Έντονο το θέμα της στάθμευσης στη χερσόνησο της Πανάγιας

Στην Παναγία Καβάλας, αποκλειστικό δικαίωμα στάθμευσης έχουν οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής, καθώς η περιοχή αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα κατά την θερινή περίοδο εξαιτίας της άναρχης στάθμευσης από ξένους τουρίστες.Παρά την εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης, πολλοί τουρίστες συνεχίζουν να καταλαμβάνουν θέσεις που προορίζονται για τους κατοίκους, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις.

Η ανεξέλεγκτη στάθμευση δεν παραβιάζει μόνο τους κανόνες της περιοχής, αλλά επηρεάζει και την ασφάλεια, καθώς οι στενοί δρόμοι της περιοχής συχνά μπλοκάρονται, καθιστώντας δύσκολη την πρόσβαση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όπως για πυροσβεστικά οχήματα ή ασθενοφόρα.Το πρόβλημα γίνεται ιδιαίτερα έντονο κατά τις ώρες αιχμής, αυξάνοντας τους κινδύνους για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής.