Οδηγός στην Κυψέλη μπήκε ανάποδα σε δρόμο και χτύπησε γυναίκα επειδή του ζήτησε να κάνει όπισθεν.

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στην Κυψέλη, με οδηγό να χτυπάει γυναίκα στη μέση του δρόμου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, o άνδρας μπήκε με το όχημά του ανάποδα σε μονόδρομο και η γυναίκα του ζήτησε να κάνει όπισθεν.

Εκείνος φέρεται να της απάντησε «θα κάνω ό,τι γουστάρω» με αποτέλεσμα να λογομαχήσουν. Τότε της επιτέθηκε και άρχισε να τη σπρώχνει και τη χτυπάει. Στο βίντεο ακούγονται κάποιοι να φωνάζουν «πάρε την αστυνομία».

Το περιστατικό συνέβη πριν από μερικές ημέρες και το βίντεο αναρτήθηκε αρχικά στο TikTok, ωστόσο διακόπτεται απότομα και δεν υπάρχει κάποια άλλη πληροφορία για το τι συνέβη στη συνέχεια, όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή «Live You».

Πηγή:protothema.gr

 




Πατέρας μπήκε μαινόμενος στο ΑΤ Αιγιαλείας για τη σύλληψη του ανήλικου γιου του

Ένα πρωτοφανές περιστατικό κλήθηκαν να διαχειριστούν οι αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας πρωινές ώρες της Τετάρτης με «πρωταγωνιστή» έναν μαινόμενο πατέρα ανήλικου που είχε συλληφθεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Πελοποννήσου», ο 45χρονος κλήθηκε στην υπηρεσία να παραλάβει τον 16χρονο γιο του που νωρίτερα είχε συλληφθεί να οδηγεί μηχανάκι χωρίς δίπλωμα. Ίδιες πηγές ανέφεραν πως ο πατέρας – οδηγός ταξί – έφτασε στο Τμήμα σε έξαλλη κατάσταση και άρχισε να διαμαρτύρεται για τη σύλληψη του παιδιού του και για την καθυστέρηση των αστυνομικών να ολοκληρώσουν τα προβλεπόμενα, προκειμένου ν’ αφεθεί ελεύθερος ο ανήλικος.

Μάλιστα, δεν δίστασε να επιτεθεί φραστικά σε ένστολο, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια του επεισοδίου εντός του Αστυνομικού Τμήματος, δεν υπήρξε ούτε μια στιγμή κατά την οποία να αναγνώρισε πως ο γιος του είχε υποπέσει σε σοβαρό αδίκημα. Αντ’ αυτού, κατηγορούσε τους αστυνομικούς πως δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους, κρατώντας τον για ώρες στο Τμήμα. Ο άνδρας συνελήφθη για διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας και το πρωί της Τετάρτης οδηγήθηκε ενώπιον του εισαγγελέα Αιγίου και παραπέμφθηκε να δικαστεί στο αυτόφωρο. Η δίκη αναβλήθηκε μετά από υποβολή σχετικού αιτήματος του κατηγορούμενου, ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης σε δύο εβδομάδες.

Όπως πληροφορήθηκε η «Π», ο 16χρονος συνελήφθη στις 9:30 το βράδυ της Τρίτης στο Αίγιο, για οδήγηση δικύκλου στερούμενος διπλώματος, οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Αιγιαλείας με τους αστυνομικούς να λαμβάνουν κατάθεση από τον συλληφθέντα, να προχωρούν στο σχηματισμό δικογραφίας και να ενημερώνουν σχετικά τον εισαγγελέα. Αφού ολοκληρώθηκαν τα διαδικαστικά, λόγω ανηλικότητας κλήθηκε ο πατέρας να τον παραλάβει.

«Μέχρι σήμερα δεν είχε καταγραφεί ανάλογο περιστατικό, να συλλαμβάνουμε ανήλικο παραβάτη και να μας επιτίθεται γονέας» δήλωσε στην «Π» έμπειρος αξιωματικός της ΕΛΑΣ.

 

Πηγή:newsbomb.gr




Ο Νεϊμάρ φόρεσε ξανά τη φανέλα της Σάντος μετά από 11 χρόνια -Μπήκε αλλαγή στο 45′ και πήρε το βραβείο του MVP

Οι φίλαθλοι της Σάντος περίμεναν με ανυπομονησία το ντεμπούτο του Νεϊμάρ, ο οποίος άφησε την Αλ Χιλάλ και επέστρεψε στην ομάδα που τον ανέδειξε.

