Καβάλα | Εθιμοτυπική επίσκεψη του “θείου Σάκη” στον Χρήστο Τσιτσιλικάκη

Στα γραφεία του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου Δημοτικής Αστυνομίας και Προστασίας Ζώων Συντροφιάς του Δήμου Καβάλας, Χρήστου Τσιτσιλικάκη, βρέθηκε ο “θείος Σάκης” το πρωί της Δευτέρας.

Η συνάντηση των δυο αντρών ήτανε η πρώτη από τότε που ο κ. Τσιτσιλικάκης ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα και είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί κατ’ ιδίαν από τον κ. Τσίρο για όλες τις δράσεις που είχε πραγματοποιήσει με τον προκάτοχο του κ. Απόστολο Μουμτσάκη και καθ’ όλη την συνεργασία του με την Δήμο Καβάλας.

Ο κ. Τσιτσιλάκης έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος απ’ όλες τις δραστηριότητες του “θείου Σάκη” και των ανθρώπων που τον στηρίζουν, ενώ δεν παρέλειψε να τον ευχαριστήσει για το έργο που προσφέρει στην κοινωνία της Καβάλας και στις δεκάδες αδέσποτες γατούλες της πόλης.




Στήριξη στον Χρήστο Μέτιο έδωσε ο Υπουργός Οικονομικών Κ. Χατζηδάκης από την Κομοτηνή

Την στήριξή του προς το πρόσωπο του περιφερειάρχη Χρήστου Μέτιου έδειξε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης με την παρουσία του στην Κομοτηνή.

“Εχει αποδειχτεί ένας ικανός, αποτελεσματικός και έντιμος περιφερειάρχης”, είπε ο υπουργός για το πρόσωπο του Χρήστου Μέτιου , “του αξίζει μια νέα και ισχυρή εντολή για να συνεχίσει την προσπάθειά του για τις υποδομές , τον αγροτικό τομέα, την μεταποίηση, για μια καλύτερη προοπτική της Περιφέρειας.




Στην Καβάλα Χρυσοχοϊδης-Γεωργαντάς για στήριξη στον Χρήστο Μέτιο

Στην Καβάλα βρίσκεται από νωρίς το πρωί της Πέμπτης 12 Οκτωβρίου κυβερνητικό κλιμάκιο με επικεφαλή τον Υπουργό Υγείας Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.

Μαζί του βρίσκεται επίσης και ο Αντιπρόεδρος της Βουλής Γιώργος Γεωργαντάς.

Ο λόγος της επίσκεψης είναι η στήριξη στο πρόσωπο του Χρήστου Μέτιου για τις Περιφερειακές εκλογές και την δεύτερη Κυριακή των εκλογών στις 15 Οκτωβρίου.




Η Υπουργός Οικογένειας Σοφία Ζαχαράκη στην Π.Ε Καβάλας – Στήριξη στον Χρήστο Μέτιο στις εκλογές

Επίσκεψη στην Π.Ε Καβάλας πραγματοποιεί από νωρίς το πρωί της Παρασκευής 6 Οκτωβρίου 2023 η Υπουργός Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής Σοφία Ζαχαράκη.

Η κ.α Ζαχαράκη σε δηλώσεις της στο ENA Channel και στην εκπομπή Πρώτο Θέμα τόνισε την στήριξη της στον νυν Περιφερειάρχη και εκ νέου υποψήφιο Χρήστο Μέτιο ενώ αναφέρθηκε επίσης και στις επόμενες παρεμβάσεις του υπουργείου Οικογένειας.

Δείτε τις δηλώσεις της κυρίας Ζαχαράκη :




Πιθανή επίσκεψη Μητσοτάκη στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συνάντηση με τον Χρήστο Μέτιο

Tην επιβεβαίωση της πολιτικής κυριαρχίας της Νέας Δημοκρατίας, όπως αυτή καταγράφηκε στις εθνικές κάλπες του Ιουνίου 2023, έχει θέσει ως στόχο για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, με αιχμή τις 13 Περιφέρειες της χώρας, ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Πρωθυπουργός ξεκίνησε περιοδείες στο πλευρό των υποψήφιων Περιφερειαρχών που έχουν λάβει το χρίσμα της Πειραιώς. Η αρχή έγινε με τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκο Χαρδαλιά όπου μίλησαν σε συγκέντρωση πολιτών σε καφέ της περιοχής.

