Αγωνία για τον 39χρονο Βασίλη στη Λάρισα: Τα νεότερα στοιχεία και τα βίντεο στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. – «Πολύ περίεργη υπόθεση»

«Η πιο μυστηριώδης εξαφάνιση των τελευταίων 50 ετών»

Ένα θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη στη Λάρισα, όπου εξαφανίστηκε ο 39χρονος Βασίλης Καλογήρου. Άνθρωποι που εμπλέκονται στις έρευνες κάνουν λόγο για μια πολύ περίεργη υπόθεση, ενώ ο ιδιωτικός ερευνητής, Γιώργος Τσούκαλης, μίλησε για «την πιο μυστηριώδη εξαφάνιση των τελευταίων 50 ετών από την εμπειρία που έχω».

Τα ίχνη του Βασίλη χάθηκαν πριν από 9 ημέρες στη Λάρισα. Άνδρες της ΕΜΑΚ, Αστυνομία και Πυροσβεστική συνεχίζουν ασταμάτητα τις έρευνες στον Πηνειό. Drones και εκπαιδευμένα σκυλιά σαρώνουν την παραποτάμια περιοχή. Αυτοψίες από μέλη εθελοντικών ομάδων σε εγκαταλελειμμένα κτίρια γύρω από το ποτάμι συνθέτουν το θρίλερ της εξαφάνισης του 39χρονου αγνοούμενου.

Η Αστυνομία έχει αποστείλει έγγραφο στον ΟΣΕ στις 3 Ιανουαρίου, ζητώντας να λάβει οπτικό υλικό από τις κάμερες στις αποβάθρες και τα εκδοτήρια του σταθμού της Λάρισας και συγκεκριμένα το χρονικό διάστημα 17:00 με 20:00 το απόγευμα της Δευτέρας 30 Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκονται δύο βίντεο που δείχνουν τον 39χρονο να διασχίζει μία γέφυρα μέσα στον αστικό ιστό πάνω από το ποτάμι και μετά να εξαφανίζεται.




Σουφλί: “Κάτω τα χέρια απ’ την 7η Ταξιαρχία Προβατώνα”

“Κάτω τα χέρια απ’ την 7η Ταξιαρχία Προβατώνα, βροντοφώναξαν σήμερα οι κάτοικοι της περιοχής, σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στα φανάρια του Προβατώνα.

Οι δεκάδες διαμαρτυρόμενοι από το Τυχερό, τον Προβατώνα και τα άλλα χωριά της περιοχής, που η σχεδιαζόμενη υποβάθμιση της 7ης Ταξιαρχίας θα επηρεάσει αρνητικά με διάφορους τρόπους την ζωή τους, απέκλεισαν συμβολικά για κάποια λεπτά τον κάθετο άξονα Αρδανίιυ-Ορμενίου, διακόπτοντας την κυκλοφορία των οχημάτων.

Άνθρωποι κάθε ηλικίας και κυρίως πολλά νέα παιδιά (όπως και στην προηγούμενη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σουφλί), έδωσαν το παρόν ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Επιτροπής Συμπαράστασης και Στήριξης της 7ης Ταξιαρχίας Προβατώνα, που διοργάνωσε την εκδήλωση.

Μίλησαν ο δήμαρχος Σουφλίου Παναγιώτης Καλακίκος, ο Εβρίτης Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας κα Νέας Γενιάς ΑΜΘ Στέλιος Κατσογριδάκης, ο επίσης Εβρίτης Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας ΑΜΘ Κώστας Βενετίδης και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Σουφίου Δημήτρης Δαρούσης. Παρέστησαν ακόμα ο Αντιδήμαρχος Τυχερού Γώργος Δουκαλέτσης, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτισμού Γιώργος Καδόγλου, δημοτικοί σύμβουλοι και Πρόεδροι των γύρω Τοπικών Κοινοτήτων και πολύς κόσμος με μαύρες αλλά και ελληνικές σημαίες στα χέρια.

Δεν παρέστη κανένας από τους βουλευτές του Έβρου αν και είχαν κληθεί και στην ομιλία του ο δήμαρχος Σουφλίου Παναγιώτης Καλακίκος ανέφερε πως στις συζητήσεις με τους κυβερνητικούς βουλευτές δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τι μεθοδεύεται και ετοιμάζεται για την 7η Ταξιαρχία. Κάλεσε τους κατοίκους να είναι έτοιμοι για νέους αγώνες, ώστε να μην επιτρέψουν την υποβάθμιση μιας τόσο ιστορικής και με προσφορά Ταξιαρχίας, επισημαίνοντας:

“Θα έρθει η αντίσταση και ο αγώνας για να αλλάξουν αυτές οι άδικες αποφάσεις για την περιοχή μας. Πριν τέσσερα χρόνια είμασταν εδώ και βροντοφωνάξαμε όχι στην υποβάθμιση της 7ης Ταξιαρχίας. Πήραμε την απάντηση ότι δεν θα γίνει. Κι αυτό μας το βεβαίωσαν τα πιο επίσημα χείλη. ήρθαν εδώ και τους πιστέψαμε. Σήμερα όμως βρισκόμαστε και πάλι στον αγώνα για να φωνάξουμε ότι η 7η Ταξιαρχία, ένα σύγχρονο στρατόπεδο, ένας στρατιωτικός σχηματισμός που δεν είναι σφραγίδα, είναι πρώτης γραμμής κα τα στρατόπεδα πρώτης γραμμής δεν καταργούνται.

Η υποστολή της σημαίας τη 7ης Ταξιαρχίας σημαίνει υποστολή της ελληνικής σημαίας, γιατί έτσι την έχουμε ταυτίσει εμείς. Μας λένε ότι αυτά είναι απόρρητα και δεν γνωρίζουν αν θα γίνει υποβάθμιση. Η Ταξιαρχία δοκιμάστηκε το 2020 και κράτησε ζωντανή την περιοχή μας. Είναι πολιτική απόφαση και οι βουλευτές μας ακόμα αναζητούν αν αυτό αληθεύει ή όχι. Στέλνουμε μια απάντηη. Από σήμερα ξεκινάει ο αγώνας κατά αυτών των αποφάσεων και να είστε σε ετοιμότητα και να είστε μπροστά, να μας βρουν μπροστά τους αν πάρουν τέτοια απόφαση. Γιατί θα έχει επιπτώσεις και στην οικονομία και στα σχολεία των παιδιών μας που τα βλέπω εδώ και συμμετέχουν. Πάμε δυνατά να μην επιτρέψουμε να υλοποιήσουν τα σχέδια τους”.

evros-news.gr




Κασσελάκης: «Πάρτε τον ΣΥΡΙΖΑ στα χέρια σας, η Δημοκρατία αντεπιτίθεται».

Την πρώτη του εκτεταμένη δήλωση, στην οποία φανερώνει και κάποιες από τις προθέσεις του για το επόμενο διάστημα, έκανε το πρωί της Δευτέρας ο Στέφανος Κασσελάκης.

