Έκπτωτη η δήμαρχος Κασσάνδρας για το δυστύχημα σε λούνα παρκ στη Χαλκιδική

Έκπτωτη από τη θέση της δημάρχου Κασσάνδρας κηρύχθηκε η Αναστασία Χαλκιά με απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου για την υπόθεση της τραγωδίας σε λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής τον περασμένο Αύγουστο.

Σύμφωνα με το emakedonia.gr, η έκπτωτη δήμαρχος Κασσάνδρας παραπέμφθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση στο Πειθαρχικό Συμβούλιο για να διερευνηθεί αν τέλεσε το αδίκημα της «παράβαση καθήκοντος», δεδομένου ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση που έχασε τη ζωή του ο 19χρονος Γιάννης λειτουργούσε χωρίς να διαθέτει την απαραίτητη νόμιμη άδεια και ενώ η ΕΛΑΣ είχε προειδοποιήσει τον δήμο Κασσάνδρας ένα μήνα πριν το δυστύχημα.

Ως μάρτυρας στην πειθαρχική διαδικασία είχε καταθέσει και ο πατέρας του 19χρονου, ο οποίος τόνισε ότι την ευθύνη για τη μη σφράγιση του λούνα παρκ και της λειτουργίας της επιχείρησης είχε η Δήμαρχος Κασσάνδρας ενώ κατηγόρησε ευθέως και όλο τον μηχανισμό του Δήμου.

Η κυρία Χαλκιά στο πειθαρχικό είχε αρνηθεί τις ευθύνες για το δυστύχημα και τη λειτουργία του λούνα παρκ. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να καταθέσει αίτημα αναστολής της απόφασης τις επόμενες ημέρες.

Για την ίδια υπόθεση, στην αντιδήμαρχο Γερακίνα Μπενίση επιβλήθηκε τρίμηνη αργία.

«Σημαντική δικαίωση για την οικογένεια»

Σημαντική δικαίωση για την οικογένεια του 19χρονου Γιάννη χαρακτήρισε την απόφαση ο δικηγόρος της οικογένειας του θύματος, Γιάννης Μανδράου.

Σε δηλώσεις του στο τοπικό μέσο, ο ένας εκ των δυο δικηγόρων της οικογένειας, δήλωσε: «Ως εκ των νομικών εκπροσώπων της οικογένειας θα ήθελα να εκφράσω την ικανοποίησή μας για την απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου που αναγνώρισε τις τρανταχτές ευθύνες της Δημάρχου και την κήρυξε έκπτωτη από το αξίωμά της. Η απόφαση αυτή αποτελεί μια σημαντική δικαίωση για την οικογένεια του θύματος και επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα της λογοδοσίας των δημόσιων λειτουργών. Αυτό το τραγικό δυστύχημα στο Λούνα Παρκ του Πευκοχωρίου είχε σοβαρές συνέπειες για την οικογένεια του Ιωάννη, οι οποίοι, παρά την αβάσταχτη θλίψη τους, συνεχίζουν να επιδιώκουν και να αποζητούν δικαιοσύνη για τον χαμό του αγαπημένου τους προσώπου. Η απόφαση αυτή είναι ένα βήμα προς την αποκατάσταση της αλήθειας και την προστασία της δημόσιας ασφάλειας, ώστε τέτοια περιστατικά να μην επαναληφθούν στο μέλλον. Η υπόθεση συνεχίζεται στο ποινικό της σκέλος και αναμένουμε και εκεί εξελίξεις» δήλωσε.

 

Πηγή:protothema.gr




Προβληματίζει ο εστιακός μηχανισμός του σεισμού στη Χαλκιδική

Ο Δρ Χαράλαμπος Κράνης, Διευθυντής του Εργαστηρίου Μελέτης και Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών στο ΕΚΠΑ μιλάει για το «μετά» του σεισμού 5.2 στη Χαλκιδική

αλκιδική -και όχι μόνο- έζησε την εμπειρία σεισμού 5.2, με το επίκεντρο να εντοπίζεται 12 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά των Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής και το εστιακό βάθος στα 15.9 χιλιόμετρα.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που είπαν οι ειδικοί ήταν πως στο ιστορικό της συγκεκριμένης περιοχής δεν υπάρχει υψηλή σεισμικότητα -ισχυρή δόνηση-, εν αντιθέσει με πιο βόρεια και πιο νότια.

Επίσης, το ρήγμα είναι άγνωστο και ως εκ τούτου θα προστεθεί στη Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων που εκπονείται τα τελευταία χρόνια -και είναι σε εξέλιξη.

Μολονότι χρειάζεται να περάσουν τουλάχιστον 24 ώρες για να μπορούν να μιλήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια οι καθ’ ύλην αρμόδιοι, το NEWS 24/7 ζήτησε από τον Δρ Χαράλαμπο Κράνη, Διευθυντή του Εργαστηρίου Μελέτης και Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών στο ΕΚΠΑ να πει τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία.

«Μιλάμε για έναν σεισμό που έχει εκδηλωθεί στον υποθαλάσσιο χώρο της χερσονήσου των Μουδανιών. Μάλλον πρόκειται για ρήγμα που βρίσκεται στη θάλασσα -πάρα πολύ κοντά στην ακτή- και από ό,τι φαίνεται αυτό είναι το δυναμικό της στενής περιοχής. Δεν μιλάμε για σεισμούς που μπορεί να είναι μεγαλύτεροι από ό,τι έχουμε δει έως τώρα.

Θα με εξέπληττε προσωπικά αν είχαμε έναν πολύ μεγαλύτερο σεισμό από αυτούς που είδαμε. Δεν μπορώ να το αποκλείσω, αλλά δεν είναι σωστό να είμαστε και ήξεις αφήξεις».

Εξήγησε ότι η πιο κλισέ φράση του κλάδου («το φαινόμενο μελετάται») αποτυπώνει την πραγματικότητα, καθώς «για να ξέρουμε κάτι πάνω σε ένα σεισμικό φαινόμενο, πρέπει να περάσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, αρκετοί μήνες για να έχει μελετηθεί επαρκώς.

Είναι σαν να θέλουμε να κάνουμε σε κάποιον ασθενή διάγνωση, έχοντας στα χέρια μας μόνο μια ακτινογραφία, χωρίς ενδελεχή μακροσκοπική εξέταση, ή περαιτέρω διαγνωστικές εξετάσεις. Κατ’ αντιπαραβολή με ένα ιατρικό περιστατικό, θα χρειαστούν αιματολογικές εξετάσεις, αξονικές, μαγνητικές τομογραφίες, κλ.π. προκειμένου να μπορέσουμε να δούμε ποιο είναι το αίτιο. Άρα θέλει ακόμα δουλειά για να ξέρουμε τι γίνεται».

Διευκρίνισε και ότι ««ένα μεγάλο μέρος της σεισμικής δραστηριότητας εκδηλώνεται υποθαλάσσια, παρ’ όλα αυτά είναι πάρα πολλά τα υποθαλάσσια κομμάτια της Ελλάδας, τα οποία δεν γνωρίζουμε επαρκώς ακόμα».

Τι μπορούμε να πούμε για το «αύριο» του σεισμού στη Χαλκιδική, σε πρώτη φάση

«Η αλήθεια είναι ότι ουδείς μπορεί να μιλήσει αμέσως έπειτα από ένα σεισμό για όσα θα ακολουθήσουν. Κάποιος ωστόσο, που έχει την κατάλληλη εμπειρία και επαρκή δεδομένα στα χέρια του, μπορεί να ξέρει και να πει πως σε αυτήν την περιοχή, το δυναμικό της είναι σχετικά αυτό, δηλαδή της τάξης των 5 με 5.5.

Πρέπει να είναι ένα ρήγμα, μία δομή η οποία έχει μία σχετικά μέτρια δυναμικότητα, μία περιοχή η οποία πιθανότατα να μην μπορεί να δώσει πολύ μεγαλύτερο σεισμό από αυτό που έχει δώσει έως τώρα -δεν έχουμε κάποια κάποια εικόνα τέτοια.

Είμαστε ήδη στο δεύτερο 24ωρο οπότε εκτιμούμε πως μάλλον μιλάμε για τον κύριο σεισμό στην προκειμένη περίπτωση. Αυτή φαίνεται να είναι μια πρώτη εκτίμηση, αλλά πρέπει να εκδηλωθεί ολόκληρη η μετασεισμική ακολουθία για να δούμε τι γίνεται».

Πόσοι μετασεισμοί έχουν γίνει μετά το 5.3;

«Ξεκίνησαν από τις 17.05 της Κυριακής και έως τώρα (9 το πρωί της Δευτέρας) είναι περισσότεροι από 50, της τάξεως του 2 και 3. Ο κυριότερος μεγάλος ήταν στο 4».

www.news247.gr




«Τρέμουν» τα πάντα: Τα συγκλονιστικά βίντεο από τη στιγμή του ισχυρού σεισμού στην Χαλκιδική

Αναστάτωσε τη Χαλκιδική η σεισμική δόνηση 5,2 ρίχτερ που σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής (3/11) νότια – νοτιοδυτικά των Νέων Μουδανιών.

Τη μεγάλη ένταση του φαινομένου κατέγραψε κάμερα ασφαλείας στα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής. Χαρακτηριστικά φαίνεται ότι τη στιγμή της δόνησης η κάμερα τραντάζεται:




Χαλκιδική: Η στιγμή του σεισμού σε σούπερ μάρκετ – Προϊόντα πέφτουν από τα ράφια (Βίντεο)

Στιγμιότυπο από κάμερα ασφαλείας καταστήματος σούπερ μάρκετ στην περιοχή της Ποτίδαιας την ώρα του σεισμού.