Η Σάντος κατάφερε να επιστρέψει στην πρώτη κατηγορία του βραζιλιάνικου πρωταθλήματος και ο 33χρονος σούπερ σταρ έκανε το ντεμπούτο του τα ξημερώματα στο ματς κόντρα στην πρωταθλήτρια Μποταφόγκο, ανήμερα μάλιστα των γενεθλίων του!

Ο Νεϊμάρ φόρεσε ξανά τη φανέλα της Σάντος μετά από 11 χρόνια -Μπήκε αλλαγή στο 45′ και πήρε το βραβείο του MVP

Ο διάσημος άσος αγωνίστηκε με τη φανέλα με το Νο 10 και γνώρισε την αποθέωση από τους χιλιάδες φιλάθλους που γέμισαν ασφυκτικά το γήπεδο «Βίλα Μπελμίρο», στο πλαίσιο του Campeonato Paulista, του πρωταθλήματος στην περιοχή του Σάο Πάολο.

Ο Νεϊμάρ πέρασε αλλαγή με την έναρξη του δευτέρου μέρους και σε μόλις 45′ πρόλαβε ότι δεν… ξέχασε το άθλημα, παραλαμβάνοντας μάλιστα και το βραβείο του MVP της αναμέτρησης, που για την ιστορία έληξε 1-1 με το γκολ των γηπεδούχων να πετυχαίνει με πέναλτι ο πρώην φορ του Ολυμπιακού, Τικίνιο Σοάρες.

Ο Νεϊμάρ φόρεσε ξανά τη φανέλα της Σάντος μετά από 11 χρόνια -Μπήκε αλλαγή στο 45′ και πήρε το βραβείο του MVP

Μάλιστα, ακόμη και ο ίδιος ο Νεϊμάρ έμεινε έκπληκτος με την απόδοσή του, δηλώνοντας μετά το ματς: «Λατρεύω τη Σάντος. Δεν έχω λόγια να περιγράψω αυτό που ένιωσα απόψε όταν ξαναπάτησα σε αυτό το γήπεδο. Χρειάζομαι λεπτά, αγώνες. Δεν είμαι στο 100%. Δεν περίμενα να τρέξω και να ντριμπλάρω τόσο πολύ απόψε. Νομίζω ότι θα νιώσω καλύτερα σε τέσσερα ή πέντε παιχνίδια».Ο Νεϊμάρ φόρεσε ξανά τη φανέλα της Σάντος μετά από 11 χρόνια -Μπήκε αλλαγή στο 45′ και πήρε το βραβείο του MVP

Πέρασαν 11 χρόνια και 258 ημέρες από την τελευταία του εμφάνιση με τη φανέλα της αγαπημένης του Σάντος και τώρα επέστρεψε στην ομάδα της καρδιάς του, έχοντας ξεπεράσει τη ρήξη χιαστού, που τον κράτησε πολλούς μήνες εκτός δράσης.

Να σημειωθεί πως πριν πάει στην Ευρώπη και την Μπαρτσελόνα το 2013, ο Νεϊμάρ έπαιξε περισσότερους από 200 αγώνες με τη Σάντος και κέρδισε μαζί της το Copa Libertadores το 2011, πετυχαίνοντας 107 γκολ σε 177 αγώνες πρωταθλήματος, μεταξύ του 2009 και του 2013.Ο Νεϊμάρ φόρεσε ξανά τη φανέλα της Σάντος μετά από 11 χρόνια -Μπήκε αλλαγή στο 45′ και πήρε το βραβείο του MVP

Πηγή:iefimerida.gr




Μπήκε το λογότυπο στους σταθμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης – Δωρεάν μετακινήσεις τις πρώτες ημέρες λειτουργίας

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για το Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς απομένουν λίγα 24ωρα πριν από την έναρξη της λειτουργίας της βασικής γραμμής του πολυαναμενόμενου έργου. Το μετρό Θεσσαλονίκης εγκαινιάζεται το Σάββατο 30 Νοεμβρίου και αρχικά θα έχει 13 σταθμούς.

