Χαρίτσης | Ντροπιαστική η χθεσινή συνεδρίαση στη Βουλή «για το έγκλημα των Τεμπών»

«Ντροπιαστική» χαρακτήρισε ο Αλέξης Χαρίτσης τη χθεσινή συνεδρίαση στη Βουλή «για το έγκλημα των Τεμπών».

Σε συνέντευξη του στον ΣΚΑΪ ο πρόεδρος της ΚΟ της Νέας Αριστεράς σημείωσε ότι «σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα που καίει την κοινωνία ο πρωθυπουργός απουσίασε από την Βουλή. Επέλεξε να κρυφτεί πίσω από τους υπουργούς και τους βουλευτές του». Προσέθεσε ότι «και οι υπουργοί βέβαια επέλεξαν να κρυφτούν, μόνο ο κύριος Βορίδης ήταν παρών και το πολύ 20 βουλευτές». «Ακούσαμε διάφορες νομικίστικες σοφιστείες για να καλυφθεί ένα έγκλημα. Η κοινωνία το εισπράττει και το κατανοεί», σχολίασε.

Ο κ. Χαρίτσης υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι τα πολιτικά συμπεράσματα της έρευνας της Pulse για το Επαγγελματικό Επιμελητήριο «είναι αποτέλεσμα της οικονομικής δυσπραγίας που κατεδαφίζει το περίφημο Success Story της κυβέρνησης» και «δείχνει ότι για την πλειοψηφία των Ελλήνων, των Ελληνίδων, των εργαζομένων και των μικρομεσαίων τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα», καθώς «το 60% νιώθει ανασφάλεια για το μέλλον».

Τόνισε ότι «αν η κοινωνία δεν εκφραστεί με σοβαρό τεκμηριωμένο τρόπο και προγραμματικό λόγο, θα εκφραστεί στα άκρα και την Ακροδεξιά, με τρόπο αντιπολιτικό και επικίνδυνο για τη δημοκρατία, όπως γίνεται σε άλλες χώρες της Ευρώπης». Σημείωσε ότι το στοίχημα της Νέας Αριστεράς είναι να πείσει τους πολίτες ότι έχει νόημα η πολιτική συμμετοχή και το πολιτικό περιεχόμενο και «γι’ αυτό τον λόγο το κεντρικό σύνθημα της συνδιάσκεψης της Νέας Αριστεράς ήταν “Η πολιτική επιστρέφει”». «Δεν έχουν νόημα οι αντιπαραθέσεις για τα μάτια του κόσμου, αντιπολίτικες συμπεριφορές και οι lifestyle παρουσιάσεις των πολιτικών προσώπων. Η διέξοδος υπάρχει και μπορεί να είναι πολιτική», είπε.

Προανήγγειλε ότι τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν οι πρώτοι υποψήφιοι της Νέας Αριστεράς και πως το ευρωψηφοδέλτιο «θα αποτυπώνει την ανάγκη να εκφραστεί η κοινωνία». «Δεν θέλουμε ένα ευρωψηφοδέλτιο που θα αποτελείται από lifestyle προσωπικότητες. Θέλουμε ανθρώπους μέσα από την κοινωνία που θα εκφράζουν πραγματικές κοινωνικές δυναμικές. Τον κόσμο που νιώθει ότι από το κυρίαρχο πολιτικό σύστημα δεν εκφράζεται», ανέφερε. Είπε ότι «η Νέα Αριστερά μπορεί να αποτελέσει την θετική έκπληξη» και ότι θέλει να εκφράσει έναν αριστερό, προοδευτικό κόσμο, μια νεολαία που νιώθει ότι η φωνή της δεν ακούγεται.

Υποστήριξε ότι υπάρχει συνολικός επανακαθορισμός της πολιτικής ταυτότητας και της εκλογικής συμπεριφοράς μεγάλου μέρους της ελληνικής κοινωνίας και ότι στις ευρωεκλογές θα δούμε και μεγάλες εκπλήξεις. «Υπάρχει κόσμος απογοητευμένος, που θέλει κάτι διαφορετικό, θέλει να ακούσει σοβαρές ρεαλιστικές προτάσεις οι οποίες να απαντάνε στα πραγματικά του προβλήματα. Κόσμος που θέλει διέξοδο που δεν μπορεί να την βρει ούτε από την κυβέρνηση ούτε από τα παραδοσιακά κόμματα της αντιπολίτευσης που δεν μπορούν να παίξουν τον ρόλο τους», ανέφερε.

