Συγκίνηση στην Κομοτηνή: Η Μαρία Καρυστιανού μίλησε για δικαιοσύνη και ατιμωρησία
Με θερμά χειροκροτήματα υποδέχθηκαν τη Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρο του Συλλόγου Πληγέντων Δυστυχήματος των Τεμπών, δεκάδες φοιτητές και πολίτες, το απόγευμα της Παρασκευής 14 Μαρτίου, στο κατάμεστο αμφιθέατρο της Νομικής Κομοτηνής.
Καλεσμένη της Ανεξάρτητης Νομικής Κομοτηνής, η κ. Καρυστιανού μίλησε στην εκδήλωση με θέμα «Κράτος Δικαίου και Δικαιοσύνη», εστιάζοντας στο άρθρο 86 του Συντάγματος, που κατοχυρώνει την ατιμωρησία βουλευτών και Υπουργών, χαρακτηρίζοντάς το ως «την απόλυτη έκφραση αδικίας και ανισότητας».
Συγκινητικές στιγμές σημάδεψαν την εκδήλωση, όπως η στιγμή που μια φοιτήτρια της δώρισε μια μπλούζα με τη φράση «Δεν έχω οξυγόνο», καθώς και η ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Πηγη | fonirodopis.gr