Μια από τις πινελιές οι οποίες απέμεναν να γίνουν ήταν η τοποθέτηση του λογοτύπου εγώ από τους σταθμούς. Έτσι, το πεζογραφικό καλλιγραφικό «μ», που προκάλεσε πλήθος σχολίων, μπήκε από το πρωί της Τρίτης έξω από τους 13 σταθμούς του Μετρό στους οποίους γίνονται οι τελευταίες εργασίες.

Η βασική γραμμή του έργου μήκους 9,8 χιλιομέτρων αναμένεται να παραδοθεί στο κοινό το Σάββατο, 30/11 παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα και του αρμόδιου υφυπουργού, Νίκου Ταχιάου, όπως και του διευθύνοντος συμβούλου της Ελληνικό Μετρό, Νίκου Κουρέτα.

Σε χθεσινές του δηλώσεις, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε: «Είμαστε έτοιμοι και ολοκληρώνουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες. Δεν θα έχουμε αρνητικές εκπλήξεις. Υπήρχαν πάρα πολλές δυσκολίες και ακόμη προσπαθούμε να τις διορθώσουμε».

«Το Μετρό θα λειτουργήσει για το σύνολο της κοινωνίας, για όλους τους πολίτες» επισήμανε και πρόσθεσε ότι για λίγες μέρες μετά τα εγκαίνια, οι μετακινήσεις των πολιτών θα είναι δωρεάν.

www.newsbeast.gr



Αλεξανδρούπολη | Bike friendly destination

Με μεγάλη χαρά, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης γιορτάζει την ανανέωση του Σήματος Πιστοποίησης “Bike Friendly Destination” για δεύτερη συνεχόμενη τριετία. Το σήμα απονεμήθηκε την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, Διεθνή Ημέρα Τουρισμού, από την ΑΜΚΕ NatTour σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης. Την τιμητική διάκριση παρέλαβε ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης, από τη γενική διευθύντρια της NatTour, Βίκυ Καραντζαβέλου.

Το Σήμα “Bike Friendly” αποτελεί αναγνώριση της συνεχιζόμενης προσπάθειας του Δήμου Αλεξανδρούπολης να προάγει τη βιώσιμη κινητικότητα και να βελτιώνει τις υποδομές για τους ποδηλάτες. Ο τίτλος αυτός, που φέρει την αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Περιβάλλοντος & Ενέργειας, πιστοποιεί ότι η πόλη πληροί τα πανευρωπαϊκά πρότυπα που αφορούν την ποδηλατική ταυτότητα ενός προορισμού.

Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, κ. Γιάννης Ζαμπούκης, εξέφρασε τη χαρά του για την ανανέωση του σήματος, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για αναγνώριση των συνεχών προσπαθειών της πόλης να ενισχύσει τη χρήση του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης, ψυχαγωγίας και αθλητισμού. Στη δήλωσή του τόνισε:“Η Αλεξανδρούπολη, με τις σύγχρονες ποδηλατικές υποδομές, τα εκτεταμένα δίκτυα ποδηλατοδρόμων και τη διαρκή στήριξη της τοπικής κοινωνίας, αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή της για έναν πιο πράσινο και προσβάσιμο τρόπο ζωής.”

Ο δήμαρχος ευχαρίστησε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και πολίτες που προάγουν τη χρήση του ποδηλάτου, και ειδικά τον Ποδηλατικό Σύλλογο Αλεξανδρούπολης, ο οποίος παίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της ποδηλασίας στην περιοχή.

Η κ. Βίκυ Καραντζαβέλου, γενική διευθύντρια της NatTour, αναφέρθηκε στην αξία της ποδηλασίας για τον τουρισμό και το περιβάλλον. Υπογράμμισε ότι η Αλεξανδρούπολη, ως παραδοσιακή ποδηλατούπολη, προσφέρει στους τουρίστες τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τις ομορφιές της πόλης με ποδήλατο, προσθέτοντας πως:“Η ήπια μετακίνηση αποτελεί μοναδική τουριστική εμπειρία, αλλά και βοηθάει στη μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος. Είναι σημαντικό ότι οι κάτοικοι της πόλης είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι και έχουν εντάξει το ποδήλατο στην καθημερινότητά τους.”

