Παραμένουν στην χωματερή της Ξάνθης τα 600 αδέσποτα σκυλιά

Ακόμα στην χωματερή της Ξάνθης παραμένουν τα αδέσποτα σκυλία για τα οποία μια σοβαρή καταγγελία ήρθε στο φως της δημοσιότητας λίγες μέρες πρίν.
Πιο συγκριμένα πρόκειται για 600 περίπου σκυλιά τα οποία ζούν σε άθλιες συνθήκες στον ΧΥΤΑ της Ξάνθης με τους φιλοζωικούς συλλόγους της περιοχής να προχωρούν σε καταγγελίες για το εν λόγω θέμα χωρίς όμως κανένας φορέας της Ξάνθης και γενικότερα της χώρα να ενδιαφέρεται για το τι ακριβώς συμβένει.
Σύμφωνα μάλιστα με υπεύθυνη φιλοζωικού σωματείου της περιοχής, οι ίδιοι βρίσκονται σε αναμονή μιας λύσης στο πρόβλημα και αν η λύση αυτή δεν έρθει σύντμα θα προχωρήσουν στην εισαγγελία.




Ξάνθη | Καταγγελία ότι 600 αδέσποτα σκυλιά ζουν στη χωματερή

Σε χωματερή έξω από την πόλη της Ξάνθης και σε άθλιες συνθήκες ζουν εκατοντάδες σκυλιά σύμφωνα με καταγγελία φιλοζωικής οργάνωσης της περιοχής.

Σύμφωνα μάλιστα με τον κ. Άννα Μαρία Ζαχοπούλου η ίδια έχει ενημερώσει αρκετές φορές τον Δήμο Ξάνθης και τον Δήμο Τοπείρου, χώρις κανένας αρμόδιος φορέας να δώσει απαντήσεις για τα αδέσποτα ζώα. Μέχρι στίγμης όπως δηλώνει η ίδια, πληρώνουν απο την δική τους τσέπη πέριπου 2.000 ευρώ την εβδομάδα, ώστε να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των αθώων αυτών ψυχών.




H Φρίκη συνεχίζεται για πάνω από 500 σκυλιά στην χωματερή της Ξάνθης

Συγκλονιστικές και ανησυχητικές είναι οι εικόνες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας από την Ξάνθη. Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία εκφράζει τον πόνο και την ανησυχία της για τις συνθήκες που αντιμετωπίζουν εκατοντάδες αδέσποτα σκυλιά σε μια χωματερή έξω από την πόλη.

Η επιστολή της ομοσπονδίας προς τους αρμόδιους αξιωματούχους ζητά άμεσες απαντήσεις και δράση από τον Δήμο Ξάνθης και τον Δήμο Τοπείρου. Η κατάσταση περιγράφεται ως τραγική, με τα ζώα να ζουν μέσα στα σκουπίδια, να λιμοκτονούν και να τρώνε ο ένας τον άλλον για να επιβιώσουν.

Η ομοσπονδία καλεί τις αρχές να αναλάβουν τις ευθύνες τους βάσει του νόμου 4830/21 και να συντονίσουν ομάδες για τη φροντίδα, τη στείρωση, και τη συλλογή όλων των ζώων. Επισημαίνεται επίσης η παραβίαση του νόμου 4830/21 και η κλιμακούμενη κατάσταση που προκαλεί ανησυχία για την περιοχή.

Καλείται για άμεσες ενέργειες και ενημέρωση, ενώ η ομοσπονδία δηλώνει πρόθυμη να συνεργαστεί για τη βελτίωση της κατάστασης. Η κοινότητα πρέπει να ενώσει τις δυνάμεις της για να προστατεύσει αυτά τα ζώα και να αντιμετωπίσει αυτήν την ανθρωπιστική κρίση.