Στο βίντεο που ανήρτησε στο Facebook χαρακτηρίζει πρωτοφανή και σοκαριστική την απόφαση αποκλεισμού του από την Κεντρική Επιτροπή για να είναι υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

Παράλληλα επαναλαμβάνει την πρόθεσή του να δώσει μάχη στο Συνέδριολέγοντας ότι «αυτό θα αποφασίσει όλα». Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, καλεί όσους είναι «αριστεροί και προοδευτικοί πολίτες και δεν είστε μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ήδη, να γραφτείτε άμεσα, μέχρι τις 24 του Οκτώβρη, για να μπορείτε να ψηφίσετε για συνέδρους» σε μια προσπάθεια να αλλάξει τους συσχετισμούς, οι οποίοι,  δεν είναι με το μέρος του.

Όπως σημειώνει «ξέρετε πια ότι μια χούφτα άνθρωποι είναι ικανοί για όλα. Αν δουν ότι δεν καταφέρνουν να κερδίσουν το συνέδριο, θα το αναβάλουν και πάλι».

«Η Αριστερά αποκλείεται να αποκλείει. Η Αριστερά επιβάλλεται να ανοίγεται στο αύριο. Πάρτε τον ΣΥΡΙΖΑ στα χέρια σας. Στο Συνέδριο, Η Δημοκρατία αντεπιτίθεται» καταλήγει ο Στέφανος Κασσελάκης.

Όλο το μήνυμα του Στέφανου Κασσελάκη


Αυτό που συνέβη είναι κάτι πρωτοφανές: μια μικρή ομάδα ανθρώπων απαγόρευσε στον νόμιμα εκλεγμένο πρόεδρο του κόμματος να είναι υποψήφιος ξανά. Είναι ένα σοκαριστικό γεγονός στην ιστορία της Αριστεράς. Ωστόσο, πρέπει να θυμόμαστε ότι το ανώτατο όργανο του ΣΥΡΙΖΑ είναι το Συνέδριο, το οποίο θα αποφασίσει για όλα. Η φωνή μας είναι εκεί.

Ξέρετε πια ότι μια χούφτα άτομα μπορεί να κάνουν τα πάντα. Αν δουν ότι δεν έχουν ελπίδες να κερδίσουν στο Συνέδριο, ίσως προσπαθήσουν να το αναβάλουν ξανά. Αλλά και οι μηχανισμοί έχουν τα όριά τους.

Γι’ αυτό σας καλώ να γίνουμε όλοι μαζί ένα μεγάλο κύμα δημοκρατίας που θα σαρώσει αυτούς τους μηχανισμούς. Καταλαβαίνω ότι νιώθετε θλίψη, οργή και απογοήτευση, αλλά σας ζητώ να τα μετατρέψετε σε πείσμα, δύναμη και αγώνα.

Μην απομακρυνθείτε από τις Οργανώσεις Μελών. Γίνετε μια ασπίδα για τη Δημοκρατία. Αν είστε αριστεροί και προοδευτικοί πολίτες αλλά δεν είστε μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, εγγραφείτε μέχρι τις 24 Οκτωβρίου, ώστε να μπορείτε να ψηφίσετε για τους συνέδρους. Ας γεμίσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ με χιλιάδες νέες φωνές που θα λένε #Είμαι_εδώ.

Θα ήταν εύκολο να φύγουμε, αλλά σας προσκαλώ να μείνετε και να δώσουμε μάχη για να ανακτήσουμε την αξιοπρέπεια της δημοκρατικής παράταξης. Αυτός ο εξευτελισμός δεν αξίζει ούτε στους αγώνες των προγόνων μας για ελευθερία και δημοκρατία, ούτε στις ελπίδες των παιδιών μας για μια δίκαιη κοινωνία με ίσες ευκαιρίες.

Η Αριστερά δεν πρέπει να αποκλείει κανέναν. Πρέπει να κοιτάει μπροστά και να ανοίγεται στο μέλλον. Πάρτε τον ΣΥΡΙΖΑ στα χέρια σας. Στο Συνέδριο, η Δημοκρατία αντεπιτίθεται.

Συνέδριο, διάσπαση ή δημοψήφισμα;

Είχε προηγηθεί η διπλή απόπειρα να εισέλθει πολιτικά στο κάδρο της χθεσινής ημέρας επιχείρησε ο Στέφανος Κασσελάκης, την επομένη της απόρριψης της υποψηφιότητάς του για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, αλλά και της δεύτερης κατά σειρά πολιτικής αποδοκιμασίας του από τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος.
Ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ συνεχάρη αφενός τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Νίκο Ανδρουλάκη για την επανεκλογή του, υπογραμμίζοντας με νόημα τις «άψογες δημοκρατικές διαδικασίες» της Χαριλάου Τρικούπη, για να παρακολουθήσει – ενδιάμεσα – τον αγώνα της Εθνικής Ελλάδας με τη Θεοδώρα Τζάκρη, η οποία αποτέλεσε την κατεξοχήν εκπρόσωπό του στην προχθεσινή θυελλώδη συνεδρίαση του καθοδηγητικού οργάνου του ΣΥΡΙΖΑ.

Αν και οι εξελίξεις του περασμένου Σαββάτου, όποτε η Κεντρική Επιτροπή του κόμματος είπε «ως εδώ» στον πρώην πρόεδρο, δείχνοντας του την έξοδο από την κούρσα διαδοχής, είναι ακόμη εξαιρετικά νωπές, εντούτοις ο προβληματισμός ήταν χθες, κατά ασφαλείς πληροφορίες, κάτι περισσότερο από έκδηλος στο στρατόπεδο των «Κασσελίστας» για το τι μέλλει γενέσθαι στο εξής.

Και αυτό, γιατί παρά την εκρηκτική ατμόσφαιρα, τις λεκτικές αποδοκιμασίες, τα επεισόδια και τις αντεγκλήσεις μεταξύ των «Κασσελίστας» και στελεχών της πλειοψηφίας στη διάρκεια της συνεδρίασης του περασμένου Σαββάτου, η ένταση στην πλευρά Κασσελάκη δεν λέει να εκτονωθεί, όταν στενεύουν τα χρονικά και αριθμητικά περιθώρια τυχόν νέων ελιγμών του πρώην προέδρου. Στο πλαίσιο αυτό, στα διάφορα σενάρια που φαίνεται τις τελευταίες ώρες να επεξεργάζονται οι «Κασσελίστας», συναντούν ως ανασταλτικούς παράγοντες την έλλειψη οργανωτικής δομής και τη δυνατότητα οικοδόμησης συμμαχιών, εντός του κόμματος.

Αριθμοί και… Συνέδριο

Αν και οι πιο φανατικοί υποστηρικτές του Στέφανου Κασσελάκη και κάποιοι γνωστοί υποστηρικτές του ανάρτησαν «ραντεβού στο Συνέδριο» μετά την απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής, για να προκηρυχθεί Έκτακτο Συνέδριο με σκοπό την απομάκρυνσή του από την προεδρία, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του 15% των οικονομικά τακτοποιημένων μελών του κόμματος, δηλαδή περίπου 30.000 μελών. Αυτό το ποσοστό είναι δύσκολο να το πετύχει η πλευρά Κασσελάκη, ειδικά μετά από δύο εκλογικές ήττες.

