Αντιμετώπιση της Υποστελέχωσης στο Τελωνείο Κήπων | Απάντηση στην Ερώτηση του Μπουρχάν Μπαράν

Μετά από πολυετείς πιέσεις μου για την ανάδειξη του ζητήματος της υποστελέχωσης του Τελωνείου Κήπων, όπως ενημερώθηκα σε απάντηση της πρόσφατης υποβληθείσας ερώτησής μου στη Βουλή λαμβάνονται συγκεκριμένα μέτρα.

Στο πλαίσιο του Οργανισμού της ΑΑΔΕ, προβλέπεται η στελέχωση του Τελωνείου Κήπων με συνολικά εβδομήντα οκτώ (78) οργανικές θέσεις κλάδου Τελωνειακών, ενώ οι υπάλληλοι που υπηρετούν εκεί ανέρχονται σε εξήντα (60).

Μετά από την επιτυχία στον γραπτό διαγωνισμό που διενεργήθηκε μέσω ΑΣΕΠ (Προκήρυξη 1Γ/2022, ΦΕΚ 9/25.02.2022, τ. ΑΣΕΠ), ανακοινώνεται ότι επτά (7) υπάλληλοι θα τοποθετηθούν στο εν λόγω Τελωνείο μέσα στο επόμενο διάστημα, ενώ άλλοι εννέα (9) θα προστεθούν έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Από τους επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού 3ΓΒ/2023 του ΑΣΕΠ (για τον οποίο επίκειται η έκδοση από το ΑΣΕΠ των πινάκων διοριστέων), αναμένεται ο διορισμός δύο (2) υπαλλήλων.

Μέσω των Προκηρύξεων της ΔΥΠΑ (τ. ΟΑΕΔ) για τους προστατευόμενους τουν. 2643/1998 αναμένεται ο διορισμός ενός (1) υπαλλήλου.

Με τις ανωτέρω δηλαδή ενέργειες, αναμένεται να πληρωθεί το σύνολο τωνκενών οργανικών θέσεων του Τελωνείου Κήπων.

Αυτά τα μέτρα αποτελούν ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της λειτουργίας του Τελωνείου Κήπων και την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει. Η ενίσχυση του προσωπικού θα επιτρέψει την αποτελεσματικότερη λειτουργία του, προσφέροντας έτσι καλύτερες υπηρεσίες προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις. 

Δελτίο Τύπου | Μπουρχάν Μπαράν




Εκτός ΠΑΣΟΚ ο Μπαράν Μπουρχάν

Ο βουλευτής Μπαράν Μπουρχάν τίθεται εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΠΑΣΟΚ λόγω δικαστικής υπόθεσης που εκκρεμείς εις βάρος του.

Με απόφαση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, ο βουλευτής Μπαράν Μπουρχάν τίθεται εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας μέχρι την πλήρη διαλεύκανση της δικαστικής υπόθεσης που εκκρεμεί σε βάρος του και για την οποία ενημερωθήκαμε από την Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής.

Σημειώνεται ότι στη Βουλή έχει φτάσει μία δικογραφία μετά από εισαγγελικό αίτημα για άρση ασυλίας του για παράνομη συνταγογράφηση για την περίοδο που ασκούσε το επάγγελμα του.

Αύριο θα συζητηθεί στην επιτροπή Δεοντολογίας. Ο Νίκος Ανδρουλάκης έκρινε ότι δεν μπορεί να παραμείνει μέλος της ομάδας μέχρι να διαλευκανθεί η υπόθεση.

newsbomb.gr




Μπουρχάν Μπαράν | Κίνδυνος απένταξης από το ΕΣΠΑ για το β’ τμήμα του κάθετου άξονα Ξάνθη-Εχίνος-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα

Ο κ. Μπουρχάν Μπαράν ανέδειξε με μία επιστολή προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χ. Σταϊκούρα τον ανησυχητικό κίνδυνο απένταξης από το ΕΣΠΑ για το δεύτερο τμήμα του κάθετου άξονα Ξάνθη-Εχίνος-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα. Η ερώτηση αναδεικνύει τη σοβαρότητα του ζητήματος που αφορά τη χρηματοδότηση κρίσιμων υποδομημάτων και την ανάγκη για αποτελεσματική διαχείριση των κονδυλίων. Η πρόκληση αυτή αντανακλά τη σημασία της διαφανούς στρατηγικής προσέγγισης για τη διασφάλιση της συνέχισης της χρηματοδότησης και της ολοκλήρωσης των κρίσιμων έργων υποδομής που απαιτούνται για την ανάπτυξη της περιοχής.

Διαβάστε αναλυτικά την ερώτηση που κατέθεσε ο κ. Μπουρχάν Μπαράν στην Βουλή.