Πεποίθηση των στελεχών της ΝΔ είναι ότι υπάρχει η δυνατότητα να κερδίσουν και τις 13 Περιφέρειες είτε από τον πρώτο είτε από τον δεύτερο γύρο. Όπως αναφέρει η iefimerida.gr, αναλύοντας στη ΝΔ και τις δημοσκοπήσεις που έχουν δημοσιευτεί, αλλά και τα στοιχεία που συγκεντρώνει το κυβερνητικό επιτελείο από μετρήσεις σε τοπικό επίπεδο, εκτιμούν πως το πολιτικό κλίμα σε σχέση με τις εθνικές εκλογές δεν έχει αλλάξει και η δυναμική που είχε αναπτυχθεί παραμένει σταθερή, παρά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν, κυρίως από τις φυσικές καταστροφές.

Για να συμβεί αυτό πρέπει όλοι να «βάλουν πλάτη», όπως ζήτησε στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας την περασμένη Πέμπτη ο κ. Μητσοτάκης, γι’ αυτό κλιμάκια βουλευτών και υπουργών θα βρεθούν σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας, ώστε να στηρίξουν τους υποψηφίους της ΝΔ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από κυβερνητικό κλιμάκιο, ενδέχεται να επισκεφτεί την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και να συναντηθεί με τον Περιφερειάρχη, Χρήστο Μέτιο, τον οποίο στηρίζει ο Πρωθυπουργός και η ΝΔ, το χρονικό διάστημα ανάμεσα στις δύο Κυριακές των εκλογών.




Δωρεά ενός απινιδωτή από τον Χρήστο Γάκη στους Χειμερινούς Κολυμβητές

Στη δωρεά ενός απινιδωτή προχώρησε το πρωί του Σαββάτου ο Αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την παράταξη Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση Χρήστος Γάκης προς τους χειμερινούς κολυμβητές στην Ακτή Καλαμίτσας.

Χάρη σε αυτή την δωρεά απόκτησε απινιδωτή η Ακτή με τους χειμερινούς κολυμβητές να ευχαριστούν για αυτή την κίνηση τον κ. Γάκη.

 




Περιφερειακές Εκλογές | Ξεκάθαρη στήριξη Παναγιωτόπουλου στον Χρήστο Μέτιο

Πριν από λίγο κατά την διάρκεια εκδήλωσης παρουσίασης των υποψηφίων περιφερειακών συμβούλων της παράταξης του Χρήστου Μέτιου ο πρώην υπουργός και βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Παναγιωτόπουλος έκανε ξεκάθαρη την δήλωση στήριξης του προς τον νυν Περιφερειάρχη και εκ νέου υποψήφιο Χρήστο Μέτιο.

Μάλιστα όπως τόνισε αρκετά μπορεί να ακούστηκαν το τελευταίο χρονικό διάστημα σχετικά με τα σενάρια στήριξης συγκεκριμένων προσώπων αλλά είναι απλό και ξεκάθαρο. Η Νέα Δημοκρατία και ο Πρόεδρος Κυριάκος Μητσοτάκης στηρίζουν τον Χρήστο Μέτιο, και αυτόν θα στηρίξουμε και εμείς οι βουλευτές του κόμματος, κάθε άλλο γεγονός θα ήταν παράλογο.

