Η Energean στηρίζει τα ειδικά σχολεία της Καβάλας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Για μια ακόμη χρονιά, η Energean τιμά στις 3 Δεκεμβρίου την Παγκόσμια  Ημέρα για τα Άτομα με Αναπηρίες, με δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Καβάλα, περιοχή από την οποία ξεκίνησε την δραστηριότητά της πριν από 17 χρόνια.

Ο Διευθυντής Εγκαταστάσεων της Καβάλας & Διευθυντής Υγείας, Ασφάλειας και Περιβάλλοντος του ομίλου Energean κ. Βασίλης Τσέτογλου, ο Επικεφαλής του τομέα Αποθήκευσης Άνθρακα κ. Νικόλας Ρήγας και ο Επικεφαλής Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας για την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και τη ΝΑ. Ευρώπη κ. Σωτήρης Χιωτάκης με τους διευθυντές και στελέχη των Ειδικών Σχολείων.

Συγκεκριμένα, η Energean προχώρησε στη δωρεά ενός διαδραστικού πατώματος με εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά παιχνίδια προς το 1o Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καβάλας, καθώς και ενός άμβυκα παραγωγής αιθέριων ελαίων και λοιπού εξοπλισμού προς το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης που εδρεύει στη Νέα Καρβάλη Καβάλας.

Οι δωρεέες έχουν ως στόχο να βελτιώσουν τις συνθήκες μάθησης και να συνεισφέρουν ενεργά στην προώθηση της κοινωνικής ένταξης, της ισότητας και της προσβασιμότητας για όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως των σωματικών ή διανοητικών τους περιορισμών.

Στο πλαίσιο των τελετών παράδοσης του εξοπλισμού, ο κ. Βασίλης Τσέτογλου, Διευθυντής των Εγκαταστάσεων της Καβάλας και Διευθυντής Υγείας, Ασφάλειας και Περιβάλλοντος του ομίλου Energean,
δήλωσε σχετικά: «Στην Energean πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ενδυνάμωση της εκπαίδευσης και η παροχή ίσων ευκαιριών για κάθε παιδί είναι θεμελιώδεις αρχές για την οικοδόμηση μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς. Είναι βασικό χαρακτηριστικό του ETHOS μας η υποστήριξη της κοινωνίας με την προώθηση των αξιών της συμπερίληψης και της ισότητας. Μέσω αυτών των δωρεών, επιδιώκουμε να ενισχύσουμε τη βιώσιμη ανάπτυξη, βοηθώντας τα παιδιά με αναπηρία να αποκτήσουν πρόσβαση σε καλύτερες εκπαιδευτικές ευκαιρίες και να αναπτύξουν τις ικανότητές τους σε ένα περιβάλλον που τους
υποστηρίζει. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με όλες μας τις δυνάμεις την προσπάθεια για έναν καλύτερο κόσμο χωρίς οποιουσδήποτε κοινωνικούς αποκλεισμούς».

Η Διευθύντρια του 1 ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καβάλας κα. Δήμητρα Κελέση και η Διευθύντρια του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης κα. Κατερίνα Λυτριάνη ευχαρίστησαν θερμά την Energean για την πρωτοβουλία της.

Στη διάρκεια των εκδηλώσεων έλαβε χώρα επίδειξη των δραστηριοτήτων που καλλιεργούνται στις δύο αυτές σημαντικές εκπαιδευτικές υποδομές του νομού Καβάλας.

Οι δωρεές προς το 1 ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καβάλας και το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ευθυγραμμίζονται πλήρως με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, και ειδικότερα:

-το Στόχο νο. 3 για Καλή Υγεία και Ευημερία,

-το Στόχο νο. 4 για Ποιοτική Εκπαίδευση

-το Στόχο νο. 10 για την Μείωση των Ανισοτήτων

-το Στόχο νο.11 για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες

-το Στόχο νο.17 για Συνεργασία για την Επίτευξη των Στόχων

Σημειώνεται ότι η η Energean ανανέωσε για μια ακόμη χρονιά την υποστήριξή της προς την ομάδα μπάσκετ με αμαξίδια του ΑΟ Καβάλα, η οποία αγωνίζεται στην Α2 Εθνική Κατηγορία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Καλαθοσφαίρισης με αμαξίδια.




Καβάλα | Σύλληψη τριών ατόμων για παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας αρχαιοτήτων

Συνελήφθησαν την Δευτέρα 2-12-2024 το βράδυ σε οικισμό της Καβάλας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νέστου, τρεις ημεδαποί, διότι εντοπίσθηκαν να πραγματοποιούν έρευνα για την ανίχνευση αρχαίων νομισμάτων και λιρών, με τη χρήση ενός ανιχνευτή μετάλλων, μίας βενζινοκίνητης γεννήτριας και ενός φτυαριού, χωρίς την απαιτούμενη άδεια αρμόδιας αρχής. Κατασχέθηκαν τα παραπάνω εργαλεία.

Την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου.

Πηγή: kavalapoint




Απεγκλωβισμός 19 ατόμων | Είχαν χαθεί σε μονοπάτι του Παγγαίου

Η επιχείρηση απεγκλωβισμού 19 ατόμων που είχαν χαθεί στα μονοπάτια του Παγγαίου στέφθηκε με επιτυχία. Η ομάδα, η οποία αποτελείτο από προσκόπους από την Αθήνα και δύο συνοδούς τους, είχε χάσει τον προσανατολισμό της κάτω από το καταφύγιο “Τσιλογιώργη” και πάνω από τη Μεσορόπη.

