Lidl Ελλάς και το Odyssea Κέντρο Νέων Θεσσαλονίκης συνεχίζουν να προσφέρουν «Ένα Γεύμα Χαράς»

Η Lidl Ελλάς και το Odyssea Κέντρο Νέων Θεσσαλονίκης, με χαρά ανακοινώνουν την επιτυχή ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου της δράσης «Ένα Γεύμα Χαράς». Η πρωτοβουλία αυτή, που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2024, υλοποιείται εβδομαδιαία και προσφέρει ουσιαστική βοήθεια στις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες της Θεσσαλονίκης. Η δράση έχει αγκαλιαστεί θερμά από την τοπική κοινότητα, ενισχύοντας το πνεύμα αλληλεγγύης και προσφοράς.

Μέχρι σήμερα έχουν προσφερθεί περισσότερες από 5.100 μερίδες ζεστού φαγητού, ενώ στη δράση έχουν συμμετάσχει 221 εθελοντές που αφιέρωσαν χρόνο και ενέργεια για να στηρίξουν τους συνανθρώπους μας. Η πρωτοβουλία αυτή έχει υποστηρίξει φορείς όπως ο Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ), το Ανοιχτό Κέντρο Ημέρας και το Υπνωτήριο Αστέγων του Δήμου Θεσσαλονίκης, καθώς και την Κοινωνική Υπηρεσία Συν-Άνθρωπος Άρσις, το Άρσις Streetwork, τις Δομές Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων, οικογένειες που ζουν στο όριο της φτώχειας, άστεγα άτομα και άτομα σε απεξάρτηση.

Η Lidl Ελλάς καλύπτει τα λειτουργικά έξοδα της δράσης και προσφέρει φρέσκα υλικά για την παρασκευή των γευμάτων, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην κοινωνική αλληλεγγύη και τη βιωσιμότητα. Παράλληλα, με την υποστήριξή της, ενδυναμώνεται το έργο του Odyssea, ενισχύοντας την τοπική κοινότητα και προσφέροντας λύσεις σε πραγματικές ανάγκες.
Στις 17 Δεκεμβρίου 2024, εθελοντές-εργαζόμενοι της Lidl Ελλάς συμμετείχαν σε ειδική δράση στο Odyssea Κέντρο Νέων Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας. Μαζί με την Κοινωνική Κουζίνα του Odyssea, προετοίμασαν και διένειμαν 200 μερίδες ζεστού φαγητού και μελομακάρονων. Οι μερίδες παραδόθηκαν στον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ) και το Κέντρο Γυναικών Ίριδα, ενισχύοντας περαιτέρω τις προσπάθειες στήριξης των ευάλωτων συνανθρώπων μας.

Η δράση περιλαμβάνει επίσης τη συμμετοχή νέων της Θεσσαλονίκης σε διαδραστικά εργαστήρια μαγειρικής, που πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις του Odyssea Κέντρο Νέων Θεσσαλονίκης. Με κεντρικό άξονα την πολιτική zero waste και υπό την καθοδήγηση έμπειρου σεφ, οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες γύρω από τη βιώσιμη μαγειρική. Η συμμετοχή τους μπορεί να λειτουργήσει ως αφετηρία για περαιτέρω ενασχόληση με τον επαγγελματικό τομέα της μαγειρικής, μέσω των δωρεάν εκπαιδευτικών προγραμμάτων που προσφέρει η Οδύσσεια.

Με τη δέσμευση της Lidl Ελλάς και την αφοσίωση του Odyssea Κέντρο Νέων Θεσσαλονίκης, η πρωτοβουλία «Ένα Γεύμα Χαράς» θα συνεχίσει να υλοποιείται και το 2025, με στόχο την πραγματική στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων της πόλης μας.

Η Lidl Ελλάς, με συνέπεια και ευαισθησία, συνεχίζει να τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο των κοινωνικών της δράσεων, προάγοντας τη βιωσιμότητα και ενισχύοντας τη συλλογική προσπάθεια για μια καλύτερη κοινωνία.

Πηγή:newsbomb.gr




20 χρόνια ΚΔΑΠ-ΜΕΑ: Μια διήμερη γιορτή με τη στήριξη κοινωνικών και πολιτιστικών φορέων και μηνύματα χαράς και αισιοδοξίας

Είκοσι χρόνια προσφοράς και δημιουργίας του ΚΔΑΠ – ΜΕΑ της «Δημωφέλεια» γιορτάστηκαν σε κλίμα έντονης συγκίνησης, το διήμερο 5 και 6 Οκτωβρίου, στον αύλειο χώρο της δομής

Μιας δομής που προσφέρει ανελλιπώς, ανυστερόβουλα και δημιουργικά, πλήρη στήριξη σε μεγάλο αριθμό ωφελούμενων. Σε συνεργασία με τους γονείς – κηδεμόνες και με την πλήρη στήριξη του Δήμου Καβάλας και της «Δημωφέλεια», όλα αυτά τα χρόνια έχουν φιλοξενηθεί πάνω από 60 άτομα, μεγάλο ποσοστό των οποίων παραμένει σταθερά στη δομή και βιώνει, στον μέγιστο βαθμό, το αποτέλεσμα της συνεργασίας όλων, γονέων – κηδεμόνων, εκπαιδευτών, προσωπικού και Δημοτικής Αρχής.

Ο δήμαρχος Καβάλας, Θεόδωρος Μουριάδης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, απευθυνόμενους στο προσωπικό, στους ωφελούμενους και στους γονείς αναφέρθηκε στη συνολική προσπάθεια, χωρίς φειδώ και με περίσσεια αγάπη ώστε να λειτουργεί το ΚΔΑΠ- ΜΕΑ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στάθηκε και ο ίδιος στην αγαστή συνεργασία όλων των εμπλεκομένων, ευχαριστώντας προσωπικό και γονείς – κηδεμόνες γι’ αυτή.

