί την προέτρεψαν να κάνει μήνυση, αλλά εκείνη δεν ήθελε. Θα έπαιρνε τηλέφωνο το 100 για να την συνοδεύσουν αστυνομικοί στο σπίτι της», ανέφερε ο 37χρονος, σύμφωνα με το Mega.

Στις 22:21, η 28χρονη βγήκε από το αστυνομικό τμήμα και κάλεσε την Άμεση Δράση.

Μέσα σε 15 δευτερόλεπτα η 28χρονη έχει εξηγήσει τη σοβαρότητα της κατάστασης, αλλά επί δύο λεπτά αναγκάζεται να απαντά σε ερωτήσεις με τον τηλεφωνητή, ο οποίος επαναλαμβάνει αργά τα λεγόμενα της. Ενώ μιλά με την Άμεση Δράση, η 28χρονη κατακρεουργείται από τον πρώην σύντροφό της με μαχαίρι.

Ο φίλος της να ζητά επανειλημμένως να καλέσει κάποιος το ΕΚΑΒ. Η 28χρονη αιμορραγεί και από πάνω της επικρατεί το απόλυτο χάος.

Σύμφωνα με το Mega ακολούθησαν οι παρακάτω διάλογοι:

Φύλακας: Μην πειράξουμε τίποτα να έρθουν εδώ πέρα μπορεί να θέλουν να το βγάλουνε φωτογραφίες μπορεί να θέλουνε οτιδήποτε.
Αξιωματικός υπηρεσίας: Ναι, ναι, ναι, ναι
Φύλακας: Να έρθει η ασφάλεια.

Έξι λεπτά μετά τη δολοφονία έφτασε ομάδα ΔΙ.ΑΣ. στο σημείο. Κατά το Mega, ακολούθησαν οι παρακάτω διάλογοι:

Αστυνομικός ΔΙΑΣ: 4 είμαστε στο σημείο
Φύλακας: Που έχει μαχαίρι;
Φωνή ασυρμάτου: Δώσε μας εικόνα από τους τραυματίες
Αστυνομικός ΔΙΑΣ: Οι υπόλοιποι παιδιά να κλείσουμε τον χώρο να μην έρχεται κανένας και μακριά από αυτούς.

Η φαρμακοποιός που φτάνει τρία λεπτά αργότερα θα διαπιστώσει πως η 28χρονη δεν έχει πια σφυγμό.

Στις 22:34 ο αστυνομικός ενημερώνει το κέντρο πως η 28χρονη δεν βρίσκεται πια εν ζωή.

Αστυνομικός: Η κοπέλα δεν έχει σφυγμό κέντρο.
Ασύρματος: Ελήφθη. Να αποκλείσουν το σημείο να… περίοικους
Αστυνομικός: Έχετε κορδέλα;

Το Mega παρουσίασε ηχητικά ντοκουμέντα από τον διάλογο της φαρμακοποιού που βρέθηκε στο σημείο:

Φαρμακοποιός: Η κοπέλα δεν έχει σφυγμό.
Αξιωματικός υπηρεσίας: Δεν έχει σφυγμό;
Φαρμακοποιός: Ναι.
Αξιωματικός Υπηρεσίας: Πέθανε;
Αστυνομικός ΔΙΑΣ: Γάζα αιμοστατική θέλουμε.
Αστυνομικός: Ο άλλος είναι ζωντανός ακόμα.
Αξιωματικός Υπηρεσίας: Αφού δεν έχει, πέθανε;
Αστυνομικός: Γάζα αιμοστατική.
Φαρμακοποιός: Και να υπάρχει είναι τόσο αδύναμο. Έχει χάσει πάρα πολύ αίμα, δεν βλέπεις;

Στο δεύτερο ηχητικό ακούγεται ο φύλακας να δίνει τις πρώτες εξηγήσεις στους συναδέλφους του που φτάνουν από την Άμεση Δράση.