Ιδιαίτερα αισθητός ήταν ο σεισμός 5,2 Ρίχτερ που σημειώθηκε στη Χαλκιδική το απόγευμα το Σαββάτου.

Οι πρώτες αναφορές από την περιοχή δεν κάνουν λόγο για ζημιές πέραν της μεγάλης αναστάτωσης που έφερε η δόνηση.

Χαρακτηριστικό είναι το στιγμιότυπο από κάμερα ασφαλείας καταστήματος σούπερ μάρκετ στην περιοχή της Ποτίδαιας την ώρα του σεισμού.

Όπως διακρίνεται στο βίντεο της Voria.gr, προϊόντα πέφτουν από τα ράφια ενώ τα πάντα κουνιούνται.

 

 




Τι λένε οι σεισμολόγοι για τον ισχυρό σεισμό των 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

Οι εκτιμήσεις Παπαζάχου – Παπαδόπουλου

Αναστατώθηκε η Χαλκιδική από τον σεισμό των 5,2 Ρίχτερ που σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής. Οι σεισμολόγοι παίρνουν θέση, καθώς το χτύπημα του εγκέλαδου έγινε αισθητό μέχρι τη Θεσσαλονίκη.

Ο καθηγητής Γεωφυσικής του ΑΠΘ, Κώστας Παπαζάχος, μίλησε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο και δήλωσε ότι «είναι μια περιοχή χαμηλής σεισμικότητας, τόσο από τα ενόργανα στοιχεία- από τότε που έχουμε σεισμογράφους, από τον 20ο αιώνα και μετά- όσο και πιο πριν, δεν υπάρχουν ιστορικές περιγραφές για ισχυρούς σεισμούς στην περιοχή, ούτε ιστορικές περιγραφές για καταστροφές».

«Δεν είναι σεισμός που πρέπει να προκαλέσει ιδιαίτερη ανησυχία είναι σε περιοχή χαμηλής σεισμικότητας. Επειδή είναι θαλάσσια η περιοχή, δεν έχουμε καλή εικόνα για τα ρήγματα κτλ και βασιζόμαστε αποκλειστικά σε σεισμολογικά στοιχεία. Και αυτά τα στοιχεία μιλούν για περιοχή χαμηλής σεισμικότητας χωρίς ισχυρούς σεισμούς», επισήμανε ο καθηγητής Γεωφυσικής.

Ωστόσο, ο κ. Παπαζάχος διευκρίνισε ότι «θα έχουμε μια αρκετά σημαντική μετασεισμική ακολουθία, απαιτητική, που σημαίνει ότι οι κάτοικοι από τα Νέα Πλάγια στην περιοχή του Σάνη, τη Σίβηρη , την Κασσάνδρα γενικότερα θα “κουνιούνται” για ένα διάστημα, θα νιώθουν αρκετούς μετασεισμούς. Ήδη, έχουν γίνει πολλοί μετασεισμοί».

«Θα παρακολουθούμε το φαινόμενο τις επόμενες ημέρες, αλλά λόγω του ιστορικού της περιοχής, δεν μπορεί να αξιολογηθεί ως ιδιαίτερα ανησυχητική αυτή η μετασεισμική ακολουθία, φαίνεται μια συνηθισμένη ακολουθία που έχει σοβαρές πιθανότητες να ολοκληρωθεί ομαλά το επόμενο διάστημα. Μετασεισμούς βέβαια θα έχουμε πολλούς», κατέληξε ο κ. Παπαζάχος.

«Είναι νωρίς να μιλήσουμε»

Ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεκαθάρισε πως είναι νωρίς να βγει συμπέρασμα αν ήταν ο κύριος σεισμός ή αν θα ακολουθήσουν κι άλλοι.

Συγκεκριμένα, έγραψε:

www.newsbeast.gr



Βούλγαρος δημοσιογράφος | Οι επενδυτές σε Καβάλα, Θάσο και Χαλκιδική είναι Βούλγαροι από σκιώδεις ομάδες!

Το ρεπορτάζ των βουλγαρικών ΜΜΕ κάνει και αυτό λόγο για τη δραστηριότητα βουλγαρικών και ρωσικών εγκληματικών οργανώσεων σε τουριστικές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας.

Mε τα ανησυχητικά στοιχεία για την επιρροή της ρωσικής και βουλγαρικής μαφίας στη βόρεια Ελλάδα ασχολήθηκε στον αέρα της εκπομπής «Ξύπνα», ο αστυνομικός ρεπόρτερ της «Telegraph», Ζαχάρι Μπέλτσεφ και αποκάλυψε λεπτομέρειες για το θέμα από τη γειτονική χώρα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Βούλγαρου δημοσιογράφου σε βουλγάρικο τηλεοπτικό δίκτυο, «εγκληματικές ομάδες και από τις δύο χώρες κατέχουν θέσεις-κλειδιά στον τοπικό τουρισμό, κάτι που μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στους χιλιάδες Βούλγαρους που παραδοσιακά επιλέγουν τον γείτονά μας για τις διακοπές τους.

Η δράση βουλγαρικών και ρωσικών εγκληματικών οργανώσεων στη Βόρεια Ελλάδα δεν είναι νέο φαινόμενο, αλλά ένα πρόβλημα που αναπτύσσεται εδώ και πάνω από μια δεκαετία. Αν και το θέμα έχει συχνά υποβαθμιστεί, το περιστατικό με πυροβολισμούς στη Χανιώτη έχει αναζωπυρώσει πρόσφατα την προσοχή σε αυτά τα επικίνδυνα δίκτυα».

Ο Μπέλτσεφ τόνισε ότι αν και τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια φαίνεται να ανήκουν σε Έλληνες πολίτες, οι πραγματικοί επενδυτές είναι συχνά σκιώδεις φιγούρες που συνδέονται με βουλγαρικές εγκληματικές ομάδες από τη «Μεταβατική περίοδο».

«Οι εγκληματικές οργανώσεις χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους για τον έλεγχο του τουριστικού τομέα. Από πλασματικές επενδύσεις σε ξενοδοχεία και εστιατόρια μέχρι το ξέπλυμα χρήματος και τον εκβιασμό τοπικών επιχειρήσεων, αυτές οι πρακτικές εξαπλώνονται γρήγορα και συστηματικά. Η Βόρεια Ελλάδα, με τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της όπως η Χαλκιδική, γίνεται πρόσφορο έδαφος για εγκληματικά σχήματα», αναφέρθηκε στην εκπομπή.

Ο Μπέλτσεφ επεσήμανε ότι «οι βουλγάρικες οργανώσεις χρησιμοποιούν πολύπλοκα σχήματα για να κρύψουν τη συμμετοχή τους στις επιχειρήσεις. Εγγράφουν φορολογικά εταιρείες προσώπων ή ντόπιων Ελλήνων πολιτών που λειτουργούν ως “βιτρίνα” για τις δραστηριότητές τους. Αυτή η στρατηγική όχι μόνο κρύβει τους πραγματικούς ιδιοκτήτες, αλλά δυσχεραίνει επίσης τις τοπικές αρχές στην έρευνα τους. Την ίδια στιγμή, οι Ρώσοι μαφιόζοι αυξάνουν επίσης την παρουσία τους, δημιουργώντας ένα διεθνές δίκτυο ελέγχου του τουριστικού τομέα.

Ένα από τα πιο σημαντικά ερωτήματα είναι πώς αυτή η εγκληματική διείσδυση θα επηρεάσει τους Βούλγαρους τουρίστες που επιλέγουν μαζικά την Ελλάδα ως τον προτιμώμενο προορισμό τους για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Ο κίνδυνος δεν έγκειται μόνο στους αυξημένους κινδύνους για την ασφάλεια, αλλά και σε σοβαρότερα προβλήματα όπως οι χειραγωγημένες τιμές και οι υπηρεσίες που ελέγχονται από εγκληματικές δομές.

Η παρουσία εγκληματικών ομάδων μπορεί να οδηγήσει σε πτώση της ποιότητας των υπηρεσιών και σε απρόβλεπτους κινδύνους για τους τουρίστες. Από την άλλη πλευρά, η ισχυρή επιρροή της μαφίας στις τοπικές επιχειρήσεις θα μπορούσε να απωθήσει μικρότερους και ανεξάρτητους επενδυτές που δεν έχουν καμία ευκαιρία να ανταγωνιστούν το σκιώδες κεφάλαιο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μονόπλευρη τουριστική ανάπτυξη που ελέγχεται από λίγους ισχυρούς αλλά παράνομους παίκτες.

Παρά την αυξημένη προσοχή στο πρόβλημα, η ανταπόκριση των τοπικών και διεθνών αρχών παραμένει θολή. Η Ελλάδα λαμβάνει ήδη μέτρα για να ενισχύσει τους επενδυτικούς ελέγχους και τις επιχειρηματικές επιθεωρήσεις, αλλά το ερώτημα παραμένει αν αυτά τα μέτρα θα είναι αρκετά για να περιορίσουν την εγκληματική επιρροή. Ταυτόχρονα, οι αρχές ασφαλείας της Βουλγαρίας και της Ρωσίας θα πρέπει επίσης να επέμβουν πιο ενεργά για να σταματήσουν τις δραστηριότητες αυτών των δομών της μαφίας», καταλήγει η αναφορά του «Dunavmost» στο όλο θέμα που παρουσίασε το τηλεοπτικό βουλγάρικο δίκτυο nova.