Στην όμορφη γιορτή με παρόντες συγγενείς και φίλους-ες των φιλοξενούμενων, απηύθυνε χαιρετισμό και ο πρόεδρος της «Δημωφέλεια», Παναγιώτης Αγγελίδης ο οποίος ευχήθηκε μακροημέρευση στη δομή ώστε να συνεχίσει να περιβάλλει πάντα τους ωφελούμενούς της με αγάπη.

Στο ίδιο πλαίσιο εξέφρασε τη στήριξή του σε κάθε προσπάθεια τόσο του προσωπικού, όσο και των ωφελούμενων, ενώ μετέφερε και το σημαντικότερο μήνυμα των παιδιών που δεν είναι άλλο από το ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο με δύο πολύ απλά συστατικά, με αγάπη και ελπίδα, ευχαριστώντας, παράλληλα, όλους τους παριστάμενους για την όμορφη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια.

Κατά τη διάρκεια των διήμερων εκδηλώσεων τμήματα των φιλοξενούμενων του ΚΔΑΠ παρουσίασαν χορούς και συμμετείχαν σε αθλοπαιδιές και δημιουργικά εργαστήρια, με την καθοριστική συνδρομή μελών από τους Πολιτιστικούς Συλλόγους Αμυγδαλεώνα και Αγίου Λουκά και ωφελούμενους και προσωπικό από το ΚΔΑΠ-ΜΕΑ «ΠΡΟΣΒΑΣΗ», το ΚΔΑΠ – ΜΕΑ “Το χαμόγελο μας” από τη Δράμα, το ΚΔΑΠ – ΜΕΑ Σερρών και το Παράρτημα Χρονίων Παθήσεων Καβάλας.

 




Ετήσιος αγιασμός για το ΚΔΑΠμεΑ της Δημωφέλεια σε κλίμα έντονης συγκίνησης και χαράς

Με τις ευχές όλων και τον καθιερωμένο αγιασμό, ξεκίνησε επισήμως, την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023, η νέα χρονιά στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία «ΚΔΑΠμεΑ» της «Δημωφέλεια»

Ο καθιερωμένος ετήσιος αγιασμός της δομής πραγματοποιήθηκε σε κλίμα έντονης συγκίνησης και χαράς παρουσία του δημάρχου Καβάλας, Θεόδωρου Μουριάδη, του  προέδρου της «Δημωφέλεια», Παναγιώτη Αγγελίδη, της γενικής διευθύντριας, Άλκηστις Βλάχου, του διευθυντή Αθλητισμού και Παιδείας της Επιχείρησης, Αλέξη Βρεττού, πλήθους κόσμου, γονέων καθώς και των ωφελούμενων του Κέντρου.

Κοινή διαπίστωση όλων όσοι παρευρέθηκαν στην τελετή αγιασμού και κυρίως των εργαζομένων της δομής  ήταν  η συνεχής υποστήριξη και η άριστη συνεργασία της Δημοτικής Αρχής και της «Δημωφέλεια» με το Κέντρο, ενώ εξέφρασαν και τις ευχαριστίες τους, γι’ ακόμη μια φορά, στους γονείς των παιδιών για την εμπιστοσύνη τους όλα αυτά τα χρόνια.

Φέτος το ΚΔΑΠμεΑ της «Δημωφέλεια» κλείνει 20 χρόνια από την χρονιά (2003) που εντάχθηκε στην χρηματοδότηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ και ανήκει στις πιο επιτυχημένες από άποψη λειτουργίας και παροχών, δομές  στην ευρύτερη περιοχή. Φιλοξενεί παιδιά με προβλήματα νοητικής και κινητικής υστέρησης προσφέροντας τους εκπαίδευση, υποστήριξη και δημιουργική απασχόληση και μέχρι σήμερα έχει κερδίσει την αγάπη του κοινωνικού συνόλου του Δήμου Καβάλας.

Ο πρόεδρος της «Δημωφέλεια», Παναγιώτης Αγγελίδης, στον χαιρετισμό του, στο πλαίσιο της εκδήλωσης,  εξέφρασε την πεποίθησή του ότι όπως τα προηγούμενα χρόνια έτσι και όσα έπονται η Δημοτική Αρχή και η Διοίκηση της Επιχείρησης θα βρίσκονται στο πλευρό της δομής, ενισχύοντας τις προσπάθειες του άριστα εκπαιδευμένου προσωπικού της για να προσφέρει με αγάπη, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους ωφελούμενους:

«Με τη βοήθειά μας, τη συνδρομή του προσωπικού αλλά και την ευγενική αρωγή πολλών συλλόγων και επιχειρηματιών της πόλης μας θα σχεδιάσουμε για τη νέα χρονιά πολλές δράσεις και εκδρομές που θα συμβάλουν στην εκπαίδευσή σας και προ πάντων στην ψυχαγωγία και τη διασκέδασή σας.

Είμαστε υπερήφανοι για εσάς κάθε φορά που βρισκόμαστε, ενώ μαζί με την αγάπη σας, μας κάνετε καλύτερους ανθρώπους. Και ο δήμαρχος κι εγώ ως πρόεδρος της «Δημωφέλεια» θα είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να σας ακούμε, να μαθαίνουμε από εσάς και να βοηθούμε τη δομή για να είστε πάντα δημιουργικοί κι ευτυχισμένοι».