Αμυγδαλεώνας | Αντίθεση κατοίκων και Δήμου Καβάλας στην κατεδάφιση του πρώην αστυνομικού σταθμού

Πριν από λίγους μήνες, ο Δήμος Καβάλας ανακοίνωσε τη συμφωνία με την ΕΤΑΔ για την παραχώρηση του κτιρίου του πρώην αστυνομικού σταθμού Αμυγδαλεώνα, με σκοπό την αξιοποίησή του.

Οι κάτοικοι της περιοχής πρότειναν άμεσα τη μετατροπή του σε ΚΑΠΗ, ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της τοπικής κοινότητας.

Ωστόσο, λίγο πριν τις γιορτές, παρά τις επίσημες ανακοινώσεις, η ΕΤΑΔ εμφανίστηκε στο χωριό με πρόθεση να κατεδαφίσει το κτίριο. Η παρέμβαση του Δήμου και των κατοίκων σταμάτησε προσωρινά την ενέργεια αυτή, όμως η υπόθεση δεν έκλεισε. Χθες, η ΕΤΑΔ προχώρησε στην έκδοση οικοδομικής άδειας για την κατεδάφισή του, επιμένοντας στην αρχική της απόφαση.

Η στάση αυτή έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στους κατοίκους, οι οποίοι τονίζουν πως το κτίριο είναι σε ικανοποιητική κατάσταση και θα μπορούσε, με τις κατάλληλες παρεμβάσεις, να αξιοποιηθεί. Μάλιστα, δηλώνουν έτοιμοι να συμβάλουν με εθελοντική εργασία στην ανακαίνισή του, αρκεί να αποτραπεί η κατεδάφισή του και να αξιοποιηθεί προς όφελος της κοινότητας.




Ξεσπά η πλευρά της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής: «Μιλάνε δημόσια πολλοί χωρίς να ξέρουν»

«Όλοι βγαίνουν και βγάζουν γνωματεύσεις»

Αντιδρά η πλευρά της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής, ο οποίος κατηγορείται για τον βιασμό των ανήλικων παιδιών του. Ο δικηγόρος της 35χρονης γυναίκας, Γιάννης Μπαρκαγιάννης, μίλησε τη Δευτέρα στον Γιώργο Παπαδάκη και την καθημερινή εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα» και εστίασε στην ιδιότητα της εντολέως του ως θύματος βιασμών και σοβαρών βασανιστηρίων και όχι ως κατηγορούμενης.

Ο κ. Μπαρκαγιάννης διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός ότι πολλά πρόσωπα, τα οποία χαρακτήρισε αναρμόδια και στα οποία συμπεριέλαβε ψυχολόγους, παιδοψυχολόγους, δικηγόρους και αστυνομικούς, τοποθετούνται δημόσια για την ψυχική κατάσταση της συζύγου χωρίς να γνωρίζουν. «Όλοι βγαίνουν και βγάζουν γνωματεύσεις», σχολίασε χαρακτηριστικά.

«Οι τοποθετήσεις γίνονται χωρίς γνώση της υπόθεσης, με σκόρπιες πληροφορίες και αυτό είναι πρωτίστως εις βάρος των παιδιών», τόνισε ο δικηγόρος και πρόσθεσε ότι η πελάτισσά του εξετάζεται ως ύποπτη και όχι ως κατηγορούμενη, και ότι πάνω απ’ όλα υπήρξε θύμα ακραίας βίας εκ μέρους του αστυνομικού.

Όσον αφορά τους ισχυρισμούς του κατηγορούμενου ότι οι κατηγορίες επινοήθηκαν από τη σύζυγο, σχολίασε: «Αυτά είναι θεωρίες τις οποίες επικαλέστηκε ξανά στο παρελθόν, δεν έγιναν πιστευτές τότε και δεν θα γίνουν ούτε τώρα».

Ο κ. Μπαρκαγιάννης ανέφερε ότι πλέον η μεταχείριση της συζύγου θα κριθεί με βάση το αναμενόμενο πόρισμα της έκθεσης του ψυχιάτρου τον οποίο διόρισε η ανακριτική αρχή.




Εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής, που κατηγορείται ότι βίαζε τα παιδιά και τη σύζυγό του. Όπως αποκάλυψε το πρωί της Παρασκευής 13/12 ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας, «όσοι έχουν δει τις καταθέσεις έχουν τρελαθεί από αυτά που λένε τα παιδιά για τη μητέρα».