Η διάκριση “Bike Friendly Destination” αναδεικνύει τον Δήμο Αλεξανδρούπολης ως ιδανικό προορισμό για εναλλακτικό και θεματικό τουρισμό. Οι σύγχρονες υποδομές ποδηλασίας και η ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας σε ζητήματα βιώσιμης ανάπτυξης δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για έναν οικολογικό τρόπο ζωής και έναν πιο πράσινο τουρισμό.

Με αυτή τη διάκριση, η Αλεξανδρούπολη συνεχίζει να επενδύει στη βιώσιμη κινητικότητα και να ενισχύει τον ποδηλατικό τουρισμό, καθιστώντας την πόλη έναν ακόμη πιο φιλόξενο και πράσινο προορισμό για όλους.




Ξάνθη | Μπήκε υπεργολάβος για το φυσικό αέριο

Μια θετική εξέλιξη για όσους ενδιαφέρονται να συνδεθούν με φυσικό αέριο αποτελεί το γεγονός ότι υπάρχει ανάδοχος εταιρεία που ανέλαβε υπεργολαβία να εκτελέσει τις εργασίες εκσκαφής και τοποθέτησης του δικτύου σύνδεσης στην πόλη. Να συνεχίσει δηλαδή το σχεδιάγραμμα σύνδεσης που άφησε χωρίς να το ολοκληρώσει η προηγουμένη εταιρεία.

Μετά από ένα χρόνο υπογράφηκε η σύμβαση του εργολάβου με άλλη εταιρεία

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και, όπως μας αναφέρουν πηγές, έχει υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ του εργολάβου που έχει αναλάβει από την Αναθέτουσα Αρχή Enaon (πρώην ΔΕΔΑ) το έργο και του υπεργολάβου που θα εκτελέσει το έργο. Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν ότι ο νέος ανάδοχος έχει φέρει εξοπλισμό και σύντομα θα ξεκινήσει τις εργασίες. Υπενθυμίζουμε ότι ο προηγούμενος υπεργολάβος είχε αποχωρήσει διακόπτοντας τις εργασίες. Έτσι πέρασε ένας και πλέον χρόνος ώστε να δούμε έργα του φυσικού αερίου στην πόλη μας, παρότι κάθε τόσο είχαμε αλλεπάλληλες διαβεβαιώσεις από την Enaon ότι σύντομα θα επιλυθεί το ζήτημα και ο εργολάβος που το είχε αναλάβει θα ολοκληρώσει το διαγωνισμό για την υπεργολαβία.

Μεγάλη καθυστέρηση του έργου – Μόνο 500 συνδέσεις στην Ξάνθη

Όπως μας αναφέρει ο Γιάννης Ιατράκης από την ΕΝΕΡΓΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΘΡΑΚΗΣ που αναλαμβάνει συνδέσεις φυσικού αερίου, η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τον προηγούμενο υπεργολάβο έχει προκαλέσει μεγάλη καθυστέρηση του έργου στην Ξάνθη. Όπως μας ανέφερε μόνο 500 παροχές είναι ενεργές ενώ θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 5.000: «Είναι κρίμα γιατί ο κόσμος της Ξάνθης χάνει την ευκαιρία τόσο καιρό να συνδεθεί και να έχει φτηνή ενέργεια τον χειμώνα που έρχεται».

Υποτονικό το ενδιαφέρον των Ξανθιωτών λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων

Ο κ. Ιατράκης χαρακτήρισε το ενδιαφέρον του κόσμου υποτονικό αποδίδοντας το στην καθυστέρηση του έργου: «Έχουμε πάνω από ένα χρόνο να κάνουμε νέες εγκαταστάσεις, εφόσον σταμάτησαν τα έργα. Αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι έχουν στραφεί στις αντλίες θερμότητας που λειτουργούν με ηλεκτρικό και για ψύξη και για θέρμανση. Ευελπιστούμε να ξεκινήσουν σύντομα οι εργασίες και να αναθερμανθεί το ενδιαφέρον του κόσμου για το φυσικό αέριο», συμπληρώνει ο κ. Ιατράκης.

Ξάνθη και Κομοτηνή σε υπεργολαβίες το έργο

Να σημειώσουμε ότι αντίστοιχα προβλήματα με την Ξάνθη έχει και η Κομοτηνή επειδή και εκεί η ανάδοχος εταιρεία έχει αναθέσει σε εργολαβία το έργο ενώ στην Δράμα και την Αλεξανδρούπολη εκτελεί η ίδια το έργο και προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.

