Ομόνοια: Ο αστυνομικός που τραυματίστηκε είναι ο ίδιος που πήγε να παρασύρει ο Μάστορας

Δύο στα δύο για τον αστυνομικό που τραυματίστηκε τα ξημερώματα στην Ομόνοια από μεθυσμένο οδηγό που δεν σταμάτησε στο σήμα του, αφού είναι ο ίδιος που παραλίγο να παρασύρει προ ημερών και ο γνωστός τραγουδιστής.

Στο ίδιο έργο θεατής βρέθηκε αστυνομικός της Ομάδας Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων, όταν τα ξημερώματα της Παρασκευής (7/2) μεθυσμένος οδηγός δεν σταμάτησε σε μπλόκο της τροχαίας για αλκοτέστ με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει σοβαρά στο πόδι.

Πριν λίγες ημέρες, ο ίδιος αστυνομικός, στο ίδιο σημείο, λίγο έλειψε να παρασυρθεί από το αυτοκίνητο του Χρήστου Μάστορα, όταν ο τραγουδιστής είχε κάνει έναν απότομο ελιγμό αναπτύσσοντας ταχύτητα, κινούμενος προς το μέρος αστυνομικού.

Όπως είπε ο Σταύρος Μπαλάσκας στην εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα”, ο συγκεκριμένος αστυνομικός βρισκόταν στο ίδιο μπλόκο που τα ξημερώματα της Δευτέρας έκαναν σήμα στον Χρήστο Μάστορα, ως ένα από τα στελέχη της ΟΕΠΤΑ που είναι επιφορτισμένοι να βρίσκονται σε κεντρικά σημεία και να πραγματοποιούν ελέγχους για αλκοτέστ.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το νέο περιστατικό συνέβη στις 03:45 τα ξημερώματα όταν ένας νεαρός επιχείρησε να διαφύγει με αποτέλεσμα να πατήσει το πόδι ενός αστυνομικού, ο οποίος μπήκε μπροστά στο όχημα για να τον σταματήσει.

Αμέσως ξεκίνησε καταδίωξη και τελικά μερικά μέτρα παρακάτω, στην οδό Δεληγιάννη, κοντά στα γραφεία του ΟΣΕ και στην Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, ακινητοποιήθηκε το όχημα του. Ο 23χρονος οδηγός υπεβλήθη σε αλκοτέστ το οποίο έδειξε ότι ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ και είχε ξεπεράσει το ανώτατο όριο, δηλαδή πάνω από 0,60.

Υπενθυμίζεται πως σε βάρος του Χρήστου Μάστορα ασκήθηκε τη Δευτέρα (03/02) ποινική δίωξη για τα πλημμελήματα της επικίνδυνης οδήγησης και της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ σε βαθμό πλημμελήματος, με τον τραγουδιστή να αρνείται ότι πήγε να ξεφύγει από μπλόκο. Η δίκη του αναβλήθηκε για τις 19 Φεβρουαρίου.

Πηγή:news247.gr

 




Πώς η 37χρονη αστυνομικός εμπλέκεται στην «προστασία» των οίκων ανοχής

Ρόλο-κλειδί σε κύκλωμα το οποίο πουλούσε προστασία σε οίκους ανοχής, καζίνο και λέσχες μέσω εταιρείας σεκιούριτι που είχαν ιδρύσει φέρεται να είχε η 37χρονη ένστολη που είχε βραβευτεί και ως «αστυνομικός της χρονιάς» και είχε αποσπάσει επίσης πληθώρα άλλων διακρίσεων.

Η έρευνα του Εσωτερικών Υποθέσεων για τη 37χρονη αστυνομικό που υπηρετούσε στην Υποδιεύθυνση Ανηλίκων, και όπως δείχνουν τα στοιχεία ήταν ένας από τους συνδέσμους που είχε το κύκλωμα, δίνοντας ζωτικής σημασίας πληροφορίες στους «εγκεφάλους», συνεχίζεται.

Στο παρελθόν η ένστολη έχει υπηρετήσει στην Υπηρεσία Εγκλημάτων κατά της Ιδιοκτησίας, στην Αθλητική Βία αλλά και στην Οικονομική Αστυνομία, ενώ ερευνάται και η δράση της την περίοδο που βρισκόταν αποσπασμένη στη Μύκονο.

Η 37χρονη φέρεται να είχε αναπτύξει στενές σχέσεις και με στελέχη της Greek Mafia δίνοντάς τους ζωτικής σημασίας πληροφορίες και είχε βραβευτεί 8 φορές.

Οι 8 βραβεύσεις της αστυνομικού

  • 13/01/2016: Έπαινος για εξάρθρωση και σύλληψη εγκληματικής οργάνωσης
  • 17/05/2016: Έπαινος
  • 04/10/2016: Έπαινος
  • 05/05/2017: Έπαινος
  • 15/05/2017: Ηθική Αμοιβή της Ευαρέσκειας
  • 14/01/2019: Βράβευση ως «αστυνομικός της χρονιάς»
  • 19/04/2024: Παρασημοφόρηση, Χρυσός Σταυρός Τάγματος του Φοίνικα
  • 22/06/2024: Παρασημοφόρηση, Μετάλλιο αστυνομικής αξίας

Την Τετάρτη 15/1 αλλά και την Πέμπτη 16/1 αναμένεται να απολογηθούν οι 19 συλληφθέντες, ανάμεσά τους 11 αστυνομικοί, οι οποίοι συμμετείχαν στο κύκλωμα, τα κέρδη του οποίου υπολογίζεται ότι υπερβαίνουν τα 85 εκατ. ευρώ.

«Κατηγορείται ότι διευκόλυνε το κύκλωμα»

«Η έρευνα των Εσωτερικών Υποθέσεων δεν ξεκίνησε μία εβδομάδα πριν από τις συλλήψεις. Όταν ασχοληθεί με ένα πρόσωπο ή με πρόσωπα η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων κάνει πολύμηνη έρευνα ακριβώς για να υπάρξουν στοιχεία. Προφανώς και κάθε κατηγορούμενος έχει το δικαίωμα να υποστηρίξει τον εαυτό του μέχρι την τελευταία στιγμή, δεν έχει καταδικαστεί κάποιος. Αναμένουμε τις απολογίες τους Τετάρτη και Πέμπτη», επεσήμανε μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Κωνσταντία Δημογλίδου.

«Υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα που βρέθηκαν στην οικία του καθενός, βρέθηκαν αρκετά χρήματα, υπάρχουν συνομιλίες και συναντήσεις των αστυνομικών με τα μέλη του κυκλώματος, υπάρχει άσκηση ποινικής δίωξης από τον αρμόδιο εισαγγελέα που προφανώς θεώρησε, με τα στοιχεία που έχει στα χέρια του, ότι μπορεί να ασκήσει αυτήν τη δίωξη», σημείωσε.

«Από εκεί και πέρα θα κληθεί να απολογηθεί και η αξιωματικός και οι υπόλοιποι αστυνομικοί, όπως και τα μέλη του κυκλώματος, και να εξηγήσει για όλα αυτά για τα οποία κατηγορείται. Βρέθηκαν χρήματα και έγγραφα τα οποία δεν δικαιολογούνται να βρίσκονται στα χέρια της και με τον τρόπο που βρέθηκαν. Μάλιστα, τα χρήματα ήταν τμηματικά μέσα σε φακέλους, όπως επίσης υπήρχαν σημειώσεις από την προηγούμενη υπηρεσία της, τις οποίες δεν έπρεπε να κατέχει», συμπλήρωσε.

«Κατηγορείται ότι διευκόλυνε το κύκλωμα. Υπήρχε επικοινωνία και με τα αρχηγικά μέλη της συγκεκριμένης εγκληματικής οργάνωσης. Αυτή η κοπέλα ερευνάται τον τελευταίο χρόνο. Δεν σημαίνει ότι σε όλη της την υπηρεσιακή ζωή έχει διαπράξει αδικήματα. Η επικοινωνία της με το κύκλωμα φαίνεται τον τελευταίο χρόνο. Από την έρευνα των αστυνομικών δεν προκύπτει εμπλοκή ούτε πολιτικών προσώπων ούτε ανώτατων αξιωματικών», υπογράμμισε κλείνοντας.

www.newsbeast.gr




Απολογείται σήμερα ο αστυνομικός – βιαστής των παιδιών του

Η ώρα της πρώτης απολογίας έχει έρθει σήμερα για τον αστυνομικό της σοκαριστικής υπόθεσης του συνεχόμενου ενδοοικογενειακού βιασμού των ίδιων του των παιδιών.

Συγκεκριμένα, ο ανακριτής αναμένεται να μεταβεί στο 414 Στρατιωτικό Νοσοκομείο όπου ο κατηγορούμενος νοσηλεύεται φρουρούμενος καθώς επικαλείται ψυχολογικά προβλήματα.