Επιπλέον, αν σήμερα προκηρυχθεί Έκτακτο Συνέδριο, θα χρειαστούν τουλάχιστον τρεις μήνες για να γίνει, οπότε δε θα μπορεί να διεξαχθεί πριν από τον Φεβρουάριο, λόγω και των γιορτών.

Τα πράγματα είναι εξίσου δύσκολα για τον Κασσελάκη και σε σχέση με το Συνέδριο που έχει προγραμματιστεί για τις 8 Νοεμβρίου, το οποίο θα ασχοληθεί αποκλειστικά με την έγκριση των υποψηφιοτήτων για την προεδρία. Ακόμα και αν η πλευρά του προσπαθήσει να διευρύνει τη συζήτηση με θέματα εκτός της ημερήσιας διάταξης, όπως μια πρόταση μομφής εναντίον του, θα χρειαστεί να συγκεντρώσει πλειοψηφία 50% + 1 για να επιβάλει την άποψή του. Ωστόσο, η εμπειρία δείχνει ότι οι πλειοψηφίες στην Κεντρική Επιτροπή συνήθως αντανακλούν τη δύναμη που υπάρχει στη βάση του κόμματος.

Έτσι, φαίνεται σχεδόν αδύνατο για τον Κασσελάκη να ελέγξει το επερχόμενο Συνέδριο, εκτός αν αυτό αναβληθεί. Για να γίνει κάτι τέτοιο, η πλευρά του θα πρέπει να εκλέξει μεγάλο αριθμό συνέδρων στις οργανώσεις το Σαββατοκύριακο 2-3 Νοεμβρίου, κάτι που είναι πολύ αμφίβολο, δεδομένου ότι η κατάσταση είναι περίπου 1/40 έως 1/60.

Επιπλέον, πολλοί κορυφαίοι πολιτικοί, όπως ο Χρήστος Σπίρτζης, τονίζουν την ανάγκη για ένα «πολιτικό Συνέδριο» που να εστιάζει στην ιδεολογική και πολιτική ταυτότητα του κόμματος, χωρίς να αποκλείεται η υποβολή νέων υποψηφιοτήτων.

Ο Διονύσης Τεμπονέρας εκφράζει την αντίθεσή του στην άμεση διεξαγωγή εκλογών και Συνεδρίου, ενώ πολλοί άλλοι παράγοντες του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν τώρα να υπάρξει πιο ενεργή και δυναμική αντιπολιτευτική στάση, ειδικά μετά την ολοκλήρωση των εσωκομματικών εκλογών στο ΠΑΣΟΚ.

Η ιδέα ενός εσωκομματικού δημοψηφίσματος φέρεται, ωστόσο, να απασχόλησε έντονα την πλευρά Κασσελάκη, η οποία δεν έχει καταλήξει στην οδό της άρσης του αδιεξόδου, στο οποίο έχει οδηγηθεί. Πιο ανέξοδο αναφορικά με την ανάλωση του πολιτικού κεφαλαίου του κ. Κασσελάκη θεωρείται πάντως το ενδεχόμενο αποχώρησης του από τον ΣΥΡΙΖΑ, με προορισμό τη δημιουργία μιας ανεξάρτητης κοινοβουλευτικής ομάδας, στην οποία φέρονται, κατά πληροφορίες, να ακολουθούν τον κ. Κασσελάκη σε άμεσο χρόνο μόνο 9 από τους 11 συνολικά βουλευτές που τον στηρίζουν.

Δούρου ή Τζάκρη

Λιγότερο κόστος στο προσωπικό, πολιτικό του προφίλ θα εξασφάλιζε και το ενδεχόμενο να κατέλθουν στην τρέχουσα εκλογική κούρσα πρόσωπα με στενή αναφορά στο περιβάλλον του κ. Κασσελάκη, όπως οι Βουλεύτριες, Ρένα Δούρουκαι Θεοδωρα Τζάκρη. Ειδικά στην περίπτωση της κυρίας Δούρου, η συστηματική απουσία της από τις κομματικές συνεδριάσεις και τις εσωκομματικές τριβές, την απάλλαξε από μεγάλο φορτίο τοξικότητας, για να κληρονομήσει άνετα το χρίσμα των «Κασσελίστας», με δεδομένο ότι δεν αμφισβήτησε ποτέ τον κ. Κασσελάκη και τις πολιτικές επιλογές του, σε δημόσια θέα.

Αν, όμως, δεν προκριθεί η Ρένα Δούρου ως αντικαταστάτρια του Στέφανου Κασσελάκη από τους «Κασσελίστας», υπαρκτό στις συζητήσεις τους παραμένει το να προταθεί για το αξίωμα η Θεοδώρα Τζάκρη. Ήδη, η παρουσία της ως αντ’ αυτού του κ. Κασσελάκη στην τελευταία Κεντρική Επιτροπή ενίσχυσε αυτούς τους συνειρμούς, ιδίως όταν η κυρία Τζάκρη συγκρούστηκε μετωπικά όλο αυτό το διάστημα στα καθοδηγητικά όργανα με την Όλγα Γεροβασίλη, η οποία λειτούργησε ως άτυπη επικεφαλής του μπλοκ της πλειοψηφίας.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ο ηγετικός ρόλος της Αντιπροέδρου της Βουλής, Ολγας Γεροβασίλη τον τελευταίο χρόνο ως προς την ανάδειξη ενός κλίματος υπεράσπισης της πολιτικής παρακαταθήκης του ΣΥΡΙΖΑ και της κυβέρνησής του πυροδοτούσε μαζικά κύματα ανώνυμων επιθέσεων εναντίον της στα κοινωνικά δίκτυα και το διαδίκτυο, όπου υπερέχουν επικοινωνιακά οι «Κασσελίστας».

«Τάπες» και κοψίματα

Η επιστροφή του Στέφανου Κασσελάκη στην κεντρική πολιτική σκηνή φαίνεται να είναι δύσκολη και αβέβαιη. Αντίθετα, η Κουμουνδούρου προγραμματίζει την επάνοδό της την Τετάρτη, με την κατάθεση αιτήματος για τη σύσταση προκαταρκτικής επιτροπής της Βουλής σχετικά με την υπόθεση των Τεμπών. Η παρουσία του Νίκου Παππά, προεδρεύοντα της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, σε μια αφιερωματική συναυλία δεν ήταν τυχαία, καθώς η παρουσία του στον κοινοβουλευτικό τομέα έχει αναβαθμιστεί σημαντικά. Ο Παππάς αντέτεινε τις κριτικές της κυρίας Τζάκρη στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής, αγνοώντας τις. Ταυτόχρονα, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Νίκο Ανδρουλάκη, τον συνεχάρη για την επανεκλογή του και του ευχήθηκε καλή επιτυχία, απομακρύνοντας έτσι το δικαίωμα εκπροσώπησης του κόμματος από τον Κασσελάκη.