 

empros.gr




Μπήκε η τεχνητή νοημοσύνη στο κτηματολόγιο.

Την τεχνητή νοημοσύνη στο κτηματολόγιο έδειξαν την Τετάρτη ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης ο Δημήτρης Παπαστεργίου και ο υφυπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης Κωνσταντίνος  Κυρανάκης , η Τεχνητή Νοημοσύνη θα βοηθήσει στις διοικητικές αποφάσεις .

Οι προϊστάμενοι διαβάζουν μέχρι τώρα τα συμβόλαια που ήταν πολλές σελίδες και τους έπαιρνε μισή ώρα για να βρουν τα ποιο σπουδαία.

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να :

Να διαβάσει το συμβόλαιο , να βρει τα απαραίτητα στοιχεία να βγάλει ενημερότητες και δήλωση ΕΝΦΙΑ , και να πει τον προϊστάμενο να εγκρίνει ή όχι το συμβόλαιο .

Το εργαλείο αυτό έχει μειώσει το χρόνο της δουλειάς με αποτέλεσμα να γίνεται σε λιγότερο χρόνο και να κοστίσει 30 λεπτά.

Την απόφαση στο τέλος βέβαια θα την έχει ο προϊστάμενος απλά η τεχνητή νοημοσύνη θα του βρίσκει αμέσως τα ποιο σπουδαία που είναι στο συμβόλαιο .

Το  εργαλείο αυτό το δημιούργησε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης χωρίς να κοστίζει και δεν χρειάζεται να εκπαιδευτούν οι χρήστες .

Γιάννης Γεωργαλής

 

 

 




Στέφανος Τσιτσιπάς: Όταν έδινε συνέντευξη Τύπου μπήκε μέσα η μητέρα του και οι … εξηγήσεις

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς όταν μάλωσε με τον πατέρα του αποφάσισε να σταματήσει τη συνεργασία του μαζί του και να βρει άλλο προπονητή . Το ίδιο έκανε και με την μητέρα του .

Τον Στέφανο Τσιτσιπά τον σχολιάζουν όλοι αρνητικά γιατί μάλωσε με τον πατέρα του και τον έδιωξε από το γήπεδο . Στον πρόσφατο αγώνα για το Τουρνουά στον Καναδά.

Είχε ξανα μαλώσει με τους γονείς του γιατί είναι πολύ αυστηροί μαζί του . Μετά από όλο αυτό που έγινε η μητέρα του έγινε για λίγο δημοσιογράφος … ζήτησε εξηγήσεις από τον Τσιτσιπά.

Ο νεαρός αθλητής δεν περίμενε να δει τη μητέρα του στη συνέχεια έκαναν έναν ωραίο διάλογο και όλοι χειροκρότησαν .

Γιάννης Γεωργαλής




Χαλκιδική: «Ο κεραυνός μπήκε από το φρύδι και βγήκε από την πλάτη»

«Ο κεραυνός έπεσε όλος πάνω της και το κοριτσάκι μου δεν ξανασηκώθηκε» δήλωσε ο πατέρας της 13χρονης από την Χαλκιδική που έχασε τη ζωή της αφού τη χτύπησε κεραυνός ενώ βρισκόταν σε παραλία της περιοχής.

«Έπεσε ένας κεραυνός μπροστά μας. Η γυναίκα μου ήταν προπορευόμενη. Η κόρη μου ήταν 1,5 μέτρο πίσω της. Έπεσαν και οι δύο στο έδαφος, στην άμμο. Δεν ήταν στη θάλασσα μέσα, ήταν στην ακρογιαλιά. Το κοριτσάκι μου δεν ξανασηκώθηκε», δήλωσε στο Mega.

«Ο κεραυνός χτύπησε το παιδί. Η μητέρα ήταν δίπλα, την χτύπησε το ρεύμα από κάτω», είπε η Αναστασία Χαλκιά, δήμαρχος Κασσάνδρας.

Πώς έγινε η τραγωδία

Βρεγμένο όπως ήταν άρχισε να κατευθύνεται προς το αμάξι. Δεν πρόλαβε να κάνει μερικά βήματα στην άμμο όταν ξαφνικά ένας κεραυνός την χτύπησε μπροστά στα μάτια των γονιών της.