Η είδηση για την εμπλοκή βουλγαρικών και ρωσικών εγκληματικών οργανώσεων σε τουριστικές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας έχει μεταδοθεί από διάφορα μέσα ενημέρωσης. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε και από το Bulgarian National Radio (BNR), όπως έκανε το Dunavmost.com, μεταξύ άλλων. Αυτά τα μέσα επικαλούνται δημοσιογραφικές έρευνες που έγιναν σε συνεργασία με ελληνικές πηγές, οι οποίες αναφέρουν τη δράση των οργανώσεων αυτών σε περιοχές όπως η Καβάλα, η Θάσος και η Χαλκιδική.

«Σύμφωνα με την έρευνα, οι οργανώσεις αυτές ελέγχουν νυχτερινά κέντρα, επιχειρήσεις ασφαλείας και κυκλώματα ναρκωτικών, χρησιμοποιώντας εκφοβισμό και παράνομες πρακτικές. Η αστυνομία φαίνεται να αντιμετωπίζει δυσκολίες στην αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης, γεγονός που προκαλεί ανησυχία στους κατοίκους και τις τοπικές αρχές», μετέδωσε από την πλευρά του το Βουλγαρικό Κρατικό Ραδιόφωνο.

www.kavalapost.gr




Χαλκιδική | Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το λούνα παρκ που σκοτώθηκε ο 19χρονος Γιάννης

Για την υπόθεση θανάτου του 19χρονου στο λούνα παρκ στη Χαλκιδική βρίσκονται σε εξέλιξη τρεις εισαγγελικές έρευνες.

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής όπου βρήκε τραγικό θάνατο ο 19χρονος Γιάννης, όταν εκσφενδονίστηκε από το μοιραίο παιχνίδι crazy dance, το οποίο αποδείχτηκε ότι τελικά ήταν «παλιοσίδερα».

Τα περισσότερα μηχανήματα που καθημερινά έπαιζαν δεκάδες παιδιά ήταν μεταχειρισμένα από το εξωτερικό, τουλάχιστον 15ετίας, ενώ καταγγέλλεται ότι οι έλεγχοι ήταν επιδερμικοί. Ο χρόνος και η θάλασσα που βρίσκεται δίπλα από τις εγκαταστάσεις ρήμαζε τον ήδη παλαιό στόλο των παιχνιδιών. Τα σίδερα που στήριζαν τα καθίσματα ήταν σάπια και σκουριασμένα.

«Μπάχαλο»

«Αποδείχτηκε ότι υπήρχε ένα μπάχαλο, δεν ήξεραν ποιος έχει την ευθύνη να ελέγχει και ο τρόπος που γίνονταν οι πιστοποιήσεις είναι γελοίος», είπε στο MEGA, ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος της ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων ΝΑ Αττικής.

«Ο τρόπος που γίνονταν οι πιστοποιήσεις είναι γελοίος»

«Εγώ, ο επιχειρηματίας, που έχω ένα λούνα παρκ, πάω και βρίσκω έναν μηχανολόγο – μηχανικό, τον πληρώνω εγώ για να μου δώσει μια πιστοποίηση. Είναι τραγικό αυτό γιατί είδαμε ότι χάνονται νέα παιδιά. Πρέπει να μπει ένα σκληρό πλαίσιο ελέγχου έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος να έχει μηχανήματα τα οποία είναι σκουριασμένα και να βάζει πάνω τα παιδιά του κόσμου», πρόσθεσε, ενώ ο ποινικολόγος Βασίλης Χειρδάρης σημείωσε:

«Σε αυτήν την περίπτωση, που διακινδυνεύτε η ζωή ανθρώπων και κυρίως παιδιών, θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτική η πολιτεία και πρέπει να ελέγχει. Εδώ πραγματικά υπάρχουν προβλήματα σε αυτήν την ιστορία με τα λούνα παρκ που πρέπει και οι εισαγγελείς και οι υπηρεσίες να ελέγχουν».

«Παλιοσίδερα»

Πολύ σοβαρές καταγγελίες έκανε και ένας ιδιοκτήτης λούνα παρκ, λέγοντας ότι το μοιραίο παιχνίδι προοριζόταν για παλιοσίδερα και πως όταν του προτάθηκε να το αγοράσει, εκείνος αρνήθηκε. Πρόσθεσε ότι με 250 ευρώ μπορεί κάποιος να πάρει βεβαίωση καλής λειτουργίας ανεξαρτήτως της κατάστασης των μηχανημάτων.

Ο πολύ γνωστός, στον χώρο, επιχειρηματίας, που δεν θέλησε να δώσει τα στοιχεία του στη δημοσιότητα, κατήγγειλε τις απαράδεκτες συνθήκες και πρακτικές που υφίστανται εδώ και δεκαετίες στο χώρο.

«Κανένας δήμος δεν έχει την τεχνογνωσία ή το προσωπικό για να επιβεβαιώσει πως εφαρμόζονται και τηρούνται οι κανόνες»

Όπως είπε χαρακτηριστικά στον Σκάι, «πρέπει κάποια στιγμή το απόστημα να σκάσει».

Όσον αφορά το μηχάνημα στο οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο 19χρονος Γιάννης, ο επιχειρηματίας αποκάλυψε πως του είχε προταθεί να το αγοράσει από συγκεκριμένο επιχειρηματία.

Μετέβη στην Κατερίνη για να το ελέγξει και το είδε τόσο σε λειτουργία όσο και ενώ αποθηκευόταν για να γίνει σκραπ.

«Εγώ δε θα το έπαιρνα ποτέ αυτό», τονίζει. «Εγώ δε θα έβαζα ποτέ ανθρώπους να κάτσουν πάνω σε αυτό το μάτσο από παλιοσίδερα», προσθέτει.

«Με 250 ευρώ αγοράζεις βεβαίωση»

Επίσης, ο ίδιος καταγγέλλει αφενός ότι η συγκεκριμένη κατασκευή δε φτιάχτηκε σε πιστοποιημένη, σοβαρή τεχνική εταιρεία αλλά σε γκαραζιέρη της γειτονιάς, με αποτέλεσμα να μην παρέχει καμία απολύτως ασφάλεια, κι αφετέρου πως όλο το σύστημα που ασχολείται με τα περιφερειακά λούνα παρκ είναι «ένα μπάχαλο».

Ειδικότερα εξηγεί πως κανείς δεν έχει άδεια και διαπίστευση από κατασκευάστρια εταιρεία ενώ στους επαγγελματίες του χώρου είναι γνωστό πως με ένα τηλεφώνημα και 250 ευρώ μπορεί να βρεθεί μηχανικός για να υπογράψει ό,τι του υπαγορευθεί χωρίς να μπει καν στον κόπο να ελέγξει τα μηχανήματα.

Περαιτέρω, θέτει ζήτημα για τους κανόνες ασφαλείας εξηγώντας πως κανένας δήμος δεν έχει την τεχνογνωσία ή το προσωπικό για να επιβεβαιώσει πως εφαρμόζονται και τηρούνται οι κανόνες.

Παράλληλα επισημαίνει πως υπάρχει πρόβλημα όσον αφορά τους χειριστές καθώς δεν υπάρχει διαδικασία διαπίστευσης ώστε να είναι βέβαιο πως κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Πειθαρχική δίωξη σε βάρος της δημάρχου

Υπενθυμίζεται ότι διαδικασία για την πειθαρχική δίωξη, τόσο σε βάρος της δημάρχου Κασσάνδρας, όσο και ενός αντιδημάρχου που εμπλέκεται με τη διαδικασία αδειοδότησης και ελέγχου του μοιραίου λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής, κίνησε ο γραμματέας της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας Θράκης.

Νωρίτερα, έγγραφα που, όπως υποστηρίζει, αποδεικνύουν την επιχειρηματική συνεργασία του ιδιοκτήτη του λούνα παρκ στη Χαλκιδική με τον Δήμο Κασσάνδρας, κατέθεσε στον εισαγγελέα ο πατέρας του 19χρονου Γιάννη.

Τριπλή εισαγγελική έρευνα

Για το θέμα βρίσκονται σε εξέλιξη τρεις εισαγγελικές έρευνες: Η πρώτη έρευνα αφορά το δυστύχημα αυτό καθ’ αυτό, η δεύτερη το καθεστώς λειτουργίας του λούνα παρκ και η τρίτη τις πιστοποιήσεις και βεβαιώσεις που έλαβε για να λειτουργήσει τόσο φέτος όσο και τα προηγούμενα χρόνια.

Σύμφωνα με πληροφορίες  στο πλαίσιο των ερευνών θα αναζητηθούν ποινικές ευθύνες προς πάσα κατεύθυνση. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, εκτός από τον ιδιοκτήτη του λούνα παρκ και τον χειριστή του μοιραίου παιχνιδιού, στο «κάδρο» των ευθυνών θα βρεθούν, εκπρόσωποι της δημοτικής Αρχής, μηχανικοί που φέρεται να πιστοποίησαν την καταλληλότητα των μηχανημάτων κ.ά.

Το τραγικό περιστατικό προκάλεσε την παρέμβαση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Eφετών Θεσσαλονίκης, Νίκου Καλλίδη ο οποίος ζήτησε από τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκιδικής να επιμεληθεί προσωπικά όλες τις εισαγγελικές έρευνες που είναι σε εξέλιξη ώστε να ολοκληρωθούν τάχιστα, προκειμένου να υπάρξει άμεσο αποτέλεσμα όσον αφορά την απόδοση ποινικών ευθυνών.