«Δεν φτάνουμε στο τέλος της υπόθεσης, αλλά τώρα άρχισαν να εξετάζονται τα ψυχιατρικά. Πρέπει να υπάρχει μεγάλη προσοχή, γιατί θα εξεταστεί από ψυχίατρο και ψυχολόγους και ο αστυνομικός», δήλωσε ο Σταύρος Μπαλάσκας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα».

Όπως, δε, τόνισε στόχος είναι «να φύγει από τη μέση και για αυτόν (τον 45χρονο) και για αυτή (τη σύζυγό του) το ενδεχόμενο να προβάλουν ψυχολογικά και ψυχασθενικά προβλήματα, ώστε να είναι πιο ήπια η αντιμετώπισή τους».

«Οποιοδήποτε ψυχιατρικό πόρισμα για τη μητέρα των παιδιών δεν αλλάζει τις πράξεις»

«Ενδεχομένως και να της εντοπιστούν ψυχικά ή ψυχιατρικά προβλήματα, θα είναι όμως τέτοιας φύσεως ώστε να μην επηρεάζουν την κρίση της για τη διάπραξη ποινικών αδικημάτων», δήλωσε ο Σταύρος Μπαλάσκας για τη μητέρα.

«Και να της βρουν κάτι, δεν θα είναι ο καταλύτης για τις πράξεις που έχει κάνει», τόνισε εξηγώντας πως οποιοδήποτε ψυχιατρικό πόρισμα για τη μητέρα των παιδιών δεν αλλάζει τις πράξεις.

«Έχουμε συμπλοκή στις δηλώσεις των παιδιών με τις δηλώσεις της μητέρας. Βγήκαν πολύ σοβαρά πράγματα από τις καταθέσεις. Όσοι έχουν δει τις καταθέσεις έχουν τρελαθεί από αυτά που λένε τα παιδιά για τη μητέρα», διαμήνυσε ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής.

«Για τον αστυνομικό δεν το συζητώ, είναι τελειωμένη υπόθεση, θα μπει μέσα ισόβια», υπογράμμισε.

www.newsbeast.gr

 



Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής: «Λέει ότι το ένα κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό»

«Είδαμε ένα περιβάλλον που αδιαφορούσε, δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά»

Αρνείται τα πάντα ο αστυνομικός της Βουλής που κατηγορείται ότι βίασε τα παιδιά του και την επίσης αστυνομικό σύζυγό του. Ο 45χρονος έχει προφυλακιστεί στην Τρίπολη και μάλιστα έκανε δηλώσεις σε τηλεοπτικά κανάλια μέσα από τη φυλακή.

Ο 45χρονος αστυνομικός και η 35χρονη σύζυγός του συνεχίζουν να αλληλοκατηγορούνται, προβάλλοντας διαφορετικές εκδοχές της φρίκης, την οποία συνεχίζουν να βιώνουν τα 5 ανήλικα παιδιά τους, για τα οποία οι Αρχές αναζητούν δομές να τα φιλοξενήσουν.

«Βρέθηκαν πολλά λάπτοπ, βρέθηκαν τάμπλετ, δύο κάμερες. Άρα θα πρέπει να δούμε τι περιέχουν οι συσκευές. Αυτός λέει ότι δεν κακοποίησε ποτέ τα παιδιά του, ότι η γυναίκα του είναι ψυχικά ασθενής. Λέει ότι το δεύτερο κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό», δήλωσε ο επίτιμος πρόεδρος των Αστυνομικών Νοτιοανατολικής Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ για την υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής.

«Είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο αδιαφορούσε»

«Σε όλες τις υποθέσεις της ενδοοικογενειακής βίας διαπιστώνουμε πάρα πολλά κενά. Πρώτον, είναι το κενό που αφήνει η άπειρη γραφειοκρατία στην οποία τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας καλούνται να είναι ψύχραιμα και να διαχειριστούν τις νέες καταστάσεις», δήλωσε παράλληλα στο Mega η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου.

«Ειδικά όταν υπάρχουν θύματα παιδιά, περιμένουμε από τους συγγενείς να τα αναλάβουν, γιατί τα παιδιά έχουν μεγάλη ανάγκη από σταθερότητα. Ωστόσο, όταν υπάρχουν τέτοια περιστατικά, θα πρέπει οι συγγενείς να βοηθήσουν πριν, στην πρόληψη. Εδώ δεν είδαμε κάτι τέτοιο, είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο δεν είχε ιδέα ή το οποίο αδιαφορούσε, οπότε δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά», είπε ακόμη.