Αστυνομικός: Ήταν μέσα σε αυτό το μαγαζί;
Φύλακας: Όχι, όχι. Στο τμήμα είχαν πάει.
Αστυνομικός: Είχαν ανέβει επάνω;
Φύλακας: Είχαν ανέβει πιο νωρίς. Και μετά κατέβηκαν εδώ.
Αστυνομικός: Εδώ μπροστά;
Φύλακας: Εδώ εξω. Και ξαφνικά βλέπω το άλλο το παιδί…
Αστυνομικός: Μιλάει;
Φύλακας: Ε;
Αστυνομικός: Το παιδί που μίλαγε;
Φύλακας: Το άλλο το παιδί, πού είναι το παιδί;
Αστυνομικός: Τον πήραν επάνω.
Φύλακας: Πριν καταλάβουμε το είχε γίνει… Κάτι είχε, μαχαίρι, τι έχει…

Το προφίλ του δράστη της δολοφονίας της 28χρονης

Το βράδυ της Παρασκευής το «Φως στο Τούνελ» παρουσίασε το προφίλ του δράστη της δολοφονίας. Την σκοτώνει από πίσω, τυφλωμένος από τη ζήλια. Τα μόνα λόγια που άρθρωσε στην ανακρίτρια μετά τη δολοφονία ήταν: «Δεν θυμάμαι τι έχει γίνει. Σήμερα έμαθα ότι έκανα κακό στην Κυριακή».

Κατά τη σύλληψή του, όταν τον μετέφεραν στο Νοσοκομείο «Γεννηματάς» και τον ρώτησαν γιατί το έκανε είπε πως την ήθελε μόνο τη δική του. Την Πέμπτη ξαφνικά άλλαξε στάση και δεν θυμόταν τι είχε κάνει.

Σε μία προσπάθεια να ελαφρύνει τη θέση τους, μέσω του δικηγόρου τους δήλωσε πως πάσχει από διαγνωσμένα ψυχολογικά προβλήματα και πως έχει νοσηλευτεί σε νοσοκομεία και κλινικές.

Δεν είπε τίποτα άλλο. Κατέθεσε απολογητικό υπόμνημα και έφυγε από το ανακριτικό γραφείο.

Στο υπόμνημά του ζητά να του αναγνωριστεί το ακαταλόγιστο της πράξης του και αναφέρει πως τα τελευταία 10 χρόνια έχει νοσηλευτεί σε ψυχιατρικές κλινικές επτά φορές με τις 4 να είναι από τον Μάρτιο έως τον Αύγουστο του 2023.

Ισχυρίζεται πως λόγω της ψυχιατρικής του πάθησης του έχουν συνταγογραφηθεί φάρμακα, έχει κάνει δύο απόπειρες αυτοκτονίας και είναι τοξικοεξαρτημένος.

Ο 39χρονος αποφασίστηκε να προφυλακιστεί και να κρατηθεί προσωρινά στο ψυχιατρείο των φυλακών Κορυδαλλού μέχρι να αποδειχτεί το αληθές των ισχυρισμών του.

 

ΠΗΓΗ | newsbomb.gr




Πτώση F-16: Οι δραματικές ώρες που έζησε ο πιλότος – Το χρονικό της διάσωσης

Στην Αθήνα βρίσκεται η οικογένεια του πιλότου του F-16 που κατέπεσε το μεσημέρι της Τετάρτης στη νήσο Ψαθούρα, νότια της Χαλκιδικής, κοντά στην Αλόννησο.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», ο 29χρονος πιλότος είναι πολύ καλά στην υγεία του καθώς έκανε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις, υποβλήθηκε σε αξονική τομογραφία και νοσηλεύεται για προληπτικούς λόγους στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας.

Κατά τις ίδιες πηγές, «φως» στα αίτια της πτώσης του μαχητικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας αναμένεται να δώσει η ίδια μαρτυρία του διασωθέντα καθώς κατάφερε να εγκαταλείψει με μεγάλη επιτυχία το αεροσκάφος, αλλά και το απαραίτητο υλικό.




Το χρονικό της πτώσης του F-16 | Πώς κατάφερε να σωθεί ο 29χρονος πιλότος, ο οποίος παίρνει σήμερα εξιτήριο

Ένα μαχητικό αεροσκάφος F-16 της Πολεμικής μας Αεροπορίας κατέπεσε χθες μεσημέρι στη θαλάσσια περιοχή νότια της Χαλκιδικής. Ο 29χρονος πιλότος εγκατέλειψε έγκαιρα το μαχητικό αεροσκάφος προτού συντριβεί, καθώς πρόλαβε να χρησιμοποιήσει το σύστημα αυτόματης εκτίναξης. Επί μιάμιση ώρα πάλευε στη θάλασσα, σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, αλλά δεν κινδύνεψε αφού βρισκόταν στο ειδικό σκάφος του μηχανισμού εκτίναξης.

