Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Απεγκλωβισμός 19 ατόμων | Είχαν χαθεί σε μονοπάτι του Παγγαίου

Η επιχείρηση απεγκλωβισμού 19 ατόμων που είχαν χαθεί στα μονοπάτια του Παγγαίου στέφθηκε με επιτυχία. Η ομάδα, η οποία αποτελείτο από προσκόπους από την Αθήνα και δύο συνοδούς τους, είχε χάσει τον προσανατολισμό της κάτω από το καταφύγιο “Τσιλογιώργη” και πάνω από τη Μεσορόπη.

Η τηλεφωνική επικοινωνία με την Πυροσβεστική Υπηρεσία αποδείχθηκε κρίσιμη, καθώς βοήθησε στον εντοπισμό της ομάδας. Κατά τη διάρκεια της διάσωσης, ένα νεαρό κορίτσι αισθάνθηκε αδιαθεσία και χρειάστηκε να μεταφερθεί με ασθενοφόρο.

Στην επιχείρηση συμμετείχαν επίσης ο Δήμος Παγγαίου, με τη βοήθεια των Ανδρέα Καλινικίδη και Στέργιου Κεχαγιά, καθώς και οι εθελοντές της ομάδας ΠΑΓΓΑΙΟ ALERT. Αυτή η συνεργασία εξασφάλισε την ασφαλή επιστροφή όλων των μελών της ομάδας.

 




Τραγωδία στην Ξάνθη | Κατέληξε τελικά ο 70χρονος που είχε χαθεί

Μία τραγική εξέλιξη που επισκιάζει την ανεύρεση του αγνοούμενου ζευγαριού στην ορεινή περιοχή του Δασικού Χωριού μαυρίζει την ψυχή όλων μας στην Ξάνθη. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ο άνδρας λίγα λεπτά μετά την ανεύρεσή του έχασε τις αισθήσεις του και κατέληξε λίγο πριν τον παραλάβουν με φορείο άνδρες των σωστικών συνεργείων και του ΕΚΑΒ. Παρά τις προσπάθειες επαναφοράς του αυτό δεν κατέστη δυνατό, πράγμα που μετατρέπει την υπόθεση σε τραγωδία. Η σύζυγός του νοσηλεύεται στο Κέντρο Υγείας Σταυρούπολης εκτός κινδύνου. Αξίζει να σημειώσουμε για την ιστορία, πως το ζευγάρι εχθές ξεκίνησε για βόλτα με το αυτοκίνητό του προς τον Λειβαδίτη, όμως κάτω από αδιευκρίνιστη αιτία βρέθηκαν σε δασικό δρόμο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητό τους να ακινητοποιηθεί και κατέβηκαν από αυτό προσπαθώντας να βρουν βοήθεια, όμως η μοίρα τους έπαιξε το πιο ύπουλο παιχνίδι.

Ο άτυχος άνδρας γλίστρησε και έπεσε σε χαράδρα όπου εκεί τραυματισμένος παρέμεινε όλη τη νύχτα μέχρι την στιγμή που η σύζυγός του, την οποία είχαν εντοπίσει άνθρωποι που συμμετείχαν στις έρευνες, τους υπέδειξε το σημείο στο οποίο βρισκόταν. Οι συμμετέχοντες στις έρευνες φώναξαν προς τον άνδρα και αυτός κούνησε το χέρι του, κάτι που προς στιγμήν έδωσε χαρά, όμως κατά τη διάρκεια της ανάσυρσής του αυτός εξέπνευσε.




Πατέρας αστυνομικού που τραυματίστηκε στα επεισόδια στου Ρέντη: «Είναι άδικο να χαθεί το παλικάρι μου»

Σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση παραμένει στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας ο 31χρονος αστυνομικός, ενώ οι Αρχές έχουν προχωρήσει στη σύλληψη ενός 18χρονου, ο οποίος φέρεται να ομολόγησε πως ήταν εκείνος που εκτόξευσε τη ναυτική φωτοβολίδα, που τον τραυμάτισε σοβαρά, κατά τη διάρκεια των επεισοδίων στου Ρέντη.

Την ίδια στιγμή οι Αρχές αναζητούν τον ηθικό αυτουργό της επίθεσης, ένα άτομο που παραμένει άγνωστο, κατά του οποίου, ωστόσο, έχει ασκηθεί δίωξη. Πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για άτομο ηλικίας 35 έως 40 ετών και φέρεται να είναι επικεφαλής της ομάδας, που προκάλεσε την επίθεση.

«Πρέπει να ταυτοποιηθούν όλα τα άτομα της ομάδας, που επιτέθηκαν στους αστυνομικούς. Σύμφωνα και με τα λεγόμενα του 18χρονου, επιβεβαιώνεται ότι μία ομάδα εξήλθε από το γήπεδο, εφοδιάστηκε από άλλα άτομα εκτός γηπέδου αντικείμενα, τα οποία εκσφενδόνισαν κατά των αστυνομικών δυνάμεων και ξαναμπήκαν στο γήπεδο», είπε στο Mega η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. Κωνσταντίνα Δημογλίδου.

«Είναι άδικο να χαθεί το παιδί μου»

Για τη μάχη που δίνουν οι γιατροί, για να κρατήσουν στη ζωή τον 31χρονο αστυνομικό, μίλησε στο MEGA ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννακός.

«Οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου από την πρώτη στιγμή, παρότι δεν εφημέρευε, κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους, για να τον σώσουν. Το έχουν πάρει προσωπικά απέναντι στην τυφλή οπαδική βία. Πολλές φορές μας έχουν μεταφέρει στα νοσοκομεία νεκρούς και τραυματίες από τυφλή οπαδική βία, πάντα ακούμε ότι θα πάρουν μέτρα και τελικά, ας μου επιτραπεί αυτή η έκφραση, αυτά τα τσογλάνια επικρατούν και μολύνουν τον αθλητισμό», είπε.

Μάλιστα, ο κ. Γιαννακός συνομίλησε με τον πατέρα του 31χρονου αστυνομικού, ο οποίος του είπε: «είναι άδικο να χαθεί το παιδί μου, το παλικάρι μου» και ζήτησε από το νοσηλευτικό προσωπικό να κάνει τα αδύνατα δυνατά, για να τον κρατήσει στη ζωή.

Πώς έφτασαν οι Αρχές στα ίχνη του 18χρονου

Ο 18χρονος δράστης του σοβαρού τραυματισμού με φωτοβολίδα του αστυνομικού των ΜΑΤ ανέφερε από την πρώτη στιγμή ότι είχε τραυματίσει αστυνομικό κι αυτό ήταν η κρίσιμη παράμετρος, που οδήγησε τους αξιωματικούς της Ασφάλειας Αττικής στη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Την εμπλοκή του 18χρονου στην επίθεση κατέδειξαν σε καταθέσεις τους τουλάχιστον άλλοι 4-5 χούλιγκαν, που είχαν αντιληφθεί τη δράση του ή είχαν ακούσει τις εκ των υστέρων αναφορές του.

Ο 18χρονος φέρεται να ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς πως ένας μεγαλύτερος του έδωσε τη ναυτική φωτοβολίδα και του έδειξε πώς να την ενεργοποιήσει, καθώς ο ίδιος δεν γνώριζε πώς να το κάνει ούτε πώς να την πετάξει.

«Εγώ δεν γνώριζα πώς να την χρησιμοποιώ και το άτομο αυτό μου έδειξε πώς να την χρησιμοποιήσω. Έριξα σε ευθεία βολή τη φωτοβολίδα, χτύπησε πρώτα στο οδόστρωμα και στη συνέχεια καρφώθηκε στον μηρό του αστυνομικού. Εκείνος έπεσε στο έδαφος. Αμέσως μετά επέστρεψα στο γήπεδο».

Την έριξε ευθεία βολή, η φωτοβολίδα έκανε γκελ στο οδόστρωμα και κατέληξε στο πόδι του αστυνομικού. «Είδα τον αστυνομικό να πέφτει κάτω», παραδέχτηκε.

«Εκείνο το βράδυ ήμουν μέσα στο γήπεδο. Βγήκαμε έξω μια ομάδα περίπου 100 ατόμων. Εκεί υπήρχε ένα πρόσωπο που φορούσε κουκούλα full face. Μας έδωσε φωτοβολίδες, μολότοφ, πέτρες και ξύλα και μας είπε να επιτεθούμε στους αστυνομικούς».