Ο υποψήφιος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Πολάκης, σχολίασε επίσης τις εσωκομματικές εκλογές, τονίζοντας ότι, αν και η διαδικασία ανάδειξης ηγεσίας ολοκληρώθηκε με μεγάλη συμμετοχή, δεν αποτελεί αλλαγή πορείας για την προοδευτική και δημοκρατική παράταξη. Επιπλέον, αυτή η κατάσταση βάζει στο αρχείο ευρύτερες ιδέες και σχέδια για ανακατατάξεις στον πολιτικό χώρο.

«Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι σαφής η ανάγκη για έναν ισχυρό ΣΥΡΙΖΑ, που να έχει πρόγραμμα και σχέδιο για το μέλλον της χώρας. Πρέπει να γίνουμε το πολιτικό εργαλείο και ο πυρήνας της συμμαχίας που θα διασφαλίσει την εφαρμογή ενός νέου κοινωνικού συμβολαίου για την επόμενη δεκαετία, προς όφελος των πολλών: των εργαζομένων, των μικρών και μεσαίων επιχειρηματιών, του αγροτικού τομέα και της νεολαίας μας», ανέφερε ο κύριος Πολάκης. «Με την προσοχή στραμμένη στην κοινωνία, εργαζόμαστε σήμερα για την αντιπολίτευση που χρειάζεται ο τόπος και αύριο για τους ικανούς ανθρώπους που θα αναλάβουν την ηγεσία της χώρας. Προχωράμε στην οικοδόμηση ενός νέου ΣΥΡΙΖΑ, που θα λειτουργήσει ως κινητήρια δύναμη για την αλλαγή που απαιτεί ο λαός μας… και αυτή η αλλαγή είναι προ των πυλών!» κατέληξε.

protothema.gr

 




Φρίκη για 13χρονη στα χέρια 22χρονου και 21χρονου

Φρικιαστικές στιγμές στα χέρια ενός 22χρονου και ενός 21χρονου που τη βίασαν τον περασμένο Αύγουστο κατήγγειλε ότι έζησε μια 13χρονη στη Μυτιλήνη, η οποία έφτασε στο σημείο να επιχειρήσει να βάλει τέλος στη ζωή της όταν δημοσιοποιήθηκε βίντεο με όσα είχε υποστεί.

Σύμφωνα με την καταγγελία της 13χρονης που υποβλήθηκε το πρωί του Σαββάτου, οι δύο άνδρες αρχικά την έπεισαν να μπει στο αυτοκίνητό του. Στη συνέχεια, όπως είπε στους αστυνομικούς, την οδήγησαν σε ερημική τοποθεσία στην περιοχή Άγιος Δημήτριος Αγιάσου και εκεί τη βίασαν και οι δύο με χρήση βίας, καταγράφοντας τις αποτρόπαιες πράξεις τους σε βίντεο.

Αχικά η ανήλικη δεν είπε τίποτα στους γονείς της αλλά την περασμένη Τρίτη τόσο η ίδια όσο και οι δικοί της έμαθαν ότι το φρικιαστικό βίντεο είχε κοινοποιηθεί σε τρίτους μέσω των social media.

Μια ημέρα αργότερα η ανήλικη προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή της παίρνοντας χάπια με τους γονείς της να την μεταφέρουν στο γενικό νοσοκομείο Μυτιλήνης, στο οποίο η 13χρονη έμεινε για νοσηλεία μέχρι την Παρασκευή.

Οι αστυνομικοί που ανέλαβαν την υπόθεση έχουν ζητήσει την ιατροδικαστική εξέταση της 13χρονης ενώ η έρευνα συνεχίζεται για να εντοπιστεί το επίμαχο βίντεο, με τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Μυτιλήνης να ενημερώνεται για τις εξελίξεις.

 

www.protothema.gr




Καβάλα | Στα χέρια της Ιατρικής Εταιρείας περνά το Σανατόριο

Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την αναίρεση του δημοσίου άρα το κτίριο του Σανατορίου είναι οριστικά δικής της ιδιοκτησίας.

Η απόφαση του Αρείου Πάγου οριστικοποίησε την ιδιοκτησία του κτιρίου του Σανατορίου υπέρ του δημοσίου, ενώ η προοπτική αλλαγής χρήσης του κτιρίου και της πρώην Ορθοπεδικής κλινικής έχει ως στόχο τη φιλοξενία κοινωφελών λειτουργιών.

Η εκ νέου χρήση αυτών των χώρων για κοινωνική πρόνοια, εκπαίδευση, πολιτιστικές εκδηλώσεις και περίθαλψη είναι μια εξαιρετική πρωτοβουλία που μπορεί να εξυπηρετήσει την τοπική κοινότητα. Επιπλέον, η διαδικασία παραχώρησης ακινήτου στον Αμυγδαλεώνα για τη δημιουργία ενός συνεδριακού χώρου φαίνεται να συμπληρώνει αυτήν την προσπάθεια αξιοποίησης των πόρων για το κοινό καλό.




Τέμπη – Ασλανίδης για Ευρωβουλή | «Λύθηκαν τα χέρια» της Ευρωπαίας Εισαγγελέως

«Στο Ευρωκοινοβούλιο βρήκαμε αυτό που δεν βρήκαμε στην Ελλάδα», ανέφερε μεταξύ άλλων στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 ο Παύλος Ασλανίδης, πατέρας του 26χρονου Δημήτρη, θύματος της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη, αναφορικά με όσα έγιναν την Δευτέρα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με το αίτημα των συγγενών θυμάτων να μείνει ανοιχτή η υπόθεση και η έρευνα.

«Όλο το Ευρωκοινοβούλιο βρισκόταν στο πλευρό μας. Είναι το πιο ξεκάθαρο έγκλημα που έχει γίνει ποτέ στην ιστορία της Ελλάδας», είπε ο κ. Ασλανίδης, προσθέτοντας ότι «η Κυβέρνηση επί έναν χρόνο τώρα προσπαθεί να συγκαλύπτει. Οι Ευρωπαίοι Εισαγγελείς είναι ανώτεροι από τους Έλληνες Εισαγγελείς. Έχουν λυθεί τα χέρια της Ευρωπαίας Εισαγγελέως τώρα. Ακόμη και η Κομισιόν ήταν μαζί μας και δήλωσε υπέρ μας. Αυτό που έγινε στην Ευρωβουλή, έπρεπε να έχει γίνει πριν από έναν χρόνο στην χώρα μας».

Όπως είπε ο πατέρας του άτυχου 26χρονου, αντί να δευτερολογήσουμε με την κ. Καρυστιανού, επιλέξαμε να προβληθεί το βίντεο για το δυστύχημα και έκλαιγαν οι πάντες, ακόμη και η Πρόεδρος της Επιτροπής της Ευρωβουλής.