Η τηλεφωνική επικοινωνία με την Πυροσβεστική Υπηρεσία αποδείχθηκε κρίσιμη, καθώς βοήθησε στον εντοπισμό της ομάδας. Κατά τη διάρκεια της διάσωσης, ένα νεαρό κορίτσι αισθάνθηκε αδιαθεσία και χρειάστηκε να μεταφερθεί με ασθενοφόρο.

Στην επιχείρηση συμμετείχαν επίσης ο Δήμος Παγγαίου, με τη βοήθεια των Ανδρέα Καλινικίδη και Στέργιου Κεχαγιά, καθώς και οι εθελοντές της ομάδας ΠΑΓΓΑΙΟ ALERT. Αυτή η συνεργασία εξασφάλισε την ασφαλή επιστροφή όλων των μελών της ομάδας.

 




Aλεξανδρούπολη | Σύλληψη 3 ατόμων για επικίνδυνη οδήγηση

Συνελήφθησαν την 13-4-2024 το απόγευμα στην Εγνατία οδό Αλεξανδρούπολης – Κήπων, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Φερών δύο αλλοδαποί και ένας ημεδαπός, διότι εντοπίστηκαν να οδηγούν επικίνδυνα τα οχήματα στα οποία επέβαιναν. Ενεργείται προανάκριση από  το Τμήμα Τροχαίας Αλεξανδρούπολης.




Θεσσαλονίκη | Στα 9.000 ευρώ η λεία ατόμων που εξαπατούσαν πολίτες μέσω διαδικτύου

Στην εξιχνίαση πέντε περιπτώσεων εξαπάτησης πολιτών μέσω διαδικτύου, με συνολική λεία 9.000 ευρώ, προχώρησαν οι αστυνομικές Αρχές της Θεσσαλονίκης.

Ταυτοποιήθηκαν ως δράστες δύο αλλοδαποί και πέντε Έλληνες (μεταξύ αυτών και τέσσερις γυναίκες), οι οποίοι, κατά το χρονικό διάστημα Ιουλίου 2022 – Νοεμβρίου 2023, με ιδιαίτερα τεχνάσματα και μεθοδολογία, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κατά περίπτωση, απέσπασαν από παθόντες το συνολικό χρηματικό ποσό των 8.955 ευρώ.
Πηγή: Ethnos.gr



Βλαντίμιρ Πούτιν | Υπέγραψε νόμο που προβλέπει κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων ατόμων που έχουν καταδικαστεί για δυσφήμιση του στρατού

Ο Βλαντίμιρ Πούτιν έθεσε σήμερα σε ισχύ νόμο που αποσκοπεί στην κατάσχεση των χρημάτων και των περιουσιακών στοιχείων ατόμων που κρίνονται ένοχοι για διάδοση «ψευδών πληροφοριών» σχετικά με τον ρωσικό στρατό, μια νέα ένδειξη της καταστολής που θέτει στο στόχαστρο τους επικριτές του Κρεμλίνου, δύο χρόνια μετά την έναρξη της επίθεσής του στην Ουκρανία.

Η Μόσχα κατέστησε παράνομες τις επικρίσεις σε βάρος του στρατού λίγο αφότου εξαπέλυσε την επίθεσή της στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου 2022. Το νέο κείμενο που τέθηκε σήμερα σε ισχύ είχε ψηφιστεί στα τέλη Ιανουαρίου στην Κρατική Δούμα, την κάτω βουλή του ρωσικού Κοινοβουλίου, και στις αρχές Φεβρουαρίου από το Συμβούλιο της Ομοσπονδίας, την άνω βουλή.

Σήμερα, όπως αναμενόταν, το προεδρικό διάταγμα που φέρει την υπογραφή του Βλαντίμιρ Πούτιν δημοσιεύθηκε από τις ρωσικές αρχές.

Κατά την παρουσίασή του στη Δούμα, ο πρόεδρος του σώματος Βιτσισλάβ Βολόντιν είχε πει πως ο νόμος αυτός κατά των «κακοποιών στοιχείων» θα επέτρεπε να «τιμωρηθούν οι προδότες» που «δρουν εναντίον της χώρας τους».

Στην πραγματικότητα ο νόμος δεν προβλέπει την κατάσχεση οπωσδήποτε όλων των περιουσιακών στοιχείων ενός ατόμου που έχει καταδικαστεί αλλά την κατάσχεση χρημάτων και κεφαλαίων που «χρησιμοποιούνται ή προορίζονται» για τη χρηματοδότηση «εγκληματικών» δραστηριοτήτων, όροι που παραμένουν ωστόσο πολύ αόριστοι.

Προβλέπει επίσης ότι η δικαιοσύνη θα μπορεί να αφαιρέσει όλες τις κρατικές τιμητικές διακρίσεις που έχουν απονεμηθεί σε άτομα που καταδικάζονται για “ψευδείς πληροφορίες”.

Η κατηγορία για διάδοση “ψευδών πληροφοριών” σχετικά με τον ρωσικό στρατό επισύρει ανώτατη ποινή φυλάκισης 15 ετών. Εκατοντάδες Ρώσοι έχουν καταδικαστεί με βάση αυτό το άρθρο του Ποινικού Κώδικα εδώ και σχεδόν δύο χρόνια.