Εναντίον του έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για βιασμό κατ’ εξακολούθηση, βιασμό ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή κατάχρηση ανηλίκου από το οικείο κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή, ενδοοικογενειακή μεθοδευμένη σωματική βλάβη κατά ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή και άλλα αδικήματα.

Δεν αποκλείεται να κληθεί να καταθέσει και ο μεγαλύτερος γιος του, στο πλαίσιο της ανακριτικής διαδικασίας, ενώ η σύζυγος εξακολουθεί να υποστηρίζει ότι ο φόβος την ανάγκαζε να δέχεται όλες αυτές τις κακοποιήσεις τόσο της ίδιας όσο και των παιδιών της.

Οι φρικιαστικές λεπτομέρειες της υπόθεσης που έρχονται στο φως της δημοσιότητας προκαλούν ανατριχίλα. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι βιασμοί των παιδιών φέρονται να επιβεβαιώνονται μέσω ιατροδικαστικών ευρημάτων αλλά και από τις καταθέσεις τους.

Τα παιδιά παραμένουν στην παιδιατρική κλινική δημόσιου νοσοκομείου, καθώς έχει αφαιρεθεί προσωρινά η επιμέλεια από τους γονείς τους.

Μεγάλη βαρύτητα δίνουν οι αξιωματικοί που έχουν αναλάβει την υπόθεση στην κατάθεση του 14χρονου αγοριού, που σύμφωνα με πληροφορίες, ο 45χρονος φέρεται να το εξανάγκαζε να ασελγεί στις αδελφές του και με τη μητέρα του.

Το αγόρι, μάλιστα, το 2020, σε ηλικία 10 ετών, έπεσε από το μπαλκόνι του τρίτου ορόφου και σώθηκε από την τέντα του πρώτου ορόφου.

Μετά από αυτές τις εξελίξεις ερευνάται αν είχε επιχειρήσει να βάλει τέλος στη ζωή του.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, από την πρώτη στιγμή της καταγγελίας, προσπαθούσε μέσω του 14χρονου γιου του να κάνει τα παιδιά του να σωπάσουν και να μην πουν τίποτα για όσα περνούσαν μέσα στο σπίτι τους.

Εκπρόσωπος τύπου της ΕΛ.ΑΣ.: «Τα παιδιά ανέφεραν σεξουαλική κακοποίηση και από τους δύο γονείς»

Για την υπόθεση του αστυνομικού μίλησε η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. Κωνσταντία Δημογλίδου.

Η κ. Δημογλίδου ανέφερε ότι η σύζυγος του αστυνομικού αντιμετωπίζεται ως θύμα χρόνιας κακοποίησης, σεξουαλικής και σωματικής.

Όπως η ίδια είπε σε τηλεοπτικά κανάλια: «Δεν γνωρίζω αν κατά τη διάρκεια της ανάκρισης προκύψει κάτι σε βάρος της και ασκηθεί σε βάρος της δίωξη για οποιοδήποτε αδίκημα, γιατί η ίδια αναφέρει ότι συμμετείχε ουσιαστικά σε κάποιες πράξεις σε βάρος των παιδιών».

«Όλα όσα αναφέρει η μητέρα στην καταγγελία της δυστυχώς τα επιβεβαιώνουν και τα παιδιά. Μιλάμε για εκτεταμένη κακοποίηση από μικρή ηλικία και από τους δυο γονείς. Ξεκαθαρίζω ότι η μητέρα ουσιαστικά αναφέρει ότι με τη βία την προέτρεπε και την εξανάγκαζε ο άνθρωπος αυτός σε ασελγείς πράξεις και το επιβεβαιώνουν τα παιδιά με τις καταθέσεις τους», υπογράμμισε στη συνέχεια.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι «δεν γνωρίζουμε πόσο ψυχικά δυνατή ήταν αυτή η γυναίκα όλη την περίοδο της ζωής της με αυτόν τον άνθρωπο, για να αντισταθεί σε αυτά που την εξανάγκαζε να πράξει, ενώ ταυτόχρονα σημείωσε πως δεν υπήρχε η παραμικρή ένδειξη από την επαγγελματική παρουσία της στην Υπηρεσία ότι βίωνε έναν τέτοιον εφιάλτη».

«Παρόλο που αυτή η γυναίκα κινούταν καθημερινά ανάμεσα σε αστυνομικούς, φυσικά και θα μπορούσε ανά πάσα ώρα και στιγμή να ζητήσει βοήθεια, γνώριζε κι η ίδια ως αστυνομικός τις διαδικασίες, δυστυχώς όμως δεν απευθύνθηκε ποτέ στην Αστυνομία ούτε σε κάποιο οικείο της πρόσωπο για να μεταφερθεί η πληροφορία ότι κάτι συμβαίνει», είπε η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ.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Νοσηλεία και για την σύζυγό του σε ψυχιατρική κλινική

Πληροφορίες, επίσης, αναφέρουν πως και η 35χρονη είχε νοσηλευτεί σε ψυχιατρικό νοσοκομείο γιατί είχε αποπειραθεί να βάλει τέλος στη ζωή της.

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει, η σύζυγός του – η οποία υπηρετεί στη ΓΑΔΑ, σε διπλανό γραφείο από αυτό της Ενδοοικογενειακής Βίας – άρχισε κάποια στιγμή να παρουσιάζει ψυχιατρικής φύσεως διαταραχές.

Η 35χρονη αστυνομικός, διεγνώσθη με «καταθλιπτική διαταραχή» και ακολούθησε εκούσια νοσηλεία στο 414 Στρατιωτικό Ψυχιατρείο. Έπαιρνε δε, σύμφωνα με πληροφορίες, τις οποίες θα επικαλεστεί και ο αστυνομικός, κοκτέιλ βαριάς αγωγής, το οποίο διέκοψε, παρά τις αντίθετες εισηγήσεις των θεραπόντων ιατρών απότομα, όταν έμεινε έγκυος.

Στο ψυχιατρείο, φέρεται να νοσηλεύθηκε έναν μήνα και σε μια από τις εξόδους από το ίδρυμα τον  Φεβρουάριο του 2024, μετέβη στο Τμήμα Ενδοοικογενειακής Βίας στην Καλλιθέα και κατήγγειλε τον σύζυγό της για κακοποίηση.

Σε αυτή της τη νοσηλεία, σύμφωνα με πληροφορίες θα «πάτησει» ο 45χρονος βιαστής-αστυνομικός  ώστε να υποστηρίξει ότι όλα είναι αποτέλεσμα ψεμάτων από τη σύζυγό του και ότι τίποτε από όλα αυτά δεν ισχύουν, βγάζοντάς τη «τρελή».

Την επόμενη μέρα όμως, όπως καταγγέλλει η ίδια, φέρεται να εξαναγκάστηκε από τον σύζυγό της να ανακαλέσει, ζητώντας ποινική διαμεσολάβηση και να αφαιρεθεί και η εφαρμογή« panic button» που είχαν εγκαταστήσει στο κινητό της οι αστυνομικοί.

Τον Απρίλιο του 2024 βγήκε από το νοσοκομείο και τον Νοέμβριο του 2024 ακολούθησε δεύτερη καταγγελία σε βάρος του για ενδοοικογενειακή βία και στη συνέχεια αποκαλύφθηκε η φρίκη.

 Πίστευε ότι δεν τον αγγίζει κανείς

Άνθρωποι που γνώριζαν τον 45χρονο αστυνομικό, μιλούν για έναν οξύθυμο άνθρωπο, ο οποίος διατυμπάνιζε σε όλους ότι είναι άτρωτος και δεν μπορεί να τον ακουμπήσει κανείς.

Το δε παρελθόν του είναι εξαιρετικά βίαιο, με τον ίδιο να έχει εμπλακεί σε αρκετά επεισόδια, ακόμα και με συναδέλφους του.

Συγκεκριμένα:

Το  2002 είχε στην αρχή φραστικό επεισόδιο και αργότερα έδειρε οδηγό ταξί. Του είχε επιβληθεί πρόστιμο 150 ευρώ.

Το 2002 επίσης:  Ξυλοδαρμός 17χρονου επειδή δεν είχε πληρώσει εισιτήριο στο λεωφορείο. Κατέληξαν στο δικαστήριο έπειτα από μήνυση εις βάρος του.

Το 2003 είχε διένεξη με συνάδελφο του και με οδηγούς οχημάτων στον δρόμο, χτυπώντας, μάλιστα, πολίτη σε κόκκινο φανάρι, με αποτέλεσμα να μπει σε αργία τεσσάρων μηνών  και εν συνεχεία σε διαθεσιμότητα ενός έτους.

Το 2008: Καβγά με συνάδελφό του εντός υπηρεσίας τον οποίο ξυλοκόπησε. Του επιβλήθηκε πρόστιμο.

Παράλληλα, είχε κλήσεις σε απολογία για αστυνομικά θέματα, καθώς δεν είχε μιλήσει με σεβασμό σε ανώτερο του ενώ σε άλλο περιστατικό είχε διένεξη με ανώτερο επειδή δε φορούσε το αλεξίσφαιρο γιλέκο του.

