Σέρρες | Αθλόραμα στίβου 2024

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις Σέρρες το διήμερο αθλητικών εκδηλώσεων «Αθλόραμα Στίβου» την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024. Η διοργάνωση, που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Σερρών σε συνεργασία με τον Γυμναστικό Σύλλογο «Σέρρες ‘93», το ΤΕΦΑΑ Σερρών, τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, καθώς και την εταιρεία «Metron αυτοματισμοί», είχε ως στόχο να φέρει σε επαφή τους μαθητές με τα αγωνίσματα στίβου, ενθαρρύνοντας τους νέους να συμμετέχουν ενεργά στον αθλητισμό.

Περισσότεροι από 850 μαθητές από τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια της περιοχής συμμετείχαν στις δραστηριότητες, δοκιμάζοντας τα αθλήματα του στίβου. Μεταξύ των αγωνισμάτων που είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ήταν το άλμα επί κοντώ, το άλμα σε ύψος, το άλμα σε μήκος, ο δρόμος με εμπόδια και ταχύτητας, η ρίψη Vortex και ιατρικής μπάλας, καθώς και η πίστα τύπου survivor, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στα παιδιά.

Η Δήμαρχος Σερρών, Βαρβάρα Μητλιάγκα, εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη μαζική συμμετοχή των μαθητών, τονίζοντας τη σημασία του αθλητισμού για την υγεία και την προώθηση αξιών όπως η ευγενής άμιλλα και η συνεργασία. «Ο αθλητισμός προάγει πανανθρώπινες αξίες και ιδανικά. Είναι υποχρέωσή μας να προωθήσουμε τον αθλητισμό στις νέες γενιές», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, ο Δήμος Σερρών τίμησε τον Ολυμπιονίκη Κώστα Φιλιππίδη για τις διακρίσεις του στο άλμα επί κοντώ. Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, Παναγιώτης Κεΐσογλου, του απένειμε μαρμάρινη πλακέτα με το έμβλημα της πόλης, που απεικονίζει τον θεό Στρυμώνα, αναγνωρίζοντας τη συμβολή του στον αθλητισμό.

Ο Δήμος Σερρών ευχαρίστησε θερμά όλους τους φορείς που συνέβαλαν στη διοργάνωση, συμπεριλαμβανομένου του Γυμναστικού Συλλόγου «Σέρρες ‘93», του ΤΕΦΑΑ Σερρών, καθώς και των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στη συμμετοχή των εθελοντών του Περιφερειακού Τμήματος Σερρών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, που στήριξαν με θέρμη το διήμερο των εκδηλώσεων.

Το «Αθλόραμα Στίβου» αποτελεί έναν θεσμό που προωθεί τον αθλητισμό στις νέες γενιές, συμβάλλοντας στην υγιή ανάπτυξη των παιδιών και στη διαμόρφωση μιας αθλητικής κουλτούρας στην πόλη των Σερρών.

 




Σέρρες | Αθλόραμα στίβου

Με μεγάλη επιτυχία και τη συμμετοχή περισσότερων από 850 μαθητών και μαθητριών πραγματοποιήθηκε η αθλητική εκδήλωση «Αθλόραμα Στίβου» στο Δήμο Σερρών. Οι μαθητές από τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα αθλήματα του κλασικού αθλητισμού και να γνωρίσουν τη μαγεία του στίβου.

Η διοργάνωση, που έλαβε χώρα στην πλατεία Κρονίου στις 27 Σεπτεμβρίου 2024, ήταν αφιερωμένη στην προώθηση του αθλητισμού και της υγιούς φυσικής δραστηριότητας. Τα αγωνίσματα περιλάμβαναν άλμα επί κοντώ, άλμα σε ύψος, άλμα σε μήκος, δρόμο ταχύτητας και με εμπόδια, ρίψη Vortex, ρίψη ιατρικής μπάλας και πίστα survivor, με τους μαθητές να συμμετέχουν με ενθουσιασμό.

Το «Αθλόραμα Στίβου» διοργανώθηκε από το Δήμο Σερρών σε συνεργασία με τον Γυμναστικό Σύλλογο «Σέρρες ΄93», το ΤΕΦΑΑ Σερρών, τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, και την εταιρεία «Metron αυτοματισμοί». Στόχος της διοργάνωσης ήταν να φέρει τους μαθητές σε επαφή με τα αθλήματα του κλασικού αθλητισμού, εμπνέοντας τους νέους να ασχοληθούν ενεργά με τον αθλητισμό.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Δήμος Σερρών βράβευσε τον Ολυμπιονίκη του άλματος επί κοντώ, Κώστα Φιλιππίδη, για την πολύχρονη προσφορά του στον ελληνικό αθλητισμό. Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, κ. Παναγιώτης Κεΐσογλου, παρέδωσε στον Ολυμπιονίκη μαρμάρινη πλακέτα που απεικονίζει τον θεό Στρυμώνα, σύμβολο της πόλης των Σερρών.

Ο Κώστας Φιλιππίδης, εκφράζοντας τη χαρά του για τη συμμετοχή του στην εκδήλωση, απηύθυνε λόγο προς τα παιδιά, προτρέποντάς τα να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. «Ο αθλητισμός, πέρα από τη φυσική υγεία και ευεξία που προσφέρει, προωθεί την συμφιλίωση και τον αλληλοσεβασμό μεταξύ των ανθρώπων», τόνισε ο Ολυμπιονίκης, ενθαρρύνοντας τα παιδιά να συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται σε υγιείς χώρους.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μέρος της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού και επιβεβαίωσε τη δέσμευση του Δήμου Σερρών να στηρίζει και να ενθαρρύνει τους νέους στον τομέα του αθλητισμού. Ο κ. Παναγιώτης Κεΐσογλου δήλωσε: «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια κουλτούρα αθλητισμού στην πόλη μας και να ενθαρρύνουμε τους μαθητές να ακολουθήσουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής, μυώντας τους στα αθλήματα του κλασικού αθλητισμού».

Η εκδήλωση προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών αξιωματούχων της περιοχής, όπως ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας, Υγείας και Πρόληψης, κ. Νάσος Παπαδόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Οικογένειας, Κοινωνικών Δομών και Αλληλεγγύης, κ. Νικόλαος Φρυδάς, και άλλοι. Η επιτυχημένη αυτή διοργάνωση αποτελεί μια υπόσχεση για μελλοντικές αθλητικές δράσεις που θα προωθήσουν τον αθλητισμό και τη σωματική άσκηση στην τοπική κοινωνία.