 

www.in.gr




Καβάλα, Θάσος και Χαλκιδική όπως φαίνονται από τον διεθνή διαστημικό σταθμό

Η φωτογραφία τραβήχτηκε από την Ιταλίδα αστροναύτη Samantha Cristoforetti.

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία τράβηξε η Ιταλίδα αστροναύτης, Samantha Cristoforetti από τον διεθνή διαστημικό σταθμό (ISS), την ώρα που περνούσε πάνω από την Ελλάδα.

Στη φωτογραφία, η οποία ελήφθη την ώρα που δύει ο ήλιος, διακρίνονται καθαρά η Χαλκιδική, η Καβάλα και η Θάσος, καθώς και η ακτογραμμή του Δήμου Παγγαίου.
www.kavalapost.gr



Λούνα παρκ στη Χαλκιδική: «Κλεμμένα και επικίνδυνα μηχανήματα», γεμάτα σκουριές

Συγκλονιστικές είναι οι νέες πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με την τραγωδία που εκτυλίχθηκε στο λούνα παρκ Χαλκιδική όταν έσπασε μέρος παιχνιδιού με αποτέλεσμα 19χρονος να εκσφενδονιστεί και να τραυματιστεί θανάσιμα.

Πιο συγκεκριμένα, εργαζόμενος που δούλεψε στο λούνα παρκ στο Πευκοχώρι μίλησε στο MEGA και κατήγγειλε πως τα μηχανήματα όχι μόνο ήταν τουλάχιστον 15ετίας αλλά τα περισσότερα ήταν μεταχειρισμένα και κλεμμένα από τη Βουλγαρία χωρίς να έχουν πιστοποιητικά. Τα «βούτηξε», όπως αναφέρει, από σκραπ, τα έβαζε και τα χρησιμοποιούσε κανονικά.
«Τα μηχανήματα όλα … 9 στα 10 είναι άχαρτα πρώτον, κάποια είναι κλεμμένα από την Βουλγαρία, ασυντήρητα σε πολύ άθλια κατάσταση. Ήτανε να πάνε σε σκραπ και πήγε και τα βούτηξε έξω από το σκραπ, τα έβαψε και τα λειτουργεί… και όχι τώρα, εδώ και πολλά χρόνια», είπε χαρακτηριστικά ο πρώην εργαζόμενος του λούνα παρκ.
Συγκλονιστική είναι η εικασία του πρώην εργαζομένου πως είναι πιθανό να ήταν ο μόνος που είχε την συγκεκριμένη πιστοποίηση μέσα σε δύο χρόνια στα οποία ο ίδιος εργαζόταν στο εν λόγω λουνα παρκ. Μάλιστα, ο καταγγέλλων δήλωσε πως τα μηχανήματα που υπήρχαν εκεί ήταν «κάπως επικίνδυνα».

Φωτογραφίες του thestival.gr που έρχονται στη δημοσιότητα καταδεικνύουν την πολύ κακή κατάσταση και την ελλιπή συντήρηση των μηχανημάτων και ειδικότερα του παιχνιδιού πάνω στο οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο 19χρονος Γιάννης.

Όλα τα παιχνίδια είναι γεμάτα σκουριές, φαίνονται με γυμνό μάτι, ότι είναι επικίνδυνα. Τα σαπισμένα σίδερα και λαμαρίνες αποτυπώνουν ξεκάθαρα πως οι κατασκευές στην πραγματικότητα είναι έτοιμες να καταρρεύσουν.

Παράλληλα, όπως προκύπτει ενώ το λούνα παρκ ήταν ανοιχτό από τις 15 Μαΐου χωρίς γνωστοποίηση για τρεις μήνες, μέχρι τις 19 Αυγούστου, δεν είχαν κινηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες, ενώ καταγγέλλεται ότι οι έλεγχοι ήταν επιδερμικοί.

«Είχε έρθει να κάνει έλεγχο κάποιος που δεν τον ήξερα προσωπικά. Την ίδια ημέρα του δυστυχήματος ήρθε στο λούνα παρκ που έγινε το κακό. Είδε την πίστα με τα κουρσάκια και λίγο το «Crazy Dance» (σ.σ. το παιχνίδι στο οποίο έχασε τη ζωή του ο 19χρονος) και το καράβι και είπε ‘όλα καλά’. Μετά έφυγε», είπε o εργαζόμενος του λούνα παρκ, κρατώντας την ανωνυμία του.

Ο τεχνικός λοιπόν πήγε στο λούνα παρκ το μεσημέρι της ημέρας του δυστυχήματος όμως, δεν έδωσε ποτέ την οδηγία στους εργαζόμενους να βάλουν σε λειτουργία τα μηχανήματα έτσι ώστε να τα ελέγξει. Σύμφωνα με την καταγγελία του εργαζόμενου, επρόκειτο για έναν επιδερμικό έλεγχο, με τον μηχανικό να υπογράφει κάποια έγγραφα, να μιλά για λίγο στο τηλέφωνο, να κάνει μια γύρα στον χώρο και να αποχωρεί.

Ο συγκεκριμένος εργαζόμενος επιβεβαίωσε μαρτυρίες ότι συχνά υπήρχαν παράπονα για τα μηχανήματα του λούνα παρκ. Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης «μπάλωνε» την κατάσταση και είτε ζητούσε από τα παιδιά να καθίσουν σε διπλανά καθίσματα, είτε τα έβαφε για να μοιάζουν καινούργια.

Λειτουργούσε χωρίς νόμιμη ηλεκτροδότηση

Το εύλογο ερώτημα πάντως είναι πώς το λούνα παρκ διαφήμιζε την έναρξη της λειτουργίας του στις 15 Μαΐου με την αστυνομία να πραγματοποιεί έλεγχο μόλις στις 7 Ιουλίου και στη συνέχεια να αποστέλλει το χαρτί στην δήμαρχο για να ενημερώσει ότι δεν υπάρχει πιστοποίηση και ένα μήνα μετά το λούνα παρκ να συνεχίζει να λειτουργεί και να φτάνουμε στην τραγωδία με τον θάνατο του 19χρονου για να μπει τελικά λουκέτο.

Μιλάμε για ένα λούνα παρκ φάντασμα, το οποίο όχι μόνο λειτουργούσε χωρίς άδεια αλλά και χωρίς νόμιμη ηλεκτροδότηση, κάτι που επίσης πρέπει να ερευνηθεί, ενώ πολλές είναι και οι μαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής για τα ασυντήρητα μηχανήματα. Όπως λένε μάλιστα ξεκολλούσαν κι άλλα καθίσματα και ο ιδιοκτήτης τα κολλούσε πρόχειρα ή τα έβαφε, ή έλεγε στα παιδιά που έμπαιναν στο μηχάνημα απλώς να κάτσουν αλλού, χωρίς να προειδοποιεί ως όφειλε για τον κίνδυνο.

Τι λέει ο νόμος

Καταρχάς, η επιχείρηση οφείλει να καταθέσει γραπτά αίτηση αδειοδότησης, δηλαδή έγγραφα, με υπεύθυνες δηλώσεις μηχανικού και στη συνέχεια η αδειοδοτούσα αρχή, ο δήμος δηλαδή, πρέπει μέσα σε 15 ημέρες να ελέγξει εάν ισχύουν όσα λένε τα έγγραφα, ή αλλιώς να αιτιολογήσει την απόρριψη. Εάν παρέλθει η δεκαπενθήμερη προθεσμία τότε τεκμαίρεται ότι έχει χορηγηθεί η έγκριση της εγκατάστασης.

Για την περίπτωση, την οποία υποστηρίζει και η δήμαρχος Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά, ότι δηλαδή δεν είχαν κατατεθεί έγγραφα αδειοδότησης, τότε ο νομοθέτης είναι σαφής πως, εάν λειτουργεί χωρίς απαιτούμενη έγκριση επιβάλλεται πρόστιμο από 3.000 έως 30.000 ευρώ και προβλέπεται οριστική διακοπή λειτουργίας από τον δήμο μέσω σφράγισης, σε περίπτωση ύπαρξης άμεσου κινδύνου για το δημόσιο συμφέρον και ιδίως για την υγεία και την ασφάλεια χρηστών επισκεπτών, θεατών ή εργαζομένων.

Επομένως φαίνεται η δημοτική αρχή να εκτίθεται ανεπανόρθωτα, ειδικά εφόσον από τον Ιούλιο είχε λάβει έγγραφο από την αστυνομία που ενημέρωνε κατόπιν ελέγχου, ότι η επιχείρηση δεν είχε γνωστοποίηση λειτουργίας.

Σε αυτό, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του OPEN η δήμαρχος απαντά πως δεν μπορούσε να βάλει λουκέτο επειδή το έγγραφο που της απέστειλε η ΕΛ.ΑΣ στις 12 Ιουλίου ήταν για την άδεια λειτουργίας και όχι για σφράγιση, δηλώνοντας ότι εάν είχε λάβει έγγραφο για σφράγιση θα είχε πάει η ίδια να βάλει λουκέτο στο λούνα παρκ.

newsbomb.gr




Τραγωδία στη Χαλκιδική: Νεκρός 19χρονος μετά από ατύχημα σε λούνα πάρκ

Σοκ στη Χαλκιδική καθώς 19χρονος που τραυματίστηκε σε λούνα παρκ δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή, αφήνοντας την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο Πολύγυρου.

