Την διαγραφή Αυγενάκη ζητά ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Διαγράφεται από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας ο Λευτέρης Αυγενάκης μετά το περιστατικό στο οποίο καταγράφηκε να επιτίθεται σε υπάλληλο του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» επειδή έχασε πτήση.

Νωρίτερα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε παραπέμψει τον Λευτέρη Αυγενάκη στην Επιτροπή Δεοντολογίας του κόμματος με αίτημα τη διαγραφή του για το περιστατικό. «Μετά την προβλεπόμενη παροχή εξηγήσεων η επιτροπή θα επικυρώσει την ανωτέρω εισήγηση», ανέφεραν κυβερνητικές πηγές.

Ο κ. Αυγενάκης νωρίτερα είχε δώσει εξηγήσεις για το περιστατικό και την συμπεριφορά του τόσο στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα όσο και στον διευθυντή της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρο Καλαφάτη.




Ολοκληρώθηκε η εκδήλωση «Αγροτική Πολιτική και Ευρωπαϊκή Ένωση» με τη συμμετοχή του ΥΠΑΑΤ κ. Λευτέρη Αυγενάκη

Απαντήσεις σε ερωτήματα αγροτών, κτηνοτρόφων και απασχολούμενων του Πρωτογενούς τομέα έδωσε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Λευτέρης Αυγενάκης, όντας κεντρικός ομιλητής σε εκδήλωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με τίτλο «Αγροτική Πολιτική και Ευρωπαϊκή Ένωση», που έγινε στην Κομοτηνή.

Ο κ. Αυγενάκης επεσήμανε ακόμη την ανάγκη διορθωτικών παρεμβάσεων που πρέπει να γίνουν στην πολιτική που χαράσσεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση αναφορικά με τον Πρωτογενή Τομέα, στην νέα κοινοβουλευτική περίοδο που θα ξεκινήσει μετά τις εκλογές της 9ης Ιουνίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης στον χαιρετισμό του επεσήμανε μεταξύ άλλων «τη σημασία του να αποτελούμε ως Περιφέρεια μέλος της Ευρωπαϊκής Οικογένειας και να του να κάνουμε χρήση των δικαιωμάτων που εκπορεύονται από αυτήν, αλλά και να είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας».

Σημείωσε ακόμα ότι «είμαστε πλέον σε θέση να υπερασπιστούμε τη θέση μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να την κάνουμε καλύτερη με γνώμονα πάντα το κοινό συμφέρον και το όφελος του τόπου μας και των ανθρώπων του».

Τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης συνόδευσε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Γεώργιος Στρατάκος. Την ημερίδα παρακολούθησαν εκπρόσωποι αγροτικών και κτηνοτροφικών ενώσεων από όλη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μεμονωμένοι αγρότες, κτηνοτρόφοι και παραγωγοί, Δήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Πρύτανης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και μέλη της Διοίκησης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Νωρίτερα, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης συμμετείχε σε σύσκεψη που έγινε προεξάρχοντος του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης με τους Προέδρους των Επιμελητήριων της ΑΜΘ και κεντρικό θέμα την δημιουργία αγροτικών τμημάτων στα Επιμελητήρια έως το τέλος του έτους.

d0024952 8cd8 461a 9a04 0aed19c2fb07

 

a7278cad 60ef 46bc 933a 7f3a6231c8de

 

a535f3f8 027b 4f80 bf80 467bc71b6f5b




Κελέτσης για Αυγενάκη και αγρότες στην Αλεξανδρούπολη | «Δεν ματαίωσε καμία συνάντηση ο υπουργός»

Ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Σταύρος Κελέτσης έδωσε διευκρινήσεις για το συμβάν που έλαβε χώρα το βράδυ της Κυριακής στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης με τους αγρότες, διαψεύδοντας ότι υπήρχε προγραμματισμένη συνάντηση του υπουργού Λευτέρη Αυγενάκη με εκπροσώπους των μπλόκων στην πόλη.