Σημείωσε ακόμη ότι «Αν οι υπουργοί νομίζουν ότι είναι αθώοι, να παραιτηθούν της ασυλίας τους και να δικαστούν».

Όσον αφορά τις 1,35 εκατομμύρια υπογραφές πολιτών που έχουν συγκεντρωθεί, ο κ. Ασλανίδης είπε «σε νομικό επίπεδο δεν ξέρω πως μπορεί να χρησιμοποιηθούν οι υπογραφές που έχουν συγκεντρωθεί: είναι 1,35 εκατομμύρια και νομίζω ότι θα φτάσουν τα 2 με 2,5 εκατομμύρια οι υπογραφές».

Τέλος ο κ. Ασλανίδης είπε ότι «από εδώ και πέρα, θα μας κατευθύνει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο».

newsbomb.gr




Κόλαση στα χέρια του ίδιου του συζύγου της | 28χρονη κατήγγειλε τον βιασμό της επί δύο χρόνια

Μια 28χρονη από την Αλβανία φαίνεται πως ζούσε την απόλυτη κόλαση στα χέρια του ίδιου της του συζύγου στη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, χθες Τετάρτη, η 28χρονη μετέβη στο Τμήμα Ασφαλείας Λευκού Πύργου και κατήγγειλε εξύβριση και τον βιασμό της από τον σύζυγό της, που λαμβάνει χώρα κατά τα δύο τελευταία έτη.

Ο 38χρονος Αλβανός εντοπίστηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ενδοοικογενειακής Βίας Αμπελοκήπων, που ενημερώθηκαν για το συμβάν και συνελήφθη, σύμφωνα με το thestival.gr.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για βιασμό, εξύβριση και παράβαση της νομοθεσίας περί ενδοοικογενειακής βίας.

πηγή: newsbeast.gr



Φοιτητικόι Συλλόγοι Καβάλας | Κάτω τα χέρια από τα πτυχία μας

Το νομοσχέδιο που ανακοινώνει δίνει το τελειωτικό χτύπημα στις σπουδές, τα πτυχία και την εργασιακή μας προοπτική!

Είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της οργής για την κατάσταση στις σπουδές μας! Η πρώτη απάντηση δόθηκε! Τους δείξαμε πως όσο και να προσπαθούν να μας πιάσουν στον ύπνο περνώντας το νομοσχέδιο εν μέσω εξεταστικής δεν θα τα καταφέρουν! Θα μας βρίσκουν απέναντι τους στους δρόμους, όλο και πιο πολλούς όλο και πιο δυνατούς!
Κάτω τα χέρια από τα πτυχία μας!

Όχι την περαιτέρω εμπορευματοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης!

Αυτό το νομοσχέδιο είναι απέναντι στις ανάγκες μας

▪ Κάνει την αδικία νόμο!

Ενώ εμείς για να σπουδάσουμε περνάμε χίλια δυο εμπόδια, άγχος, πανελλαδικές εξετάσεις με ελάχιστη βάση εισαγωγής, πληρώνουμε ένα σκασμό λεφτά σε ενοίκια και άλλα έξοδα… η κυβέρνηση μας λέει ότι όποιος έχει λεφτά θα περνάει σε όποια σχολή θέλει και θα αγοράζει ισάξιο πτυχίο με το δικό μας! Ενώ παράλληλα βαφτίζουν πανεπιστήμια
τα κολέγια που λειτουργούνε ήδη!

Οι μόνοι κερδισμένοι είναι οι κολεγιάρχες και οι επιχειρηματίες που θα πουλάνε πτυχία! Για τα δικά τους συμφέροντα η κυβέρνηση παραβιάζει ακόμα και το άρθρο 16 του Συντάγματος που αποκλείει την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων!

▪ Διαλύει τα πτυχία μας!

Απαιτούμε πτυχία με αξία!

Με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων και το μεγάλο παζάρι πτυχίων που στήνεται, θα πουλιούνται και αγοράζονται πτυχία διαφορετικών ειδών και ταχυτήτων στην λογική… ότι πληρώνεις, παίρνεις", εντείνοντας την κατηγοριοποίηση σχολών, πτυχίων, αποφοίτων.

Δεν ανεχόμαστε την υποβάθμιση του πτυχίου μας που θα εντείνει το ατελείωτο κυνήγι πανάκριβων πιστοποιητικών, σεμιναρίων και μεταπτυχιακών! Ο ανταγωνισμός που θα ενταθεί μεταξύ των αποφοίτων θα συμπιέσει όλα μας τα εργασιακά, επαγγελματικά και μισθολογικά μας δικαιώματα προς τα κάτω με τους εργοδότες "να διαλέγουν" τον πιο φθηνό από μια μεγαλύτερη μάζα αποφοίτων!

▪ Υποβαθμίζει τις σχολές μας!

Ενώ από τις σχολές μας λείπουν η κρατική χρηματοδότηση, οι καθηγητές, η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υποδομών, η κυβέρνηση επιλέγει να ενισχύσει την επιχειρηματική λειτουργία και να οδηγήσει σε οικονομική ασφυξία τα ιδρύματα. Η δήθεν "απελευθέρωση" του δημοσίου πανεπιστημίου από το κράτος ουσιαστικά σημαίνει την πλήρη απελευθέρωση του κράτους από την ευθύνη χρηματοδότησης και στήριξης των δημοσίων πανεπιστημίων!

Είναι δεδομένο πως σε λίγο καιρό οι εισακτέοι των σχολών και της δικής μας σχολής αλλά και όλων των περιφερειακών πανεπιστημίων θα μειωθούν δραματικά, αφού αρκετές οικογένειες θα διαλέγουν να στείλουν το παιδί τους να σπουδάσει στο ιδιωτικό της πόλης τους. Μείωση εισακτέων όμως σημαίνει και μείωση χρηματοδότησης, μέχρι και κλείσιμο τμημάτων. Δεν πάει πολύς καιρός από όταν δώσαμε τον αγώνα μας πλάι στους συμφοιτητές μας από το Φυσικό που απειλούταν με κλείσιμο λόγω της ΕΒΕ που μειώθηκαν δραματικά οι εισακτέοι και καταφέραμε να το κρατήσουμε ανοιχτό. Όταν αυτά γίνονταν χωρίς το Νομοσχέδιο για τα Ιδιωτικά εύκολα μπορεί να φανταστεί κανείς τι έρχεται με την ίδρυση τους.