Σύμφωνα με την ίδια, «βλέπουμε ένα περιβάλλον αρκετά συγχωνευτικό που κρύβονται μυστικά. Είναι λυπηρό ότι, ενώ έχουν συμβεί όλα αυτά, δεν υπάρχει ένας άνθρωπος στο συγγενικό περιβάλλον να ανοίξει τις φτερούγες του και να αγκαλιάσει αυτά τα πληγωμένα παιδιά».




Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής

«Είναι θέμα ωρών, ημερών, εβδομάδων το ένταλμα σύλληψης» για τη μητέρα και σύζυγο του αστυνομικού της Βουλής, ο οποίος προφυλακίστηκε και οδηγήθηκε στις φυλακές Τρίπολης, με την κατηγορία ότι βίαζε τα ανήλικα παιδιά του.

«Τα κορίτσια στις απόρρητες καταθέσεις τους και γενικότερα τα παιδιά τα αναφέρουν όλα μέσα: μαμά… αυτό με μένα, με το άλλο… Η μαμά, η μαμά και ο μπαμπάς με το τρίποδο και την κάμερα και μερικές φορές και με το κινητό, τα έγραφε. Και μετά έμπαινε και ο μπαμπάς στο παιχνίδι», εξήγησε σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας.

«Και όταν μιλάμε για οκτώ χρόνια συνεχή ποινικά αδικήματα, καταλαβαίνετε ότι δεν θα περάσει έτσι», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «αν κάποιος -που δεν πρέπει, που απαγορεύεται- δημοσιοποιήσει τις καταθέσεις των κοριτσιών, να ξέρετε ότι θα μαζέψουν πούλμαν από όλη την Ελλάδα και θα πάνε στην Τρίπολη», θέλοντας να πει ότι τα όσα περιγράφουν ξεπερνούν και την πιο νοσηρή σκέψη.

Παραδόθηκε στις Αρχές λάπτοπ, βρέθηκε η κάμερα

Σημειώνεται πως η έρευνα για τη σοκαριστική υπόθεση τόσο σε προανακριτικό όσο και σε ανακριτικό επίπεδο συνεχίζεται. Tο λάπτοπ, που είχε ζητήσει ο 45χρονος από τον μεγάλο του γιο να κρύψει, παραδόθηκε στην αστυνομία, όπου ειδικοί στα εγκληματολογικά εργαστήρια θα σπάσουν τους κωδικούς, για να διερευνηθούν τα αρχεία που περιέχει. Οι αρχές έχουν επίσης στην κατοχή τους ένα τάμπλετ και άλλα ψηφιακά πειστήρια, αναφέρουν πληροφορίες της ΕΡΤ.

Στο σπίτι – κολαστήριο έχουν βρεθεί το τρίποδο και η κάμερα που είχε περιγράψει ένα από τα ανήλικα παιδιά στους αστυνομικούς και βρίσκονται στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ, όπου επιχειρούν να ανασύρουν τι υλικό παιδικής πορνογραφίας υπάρχει, με τα παιδιά που βίωναν τον απίστευτο εφιάλτη σε αυτό το σπίτι.

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση, σε ένα από τα ανήλικα κορίτσια εντοπίστηκαν και ευρήματα σεξουαλικής κακοποίησης. Ο 45χρονος υποστηρίζει ότι πρόκειται για αυτοτραυματισμό.

Συνεχίζει να επιμένει ότι όλα αυτά είναι αποκύημα της φαντασίας της συζύγου του, της 32χρονου αστυνομικού, λέγοντας ότι πάσχει από διπολική διαταραχή. Και η γυναίκα «μπαίνει στο κάδρο» των ερευνών πλέον, γιατί για όλο αυτό το διάστημα δεν είχε μιλήσει στις αστυνομικές αρχές.

www.newsbeast.gr




Γ.Γ. Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ξάνθης | Χωρίς αναγνώριση ως επικίνδυνο, το επάγγελμα του αστυνομικού

«Σαράντα λεπτά την ώρα για την νυχτερινή εργασία στους Αστυνομικούς. Χωρίς αναγνώριση του επαγγέλματος του Αστυνομικού ως επικίνδυνο και με τον ίδιο τον Αστυνομικό να εξασφαλίζει τον εξοπλισμό για την προστασία του». Αυτό τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ξάνθης  Παναγιώτης Δροσίδης.