Ειδικότερα, το μονοθέσιο Block 52+ της Πολεμικής Αεροπορίας κατέπεσε στις 13:33 και ο πιλότος περισυνελέγη σώος από ελικόπτερο Super Puma στις 15:02 και κατευθύνθηκε στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας.

Για τη διάσωσή του απογειώθηκε άμεσα ελικόπτερο Έρευνας και Διάσωσης, ενώ αλιευτικά και σκάφη του Λιμενικού έσπευσαν στο σημείο, όπου είδαν το αλεξίπτωτο να πέφτει. Ο πιλότος εντοπίστηκε σώος και μεταφέρθηκε άμεσα στην Αθήνα, όπου και νοσηλεύεται στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας.

Στο πλευρό του βρίσκεται η σύζυγός του και του σήμερα αναμένεται να πάρει εξιτήριο, καθώς δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την υγεία του. Ο 29χρονος έμεινε στο νοσοκομείο, όπως προβλέπεται, προκειμένου να υποβληθεί σε προληπτικές ιατρικές εξετάσεις, τα αποτελέσματα των οποίων αναμένονται σήμερα, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκεται η διερεύνηση για τα αίτια του συγκεκριμένου ατυχήματος με την πτώση του μαχητικού αεροσκάφους τύπου F-16 block 52 plus.

Το χρονικό της πτώσης του F16 Block 52+

Η τετράδα των F16 Block 52+ είχε απογειωθεί από την 110 πτέρυγα μάχης. Σε αυτή πετούσε και ο διοικητής της 337 μοίρας «Φάντασμα». Λίγα ναυτικά μίλια από τη Χαλκιδική, σύμφωνα με πληροφορίες, η τετράδα χωρίστηκε για να ξεκινήσει μια σειρά εναέριων ελιγμών.

Ανάμεσα στις αερομαχίες και τις προσβολές κρούσης, ένα εκ των αεροσκαφών άρχισε να βουτά στο κενό και δευτερόλεπτα μετά οι συνάδελφοι του υποσμηναγού ανέφεραν την επείγουσα εγκατάλειψη.

Λίγο πριν από τις 14:00 το μεσημέρι, σήμανε συναγερμός στην Πολεμική Αεροπορία για την πτώση μαχητικού αεροσκάφους F-16 Block 52+ κοντά στην Ψαθούρα, νότια της Χαλκιδικής.

Στη θαλάσσια περιοχή έσπευσαν επτά σκάφη του Λιμενικού, ένα παραπλέον εμπορικό πλοίο, τρία εναέρια μέσα και μια φρεγάτα.

Οι διασώστες κατάφεραν να επιβιβάσουν τον υποσμηναγό στο Super Puma που είχε απογειωθεί από τη Λήμνο και μεταφέρθηκε στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας στην Αθήνα.

«Το Λιμεναρχείο έχει κινητοποιηθεί και είναι καθ’ οδόν. Αυτήν τη στιγμή είναι πάρα πολύ μακριά, από την Ψαθούρα είναι 22 μίλια ανοιχτά στο πέλαγος, βόρεια, είναι μεγάλη απόσταση», είπε ο δήμαρχος Αλοννήσου, Παναγιώτης Αναγνώστου, κατά τη διάρκεια έρευνας για τον εντοπισμό του πιλότου.

Ο Δημήτρης Αποστολάκης, πατέρας του πιλότου ανέφερε, σύμφωνα με την ΕΡΤ: «Τον περισυνέλεξαν κι αυτή τη στιγμή είναι στο 251. Αισθάνομαι τέλεια που είναι καλά το παιδί μου».

«Εκφράζουμε τις πιο ειλικρινείς μας ευχές για ταχεία επάνοδο στα καθήκοντά του, στον χειριστή του μαχητικού αεροσκάφους F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας, το οποίο κατέπεσε σήμερα σε θαλάσσια περιοχή του Αιγαίου», αναφέρει σε ανάρτησή του ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας.

«Συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν στην επιτυχή και ταχύτατη επιχείρηση διάσωσης», συμπλήρωσε.

Ο υποσμηναγός θα υποβληθεί σε μια σειρά προβλεπόμενων εξετάσεων και το επόμενο διάστημα αναμένεται να επιστρέψει στα καθήκοντά του, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ.