Πηγή: Newsbeast.gr




Σύλλογος Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Ν. Καβάλας | Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας

Την Κυριακή, 4/02/2024, στα γραφεία του Συλλόγου μας, στο Πολυκέντρο τουΑγίουΛουκά,ο Σύλλογος Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Ν. Καβάλας «Γλυκιά Αγκαλιά», διοργάνωσε με επιτυχία την εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ.κ. Στέφανος ευλόγησε την κοπή της πίτας.

Στην εκδήλωση παρεβρέθησαν ο Δήμαρχος της πόλης, κος Μουριάδης Θόδωρος, οκος Γρανάς Αρχέλαος, Δημοτικός Σύμβουλος και πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ, η κα Γαϊτανίδου Αθανασία, Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας και η κα Σιδηροπούλου Μάλαμα, Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης.

Επίσης, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματίων-Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ) εκπροσωπήθηκε από την κα Πόλυ Τορούνογλου, Β’ Αντιπρόεδρος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ και πρόεδρος του Συλλόγου Διαβητικών Δράμας. Αφού κόπηκε η πίτα και δόθηκε τοφλουρί στην τυχερή, βραβεύτηκαν τα παιδιά που αρίστευσαν κατά το σχολικό έτος 2022-2023.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε την εισήγηση της κας Μαμαλικίδου Ελισάβετ και τουκ. ΠατέληΓιώργου με θέμα: Κέντρο Κοινότητας: Προνοιακά Αναπηρικά Επιδόματα &Λοιπές παροχές.Ευχαριστούμε πολύ τους Φούρνους Φελλαχίδη για την ευγενική χορηγία των κερασμάτωνγια τα μέλη μας. Τέλος, ευχαριστούμε ιδιαίτερα όλους όσους παρεβρέθηκαν στην εκδήλωση και μαςτίμησανμε την παρουσία τους




Δήμος Καβάλας | Προβληματισμός ατόμων με αναπηρία για την αύξηση των Δημοτικών Τελών

Η αύξηση των δημοτικών τελών φαίνεται πως δεν βρίσκει αντίθετους μόνο τους επαγγελματίες εστίασης και λιανικού εμπορίου αλλά και τα άτομα με αναπήρια της περιοχής.
Συμφωνα με τον τον πρόεδρο του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑΜΕΑ Καβάλας, κ. Μάκης Κρεμμύδα, η ίδιοι ζήτησαν να γίνουν αλλαγές στην συγκεκριμένη απόφαση όσον αφορά τα άτομα με αναπηρία κάθως το νέο κόστος είναι μεγάλο και οι ίδιοι δεν μπορούν να ανταπεξέλθου.

Μάλιστα για το συγκεκριμένο θέμα κατέθεσαι πρόταση προς το Δημοτικός Συμβούλιο του Δήμου Καβάλας, ο επικεφαλής της παράταξης ο τόπος της ζωής μας, κ. Μάκης Παπαδόπουλος, οπου ζήτα την πλήτη απαλαγή τον ατόμων με αναπηρτία απο την αύξηση των δημοτικών τελών.

 




ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας | Αναβολή παράδοσης εσόδων στον Αθλητικό Σύλλογο Ατόμων με Αναπηρία ΑΟΚαβάλας

Σας ενημερώνουμε ότι η προγραμματισμένη για σήμερα παράδοση των εσόδων των εισιτηρίων της συναυλίας «Άσε το φως ανοιχτό», στον Αθλητικό Σύλλογο Ατόμων με Αναπηρία ΑΟΚαβάλας, αναβάλλεται για αύριο Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου και ώρα 12.00 στο δημαρχείο Καβάλας. 




Δράμα | Σύλληψη δύο ατόμων για διακίνηση ναρκωτικών και

 Συνελήφθησαν 2 άτομα κατηγορούμενα για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών και περί όπλων κατά περίπτωση.

Κατασχέθηκαν 562,3 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, μικροποσότητα κοκαΐνης, μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας και ένα μαχαίρι.

Συνελήφθησαν την Πέμπτη (21-12-2023) το μεσημέρι σε αγροτική περιοχή της Δράμας,  από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του Αστυνομικού Τμήματος Δράμας με τη συνδρομή αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας, ένας Έλληνας και ένας αλλοδαπός κατηγορούμενοι για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών και περί όπλων κατά περίπτωση.

Αναλυτικότερα, έπειτα από κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριών σχετικά με διακίνηση ναρκωτικών από τον ημεδαπό δράστη στην ευρύτερη περιοχή της Δράμας, οι ανωτέρω αστυνομικοί πραγματοποίησαν συντονισμένη επιχείρηση, κατά τη διάρκεια της οποίας εντόπισαν τους δράστες σε κτήμα του ημεδαπού και  σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και σε οικία που χρησιμοποιούσε καθώς επίσης και στην κατοχή τους βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:

  • 4 συσκευασίες και ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, συνολικού βάρους 562,3 γραμμαρίων, 
  • 3 συσκευασίες με κοκαΐνη, συνολικού βάρους 3,22 γραμμαρίων,
  • 1 ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας και
  • 1 μαχαίρι.

Επιπλέον κατασχέθηκε το ανωτέρω Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο ως μέσω τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Δράμας, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Ασφάλειας Δράμας. 