Σχετικά με τα κενά στις Αστυνομικές Διευθύνσεις της Περιφέρειας ο κ. Δροσίδης υποστήριξε πως «είναι πάνω από 100, καθώς δεν γίνεται αναπλήρωση όσων συνταξιοδοτούνται και επι πλέον γίνεται διαρκώς αφαίμαξη προσωπικού προς τα μεγάλα αστικά κέντρα, τα νησιά και τα αεροδρόμια».

Για τη νυχτερινή αποζημίωση απέστειλαν απάντηση οι Ενώσεις Αστυνομικών Υπαλλήλων Ροδόπης, Ορεστιάδας, Ξάνθης, Καβάλας λέγοντας πως η κυβέρνηση κοστολογεί τις ζωές τους για 40 λεπτά του ευρώ και  «θα πάρει την απάντηση όταν θα έλθει η ώρα», ζητώντας επιτακτικά την αναγνώριση ως επικίνδυνου του επαγγέλματος του Αστυνομικού.

Σύνταξη: Βασιλική Μαχαίρα

Πηγή : ertnews.gr




Ο Δήμαρχος Θάσου για την απόφαση ενίσχυσης του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου

Σε συνέχεια της απόφασης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας για την ενίσχυση του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου με πέντε αστυνομικούς από τις 12 Ιουλίου 2024 και για δύο μήνες, ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, δήλωσε:

«Ευχαριστούμε τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, και το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας που ανταποκρίθηκαν στο πρόβλημα της έλλειψης της αναγκαίας αστυνομικής δύναμης στο νησί της Θάσου και ικανοποίησαν το δίκαιο αίτημα του Δήμου Θάσου και της τοπικής κοινωνίας για άμεση ενίσχυση της αστυνομικής δύναμης κατά την καλοκαιρινή – τουριστική περίοδο.

Ευχαριστούμε θερμά τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου και Βουλευτή Ν. Καβάλας, Νικόλαο Παναγιωτόπουλο, ο οποίος μας ενημέρωσε για την εξέλιξη και ικανοποίηση του αιτήματός μας ύστερα από παρέμβασή του.

Το πρόβλημα της έλλειψης αναγκαίας αστυνομικής δύναμης στο νησί της Θάσου είναι υπαρκτό και μεγιστοποιείται κατά την καλοκαιρινή – τουριστική περίοδο, όταν ο πληθυσμός της Θάσου πολλαπλασιάζεται από τους επισκέπτες. Πάγιο αίτημά μας είναι η επαρκής στελέχωση του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου με το αναγκαίο προσωπικό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».




Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με τον Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου

Σήμερα, Παρασκευή 26 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και του Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου Αστυνόμου Α΄ κ. Στυλιανού Ψαρογιάννη, παρουσία της Αντιπροέδρου του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου κας. Φωκά Λαμπρινής.

Κατά την συνάντηση επιβεβαιώθηκε η συνέχιση της αγαστής συνεργασία μεταξύ του Δήμου Θάσου και της Αστυνομική Αρχής της Θάσου.

Μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την προετοιμασία, ενόψει της τρέχουσας τουριστικής περιόδου και της επικείμενης έλευσης των επισκεπτών, ενώ από τον Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου τέθηκε το θέμα της έλλειψης της αναγκαίας αστυνομικής δύναμης τόσο στο Αστυνομικό Τμήμα της Θάσου όσο και στον Αστυνομικό Σταθμό Λιμεναρίων και ζητήθηκε η παρέμβαση του Δημάρχου.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:

«Η συνεργασία μεταξύ του Δήμου Θάσου και της Αστυνομικής Αρχής της Θάσου, είναι και θα συνεχίσει να είναι άριστη και διαρκής.

Ο Δήμος της Θάσου, όπως έχει πράξει και στο παρελθόν, θα συνεχίσει να συνεισφέρει με κάθε τρόπο, στα πλαίσια των δυνατοτήτων του, για την απρόσκοπτη λειτουργία της Αστυνομικής Αρχής του τόπου μας, προς όφελος της ασφάλειας των κατοίκων και των επισκεπτών του». 




ΚΑΒΑΛΑΤελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Αστυνομικού Διευθυντή Καβάλας

Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης παραλαβης της διοίκησης της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καβάλας, όπου απο την θέση αποχώρησε ο κ. Γιαννής Καραμανλής, ο οποίος πλέον είναι Αστυνομικός Διευθυντής της Περιφέρειας ΑΜ-Θ ενω την θέση του ανέλαβε ο κ. Κωνσταντίνος Σιμούδης.
Μιλώντας ο κ. Καρμανλής ευχήθηκε στον νεό αστυνομικό διευθυντή της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, καλή θητεία ενω εκάνε και έναν απολογισμό της δικής του θητείας στην πολή της Καβάλας. Ενω απο την πλευτά του ο και κ. Σιμούδης, ευχήθηκε στον κ. Καραμανή για την νέα του θητεία σε μια θέση πιο απαιτιτική πλέον.