Πηγή: newsbeast.gr

 

 




Το χρονικό της τραγωδίας στη ναυτιλιακή στη Γλυφάδα | Ποιος ήταν ο αιγύπτιος μακελάρης και γιατί ήταν αποφασισμένος να σκοτώσει

Αποφασισμένος να σκοτώσει τα αφεντικά ήταν ο Αιγύπτιος ο οποίος μπήκε το πρωί της Δευτέρας 12/2 στη ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Καρνέση στη Γλυφάδα και πυροβόλησε θανάσιμα την ιδιοκτήτρια και εφοπλίστρια, Μαρία Καρνέση, τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Αντώνη Βλασσάκη, και τον επί χρόνια καπετάνιο και υπάλληλο της εταιρείας, Ηλία Κουκουλάρη, και στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

Το θρίλερ είχε περίπου 3 ώρες διάρκεια, με τον 76χρονο μακελάρη να βρίσκεται ταμπουρωμένος στην εταιρεία και να σκορπά τον θάνατο έχοντας στα χέρια του μία καραμπίνα.

Ήθελε να τους εκδικηθεί

Ο 76χρονος ονομαζόταν Αντέλ Ελ Μπουράι, αλλά ήταν γνωστός ως ο «Άρης» της εταιρείας.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης (13/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, οι πληροφορίες που έρχονται στο φως δείχνουν πώς το μυαλό του αιγύπτιου δράστη θόλωσε και πώς το μίσος του έγινε άσβεστο το τελευταίο διάστημα. Εργαζόταν για πάνω από 36 χρόνια για την οικογένεια Καρνέση. Ήταν επιστάτης στο σπίτι τους στους Πεταλιούς και θέλησε να εκδικηθεί, επειδή τον έδιωξαν.

Ο 76χρονος Αιγύπτιος

Το χρονικό του μακελειού

Όλα έγιναν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα στις 10:00 το πρωί. Ο 76χρονος γνώριζε κάθε γωνιά του κτιρίου με κάθε λεπτομέρεια και ήξερε πώς να κινηθεί. Μπήκε από το πάρκινγκ με το SUV αυτοκίνητό του. Είχε μαζί του μία καραμπίνα, ενώ εντός του αυτοκινήτου βρέθηκε και ένα περίστροφο. Μέσω του κλιμακοστασίου ανέβηκε στον πρώτο όροφο και με την καραμπίνα που κρατούσε στα χέρια απομάκρυνε τον άνδρα της ασφάλειας.

Μπαίνοντας στο κτίριο ο 76χρονος φώναζε: «Ήρθα για τα αφεντικά, ήρθα για να τους καθαρίσω όλους».

Δευτερόλεπτα αργότερα ο δράστης θα σημαδεύσει τη Μαρία Καρνέση και τον γαμπρό της. Ο πρώην καπετάνιος θα μπει μπροστά για να τον αφοπλίσει και τότε ο δράστης θα αρχίσει να πυροβολεί και τους τρεις σε σώμα και κεφάλι. Όλοι τους θα πέσουν νεκροί από το δολοφονικό αμόκ του 76χρονου.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η Μαρία Καρνέση δέχτηκε τα πυρά στο κεφάλι και το στήθος, ο γαμπρός της στο κεφάλι και ο καπετάνιος στον ώμο.

Ο 76χρονος προσπάθησε να εντοπίσει για να σκοτώσει και την αδελφή της Μαρίας Καρνέση, Δέσποινα, η οποία όμως είχε βγει από το γραφείο της και βρισκόταν σε άλλο όροφο και έτσι πρόλαβε να βγει εγκαίρως από το κτίριο μαζί με κάποιους υπαλλήλους.

Στη συνέχεια, αφού δεν μπόρεσε να τη βρει, κατέβηκε στο υπόγειο και με την ίδια καραμπίνα έδωσε τέλος στη ζωή του, πριν μπουν στις εγκαταστάσεις οι πάνοπλοι άντρες της ΕΚΑΜ

Η ναυτιλιακή στη Γλυφάδα

Αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι ο 76χρονος φώναζε σε όλους να απομακρυνθούν και να μην τον ακολουθήσουν. Μάλιστα, δύο γυναίκες που βρέθηκαν στον δρόμο του, τις κλείδωσε μέσα στην τουαλέτα και αρκετή ώρα αργότερα κατάφεραν με το ΕΚΑΒ να μεταφερθούν στο Ασκληπιείο της Βούλας για τις πρώτες βοήθειες.

