Συγχαρητηρια επιστολή του Χαράλαμπου Χρυσανίδη προς τον κ.Τοψίδη και τον κ. Μουριάδη
Θερμά συγχαρητήρια στον κ. Θεόδωρο Μουριάδη και στον κ. Χριστόδουλο Τοψίδη για τις εκλογικές τους νίκες σε Δήμο Καβάλας και Περιφέρεια ΑΜΘ αντίστοιχα.
Τους εύχομαι υγεία, δύναμη και αντοχή για τα δύσκολα που έρχονται. Η αποτελεσματική συνεργασία -τόσο μεταξύ τους, όσο και με τις αντιπολιτευόμενες σε αυτούς παρατάξεις- είναι επιβεβλημένη, ώστε τα πολλά και χρόνια προβλήματα της περιοχής μας να βρουν επιτέλους λύσεις.