Συμμετοχή του 7ου Γυμνασίου Καβάλας στην Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία,  στις 3 Δεκεμβρίου, το 7ο Γυμνάσιο Καβάλας οργάνωσε σχετικές δράσεις όπως και συμμετείχε σε δράσεις άλλων φορέων.

Οι μαθητές του Σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να νιώσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στη καθημερινότητά του ένα άτομο με κινητική και αισθητηριακή αναπηρία. Έτσι, με τη βοήθεια του γυμναστή του σχολείου κ. Παραγεωργίου Ιωάννη στήθηκε χαμηλά ένα φιλέ βόλεϊ ώστε να παίξουν οι μαθητές/τριες μας στηριζόμενοι στα γόνατα, έχοντας με αυτόν τον τρόπο περιορίσει την κινητικότητά τους. 

Η καθηγήτρια εικαστικών του 7ου Γυμνασίου, κα. Κουκμά Ευθυμία έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να ζωγραφίσουν χρησιμοποιώντας το στόμα ή το αντίθετο χέρι από αυτό που χρησιμοποιούν για να γράψουν, ώστε να κατανοήσουν τη δυσκολία της ενέργειας αυτής. 

Οι καθηγήτριες της ειδικής αγωγής έδεσαν τα μάτια μαθητών με μαντήλι και δίνοντάς τους ένα μπαστούνι, τους άφησαν να περιηγηθούν στον χώρο της τάξης τους για να διαπιστώσουν τη δυσκολία ελεύθερης κίνησης σε τυφλά άτομα.  Όλοι οι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν υλικό με βίντεο που είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση τους σε θέματα αναπηρίας. Μετά την προβολή είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους συμμαθητές/τριες τους και τους καθηγητές/τριες τους σχετικά με το θέμα αυτό και να εκφράσουν τους προβληματισμούς και τις σκέψεις τους.

Όσον αφορά τις δράσεις άλλων φορέων, ένα τμήμα μαθητών με συνοδούς τις καθηγήτριες ειδικής αγωγής του σχολείου, κα. Γερμανού Γεωργία φιλόλογο και κα. Χατζηβαρύτη Δανάη Μαθηματικό, πήραν μέρος στη Δράση της Νομαρχίας, της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και του ΚΕΔΑΣΥ Καβάλας στη Κεντρική Πλατεία, όπου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν σε πλήθος βιωματικών δραστηριοτήτων με θέμα τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία και τον τρόπο που ανταπεξέρχονται σε αυτές.

Στη εκδήλωση εξέθεσαν τα έργα-κολλάζ που είχαν ετοιμάσει με θέμα την αναπηρία. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον σύλλογο Τυφλών Καβάλας για την εκπαίδευση κινητικότητας και αυτονομίας των τυφλών ατόμων , από τον σύλλογο Κωφών Βορείου Ελλάδος για την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, από τον σύλλογο Γονέων Παιδιών με Αυτισμό για τις ιδιαιτερότητες των αυτιστικών ατόμων και τέλος να θαυμάσουν το ταλέντο των μαθητών του Ειδικού Σχολείου Καβάλας στη μουσική, ως ακροατές της συναυλίας τους. Τέλος, οι ίδιες εκπαιδευτικοί συνόδευσαν μαθητές/τριες του τμήματος ένταξης του σχολείου και παρακολούθησαν την συναυλία του ΕΝΕΕΓΥΛ Καβάλας μαζί με την ορχήστρα του Μουσικού Σχολείου Καβάλας που ήταν αφιερωμένη στην αναπηρία. 

Συνολικά, το 7ο Γυμνάσιο Καβάλας συμμετείχε ενεργά σε πολλές δράσεις σχετικές με τις ειδικές ανάγκες και κατάφερε να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να συγκινήσει τους μαθητές του σε ένα τόσο σημαντικό θέμα, ελπίζοντας να τους κάνει πολίτες που διεκδικούν ίσα δικαιώματα για όλους.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων




Σύλληψη τεσσάρων ατόμων στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ για ναρκωτικά

Στο πλαίσιο ειδικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών συνελήφθησαν τέσσερα (4) άτομα σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 6-12-2023 έως και 12-12-2023 σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Καβάλας, Ξάνθης και Αλεξανδρούπολης δύο (2) Έλληνες και δύο (2) αλλοδαποί, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν τέσσερις ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Ειδικότερα, σε μία περίπτωση, την 6-12-2023 το μεσημέρι, σε έρευνα που πραγματοποίησαν αστυνομικοί του Προαναχωρησιακού Κέντρου Κράτησης Αλλοδαπών Ξάνθης σε δέμα με παραλήπτη τον δράστη, εντόπισαν δύο (2) νάιλον συσκευασίες με κάνναβη, συνολικού βάρους 9,1 γραμμαρίων. 

Επιπλέον σε τρείς ακόμα περιπτώσεις, κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα συνελήφθησαν δύο Έλληνες στην Καβάλα και μία αλλοδαπή στην Αλεξανδρούπολη, διότι βρέθηκαν σε μία οικία και στην κατοχή τους κατά περίπτωση, συνολικά 7,21 γραμμάρια κάνναβης και 6 ναρκωτικά δισκία. 

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις τέσσερις υποθέσεις ενήργησαν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και τα Τμήματα Ασφάλειας Καβάλας και Ξάνθης.