 




Στήριξη Νίκου Παναγιωτόπουλου σε Χρήστο Μέτιο

Θέματα της τοπικής επικαιρότητας απασχόλησαν τη χθεσινή συνέντευξη του Νίκου Παναγιωτόπουλου στην Πρωινή

Από την έλλειψη νοσηλευτών στο Νοσοκομείο ως τη στήριξη στο Χρήστο Μέτιο. Οι δηλώσεις του Νίκου Παναγιωτόπουλου:

«Έχω έγγραφο του Σωματείου, το υπόμνημα που μας δώσαμε εκτός από τη συνεργασία που έκανα με τη διοίκηση του Νοσοκομείου.

Εκτιμώ ότι στο γενικό πλαίσιο για την ενίσχυση των δομών υγείας που δρομολογούνται και προσλήψεις στο Νοσοκομείο Καβάλας. Οι ακριβείς όμως υπολογισμοί δεν έχουν γίνει ακόμη και ασφαλείς η από μέρους μας πίεση για να ενισχυθεί το προσωπικό του Νοσοκομείου είναι δεδομένη.

Είναι οι μεγάλες ανάγκες γιατί είναι μεγάλες οι προσδοκίες από το Νοσοκομείο Καβάλας σε σχέση με τα υπόλοιπα περιφερειακά. Έχει χαρακτηριστεί Νοσοκομείο αναφοράς άρα πρέπει να ενισχυθεί. Όπως καταλαβαίνετε τώρα περίπου ξεκινάει η Κοινοβουλευτική Περίοδος.

Τώρα ανοίγουν τα θέματα, τώρα αρχίζουν οι διαβουλεύσεις και οι επαφές με το κέντρο. Στο πλαίσιο λοιπόν αυτών των επαφών θα ασκηθούν πιέσεις για να ενισχυθεί και το Νοσοκομείο Καβάλας». Αποζημιώσεις πυρόπληκτων:

«Εδώ οι καταστροφές στο Νέστο φυσικά κατηγορούνται σε καταστροφές στους οικισμούς, κάικαν σπίτια σε Διαλεκτό και Αβραμηλιά, σε υλικές ζημιές και καταστροφές σε αγροτικές καλλιέργειες. Όποια και να είναι η εμβέλεια αυτών των καταστροφών, ασφαλώς και υπάρχει υποχρέωση αποζημίωσης των πληγέντων.

Έχω μια ανησυχία, η οποία πρέπει να μας κάνει, ας πούμε, πιο δραστήριους στο ζήτημα αυτό της πίεσης για τις αποζημιώσεις, ότι οι καταστροφές του Νέστου, σε σχέση με τις καταστροφές της Δαδιάς είναι μικρότερες σε εμβέλεια. Πολύ δε περισσότερο με τις πλημμύρες στη Θεσσαλία. Δεν θέλουμε να παραδώσουμε το ζήτημα των αποζημιώσεων προς τους πληγέντες στο Νέστο σε σχέση με τις άλλες δύο περιοχές.

Γι’ αυτό τον λόγο πρέπει οι υπηρεσίες να κάνουν τη δουλειά τους. Ασφαλώς και θα τις πιέσουμε γι’ αυτό. Υπάρχει επαφή έτσι κι αλλιώς με τη Διεύθυνση του ΕΛΓΑ εδώ, όσον αφορά τις αγροτικές καταστροφές.

Πρέπει να έχουμε καταγραφή και από εκεί και πέρα ​​να ασκηθεί και η αντίστοιχη πίεση προς το κέντρο. Κάποιος που έχασε το σπίτι του στο Διαλεχτό έχει κάθε δικαίωμα να αισθάνεται ότι καταστράφηκε όλη του η ζωή, ομοίως με όλους τους άλλους πληγέντες συμπολίτες μας σε όλη την Ελλάδα.

Και επομένως το δικαίωμά του να αποζημιωθεί δεν είναι μικρότερο από κανενός άλλου στην ίδια θέση. όλοι το ίδιο δικαίωμα. Και αυτό πρέπει να γίνει». Περιφερειακές εκλογές: «Η δική μου θέση, ως πρώτου τη τάξει εκλεγμένου Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας στην Καβάλα, ήταν και ήταν πάντα σαφής και αυτονόητη.