«Πήρε όλον τον κεραυνό πάνω της, εκατομμύρια βολτ. Μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ κάναμε ΚΑΡΠΑ στο παιδί. Εγώ φυσούσα αέρα μέσα στο στόμα της. Έγινε είσοδος του κεραυνού από το αριστερό φρύδι και έξοδος από την πλάτη», λέει ο πατέρας της.

Επί 45 λεπτά εκπαιδευμένοι διασώστες προσπαθούσαν να επαναφέρουν το παιδί, το οποίο όμως δεν είχε σφυγμό.

«Τι να σας πω τώρα. Κι εγώ συγκλονισμένος είμαι. Αυτό πρέπει να έχει ακαριαία και δεν μπορέσαμε παρόλη τη μεγάλη προσπάθεια», είπε ο Γιώργος Κοντός, συντονιστής ΕΚΑΒ Χαλκιδικής.

Το κορίτσι μεταφέρεται μέσα σε λίγα λεπτά στο Κέντρο Υγείας της Κασσάνδρας εκεί όπου οι προσπάθειες συνεχίζονται χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Πώς ο κεραυνός σκότωσε τη 13χρονη στην παραλία

Ο Θεόδωρος Λιόλιος, καθηγητής Πυρηνικής Φυσικής και Οπλικών Επιστημών Διευθυντής τομέα Φυσικών Επιστημών ΣΣΕ και Διευθυντής Κέντρου Ελέγχου Όπλων, μίλησε στο Mega για το πώς ο κεραυνός σκότωσε την 13χρονη.

«Στην Ελλάδα θεωρούμε τους κεραυνούς ως μία εύκολη υπόθεση. Αλεξικέραυνα πρέπει να βάλουμε παντού. Κάθε χρόνο έχουμε περιστατικά με τραυματισμούς. Αυτό για την χάντρα δεν ισχύει. Θα δώσω μερικές συμβουλές. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο, σε κτίρια ή καθόμαστε χαμηλά αγκαλιάζοντας τα γόνατα και μένουμε εκεί. Δεν ξαπλώνουμε κάτω. Οι κεραυνοί ψάχνουν στην επιφάνεια κάτι που προεξέχει. Εκείνη τη στιγμή θα έπρεπε να είναι πιο χαμηλά όταν προχωρούσε και θα έπρεπε να βρει έναν χώρο να καλυφτεί».

ethnos.gr




Δράμα | Ρίσκαρε, συνελήφθη και μπήκε σε περιπέτειες ιδιοκτήτρια καταστήματος

Η ιδιοκτήτρια καταστήματος στη Δράμα συνελήφθη και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία. Η υπόθεση περνάει στα χέρια εισαγγελέα…

Η ίδια ευελπιστούσε ότι θα έβγαζε παράνομα χρήματα, μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, όμως τελικά βρέθηκε με χειροπέδες σε αστυνομικό τμήμα στη Δράμα. Ο λόγος για μια ιδιοκτήτρια καταστήματος που διέθετε παράνομα προς πώληση παιδικά αθύρματα.

Ειδικότερα, στο στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων που πραγματοποιούνται ενόψει της εορταστικής περιόδου του Πάσχα, για την αντιμετώπιση της παράνομης κατοχής, εμπορίας και χρήσης βεγγαλικών, πραγματοποιήθηκε έλεγχος σε κατάστημα της συλληφθείσας, όπου βρέθηκαν να διατίθενται προς πώληση χωρίς άδεια της αρμόδιας αρχής 82 συσκευασίες που περιείχαν 4.100 παιδικά αθύρματα, τα οποία και κατασχέθηκαν.

Η ιδιοκτήτρια του καταστήματος συνελήφθη και σε βάρος της σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου περί βεγγαλικών, πυροτεχνημάτων, φωτοβολίδων και παιδικών αθυρμάτων, η οποία θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Δράμας.

Πηγή: newsit.gr




Κάλυμνος | 29χρονος μπήκε σε σούπερ μάρκετ με… σπαθί

Συνελήφθη ένας 29χρονος που εντοπίστηκε να κυκλοφορεί με ένα σπαθί μήκους 79 εκατοστών ανά χείρας και να τρομάζει τους περαστικούς, σε περιοχή της Καλύμνου.