Συλλήψεις 10 ατόμων για ναρκωτικά στην ΑΜΘ

Στο πλαίσιο ειδικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών συνελήφθησαν δέκα (10) άτομα σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν κατά το χρονικό διάστημα από 22 έως και 28-11-2023 σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Δράμας, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης δέκα (10) άτομα, εκ των οποίων 9 Έλληνες και 1 αλλοδαπός, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν οχτώ ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, την 24-11-2023 το μεσημέρι στην Αλεξανδρούπολη, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης συνέλαβαν δύο Έλληνες κατηγορούμενους για διακίνηση και κατοχή ναρκωτικών ουσιών κατά περίπτωση. Επιπλέον  συνελήφθη για την ίδια υπόθεση, την 27-11-2023 το πρωί στην Αλεξανδρούπολη, με ένταλμα σύλληψης μία Ελληνίδα κατηγορούμενη για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών. 

Συγκεκριμένα, έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών διαπιστώθηκε ότι οι δύο δράστες δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση ναρκωτικών στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης. Ακολούθως οι ανωτέρω αστυνομικοί πραγματοποίησαν συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση,  κατά τη διάρκεια της οποίας εντοπίσθηκε ο ένας δράστης να κατέχει μία συσκευασία με μικροποσότητα ναρκωτικής ουσίας, την οποία όπως προέκυψε προμηθεύτηκε έναντι χρηματικού ποσού από τους άλλους δύο δράστες. Σε έρευνα που ακολούθησε στην οικία τους την οποία χρησιμοποιούσαν ως χώρο απόκρυψης ναρκωτικών ουσιών, με την συνδρομή του αστυνομικού σκύλου “LAIKA”, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν εννιά -9- συσκευασίες με μικροποσότητες ναρκωτικής ουσίας, χρηματικό ποσό και ένα κινητό τηλέφωνο. 

Επιπλέον σε επτά ακόμα περιπτώσεις, κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα συνελήφθησαν έξι Έλληνες και ένας αλλοδαπός σε περιοχές της Καβάλας, της  Δράμας και στην Αλεξανδρούπολη, διότι βρέθηκαν συνολικά σε μία οικία, ένα  όχημα και στην κατοχή των δραστών κατά περίπτωση και κατασχέθηκαν ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους -52,8- γραμμαρίων, μικροποσότητα κατεργασμένης κάνναβης (σοκολάτα) και πέντε ναρκωτικά δισκία.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις οχτώ υποθέσεις ενήργησαν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης, τα Τμήματα Ασφάλειας Δράμας και Καβάλας και το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου Καβάλας.




Ο ΑΟ Καβάλας πραγματοποιεί αγώνα για την Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με αναπηρία

Το δικό μας παιχνίδι τους χωράει όλους, και σ’αυτό το παιχνίδι θα αγωνιστούμε και για τα παιδιά με αναπηρία! 3 Δεκεμβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με αναπηρία, και μείς σας περιμένουμε το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου στο κλειστό «Αλεξάνδρα Δήμογλου», στον αγώνα της ανδρικής μας ομάδας πετοσφαίρισης με αντίπαλο τον Α.Ο.Σερρών (17:00).

Θέλουμε να είστε όλοι εκεί γιατί μέρος των εσόδων θα διατεθεί για άλλη μια χρονιά για την αγορά εξειδικευμένου υλικού στο 1ο ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καβάλας, για τα παιδιά της πόλης μας που είναι μαχητές της ζωής και αξίζουν την στήριξη όλων μας! 




Συλλήψεις 7 ατόμων για ναρκωτικά στην ΑΜΘ

Στο πλαίσιο ειδικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών συνελήφθησαν επτά (7) άτομα σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 15-11-2023 έως και 21-11-2023 σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Δράμας, Καβάλας, Ροδόπης και Αλεξανδρούπολης έξι (6) Έλληνες και ένας (1) αλλοδαπός, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν πέντε ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Ειδικότερα, το παραπάνω χρονικό διάστημα οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν ελέγχους κατά τη διάρκεια των οποίων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν από μία οικία, δύο οχήματα και την κατοχή των δραστών κατά περίπτωση, συνολικά 25,02 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, μικροποσότητα κλώνων κάνναβης, ένα τσιγάρο κάνναβης και τρεις θρυμματιστές. 

Αναλυτικότερα συνελήφθησαν ένας ημεδαπός στη Δράμα, ένας αλλοδαπός σε οικισμό της Καβάλας, τρεις ημεδαποί στη Ροδόπη και δύο ημεδαποί στην Αλεξανδρούπολη. 

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις πέντε υποθέσεις ενήργησαν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης, τα Τμήματα Ασφάλειας Δράμας και Κομοτηνής και το Αστυνομικό Τμήμα Παγγαίου Καβάλας.




Συλλήψεις 9 ατόμων για ναρκωτικά στην ΑΜΘ

Στο πλαίσιο ειδικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών συνελήφθησαν εννιά (9) άτομα σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων πάνω από μισό κιλό ακατέργαστης κάνναβης, 103 γραμμάρια συνθετικής κοκαΐνης, 1 ζυγαριά ακριβείας και 1 μεταλλικός τρίφτης.