 

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί οτι το παρόν στην εκδηλώση έδωσαν φορείς της Π.Ε Καβάλας δίνοντας θερμά συγχαριτήρια στον κ. Καραμανή και στον κ. Σιμούδη.




Τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Αστυνομικού Διευθυντή Καβάλας

Την Τετάρτη 7-2-2024 στο Αστυνομικό Μέγαρο Καβάλας, πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Αστυνομικού Διευθυντή Καβάλας.

Ο νέος γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Ιωάννης ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ στο πλαίσιο της τελετής παρέδωσε τα καθήκοντα του στον νέο Αστυνομικό Διευθυντή Καβάλας Κώστα Σιμούδη.

Το παρών στην τελετή έδωσαν αρκετοί τοπικοί φορείς αλλά και ο Μητροπολίτης Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου Στέφανος.




Τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή ΑΜ-Θ

Το Σάββατο 3-2-2024 στο Αστυνομικό Μέγαρο Κομοτηνής, πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγος Ιωάννης ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ στο πλαίσιο της τελετής ανέλαβε τα καθήκοντα του από τον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Πασχάλη ΣΥΡΙΤΟΥΔΗ.

Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμων, ο κ. Νικόλαος Ευκαρπίδης ως εκπρόσωπος του  Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, ο κ. Θεμιστοκλής Τζενετίδης ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Κομοτηνής, ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Αρμενίων κ. Σαγντζιαν Χοβαννές, ο Σοφολογιώτατος Μουφτής Κομοτηνής κ. Τζιχάτ Χαλήλ, ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος, ο Ανώτερος Διοικητής Φρουράς Κομοτηνής και Διοικητής της 29ης Ταξιαρχίας (ΠΖ), Ταξίαρχος Ανέστης Ελευθεριάδης, oΔιοικητής της 21ης Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας (ΧΧΙ ΤΘΤ), Ταξίαρχος Κωνσταντίνος Αλεξανδρής και ο Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αρχιπύραρχος Σπυρίδων Κούτρας.

Επιπλέον, παρέστησαν οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Αστυνομίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο Διοικητής της Σχολής Αστυφυλάκων, εκπρόσωποι των Συνδικαλιστικών Ενώσεων και των Ενώσεων της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης, Απόστρατοι Αξιωματικοί του Σώματος, Αξιωματικοί και λοιπό αστυνομικό και πολιτικό προσωπικό των αστυνομικών υπηρεσιών της Γενικής, καθώς επίσης συγγενείς και φίλοι του Υπαρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας και του νέου Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στο πλαίσιο της τελετής πραγματοποίησαν ομιλίες ο Υπαρχηγόςτης Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγος Πασχάλης Συριτούδης, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Υποστράτηγος Ιωάννης Καραμανλής,ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμων,ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος και ο πρώην Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούκουρας.

Κατά τη διάρκεια της τελετής, ο Υπαρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγος Πασχάλης ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ απένειμε αναμνηστικές πλακέτες στον Ταξίαρχο ε.α. Ευάγγελο ΓΚΙΚΑ, στον Ταξίαρχο ε.α. Χρήστο ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ, στον Ταξίαρχο ε.α. Αθανάσιο ΣΕΡΤΗ, στον Ταξίαρχο ε.α Πασχάλη ΓΙΩΡΗ, στον Ταξίαρχο ε.α. Κωνσταντίνο ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗ, για την πολύτιμη προσφορά τους στην Ελληνική Αστυνομία.

Ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος και ο πρώην Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούκουρας απένειμαν αναμνηστικές πλακέτες στον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγο Πασχάλη Συριτούδη.

Ακολούθως, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγος Ιωάννης Καραμανλής απένειμε αναμνηστική πλακέτα, στον απερχόμενο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ως ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης του πολύπλευρου, ουσιαστικού και αποτελεσματικού έργου που επιτέλεσε, τα τελευταία τέσσερα χρόνια, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Τέλος, ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής Κωνσταντίνος ΠΑΝΤΑΖΗΣ εκπροσωπώντας το προσωπικό του Επιτελείου της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, προσέφερε συμβολικό δώρο στον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Πασχάλη Συριτούδη.

https://youtu.be/mIE2-Ritwqc




Προάγονται στο βαθμό του Αστυνομικού Διευθυντή οι Κ. Σιμούδης- Μ. Καρακολίδης

Καθώς οι κρίσεις στην Ελληνική Αστυνομία συνεχίζονται, οι Κώστας Σιμούδης και Μίλτος Καρακολίδης προήχθησαν στο βαθμό του Αστυνομικού Διευθυντή.