Μιλώντας το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN, ανέφερε ότι ο κ. Αυγενάκης είχε προσκληθεί στην Κομοτηνή από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Τοψίδη, στο περιθώριο της συνάντησης του πρωθυπουργού με όλους τους περιφερειάρχες της χώρας, την περασμένη εβδομάδα.

Στην Κομοτηνή πραγματοποιήθηκε μεγάλη συνάντηση με εκπροσώπους όλων των αγροτικών φορέων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης η οποία διήρκησε πάνω από τρεις ώρες. Ξεκίνησε στις 15:30 και ολοκληρώθηκε γύρω στις 19:00.

«Άλλη συνάντηση δεν υπήρχε στο πρόγραμμα»

«Στην Αλεξανδρούπολη είχαμε κανονίσει λίγο πριν την πτήση,  να πάει ο Υπουργός να ξεκουραστεί. Και ταυτόχρονα να δει τους ελαιοπαραγωγούς που είχαν καμένες ελιές για να του πουν  μια εκκρεμότητα που υπήρχε σχετικά με τη μη καταβολή αποζημίωσης για τις ελιές. Άλλη συνάντηση δεν υπήρχε στο πρόγραμμα. Οι αγρότες της περιοχής το έμαθαν και αυτοργανωθήκαν και με τρακτέρ πήγαν έξω από το ξενοδοχείο» ανέφερε σχετικά ο κ. Κελέτσης.

Επειδή όμως η συνάντηση με τους αγρότες στη Κομοτηνή ήταν πολύωρη και θα έχανε την πτήση για Αθήνα ο υπουργός, αποφασίστηκε να δει τελικά τους εκπροσώπους ελαιοπαραγωγών σε μια μικρή αίθουσα του αεροδρομίου, όπως και έγινε.

«Δεν ματαίωσε όμως καμία συνάντηση ο υπουργός με τους αγρότες στην Αλεξανδρούπολη», πρόσθεσε o Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης.

«Πιστεύουμε σε θετική εξέλιξη στη συνάντηση των αγροτών με τον Πρωθυπουργό»

Σχετικά με την εξέλιξη των αγροτικών κινητοποιήσεων ο κ. Κελέτσης τόνισε: «Πιστεύουμε σε μια θετική εξέλιξη στη συνάντηση των αγροτών με τον Πρωθυπουργό. Υποστηρίζουμε τον διάλογο. Ο κ. Μητσοτάκης θα τους ξεκαθαρίσει το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί η κυβέρνηση».

ethnos.gr




Αλεξανδρούπολη | Δυναμικό “παρών” αγροτών για την συνάντηση τους με τον Αυγενάκη

Εντονη ηταν η διαμαρτυρία των αγροτών στην περιοχή του Έβρου, με αφορμή την αντίφαση του Υπουργού Ανάπτυξης Λευτέρη Αυγενάκη στις δεσμεύσεις του για συνάντηση με τους αγρότες. Οι αγρότες έχουν αποφασίσει να παραμείνουν στους δρόμους ακόμη και μετά τη μη εμφάνιση του υπουργού στο αεροδρόμιο.

Οι αγρότες κινήθηκαν προς το Αεροδρόμιο “Δημόκριτος” της Αλεξανδρούπολης, όπου ανεμεναν να συναντηθούν με τον Υπουργό Ανάπτυξης. Παρά το προγραμματισμένο ραντεβού, ο υπουργός δεν ήταν συνεπής στις δεσμεύσεις του, προκαλώντας αντιδράσεις από τους αγρότες.

Δεκάδες τρακτέρσυγκεντρώθηκαν έξω από το ξενοδοχείο όπου βρέθηκε ο υπουργός.  Σημειώνεται ότι το βράδυ του Σαββάτου, ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Σταύρος Κελέτσης, είχε συναντηθεί με τους αγρότες στα Καστανιές για να συζητήσει τα αιτήματά τους.

e-evros.gr




Κάλεσμα του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ στον ΥΠΑΑΤ Λ. Αυγενάκη στην Κομοτηνή για τον πρωτογενή τομέα

Ανοιχτό κάλεσμα έκαναν προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη οι φορείς που συνεδρίασαν το απόγευμα της Δευτέρας 29 Ιανουαρίου 2024 στην Κομοτηνή παρουσία του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλου Τοψίδη.