Πηγή: newsbeast.gr




Αλέξης Χαρίτσης από Κομοτηνή : “Η Νέα Αριστερά θα είναι η θετική έκπληξη των Ευρωεκλογών”

Κατά την διάρκεια της περιοδείας του ο Αλέξης Χαρίτσης επεσήμανε ότι «η Νέα Αριστερά είναι εδώ. Συγκροτήθηκε για να μπορέσει να εκφράσει την αγωνία και την ελπίδα των αριστερών πολιτών για μια εναλλακτική διέξοδο».

Παράλληλα Τις εξελίξεις στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σχολίασε ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς, Αλέξης Χαρίτσης.

«Οι τελευταίες εξελίξεις στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ αποτυπώνουν τον πλήρη εκφυλισμό ενός ολόκληρου πολιτικού χώρου. Επιβεβαιώνουν την κριτική την οποία ασκήσαμε εγκαίρως διαβλέποντας αυτό τον εκφυλισμό», τόνισε.




Χαρίτσης: Η κυβέρνηση παίζει επικίνδυνα παιχνίδια | ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ να καταψηφίσουν επί της αρχής το νομοσχέδιο της ΝΔ

Κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι «παίζει επικίνδυνα παιχνίδια σε πολύ σοβαρά θεσμικά ζητήματα», ο πρόεδρος της Κ.Ο. της Νέας Αριστεράς, Αλέξης Χαρίτσης, ζητά από ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ να καταψηφίσουν επί της αρχής το νομοσχέδιο της ΝΔ για την επιστολική ψήφο.

Ειδικότερα, σε δήλωσή του από το περιστύλιο της Βουλής, ο πρόεδρος της Κ.Ο. της Νέας Αριστεράς αναφέρει ότι «η κυβέρνηση χθες προσέβαλε το Κοινοβούλιο και τη Δημοκρατία μας. Σε μία κίνηση πολιτικού τακτικισμού, προχώρησε ξαφνικά στην κατάθεση τροπολογίας, η οποία ορίζει ως αποκλειστικό μέσο διεξαγωγής της ψηφοφορίας για τους απόδημους και για τις εθνικές εκλογές την επιστολική ψήφο». Πρόσθεσε ότι «πρόκειται για βαρύ θεσμικό ατόπημα. Στο οποίο, δυστυχώς, συνέβαλε και η στάση του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, οι οποίοι έσπευσαν να συναινέσουν στο νομοσχέδιο της Νέας Δημοκρατίας και σύρθηκαν τελικά πίσω από τις κυβερνητικές επιλογές».

«Τους καλώ έστω και τώρα, την ύστατη στιγμή», τόνισε ο κ. Χαρίτσης, «να αναθεωρήσουν τη στάση τους, να μην επιμείνουν στην υποστήριξη της θεσμικής παρεκτροπής και να καταψηφίσουν επί της αρχής το νομοσχέδιο της Νέας Δημοκρατίας».

Ο κ. Χαρίτσης τόνισε ότι «η Νέα Αριστερά, από την πρώτη στιγμή, επέλεξε να κρατήσει μία στάση θεσμικής και δημοκρατικής συνέπειας και σοβαρότητας. Και σήμερα νιώθουμε απόλυτα δικαιωμένοι για αυτή μας τη στάση. Η κυβέρνηση παίζει επικίνδυνα παιχνίδια σε πολύ σοβαρά θεσμικά ζητήματα. Δεν πρόκειται να την αφήσουμε να μετατρέψει το Κοινοβούλιο σε πεδίο άσκησης μικροκομματικών επιδιώξεων. Και πάνω από όλα δεν θα επιτρέψουμε τη μετατροπή της χώρας σε αυταρχική δημοκρατία».