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 8 έως και 14 -11-2023 σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Δράμας, Καβάλας, Ροδόπης και Αλεξανδρούπολης εννιά (9) Έλληνες, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν εννιά ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, την 10-11-2023 το βράδυ στην Εθνική Οδό Σερρών – Δράμας, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας συνέλαβαν τον έναν Έλληνα, κατηγορούμενο για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.

Συγκεκριμένα, έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών οι ανωτέρω αστυνομικοί πραγματοποίησαν συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση, κατά τη διάρκεια της οποίας εντόπισαν στην κατοχή του δράστη και σε αποθήκη της οικίας του που χρησιμοποιούσε ως χώρο απόκρυψης ναρκωτικών ουσιών και κατάσχεσαν μεταξύ άλλων ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 590,3 γραμμαρίων,  μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, ένα κινητό τηλέφωνο και χρηματικό ποσό. 

Σε δεύτερη περίπτωση συνελήφθη την 13-11-2023 το μεσημέρι στην Καβάλα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας, ένας Έλληνας κατηγορούμενος για εισαγωγή ναρκωτικών ουσιών, διότι στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα συνθετικής κοκαΐνης συνολικού βάρους 103 γραμμαρίων, την οποία προμηθεύτηκε έναντι χρηματικού ποσού από άλλη χώρα μέσω διαδικτύου.

Επιπλέον σε επτά ακόμα περιπτώσεις, κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα συνελήφθησαν τρεις Έλληνες σε περιοχές της Καβάλας, δύο Έλληνες στη Δράμα, ένας Έλληνας στην Κομοτηνή και ένας Έλληνας σε οικισμό της Αλεξανδρούπολης, διότι βρέθηκαν συνολικά σε δύο οικίες, ένα αγρόκτημα, ένα  όχημα και στην κατοχή των δραστών κατά περίπτωση και κατασχέθηκαν ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 33,6 γραμμαρίων, ένας μεταλλικός τρίφτης και δύο τσιγάρα κάνναβης.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις εννιά υποθέσεις ενήργησαν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και τα Τμήματα Ασφάλειας Καβάλας, Δράμας και Κομοτηνής.




Καβαλιώτης αστυνομικός (εκτός υπηρεσίας) βοήθησε στον απεγκλωβισμό ατόμων σε τροχαίο δυστύχημα

Σοβαρό τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό και τρεις τραυματίες σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης (19/9) στο Μαρκόπουλο.

Από τη σφοδρή μετωπική σύγκρουση δύο αυτοκινήτων τραυματίστηκαν δύο άνδρες και δύο γυναίκες που επέβαιναν σε αυτά. Οι δύο αστυνομικοί Παναγόπουλος Άγγελος που υπηρετεί στο Α.Τ. Μαρκοπούλου Μεσογαίας και ο έτερος συνάδελφος Μπαντής Γεώργιος της ομάδας ΔΙΑΣ της Ν/Α Αττικής όντας και οι δύο εκτός υπηρεσίας και βρισκόμενοι πλησίον του τροχαίου, ενημερώθηκαν από πολίτες και χωρίς δισταγμό έσπευσαν ταχύτατα στο σημείο καλώντας παράλληλα το ΕΚΑΒ , την Πυροσβεστική υπηρεσία και την Τροχαία.

Με την βοήθεια των πυροσβεστών κατάφεραν να απεγκλωβίσουν τους 4 τραυματίες και σε συνεργία με γιατρούς και εθελοντές διασώστες παρείχαν τις πρώτες βοήθειες μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ για να τους παραλάβει.

Αφού αφίχθη το ΕΚΑΒ βοήθησαν τους γιατρούς για την μεταφορά των τραυματιών με φορεία μέσα στο ασθενοφόρο και στη συνέχεια στη ρύθμιση της κυκλοφορίας για την γρήγορη διέλευση των ασθενοφόρων προς την διακομιδή των τραυματιών στο εφημερεύων Νοσοκομείο.

Ένας από τους τραυματίες αργότερα έχασε τη μάχη. Οι άλλοι τρεις νοσηλεύονται στον «Ευαγγελισμό».

Το φρικτό ατύχημα σημειώθηκε στο 37ο χιλιόμετρο της λεωφόρου Πόρτο Ράφτη, στο Μαρκόπουλο. Μετά τη σύγκρουση τα αυτοκίνητα πήραν φωτιά και χρειάστηκε η επέμβαση οκτώ πυροσβεστών με τέσσερα οχήματα για την κατάσβεσή της.

Λόγω του τροχαίου είχε διακοπεί για περίπου μία ώρα η κυκλοφορία στη λεωφόρο Πόρτο Ράφτη, στο ρεύμα προς Πόρτο Ράφτη.




Μαρινάκης: 163 συλλήψεις ατόμων για εμπρησμούς από την αρχή της αντιπυρικής περιόδου

«Η χώρα μας βρίσκεται αντιμέτωπη για έβδομη συνεχόμενη μέρα με το δεύτερο κύμα καταστροφικών πυρκαγιών» ειπε νωρίτερα ο Παύλος Μαρινάκης

«Η Ελλάδα διανύει την πιο δύσκολη από άποψη κλιματολογικών συνθηκών χρονιά, στην ιστορία καταγραφής και συλλογής μετεωρολογικών δεδομένων. Επτά ημέρες φέτος το καλοκαίρι, μεγάλες περιοχές της χώρας βρέθηκαν σε επίπεδο ακραίου κινδύνου, εκδήλωσης πυρκαγιάς. Διπλάσιες φορές από ότι το 2021, τετραπλάσιες από το 2019 και επταπλάσιες από το 2012», ανέφερε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, στην εισαγωγική του τοποθέτηση κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών και ανταποκριτών ξένου τύπου που έγινε σήμερα στη Θεσσαλονίκη.