Μάλιστα μετά το πέρας της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων αγροτικών και κτηνοτροφικών συλλόγων της ΑΜ-Θ οι συμμετέχοντες προχώρησαν σε δηλώσεις στα ΜΜΕ καλώντας τον κ. Αυγενάκη να επισκεφτεί την Κομοτηνή για να τεθούν επί τάπητος τα μείζονος σημασίας ζητήματα που απασχολούν τον πρωτογενή τομέα.




“Αγρότης Χρονιάς 2023” στην Ξάνθη παρουσία του ΥΠΑΑΤ Λευτέρη Αυγενάκη

Σε μια δραστήρια γυναίκα από τα Πομακοχώρια της Ξάνθης, την Ζουμπούλ Ζουφλιέ, απονεμήθηκε φέτος η τιμητική διάκριση της χρονιάς, στο πλαίσιο της ετήσιας απονομής των βραβείων του «Αγρότη της Χρονιάς». Η κ. Ζουφλιέ από το ορεινό χωριό Άλμα του δήμου Μύκης Ξάνθης τιμήθηκε για την συνεχή και διαρκή προσπάθειά της στην καπνοκαλλιέργεια.

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Η Αγγελική Γανίδου από τη Λεύκη Ξάνθης τιμήθηκε φέτος από το θεσμό του «Αγρότη της Χρονιάς» με το βραβείο της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην αγροτική παραγωγή. Από πολύ μικρή ηλικία στην καλλιέργεια της γης η κ. Γανίδου καλλιεργεί σήμερα χίλια στρέμματα σε καλαμπόκι, βαμβάκι, ηλιόσπορο, σιτάρι, ακτινίδια και ελιές.

ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Το ετήσιο βραβείο για την Συλλογική Προσπάθεια της χρονιάς κέρδισε ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς Πηλίου. Με έτος ίδρυσης το 1916, με  835 παραγωγούς – μέλη και με κύριο είδος τα χαρακτηριστικά κόκκινα μήλα, ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς είδε φέτος εγκαταστάσεις, δρόμους και υποδομές να δέχονται βαρύ πλήγμα από τις καταστροφικές πλημμύρες στη Μαγνησία. Ωστόσο, όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι του συνεταιρισμού όταν παρέλαβαν το βραβείο, η ενότητα, η συλλογικότητα, το όραμά τους και η θέληση, ήταν τα στοιχεία εκείνα που τους κράτησαν όρθιους ώστε να συνεχίσουν την προσπάθεια.

ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Ο 30χρονος Μιχάλης Κυριακίδης από τον Πετεινό Ξάνθης, ήταν ο φετινός νικητής του «Κτηνοτρόφου της Χρονιάς» για 2023. Συνεχιστής μιας οικογενειακής παράδοσης ο Μιχάλης Κυριάκιδης  έφτιαξε μια σύγχρονη κτηνοτροφική μονάδα βασιζομένη σε ευρωπαϊκά πρότυπα. Σήμερα, το κοπάδι του ανέρχεται στα χίλια ζώα με την παραγωγή γάλακτος να ανέρχεται στους 300 τόνους ετησίως.

ΑΓΡΟΤΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Πρότυπο ψηφιακού αγρότη, ο Μιλτιάδης Χαρένης από τη Νέα Γωνιά Χαλκιδικής, είναι για το 2023 ο «Αγρότης της Χρονιάς» κερδίζοντας το ετήσιο βραβείο του θεσμού. Από μικρό παιδί ο κ. Χαρένης ξεκίνησε να ασχολείται με την καλλιέργεια της γης βοηθώντας τον πατέρα του. Σήμερα, στα 51 του χρόνια αποτελεί πρότυπο σύγχρονου ψηφιακού αγρότη – επιχειρηματία, ο οποίος από το 2018 εφαρμόζει τις πιο καινοτόμες λύσεις γεωργίας ακριβείας σε μια εκμετάλλευση που αριθμεί περί τα 4.000 στρέμματα.

agronews.gr




“Αγρότης της Χρονιάς” | Εκδήλωση παρουσία του ΥΠΑΑΤ Λευτέρη Αυγενάκη στην Ξάνθη

Παρουσία αρκετών αγροτών παραγωγών και κτηνοτρόφων πραγματοποιείται στην Ξάνθη η εκδήλωση “Αγρότης της χρονιάς” παρουσία και του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη.




Παρέμβαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη στην τακτική ενημέρωση του Συντονιστικού στη Λάρισα

Από την πρώτη στιγμή που η θεομηνία έπληξε την περιοχή της Θεσσαλίας, καταστήσαμε πρώτη προτεραιότητά μας τη συγκέντρωση και διαχείριση των νεκρών ζώων, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, με στόχο να αποφύγουμε υγειονομική κρίση

Το σχέδιο δράση μας, εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς, με τη συνεργασία της Περιφέρειας και των Δήμων που έχουν την ευθύνη.

Μέχρι σήμερα το μεσημέρι έχουμε τα εξής στοιχεία από τον ΕΛΓΑ για δηλωθείσες απώλειες ζωικού κεφαλαίου :

  1. 49.050 Αιγοπρόβατα
  2. 19.295 Χοίροι
  3. 4.186 Βοοειδή
  4. 40.330 πτηνά
  5. 43.980 Μελισσοσμήνη

Να σημειώσω ότι λόγω της δυσκολίας προσέγγισης σε πολλές κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις η προσβασιμότητα για τη συλλογή και διαχείριση των νεκρών ζώων παραμένει στο 50% των δηλωθέντων.

Για τα Αιγοπρόβατα: Μέχρι την ημέρα και την ώρα αναφοράς έχουμε συλλέξει και  διαχειριστεί 24.856 νεκρά ζώα.

Για τα χοιρινά: Μέχρι την ημέρα και την ώρα αναφοράς έχουμε συλλέξει και  διαχειριστεί 7.500 νεκρά ζώα.

Για τα βοοειδή: Μέχρι την ημέρα και την ώρα αναφοράς έχουμε συλλέξει και  διαχειριστεί 35 νεκρά ζώα.

Για τα πτηνά: Μέχρι την ημέρα και την ώρα αναφοράς έχουμε συλλέξει και  διαχειριστεί 23.900 νεκρά ζώα.

Μέχρι σήμερα η διαχείριση των νεκρών ζώων γίνεται σε πιστοποιημένους χώρους σε Βέροια, Κοζάνη, Τρίπολη και Καβάλα, ενώ αυτήν την ώρα αναμένεται να αποκατασταθεί η πρόσβαση και να ξεκινήσει η λειτουργία του αντίστοιχου εργοστασίου στη ΒΙΠΕ της Λάρισας.

Σε ό,τι αφορά στις δηλώσεις ζωικού και φυτικού κεφαλαίου:

Μέχρι σήμερα το μεσημέρι είχαν υποβληθεί:

–          300 δηλώσεις για αποζημιώσεις που αφορούν στο φυτικό κεφάλαιο και

–          1.300 δηλώσεις για το ζωικό κεφάλαιο.

Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι η διαδικασία υποβολής των δηλώσεων των παραγωγών, με απόφαση της διοίκησης του ΕΛΓΑ, είναι ανοικτή από την πρώτη ημέρα μετά τη θεομηνία.

Δεν έχουμε θέσει χρονικό περιθώριο γιατί υπάρχουν περιοχές που ακόμα δεν καλύπτονται από ηλεκτρικό ρεύμα και από internet.