Προς: Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χ. Σταϊκούρα

Θέμα: «Κίνδυνος απένταξης από το ΕΣΠΑ για το β’ τμήμα  του κάθετου άξονα Ξάνθη-Εχίνος-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα»

Οι πολίτες της Ξάνθης με περισσή υπομονή αναμένουν εδώ και πολλά χρόνια την ολοκλήρωση του κάθετου άξονα που θα βοηθήσει την ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας και θα επιφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη, λόγω των εμπορικών και γενικότερων δραστηριοτήτων που θα αναπτυχθούν, τόσο στην πόλη της Ξάνθης όσο και σε ολόκληρη τη Θράκη. Πρόκειται για ένα κομβικό έργο υποδομής που θα δώσει εμπορική και τουριστική πνοή στον τόπο καθώς και μια τονωτική ένεση στην οικονομία της δεύτερης φτωχότερης περιφέρειας στη χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.   

Ας σημειωθεί δε, πως με βάση τη συνέντευξή του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εγνατίας ΑΕ κ. Κουτσούκου στην ιστοσελίδα “ypodomes.com”, προσδιορίστηκε ως χρόνος παράδοσης του α’ τμήματος ήτοι «Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα», το τέλος του μήνα. Πρόκειται όντως για μια αρκετά θετική εξέλιξη αν αναλογιστούμε ότι η συγκεκριμένη παράδοση του έργου ολοκληρώνεται με την χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Παρ΄ όλα αυτά όμως η λειτουργικότητα του έργου παραμένει ακόμη και αυτή τη στιγμή αμφίβολη καθώς δεν μπορεί να δοθεί σε καθολική κυκλοφορία  επειδή συνδέεται άμεσα με την κατασκευή του  β’ τμήματος ήτοι «Δημάριο – Μελίβοια».

Η δυσχέρεια ολοκλήρωσης που φαίνεται να παρουσιάζει το εν λόγω τμήμα του κάθετου άξονα αιτιάζεται σε διαγωνισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και δύο χρόνια και που δυστυχώς έχει αποτελέσει αντικείμενο δικαστικής αντιπαράθεσης ανάμεσα σε δύο εταιρείες (ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ΟΔΟΣ ΑΤΕ), οι οποίες διεκδικούν την ανάληψη του έργου. Η ανωτέρω δικαστική αντιπαράθεση διαφαίνεται πως θα  οδηγήσει αναμφίβολα στην απώλεια  της  χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και για να μπορέσει να συνεχιστεί το έργο θα πρέπει να ενταχθεί εκ νέου στη νέα προγραμματική περίοδο ΕΣΠΑ 2021-2027, γεγονός που θα επιφέρει νέες και μεγάλες καθυστερήσεις καθώς θα πρέπει να πραγματοποιηθούν οι σχετικές διαδικασίες ένταξης του στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.

 Στα παραπάνω δεδομένα έρχεται να προστεθεί και η αδιαμφισβήτητη ταλαιπωρία των κατοίκων του Δημαρίου Ξάνθης (η περιοχή είναι κυρίως αγροκτηνοτροφική), με την κατασκευή του α΄ τμήματος του κάθετου άξονα, ήτοι Δημάριο- Ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Αφενός δεν έχει προβλεφθεί δημιουργία αγροτικού δρόμου κατά την κατασκευή του έργου που να επιτρέπει τη διασύνδεση του Βόρειου με το Νότιο τμήμα της περιοχής, γεγονός που θα ισοδυναμεί με αδυναμία πρόσβασης από το ένα σημείο στο άλλο, ειδικά όταν θα προστεθούν τα προστατευτικά κιγκλιδώματα με απώτερο αποτέλεσμα να μην υπάρχει ασφαλής διέλευση τόσο των κατοίκων όσο και των αμνοεριφίων που διατηρούν. Αφετέρου από την υφιστάμενη ζημία λόγω της επιβάρυνσης της ιδιοκτησίας τους από τις απαλλοτριώσεις,  αναμένουν εδώ και επτά συναπτά έτη τις αποζημιώσεις που έχουν καθοριστεί.

Να σημειωθεί δε πως κατά την διαδικασία των τεχνικών έργων προκλήθηκε ζημία στις σωληνώσεις του δικτύου υδροδότησης με αποτέλεσμα οι κάτοικοι της περιοχής να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα κατά την παροχή πόσιμου νερού και ειδικά κατά την καλοκαιρινή περίοδο, γεγονός που παρεμποδίζει ουσιαστικά την ακώλυτη πρόσβαση τους σε αυτό το αγαθό.

Βάσει των παραπάνω ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1)Σε ποιες ενέργειες σκοπεύετε να προβείτε προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και έγκαιρη ολοκλήρωση του κάθετου άξονα «Ξάνθη-Εχίνος-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» στο σύνολό του; 

2) Είναι στα άμεσα σχέδια σας η διόρθωση των ατελειών σε υποδομές ώστε να έχουν επαρκή και εύκολη πρόσβαση οι κάτοικοι του Δημαρίου στην περιοχή τους και να αποκατασταθεί το ζήτημα επαρκούς υδροδότησης;

3) Πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποζημιώσεων για τις απαλλοτριώσεις που έχουν καθοριστεί για τους κατοίκους;

 

Ο Ερωτών Βουλευτής

Μπουρχάν Μπαράν