Καβάλα | Άμεση παρέμβαση ζητούν οι χειμερινοί κολυμβητές για την παραλία της καλαμίτσας

Οι χειμερινοί κολυμβητές της Καβάλας ζητούν άμεση παρέμβαση και λύση για την παραλία της Καλαμίτσας, έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους λάτρεις της χειμερινής θάλασσας.

Η κατάσταση της ακτής, η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς για την τοπική κοινότητα, έχει προκαλέσει ανησυχίες, καθώς διαπιστώνονται προβλήματα που δυσχεραίνουν τη χρήση της, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Οι κολυμβητές επισημαίνουν ότι η έλλειψη συντήρησης στις εγκαταστάσεις, όπως αποδυτήρια, ντουζιέρες και καθίσματα, δημιουργεί σημαντικά εμπόδια για τη χρήση της παραλίας.




Καβάλα | Οι χειμερινοί κολυμβητές της Καλαμίτσας εκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους

Με μεγάλη συμμετοχή και γιορτινή διάθεση, οι Χειμερινοί Κολυμβητές της Καλαμίτσας στην Καβάλα έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους την Κυριακή 7 Ιανουαρίου.

Το δροσερό νερό της θάλασσας δεν πτόησε τους λάτρεις της χειμερινής κολύμβησης, οι οποίοι ξεκίνησαν τη μέρα τους με το καθιερωμένο τους μπάνιο, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την αγάπη τους για τη θάλασσα, ανεξαρτήτως καιρού.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην παραλία της Καλαμίτσας, με τα μέλη του συλλόγου και τους φίλους τους να ανταλλάσσουν ευχές για υγεία, δύναμη και αισιοδοξία για το νέο έτος. Η κοπή της πίτας συνοδεύτηκε από ζεστό τσάι και λιχουδιές, δημιουργώντας μια ζεστή ατμόσφαιρα, παρά το κρύο της εποχής.

Ο τυχερός που βρήκε το φλουρί της πίτας έλαβε ως αναμνηστικό δώρο ένα ειδικά διαμορφωμένο μετάλλιο του συλλόγου, ενώ όλοι οι παρευρισκόμενοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τις επόμενες δραστηριότητες που προγραμματίζει ο σύλλογος.




Στα παγωμένα νερά του Άρδα έκοψαν τη βασιλόπιτα οι χειμερινοί κολυμβητές Ορεστιάδας

Tον ποταμό Άρδα με πολικές θερμοκρασίες διάλεξαν και φέτος οι χειμερινοί κολυμβητές της Ορεστιάδας για να κόψουν τη βασιλόπιτά τους.

Για άλλη μια χρονιά απέδειξαν πως στον βόρειο Έβρο έχουν ψυχή αφού τέτοιες παγωμένες βουτιές με θερμοκρασίες υπό το μηδέν κάνουν εδώ και αρκετά χρόνια.

«Αν κρυώναμε, δεν θα το κάναμε» λέει χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Παναγιωτούδης, μέλος της Ομάδας Χειμερινών Κολυμβητών Ορεστιάδας στην εκπομπή “Πρωινή Περιπολία” του Ράδιο Έβρος.

Επιπλέον, προσθέτει πως η όλη εμπειρία, αν και σωματικά απαιτητική, έχει άμεσα θετικά αποτελέσματα για την υγεία, καθώς το κρύο νερό διεγείρει τον οργανισμό και βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Όσον αφορά τα Θεοφάνεια φέτος, η βουτιά για τον Σταυρό των Θεοφανίων θα έχει μια ιδιαίτερη σημασία για την ομάδα της Ορεστιάδας, καθώς θα λάβει χώρα μπροστά από το Πατριαρχείο στην Κωνσταντινούπολη, μετά από πολλά χρόνια.

Η ομάδα θα ταξιδέψει με λεωφορεία και αναμένεται να συμμετάσχουν γύρω στα 30 μέλη από την Ορεστιάδα, με συνοδούς και άλλους υποστηρικτές από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, όπως η Δράμα, το Αγρίνιο και η Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Παναγιωτούδης τονίζει ότι η βουτιά αυτή έχει μεγάλο συμβολισμό και αποτελεί μια εμπειρία που δεν συνδέεται μόνο με τη φυσική αντοχή, αλλά και με την κοινή πίστη και την αγάπη για την παράδοση.

Να σημειωθεί ότι οι Χειμερινοί Κολυμβητές της Ορεστιάδας εκτός από τα νερά του Βοσπόρου όπου στο παρελθόν βουτούσαν για μια δεκαετία έχουν βουτήξει στο ακριτικό Καστελόριζο, στο Φανάρι, στην λίμη των Πρεσπών αλλά και στο Δέλτα του Έβρου.

 

e-evros.gr




Χειμερινοί κολυμβητές Καλαμίτσας καθάρισαν την ακτή

Την Κυριακή το πρωί, στις 6 Σεπτεμβρίου 2024, οι χειμερινοί κολυμβητές της Καλαμίτσας απέδειξαν για άλλη μια φορά την αγάπη τους για την ακτή και τη φύση, πραγματοποιώντας δράση καθαρισμού και καλλωπισμού στην παραλία. Με πρωτοβουλία του συλλόγου τους, συγκεντρώθηκαν αρκετά μέλη με μεγάλη όρεξη και αφοσίωση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση της εικόνας της ακτής.

Οι χειμερινοί κολυμβητές δεν αρκούνται μόνο στο να απολαμβάνουν τα οφέλη της θάλασσας κατά τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά δείχνουν και την οικολογική τους συνείδηση, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες όπως αυτή.Η δράση περιλάμβανε καθαρισμό της παραλίας από σκουπίδια, απομάκρυνση πλαστικών και άλλων απορριμμάτων, καθώς και μικρές εργασίες καλλωπισμού, όπως η φροντίδα της φυσικής βλάστησης. Τα μέλη του συλλόγου συνεργάστηκαν αρμονικά, με αποτέλεσμα η παραλία να ανακτήσει την όμορφη και καθαρή της εικόνα.Με παρόμοιες δράσεις, οι χειμερινοί κολυμβητές της Καλαμίτσας αποδεικνύουν πως η αγάπη για τη θάλασσα δεν σταματά στις βουτιές και τα μπάνια, αλλά επεκτείνεται και στην προστασία και φροντίδα του περιβάλλοντος που τους φιλοξενεί.