Αντίστοιχα η μείωση εισακτέων άρα και χρηματοδότησης και η παραπέρα προώθηση της λειτουργίας και των δημοσίων ΑΕΙ ως επιχειρήσεις θα έχουν τραγικά αποτελέσματα στην ποιότητα σπουδών μας. Αν τώρα αντιμετωπίζουμε ελλείψεις σε εργαστηριακό εξοπλισμό , αν τώρα πληρώνουμε από την τσέπη μας αναλώσιμα για τα εργαστήρια μας και ερχόμαστε καθημερινά αντιμέτωποι με τις απαρχαιωμένες υποδομές, με το Νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά οι σχολές μας θα φτάσουν στα όρια τους και το τι θα μαθαίνουμε και πώς θα φτάσει στον πάτο, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και καλούς καθηγητές να φεύγουν προς τα ιδιωτικά και να μην αναπληρώνονται και πότε, αν οι μισθοί εκεί είναι καλύτεροι.
Όσο για την μέριμνα, αν μια φορά τώρα το Πανεπιστήμιο πετάει από πάνω του την ευθύνη για την σίτιση, την στέγαση, τις μετακινήσεις τότε αν τσακιστεί κι άλλο η χρηματοδότηση λόγω έλλειψης εισακτέων θα μας βάλουν να πληρώνουμε και τον αέρα που αναπνέουμε!

Δεν ανεχόμαστε να μειώνεται η χρηματοδότηση για τα ιδρύματά μας στο όνομα του να μην θιχτούν τα ιδιωτικά, να κλείνουν τμήματα επειδή δεν βρίσκουν χορηγούς, να αναζητούν έσοδα με δίδακτρα και επί πληρωμή παροχές, να μεγαλώνουν τα κενά σε καθηγητές επειδή θα αναζητούν καλύτερους μισθούς στα ιδιωτικά.

Η κυβέρνηση κάνει το επόμενο αποφασιστικό βήμα στο δρόμο της εμπορευματοποίησης της ανώτατης εκπαίδευσης εκτοξεύοντας την επιχειρηματική δράση των δημοσίων πανεπιστημίων, την πλήρη λειτουργία τους σαν επιχειρήσεις, με τους φοιτητές πελάτες και τη γνώση εμπόρευμα.

Απαιτούμε να αναβαθμιστούν οι σπουδές μας, να μαθαίνουμε ολοκληρωμένα στο αντικείμενό μας. Η πλήρης υποβάθμιση των ιδρυμάτων θα έχει επίπτωση και στο περιεχόμενο των σπουδών μας, στα προγράμματα σπουδών, στην επιστήμη μας.

Η κυβέρνηση να σταματήσει την κοροϊδία!

Την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση μας υπόσχεται αναβάθμιση σε τρίτο πανεπιστήμιο της Ελλάδας, βλέπουμε να μην προβλέπεται καμία χρηματοδότηση για τις ανάγκες μας. Ίσα- Ίσα, ακούμε υπέρογκα ποσά να προορίζονται για ερευνητικά προγράμματα, που καμία σχέση δεν έχουν με τους προπτυχιακούς φοιτητές. Ξέρουμε καλά πως η λύση
των προβλημάτων μας δεν βρίσκονται στην αλλαγή της ταμπέλας στην είσοδο του πανεπιστημίου αλλά στον αγώνα μας για αύξηση της χρηματοδότησης στην παιδεία στο ύψος των αναγκών μας.

Αυτοί που μείωσαν τους εισακτέους στα ΑΕΙ με την ΕΒΕ και που στερούν τις σπουδές σε χιλιάδες φοιτητές λόγω τους τεράστιου κόστους σπουδών βαφτίζουν ;ευκαιρίες" τα νέα εμπόδια που βάζουν στους νέους! Παράλληλα τα;αυστηρά κριτήρια που υπόσχονται ξέρουμε ότι για τους επενδυτές μεταφράζονται στο "ότι πουλάει" παίρνει "άριστα!

Η κυβέρνηση της ΝΔ, όσοι κυβέρνησαν και κυβερνούν τη χώρα, προώθησαν την πολιτική της εμπορευματοποίησης της ανώτατης εκπαίδευσης, την πολιτική της ΕΕ και τώρα έρχονται να ολοκληρώσουν το έγκλημα με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων!

Ξεσηκωμός!

Είναι δική μας υπόθεση η υπεράσπιση των σπουδών και των πτυχίων μας!

Όλοι οι φοιτητές μια γροθιά μαζί με τους μαθητές και τους εργαζόμενους να σηκώσουμε ένα μεγάλο πανελλαδικό κίνημα αγώνα ενάντια στο νομοσχέδιο που αποτελεί αντιδραστική τομή στην εκπαίδευση. Με τους αγώνες μας έχουμε αφήσει στα χαρτιά και άλλους νόμους. Έχουμε ακυρώσει αντίστοιχη προσπάθεια στο παρελθόν για ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων!

Όλα θα κριθούν στο δρόμο του αγώνα!

Απαιτούμε:
▪ Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο!

▪ Όχι στα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια – Όχι στην παράκαμψη του άρθρου 16!

▪ Αποκλειστικά δημόσιες και δωρεάν σύγχρονες σπουδές!

▪ Όχι στην υποβάθμιση των πτυχίων μας – Πτυχία με αξία για δουλειά με δικαιώματα!

▪ Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για τα Πανεπιστήμια και τις ανάγκες μας! Δωρεάν σίτιση, στέγαση και μεταφορές από και προς το πανεπιστήμιο για όλους τους φοιτητές.

▪ Σύγχρονα και πλήρη εξοπλισμένα εργαστήρια

▪ Παιδεία δικαίωμα και όχι εμπόρευμα!

Προχωράμε σε:

Πανεκπαιδευτική πορεία την Πέμπτη 25 Γενάρη, στις 17:00 στην Κεντρική Πλατεία

Αποφασίζουμε μέσα από τις Γενικές Συνελεύσεις μας, το πώς θα κλιμακώσουμε τις δράσεις μας και τι πολύμορφες πρωτοβουλίες θα πάρουμε
Καλούμε τους μαθητές, τους εργαζόμενους, τους γονείς της πόλης σε Κινητοποίηση την

Πέμπτη 25/01 στις 17:00 στην Κεντρική πλατεία

Ενώνουμε τις φωνές μας για να μην περάσει το νομοσχέδιο έκτρωμα των ιδιωτικών πανεπιστημίων!




Το παλιό εστιατόριο “ΔΙΟΝΥΣΟΣ” περνάει στα χέρια του Δήμου Καβάλας

Περνά στα χέρια του Δήμου Καβάλας εφόσον λύθηκε το πρόβλημα με το Κτηματολόγιο το παλιό ακίνητο του “Διονύσου” στην Καβάλα.

Το συγκεκριμένο γεγονός έκανε γνωστό μέσω δηλώσεων του στο ENA Channel ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης.