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, ο νεαρός βρισκόταν σε κρίσιμη κατάσταση ωστόσο δεν κατάφερε να βγει νικητής από τη μάχη με τον θάνατο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το δυστύχημα, όπως εξελίχθηκε, σημειώθηκε στο Πευκοχώρι, όπου ο άτυχος 19χρονος παραθέριζε με την οικογένειά του.
O 19χρονος βρέθηκε στο κενό από μεγάλο ύψος καθώς το παιχνίδι (crazy dance) όπου επέβαινε με τον αδερφό του έσπασε, με το κάθισμα όπου κάθονταν να ξεκολλάει. Σύμφωνα με πληροφορίες, τραυματίστηκε ελαφρά και ο αδερφός του 19χρονου.

Έχει συλληφθεί ο υπεύθυνος του λούνα παρκ ενώ δεν έχει συλληφθεί ο χειριστής του παιχνιδιού.

Τη σορό του νεαρού με καταγωγή από τη Βέροια θα παραλάβει η οικογένεια του προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ταφή στην ιδιαίτερη πατρίδα του.

newsbomb.gr




Χαλκιδική: «Ο κεραυνός μπήκε από το φρύδι και βγήκε από την πλάτη»

«Ο κεραυνός έπεσε όλος πάνω της και το κοριτσάκι μου δεν ξανασηκώθηκε» δήλωσε ο πατέρας της 13χρονης από την Χαλκιδική που έχασε τη ζωή της αφού τη χτύπησε κεραυνός ενώ βρισκόταν σε παραλία της περιοχής.

«Έπεσε ένας κεραυνός μπροστά μας. Η γυναίκα μου ήταν προπορευόμενη. Η κόρη μου ήταν 1,5 μέτρο πίσω της. Έπεσαν και οι δύο στο έδαφος, στην άμμο. Δεν ήταν στη θάλασσα μέσα, ήταν στην ακρογιαλιά. Το κοριτσάκι μου δεν ξανασηκώθηκε», δήλωσε στο Mega.

«Ο κεραυνός χτύπησε το παιδί. Η μητέρα ήταν δίπλα, την χτύπησε το ρεύμα από κάτω», είπε η Αναστασία Χαλκιά, δήμαρχος Κασσάνδρας.

Πώς έγινε η τραγωδία

Βρεγμένο όπως ήταν άρχισε να κατευθύνεται προς το αμάξι. Δεν πρόλαβε να κάνει μερικά βήματα στην άμμο όταν ξαφνικά ένας κεραυνός την χτύπησε μπροστά στα μάτια των γονιών της.

«Πήρε όλον τον κεραυνό πάνω της, εκατομμύρια βολτ. Μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ κάναμε ΚΑΡΠΑ στο παιδί. Εγώ φυσούσα αέρα μέσα στο στόμα της. Έγινε είσοδος του κεραυνού από το αριστερό φρύδι και έξοδος από την πλάτη», λέει ο πατέρας της.

Επί 45 λεπτά εκπαιδευμένοι διασώστες προσπαθούσαν να επαναφέρουν το παιδί, το οποίο όμως δεν είχε σφυγμό.

«Τι να σας πω τώρα. Κι εγώ συγκλονισμένος είμαι. Αυτό πρέπει να έχει ακαριαία και δεν μπορέσαμε παρόλη τη μεγάλη προσπάθεια», είπε ο Γιώργος Κοντός, συντονιστής ΕΚΑΒ Χαλκιδικής.

Το κορίτσι μεταφέρεται μέσα σε λίγα λεπτά στο Κέντρο Υγείας της Κασσάνδρας εκεί όπου οι προσπάθειες συνεχίζονται χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Πώς ο κεραυνός σκότωσε τη 13χρονη στην παραλία

Ο Θεόδωρος Λιόλιος, καθηγητής Πυρηνικής Φυσικής και Οπλικών Επιστημών Διευθυντής τομέα Φυσικών Επιστημών ΣΣΕ και Διευθυντής Κέντρου Ελέγχου Όπλων, μίλησε στο Mega για το πώς ο κεραυνός σκότωσε την 13χρονη.

«Στην Ελλάδα θεωρούμε τους κεραυνούς ως μία εύκολη υπόθεση. Αλεξικέραυνα πρέπει να βάλουμε παντού. Κάθε χρόνο έχουμε περιστατικά με τραυματισμούς. Αυτό για την χάντρα δεν ισχύει. Θα δώσω μερικές συμβουλές. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο, σε κτίρια ή καθόμαστε χαμηλά αγκαλιάζοντας τα γόνατα και μένουμε εκεί. Δεν ξαπλώνουμε κάτω. Οι κεραυνοί ψάχνουν στην επιφάνεια κάτι που προεξέχει. Εκείνη τη στιγμή θα έπρεπε να είναι πιο χαμηλά όταν προχωρούσε και θα έπρεπε να βρει έναν χώρο να καλυφτεί».

ethnos.gr




«Το παιδί μου έπεσε κάτω και δεν ξανασηκώθηκε» λέει ο πατέρας της 13χρονης που σκοτώθηκε από κεραυνό στην Χαλκιδική

Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες της τραγωδίας που σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στη Χαλκιδική, όταν ένα 13χρονο κορίτσι έχασε τη ζωή του από κεραυνό που χτύπησε στην παραλία Ποσείδι όπου βρίσκονταν με τους γονείς της και έκαναν μπάνιο στη θάλασσα.

Η ανήλικη είχε βγει από τη θάλασσα μαζί με τους γονείς της και δέκα αργότερα, όταν μάζεψαν τα πράγματά τους και περπατούσαν με γρήγορο ρυθμό για να φτάσουν στο αυτοκίνητο καθώς είχε ξεκινήσει να βρέχει, ο κεραυνός χτύπησε στο κεφάλι τη 13χρονη με αποτέλεσμα να χάσει ακαριαία τη ζωή της.

Εκείνη τη στιγμή το κορίτσι προχωρούσε ένα – ενάμιση μέτρο πίσω από τη μητέρα της, ενώ σε λίγο μεγαλύτερη απόσταση βρίσκονταν και ο πατέρας της, ο οποίος άκουσε τον κρότο από κεραυνό και είδε τη σύζυγό του και την κόρη του να πέφτουν στην άμμο. «Ο κεραυνός χτύπησε και τη σύζυγό μου και το παιδί. Αν ήταν πιασμένες χέρι χέρι, όπως ήταν λίγο πριν, θα τις έπαιρνε και τις δύο», λέει στο protothema.gr ο πατέρας της 13χρονης.

Μόλις αντιλήφθηκε τι συνέβη και είδε τη σύζυγό του να του κάνει νοήματα με τα χέρια, ο πατέρας του κοριτσιού έτρεξε για να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες όμως μάταια, καθώς, όπως λέει, το παιδί είχε ήδη καταλήξει και το σώμα του μύριζε καμένο. Οι διασώστες που έφτασαν επί τόπου, αφού πέρασε κάποιος χρόνος μέχρι να εντοπίσουν την οικογένεια, προσπάθησαν να επαναφέρουν στη ζωή την ανήλικη κάνοντας της ΚΑΡΠΑ, ωστόσο ο θάνατός της ήταν ακαριαίος.

«Το παιδί μου έπεσε κάτω και δεν ξανασηκώθηκε» λέει ο πατέρας της 13χρονης, επισημαίνοντας ότι ήταν ένα εξαιρετικό παιδί, μια αριστούχα μαθήτρια και πολύ ικανή αθλήτρια, ενώ πίσω της αφήνει τα δύο αδελφάκια της.

Από το περιστατικό τραυματίστηκε ελαφρά και η μητέρα του κοριτσιού όμως είναι καλά στην υγεία της αλλά παραμένει σε κατάσταση σοκ όπως και ο πατέρας της.




Τραγωδία στη Χαλκιδική: Κεραυνός χτύπησε και σκότωσε 13χρονο κορίτσι

Τραγωδία σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής (28/6) στη Χαλκιδική με ένα κορίτσι 13 ετών να χάνει τη ζωή του όταν χτυπήθηκε από κεραυνό .

Το τραγικό συμβάν έγινε περίπου στις 16.30 όταν το κορίτσι βρισκόταν στην παραλία Ποσείδι, στην αμμουδιά. Σύμφωνα με πληροφορίες, η οικογένεια από τ Μουδανιά, έκανε μπάνιο στο Ποσείδι στο Φάρο και όταν είδαν το μπουρίνι βγήκαν έξω, προσπάθησαν να πάνε στο αυτοκίνητο αλλά δεν πρόλαβαν, τους χτύπησε κεραυνός και σκοτώθηκε ακαριαία το κοριτσάκι.=

Οι διασώστες του ΕΚΑΒ έκαναν μεγάλες προσπάθειες, προχώρησαν σε διασωλήνωση αλλά δε κατάφεραν να την επαναφέρουν. Η μητέρα ήταν καλά αλλά σε κατάσταση σοκ.

Σημειώνεται ότι στην περιοχή της Χαλκιδικής σήμερα έχει κακοκαιρία με ισχυρές βροχοπτώσεις. Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Κασσάνδρας.




80 τόνοι ελαιολάδου παραμένουν άφαντοι στη Χαλκιδική – Ξεσπούν οι παραγωγοί

Πάνω από 80 τόνοι ελαιολάδου παραμένουν άφαντοι στη Χαλκιδική και οι ιδιοκτήτες τους επιμένουν ότι έχουν κλαπεί και δεν έχουν υπεξαιρεθεί από τον αγροτικό συνεταιρισμό ,όπως τελικά αποδείχτηκε από την έρευνα της αστυνομίας .