Υπάλληλοι που κατάφεραν να βγουν από το κτίριο ήταν εκείνοι που ειδοποίησαν άμεσα την αστυνομία. Σπεύδει και ειδικός διαπραγματευτής. Ήταν, όμως, ήδη αργά.

Τα όσα δραματικά και πρωτοφανή συνέβησαν έχουν καταγραφεί από κάμερες ασφαλείας της ναυτιλιακής, με το υλικό να βρίσκεται στα χέρια αστυνομικών που το αναλύουν, σε μια προσπάθεια να διαλευκάνουν πλήρως τη δολοφονική επίθεση στη Γλυφάδα.

Η ανακοίνωση της οικογένειας Καρνέση

Ανακοίνωση εξέδωσε η οικογένεια Καρνέση μετά το μακελειό που είχε ως τραγικό αποτέλεσμα τον θάνατο της αδελφής του, Μαρίας, του γαμπρού του, Αντώνη, και του συνεργάτη και πρώην καπετάνιου, Ηλία Κουκουλάρη.

Ο επιχειρηματίας δηλώνει συντετριμμένος από το τραγικό γεγονός που έπληξε την οικογένειά του. Ο ίδιος ζητά να αποφεύγεται κάθε συσχέτιση με οποιαδήποτε άλλη υπόθεση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η οικογένειά μου κι εγώ δηλώνουμε βαθύτατα συντετριμμένοι από το τραγικό και αναπάντεχο γεγονός που έπληξε την οικογένειά μας και οδήγησε στην απώλεια της αδελφής μου, Μαρίας, του γαμπρού μου, Αντώνη Βλασσάκη, και του συνεργάτη μας, Ηλία Κουκουλάρη. Η ανείπωτη θλίψη των στιγμών επιβάλλει τον ελάχιστο σεβασμό στον πόνο και το πένθος των οικογενειών μας. Παρακαλούμε να αποφεύγεται κάθε συσχέτιση με οποιαδήποτε άλλη υπόθεση».

Το προφίλ του 76χρονου

Ο Αντέλ Ελ Μπουράι ήρθε την Ελλάδα από την Αίγυπτο το 1980 στα 32 του χρόνια. Έψαχνε για μεροκάματα για να βγάλει χρήματα και να στηρίξει την οικογένειά του, που έχει μείνει πίσω στην πατρίδα του.

Τότε μπήκε στη ζωή του η οικογένεια Καρνέση. Αρχικά εργάζεται στα πλοία τους. Η μητέρα της οικογένειας όμως, η Ελευθερία, που δεν είναι πια στη ζωή, τον ξεχωρίζει και τον κάνει επιστάτη των ακινήτων της οικογένειας.

Το δέσιμο ήταν μεγάλο. Έγινε ο «άνθρωπός» τους για όλες τις δουλειές. Για 36 ολόκληρα χρόνια φρόντιζε τα σπίτια σε Αθήνα και Πεταλιούς.

Αποφάσισε μέχρι και να αλλάξει θρησκεία. Γίνεται χριστιανός, τον βαφτίζει η μητέρα της οικογένειας και παίρνει το όνομα Αριστείδης. Από τότε, ο Αντέλ Ελ Μπουράι είναι για όλους ο Άρης.

Το 2022 μία οικονομική διαμάχη δίχασε την οικογένεια. Από τη μία, ο Σπύρος και από την άλλη η Μαρία και η Δέσποινα. Ο Άρης βρέθηκε στη μέση. Πριν από έναν χρόνο βγαίνει από το μισθολόγιο της εταιρείας, συνεχίζει όμως να εργάζεται για την οικογένεια και συγκεκριμένα για τον Σπύρο.

Συνεχίζει να έχει τα κλειδιά της οικογένειας, ακόμα και να διανυκτερεύει στα σπίτια του Καρνέση στη Γλυφάδα όταν βρίσκεται στην Αθήνα.

Το πρωί της Δευτέρας (12/2) έρχεται η δεύτερη απόλυση. Του αφαιρούνται όχι μόνο τα προνόμια και οι αρμοδιότητες, αλλά και το σπίτι όπου διέμενε.

Το μυαλό του 76χρονου θόλωσε. Πήρε δύο όπλα που ενδεχομένως ανήκουν και στην οικογένεια, έφυγε από το σπίτι, κατευθύνθηκε προς την εταιρεία και έσπειρε τον θάνατο.