Το μεγάλο ερώτημα που χρίζει απάντησης από την ηγεσία της αστυνομίας και το Υπουργείο προστασίας του Πολίτη, είναι το πώς ο 45χρονος παρά το αποδεδειγμένο – βάσει περιστατικών – βίαιο παρελθόν του, συνέχιζε να εργάζεται όχι απλά ως αστυνομικός, αλλά σε μόνιμη θέση στην ασφάλεια της Βουλής.

Τηλεφωνούσε στη γυναίκα του και τα παιδιά του μέσα από το νοσοκομείο

Ο ίδιος, όντας έγκλειστος στην ψυχιατρική κλινική στο 414 Στρατιωτικό Νοσοκομείο και φρουρούμενος έπειτα από ένταλμα σύλληψης που είχε εκδοθεί σε βάρος του τηλεφωνούσε ανενόχλητος σπέρνοντας για ακόμη μια φορά τον φόβο στις ήδη τραυματισμένες ψυχές των παιδιών του.

Ο αστυνομικός φέρεται το βράδυ της Κυριακής 1/12,  να τηλεφώνησε στη σύζυγό του για να την εκφοβίσει.

Ενώ του έχει αφαιρεθεί το κινητό του τηλέφωνο (το οποίο ερευνούν οι αρχές για την ύπαρξη βίντεο και φωτογραφιών από τις πράξεις του),  άγνωστο πώς, φέρεται να βρήκε τρόπο να τηλεφωνήσει στην 35χρονη σύζυγό του με απόκρυψη. «Ήθελε να την εκφοβίσει», ανέφερε ο δικηγόρος της Γιάννης Μπαρκαγιάννης.

Βαριές οι κατηγορίες σε βάρος του αστυνομικού

Ο 45χρονος κατηγορείται για σωρεία βαρύτατων αδικημάτων, 11 στον αριθμό, τα περισσότερα εκ των οποίων σε βαθμό κακουργήματος.

Αναλυτικά οι κατηγορίες είναι:

βιασμός,

βιασμός ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή,

κατάχρηση ανηλίκων από οικείο κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή,

γενετήσιες πράξεις μεταξύ συγγενών κατά ανηλίκων από ανιόντα κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή,

πορνογραφία ανηλίκων,

ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη κατ´ εξακολούθηση,

ενδοοικογενειακή βία κατά ανηλίκων κατ´ εξακολούθηση και κατά συρροή,

ενδοοικογενειακή παράνομη βία ενώπιον ανηλίκων κατ’ εξακολούθηση,

ενδοοικογενειακή παράνομη βία κατά ανηλίκου κατ´ εξακολούθηση και κατά συρροή,

οπλοφορία και οπλοχρησία κατ´ εξακολούθηση.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται οι απαντήσεις από τα εγκληματολογικά εργαστήρια, στα οποία μεταφέρθηκαν το κινητό του 45χρονου, usb στικάκια και υπολογιστές που βρέθηκαν στο σπίτι του κατά την έρευνα. Αυτό που αναμένουν οι αξιωματικοί είναι να διαπιστώσουν, αν όντως, όπως καταγγέλλει η μητέρα, ο 45χρονος μαγνητοσκοπούσε τις αρρωστημένες πράξεις του.




Τροχαίο στη Βουλή | Ένοχος αστυνομικός για τον θάνατο του 23χρονου Ιάσονα – Ξέσπασε η μητέρα

Ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια κρίθηκε ο αστυνομικός για την υπόθεση θανάτου του 23χρονου Ιάσονα, που έχασε τη ζωή του έξω από τη Βουλή, όταν ο κατηγορούμενος με το υπηρεσιακό όχημα του κοινοβουλίου προσέκρουσε πάνω του παραβιάζοντας τον ΚΟΚ. Το δικαστήριο επέβαλε την ποινή τριετούς φυλάκισης με αναστολή.

Στο άκουσμα της έκφρασης «λύεται η συνεδρίασις» από την πρόεδρο της έδρας, η μητέρα του παιδιού ξέσπασε. «Αυτό ήταν; Ούτε το δίπλωμα δεν χάνει. Πώς να σταματήσουν να γίνονται τροχαία στην Ελλάδα», φώναξε και χειροκρότησε ειρωνικά.

Κανένα ελαφρυντικό από τον εισαγγελέα

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εισαγγελέας αρνήθηκε στον αστυνομικό το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου καθώς όχι μόνο δεν συμμορφώθηκε με τον ΚΟΚ αλλά τηρούσε την ίδια πρακτική συστηματικά και σε προγενέστερο χρόνο της αξιόποινης πράξης και επομένως το συμβάν δεν μπορεί να αποτελέσει «παραφωνία» στην έως τότε συμπεριφορά του.

Τι υποστήριξε ο αστυνομικός στην απολογία του 

Στην απολογία του ο αστυνομικός εξέφρασε την λύπη του «που έφυγε ένας νέος άνθρωπος χωρίς λόγο. Μακάρι να είχα έρθει σε επικοινωνία με την οικογένειά του νωρίτερα».

Ο κατηγορούμενος είπε πως το 2018 που ο ίδιος υπηρετεί, «μπαίνουμε στη Βουλή από αυτό το σημείο και ποτέ κανείς δεν μας είπε τίποτα».

Για την 12η Μαρτίου 2021, ημέρα του τραγικού δυστυχήματος, ο αστυνομικός συνέχισε λέγοντας:

«Εκείνη την ημέρα, η είσοδος για τη Βουλή από την Αμαλίας, ήταν κλειστή λόγω συγκέντρωσης. Μας ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαμε να πάμε από Κριεζώτου και να μπούμε στη Βουλή από Ακαδημίας. Ήμουν πεπεισμένος ότι η διαδρομή που έκανα δεν απαγορευόταν. Ακόμη και σήμερα, μετά το τροχαίο, η οδηγία της αστυνομίας είναι, αν υπάρχει επίσημος να μπαίνει έτσι...».

Αναφερόμενος στις συνθήκες του δυστυχήματος, είπε πως ενώ ανέμεναν με τον συνοδηγό του στην Β. Σοφίας απέναντι από την Βουλή για να στρίψουν αριστερά «μας έδωσε προτεραιότητα ένας ταξιτζής. Βγάλαμε φλας και μπήκαμε προοδευτικά. Προσέκρουσε πάνω μας κάτι και η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Βγήκαμε έξω και είδαμε μια μηχανή διαλυμένη. Πήγαμε  κατευθείαν στον άνθρωπο, πήραμε το 166, δεν εγκαταλείψαμε, δεν φύγαμε. Ρωτήσαμε αν μπορούσαμε να δώσουμε αίμα και μας είπαν όχι».

Στο τέλος της απολογίας του, ο αστυνομικός είπε: «Κρίμα! Έφυγε ένας νέος άνθρωπος. Μακάρι να είχα τη δύναμη να επικοινωνήσω νωρίτερα με την οικογένεια. Είμαι και εγώ πατέρας και δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς τον γιο μου. Δεν μπορώ να φανταστώ τι περνάνε αυτοί οι άνθρωποι».

Ξέσπασε ο πατέρας στο δικαστήριο – «Εγκληματική οδηγική συμπεριφορά»

«Πρόκειται για προκλητικά εγκληματική οδηγική συμπεριφορά του κατηγορούμενου που οδήγησε στο θάνατο του γιου μου και της οικογένειας μου» κατέθεσε ο πατέρας του Ιάσονα Λαλαούνη στο δικαστήριο.

Όπως τόνισε: «Οδηγούσε τρία χρόνια μηχανή και ήταν πολύ προσεκτικός γιατί έτσι τον έμαθα που οδηγώ 40 χρόνια. Ήμασταν μαζί το προηγούμενο βράδυ. Χαριτολογώντας μου είχε πει σταματά να δουλεύεις εγώ είμαι εδώ και την άλλη μέρα…».

Ο πατέρας του 23χρονος θύματος κατηγόρησε τον οδηγό του βουλευτικού οχήματος για αδιαφορία σημειώνοντας ότι «δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου, δεν ήρθε δίπλα στο γιο μου, δεν επικοινώνησε μαζί μας».

«Τον εγκατέλειψε στην άσφαλτο»

Στην αδιαφορία του κατηγορουμένου επικεντρώθηκε και η κατάθεση της αδελφής του θύματος που μεταξύ άλλων ανέφερε: «Σκότωσε τον αδελφό μου, δηλώνει ότι του παρείχε πρώτες βοήθειες, ενώ τον εγκατέλειψε στην άσφαλτο. Έχει καταστρέψει μια οικογένεια, ο Ιάσωνας έχασε τα όνειρα του. Ο Ιάσωνας την Τετάρτη θα γινόταν 26 χρόνων. Δεν ήταν δίπλα στον αδελφό μου ούτε την τελευταία του στιγμή».