Σίγουρα είναι ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι, είπε ο Π. Μαρινάκης
Πρόσθεσε πως μέσα σε μία εβδομάδα, από την περασμένη Παρασκευή έως και σήμερα, η Πυροσβεστική Υπηρεσία κλήθηκε να αντιμετωπίσει 516 ενάρξεις νέων πυρκαγιών. «Σίγουρα είναι ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι. Θα πρέπει να περιμένουμε την πλήρη καταγραφή για να έχουμε συνολική αποτύπωση και ξεκάθαρη εικόνα», συμπλήρωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Χαρακτήρισε «πρωτόγνωρη» την κατάσταση με τις πυρκαγιές υπογραμμίζοντας πως «αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι πρωτίστως η προστασία της ανθρώπινης ζωής και η προστασία των περιουσιών, των κρίσιμων υποδομών της χώρας και του φυσικού περιβάλλοντος».

Ο κ. Μαρινάκης είπε ακόμη πως «το σύστημα 112 ενεργοποιείται πάντα εγκαίρως και ανάλογα την κατάσταση ενημερώνει τους πολίτες να βρίσκονται σε επιφυλακή και τους δίνει οδηγίες εκκένωσης όπου αυτό κριθεί απαραίτητο». Δήλωσε πως «η Ελλάδα θα συνεχίσει να δίνει αγώνα με όλα τα διαθέσιμα μέσα. Γι’ αυτό άλλωστε ενισχύονται σταθερά οι πυροσβεστικές δυνάμεις».

Όπως είπε ο κ. Μαρινάκης, «την ώρα της μάχης δεν υπάρχει χώρος για στείρα αντιπαράθεση και κομματικό ακτιβισμό. Θα έρθει η ώρα του απολογισμού. Με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού θα γίνει συζήτηση στη Βουλή σε επίπεδο αρχηγών κομμάτων» και αναφέρθηκε στις δεκάδες αυτόφωρες συλλήψεις που έγιναν από την αρχή της αντιπυρικής περιόδου σε αγροτοδασικές εκτάσεις για εμπρησμούς.

Μαρινάκης για αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα

«Με τις αλλαγές που έγιναν στον ποινικό κώδικα από την κυβέρνηση της ΝΔ ο εμπρησμός δασών με δόλο τιμωρείται πλέον αποκλειστικά ως κακούργημα. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να εγκληματεί απέναντι στη ζωή των συνανθρώπων μας, τις περιουσίες τους, τις κρίσιμες κρατικές υποδομές και το φυσικό περιβάλλον», τόνισε.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ενημέρωσε επίσης για την επίσημη επίσκεψη του πρωθυπουργού της Ινδίας, Ναρέντα Μόντι στην Ελλάδα, τις επαφές του στην Αθήνα με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και τις σχέσεις των δύο χωρών.

Ακόμη, αναφέρθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης που τίθεται σε διαβούλευση με στόχο την ενδυνάμωση των εργαζομένων, την αύξηση της απασχόλησης, την καταπολέμηση της μαύρης εργασίας.

iefimerida.gr

 

 




Εβρος: Απεγκλωβισμός 40 ατόμων διά θαλάσσης από Δίκελλα

Στον απεγκλωβισμό 40 ατόμων, λόγω πυρκαγιάς στην περιοχή Αγ. Παρασκευής και Δίκελλων Αλεξανδρούπολης, προχώρησαν δύο πλωτά του Λιμενικού και τέσσερα ιδιωτικά σκάφη

Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα όλα τα άτομα μεταφέρονται στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Μήνυμα του 112

Νωρίτερα εστάλη στους κατοίκους των οικισμών Μάκρη, Δικέλλα, Αγία Παρασκευή και Μεσημβρία Αλεξανδρούπολης μήνυμα του 112 για να απομακρυνθούν και να κατευθυνθούν προς Αλεξανδρούπολη.

«Εάν βρίσκεστε στις περιοχές Μάκρη, Δικέλλα, Αγία Παρασκευή και Μεσημβρία απομακρυνθείτε προς Αλεξανδρούπολη. Δασική πυρκαγιά στην περιοχή σας. Ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών» αναφέρει το μήνυμα.

Εντολή εκκένωσης δόθηκε και σε 9 επιπλέον οικισμούς στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης λόγω της δασικής πυρκαγιάς που είναι σε εξέλιξη. Οι κάτοικοι των οικισμών Μεσημβρία, Ατάρνη, Αύρα, Κόμαρος, Πέραμα, Μέστη, Συκορράχη και Πλάκα ειδοποιήθηκαν μέσω του 112 ώστε να εκκενώσουν την περιοχή τους και να κατευθυνθούν προς Κομοτηνή.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, οι κάτοικοι που δεν έχουν δυνατότητα μετακίνησης να μεταβούν οργανωμένα στις πλατείες των οικισμών όπου θα περάσει λεωφορείο του δήμου με επικεφαλής τον αντίστοιχο πρόεδρο του κάθε οικισμού.