 << Σίγουρα υπήρξε κλοπή από τρίτα πρόσωπα τα οποία πιστεύουμε ότι η Αστυνομία θα τους βρει σύντομα και θα τους οδηγήσει ως μοναδικούς υπαίτιους στη Δικαιοσύνη >>, λέει ο δικηγόρος του συνεταιρισμού , Θωμάς Καπλάνης . Αυτή είναι η πλευρά του συνεταιρισμού της Χαλκιδικής .

   Οι ελαιοπαραγωγοί από την άλλη πλευρά ζητούν απαντήσεις . Πριν από περίπου 1,5 μήνα ενημερώθηκαν πως το λάδι τους έκανε << φτερά >>. Η περσινή συγκομιδή τους που φυλούσαν μέσα στον συνεταιρισμό μέχρι να καταφέρουν να την πουλήσουν , έγινε στόχος και σήμερα βρίσκονται στο σημείο μηδέν .

    << Είναι ο κόπος των παραγωγών , που φυσικά εφέτος δεν έχουν να ζήσουν τις οικογένειές τους γιατί προσδοκούσαν από αυτήν την ποσότητα να πουληθεί το λάδι αυτό και να βγάλουν τα έξοδα της χρονιάς >>,  λέει ο δικηγόρος των θυμάτων , Αθανάσιος Γιοβανούδας .

Η κα Χρύσα έχασε έναν τόνο και 200 λίτρα ελαιολάδου . Οι κόποι της οικογένειάς της χάθηκαν από τη μία στιγμή στην άλλη . Και δεν ήταν η μοναδική περίπτωση . Δεκάδες ελαιοπαραγωγοί έχασαν σχεδόν τα πάντα . 

  << Όλοι μας κοπιάζουμε πάρα πολύ για να βγάλουμε αυτό το λάδι και θέλουμε φυσικά να αποδοθεί Δικαιοσύνη>>.

 << Εμείς, όταν χρειαστήκαμε να πάμε να πάρουμε λάδι, δεν είχε να μας δώσουν και μετά μας είπαν ότι έγινε κλοπή και από αυτά που έψαξαν φαίνεται ότι έγινε υπεξαίρεση . Ήταν μεγάλο σοκ γιατί είναι πολλή η ποσότητα . Τώρα άμα βάλεις 2 τόνους από 10 ευρώ που έχει το λάδι ,είναι 20000 ευρώ >> , λένε τα θύματα της κλοπής .

Γιάννης Γ. 




Χαλκιδική | Έκλεψαν 37 τόνους ελαιόλαδο από συνεταιρισμό στον Πολύγυρο

Οι δεκάδες τόνοι ελαιολάδου δεν θα μπορούσαν να εξαφανιστούν μέσα σε μια νύχτα, υποστηρίζει η πλευρά των ελαιοπαραγωγών στην Χαλκιδική ρίχνοντας το μπαλάκι στον Συνεταιρισμό που στέγαζε την παραγωγή του.

Οι παραγωγοί κάνουν λόγο για 52 τόνους λαδιού που έκαναν «φτερά», ενώ ο Συνεταιρισμός υποστηρίζει ότι εκλάπησαν 37 τόνοι ελαιόλαδου από τις αποθήκες στη Χαλκιδική. Το σίγουρο είναι ότι ζημιά ανέρχεται από 370.000 ευρώ μέχρι και μισό εκατομμύριο. Ο δικηγόρος των θυμάτων, Αθανάσιος Γιοβανούδας, μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΤ «Συνδέσεις» σήμερα το πρωί απορρίπτει την «κλοπή» και κάνει λόγο για υπεξαίρεση.

«Επειδή οι εντολείς μου ως ελαιοπαραγωγοί έχουν πείρα, λένε ότι είναι αδιανόητο μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο αυτή η ποσότητα να μεταφερθεί χωρίς να ακούσει κάποιος γείτονας το παραμικρό. Εμείς έχουμε την άποψη ότι υπάρχει το αδίκημα της υπεξαίρεσης του λαδιού. Έχει πουληθεί σε αγνώστους» τόνισε χαρακτηριστικά.

«Τη Δευτέρα πολλοί ελαιοπαραγωγοί τους οποίους εκπροσωπώ, πήγαν στο συνεταιρισμό να πάρουν λάδι της προηγούμενης σοδειάς που είχαν αποθηκευμένο στον συνεταιρισμό και βρήκαν τις δεξαμενές άδειες» εξήγησε και σημείωσε ότι ο χώρος φυλασσόταν και υπήρχαν και μόνιμοι επιστάτες.

«Την επόμενη μέρα, την Τρίτη, μέλη του Δ. Σ του Συνεταιρισμού κατήγγειλαν ότι το λάδι κλάπηκε εντός Σαββατοκύριακου. Όμως με αυτή τη θέση δεν συμφωνούν οι ελαιοπαραγωγοί, διότι θεωρούν ότι το λάδι μέσω του συνεταιρισμού ή με κάποιο τρόπο άλλο διακινήθηκε στην αγορά και λόγω της ακαρπίας φέτος, δεν μπόρεσαν να καλύψουν την ποσότητα που έλειπε μέσα από το συνεταιρισμό» πρόσθεσε.

«Ο χώρος του συνεταιρισμού είναι μέσα στον οικισμό Πολυγύρου με σπίτια σε πολύ κοντινή απόσταση. Κανένας γείτονας δεν αντιλήφθηκε το παραμικρό που αν πηγαινοέρχονταν βυτιοφόρα στην περιοχή όλο το Σαββατοκύριακο και κουβαλούσαν τόσους τόνους λάδι θα γίνονταν αντιληπτοί από τους γείτονες» συνέχισε ο κ. Γιοβανούδας τονίζοντας ότι υπήρχαν και παλιά καταγγελίες από ελαιοπαραγωγούς ότι υπήρξε και πέρσι αυτό το ίδιο φαινόμενο με λιγότερους τόνους.

Ανοιχτές πόρτες, χωρίς ίχνη παραβίασης

Σύμφωνα με τον δικηγόρο που εκπροσωπεί τον συνεταιρισμό, Θωμά Καπλάνη, το «κουβάρι» της εξαφάνισης των 37 τόνων ελαιόλαδου άρχισε να ξετυλίγεται το βράδυ της περασμένης Κυριακής, όταν ο πρόεδρος του συνεταιρισμού έφτασε στις εγκαταστάσεις και διαπίστωσε ότι υπήρχαν πόρτες ανοιχτές, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν ίχνη παραβίασης. Σε έλεγχο που πραγματοποίησε την επόμενη ημέρα το πρωί, διαπιστώθηκε ότι λείπουν ποσότητες ελαιολάδου.

Πόσοι τόνοι λαδιού «εξαφανίστηκαν» τελικά;

«Το λάδι αυτό, όπως μετρήθηκε μετά, υπολογίστηκε ότι είναι περίπου 35 τόνοι, εκ των οποίων οι 15 τόνοι ανήκουν στον ίδιο συνεταιρισμό και οι υπόλοιποι 20 τόνοι σε διάφορους παραγωγούς», ανέφερε ο κ. Καπλανης. Την ίδια ώρα, αρκετοί είναι οι παραγωγοί που υποστηρίζουν ότι η ποσότητα του λαδιού η οποία εξαφανίστηκε είναι περίπου 52 τόνοι και όχι 35 τόνοι που ισχυρίζεται ο συνεταιρισμός.

Στη συνέχεια της δήλωσής του, ο κ. Καπλάνης τόνισε ότι ο συνεταιρισμός ενημέρωσε την Αστυνομία με σκοπό να ξεκινήσουν άμεσα οι έρευνες και να αποκαλυφθεί ποιος ή ποιοι κρύβονται πίσω από την κλοπή και να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη. «Σίγουρα η ποσότητα του λαδιού είναι πολύ μεγάλη και δεν θα μπορούσε να φύγει λίγη – λίγη, ούτε ενδεχομένως με ένα μεγάλο βυτίο», σημείωσε.




Χαλκιδική: Έκλεψαν 37 τόνους ελαιόλαδο από συνεταιρισμό στον Πολύγυρο

Την ώρα που η τιμή του ελαιόλαδου έχει φτάσει στα ύψη, κάποιοι κατάφεραν και έκλεψαν μια τεράστια ποσότητα ελαιόλαδου από τις αποθήκες αγροτικού συνεταιρισμού στην Χαλκιδική

Όπως έγινε γνωστό, η μεγάλη κλοπή του ελαιόλαδου έγινε το πρωί της Τρίτης (3.10.2023) στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Ελαιουργίας στον Πολύγυρο Χαλκιδικής.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους του Συνεταιρισμού Ελαιουργίας Πολυγύρου, πραγματοποιήθηκε στους χώρους – αποθήκες που στεγάζεται το απόθεμα του Συνεταιρισμού, όπως και των μελών του.

Επιτήδειοι κατάφεραν και έκλεψαν 37 τόνους ελαιόλαδου, με τη ζημιά να ξεπερνά τις 370.000 ευρώ.

Τα μέλη του Συνεταιρισμού προχώρησαν σε μήνυση καταγγέλλοντας το περιστατικό, ενώ αργά το μεσημέρι της Τρίτης, άτομα από το Διοικητικό Συμβούλιο του κλήθηκαν να καταθέσουν στην αστυνομία για το περιστατικό, ώστε να εντοπιστούν οι δράστες. Κάλεσαν, μάλιστα, την ΕΛΑΣ να εξετάσει τις κάμερες της περιοχής ώστε να εντοπιστούν.