 

Πηγή: ethnos.gr




Θεσσαλονίκη | Τον απείλησαν με πιστόλι και χειροβομβίδα για να του αποσπάσουν 50.000 ευρώ | Εμπλεκόμενος απότακτος αστυνομικός

Μια περίεργη υπόθεση απόπειρας εκβίασης σε βάρος 48χρονου κατάφεραν εξιχνιάσουν οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Εκβιαστών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΛ.ΑΣ., ένας 48χρονος επαγγελματίας στον χώρο των κατασκευών στη Θεσσαλονίκη, κατήγγειλε πως ο απότακτος αστυνομικός μαζί με δύο ακόμη άτομα τον απείλησαν, απαιτώντας εκβιαστικά το ποσό των 50.000 ευρώ. Το ποσό αυτό παρουσίαζαν ως χρέος που φέρεται να είχε προς έναν 45χρονο υπήκοο Αλβανίας, από προηγούμενη επαγγελματική τους συνεργασία.

Όπως ανέφερε στην κατάθεσή του ο 48χρονος, οι κατηγορούμενοι πήγαν σε κατάστημά του στην περιοχή του δήμου Θέρμης και τον απείλησαν επιδεικνύοντάς του πιστόλι και μία χειροβομβίδα που είχε πάνω του ένας εξ αυτών. Στη δικογραφία περιλαμβάνονται εκτός από τον 48χρονο πρώην αστυνομικό, ο οποίος φέρεται να αποτάχθηκε για εμπλοκή σε απάτες, ένας 48χρονος συνεργός του και ο 45χρονος, στον οποίο καταλογίζεται ηθική αυτουργία στην πράξη της απόπειρας εκβίασης.

Για την υπόθεση σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 45χρονου αλλοδαπού και άλλων δύο 48χρονων (ένας εκ των οποίων συνελήφθη στο πλαίσιο αναζητήσεων), για τα κατά περίπτωση αδικήματα της απόπειρας εκβίασης και παράβασης του νόμου περί όπλων.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

Πηγή: newsbeast.gr, lifo.gr




Πειραιά | Αστυνομικός συνελήφθη για μαστροπεία

Αστυνομικός που υπηρετεί στην Ασφάλεια Πειραιά συνελήφθη για μαστροπεία.

Η σύλληψη πραγματοποιήθηκε μετά από καταγγελία πως συμμετείχε σε οργανωμένο κύκλωμα σωματεμπορίας και γενετήσιας εκμετάλλευσης γυναικών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η «ταρίφα» του αστυνομικού ήταν περίπου 20 με 30 ευρώ και φέρεται ο ίδιος να οδηγούσε τις κοπέλες σε γνωστό ξενοδοχείο ημιδιαμονής στην περιοχή της Μεταμόρφωσης.

Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ

Από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας συνελήφθη απογευματινές ώρες χθες, Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024, σε περιοχή της Αττικής, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, αστυνομικός και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για μαστροπεία κατ’ εξακολούθηση και παράβαση της νομοθεσίας για τα όπλα.

Προηγήθηκε καταγγελία σύμφωνα με την οποία ο ανωτέρω αστυνομικός συμμετείχε σε οργανωμένο κύκλωμα σωματεμπορίας και γενετήσιας εκμετάλλευσης γυναικών.

Ακολούθησε ανάλυση και αξιολόγηση πληροφοριακών δεδομένων και με χρήση ειδικών ανακριτικών τεχνικών πιστοποιήθηκε η εγκληματική του δράση.

Έπειτα από οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση, η οποία πραγματοποιήθηκε πρωινές ώρες χθες, Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024, εντοπίστηκε ο κατηγορούμενος και ακινητοποιήθηκε, ενώ σε έρευνες που ακολούθησαν σε οικίες, -4- οχήματα, γραφείο επιχείρησης ενοικιάσεων αυτοκινήτων, καθώς και στην κατοχή του συνολικά βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  • 2 κινητά τηλέφωνα,
  • το χρηματικό ποσό των -3.035- ευρώ,
  • 12 φυσίγγια διαμετρήματος 5,56 mm,
  • 7 φορητοί ασύρματοι πομποδέκτες και
  • σιδερογροθιά,

Πηγή: ethnos.gr/



Αστυνομικός οδηγούσε υπηρεσιακό όχημα φορτωμένο με 102 κιλά κάνναβη | Επεισοδιακή καταδίωξη στην Ηγουμενίτσα

Συλλήψεις αστυνομικών έγιναν στην Ηγουμενίτσα μετά από επεισοδιακή καταδίωξη και τροχαίο. Οι αστυνομικοί πέρασαν χειροπέδες σε δύο συναδέλφους τους, που μετέφεραν μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών με υπηρεσιακό όχημα.

Δύο αστυνομικοί και ένας ιδιώτης υπήκοος Αλβανίας, κατηγορούμενοι για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών, συνελήφθησαν πρώτες πρωινές ώρες σήμερα (15-03-2024) από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο επιχείρησης της υπηρεσίας, εντοπίστηκε ο ένας αστυνομικός να οδηγεί υπηρεσιακό συμβατικό όχημα με συνεπιβάτη τον ιδιώτη και πραγματοποιήθηκε σήμα στάσης για να διενεργηθεί έλεγχος.

Ο οδηγός ωστόσο συνέχισε την πορεία του μέσα στην πόλη της Ηγουμενίτσας, μη υπακούοντας στα φωτεινά και ηχητικά σήματα των αστυνομικών και μετά από λίγο ακινητοποιήθηκε λόγω τροχαίου ατυχήματος.

Στον έλεγχο που ακολούθησε εντός του οχήματος βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 19 δέματα με ακατέργαστη κάνναβη βάρους 102 κιλών και 670 γραμμαρίων.

Μάλιστα, ο οδηγός αστυνομικός βρισκόταν σε βραδινή διατεταγμένη υπηρεσία περιπολίας, ενώ διαπιστώθηκε ότι ο συνοδός του, ο οποίος επίσης συνελήφθη κατόπιν ενημέρωσης του αρμόδιου Εισαγγελέα, βρισκόταν σε διαφορετικό σημείο στη Θεσπρωτία, έχοντας αφήσει το υπηρεσιακό του πιστόλι στο όχημα.

Από το τροχαίο ατύχημα προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε 3 σταθμευμένα οχήματα και στο υπηρεσιακό όχημα.

Οι συλληφθέντες οδηγούνται στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.

πηγή: newsbeast.gr




Φλόριντα Η.Π.Α. | Αναπληρωτής Αστυνομικός άνοιξε πυρ αφού μπέρδεψε τον ήχο βελανιδιού για πυροβολισμό

Απίστευτο περιστατικό στη Φλόριντα με έναν αστυνομικό να αδειάζει το πιστόλι του προς την κατεύθυνση υπόπτου, στον οποίο είχε περάσει χειροπέδες, αφού νόμιζε ότι άκουσε πυροβολισμό όταν ένα βελανίδι έπεσε πάνω στο περιπολικό του.

Το περιστατικό συνέβη τον Νοέμβριο του 2023 στην κομητεία Οκαλούζα, σύμφωνα με το βίντεο που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα ο τοπικός σερίφης.

Στο βίντεο φαίνεται ο αστυνομικός Τζέσε Χερνάντες την ώρα που ετοιμάζεται να μπει στο περιπολικό. Μέσα στο αυτοκίνητο, στο πίσω κάθισμα, βρίσκεται ένας 24χρονος ύποπτος, τον οποίο είχε μόλις συλλάβει και του είχε φορέσει χειροπέδες.

Εκείνη τη στιγμή ένα μεγάλο βελανίδι πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα εσωτερικής έρευνας της αστυνομίας, που διήρκεσε οκτώ εβδομάδες και κατέληξε σε μια έκθεση 44 σελίδων.

Ο ήχος του βελανιδιού έχει καταγραφεί από την κάμερα που έφερε πάνω του ο Χερνάντες, ο οποίος ακριβώς 1,1 δευτερόλεπτο αργότερα άρχισε να φωνάζει «Πυροβολισμοί! πυροβολισμοί!».

Τότε, ο αστυνομικός πέφτει στο έδαφος, κυλιέται κάτω και βγάζει το όπλο του, προτού αρχίσει να πυροβολεί πολλές φορές εναντίον του περιπολικού.

«Με χτύπησαν! Με χτύπησαν!», ακούγεται να φωνάζει στο βίντεο.

Την ίδια ώρα η συνάδελφός του, που βρισκόταν επίσης έξω από το περιπολικό, έβγαλε κι εκείνη το όπλο της, αδειάζοντας τον γεμιστήρα στο αυτοκίνητο.

Ως εκ θαύματος, ο ύποπτος που καθόταν στο πίσω κάθισμα δε χτυπήθηκε από τις σφαίρες, με την έρευνα να δείχνει ότι ο συλληφθείς Μαρκίς Τζάκσον δεν έφερε όπλο.