Ο κ. Σιμούδης είναι στο επιτελείο της Διεύθυνσης ως Υποδιευθυντής κι ο κ. Καρακολίδης διοικητής του Τμήματος.




Συντετριμμένοι οι συγγενείς του αστυνομικού που σκοτώθηκε σε καταδίωξη | «Ποιος θα μου τον φέρει πίσω;» λέει ο πατέρας του

Δύσκολες στιγμές περνούν οι συγγενείς του 29χρονου αστυνομικού, που σκοτώθηκε σε καταδίωξη στον Ασπρόπυργο. «Ποιος θα μου τον φέρει πίσω;» ρωτά ο πατέρας του, μη μπορώντας να δεχτεί αυτό που συνέβη στον γιο του.

«Δεν μπορώ να πω τίποτα τώρα. Τι να πω τώρα για το παιδί μου; Πού θα βρω τρόπο να ζήσω; Ποιος θα μου φέρει το παιδί μου πίσω;» ανέφερε συγκλονισμένος ο πατέρας του 29χρονου, όπως μετέδωσε το Star.

Στη γειτονιά του Χρήστου στα Δεμένικα Πατρών τα τραγικά νέα έπεσαν σαν κεραυνός εν αιθρία και κανείς δεν μπορεί να πιστέψει ότι έφυγε ξαφνικά τόσο νέος από τη ζωή ο χαμογελαστός πάντα 29χρονος.

«Ήθελε να γίνει αστυνομικός από τότε που ήταν μικρός»

Ο ειδικός φρούρος, όπως αποκαλύπτουν δικοί του άνθρωποι, ήθελε να γίνει αστυνομικός από τότε που ήταν μικρός και είχε ως πρότυπο τον μεγαλύτερό του αδελφό, που υπηρετεί στην Πάτρα.

Οι γονείς του τού έλεγαν να πάει στην πυροσβεστική υπηρεσία, αλλά δεν μπορούσαν με τίποτα να τον μεταπείσουν. Τελικά, όμως, το παιδικό του όνειρο, που έγινε πραγματικότητα, κατέληξε σε εφιάλτη.

«Ήταν το καλύτερο παιδί» αναφέρει η σύντροφός του

«Ήταν το καλύτερο παιδί ο Χρήστος, το καλύτερο…» ανέφερε με τρεμάμενη φωνή η σύντροφός του, η οποία προσπαθεί να συνειδητοποιήσει το τραγικό χτύπημα της μοίρας, όπως μετέδωσε το Star.

«Είμαι με την οικογένεια του αυτή τη στιγμή» πρόσθεσε.

Το χρονικό της τραγωδίας

Όλα ξεκίνησαν περίπου στις 04:00 τα ξημερώματα της Δευτέρας (28/12), όταν το κέντρο της Άμεσης Δράσης έλαβε κλήση για απόπειρα κλοπής οχήματος από την περιοχή της Νίκαιας.

Στο σημείο έφτασαν αστυνομικές δυνάμεις και διαπίστωσαν ότι στο περιστατικό εμπλέκονται δύο ΙΧ αυτοκίνητα, ένα εκ των οποίων διέφυγε αμέσως, ενώ το δεύτερο έμεινε λίγο πιο πίσω. Το αποτέλεσμα ήταν να ξεκινήσει καταδίωξη με περιπολικά και μοτοσικλέτες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., η οποία κατέληξε στην Εθνική Οδό.

Φτάνοντας στο ύψος του Ασπρόπυργου και συγκεκριμένα κοντά στη λίμνη Κουμουνδούρου, ο οδηγός του «υπόπτου» οχήματος πραγματοποίησε έναν επικίνδυνο ελιγμό, με αποτέλεσμα ένα περιπολικό να φρενάρει απότομα, ο οδηγός της μοτοσικλέτας να μην προλάβει να κάνει το ίδιο και να προσκρούσει πάνω του.