Χαρίτσης | Μαχητικοί απέναντι στην αντικοινωνική πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη και πειστικοί προς την κοινωνία

«Ηκοινωνική ανάγκη για να υπάρξει ελπίδα στην κοινωνία παραμένει» δήλωσε ο βουλευτής Αλέξης Χαρίτσης σε χθεσινοβραδινή συνέντευξη του στο Kontra Channel, μιλώντας για τη συγκρότηση της ΚΟ από τους βουλευτές που αποχώρησαν από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Ο βουλευτής Μεσσηνίας, που θα είναι πρόεδρος της ΚΟ των 11 ανεξάρτητων, ανέφερε ότι «έχουμε όλες και όλοι μας μια ιστορία πίσω μας» και ότι «θα συγκροτήσουμε μια Κοινοβουλευτική Ομάδα της Αριστεράς που θέλουμε να απευθυνθεί σε όλο το προοδευτικό ακροατήριο της χώρας, με το ιδεολογικό μας πλαίσιο, με τις προγραμματικές μας αρχές και με έναν λόγο που θα είναι πειστικός και μαχητικός απέναντι στην αντικοινωνική πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη» και «ταυτόχρονα θα ανοίγει διεξόδους για το μέλλον». Υποστήριξε ότι «αυτό έχει ανάγκη η ελληνική κοινωνία και αυτό απουσιάζει σήμερα από το πολιτικό σύστημα». Είπε, μεταξύ άλλων, ότι η ελπίδα πρέπει να παραμείνει ζωντανή και πως «δεν μπορούμε να κάνουμε πολιτική μόνο με ατάκες» αλλά ότι χρειάζεται περιεχόμενο, πρόγραμμα, συμμετοχή της κοινωνίας στη διαμόρφωση του.

Σημείωσε ότι «αυτό που θέλουμε να κάνουμε το επόμενο διάστημα είναι να συνενώσουμε δυνάμεις». Είπε ότι η εποχή απαιτεί ριζοσπαστικές τομές και ότι «οι δυνάμεις της ριζοσπαστικής Αριστεράς μπορούν να συναντηθούν με τις δυνάμεις της αριστερής σοσιαλδημοκρατίας, της πολιτικής Οικολογίας, με κινήματα που διεκδικούν κοινωνικά και ατομικά δικαιώματα». «Με όλους αυτούς μπορούμε να συναντηθούμε και να συμπορευθούμε στον δρόμο προς τις ευρωεκλογές, εκεί όπου ο λαός θα κρίνει την προσπάθεια μας αυτή» τόνισε.




«Σηκώνει μανίκια» η ομάδα Αχτσιόγλου, εντός των ημερών η νέα ΚΟ | Χαρίτσης: Βαθιά πολιτικό το πρόβλημα με τον Κασσελάκη

Aπό «εντατικές διαβουλεύσεις» κύλησε το Σαββατοκύριακο για την ομάδα των 9+2 για τη συγκρότηση της νέας κοινοβουλευτικής ομάδας, η οποία είναι θέμα χρόνου να εμφανιστεί στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής από την Τετάρτη και εξής.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η νέα κοινοβουλευτική ομάδα θα συγκροτηθεί τις επόμενες ημέρες εν όψει της συζήτησης για τον προϋπολογισμό.

Πρώτο βήμα η συγκρότηση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, επικεφαλής της οποίας φέρεται να είναι ο Αλέξης Χαρίτσης.

Η νέα Κοινοβουλευτική Ομάδα εξάλλου ξεκινά με το προνόμιο να έχει στις τάξεις της έμπειρα στελέχη και πρώην υπουργούς σε κρίσιμους τομείς, όπως οι Αλέξης Χαρίτσης και Ευκλείδης Τσακαλώτος στην οικονομία, η Έφη Αχτσιόγλου και ο Νάσος Ηλιόπουλος στην εργασία, η Πέτη Πέρκα στην ενέργεια, η Θεανώ Φωτίου στο κοινωνικό κράτος και η Μερόπη Τζούφη στην παιδεία.