Οι πληγέντες παραγωγοί, μπορούν να υποβάλλουν τις δηλώσεις τους για αποζημιώσεις στους τοπικούς ανταποκριτές του ΕΛΓΑ.

Σε ό,τι αφορά στις προκαταβολές των αποζημιώσεων:

Οι υπηρεσίες του ΕΛΓΑ εργάζονται εντατικά ώστε εντός του Οκτωβρίου να καταβληθούν οι προκαταβολές για τις αποζημιώσεις που αφορούν τη ζωική παραγωγή.

Ο χρόνος καταβολής των αποζημιώσεων για τη φυτική παραγωγή εξαρτάται από τον χρόνο ολοκλήρωσης υποβολής των δηλώσεων από τους πληγέντες παραγωγούς.

Διευκρινίζω ότι μιλάμε για τη φυτική και ζωική παραγωγή. Όχι για τις αποζημιώσεις που σχετίζονται με τις Κρατικές Οικονομικές Ενισχύσεις,  που αρμόδια είναι η Κρατική Αρωγή και ο κ. Τριαντόπουλος.

Ήδη 27 μικτά κλιμάκια, με τη συμμετοχή του ΕΛΓΑ, έχουν ξεκινήσει το εκτιμητικό έργο.

Ωστόσο για να διευκολυνθούν οι παραγωγοί και να επιταχυνθεί η διαδικασία, ο ΕΛΓΑ, ύστερα από εισήγησή μου, λειτουργεί, εδώ στη Λάρισα, γραφείο παροχής πληροφοριών.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες στα τηλέφωνα:

2410231938 και

2410231929,

από τις 8.00 το πρωί έως τις 8.00 το βράδυ.

Να σημειώσουμε ότι δεν απαιτείται η καταβολή εκτιμητικών τελών στον ΕΛΓΑ από τους πληγέντες παραγωγούς.

Επίσης και ο ΕΛΓΟ έχει αναστείλει την είσπραξη τελών για γάλα και κρέας.

Οι ανταποκριτές ΕΛΓΑ στη Θεσσαλία- οι οποίοι είναι υπάλληλοι των Δήμων-φθάνουν τους 170, το έργο των οποίων θα υποστηριχθεί από εκτάκτους υπαλλήλους αλλά και στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με στόχο την επίσπευση του έργου υποδοχής δηλώσεων ζημίας από αγρότες και κτηνοτρόφους.

Επί πλέον, το Υποκατάστημα ΕΛΓΑ Λάρισας ενισχύεται με 50 Γεωπόνους με σύμβαση ορισμένου χρόνου-οκτώ μηνών- και 30 τεχνολόγους γεωπόνους, σε πρώτη φάση, οι οποίοι προστίθενται στους ήδη 70 διαθέσιμους και ενεργούς υπαλλήλους του Υποκαταστήματος, για την προώθηση της  εκτιμητικής διαδικασίας μετά την ολοκλήρωση των οριοθετήσεων και επισημάνσεων των πληγεισών περιοχών.

Ενώ  για τις εκτιμήσεις που καλύπτονται από την Κρατική Αρωγή υπάρχει συνεργασία με το ΓΕΩΤΕΕ, παράρτημα Κεντρικής Ελλάδος και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Γεωπόνων, που θα ενισχύσουν τα κλιμάκια με στελέχη τους.

Οφείλω επίσης να επισημάνω στους πληγέντες παραγωγούς ότι δεν πρέπει να ακούν ανεύθυνες φωνές που μιλούν για αδυναμία καλλιέργειας τουλάχιστον για μια πενταετία.

Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έχει κινητοποιήσει το επιστημονικό προσωπικό του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ το οποίο βρίσκεται ήδη στις πληγείσες περιοχές και με κινητά συνεργεία του εξετάζει την καταλληλότητα των εδαφών αλλά και των υδάτων για άρδευση.