Το αποτέλεσμα ήταν ο 29 ετών αστυνομικός της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. να τραυματιστεί σοβαρά και να μεταφερθεί στο «Θριάσιο» νοσοκομείο, όπου κατέληξε λίγη ώρα αργότερα, ενώ ένας δεύτερος αστυνομικός δίνει μάχη για τη ζωή του. Η κατάσταση του τραυματία αστυνομικού θεωρείται από τους γιατρούς ιδιαιτέρως σοβαρή, καθώς φέρει πολλαπλά κατάγματα και αιμάτωμα. Έτσι αποφασίστηκε η μεταφορά του από το Θριάσιο στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών.




Καβάλα | Παράκληση στον Άγιο Αρτέμιο για ταχύτερη ανάρρωση του 31χρονου αστυνομικού

Χωροστατούντος του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλεως Θάσου κ.κ. Στεφάνου πραγματοποιήθηκε στην είσοδο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καβάλας παράκληση στον Άγιο Αρτέμιο έτσι ώστε να αναρρώσει γρήγορα ο 31χρονος αστυνομικός που τραυματίστηκε σοβαρά στα επεισόδια του Ρέντη στην Αθήνα.




Απολογείται ο 18χρονος για τον τραυματισμό του αστυνομικού στου Ρέντη «Σκανάρουν» σύνδεσμο στα δυτικά προάστια οι Αρχές

Την πόρτα του ανακριτή αναμένεται να περάσει σήμερα, Πέμπτη (14/12) ο 18χρονος συλληφθείς για τον τραυματισμό του αστυνομικού, που έχει ομολογήσει ότι πέταξε τη ναυτική φωτοβολίδα κατά τη διάρκεια των επεισοδίων στου Ρέντη.

Οι έρευνες των Αρχών συνεχίζονται, με τους αστυνομικούς να «σκανάρουν» σύνδεσμο στα δυτικά προάστια. Παράλληλα, στα χέρια του 18χρονου βρέθηκε πυρίτιδα. Το αποτέλεσμα του τεστ επιβεβαιώνει τα όσα υποστήριξε ο νεαρός, δηλαδή ότι χρησιμοποίησε φωτοβολίδα το συγκεκριμένο βράδυ.

Το βράδυ των επεισοδίων στο γήπεδο μαζί με τον 18χρονο ήταν και ο μικρότερος αδερφός του. Σύμφωνα με τα όσα είπε στους αστυνομικούς ο 16χρονος, προσπάθησε να πείσει τον αδελφό του να μην ακολουθήσει τους υπόλοιπους οπαδούς, καθώς φοβήθηκε πως θα γίνουν επεισόδια. Σήμερα, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, κλήθηκε να δώσει εκ νέου απαντήσεις.

Η Ασφάλεια για τον εντοπισμό του «καθοδηγητή» της επίθεσης κατά των αστυνομικών επικεντρώνεται σε σύνδεσμο οπαδών μεγάλου συλλόγου στα δυτικά προάστια και συγκεκριμένα σε νεαρό συνδεσμίτη με πλούσιο παρελθόν σε θέματα αθλητικής βίας.

Σεσημασμένοι χούλιγκαν στη «μαύρη λίστα» της Αστυνομίας

Τουλάχιστον 30 περιστατικά οπαδικής βίας από το 2007 και τη δολοφονία του Μιχάλη Φιλόπουλου στην Παιανία μέχρι και σήμερα περιλαμβάνει ο φάκελος που κατέθεσαν ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη και ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού.

Μεταξύ άλλων θα ερευνηθεί το μαχαίρωμα νεαρής φιλάθλου από χούλιγκαν αντίπαλης ομάδας το 2019. Θα ερευνηθούν παράλληλα εμπρηστικές δηλώσεις μελών συνδέσμων και παραγόντων, υποθέσεις καταγγελλόμενων απειλών και ξυλοδαρμών δημοσιογράφων αλλά και ξυλοδαρμοί διαιτητών.

Περίπου οι μισοί από τη λίστα των 200 ατόμων είναι σεσημασμένοι. Έχουν απασχολήσει μεταξύ άλλων για αδικήματα, που σχετίζονται με ναρκωτικά, σωματικές βλάβες, εκβιασμούς ακόμα και συμβόλαια θανάτου.




Πατέρας αστυνομικού που τραυματίστηκε στα επεισόδια στου Ρέντη: «Είναι άδικο να χαθεί το παλικάρι μου»

Σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση παραμένει στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας ο 31χρονος αστυνομικός, ενώ οι Αρχές έχουν προχωρήσει στη σύλληψη ενός 18χρονου, ο οποίος φέρεται να ομολόγησε πως ήταν εκείνος που εκτόξευσε τη ναυτική φωτοβολίδα, που τον τραυμάτισε σοβαρά, κατά τη διάρκεια των επεισοδίων στου Ρέντη.