Το τμήμα Ασφαλείας Πολυγύρου, που έχει αναλάβει την υπόθεση, εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα ως προς την υπόθεση και τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε η φερόμενη κλοπή. Ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί ο τρόπος που αφαιρέθηκαν οι τόνοι λαδιού, που καταγγέλλουν οι παραγωγοί.

newsit.gr

 

 




Χαλκιδική: Η απάντηση του beach bar στην καταγγελία μητέρας -«Τάιζε παστίτσιο τον εαυτό της και τον άνδρα της, όχι το παιδί»

Στις καταγγελίες μητέρας ότι δεν της επέτρεψαν να ταΐσει το παιδί της με φαγητό που έφερε από το σπίτι, απάντησαν οι υπεύθυνοι του beach bar στη Χαλκιδική.

Ο υπεύθυνος του beach bar που σημειώθηκε το περιστατικό μίλησε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη λέγοντας πως «για τα παιδιά επιτρέπουμε τα πάντα».

Ο υπεύθυνος του μαγαζιού πρόσθεσε: «Η κυρία έφερε φαγητό μαζί της το οποίο ήταν παστίτσιο. Εμείς για τα παιδιά επιτρέπουμε όλα τα φαγητά και μάλιστα τα φυλάσσουμε και στο ψυγείο για να μην χαλάσουν. Η κυρία έβγαλε το φαγητό και αντί να ταΐσει το παιδί της, τάιζε την ίδια και τον άνδρα της. Υποχρέωση του σερβιτόρου ήταν να ενημερώσει την κυρία ότι ήταν σε οργανωμένη παραλία και δεν επιτρέπουμε φαγητά για τους πελάτες. Για τα παιδιά επιτρέπουμε τα πάντα».

Η καταγγελία της μητέρας
Να υπενθυμίσουμε ότι η μητέρα είχε καταγγείλει πως το beach bar τους απαγόρευσε να ταΐσουν το παιδί τους με φαγητό εκτός του καταστήματος και ότι ενώ είχαν πληρώσει για τις ξαπλώστρες και είχαν παραγγείλει από το μενού του καταστήματος, στη συνέχεια έβγαλαν φαγητό από το μικρό ψυγείο τους για να ταΐσουν το παιδί τους.

Εργαζόμενοι του beach bar την πλησίασαν και της είπαν πως κάτι τέτοιο δεν επιτρέπεται, και να πάνε στο αυτοκίνητό τους να ταΐσουν το παιδί.




Χαλκιδική -Καταγγελία για beach bar: Μας απαγόρευσαν να ταΐσουμε με δικό μας φαγητό τα μωρά μας

Απαγόρευσαν σε μητέρα να ταϊσει φαγητό από το σπίτι τα παιδιά της σε deach bar. Πού έγινε αυτό, σε τουριστικό σημείο της Χαλκιδικής.

Την ώρα που το κίνημα της πετσέτας «φουντώνει» και στη Χαλκιδική μία μητέρα καταγγέλλει το εξής. Όλα ξεκίνησαν όταν έφτασε με την οικογένειά της στην παραλία. Αφού πλήρωσαν τις ξαπλώστρες, παρήγγειλαν καφέδες και αργότερα φαγητό για τους ίδιους, ήρθε η ώρα να ταΐσουν τα παιδιά τους με φαγητό που είχαν φέρει από το σπίτι.

Τότε υπάλληλος του beach bar τους πλησίασε και τους πληροφόρησε ότι απαγορεύεται να ταΐσουν τα παιδια τους με δικό τους φαγητό, λέγοντάς τους ότι δεν έπρεπε καν να τους επιτρέψουν να μπουν με το φορητό ψυγειάκι τους στους χώρους του beach bar στην παραλία. «Φαγητό εδώ μπαγιάτικο και ελεεινό. Βγάζουμε από το ψυγειάκι μας να ταΐσουμε το παιδάκι μας, φαγητό που έχουμε φέρει ειδικά για αυτήν και έρχονται και μας κάνουν φασαρία λέγοντάς μας το ανήκουστο να πάμε στο αμάξι να την ταΐσουμε, γιατί απαγορεύεται!!! Αφού στο μεταξύ έχουμε πληρώσει, έχουμε παραγγείλει μπαγιάτικα πράγματα από αυτούς με εξωφρενικές τιμές!» έγραψε χαρακτηριστικά.

Η ανάρτηση της μητέρας για το beach bar της Χαλκιδικής
«Με 2 μωρά και να γίνεται χαμός παντού, έχοντας ξεχάσει την δική μας ομπρελίτσα, αναγκαζόμαστε να κάτσουμε. Ξαπλώστρες 10 ευρώ το άτομο.

Φαγητό εδώ μπαγιάτικο και ελεεινό. Βγάζουμε από το ψυγειάκι μας να ταΐσουμε το παιδάκι μας, φαγητό που έχουμε φέρει ειδικά για αυτήν και έρχονται και μας κάνουν φασαρία λέγοντάς μας το ανήκουστο να πάμε στο αμάξι να την ταΐσουμε, γιατί απαγορεύεται!!! Αφού στο μεταξύ έχουμε πληρώσει, έχουμε παραγγείλει μπαγιάτικα πράγματα από αυτούς με εξωφρενικές τιμές!

Τί ρατσισμός απέναντι και στις οικογένειες!! Δηλαδή απαγορεύεται να κάτσεις ελεύθερα στην παραλία, πράγμα ήδη παράνομο, απαγορεύεται και να φέρεις το οτιδήποτε για να φάει το παιδί σου. Πρέπει να δώσεις λεφτά για τα μπαγιάτικα burgers τους.

Μας προκάλεσαν να καλέσουμε την τουριστική αστυνομία γιατί είναι αυτοί οι σωστοί και μας είπαν πως μας έκαναν και χάρη που μας άφησαν με το ψυγειάκι να μπούμε. Ξαναλέω, αφού ήδη τους είχαμε χρυσοπληρώσει.

Τραγικό. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό σε κανένα μέρος. Κοινοποιήστε ελεύθερα. Αν θέλουμε κάτι να αλλάξει ας αρχίσουμε να μιλάμε και να καταγγέλλουμε τα αίσχη που βλέπουμε… Πολύ κρίμα για αυτό το κατά τα άλλα πανέμορφο μέρος που το ρημάξανε».




Χαλκιδική: Παιδάκι χάθηκε στην παραλία Σίβηρης – Στο αυτόφωρο ο παππούς που το φύλαγε

  1. Μεγάλη αναστάτωση στην παραλία Σίβηρης στη Χαλκιδική. Ένα παιδάκι περίπου πέντε χρόνων ξέφυγε από την επίβλεψη του παππού του με αποτέλεσμα να χαθεί.

Ο ανήλικος περίπου 5 χρονών είχε πάει με τον παππού του για μπάνιο στη Χαλκιδική στην παραλία Σίβηρης. Κάποια στιγμή, ορισμένοι λουόμενοι – σημειώνει το politic.gr – αντιλήφθηκαν ότι το παιδί τριγύριζε μόνο του στην αμμουδιά ειδοποίησαν την αστυνομία και επί μία ώρα έψαχναν τους γονείς του.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, τελικά ο μικρός συνοδευόταν από τον παππού του, ο οποίος… κοιμόταν στην ξαπλώστρα. Το θρίλερ της αναζήτησης του μικρού είχε, ευτυχώς, αίσια κατάληξη, όμως η αστυνομία κίνησε την διαδικασία του αυτοφώρου για τον παππού.




Χαλκιδική: Τέσσερις τραυματίες από ανεμοστρόβιλο στα Νέα Πλάγια

Ο ένας από τους τέσσερις τραυματίες υπέστη κάταγμα

Τέσσερα άτομα τραυματίστηκαν από ανεμοστρόβιλο στα Νέα Πλάγια Χαλκιδικής. Το πέρασμα ξαφνικής καταιγίδας από την περιοχή ήταν σαρωτικό, καθώς, μέσα σε ελάχιστα λεπτά, ο ανεμοστρόβιλος έφερε τα πάνω κάτω, προκαλώντας φθορές σε υποδομές beach bar.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το ξαφνικό μπουρίνι σημειώθηκε λίγο πριν τις 11 το πρωί.

Εξαιτίας του δυνατού αέρα, τραυματίστηκαν τουλάχιστον τέσσερα άτομα, εκ των οποίων το ένα χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, καθώς όπως αναφέρουν νοσοκομειακές πηγές, πιθανόν υπέστη κάταγμα.

Τα υπόλοιπα τρία υπέστησαν ελαφριές κακώσεις και τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, από δύο ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ που έσπευσαν στο σημείο.




Χαλκιδική: Που απαγορεύεται η κυκλοφορία σήμερα Τρίτη 08/08 λόγω υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς

Απαγόρευση κυκλοφορίας σε περιοχές των Δήμων Κασσάνδρας, Σιθωνίας, Αριστοτέλη και Πολυγύρου τίθεται σε ισχύ από σήμερα το πρωί (07/08) και για ένα 24ωρο, λόγω του υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς -κατηγορίας 4 (πορτοκαλί), που προβλέπεται για τη Χαλκιδική, σύμφωνα με τον Χάρτη του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας.