Ο Χερνάντες, πρώην στρατιωτικός που είχε πρόσφατα προσληφθεί στην αστυνομία, κρίθηκε ένοχος για υπερβολική χρήση φονικής βίας. Ο ίδιος δήλωσε ότι πίστεψε πως ο ήχος του βελανιδιού ήταν πυροβολισμός από πιστόλι με σιγαστήρα.

Στη συνέχεια παραιτήθηκε από την αστυνομία.

«Παραδέχομαι ότι αυτή ήταν μια ιδιαίτερα δραματική και τραυματική στιγμή για τον Τζάκσον και είμαστε πραγματικά ανακουφισμένοι, που δεν τραυματίστηκε», δήλωσε ο σερίφης Έρικ Άντεν, ενώ του ζήτησε δημοσίως συγγνώμη.

πηγή: Newsbeast.gr




Σε δίκη παραπέμπεται αστυνομικός για παράνομη διακίνηση μεταναστών

Αστυνομικός παραπέμπεται με απευθείας κλήση να δικαστεί στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος για παράνομη διακίνηση μεταναστών μέσω του διεθνούς αερολιμένα «Μακεδονία». Πρόκειται για 47χρονο, με βαθμό αστυνόμου β’, που είχε συλληφθεί τον περασμένο Ιούνιο από συναδέλφους του της Υποδιεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας Βορείου Ελλάδος, έπειτα από πολύμηνες έρευνες.

Εις βάρος του είχε απαγγελθεί ποινική δίωξη για εγκληματική οργάνωση, διευκόλυνση εξόδου από το ελληνικό έδαφος πολιτών τρίτων χωρών (κατά συρροή και κατ’ επάγγελμα) και πρόκληση – προσφορά για την τέλεση εγκλήματος (τα δύο πρώτα κακουργήματα, το τρίτο πλημμέλημα), ενώ μετά την απολογία του στην 6η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης είχε κριθεί προφυλακιστέος. Έκτοτε κρατείται στις φυλακές Νιγρίτας Σερρών.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο 47χρονος φέρεται ως μέλος κυκλώματος, που διευκόλυνε την έξοδο παράτυπων μεταναστών από τη χώρα. Κατά το ίδιο κατηγορητήριο, εμπλέκεται σε δέκα περιπτώσεις διευκόλυνσης εξόδου έναντι αμοιβής. Οι «αδιάφθοροι» της ΕΛ.ΑΣ. τον είχαν συλλάβει, όταν δύο πρόσφυγες από τη Συρία (αδέλφια και μεταξύ αυτών μία 12χρονη) επιχείρησαν να περάσουν την πύλη επιβίβασης του αεροδρομίου «Μακεδονία», χρησιμοποιώντας πλαστά διαβατήρια, υπηκόων Εσθονίας, με προορισμό τις Βρυξέλλες.

Στην απολογία του ενώπιον της ανακρίτριας, ο κατηγορούμενος αστυνομικός, που υπηρετούσε στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», φέρεται να ισχυρίστηκε πως δέχθηκε κρούση από έναν Σύρο, μέλος κυκλώματος διακίνησης μεταναστών, προκειμένου να εντοπίσει αστυνομικό, για να συνεργαστεί με κύκλωμα. Σύμφωνα με όσα φέρεται να έχει πει στην απολογία του, ο ίδιος δέχθηκε αρχικά την πρόταση, αλλά στη συνέχεια μετάνιωσε κι όταν υπαναχώρησε ήταν ήδη αργά. Σχετικά με δεκάδες κερδισμένα δελτία (ύψους άνω των 70.000 ευρώ) που βρέθηκαν στην κατοχή του, κατά πληροφορίες, ανέφερε πως ήταν παλιά.

πηγή: newsbeast.gr




Αστυνομικός έσωσε παιδί από πνιγμό στην Αλεξανδρούπολη

Η γνώση των πρώτων βοηθειών από έναν αστυνομικός έσωσε από πνιγμό τη ζωή ενός μικρού ποδοσφαιριστή στην Αλεξανδρούπολη.

Συγκεκριμένα, ο Λαρισαίος αστυνομικός Χάρης Μητσιάκος που έτυχε να έχει παρακολουθήσει μαθήματα πρώτων βοηθειών, διέσωσε παιδί το οποίο στραβοκατάπιε τροφή σε διάρκεια πρωινού, με αποτέλεσμα αυτή να σφηνωθεί στον λαιμό του.

Για την ακρίβεια, το παιδί κατάπιε ένα κομμάτι κέικ που του σφηνώθηκε στο λαιμό, με τη μητέρα του -ανήμπορη να το βοηθήσει- να βάζει έντρομη τις φωνές καλώντας σε βοήθεια.

Χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο και με μεγάλη ψυχραιμία ο αστυνομικός που συνόδευε τον γιο του, ο οποίος είναι παίχτης στην ακαδημία του Απόλλωνα Λάρισας, πετάχτηκε και άρχισε να εφαρμόζει λαβή Χάιμλιχ προκειμένου να απελευθερώσει το παιδί.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Ελευθερία», τις προσπάθειές του, ενίσχυσε βοηθώντας και ο προπονητής των «κυανόλευκων» Κώστας Ξύτσας. Οι δυο τους κατάφεραν έτσι να απελευθερώσουν το παιδί από το κομμάτι του φαγητού και έτσι ο νεαρός μπόρεσε να πάρει ανάσα ενώ στη συνέχεια διακομίστηκε στο νοσοκομείο, όπου παραμένει εκτός κινδύνου, μέχρι και σήμερα.

Τόσο οι γονείς όσο και η Ακαδημία της Αλεξανδρούπολης γνωστοποίησαν το περιστατικό στη διοργανώτρια αρχή τουρνουά, που βράβευσε τους δύο άντρες για τη σωτήρια παρέμβαση τους στο συμβάν με το παιδί, το οποίο θα μπορούσε να έχει τραγικές συνέπειες.




Πέθανε ο αστυνομικός που χτυπήθηκε από φωτοβολίδα στα επεισόδια στου Ρέντη

Τραγική ήταν τελικά η κατάληξη στην υπόθεση του τραυματισμού του 31χρονου αστυνομικού, Γιώργου Λυγγερίδη ο οποίος εδώ και αρκετές ημέρες έδινε μάχη να κρατηθεί στη ζωή έπειτα από τον βαρύτατο τραυματισμό που υπέστη από ναυτική φωτοβολίδα κατά τη διάρκεια των επεισοδίων έξω από το Μελίνα Μερκούρη στον Ρέντη.

Όπως έγινε γνωστό, ο νεαρός αστυνομικός έφυγε σήμερα από τη ζωή βυθίζοντας στο πένθος συγγενείς, φίλους αλλά και όλη την οικογένεια της ΕΛ.ΑΣ.

Ο 31χρονος αστυνομικός των ΜΑΤ καταγόταν από τη Θεσσαλονίκη, είχε μία αδερφή, που έτρεξε στο πλευρό του από την πρώτη στιγμή που έμαθε για τον σοβαρό τραυματισμό του, τα τελευταία 10 χρόνια υπηρετούσε στην Αθήνα. Παράλληλα είχε μία σύντροφο, ενώ δεν είχαν αποκτήσει παιδιά.

Η οικογένεια του είχε μετακομίσει στην Θεσσαλονίκη όπου ήταν το πατρικό του και μεγάλωσε

Σύμφωνα με το τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν που είχε εκδοθεί πριν πέντε μέρες, οι γιατροί περίμεναν να καθαρίσει ο οργανισμός του από τα κατασταλτικά φάρμακα προκειμένου αμέσως μετά τα Χριστούγεννα να προχωρήσουν σε τεστ νευρολογικής λειτουργίας.

Ωστόσο, ο άτυχος αστυνομικός δεν τα κατάφερε και υπέκυψε στα βαρύτατα τραύματά του.

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου για τον θάνατο του αστυνομικού

«Κατόπιν ενημέρωσης των θεραπόντων ιατρών, ο ασθενής αστυνομικός που νοσηλευόταν στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας έπειτα από τον σοβαρό τραυματισμό του στην περιοχή του Ρέντη, κατέληξε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, σήμερα Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου και ώρα 12.34 μ.μ

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΛΕΜΜΕΝΟΣ».




Άγρια καταδίωξη τα ξημερώματα στην Αθηνών-Κορίνθου | Νεκρός 29χρονος αστυνομικός, σε σοβαρή κατάσταση ένας δεύτερος

Νεκρός είναι ένας αστυνομικός της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. μετά από τροχαίο ατύχημα με εμπλοκή περιπολικού της ΕΛ.ΑΣ., το οποίο σημειώθηκε στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, στο ύψος της λίμνης Κουμουνδούρου στον Ασπρόπυργο.

Ένας δεύτερος αστυνομικός νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

Όλα ξεκίνησαν περίπου στις 04:00 τα ξημερώματα, όταν το κέντρο της Άμεσης Δράσης έλαβε κλήση για απόπειρα κλοπής οχήματος από την περιοχή της Νίκαιας.