 Καμιά πολιτική σκοπιμότητα και κανένα fakenews δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη γνώμη των επιστημόνων την οποία, ειδικά σε αυτές τις περιπτώσεις, οφείλουμε να σεβόμαστε και να ακολουθούμε.

Να θυμίσω, ακόμη, ότι έχουμε δώσει παράταση έως τις 6 Οκτωβρίου, στην υποβολή δηλώσεων ΟΣΔΕ για τη Θεσσαλία Φθιώτιδα και Έβρο.

Σε ό,τι αφορά στις ζωοτροφές η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε συνεργασία  με την Πολιτική Προστασία και τους Δήμους μεριμνά για την προμήθεια και διανομή στους κτηνοτρόφους που έχουν άμεση ανάγκη.

Επίσης, ήδη έχει γίνει μια πρώτη σύσκεψη με εκπροσώπους των 57 ΤΟΕΒ και του ΓΟΕΒ της Περιφέρειας Θεσσαλίας, με σκοπό τη μακροσκοπική καταγραφή των ζημιών και τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουμε.

Κλείνοντας θέλω να επισημάνω ότι η κυβέρνηση, η Πολιτεία, το κράτος είναι δίπλα στους Θεσσαλούς, δίπλα στους ανθρώπους που επλήγησαν, δίπλα στους αγρότες μας.

Εντολή του πρωθυπουργού είναι να μη φύγουμε από εδώ εάν δεν μπει σε κανονικότητα αυτός ο τόπος. Θα μπει, είναι στο δικό μας χέρι. Υπάρχει πόνος, στεναχώρια, αλλά υπάρχει και ελπίδα.




Σύσκεψη για τις καταστροφές στο ζωϊκό κεφάλαιο του Έβρου παρουσία του ΥΠΑΑΤ Λευτέρη Αυγενάκη

Περισσότερα από 4.000 αιγοπρόβατα έχουν καεί και 50 ποιμνιοστάσια στον Δήμο Αλεξανδρούπολης, εξαιτίας της πύρινης λαίλαπας, που μαίνεται για δέκατη ημέρα, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, ενώ έχουν καεί και αποθήκες με ζωοτροφές, με τους κτηνοτρόφους να βρίσκονται σε απόγνωση.

Το πρόβλημα μεταφέρθηκε στον αρμόδιο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη σε ειδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε παρουσία και πολλών κτηνοτρόφων στην Αλεξανδρούπολη.

Δείτε φωτογραφίες :




Mε την συμμετοχή του Υππατ Λευτέρη Αυγενάκη το Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας στις Βρυξέλλες

O Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης θα συμμετάσχει στο Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας που θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, την Τρίτη 25 Ιουλίου 2023

Υπό  την ισπανική Προεδρία, θα περιγραφούν οι  κύριες προτεραιότητες για τη γεωργία και την αλιεία κατά το επόμενο εξάμηνο.

Οι Ευρωπαίοι Υπουργοί  θα συζητήσουν την κατάσταση της αγοράς, υπό το πρίσμα της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, προκειμένου να προβούν σε απολογισμό των διαφόρων εξελίξεων που επηρεάζουν τα αγροδιατροφικά προϊόντα και τον αγροδιατροφικό τομέα της ΕΕ.

Από τα κυριότερα θέματα που θα συζητηθούν στο Συμβούλιο είναι η ορθολογική χρήση φυτοφαρμάκων, ενώ θα υπάρχει ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη μελέτη που συμπληρώνει την εκτίμηση των επιπτώσεων τους.

Οι Yπουργοί θα ενημερωθούν από την Επιτροπή σχετικά με τη νέα πρόταση κανονισμού για την παραγωγή και την εμπορία φυτικού και δασικού πολλαπλασιαστικού υλικού, αλλά και για τα κύρια αποτελέσματα της υπουργικής διάσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιουνίου στη Ρώμη, το κεντρικό θέμα της οποίας ήταν «Ανθεκτικά συστήματα τροφίμων και βιώσιμες γεωργικές αλυσίδες αξίας».