“Κάτω τα Χέρια από τη Στέγη” | Διαμαρτυρία κατά της προσπάθειας εξώσεως του ΣΦΓΤ από την Ιστορική του Έδρα

Οι Καβαλιώτες συγκεντρώνονται σε ένδειξη διαμαρτυρίας και αλληλεγγύης για τον Σύνδεσμο Φίλων της Γνώσης και της Τέχνης (ΣΦΓΤ), ο οποίος αντιμετωπίζει την απειλή εξώσεως από την ιστορική του έδρα. Η συγκέντρωση διαμαρτυρίας με το σύνθημα “Κάτω τα Χέρια από τη Στέγη” προγραμματίζεται να λάβει χώρα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, αντιπροσωπεύοντας τη συνολική αντίδραση της κοινότητας.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου, ώρα 6 μ.μ. στη Δημοτική Βιβλιοθήκη

Καλούνται όλοι οι Καβαλιώτες σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας αλλά και συντονισμού του αγώνα όλων μας όσων έχουν ήδη εκφραστεί με τη συμμετοχή τους στην Ομάδα ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΓΗ και υπογράφοντας κατά της απόπειρας της Μητροπόλεως Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου να αποβάλει τον ΣΦΓΤ από την φυσική και ιστορική του έδρα, το εμβληματικό κτίριο της οδού Κύπρου.

Καλούνται παράλληλα και όλοι όσοι πιστεύουν ότι η Στέγη συντέλεσε στην ύπαρξη πνευματικής ζωής στην Καβάλα, με την ύπαρξη και δράση της εδώ και 63 και πλέον χρόνια.  

Η απόφαση αυτή, με όποιο πρόσχημα ή δικαιολογία οδηγεί ευθέως στην διάλυση του ιστορικού Συνδέσμου, που από την ίδρυσή του σκοπό είχε να προάγει το πνευματικό, καλλιτεχνικό και κοινωνικό επίπεδο της περιοχής μας και άφησε ανεξίτηλα τη σφραγίδα του στον εκπολιτισμό της. 
Καλούνται επίσης να παρευρεθούν και να πάρουν θέση όλοι οι αιρετοί της Καβάλας, τόσο της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης όσο και οι βουλευτές αλλά και οι πολιτιστικοί και συνοικιακοί σύλλογοι της πόλης και του νομού.

Η πρόσκληση απευθύνεται φυσικά τόσο προς τον πρόεδρο και τα μέλη του δ.σ. του ΣΦΓΤ Καβάλας, όσο και προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη της Ιεράς Μητροπόλεως Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανο, από τους οποίους ζητούμε να συμβαδίσουν με το κοινό αίσθημα και να εγκολπωθούν την πνευματική ιστορία του τόπου μας αναθεωρώντας την απόφασή τους.

Η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024στις 6:00 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας “Βασίλης Βασιλικός”.

 




Μυστήριο με αμερικανικό πολεμικό όπλο στα χέρια του γνωστού τράπερ που ανατίναζε ATM

Χειροπέδες πέρασε η αστυνομία στον γνωστό τράπερ Don Leon, ο οποίος κατηγορείται ότι ήταν μέλος μιας επικίνδυνης σπείρας που είχε ανατινάξει δεκάδες ΑΤΜ και η λεία τους ξεπέρασε τις 700.000 ευρώ.

Μάλιστα, ο γνωστός τράπερ μάλιστα παινευόταν γι’ αυτό μέσα από τα τραγούδια του.

Ένα βίντεο ντοκουμέντο από το χτύπημα της συμμορίας, το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου, στην Ερμιόνη Αργολίδας είδε το φως της δημοσιότητας. Αναμεσά στους τρεις δράστες φαίνεται πως ήταν και ο 28χρονος τράπερ, που μέσα από τους στίχους αλλά και τις αναρτήσεις του αποκαλύπτει την πραγματική του ζωή. Ανατινάξεις ΑΤΜ, όπλα, εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε μετρητά, ακριβά αυτοκίνητα και επίδειξη πλούτου.

Το χτύπημα στην Ερμιόνη ήταν και το τελευταίο της σπείρας, που εμπλέκεται σε περισσότερες από 10 ανατινάξεις ΑΤΜ με τη λεία τους να ξεπερνάει τις 700.000 ευρώ.

Κάμερες ασφάλειας έχουν καταγράψει τη δράση του τράπερ και στον Λούρο Πρέβεζας που μαζί με τους συνεργούς του με έναν τροχό κόβουν το μηχάνημα αυτόματης ανάληψης. Η μεθοδολογία ήταν ίδια: με κλεμμένα οχήματα μετέβαιναν στην επαρχία, φορώντας λευκές στολές μιας χρήσης, ανατίναζαν ΑΤΜ και ακολούθως έκαιγαν τα οχήματα για να σβήσουν τα ίχνη τους.

Ο 28χρονος τράπερ διαφήμιζε προκλητικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα κλοπιμαία, με μία παύση 18 μηνών, διάστημα που πέρασε στη φυλακή.

Ο τράπερ είχε συλληφθεί πρώτη φορά από το Τμήμα Διαρρηκτών το 2021 επίσης για ανατινάξεις ΑΤΜ. Αποφυλακίστηκε τον Ιανουάριο του 2023 και παρότι εμφανιζόταν μετανιωμένος, συνέχισε την δράση του.

Μυστήριο με πολεμικό όπλο

Η περίπτωση αυτή χαρακτηρίζεται ως επικίνδυνή και σοβαρή από την Ασφάλεια της Αττικής καθώς, εκτός των άλλων, βρέθηκε και όπλο στην κατοχή του 28χρονου. Συγκεκριμένα, ο τράπερ είχε στην κατοχή του ένα πολεμικό όπλο αμερικανικής προέλευσης τύπου Μ16. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που η ΕΛ.ΑΣ εντοπίζει το συγκεκριμένο τύπου όπλο στα χέρια μίας εγκληματικής οργάνωσης, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει ο τηλεοπτικός σταθμός Mega.

Αυτό που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση στις Αρχές είναι πως παρά το γεγονός πως το όπλο έχει πάνω τον σειριακό αριθμό του, δεν εμφανίζεται στη βάση δεδομένων του συστήματος.

Ένα δεύτερο ερώτημα είναι αν ο τράπερ και η σπείρα του εμπλέκονται μόνο στις ανατινάξεις των ATM. Συγκεκριμένα, στο «μικροσκόπιο» των Αρχών έχει μπει ένα περιστατικό που συνέβη στις 4 Οκτωβρίου στο Αίγιο.

Στο συγκεκριμένο συμβάν, μία ομάδα ατόμων προσπαθούσαν να διαρρήξουν ΑΤΜ και την ώρα που εντοπίστηκαν από άνδρες της Ασφάλειας Αιγίου έγινε συμπλοκή με πυροβολισμούς.

Οι δράστες κατάφεραν να διαφύγουν και στη συνέχεια έκαψαν το αυτοκίνητο.




«Ψηλά τα χέρια! Άνδρες άνω των 16 να παραδοθούν» | Οι ισραηλινοί στρατιώτες στους διαδρόμους του νοσοκομείου Αλ Σίφα της Γάζας

Δεκάδες Ισραηλινοί στρατιώτες, ορισμένοι με καλυμμένα πρόσωπα και πυροβολώντας στον αέρα, δίνουν εντολή στους κατοίκους της Γάζας, που έχουν βρει καταφύγιο στο νοσοκομείο Αλ Σίφα, να παραδοθούν, η μάχη γύρω από το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Λωρίδας της Γάζας διεξάγεται πλέον στις πτέρυγές του και τους ορόφους του, μεταφέρει δημοσιογράφος που συνεργάζεται με το AFP και βρίσκεται εκεί.