Στο σημείο έφτασαν αστυνομικές δυνάμεις και διαπίστωσαν ότι στο περιστατικό εμπλέκονται δύο ΙΧ αυτοκίνητα, ένα εκ των οποίων διέφυγε αμέσως, ενώ το δεύτερο έμεινε λίγο πιο πίσω. Το αποτέλεσμα ήταν να ξεκινήσει καταδίωξη με περιπολικά και μοτοσικλέτες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., η οποία κατέληξε στην Εθνική Οδό.

Φτάνοντας στο ύψος του Ασπρόπυργου και συγκεκριμένα κοντά στη λίμνη Κουμουνδούρου, ο οδηγός του «υπόπτου» οχήματος πραγματοποίησε έναν επικίνδυνο ελιγμό, με αποτέλεσμα ένα περιπολικό να φρενάρει απότομα, ο οδηγός της μοτοσικλέτας να μην προλάβει να κάνει το ίδιο και να προσκρούσει πάνω του.

Το αποτέλεσμα ήταν ο 29 ετών αστυνομικός της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. να τραυματιστεί σοβαρά και να μεταφερθεί στο «Θριάσιο» νοσοκομείο, όπου κατέληξε λίγη ώρα αργότερα, ενώ ένας δεύτερος αστυνομικός δίνει μάχη για τη ζωή του.

Σημειώνεται πως για αρκετή ώρα έμεινε κλειστό τμήμα της Εθνικής Οδού για προανάκριση, αλλά και για να καθαρίσει ο δρόμος.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι αστυνομικοί κατάφεραν να συλλάβουν τον οδηγό του οχήματος.

Σε σοβαρή κατάσταση ο αστυνομικός που έχει τραυματιστεί – Θα μεταφερθεί στο 401

Η κατάσταση του τραυματία αστυνομικού θεωρείται από τους γιατρούς ιδιαιτέρως σοβαρή, καθώς φέρει πολλαπλά κατάγματα και αιμάτωμα. Έτσι αποφασίστηκε η μεταφορά του από το Θριάσιο στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών.

Στο Θριάσιο βρίσκεται ο διοικητής της Άμεσης Δράσης, ταξίαρχος Διονύσης Κωστής, όπως επίσης και άλλα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ.

Έρχονται από την Πάτρα οι συγγενείς του 29χρονου

Ο 29χρονος αστυνομικός που έφυγε από τη ζωή ήταν ανύπαντρος και είχε καταγωγή από την Πάτρα. Οι Αρχές ενημέρωσαν άμεσα στους οικείους του, που αναμένεται να έρθουν στην Αθήνα τις επόμενες ώρες.




Συνεχίζει τη μάχη στη ΜΕΘ ο 31χρονος αστυνομικός | Στο «μικροσκόπιο» ο αδερφός του 18χρονου | Ταυτοποιήθηκε το DNA του

Στο «μικροσκόπιο» των Αρχών βρίσκεται εκτός από τον 18χρονο που ομολόγησε ότι έριξε τη ναυτική φωτοβολίδα και τραυμάτισε τον αστυνομικό του Ρέντη και ο αδερφός του.

Ειδικότερα, προέκυψε η ταυτοποίησή του από αποτύπωμα, DNA και πυρίτιδα που τον καθιστά άμεσα εμπλεκόμενο στα επεισόδια στου Ρέντη ενώ ο αστυνομικός που έχει τραυματιστεί σοβαρά συνεχίζεται να δίνει τη δική του μάχη στη ΜΕΘ.

Την ίδια στιγμή ο 18χρονος ζήτησε να μπει σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων κάτι το οποίο απερρίφθη γιατί του έχει ήδη ασκηθεί ποινική δίωξη.

Ήδη από τα Εγκληματολογικά Εργαστήρια, όπως επισημαίνει η ΕΡΤ έχουν προκύψει κάποιες ταυτοποιήσεις κατασχεμένων από το γήπεδο αντικειμένων με άτομα που ανήκαν στους 424 προσαχθέντες.

Σύμφωνα με πληροφορίες όμως η Αστυνομία δεν αναμένεται να προβεί άμεσα σε συλλήψεις, θα ενημερώσει σχετικά την εποπτεύουσα εισαγγελική Αρχή και αναμένεται τα εντάλματα να εκδοθούν σε φάση μεγαλύτερης ολοκλήρωσης της προανακριτικής διαδικασίας, ώστε να έχουν προκύψει και ρόλοι των εμπλεκομένων με τα γεγονότα.

Τι υποστήριξε ο 18χρονος στην απολογία του

Ο 18χρονος

«Εγώ δεν στόχευσα τον αστυνομικό, ήθελα να την πετάξω στον αέρα όπως και οι άλλοι. Δεν ξέρω εάν αυτή που πέταξα εγώ τραυμάτισε τον αστυνομικό. Η δικιά μου φωτοβολίδα είχε χρώμα πορτοκαλί» επεσήμανε σύμφωνα με πληροφορίες στην απολογία του ο 18χρονος.

«Εάν τραυματίστηκε από τη δική μου φωτοβολίδα, ζητώ συγγνώμη από τον ίδιο και την οικογένεια του. Δεν ήθελα να του κάνω κακό. Δεν είμαι οργανωμένος, είμαι φίλαθλος του Ολυμπιακού δεν έχω κατηγορηθεί ποτέ στο παρελθόν δεν έχω συμμετάσχει άλλη φορά σε επεισόδια» πρόσθεσε.

Κρίσιμες ώρες για τον 31χρονο αστυνομικό

Ο 31 ετών αστυνομικός παραμένει διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Γενικού Κρατικού Νικαίας και υποβάλλεται σε εξωνεφρική αιμοκάθαρση καθώς δεν λειτουργούν πλέον πολλά ζωτικά του όργανα.

Οι γιατροί παράλληλα πριν λίγα 24ωρα προχώρησαν στον ακρωτηριασμό του αριστερού κάτω άκρου του 31χρονου εξαιτίας των μη αναστρέψιμων ισχαιμικών βλαβών και εκτεταμένων μυϊκών νεκρώσεων στην περιοχή του τραύματος του μηρού του.

O 31χρονος αστυνομικός




Τραγωδία στην Ξάνθη: «Έσβησε» η 19χρονη που παρασύρθηκε από όχημα που οδηγούσε αστυνομικός

Οι γονείς της άτυχης 19χρονης ζητούν να ριχτεί άπλετο φως στην θανατηφόρα παράσυρση του παιδιού τους από όχημα αστυνομικού.

Την τελευταία της πνοή άφησε σήμερα, Τρίτη, η 19χρονη που είχε τραυματιστεί σοβαρά μετά την παράσυρσή της από όχημα στην Ξάνθη, όπως αναφέρει το xanthinea.gr.

Υπενθυμίζεται ότι η νεαρή κοπέλα νοσηλευόταν σε κλίνη ΜΕΘ και έδινε μάχη για να κρατηθεί στη ζωή. Η άτυχη 19χρονη αφότου παρασύρθηκε από το όχημα μεταφέρθηκε αρχικά στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις ενώ άμεσα κρίθηκε επιτακτική η ανάγκη για διακομιδή στο Νοσοκομείο της Καβάλας.

Οι γονείς της 19χρονης εξέδωσαν δήλωση, μέσω του δικηγόρου τους, ζητώντας να ριχτεί άπλετο φως στην υπόθεση.

«Την ώρα που η 19χρονη κόρη μας, παλεύει με θάρρος για τη ζωή της στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, παρακολουθούμε με αγωνία την έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες του βαρύτατου τραυματισμού της» ανέφεραν και ζητούσαν όποιον είχε τυχόν πληροφορίες για το τροχαίο, να βοηθήσει στη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Εξέφραζαν τις ευχαριστίες τους στο ιατρικό προσωπικό και τον κόσμο που τους στήριξε και, καταλήγοντας», ανέφεραν σε ανακοίνωσή του συμπληρώνοντας επίσης ότι: «η πλήρης εμπιστοσύνη μας στην ελληνική αστυνομία και τις δικαστικές Αρχές είναι αδιαπραγμάτευτη και βασιζόμαστε στις συντονισμένες τους προσπάθειες, ώστε όσοι είναι υπεύθυνοι για όσα άδικα υπέστη το παιδί μας, να κριθούν για τις πράξεις τους από τη δικαιοσύνη».




Τροχαίο στην Ξάνθη: Αστυνομικός ο οδηγός που παρέσυρε και εγκατέλειψε την 19χρονη

Στα χέρια της Αστυνομίας βρίσκεται ο αστυνομικός που προκάλεσε το τροχαίο ατύχημα και εγκατέλειψε μια 19χρονη στο Π. Ζυγό Ξάνθης.