Συγκεκριμένα με απόφαση, που υπογράφει η αντιπεριφερειάρχης στη Χαλκιδική, Αικατερίνη Ζωγράφου, από τις 7:30 το πρωί της 08ης Αυγούστου μέχρι τις 07:30 το πρωί της 9ης Αυγούστου απαγορεύεται η κυκλοφορία πεζών και τροχοφόρων κάθε είδους στους Δήμους Κασσάνδρας, Σιθωνίας, Αριστοτέλη και Πολυγύρου στις παρακάτω περιοχές:

-Στη Χερσόνησο Κασσάνδρας («Κορυφογραμμή» από Κασσανδρινό μέχρι Αγία Παρασκευή, «Αράπης» και «Χαλκοβούνι» Τ.Κ. Παλιουρίου),
-Στη Χερσόνησο Σιθωνίας (Κορυφογραμμή Δραγουνδέλι από Μελισσοκομικό Συνεταιρισμό μέχρι και την Συκιά),
-Στον Δήμο Αριστοτέλη (Κομίτσα μέχρι Ουρανούπολη – Τσάμια Στρατωνίκης – Φυσώκα – Σκοπευτήριο Στρατωνίου),
-Στον ορεινό όγκο Χολομώντα (Αναδασώσεις περιοχή Βραστάμων, Περιοχή ευθύνης Πανεπιστημιακού Δάσους Ταξιάρχη).

Για την εφαρμογή του μέτρου εφαρμόζεται ο σχεδιασμός της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πολυγύρου. Η εφαρμογή της απόφασης ανατίθεται στην Αστυνομική Διεύθυνση Χαλκιδικής και στη ΔΙ.Π.Υ.Ν. Χαλκιδικής. Οι παραβάτες τιμωρούνται με διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων ευρώ.




Κίνημα της πετσέτας και στη Χαλκιδική – «Να διεκδικήσουμε πίσω τις παραλίες μας»

Εξαπλώνεται σε όλη την Ελλάδα το κίνημα της πετσέτας για ελεύθερη πρόσβαση στις ελληνικές παραλίες, που εναντιώνεται στις καταλήψεις παραλιών από επιχειρηματίες και την «κυριαρχία» της… ξαπλώστρας. Όπως όλα δείχνουν το κίνημα έφτασε και στη Χαλκιδική

Υπενθυμίζεται πως η αρχή έγινε από την Πάρο και τη Νάξο, ενώ την Πέμπτη έκανε την εμφάνισή της μια ακόμη κίνηση πολιτών για τις παραλίες, αυτή τη φορά στη Χαλκιδική.

Η σελίδα «Κίνημα πολιτών Χαλκιδικής για ελεύθερες και προσβάσιμες παραλίες» δημιουργήθηκε στο Facebook την Πέμπτη και ήδη μετρά πάνω από 2.200 μέλη.

«Στο ίδιο μήκος κύματος με τους αγώνες των πολιτών σε Πάρο και Νάξο ήρθε η στιγμή να διεκδικήσουμε πίσω τις παραλίες της Χαλκιδικής που ανήκουν ισότιμα προς όλους και όλες μας και να βρεθούμε απέναντι στην παράνομη κατάληψη τους από επιχειρηματίες που όχι μόνο καταστρέφουν το φυσικό τοπίο αλλά αποκλείουν και ένα μεγάλο μέρος των πολιτών από την πρόσβαση σε αυτές!», αναφέρει η ομάδα στη σελίδα της.

Σύμφωνα με το voria.gr μέλος της «Κίνησης Πολιτών Πάρου για ελεύθερες παραλίες», Δαμιανός Γαβαλάς σημείωσε πως «έχουμε πολλά μηνύματα από Χαλκιδική για το θέμα με τις ξαπλώστρες, ειδικά από την περιοχή της Κασσάνδρας τολμώ να πως ότι έχουμε κραυγές, αλλά και από άλλες περιοχές, όπως από την Καβάλα».

Κατά το ίδιο δημοσίευμα, στη Χαλκιδική, ειδικά στην πρώτη χερσόνησο, την Κασσάνδρα, σε πολλές παραλίες όπου έχουν αναπτυχθεί τα beach bar ο ελεύθερος χώρος που απομένει για τους επισκέπτες να καθίσουν στις πετσέτες τους με τις ομπρέλες τους είναι μικρός, αν όχι ανύπαρκτος.

Η πολιτική των περισσότερων beach bar που απλώνουν τις ξαπλώστρες από το κύμα και για… όσο πάει έχει προκαλέσει δυσαρέσκεια, και όσον αφορά την κατάληψη της παραλίας αλλά και για την τιμολογιακή πολιτική που ασκούν κάποια εξ αυτών, χρεώνοντας ποσά ελάχιστης κατανάλωσης. Αυτά κυμαίνονται από 60 έως και 30 ευρώ ανάλογα με τη θέση της ξαπλώστρας, αν είναι δηλαδή πρώτη στο κύμα ή τελευταία.

Στην Καβάλα, που επίσης, όπως ανέφερε ο κ. Γαβαλάς, υπάρχουν πολλά παράπονα παραθεριστών και κατοίκων, πρόσφατα η δημοτική αρχή Παγγαίου απομάκρυνε παράνομα τοποθετημένες ομπρέλες και άλλες πρόχειρες κατασκευές από την παραλία της Νέας Περάμου.

«Θα μας βρουν μπροστά τους»

«Όλο τον Αύγουστο θα διενεργηθούν έλεγχοι σε παραλίες σε όλη την Ελλάδα. Σε μέρη που προφανώς δεν θα προαναγγείλουμε» επιβεβαίωσε ο Όμηρος Τσάπαλος, εκπρόσωπος τύπου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, μιλώντας σε εκπομπή της ΕΡΤ.

Ο κ. Τσάπαλος τόνισε ότι οι ομάδες που πραγματοποιούν τους ελέγχους θα ενισχυθούν σημαντικά προκειμένου να εξακριβωθούν τυχόν άλλες παραβάσεις που δεν έχουν σχέση με τη χωροταξία των παραλιών. «Οι υπάλληλοι θα είναι αρκετοί των Κτηματικών Υπηρεσιών του Δημοσίου, οι οποίοι θα επιστρατευθούν προκειμένου όλο τον Αύγουστο να υπάρξουν αυτοί οι έλεγχοι. Προφανώς και δεν αρνούμαστε τα κενά. Υπάρχουν κενά στελέχωσης στις συγκεκριμένες υπηρεσίες, όμως αυτή τη στιγμή με το ανθρώπινο δυναμικό που έχουμε στη διάθεσή μας αλλά και με ψηφιακά μέσα, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό έως ότου καταφέρουμε να κάνουμε μια καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών και αν χρειαστεί να υπάρχουν και κάποιες νομοθετικές παρεμβάσεις προς την κατεύθυνση αυτή προκειμένου να λειτουργήσουν καλύτερα στο μέλλον».

«Αυτοί οι οποίοι παρανομούν να ξέρουν ότι τις επόμενες ημέρες θα μας βρουν μπροστά τους. Δεν αστειευόμαστε λέγοντας αυτό το οποίο είπε ουσιαστικά εχθές με τον πλέον επίσημο τρόπο Υπουργός. Από εδώ και στο εξής οι έλεγχοι θα είναι καθημερινοί και αυστηρότατοι», συμπλήρωσε ο κ. Τσάπαλος.

newsit.gr

 

 




Χαλκιδική: Κουκουλοφόρος χτύπησε με όπλο Βρετανίδα και της άρπαξε την τσάντα

Στο νοσοκομείο κατέληξε μια γυναίκα από την Βρετανία, όταν ένας άνδρας την χτύπησε για την ληστέψει στη Χαλκιδική

Συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε το Mega, το άγριο περιστατικό συνέβη στη Χανιώτη Χαλκιδικής, όταν ένας κουκουλοφόρος πλησίασε την 51χρονη γυναίκα από τη Βρετανία απειλώντας την με όπλο.

Στη συνέχεια ο δράστης πυροβόλησε στον αέρα και χτύπησε τη γυναίκα με το κοντάκι του όπλου, αρπάζοντας την τσάντα της.

Εξαφανίστηκε τρέχοντας και αφήνοντας τη γυναίκα αιμόφυρτη.

Σύμφωνα με την ίδια η τσάντα περιείχε περίπου 1.000 ευρώ.

Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό του δράστη, ενώ θα εξεταστεί και ο κάλυκας που βρέθηκε στο σημείο.

newsit.gr

 

 




Χαλκιδική: 49χρονος πεζός σκοτώθηκε σε τροχαίο που δεν ενεπλάκη

Ένας 49χρονος τραυματίστηκε θανάσιμα όταν παρασύρθηκε από φορτηγό στην εθνική οδό Νέων Μουδανιών – Θεσσαλονίκης
Το τροχαίο δυστύχημα συνέβη στις 12 το μεσημέρι στο ύψος του κόμβου Νέας Καλλικράτειας, στη Χαλκιδική.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 49χρονος βρισκόταν πεζός πάνω στο οδόστρωμα, καθώς το αυτοκίνητό του είχε ακινητοποιηθεί. Την ώρα εκείνη, και υπό συνθήκες που ερευνώνται, διερχόμενο φορτηγό συγκρούστηκε με άλλο Ι.Χ. αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα ο οδηγός του φορτηγού να χάσει τον έλεγχο του οχήματός του και να παρασύρει τον 49χρονο.

Για τον απεγκλωβισμό του χρειάστηκε η συνδρομή της Πυροσβεστικής. Η κυκλοφορία στο σημείο (ρεύμα προς Θεσσαλονίκη) διεξαγόταν για αρκετή ώρα μετ’ εμποδίων και αποκαταστάθηκε όταν τα εμπλεκόμενα οχήματα απομακρύνθηκαν από το οδόστρωμα.

protothema.gr