Βέβαια σήμερα πρέπει να εξηγήσουμε, αν και τα αυτονόητα δεν θα έπρεπε να εξηγηθούν, ότι ένας Βουλευτής εκλεγμένος με τη σημαία του κόμματος του προφανούς και στηρίζει τις επιλογές του κόμματος. Επομένως η δική μου στήριξη στον Χρήστο Μέτιο είναι αυτονόητη. Δεν νομίζω να χρειάζεται κάποια δήλωση ή πιστοποιητικό φρονημάτων.

Μέχρι στιγμής δεν μου έχει ζητηθεί κάποια δήλωση, όχι πιστοποιητικό φρονημάτων, αυτό είναι άλλων εποχών καταλαβαίνετε. Αν μου ζητηθεί δεν έχω πρόβλημα να κάνω, έτσι κι αλλιώς θα προκύψει αυτό στην πορεία Από εκεί και πέρα ​​πάμε στις περιφερειακές εκλογές σε ένα δύσκολο περιβάλλον.

Οι φυσικές καταστροφές έχουν ασφαλώς δημιουργήσει μικρο-δυσαρέσκειες ή μεγάλες δυσαρέσκειες εδώ και εκεί. Η Θράκη έχει πληγεί και αυτή, επομένως το πολιτικό περιβάλλον θα έλεγα πως δεν είναι ανέφελο. Η προσπάθεια όμως γίνεται και η στήριξη στην επιλογή του κόμματος και στον Χρήστο Μέτιο είναι δεδομένη».

Για την παρουσία στη σημερινή ομιλία Μέτιου: «Αυτή τη στιγμή αναχωρώ για Αθήνα γιατί υπάρχουν κοινοβουλευτικά καθήκοντα. Θα προσπαθήσω να είμαι. Δεν θέλω να δώσω προφανώς κανένα περιθώριο σε οποιονδήποτε τυχάρπαστο να κάνει σχόλια για τη δική μου στάση όσον αφορά τη στήριξη στις κομματικές επιλογές.

Όπως έχω πει και στο παρελθόν δεν είμαι χθεσινός στη Νέα Δημοκρατία και ποτέ στο παρελθόν ή στο μέλλον δεν πήγα και δεν σκοπεύω να πάω απέναντι στις επιλογές του κόμματός μου». Η προσπάθεια όμως γίνεται και η στήριξη στην επιλογή του κόμματος και στον Χρήστο Μέτιο είναι δεδομένη».

Για την παρουσία στη σημερινή ομιλία Μέτιου: «Αυτή τη στιγμή αναχωρώ για Αθήνα γιατί υπάρχουν κοινοβουλευτικά καθήκοντα. Θα προσπαθήσω να είμαι. Δεν θέλω να δώσω προφανώς κανένα περιθώριο σε οποιονδήποτε τυχάρπαστο να κάνει σχόλια για τη δική μου στάση όσον αφορά τη στήριξη στις κομματικές επιλογές.

Όπως έχω πει και στο παρελθόν δεν είμαι χθεσινός στη Νέα Δημοκρατία και ποτέ στο παρελθόν ή στο μέλλον δεν πήγα και δεν σκοπεύω να πάω απέναντι στις επιλογές του κόμματός μου». Η προσπάθεια όμως γίνεται και η στήριξη στην επιλογή του κόμματος και στον Χρήστο Μέτιο είναι δεδομένη».

Για την παρουσία στη σημερινή ομιλία Μέτιου: «Αυτή τη στιγμή αναχωρώ για Αθήνα γιατί υπάρχουν κοινοβουλευτικά καθήκοντα. Θα προσπαθήσω να είμαι. Δεν θέλω να δώσω προφανώς κανένα περιθώριο σε οποιονδήποτε τυχάρπαστο να κάνει σχόλια για τη δική μου στάση όσον αφορά τη στήριξη στις κομματικές επιλογές.

