Σκυλακάκης: Δεν αυξάνεται η τιμή του νερού – Το 2025 θα δούμε αν χρειάζονται μέτρα για τον περιορισμό της κατανάλωσης

«Όχι» ήταν η απάντηση και του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεοδώρου Σκυλακάκη, στο ερώτημα αν θα υπάρξει αύξηση στην τιμή του νερού, με τον ίδιο να διευκρινίζει στον ΣΚΑΪ, σε συνέχεια των σχετικών δηλώσεων του πρωθυπουργού, ότι αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος στον έλεγχο της τιμολόγησης.

Κληθείς, δε, να απαντήσει αν θα υπάρξουν αυξήσεις στις τιμές ενέργειας στο ύψος του πληθωρισμού, σημείωσε ότι οι αυξήσεις θα γίνονται κατόπιν ελέγχου της ρυθμιστής αρχής.

Όσον αφορά το ζήτημα της λειψυδρίας, ο κ. Σκυλακάκης είπε ότι «ζητάμε κατανάλωση με μέτρο» προσθέτοντας ότι «σε ένα χρόνο από σήμερα αφού δούμε τι χειμώνα θα έχουμε, θα εξετάσουμε ποια διοικητικά μέτρα θα εφαρμόσουμε για να περιοριστεί η κατανάλωση».

Όπως είπε ο κ. Σκυλακάκης στον ΣΚΑΪ, το μεγαλύτερο κομμάτι της χώρας δεν αντιμετωπίζει πρόβλημά διαθεσιμότητας νερού, υπάρχει, ωστόσο, σειρά προβλημάτων, όπως το παλιό δίκτυο και το κόστος άντλησης κυρίως στα νησιά του Αιγαίου, την ανατολική Κρήτη, την ανατολική Πελοπόννησο και την Αττική λόγω της μεγάλης συγκέντρωσης πληθυσμού απαιτεί μεγάλες ποσότητες νερού

«Εκτός από Αττική και Θεσσαλονίκη που έχουν την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ, η υπόλοιπη Ελλάδα έχει 300 διαφορετικούς παρόχους», σημείωσε ο υπουργός εξηγώντας ότι μέχρι το τέλος του μήνα οπότε και αναμένεται να ενεργοποιηθεί Ρυθμιστική Αρχή Υδάτων θα ελέγχονται από για τον τρόπο που τιμολογούν το νερό.

«Οι εταιρείες δεν πρέπει να μπαίνουν “μέσα” και για το λόγο αυτό θα ενισχυθούν από το κράτος με 250 εκατ. ευρώ» τόνισε ο κ. Σκυλακάκης προσθέτοντας ότι η παρέμβαση αυτή έχει στόχο τη μείωση και όχι την αύξηση του νερού.

Σύμφωνα με τον ίδιο η ρυθμιστική αρχή θα ελέγχει τους παρόχους για το εάν έχουν προχωρήσει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για το δίκτυο ενώ παράλληλα οι εταιρείες ύδρευσης ενοποιούνται και δημιουργείται ΕΥΔΑΠ νήσων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει ζήτημα απολύσεων.

.protothema.gr

 




Παγώνη για Πάσχα | «Να είμαστε προσεκτικοί, δεν χρειάζονται οι πολλές αγκαλιές και τα φιλιά»

Όπου φύγει… φύγει οι Έλληνες για το Πάσχα, χαρίζοντας υψηλή πληρότητα στα νησιά του Αργοσαρωνικού, του Ιονίου και τις Κυκλάδες, ενώ παράλληλα θα κάνουν ποδαρικό στα ξενοδοχειακά θέρετρα και των υπόλοιπων νησιών που είναι έτοιμα να υποδεχθούν πλήθος κόσμου για τη σεζόν του 2024.

Παρά το γεγονός ότι τόσο η τιμή της βενζίνης, όσο και αυτή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων βρίσκονται στα ύψη, ο κόσμος δεν φαίνεται να πτοείται, αναζητώντας μία ευκαιρία «απόδρασης» από την απαιτητική καθημερινότητα.

Ωστόσο, οι συνθήκες συνωστισμού δημιουργούν ευνοϊκό κλίμα για την ανάπτυξη, αλλά και τη διασπορά μικροβίων και ιών. Για αυτόν τον λόγο η Πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη, επεσήμανε πως «πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί», μιλώντας σήμερα (29/04) στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

«Δεν χρειάζονται τα φιλιά και οι αγκαλιές, μόνο ευχές. Δεν μίλησε κανένας για απαγορεύσεις, παρά μόνο για προσοχή διότι υπάρχουν αρκετές ιώσεις ακόμη και το γνωρίζετε όλοι», επεσήμανε η κυρία Παγώνη,

newsbomb.gr