Την ίδια στιγμή οι Αρχές αναζητούν τον ηθικό αυτουργό της επίθεσης, ένα άτομο που παραμένει άγνωστο, κατά του οποίου, ωστόσο, έχει ασκηθεί δίωξη. Πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για άτομο ηλικίας 35 έως 40 ετών και φέρεται να είναι επικεφαλής της ομάδας, που προκάλεσε την επίθεση.

«Πρέπει να ταυτοποιηθούν όλα τα άτομα της ομάδας, που επιτέθηκαν στους αστυνομικούς. Σύμφωνα και με τα λεγόμενα του 18χρονου, επιβεβαιώνεται ότι μία ομάδα εξήλθε από το γήπεδο, εφοδιάστηκε από άλλα άτομα εκτός γηπέδου αντικείμενα, τα οποία εκσφενδόνισαν κατά των αστυνομικών δυνάμεων και ξαναμπήκαν στο γήπεδο», είπε στο Mega η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. Κωνσταντίνα Δημογλίδου.

«Είναι άδικο να χαθεί το παιδί μου»

Για τη μάχη που δίνουν οι γιατροί, για να κρατήσουν στη ζωή τον 31χρονο αστυνομικό, μίλησε στο MEGA ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννακός.

«Οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου από την πρώτη στιγμή, παρότι δεν εφημέρευε, κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους, για να τον σώσουν. Το έχουν πάρει προσωπικά απέναντι στην τυφλή οπαδική βία. Πολλές φορές μας έχουν μεταφέρει στα νοσοκομεία νεκρούς και τραυματίες από τυφλή οπαδική βία, πάντα ακούμε ότι θα πάρουν μέτρα και τελικά, ας μου επιτραπεί αυτή η έκφραση, αυτά τα τσογλάνια επικρατούν και μολύνουν τον αθλητισμό», είπε.

Μάλιστα, ο κ. Γιαννακός συνομίλησε με τον πατέρα του 31χρονου αστυνομικού, ο οποίος του είπε: «είναι άδικο να χαθεί το παιδί μου, το παλικάρι μου» και ζήτησε από το νοσηλευτικό προσωπικό να κάνει τα αδύνατα δυνατά, για να τον κρατήσει στη ζωή.

Πώς έφτασαν οι Αρχές στα ίχνη του 18χρονου

Ο 18χρονος δράστης του σοβαρού τραυματισμού με φωτοβολίδα του αστυνομικού των ΜΑΤ ανέφερε από την πρώτη στιγμή ότι είχε τραυματίσει αστυνομικό κι αυτό ήταν η κρίσιμη παράμετρος, που οδήγησε τους αξιωματικούς της Ασφάλειας Αττικής στη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Την εμπλοκή του 18χρονου στην επίθεση κατέδειξαν σε καταθέσεις τους τουλάχιστον άλλοι 4-5 χούλιγκαν, που είχαν αντιληφθεί τη δράση του ή είχαν ακούσει τις εκ των υστέρων αναφορές του.

Ο 18χρονος φέρεται να ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς πως ένας μεγαλύτερος του έδωσε τη ναυτική φωτοβολίδα και του έδειξε πώς να την ενεργοποιήσει, καθώς ο ίδιος δεν γνώριζε πώς να το κάνει ούτε πώς να την πετάξει.

«Εγώ δεν γνώριζα πώς να την χρησιμοποιώ και το άτομο αυτό μου έδειξε πώς να την χρησιμοποιήσω. Έριξα σε ευθεία βολή τη φωτοβολίδα, χτύπησε πρώτα στο οδόστρωμα και στη συνέχεια καρφώθηκε στον μηρό του αστυνομικού. Εκείνος έπεσε στο έδαφος. Αμέσως μετά επέστρεψα στο γήπεδο».

Την έριξε ευθεία βολή, η φωτοβολίδα έκανε γκελ στο οδόστρωμα και κατέληξε στο πόδι του αστυνομικού. «Είδα τον αστυνομικό να πέφτει κάτω», παραδέχτηκε.

«Εκείνο το βράδυ ήμουν μέσα στο γήπεδο. Βγήκαμε έξω μια ομάδα περίπου 100 ατόμων. Εκεί υπήρχε ένα πρόσωπο που φορούσε κουκούλα full face. Μας έδωσε φωτοβολίδες, μολότοφ, πέτρες και ξύλα και μας είπε να επιτεθούμε στους αστυνομικούς».