Όπως έχω πει και στο παρελθόν δεν είμαι χθεσινός στη Νέα Δημοκρατία και ποτέ στο παρελθόν ή στο μέλλον δεν πήγα και δεν σκοπεύω να πάω απέναντι στις επιλογές του κόμματός μου». Δεν θέλω να δώσω προφανώς κανένα περιθώριο σε οποιονδήποτε τυχάρπαστο να κάνει σχόλια για τη δική μου στάση όσον αφορά τη στήριξη στις κομματικές επιλογές.

Όπως έχω πει και στο παρελθόν δεν είμαι χθεσινός στη Νέα Δημοκρατία και ποτέ στο παρελθόν ή στο μέλλον δεν πήγα και δεν σκοπεύω να πάω απέναντι στις επιλογές του κόμματός μου».

Δεν θέλω να δώσω προφανώς κανένα περιθώριο σε οποιονδήποτε τυχάρπαστο να κάνει σχόλια για τη δική μου στάση όσον αφορά τη στήριξη στις κομματικές επιλογές. Όπως έχω πει και στο παρελθόν δεν είμαι χθεσινός στη Νέα Δημοκρατία και ποτέ στο παρελθόν ή στο μέλλον δεν πήγα και δεν σκοπεύω να πάω απέναντι στις επιλογές του κόμματός μου».

 




Υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος με τον Χρήστο Μέτιο η Άννα Καραγκιοζίδου

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, Με μεγάλη μου χαρά αποδέχτηκε την τιμητική πρόταση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου να είμαι υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023 με τον συνδυασμό «Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση». 

Ζητώ την αγάπη σας και την υποστήριξή σας για να συνεχίσω να προσφέρω με νέες δυναμικές προτάσεις, εφικτές, δημιουργικές με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας και τη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου μας. 

Ζητώ να μου δώσετε την ευκαιρία να κάνω αυτό που ξέρω καλά :Να εργαστώ σκληρά ,με αξιοπρέπεια ,μεράκι και δημιουργία υπηρετώντας το δίκαιο και το ορθό για τον τόπο μας. Σας ευχαριστώ θερμά όλους εκ των προτέρων!! 

Με εκτίμηση, Καραγκιοζίδου Άννα Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Καβάλας




Πτώση Canadair: Συγκίνηση στην τελετή για τους δύο πιλότους, Χρήστο Μουλά και Περικλή Στεφανίδη

Μεσίστια θα κυματίζει η σημαία στο Στρατόπεδο Παπάγου λόγω του πένθους των Ενόπλων Δυνάμεων για τους δύο πιλότους του καναντέρ που έχασαν τη ζωή τους στην Κάρυστο.

Συγκίνηση επικράτησε το πρωί της Πέμπτης στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας κατά τη διάρκεια της ειδικής τελετης – στο πλαίσιο της έπαρσης σημαίας – για τους δύο ιπτάμενους της Πολεμικής Αεροπορίας, τον Σμηναγό Χρήστο Μουλά και τον ανθυποσμηναγό Περικλή Στεφανίδη, που έπεσαν στο καθήκον, στην προσπάθειά τους να σβήσουν τη φωτιά στην Κάρυστο.

Για να τιμήσουν τους δύο αδικοχαμένους πιλότους η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία στάθηκε ακίνητη και σιωπηλή στην είσοδο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας ενώ σε όλα τα μπαλκόνια του κτηρίου βρίσκονταν στρατιωτικοί από όλα τα όπλα σε ένδειξη φόρου τιμής.

Μετά την τελετή έπαρσης της σημαίας η οποία θα κυματίζει μεσίστια, καθώς έχει κηρυχθεί τριήμερο εθνικό πένθος μετά τον τραγικό θάνατο των δύο πιλότων, τελέστηκε μνημόσυνο και τρισάγιο στον ιερό ναό που βρίσκεται μέσα στους χώρους του στρατοπέδου Παπάγου όπου στεγάζονται το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και όλα τα γενικά επιτελεία.