Λίγο νωρίτερα, ο 29χρονος είχε μπει και σε σούπερ μάρκετ κρατώντας το σπαθί στα χέρια του και προκαλώντας τον τρόμο σε υπαλλήλους και πελάτες που ειδοποίησαν την ΕΛΑΣ.

ethnos.gr




Μπήκε σε διαμέρισμα για να κλέψει, αλλά έπεσε από το μπαλκόνι | Ο επίδοξος διαρρήκτης κατέληξε στο Νοσοκομείο του Βόλου

Στο Νοσοκομείο του Βόλου με σοβαρά κατάγματα κατέληξε ένας επίδοξος διαρρήκτης, ο οποίος έπεσε από μπαλκόνι 2ου ορόφου, στην προσπάθειά του να διαφύγει από διαμέρισμα το οποίο παραβίασε για να κλέψει. Το περιστατικό σημειώθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο σε γειτονιά του Βόλου.

Όπως αναφέρει το gegonota.news ο νεαρός είχε καταφέρει να «τρυπώσει» διαμέρισμα, αλλά όταν διαπίστωσε ότι έγινε αντιληπτός από τους ιδιοκτήτες, βγήκε στο μπαλκόνι και προσπάθησε να διαφύγει.

Ο δράστης δεν υπολόγισε σωστά τις κινήσεις του και τελικά βρέθηκε στο έδαφος, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.

Λίγη ώρα αργότερα μεταφέρθηκε από οικείους του στο Νοσοκομείο με σοβαρά κατάγματα στα χέρια, τα πόδια και τη σπονδυλική στήλη, με τον τραυματία να υποβάλλεται σε πολύωρο χειρουργείο.

Στις επίμονες ερωτήσεις του ιατρικού προσωπικού για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες τραυματίστηκε, οι συγγενείς του νεαρού δήλωσαν αρχικά άγνοια, στη συνέχεια όμως αποκάλυψαν τι ακριβώς συνέβη.

Για το περιστατικό ενημερώθηκε η αστυνομία που θα προχωρήσει στον σχηματισμό δικογραφίας σε βάρος του νεαρού, ο οποίος υπολογίζεται ότι θα παραμείνει νοσηλευόμενος για δυο περίπου εβδομάδες.

Πηγή: newsbeast.gr




Γυναίκα μπήκε την ώρα του μαθήματος στην τάξη και επιτέθηκε με καρέκλα σε μαθήτρια Γυμνασίου

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χθες στο Γυμνάσιο Εμπεσού Αιτωλοακαρνανίας, όταν μία 25χρονη, αδερφή – κηδεμόνας μαθητή της Γ΄ Γυμνασίου, μπήκε στην αίθουσα σε ώρα μαθήματος και επιτέθηκε με καρέκλα σε μαθήτρια η οποία φέρεται ότι κορόιδευε τον αδερφό της.

Η μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου τραυματίστηκε στο κεφάλι και διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου όπου έλαβε και την απαραίτητη ιατρική φροντίδα.

Η 25χρονη συνελήφθη, ενώ ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Αιτωλοακαρνανίας, είπε, μιλώντας στην ΕΡΤ Πάτρας πως το επεισόδιο θα διερευνηθεί σε βάθος ενώ αύριο στο εκπαιδευτικό ίδρυμα θα βρεθεί και ψυχολόγος.

Πηγή: Newsbeast.gr




Σοβαρό τροχαίο στη Θεσσαλονίκη | Αυτοκίνητο μπήκε στο αντίθετο ρεύμα, στο νοσοκομείο δύο άνθρωποι

Ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα, στις 05:55, στην εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, στο ρεύμα προς ανατολικά, πλησίον του κόμβου της οδού Μακρυγιάννη. Δύο οχήματα συγκρούστηκαν μεταξύ τους με αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο ατόμων, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο εφημερεύον νοσοκομείο.

Μάλιστα, χρειάστηκε η επέμβαση διασωστικού κλιμακίου της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό μίας τραυματία από το ένα όχημα, όπως σηημειώνει το thestival.gr.

Πληροφορίες που μετέδωσε το Mega αναφέρουν ότι ο οδηγός του ενός οχήματος φαίνεται πως έστριψε από παράδρομο και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα, αντί να συνεχίσει ευθεία την πορεία του. Το όχημα συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα από τον Περιφερειακό.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως δύο άτομα, ένας 79χρονος και μία γυναίκα περίπου 50 ετών, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.