πηγή: Newsbeast.gr 




Το χρονικό της φρίκης στον Βόλο, όπου πατέρας σκότωσε τον κουνιάδο του | «Κανείς δε θα πει συγχαρητήρια σε αυτόν τον άνθρωπο»

Μια φριχτή υπόθεση αποκαλύφθηκε χθες στον Βόλο, όπου ένας πατέρας σκότωσε τον φερόμενο ως βιαστή της 18χρονης κόρης του και κουνιάδο του, ο οποίος, σύμφωνα με το κορίτσι, το κακοποιούσε από τότε που ήταν 9 ετών. Ο 50χρονος πατέρας πήρε τον νόμο στα χέρια του, καθώς αφαίρεσε τη ζωή του αδελφού της γυναίκας του. Το 33χρονο θύμα φέρεται να βίαζε το 18χρονο, πλέον, κορίτσι από την τρυφερή ηλικία των 9 ετών.

Η νεαρή κοπέλα βρήκε τη δύναμη να αποκαλύψει στον πατέρα της τον Γολγοθά που ζούσε. Βιασμοί και στη συνέχεια εκβιασμοί.

Ο 50χρονος πατέρας και καθ’ ομολογίαν δολοφόνος πήρε την καραμπίνα, που κατείχε νόμιμα, από το σπίτι του στην Αργαλαστή και έφυγε για την Αγριά. Προφασιζόμενος ότι είχε πάθει μηχανική βλάβη με το αμάξι, ο 50χρονος κάλεσε τον 33χρονο άνδρα να τον βοηθήσει. Οι δύο άντρες αρχικά λογομάχησαν κι έπειτα ήρθε το τελειωτικό χτύπημα για τον κουνιάδο.

Στις 21:00 ακριβώς ο 50χρονος τηλεφώνησε στο αστυνομικό τμήμα και ομολόγησε την πράξη του. Είπε ότι σκότωσε τον βιαστή της κόρη του και πάει να παραδοθεί.

Ο 50χρονος δράστης είναι πατέρας τριών κοριτσιών από τον πρώτο του γάμο. Η μητέρα τους σκοτώθηκε σε ένα τραγικό τροχαίο δυστύχημα. Εκείνος μεγάλωνε τις κόρες του μόνος του, ώσπου παντρεύτηκε τη δεύτερη γυναίκα του. Με τη δεύτερη σύζυγο, και αδερφή του θύματος έχουν ακόμα ένα παιδί, σύμφωνα με το «Mega».

Τίποτα δεν προμήνυε το τραγικό παιχνίδι της μοίρας, μέχρι τη στιγμή που ο ιδιοκτήτης του σπιτιού, στο οποίο διέμενε η κόρη του, τον ενημέρωσε ότι είχαν μείνει απλήρωτα ενοίκια.

Όπως εξομολογήθηκε η κοπέλα, όταν έγινε 12 ετών ο 33χρονος ξεκίνησε να βιντεοσκοπεί τις ασελγείς πράξεις του αλλά και να τη φωτογραφίζει σε άσεμνες στάσεις.

Κρατούσε το υλικό με το οποίο στη συνέχεια την εκβίαζε, προκειμένου να της αποσπάει χρήματα, πότε από περιστασιακά μεροκάματα, που έκανε η νεαρή κοπέλα και πότε παίρνοντάς της τα χρήματα του ενοικίου.

Ο 50χρονος δράστης πήρε προθεσμία, για να απολογηθεί τη Δευτέρα.

Τι λέει ο δικηγόρος του

Ο συνήγορος του κατηγορούμενου, Μιχάλης Βασιλικός, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών και της απαγγελίας της κατηγορίας, που είναι ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία, προχώρησε σε δήλωση στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, υποστηρίζοντας ότι η ψυχολογική κατάσταση του πελάτη είναι παρά πολύ άσχημη, διότι τώρα και με την πάροδο αρκετών ωρών έχει συνειδητοποιήσει το αναπόδραστο των γεγονότων. Ο 50χρονος έχει συνειδητοποιήσει ότι ένας άνθρωπος, ανεξάρτητα από το αν τον βάρυναν ή όχι κάποιες εγκληματικές πράξεις, έχασε τη ζωή του και ότι ίσως θα έπρεπε να χειριστεί το θέμα διαφορετικά, αν του το είχε επιτρέψει η ψυχική κατάσταση στην οποία βρέθηκε.