Λευτέρης Αυγενάκης: Στόχος μας να μη χαθεί ούτε ευρώ από τα ευρωπαϊκά κονδύλια

Εξαιρετικά επιπόλαιες χαρακτήρισε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης, τις απόψεις που διατυπώνονται για το ύψος των ζημιών στη Θεσσαλία, ενώ δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί η καταγραφή τους

Σε συνέντευξή του στο πρώτο πρόγραμμα της ΕΡΑ,  στην εκπομπή «Πρωινές Διαδρομές» με τον Βασίλη Αδαμόπουλο και τη Μαρία Γεωργίου, ο Λευτέρης Αυγενάκης είπε: «όποιος μιλήσει αυτή τη στιγμή για ύψος χωρίς να έχει ακριβή στοιχεία, θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά επιπόλαιος». Και πρόσθεσε ότι το 80% της αποτίμησης της ζημιάς θα είναι δυνατό την Παρασκευή το πρωί, με τη σύγκριση των νέων δορυφορικών εικόνων του Copernicus. Και το 100% της καταγραφής των ζημιών θα είναι εφικτό με την ολοκλήρωση των εκτιμήσεων από τους γεωτεχνικούς του ΕΛΓΑ. Ωστόσο, όπως εξήγησε ο Λευτέρης Αυγενάκης, ήδη ο ΕΛΓΑ δέχεται δηλώσεις από τους πληγέντες, για τις ζημιές που υπέστησαν στη φυτική και ζωική παραγωγή, ώστε να καταβληθεί το συντομότερο δυνατόν η προκαταβολή των αποζημιώσεων που θα λάβουν, ενώ η πλατφόρμα της Κρατικής Αρωγής έχει ανοίξει από τις 11 Σεπτεμβρίου.

«Η κυβέρνηση, η Πολιτεία, το κράτος είναι δίπλα στους Θεσσαλούς, δίπλα στους ανθρώπους που επλήγησαν. Δεν θα φύγουμε από εδώ. Αυτή είναι η εντολή του πρωθυπουργού, εάν δεν μπει σε κανονικότητα αυτός ο τόπος. Θα μπει, είναι στο δικό μας χέρι. Υπάρχει πόνος, στεναχώρια, υπάρχει και ελπίδα. Θα το παλέψουμε», τόνισε ο Λευτέρης Αυγενάκης.

Πρώτη προτεραιότητα, όπως είπε, είναι η ολοκλήρωση της αποκομιδής των νεκρών ζώων. Όπως διευκρίνισε είναι σαφής η εντολή να μη αναμένουν οι κτηνοτρόφοι τα συνεργεία του ΕΛΓΑ για καταγραφή των νεκρών ζώων, αλλά να προχωρήσουν στα βήματα που έχουν υποδείξει οι αρμόδιες αρχές με την υγειονομική υπηρεσία κι έπειτα να δηλώσουν τις απώλειές τους για να αποζημιωθούν, καθώς εκείνο που προέχει είναι να αποτραπεί ο υγειονομικός κίνδυνος.

«Εμείς, θέλοντας να αποβάλουμε το άγχος που εκ των πραγμάτων δημιουργεί μια ημερομηνία, μια στενή υπηρεσιακή γραφειοκρατική διαδικασία, πρώτον σε ό, τι αφορά τη συγκέντρωση, μεταφορά, καύση, ταφή των νεκρών ζώων, είπαμε ότι μην περιμένετε να έρθει εκτιμητής. Προς Θεού, προχωρήστε αμέσως στα βήματα που έχει υποδείξει η Υγειονομική Υπηρεσία και η Περιφέρεια με την αρμόδια Αντιπεριφέρεια που έχει την επίβλεψη γι’ αυτή τη διαδικασία. Δηλώστε στη συνέχεια ό,τι έχετε χάσει από το ζωικό σας κεφάλαιο και εμείς θα αποζημιώσουμε. Δεν θα έρθει εκτιμητής γιατί προέχει αυτή τη στιγμή η αντιμετώπιση ενός πιθανού υγειονομικού προβλήματος που μπορεί να ξεσπάσει αν δεν είμαστε γρήγοροι» τόνισε ο Υπουργός.