Η αστυνομία σύμφωνα με πληροφορίες, οδηγήθηκε στα στοιχεία του οδηγού, όταν ο αστυνομικός που οδηγούσε υπηρεσιακό (συμβατικό) όχημα της ΕΛΑΣ παρουσίασε διαφορετικές εκδοχές του συμβάντος, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοί του στην ΑΔ Ξάνθης να οδηγηθούν γρήγορα στα πραγματικά περιστατικά, αλλά και στο όχημα που ενεπλάκη στο ατύχημα.

Ο 34χρονος αστυνομικός ομολόγησε, ότι ήταν ο οδηγός που προκάλεσε το ατύχημα και κρατείται στην ΑΔ Ξάνθης.

Όπως σημειώνουν αστυνομικές πηγές, ο δράστης θα αντιμετώπιζε μικρότερες ποινές -ποινικές και πειθαρχικές- αν από την πρώτη στιγμή είχε κάνει γνωστό το περιστατικό.

Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της 8ης Δεκεμβρίου, όταν η 19χρονη που είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της στον οικισμό του Π. Ζυγού, παρασύρθηκε από το όχημα.

Διακομίστηκε αρχικά στο Νοσοκομείο Ξάνθης και στη συνέχεια στη Νευροχειρουργική του Νοσοκομείου Καβάλας με σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, όπου συνεχίζει να νοσηλεύεται.

Η άτυχη κοπέλα μάλιστα, διαθέτει σπάνια ομάδα αίματος, με αποτέλεσμα να εξαντληθούν τα αποθέματα στην Αιμοδοσία του Νοσοκομείου Ξάνθης και να γίνουν εκκλήσεις στο κοινό της περιοχής που διαθέτει την ίδια ομάδα για συγκέντρωση φιαλών.




Μάχη δίνει στη ΜΕΘ ο 31χρονος αστυνομικός που τραυματίστηκε με ναυτική φωτοβολίδα | Κρίσιμη η κατάστασή του

Για τέταρτο 24ωρο βρίσκεται στη ΜΕΘ ο 31χρονος αστυνομικός ο οποίος τραυματίστηκε στα σοβαρά επεισόδια το βράδυ της Πέμπτης (7/12) έξω από το γήπεδο το Ρέντη με ναυτική φωτοβολίδα. Η κατάστασή του θεωρείται κρίσιμη από τους γιατρούς και σήμερα αναμένεται να εκδοθεί νέο ιατρικό ανακοινωθέν.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που μεταδίδει η ΕΡΤ υπήρξε κάποια μείωση του ποσοστού αίματος που έχανε ο αστυνομικός, γι’ αυτό έχει γίνει και μείωση των κατασταλτικών.

Οι γιατροί παραμένουν προσεκτικοί και επιφυλακτικοί επειδή φοβούνται πιθανή ενδονοσοκομειακή λοίμωξη.

Από το Σάββατο (9/12) έχει ξεκινήσει αιμοδοσία με πάρα πολύ μεγάλη προσέλευση, η οποία είναι πιθανό να συνεχιστεί και σήμερα, Δευτέρα (11/12).

 



Στο χειρουργείο ξανά ο 31χρονος αστυνομικός που τραυματίστηκε σοβαρά από ναυτική φωτοβολίδα χούλιγκαν στου Ρέντη

Στο χειρουργείο βρίσκεται ξανά ο 31χρονος αστυνομικός των ΜΑΤ, ο οποίος τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια επεισοδίων έξω από το κλειστό γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη» στου Ρέντη, την ώρα που διεξαγόταν ο αγώνας βόλεϊ μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού. Το χθεσινοβραδινό χειρουργείο έγινε για να αποκατασταθεί το θέμα της αιμορραγίας – όπου ο άνδρας υπέστη ανακοπή και επανήλθε – ενώ σήμερα γίνεται καθαρισμός των ιστών, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Ειδικότερα, οι γιατροί έδωσαν μεγάλη μάχη, για να τον κρατήσουν στη ζωή και χθες σταθεροποιήθηκε η αιμορραγία, αφαιρέθηκε το μεγάλο θραύσμα, ενώ σήμερα γίνεται ο καθαρισμός των οστών, κάτι που είναι απαραίτητο, καθώς, όταν μια ναυτική φωτοβολίδα περνάει μέσα στον οργανισμό και χτυπάει το σώμα, η καύση της πρωτεϊνικής ύλης συνεχίζεται. Βλέπουμε τη φλόγα να βγαίνει από το σώμα μέχρι να καεί ολόκληρη – πυροτέχνημα. Δεν σταματάμε μέχρι να σβήσει, ανέφερε στο ρεπορτάζ της η δημοσιογράφος Σοφία Πατραμάνη.

Υπάρχουν μεγάλες καταστροφές σε ιστούς, καθώς και κακώσεις που έχουν προκληθεί στο σώμα του 31χρονου και όλα αυτά πρέπει να χειρουργηθούν, για να καθαριστούν, έτσι ώστε να γίνει χειρουργικός καθαρισμός και να μην υπάρξει περιθώριο για μόλυνση.

Σύμφωνα με το χτεσινό ιατρικό ανακοινωθέν, περίπου στις 23:00 ξεκίνησε η διαδικασία την ανάνηψης, αφού όταν έφθασε στο νοσοκομείο ο αστυνομικός, δεν είχε τις αισθήσεις του. 25 λεπτά αργότερα έπαθε καρδιακή ανακοπή, όμως μετά από 10 λεπτά οι γιατροί κατάφεραν να τον επαναφέρουν και να τον σταθεροποιήσουν αιμοστατικά και στη συνέχεια μπήκε στο χειρουργείο, όπου ακολούθησε μία πολύωρη επέμβαση.

Οι γιατροί κατάφεραν να περιορίσουν, όσο μπορούσαν, την αιμορραγία και αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται διασωληνωμένος στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Σύμφωνα με το ανακοινωθέν, αφαιρέθηκε από το πόδι του ένα μεταλλικό αντικείμενο μήκους 5 εκατοστών, 2 εκατοστών πάχους και 2 εκατοστών πλάτους.

newsbeast.gr




Διασωληνωμένος ο αστυνομικός που τραυματίστηκε από ναυτική φωτοβολίδα | Υπέστη καρδιακή ανακοπή για 10 λεπτά

Κρίσιμη είναι, σύμφωνα με τους γιατρούς, η κατάσταση του 31χρονου αστυνομικού που τραυματίστηκε από ρίψη φωτοβολίδας κατά τη διάρκεια σοβαρών επεισοδίων που σημειώθηκαν έξω από το κλειστό γήπεδο «Μελίνα Μερκούρη» στου Ρέντη, όπου διεξάγονταν ο αγώνας βόλεϊ μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού για την προημιτελική φάση του Λιγκ Καπ «Νίκος Σαμαράς».

Ο αστυνομικός των ΜΑΤ νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας.

Στο ιατρικό ανακοινωθέν, που εκδόθηκε λίγο πριν από τις 3 τα ξημερώματα από το Γενικό Κρατικό Νίκαιας, αναφέρεται πως ο 31χρονος αστυνομικός υπέστη καρδιακή ανακοπή, έγινε ΚΑΡΠΑ και επανήλθε μετά από 10 λεπτάέχει κάκωση μηριαίας αρτηρίας, ενώ αφαιρέθηκε μεταλλική βολίδα διαστάσεων 5Χ2Χ2 cm και άλλα μεταλλικά θραύσματα στην περιοχή των μηριαίων αγγείων.

Το ιατρικό ανακοινωθέν

«Περί ώραν 22:00 της 7ης-12-2023 προσεκομίσθη μέσω ΕΚΑΒ στο ΤΕΠ του Νοσοκομείου, άνδρας των Υ.Α.Τ. της ΕΛ.ΑΣ., 31 ετών με αιμοδυναμική αστάθεια, σε κωματώδη κατάσταση (GCS 3), χωρίς φωτοκινητικό αντανακλαστικό. Εφερε ίσχαιμη περίδεση πάνω από τραύμα στην έσω επιφάνεια του αριστερού μηρού, εκτεταμένο αιμάτωμα και έγκαυμα περιοχής μηρού, ριζομηρίου και οσχέου και καθολικό υποδόριο εμφύσημα. Έγινε ενδοτραχειακή διασωλήνωση και μηχανικός αερισμός και ξεκίνησε διαδικασία ανάνηψης από το βαρύ αιμορραγικό shock.

Ο ασθενής κατά τις 23:00 μεταφέρθηκε στο χειρουργείο όπου συνεχίστηκε η προσπάθεια ανάνηψης με μαζικές μεταγγίσεις αίματος και παραγώγων και υψηλές δόσεις αγγειοσυσπαστικών φαρμάκων. Κατά τις 23:25 υπέστη καρδιακή ανακοπή, έγινε ΚΑΡΠΑ και επανήλθε μετά από 10 λεπτά. Κατά τις 23:55 μετά από προσωρινή σταθεροποίηση με υψηλές δόσεις αγγειοσυσπαστικών φαρμάκων έγινε χειρουργική διερεύνηση του τραύματος στον αριστερό μηρό.