Ο δήμος ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιηθεί οργανωμένη απομάκρυνση μέσω των κόμβων Δίκελλων και κόμβου Μάκρης προς την πλευρά της Ροδόπης( Κομοτηνή), ενώ σημείο συνάντησης είναι το Σπαθί της Κομοτηνής στην πλατεία Ηρώων, ενώ ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης λόγω της αποπνικτικής ατμόσφαιρας κρατά τα εμπορικά καταστήματα κλειστά.

tanea.gr

 




Κάτοικοι στο Μάτι μετά την μετακίνηση 19.000 ατόμων στη Ρόδο: «Για εμάς δεν έγινε καμία επιχείρηση διάσωσης»

«Καλύτερα να σιωπούν από ντροπή όσοι εύκολα απαξιώνουν την τακτική των εκκενώσεων» το μήνυμά τους με αφορμή την εκκένωση των 19.000 ανθρώπων στη Ρόδο
Η θλιβερή επέτειος των πέντε χρόνων από την ανείπωτη τραγωδία της φονικής φωτιάς στο Μάτι, φέτος συνέπεσε με το ξέσπασμα τρομερών πυρκαγιών σε όλη τη χώρα. Η τεράστια επιχείρηση απομάκρυνσης 19.000 ανθρώπων στη Ρόδο το Σάββατο το βράδυ, ξύπνησε μνήμες στους κατοίκους στο Μάτι.

Άνθρωποι που επέζησαν της τραγωδίας του 2018 ξέσπασαν το πρωί της Δευτέρας λέγοντας ότι «για εμάς δεν έγινε καμία επιχείρηση διάσωσης».

Αν είχε δοθεί εντολή εκκένωσης θα είχαν σωθεί ζωές
«Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ αυτούς τους ανθρώπους, που έφυγαν άδικα. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τους εγκαυματίες που ζουν αυτή τη στιγμή και ταλαιπωρούνται, έχουν σημάδια στο κορμί τους, και τους υπολοίπους τραυματίες ψυχικά και σωματικά που πέρασαν όλα αυτά», είπε αρχικά ο κ. Πέτρος Δεμέναγας, μέλος της συντονιστικής επιτροπής κατοίκων Ματιού που μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την «μαύρη επέτειο».

«Εμάς εδώ μας άφησαν στο έλεος, δεν έγινε καμία διάσωση»
«Βλέπουμε 19.000 εκκενώθηκαν στη Ρόδο, οι 16.000 με αυτοκίνητα και 3.000 από τη θάλασσα. Εμάς εδώ μας άφησαν στο έλεος, δεν ήρθε κανένα Λιμενικό, δεν ήρθε καμία αστυνομία, δεν βοήθησε δεν έγινε καμία διάσωση. Διάσωση την οποία όφειλε να κάνει η πυροσβεστική και η αστυνομία, πόρτα-πόρτα. Αυτό που ζητάμε όλοι εμείς που επιζήσαμε και πρωτίστως οι συγγενείς των θυμάτων και οι εγκαυματίες, είναι η δικαίωση στη δίκη που τρέχει. Για να προχωρήσουμε σαν κοινωνία πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να κάνουν έστω και λίγο φυλακή. Κάποια στιγμή επιτέλους οι υπεύθυνοι για 104 θανάτους να μπουν σε ένα κελί. Δεν γίνεται να είναι πλημμέλημα αυτό και να κυκλοφορούν αύριο μεθαύριο ανάμεσά μας. η ηθική δικαίωση όλων είναι να τους δούμε όλους τους υπεύθυνους στη φυλακή», συμπλήρωσε ο κ. Δεμέναγας.

«Ζητάμε να αναβαθμιστεί σε κακούργημα αυτό. Έκθεση σε κίνδυνο με ενδεχόμενο δόλο. Δεν υπήρχε έκθεση σε κίνδυνο σε όλους αυτούς που ήταν στη θάλασσα και δεν ήρθε κάνεις να τους βοηθήσει; Σε όλους εμάς που ήμασταν στα σπίτια μας και δεν ξέραμε τι συμβαίνει, δεν ήρθε κάνεις να μας πει τι να κάνουμε, τι συμβαίνει , δεν ακούστηκε ούτε μία σειρήνα. Δεν πρέπει να μένουν ατιμώρητα τέτοια εγκλήματα», τόνισε κλείνοντας.

SOS για τα ελάφια στη Ρόδο – Αναζητούν τροφή στις αυλές των σπιτιών
Twitter: Το «X» είναι και επίσημα το νέο λογότυπο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Το «X» είναι και επίσημα το νέο λογότυπο του Twitter
Από την πλευρά τους τα μέλη της Επιτροπής Πληγέντων Κόκκινο Λιμανάκι Ραφήνας σε αναρτήσεις τους στο Twitter αναφέρουν: «Οι 104 νεκροί της πυρκαγιάς στο Κόκκινο Λιμανάκι & στο Μάτι,καθώς & οι συγγενείς τους, πολύ θα ήθελαν να υπήρχε το 112 & μια έγκαιρη εκκένωση.Δεν τους έδωσε, όμως, κανείς αυτήν την ευκαιρία,την ευκαιρία να επιβιώσουν».

«Επομένως,καλύτερα να σιωπούν από ντροπή όσοι εύκολα απαξιώνουν την τακτική των εκκενώσεων» καταλήγει το μήνυμα των μελών της επιτροπής