Ισραηλινοί στρατιώτες φωνάζουν από τα μεγάφωνα στα αραβικά: «Όλοι οι άνδρες 16 ετών και άνω, σηκώστε ψηλά τα χέρια και βγείτε από τα κτίρια προς την εσωτερική αυλή για να παραδοθείτε».

Αμέσως εκατοντάδες νέοι βγαίνουν από διάφορες υπηρεσίες του τεράστιου νοσοκομειακού συγκροτήματος στο δυτικό τμήμα της πόλης της Γάζας, όπου επικεντρώνονται πλέον οι μάχες ανάμεσα στα ισραηλινά άρματα μάχης και τους μαχητές της Χαμάς, οι οποίοι βρίσκονται στην εξουσία στη Γάζα, υποστηριζόμενοι από τον Ισλαμικό Τζιχάντ.

Αυτές οι δύο οργανώσεις θεωρούνται τρομοκρατικές από το Ισραήλ, τις ΗΠΑ και την ΕΕ.

Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, περίπου 2.300 άνθρωποι, εκ των οποίων ασθενείς, ιατρονοσηλευτικό προσωπικό και εκτοπισμένοι του πολέμου βρίσκονται μέσα στο Αλ Σίφα, το οποίο έχει περικυκλωθεί εδώ και μέρες από τα ισραηλινά άρματα μάχης και τα οχήματα μεταφοράς προσωπικού του ισραηλινού στρατού.

Οι γεννήτριες έχουν πάψει να λειτουργούν

Σύμφωνα με τους γιατρούς και διεθνείς μη κυβερνητικές οργανώσεις, κανένας από αυτούς δεν μπορεί να βγει έξω, καθώς κινδυνεύει να δεχθεί πυρά την ώρα που γύρω τους μαίνονται μάχες.

Σήμερα το πρωί, Παλαιστίνιοι σε σειρές με τα χέρια ψηλά στον αέρα, συγκεντρώνονταν στο προαύλιο του νοσοκομείου, ερχόμενοι από την πτέρυγα εγκαυμάτων, το μαιευτήριο, την χειρουργική πτέρυγα ή ακόμη την πτέρυγα αιμοκάθαρσης, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο.

Περίπου χίλιοι άνθρωποι βρίσκονται πλέον στην μεγάλη αυλή του νοσοκομειακού συγκροτήματος με τα χέρια ψηλά. Κάποιοι γδύθηκαν από Ισραηλινούς στρατιώτες.

Στο εσωτερικό, στους διαδρόμους των διαφόρων τμημάτων του Αλ Σίφα, το οποίο κατασκευάστηκε το 1946 και στο οποίο εργάζονται ομάδες των Γιατρών Χωρίς Σύνορα (MSF), οι στρατιώτες πυροβολούν στον αέρα πηγαίνοντας από δωμάτιο σε δωμάτιο, ψάχνοντας εμφανώς για μαχητές της Χαμάς.

Γυναίκες και παιδιά που κλαίνε υποβάλλονται σε έρευνες. Άλλοι υποχρεώνονται να περάσουν από μια κάμερα αναγνώρισης, όπως αυτές που έχουν τοποθετηθεί κατά μήκος των διαδρόμων απομάκρυνσης των αμάχων προς το νότιο τμήμα της Λωρίδας της Γάζας, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο.

Εδώ και χρόνια, το Ισραήλ κατηγορεί τη Χαμάς ότι χρησιμοποιεί τα νοσοκομεία της Γάζας ως βάσεις, ότι έχει σκάψει ένα δίκτυο σηράγγων κάτω από το Αλ Σίφα και ότι χρησιμοιποιεί τους ασθενείς του ως ανθρώπινες ασπίδες.

Ισραηλινά άρματα μάχης βρίσκονται πλέον μέσα στο συγκρότημα, έχοντας πάρει θέση μπροστά από διάφορες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων αυτή των επειγόντων περιστατικών.

Τις τελευταίες μέρες οι γεννήτριες του νοσοκομείου είχαν πάψει να λειτουργούν λόγω της έλλειψης καυσίμων, καθόλου καύσιμο δεν έχει εισέλθει στη Γάζα από τις 7 Οκτωβρίου που ξέσπασε ο πόλεμος Ισραήλ-Χαμάς.

Δύο μέρες μετά, το Ισραήλ επέβαλε πλήρη πολιορκία στους 2,4 εκατομμύρια κατοίκους του παλαιστινιακού θύλακα.

Τουλάχιστον 9 πρόωρα βρέφη πέθαναν αφού βγήκαν από τις θερμοκοιτίδες τους, ενώ 27 ασθενείς στις μονάδες εντατικής θεραπείας πέθαναν επειδή είχε πάψει να λειτουργεί το μηχάνημα υποστήριξης της αναπνοής τους, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας της Χαμάς.

Ομαδικός τάφος ανοίχτηκε μέσα στο νοσοκομειακό συγκρότημα και ήδη έχουν ταφεί εκεί “179 πτώματα”, σύμφωνα με τον διευθυντή του νοσοκομείου, τον γιατρό Μοχάμεντ Αμπού Σαλμίγια.

Ο ισραηλινός στρατός δηλώνει ότι απέστειλε ιατρικές ομάδες και στρατιώτες που μιλούν αραβικά για την στοχευμένη επιχείρησή του σε μια ειδική ζώνη του Αλ Σίφα.

Σήμερα το πρωί ανακοίνωσε επίσης ότι παρέδωσε θερμοκοιτίδες, βρεφική τροφή και ιατρικό υλικό στο πλαίσιο της επιχείρησής του.

Αν και καθημερινά ο ΟΗΕ, διεθνείς μη κυβερνητικές οργανώσεις και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) επαναλαμβάνουν ότι ένα νοσοκομείο δεν πρέπει ποτέ να δέχεται επίθεση, για το Ισραήλ η είσοδος των στρατιωτών του στο Αλ Σίφα δεν παραβιάζει το διεθνές δίκαιο.

Για την Χαμάς είναι έγκλημα πολέμου και έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.

Στις 7 Οκτωβρίου, το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα εξαπέλυσε μια πρωτόγνωρου εύρους επίθεση στο Ισραήλ. Περίπου 1.200 άνθρωποι σκοτώθηκαν, στην πλειονότητά τους άμαχοι, σύμφωνα με τις ισραηλινές αρχές.

Έκτοτε, ο ισραηλινός στρατός βομβαρδίζει νυχθημερόν την Λωρίδα της Γάζας από αέρα, θάλασσα και ξηρά. Πάνω από 11.000 Παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί από τα πλήγματα αυτά, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας της Χαμάς, εκ των οποίων τα δύο τρίτα είναι γυναίκες και παιδιά.