Η Ελληνίδα στον Πόλεμο»: Φωτογραφική Έκθεση στη Λέσχη Αξιωματικών Καβάλας από τη ΧΧ Τεθωρακισμένη Μεραρχία

Η ΧΧ Τεθωρακισμένη Μεραρχία ανακοινώνει τη διοργάνωση φωτογραφικής έκθεσης με τίτλο «Η Ελληνίδα στον Πόλεμο», η οποία φιλοξενείται στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Καβάλας. Η έκθεση άνοιξε τις πόρτες της στο κοινό την Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024 και θα παραμείνει ανοιχτή έως το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024.

Η εν λόγω έκθεση δημιουργήθηκε το 2019 από το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας και Θράκης) ως φόρος τιμής στις γυναίκες που συνέβαλαν στους αγώνες του Έθνους, αναδεικνύοντας τον ρόλο τους ως φύλακες των ηθικών αξιών της Ελλάδας.Η έκθεση δημιουργήθηκε το 2019 από το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας – Θράκης), προκειμένου να απονεμηθεί η οφειλόμενη τιμή στις γυναίκες που έλαβαν μέρος στους αγώνες του Έθνους μας




Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εθελοντική αιμοδοσία της Ένωσης Αξιωματικών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκηςς

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εθελοντική αιμοδοσία για τις ανάγκες της Τράπεζας Αίματος της Ελληνικής Αστυνομίας, που διοργάνωσε η Ένωση Αξιωματικών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε έξι πόλεις της Περιφέρειάς μας, από τη Δευτέρα 13 έως και την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024, στα Τμήματα Αιμοδοσίας των Γενικών Νοσοκομείων Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Κομοτηνής. Διδυμοτείχου και του Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.
Η ανταπόκριση στο κάλεσμα για αίμα, τόσο των μελών μας, όσο και όλων των αστυνομικών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ήταν πέραν της αναμενόμενης και για το λόγο αυτό αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τους συναδέλφους για την πράξη προσφοράς τους, καθώς και το ιατρικό – νοσηλευτικό προσωπικό των Τμημάτων Αιμοδοσίας, για την αγαστή και διαχρονική συνεργασία τους με τους υπηρεσιακούς και συνδικαλιστικούς φορείς του Σώματος.
 

ΔΙΝΕΙΣ ΑΙΜΑ…ΔΙΝΕΙΣ ΖΩΗ




Συνάντηση πρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜ-Θ με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας

Γνωρίζεται ότι την Παρασκευή 05 Απριλίου 2024 ο Πρόεδρος της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ Άγγελος, πραγματοποίησε στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας θεσμική συνάντηση με τον νέο Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ Θεόδωρο.
Από τον πρόεδρο της Ένωσης μας, στο πλαίσιο της καθ’ολα εποικοδομητικής συζήτησης, έγινε ειδική μνεία των θεμάτων που απασχολούν την τρέχουσα περίοδο το συνδικάτο μας σε θεσμικό, οικονομικό και ασφαλιστικό επίπεδο με έμφαση στην ουσιαστική και έμπρακτη αναγνώριση του υψίστης εθνικής σημασίας αγώνα των Αστυνομικών για την γενικότερη διασφάλιση της τάξης, ασφάλειας και κοινωνικής ειρήνης των πολιτών.Ακολούθως, τέθηκαν και τα ειδικότερα ζητήματα αστυνομικής φύσεως της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και ιδίως της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας,καθώς και στα προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν στις Υπηρεσίες ενόψει έναρξης της τουριστικής περιόδου.
Τέλος, ο Πρόεδρος της Ένωσής μας, επέδωσε στον κ. Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας τιμητική πλακέτα, με το έμβλημα της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης




Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜΘ | Θεσμική συνάντηση με την Βουλευτή Καβάλας Ν.Δ. Δεληκάρη Αγγελική

Γνωρίζεται ότι την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024, αντιπροσωπεία της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η οποία απαρτίζονταν από τον Πρόεδρο Άγγελο ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ,τον Γενικό Γραμματέα Πέτρο ΝΤΕΛΗΓΙΑΝΝΗ και τον Ταμία Αναστάσιο ΓΙΑΓΚΟΥΖΙΔΗ, πραγματοποίησε θεσμική συνάντηση με την Βουλευτή Καβάλας Ν.Δ. κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική.