«Από την αρχή ήταν πολύ άσχημη η ψυχολογική του κατάσταση, όταν πληροφορήθηκε ορισμένα περιστατικά, που αφορούσαν την κόρη του και αφορούν προσωπικά δεδομένα. Έπεσε από τα σύννεφα, διότι με τον θανόντα είχε συγγενική σχέση και του είχε απόλυτη εμπιστοσύνη, με αποτέλεσμα να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση στο σπίτι του. Ένιωθε πάρα πολύ άσχημα, είχε έντονα αισθήματα οργής, θλίψης και στενοχώριας, τα οποία προφανώς οδήγησαν σε ό,τι έγινε στη συνέχεια. Ο κατηγορούμενος έχει δηλώσει ότι λυπάται που έφτασαν τα πράγματα εκεί, αλλά ήταν η ψυχική του κατάσταση, που τον οδήγησε στις πράξεις του», επισήμανε ο κ. Βασιλικός.

Στο πλευρό του 50χρονου, στα δικαστήρια του Βόλου, βρέθηκαν οι τρεις κόρες του και η αδελφή του με τον σύζυγό της, οι οποίοι, ωστόσο, δε θέλησαν να κάνουν καμία δήλωση. Η δεύτερη σύζυγος του 50χρονου και αδελφή του 33χρονου θύματος, σύμφωνα με τον συνήγορο, δε γνώριζε τι είχε συμβεί με το κορίτσι, ενώ σε σχετική ερώτηση, αν η 18χρονη είχε μιλήσει στις αδελφές της για όλα όσα είχε περάσει και περνούσε, τόνισε ότι φτάνοντας στα 18 της χρόνια είχε εκμυστηρευτεί κάποια πράγματα, αλλά όχι με λεπτομέρειες.

Τέλος, αναφορικά με την υπερασπιστική γραμμή που ακολουθεί και για το αν θα ισχυριστεί ότι το όπλο εκπυρσοκρότησε, ο κ. Βασιλικός ούτε διέψευσε ούτε επιβεβαίωσε, παρά αρκέστηκε να πει ότι η υπερασπιστική γραμμή δεν θα εκτεθεί πρωθύστερα της απολογίας του πελάτη του.

«Κανείς δεν θα πει συγχαρητήρια σε αυτόν τον άνθρωπο, κανείς δεν πρέπει να παίρνει τον νόμο στα χέρια του. Υπάρχει ελληνική αστυνομία και δικαιοσύνη, ζούμε σε μια πολιτισμένη κοινωνία, θα μπορούσε να απευθυνθεί στις αστυνομικές αρχές και να ακολουθηθεί η διαδικασία. Από τη στιγμή που η 18χρονη κατέθεσε, ακόμη και τώρα, στην αστυνομία, θα γίνει η διαδικασία μέσω της διεύθυνσης εγκληματολογικών ερευνών, ανάκτηση του υλικού που είχε η κοπέλα στο κινητό της, ώστε να αποδειχθούν αυτά που ισχυρίζεται ο κατηγορούμενος», δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ, Κωνσταντίνα Δημογλίδου.




Το χρονικό της τραγωδίας στην Καλαμάτα | Θρήνος για τον 40χρονο επισμηναγό που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του

Τραγική ήταν η κατάληξη που είχε η πτήση του T-2 Buckeye της Πολεμικής Αεροπορίας με χειριστή τον έμπειρο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα στην Καλαμάτα. Ο 40χρονος άφησε την τελευταία του πνοή την Τετάρτη 27/12 κατά τη διάρκεια της τελευταίας του πτήσης με το εκπαιδευτικό αεροσκάφος, την οποία παρακολουθούσαν η σύζυγός του και το ένα από τα παιδιά τους.

Ο επισμηναγός Επαμεινώνδας Κωστέας ήταν παντρεμένος και πατέρας δύο ανήλικων παιδιών. Υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και είχε πάνω από 3.000 ώρες πτήσεις.

Το χρονικό της τραγωδίας

Θεωρητικά πρόκειται για μία εκπαιδευτική πτήση καταδίωξης, ωστόσο στο διθέσιο εκπαιδευτικό ο 40χρονος ήταν μόνος του.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης (28/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο κάποια στιγμή λίγο πριν την προσγείωση το αεροσκάφος αρχίζει και χάνει ύψος και χάνεται από τα μάτια των δικών του και των συναδέλφων του. Αφού είχε τελειώσει η πτήση και τα αεροσκάφη επέστρεφαν στο αεροδρόμιο για προσγείωση, στις 11:28 χτύπησε η καταστροφή.