Η 50χρονη οδηγός φέρεται να είναι είναι σε σοβαρότερη κατάσταση, με πολλαπλά τραύματα.


 



Αλλοδαπός μπήκε στην εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα και φώναζε «αλαχού άκμπαρ»

Ο Σύρος άρχισε να προσεύχεται και να φωνάζει αλαχου ακμπαρ. Έντρομοι οι περίοικοι φώναξαν την αστυνομία και ομάδες ΟΠΚΕ έφτασαν στο σημείο και τον συνέλαβαν.

Στο σακίδιο, από την έρευνα που έκαναν οι αστυνομικοί, είχε ένα μεγάλο μαχαίρι.

Δείτε τη φωτογραφία:

Μαχαίρι

Ο 24χρονος άντρας είναι γνωστός των Αρχών, καθώς στο παρελθόν έχει δημιουργήσει προβλήματα, ενώ μια φορά είχε οδηγηθεί και για ψυχιατρική εξέταση.

Πηγή: skai.gr



Καβάλα: Αρκούδα μπήκε μέσα σε χωριό – Τι αναφέρει ο κάτοικος που την είδε από κοντά

Η αρκούδα κατέβηκε από τα ορεινά και μπήκε στο χωριό Λυκόστομο στην Καβάλα. Ευτυχώς η παρουσία της δεν προκάλεσε ζημιές και προβλήματα, παρά μόνο ανησυχία σε ορισμένους…

Μια αρκούδα εμφανίστηκε το βράδυ της Τρίτης 12 Σεπτεμβρίου 2023 στο χωριό Λυκόστομο στην Καβάλα. Κάτοικος της περιοχής πρόλαβε να βγάλει φωτογραφία, την οποία ανέβασε στο διαδίκτυο. Κάτοικοι του χωριού βλέπουν τις «επισκέψεις» άγριων ζώων να πληθαίνουν τους τελευταίους μήνες και πολλοί εμφανίζονται ανήσυχοι.

Σε ανάρτησή του σχετικά με το γεγονός, ο Βασίλης Ελευθεριάδης αναφέρει: “Καλημέρα φιλαράκια. Βραδινές επισκέψεις είχαμε από αρκούδα στο Λυκόστομο Καβάλας.

Τα άγρια ζώα σιγά σιγά ζητάνε την ανθρώπινη συντροφιά και φροντίδα… Αρκούδες αγριογούρουνα, αλεπούδες, ζαρκάδια άρχισαν με περίσσιο θάρρος να μπαίνουν μέσα στα χωριά”.

newsit.gr

 




Πρόσκληση για συμμετοχή στην εκδήλωση BIKE FRIENDLY

O Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής και η Αριστοτελική Σύμπραξη Επαγγελματιών του Δήμου Αριστοτέλη σας προσκαλούν στην εκδήλωση για την ανανέωση της BIKE FRIENDLY πιστοποίησης του Δήμου Αριστοτέλη

Η εκδήλωση, κατά τη διάρκεια της οποίας θα παρουσιαστεί η νέα μελέτη για την ενίσχυση – νέα σήμανση του ποδηλατικού δικτύου της προ του Άθω περιοχής (παραλιακή ζώνη Δήμου Αριστοτέλη) θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023, στις 12 το μεσημέρι στον αύλιο χώρο του Mount Athos Resort – στην Ιερισσό.

Η συμμετοχή σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.




Αυτοκίνητο “μπήκε” σε σούπερ μάρκετ της Ιχθυόσκαλας

Πριν από λίγη ώρα ένα επιβατικό ΙΧ  “μπήκε” στο σούπερ μάρκετ της Ιχθυόσκαλας

Ο οδηγός του ΙΧ επιβατικού αυτοκινήτου , την ώρα που αποχωρούσε από το χώρο στάθμευσης του καταστήματος, έκανε λάθος χειρισμού με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να “μπει” στο εσωτερικό του καταστήματος ,σπάζοντας τμήμα της εξωτερικής τζαμαρίας.

Ευτυχώς ,υπήρξαν μόνο υλικές ζημιές από το περιστατικό.

Στο περιστατικό ενεπλάκη και δεύτερο όχημα ,όταν το πρώτο προσπάθησε να βγει από το εσωτερικό του καταστήματος, πέφτοντας επάνω στο άλλο.