Μιλώντας, χθες στον ΑΝΤ1, ο Νάσος Ηλιόπουλος υποστήριξε πως «ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σε φθορά και απαξίωση και το ΠΑΣΟΚ σε στασιμότητα. Ο Στέφανος Κασσελάκης βγήκε με ακάλυπτη επιταγή: είπε ότι αν βγει, θα κερδίσει τον Μητσοτάκη και σήμερα χάνει από τον Ανδρουλάκη. Εμείς δεν θα κάνουμε εμφύλιο ούτε με τον ΣΥΡΙΖΑ ούτε με τον Κασσελάκη».

Αλέξης Χαρίτσης: Δεν είναι προσωπικό το πρόβλημα με τον Στέφανο Κασσελάκη, αλλά βαθιά πολιτικό

Για την αποχώρησή του από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τις διεργασίες για τη συγκρότηση νέας Κοινοβουλευτικής Ομάδας, μίλησε το πρωί της Δευτέρας, ο ανεξάρτητος βουλευτής Αλέξης Χαρίτσης.

«Πετραδάκι πετραδάκι τον χτίσαμε τον ΣΥΡΙΖΑ εδώ και 20 χρόνια. Όσοι φύγαμε πήραμε μία πολύ δύσκολη και επώδυνη απόφαση. Ήταν μία απόφαση αναγκαία και επιβεβλημένη».

«Αυτό που βλέπαμε το τελευταίο διάστημα και την εκλογή της νέας ηγεσίας ήταν ένας εκφυλισμός του χώρου και είναι ακόμα κι αυτό αποτυπώνεται στις μετρήσεις της κοινής γνώμης. Έπρεπε να βάλουμε φραγμό σε αυτό, γιατί έχουμε μία ευθύνη. Οι διαφορές μας πλέον με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι τεράστιες σε ιδεολογικό και πολιτικό επίπεδο».

«Δεν το κάναμε όλο αυτό για τις καρέκλες. Εάν θέλαμε απλά και μόνο καρέκλες, θα μπορούσαμε να δεχτούμε τις θέσεις που μας προτάθηκαν, να κάτσουμε σιωπηλά και να βλέπουμε να εκφυλίζεται ένας ολόκληρος πολιτικός χώρος».

Ο Αλέξης Χαρίτσης τόνισε πως το πρόβλημα με τον Στέφανο Κασσελάκη δεν είναι προσωπικό, αλλά βαθιά πολιτικό.

«Έχει να κάνει με τον τρόπο που ασκείται η πολιτική από τον σημερινό αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ και την ηγετική του ομάδα, από τις θέσεις που εκφράζει και το αν μπορεί να παρουσιάσει ένα πειστικό πολιτικό σχέδιο, που να πείθει αυτή τη στιγμή την κοινωνία. Είδαμε το τελευταίο διάστημα μία πλήρη διάλυση του τρόπου, που κάναμε πολιτική όλα αυτά τα χρόνια».




ΣΥΡΙΖΑ | Εκεχειρία και επίσπευση του συνεδρίου ζητούν Αχτσιόγλου, Χαρίτσης και Ηλιόπουλος

Φουντώνει ο εσωκομματικός εμφύλιος στον ΣΥΡΙΖΑ την ώρα που ο Στέφανος Κασσελάκης επιστρέφει στην Αθήνα και θα προεδρεύσει σε μια σειρά των κομματικών οργάνων, με όλες τις πλευρές να ανεβάζουν τους τόνους και να δίνουν ραντεβού στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής στις αρχές Νοεμβρίου.

Η ρήξη της ηγεσίας με τα στελέχη της ομπρέλας έχει πάρει νέες διαστάσεις καθώς μετά τον Πάνο Σκουρλέτη και ο Νίκος Φίλης έκανε λόγο για σκοτεινό διαδίκτυο που στήριξε τον Στέφανο Κασσελάκη ενώ την ίδια ώρα Έφη Αχτσιόγλου, Νάσος Ηλιόπουλος και Αλέξης Χαρίτσης έκαναν λόγο για διαλυτική κατάσταση και ζήτησαν επίσπευση του συνεδρίου.