Κατά τη συνάντηση ο Πρόεδρος της Ένωσης επικεντρώθηκε κατ’ αρχάς στην ανάλυση θεσμικών, ασφαλιστικών και οικονομικών θεμάτων και ειδικότερα την θεσμοθέτηση του επικίνδυνου και ανθυγιεινού της εργασίας του επαγγέλματός μας, την επέκταση του επιδόματος παραμεθορίων περιοχών σε όλη την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. και την επέκταση-αναμόρφωση του επιδόματος θέσης-ευθύνης.

Ακολούθως έθεσε ζητήματα αστυνομικής φύσεως που αφορούν την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. με έμφαση σε εκείνα που αφορούν την Διεύθυνση Αστυνομίας Καβάλας,καθώς και προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν στις Υπηρεσίες ενόψει έναρξης της τουριστικής περιόδου.

Η κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ από την πλευρά της τόνισε την ανάγκη συνεχούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, εξαίροντας ταυτόχρονα το έργο των αστυνομικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας.

Τέλος, δεσμεύτηκε για την από μέρους της προώθηση ζητημάτων που της τέθηκαν από την αντιπροσωπεία της Ένωσης, μέσω του θεσμικού της ρόλου . Στο τέλος της συνάντησης έγινε από τον Πρόεδρο απονομή τιμής ένεκεν αναμνηστικής πλακέτας προς την κ. Βουλευτή με το έμβλημα της Ένωσης.

 




Καβάλα | Ολοκληρώθηκε η κατασκευή εξωτερικής μεταλλικής ράμπας στη Λέσχη Αξιωματικών

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του εθνικού σχεδίου για τα δικαιώματα των ΑμεΑ ολοκληρώθηκε η Κατασκευή εξωτερικής μεταλλικής ράμπας στη Λέσχη Αξιωματικών Καβάλας.

Η ράμπα αυτή θα εξυπηρετεί, εκτός από τους ένστολους και απόστρατους του στρατού που αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης αυτοί και οι οικογένειές τους, μέλη του σωματείου και γενικότερα άτομα με αναπηρία.




Ένωση Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Α.Μ.Θ | Συνάντηση με τον νέο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή ΑΜΘ

Αντιπροσωπεία της Ένωσης είχε μια σημαντική συνάντηση με τον νέο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Η δέσμευση για άψογη θεσμική συνεργασία και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των δύο πλευρών είναι σημαντική για την αντιμετώπιση των αστυνομικών προκλήσεων στην περιοχή.

Η Ένωσή εκφράζει τη δέσμευσή της για τη συνεχή υπεράσπιση των συμφερόντων των μελών της και για την επίλυση των αστυνομικών προβλημάτων στην περιοχή. Η συνεργασία με τις αρχές είναι ουσιαστική για τη δημιουργία αποτελεσματικών λύσεων και τη διασφάλιση της ασφάλειας στην κοινότητα.

 




ΕΛΑΣ ΑΜΘ | Συγχαρητήρια της ένωσης αξιωματικών στον Πασχάλη Συριτούδη

Ως Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, θα θέλαμε καταρχάς να συγχαρούμε θερμά για την επάξια επιλογή του ως νέου Υπαρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας τον Αντιστράτηγο κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗ Πασχάλη.

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης το γεγονός ότι ο νέος Υπαρχηγός του Σώματος έλκει την καταγωγή του από τον ακριτικό Νομό Έβρου , ενώ η επιλογή του μας καθιστά αισιόδοξους , καθόσον είναι άριστος γνώστης των ιδιαίτερων ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι Αξιωματικοί και τα στελέχη που υπηρετούν στην ακριτική μας Περιφέρεια την οποία υπηρέτησε με ζήλο όλα αυτά τα χρόνια από πολλές θέσεις ευθύνης .




Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜΘ | Ετήσια Γενική Συνέλευση & Κοπής Βασιλόπιτας 2024

Η Ένωση Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία την Ετήσια Γενική Συνέλευση – Κοπή βασιλόπιτας 2024, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Αστυνομικού Μεγάρου Κομοτηνής, παρουσία μελών από όλες τις αστυνομικές υπηρεσίες της Περιφέρειας ΑΜΘ, καθώς και εκλεκτών προσκεκλημένων.

Την κοπή Βασιλόπιτας ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμων , ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Σοφολογιότατος Τοποτηρητής Μουφτείας Ροδόπης κ. ΧΑΛΗΛ Τζιχάτ, ο Βουλευτής Δράμας (Ν.Δ.) κ. ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ Δημήτριος , η Βουλευτής Καβάλας (Ν.Δ.) κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική, εκπρόσωπος του Βουλευτή ΡΟΔΟΠΗΣ (Ν.Δ.) κυρίου ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ Ευριπίδη, εκπρόσωπος του Βουλευτή ΡΟΔΟΠΗΣ (ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) κυρίου ΦΕΡΧΑΤ Οζγκιούρ , ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ροδόπης κ. ΤΑΠΑΤΖΑΣ Εμμανουήλ, ο Δήμαρχος Αρριανών κ. ΕΡΔΕΜ Χουσείν, ο Δήμαρχος Ιάσμου κ. ΤΖΑΝΕΡ Ιμάμ, ο Γενικός Περιφ. Αστυνομικός Διευθυντής Α.Μ.Θ. Υποστράτηγος κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ Πασχάλης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Καβάλας Ταξίαρχος κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ιωάννης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ροδόπης Ταξίαρχος κ. ΣΕΒΔΥΝΙΔΗΣ Μιχαήλ, ο Βοηθός του Γενικού Περιφ. Αστυνομικού Διευθυντή Α.Μ.Θ. Ταξίαρχος κ. ΚΑΡΤΑΛΗΣ Παναγιώτης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ξάνθης Αστυν. Διευθυντής κ. ΓΙΩΡΗΣ Πασχάλης ,ο Διευθυντής της Δ.Α. Αλεξανδρούπολης Αστυν. Διευθυντής κ. ΤΣΙΑΡΑΣ Λάμπρος, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ορεστιάδας Αστυν. Διευθυντής κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ Χαράλαμπος, ο Διευθυντής της Δ.Α. Δράμας Αστυν. Διευθυντής κ. ΚΑΠΕΛΛΑΚΗΣ Αντώνιος, ο εκπρόσωπος της Σχολής Αστυφυλάκων Αστυν. Υποδιευθυντής κ. ΔΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ Πέτρος και ο Διοικητής 21ης
Ταξιαρχίας Ιππικού “ΠΙΝΔΟΣ” Ταξίαρχος κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ Κωνσταντίνος.

Επίσης, παρευρέθηκαν ο Γενικός Γραμματέας και ο Β’ Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών Αστυνομίας (Π.Ο.ΑΞΙ.Α), εκπρόσωποι των Πρωτοβάθμιων Ενώσεων Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας (Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας), της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Συνοριακής Φύλαξης Ν. Δράμας, της τοπικής Διοίκησης Ροδόπης της Δ.Ε.Α. (Ι.Ρ.Α.), ο νομικός σύμβουλος της Ε.Α.Α.Μ.Θ., άλλοιεπίσημοι-εκπρόσωποι θεσμών και φορέων, καθώς και πληθώρα μελών της Ένωσής μας.