Η συντριβή σημειώθηκε 900 μέτρα βόρεια της πύλης του αεροδρομίου, κοντά στην περιοχή Άρι στη Μικρομάνη και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου.

Τα αίτια της πιθανής συντριβής είναι πολλά – τα οποία ερευνώνται – και κάποιοι κάνουν λόγο για έκρηξη στον αέρα.

Έχουν περάσει λίγα λεπτά από τη συντριβή του εκπαιδευτικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας και οι χειρότεροι φόβοι έχουν επιβεβαιωθεί. Ο 40χρονος έμπειρος επισμηναγός έχει χάσει τη ζωή του.

Οι πληροφορίες θέλουν τον αδικοχαμένο πιλότο να μην εγκατέλειψε το αεροσκάφος, αν και το μοιραίο Τ-2 διέθετε εκτινασσόμενο κάθισμα…

Κάτοικοι της περιοχής έκαναν λόγο για έναν εκκωφαντικό θόρυβο και στη συνέχεια είδαν ένα μαύρο σύννεφο καπνού να απλώνεται στον ουρανό της πόλης.




Ολονύχτιες έρευνες στη Λέσβο για τους 12 αγνοούμενους του πλοίου «Raptor» – Το χρονικό του ναυαγίουΟλονύχτιες έρευνες στη Λέσβο για τους 12 αγνοούμενους του πλοίου «Raptor» | Το χρονικό του ναυαγίου

Μια τραγωδία σημειώθηκε ανοιχτά της Λέσβου, 4 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού, όπου βυθίστηκε το φορτηγό πλοίο «RAPTOR» σημαίας Κομόρες με 6.000 τόνους αλάτι.

Οι καιρικές συνθήκες εξαιρετικά αντίξοες με ανέμους έως 9 μποφόρ και κύματα που φθάνουν τα 4 μέτρα και τα πλωτά του Λιμενικού προσεγγίζουν με δυσκολία.

Ένας μόνο από τα μέλη του πληρώματος, Αιγύπτιος μηχανικός, κατάφερε να σωθεί πηδώντας στη θάλασσα λίγο πριν το πλοίο βυθιστεί. Δίπλα του επέπλεε ένα βαρέλι. Ανέβηκε σε αυτό και πάλευε να κρατηθεί στη ζωή για 4 ώρες μέσα στη φουρτουνιασμένη θάλασσα.

Ακόμη βρέθηκε η σορός ενός ναυαγού.

Το χρονικό

Το «RAPTOR» μήκους 100 μέτρων είχε ξεκινήσει από την Αλεξάνδρεια με προορισμό το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης. 14 τα μέλη του πληρώματος, από Συρία, Αίγυπτο και Ινδία.

Στις 03:06 τα ξημερώματα, 5,5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού, σταματά να κινείται, πιθανότατα εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Στις 04.47 οι μηχανές του πλοίου ξεκινούν και πάλι. 07.11, 4 μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σβήνουν και πάλι οι μηχανές του πλοίου. Αυτή είναι και η τελευταία καταγραφή της πορείας του στο σύστημα.

Μία ώρα μετά, στις 08:20, το πλοίο παίρνει κλίση. Ο πλοίαρχος εκπέμπει σήμα κινδύνου σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάνεται από τα ραντάρ.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, πιθανότατα εξαιτίας της σφοδρής θαλασσοταραχής, προκλήθηκε μετατόπιση φορτίου, μπήκαν νερά στα αμπάρια και η βύθιση ήταν θέμα χρόνου.

Από χθες το πρωί στη θαλάσσια περιοχή επιχειρούν για τον εντοπισμό των αγνοούμενων ναυτικών ελικόπτερα, παραπλέοντα πλοία και πλοία του Λιμενικού.

Όσο περνούν οι ώρες, η αγωνία για την τύχη των αγνοουμένων κορυφώνεται, με την επιχείρηση εύρεσης και διάσωσης να συνεχίζεται αδιάκοπα, χωρίς ωστόσο, μέχρι στιγμής, να έχει αποδώσει καρπούς, όπως μεταδίδει το Mega.