«Ο σμηναγός Μουλάς και ο ανθυποσμηναγός Στεφανίδης έχασαν τη ζωή τους εν ώρα καθήκοντος στην Εύβοια. Θέλω να εκφράσω τα συλλυπητήρια της κυβέρνησης και όλων των ελλήνων στις οικογένειες και τους συναδέλφους τους» ειπε σε δήλωσή του μετά την τελετή ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας.

Παράλληλα ανακοίνωσε ότι «μνε απόφαση του συμβουλίου αρχηγών των γενικών επιτελείων και μετά από εισήγηση του αρχηγού ΓΕΕΘΑ στους δύο ιπτάμενους απονέμεται ο βαθμός του αντιπτεράρχου».

«Η μνήμη τους θα παραμείνει ζωντανή μαζι με αυτήν όλων των ιπτάμενων που έχουν χάσει τη ζωή τους δείχνοντας αυταπάρνηση για την προστασία της πατρίδας, της περιουσίας και της ζωής όλων των Ελλήνων» πρόσθεσε ο κ. Δένδιας.

Διαβεβαίωσε, μάλιστα, ότι «κανένα πτητικό μέσο δεν επιχειρεί χωρίς προηγούμενο πτητικό έλεγχο» και στο πλαίσιο αυτό ευχαρίστησε τους μηχανικούς «καθώς χάρη στον μόχθο και την άοκνη εργατικότητά τους έχουν τη δυνατότητα να πετάνε τα πτητικά μέσα».

Η δήλωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Νίκου Δένδια:

«Βρέθηκα σήμερα μαζί με την πολιτική και την φυσική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στην έπαρση της σημαίας σε μεσίστια θέση λόγω του τριήμερου πένθους των Ενόπλων Δυνάμεων για την απώλεια των δύο αξιωματικών της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Ο Σμηναγός Χρήστος Μουλάς και ο Ανθυποσμηναγός Περικλής Στεφανίδης έχασαν τη ζωή τους εν ώρα καθήκοντος στην Εύβοια.

Θα ήθελα να εκφράσω για μία ακόμη φορά τα συλλυπητήρια εκ μέρους της Κυβέρνησης και όλων των Ελλήνων στις οικογένειες και στους συναδέλφους τους. Η Ελλάδα πενθεί. Θα ήθελα να ανακοινώσω ότι με απόφαση του Συμβουλίου Αρχηγών Γενικών Επιτελείων και κατόπιν εισήγησης του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ Στρατηγού Κωνσταντίνου Φλώρου, στους δύο αξιωματικούς απονέμεται ο βαθμός του Αντιπτεράρχου. Ακολούθως παραβρεθήκαμε σε επιμνημόσυνη δέηση υπέρ της ανάπαυσης των ψυχών τους στο ναό της Παναγίας του Στρατοπέδου Παπάγου. Η μνήμη τους θα παραμείνει ζωντανή μαζί με τη μνήμη όσων ιπταμένων έχουν χάσει τη ζωή τους επιδεικνύοντας αυταπάρνηση εν ώρα υπηρεσίας στη διαρκή μάχη για την προστασία της εθνικής αξιοπρέπειας, της ζωής, της περιουσίας των Ελλήνων και του φυσικού περιβάλλοντος της πατρίδας μας.

Θα ήθελα να επαναλάβω το αυτονόητο: Ουδέν πτητικό μέσο επιχειρεί χωρίς προηγούμενο τεχνικό έλεγχο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω λοιπόν τους τεχνικούς της Πολεμικής μας Αεροπορίας, γιατί χάρη στον συνεχή μόχθο και την προσπάθειά τους έχουν τη δυνατότητα να επιχειρούν τα πυροσβεστικά εναέρια μέσα και πάλι.

Ειλικρινή, βαθύτατα συλλυπητήρια στις οικογένειες των πιλότων μας και στην μεγάλη οικογένεια της Πολεμικής Αεροπορίας και των Ενόπλων Δυνάμεων της πατρίδας μας».