Παράλληλα χαρακτήρισε fake news όσα γράφονται και λέγονται περί παρόδου πενταετίας για να ξαναγίνουν τα εδάφη καλλιεργήσιμα και τόνισε ότι ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ και το επιστημονικό προσωπικό που διαθέτει, ξεκίνησε ήδη εδαφολογικές έρευνες για να παράσχει υπεύθυνη ενημέρωση στους παραγωγούς και στη συνέχεια να τους καθοδηγήσει για το πώς πρέπει να καλλιεργήσουν.

«Άκουγα προ ημερών κάτι που αφορά το αντικείμενό μας ότι η γη έχει υποστεί τέτοιο σοκ που για να ξαναπάρει μπροστά και να καλλιεργήσει θα περάσουν πέντε ολόκληρα χρόνια. Το ακούω και παθαίνω σοκ. Φώναξα λοιπόν τους επιστήμονες τη διοίκηση του ΕΛΓΟ-Δήμητρα, που είναι εποπτευόμενος φορέας του Υπουργείου, που έχουν αυτή την εξειδίκευση, που έχουν ινστιτούτα, που κάνουν μελέτες, έρευνες εδαφολογικές και γίνονται αυτή την ώρα παρεμπιπτόντως στο Θεσσαλικό κάμπο από τον ΕΛΓΟ Δήμητρα, από κινητά συνεργεία και μελέτες εδαφολογικές, αλλά και μελέτες για το νερό, έρευνες για το νερό άρδευσης και σας πληροφορώ ότι καμία σχέση με αυτά τα fake news η άποψη των επιστημόνων».

Έχοντας ζήσει από κοντά την αγωνία των αγροτών του Θεσσαλικού κάμπου δουλεύουμε συντονισμένα για να δώσουμε άμεσες λύσεις, τόνισε ο ΥπΑΑΤ και αναφέρθηκε στο αποτέλεσμα των χθεσινών επαφών του πρωθυπουργού και του κυβερνητικού κλιμακίου που τον συνόδευσε στο Στρασβούργο,  με στόχο την εξασφάλιση των όσο το δυνατόν περισσότερων πόρων από την ΕΕ. «Στόχος μας είναι να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ από τα κονδύλια που μπορούν να απορροφηθούν», τόνισε χαρακτηριστικά ο Λευτέρης Αυγενάκης.

Η χώρα μας εμπνέει αξιοπιστία, σοβαρότητα και στιβαρότητα στην Ευρώπη και αυτό αποτυπώθηκε στη χθεσινή συνάντηση του Πρωθυπουργού με την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπου διεκδίκησε και εξασφάλισε, τη γενναία στήριξη των ευρωπαίων εταίρων, είπε ο ΥπΑΑΤ.

Τέλος, σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητα των έργων που έγιναν μετά τον ΙΑΝΟ, ο ΥπΑΑΤ παρέπεμψε στο γεγονός ότι η πόλη της Καρδίτσας, όπου είχε θωρακιστεί μετά τον ΙΑΝΟ, δεν υπέστη ζημιές.

Σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΙ, αναφερόμενος στη συλλογή νεκρών ζώων, είπε ότι μέχρι σήμερα, στις 9.00 το πρωί, είχαν δηλωθεί στον ΕΛΓΑ τα εξής νεκρά ζώα:

  1. 49.050 Αιγοπρόβατα
  2. 19.295 Χοίροι
  3. 4.186 Βοοειδή
  4. 40.330 Πτηνά

Για τα Αιγοπρόβατα: Μέχρι την ημέρα και την ώρα αναφοράς έχουμε διαχειριστεί 21.906 νεκρά ζώα.

Για τα χοιρινά: Μέχρι την ημέρα και την ώρα αναφοράς έχουμε διαχειριστεί 6.800 νεκρά ζώα.

Για τα βοοειδή: Μέχρι την ημέρα και την ώρα αναφοράς έχουμε διαχειριστεί 20 νεκρά ζώα.

Για τα πτηνά: Μέχρι την ώρα αναφοράς έχουμε διαχειριστεί 23.300 νεκρά ζώα.