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, έλαβε χώρα συνδικαλιστική ενημέρωση και απολογισμός των πεπραγμένων από τον Πρόεδρο της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Α.Μ.Θ. κ. ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ Άγγελο, καθώς και του ισολογισμού-προϋπολογισμού της Ένωσης μας από τον Ταμία κ. ΓΙΑΓΚΟΥΖΙΔΗ Αναστάσιο. Απηύθυναν εν συνεχεία χαιρετισμό, ο Γενικός Γραμματέας της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. κ. ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ Πέτρος, ο Γενικός Περιφ. Αστυνομικός Διευθυντής Α.Μ.Θ. Υποστράτηγος κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ Πασχάλης , ο Βουλευτής Δράμας (Ν.Δ.) κ. ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ Δημήτριος, η Βουλευτής Καβάλας (Ν.Δ.) κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική, ο
Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Ροδόπης κ. ΤΑΠΑΤΖΑΣ Εμμανουήλ και ο εκπρόσωπος του Βουλευτή Ροδόπης (ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) κυρίου ΦΕΡΧΑΤ Οζγκιούρ.

Ακολούθησε απονομή τιμητικών πλακετών για την προσφορά τους στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας και την κοινωνία, κατόπιν ομόφωνης απόφασης του Δ.Σ., στον Ταξίαρχο ε.α. κ. ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ Χρήστο και στον Ταξίαρχο ε.α. κ. ΣΕΡΤΗ Αθανάσιο.

Τέλος, επιδόθηκαν στους τυχερούς των κομματιών της βασιλόπιτας τα αντίστοιχα δώρα, τα οποία ήταν μια εικόνα του Αγίου Αρτεμίου – προστάτη της Ελληνικής Αστυνομίας και της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης , το χρηματικό ποσό των 300 ευρώ, επιπρόσθετα του προϋπολογισμού, το οποίο είναι προσφορά από το ταμείο της Ένωσής μας για υλοποίηση δράσεων εκ μέρους μας στη Διεύθυνση Αστυνομίας Άλεξ/πόλης, καθότι ο Διευθυντής της βρήκε το αντίστοιχο φλουρί, ένα τάμπλετ προσφορά της Ένωσής μας και ένα κινητό τηλέφωνο, προσφορά του επίτιμου μέλους μας και
Προέδρου του Συνδέσμου Βιοτεχνών και Βιομηχάνων Βορείου Έβρου κ. ΠΕΝΤΙΔΗ Βλάση.

Η όμορφη εκδήλωση της Ένωσής μας, έκλεισε με την παράθεση δωρεάν γεύματος μετά ζωντανής μουσικής στην Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Κομοτηνής, σε όλους τους εκλεκτούς προσκεκλημένους και τα μέλη μας.




Δήμος Παγγαίου | 1εκατομμύριο ευρώ για τις εργασίες αποκατάστασης του κτιρίου της πρώην Λέσχης Αξιωματικών

Την έναρξη των εργασιών για την αποκατάσταση του κτιρίου της πρώην Λέσχης Αξιωματικών του Δήμου Παγγαίου ανακοίνωσε σε ανάρτησή του ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Παγγαίου, Χρήστος Μποσμπότης.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

“Άμεσα ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης και επανάχρησης του κτιρίου της πρώην Λέσχης Αξιωματικών, προϋπολογισμού 1εκ€.   Το κτίριο εχει παραχωρηθεί με μακροχρόνια μίσθωση από το ΤΕΘΑ στον Δήμο Παγγαίου.   Το κτήριο της πρώην Λέσχης Αξιωματικών Ελευθερούπολης έχει κατασκευασθεί περίπου στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και αποτελείται από υπόγειο, ισόγειο και δώμα. Λειτουργούσε, έως και την παραχώρησή του στον δήμο Παγγαίου, ως χώρος εστίασης αξιωματικών του Ελληνικού Στρατού.   Το υπάρχον κτηριακό κέλυφος θα διατηρηθεί και θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες επισκευές για την αποκατάσταση βλαβών και φθορών και στην συνέχεια οι απαραίτητες εργασίες για την διαμόρφωση του πολυχώρου εκδηλώσεων, με απώτερο στόχο το εμβληματικό αυτό κτίριο να μετατραπεί σε μια κυψέλη πολιτισμού.”