Διαπιστώθηκαν εκτεταμένες μυϊκές καταστροφές, ανευρέθη και αφαιρέθηκε μεταλλική βολίδα διαστάσεων 5Χ2Χ2 cm και άλλα μεταλλικά θραύσματα στην περιοχή των μηριαίων αγγείων. Διαπιστώθηκε επίσης εκρηκτική κάκωση επιπολής μηριαίας αρτηρίας και φλέβας και κλάδων αυτών, οι οποίες απολινώθηκαν για έλεγχο της αιμορραγίας στα πλαίσια ελέγχου της βλάβης (Damage control), έγινε χειρουργικός καθαρισμός και απομάκρυνση νεκρωμένων ιστών, έκπλυση του τραύματος και επίδεση.

Ο ασθενής σε βαρειά γενική κατάσταση μεταφέρθηκε στις 01:30 της 8ης /12/2023 στην ΜΕΘ του Νοσοκομείου μας όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση», αναφέρει, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Πώς ξεκίνησαν τα επεισόδια

Τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν μια ομάδα περίπου 150 ατόμων άρχισε να εκτοξεύει πέτρες και άλλα αιχμηρά αντικείμενα κατά διμοιρίας των ΜΑΤ, που ήταν παρατεταμένη έξω από το γήπεδο, ενώ λίγα λεπτά μετά η κατάσταση ξέφυγε, με τους οπαδούς να αρχίζουν να πετάνε τη μία φωτοβολίδα μετά την άλλη, με αποτέλεσμα μια εξ αυτών να καρφωθεί στο μηρό ενός αστυνομικού.

Το ΕΚΑΒ παρέλαβε τον αστυνομικό που αιμορραγούσε και τον μετέφερε σε κρίσιμη κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας.

Άμεσα έγινε προετοιμασία, ώστε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, με τον χειρουργό και τον αγγειοχειρουργό να φτάνουν στο νοσοκομείο, το οποίο δεν εφημέρευε. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να γίνει συρραφή της αρτηρίας, η οποία έχει τρωθεί από τη φωτοβολίδα, και να αφαιρεθεί το θραύσμα που έχει μείνει στο σημείο του τραύματος.

Οι διασώστες του ΕΚΑΒ μετέφεραν τον αστυνομικό στο Γενικό της Νίκαιας παρότι δεν εφημέρευε, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του, προκειμένου να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος κατά την διακομιδή του σε εφημερεύον νοσοκομείο. Γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό αλλά και η διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος είναι όλοι παρόντες στη μεγάλη μάχη, για να κρατηθεί στη ζωή ο νεαρός αστυνομικός.

Εκατοντάδες προσαγωγές

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., μέχρι στιγμής έχουν προσαχθεί πάνω από 400 άνθρωποι, που έχουν μεταφερθεί στο Αλλοδαπών, στο πλαίσιο της έρευνας, προκειμένου να βρεθεί ο δράστης.

Στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νικαίας, όπου χειρουργήθηκε ο αστυνομικός, μετέβησαν ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Οικονόμου, ο υφυπουργός Κώστας Κατσαφάδος και ο αρχηγός της ΕΛΑΣ, αντιστράτηγος Λάζαρος Μαυρόπουλος.

Δείτε φωτογραφίες του Newsbeast από τα χθεσινά επεισόδια…




Αστυνομικός χτύπησε με το αυτοκίνητό του αστυνομικό για να αποφύγει τον έλεγχο | Το απίστευτο περιστατικό στην Κω

Συναγερμός σήμανε στις Αρχές της Κω την Τρίτη 21/11. Αστυνομικός ο οποίος υπηρετεί στην Αθήνα και εργαζόταν στο νησί πριν λίγα χρόνια στην προσπάθεια του να αποφύγει έλεγχο χτύπησε με το αυτοκίνητό του συνάδερφό του.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το kosnews24.gr άνδρες της Τροχαίας σταμάτησαν τον 33χρονο για έλεγχο στην Βασιλέως Παύλου. Όπως διαπιστώθηκε ο ένστολος δεν είχε ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Οι άνδρες της αστυνομίας τον συνόδεψαν μαζί με το όχημά του στην έδρα της τροχαίας και του επέβαλαν τροχονομική παράβαση.

Στη συνέχεια αστυνομικός ενημέρωσε τον 33χρονο ότι θα πραγματοποιήσει έλεγχο στο όχημά του με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου και του ζήτησε να τον ακολουθήσει εντός της υπηρεσίας του στην Ακτή Μιαούλη, με σκοπό να αναμένουν τον συνοδό του σκύλου.

Όταν άκουσε για τον έλεγχο ο 33χρονος, μπήκε βιαστικά στο όχημά του και έβαλε μπροστά. Ο αστυνομικός αμέσως και πριν ξεκινήσει την πορεία του ο 33χρονος, μπήκε μπροστά από το αυτοκίνητο και του ζήτησε να σταματήσει.

Εκείνος αγνόησε την εντολή, εκκίνησε το όχημα με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει στην κνήμη του αριστερού ποδιού.

Στη συνέχεια, ο κατηγορούμενος διέκοψε την εμπρόσθια κίνηση του οχήματος, έβαλε όπισθεν και κινήθηκε με μεγάλη ταχύτητα προς τα πίσω, ενώ επιτάχυνε εκ νέου, πραγματοποιώντας επικίνδυνο ελιγμό και διέφυγε.

Μετά από λίγη ώρα οι αστυνομικοί εντόπισαν το όχημα (μια μαύρη BMW) στον χώρο στάθμευσης του Νέου Σταδίου Ανταγόρα.




Θάνατος 17χρονου Ρομά στη Βοιωτία: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο αστυνομικός

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο αστυνομικός, μετά το θανάσιμο πυροβολισμό του 17χρονου Ρομά.

Ο αστυνομικός στην απολογία του επέμεινε ότι το όπλο εκπυρσοκρότησε όταν ο 17χρονος επιχείρησε να το απωθήσει.

Το αιματηρό περιστατικό συνέβη στο Λεοντάρι Βοιωτίας αργά τη νύχτα του Σαββάτου, καθώς νωρίτερα αστυνομικοί της ΟΠΚΕ έκαναν σήμα να σταματήσει το επίμαχο όχημα στο οποίο επέβαιναν οι ανήλικοι. Ακολούθησε καταδίωξη για περίπου 20 χλμ. και στο τέλος αυτής ο αστυνομικός ζήτησε από τον οδηγό να βγει από το όχημα, εκείνος αρνήθηκε και ο αστυνομικός έβγαλε το όπλο. Κατά τους ισχυρισμούς του αστυνομικού το όπλο εκπυρσοκρότησε όταν ο νεαρός το απώθησε. Συγγενείς του 17χρονου υποστηρίζουν ότι τα πράγματα έγιναν διαφορετικά και ήταν μια εν ψυχρώ εκτέλεση.

Μετά την απολογία του σήμερα ανακριτής και εισαγγελέας αποφάσισαν να αφεθεί ελεύθερος ο αστυνομικός με τον όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.

Τι φέρεται να υποστήριξε ο αστυνομικός στην απολογία του
Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr ο αστυνομικός αρνείται την κατηγορία όπως του αποδίδεται και ισχυρίστηκε ότι: «Αφού λοιπόν άνοιξα την πόρτα του οδηγού και έχοντας λάβει προφυλάξεις, ούτως ώστε το σώμα μου να να βρίσκεται εκτός του ανοίγματος της πόρτας του οδηγού, και συγκεκριμένα στο σημείο όπου χωρίζονται η πίσω με την μπροστινή πόρτα, και κρατώντας στο χέρι το υπηρεσιακό μου όπλο επανειλημμένα φώναζα: ”Αστυνομία. Κατέβα κάτω. Με το αριστερό μου χέρι άρπαξα τον αείμνηστο από τον δεξιό ώμο, σκύβοντας μέσα στο αυτοκίνητο, αφού αντιστεκόταν και αρνιόταν να εξέλθει του αυτοκινήτου. Σε αυτό το σημείο ο αείμνηστος, είχε πλέον με το πάνω μέρος του σώματος του στραφεί σε μία θέση με κλίση αριστερά εμπρός – σκύψιμο και ενώ το δεξί μου χέρι, που κρατούσε το όπλο βρισκόταν πολύ κοντά σε απόσταση περίπου 50-60 εκατοστών από το σώμα του αείμνηστου μέσα στο αυτοκίνητο, ενώ συγχρόνως συνέχισα να τον τραβώ από τον ώμο για να τον βγάλω έξω.

Σε εκείνο το χρονικό σημείο που το σώμα του κινούμενο πλησίασε το δεξί μου χέρι, εκείνος πιθανότατα από φόβο, λόγω του ότι το όπλο ήταν πολύ κοντά του, έκανε την μοιραία κίνηση με το εξωτερικό μέρος της παλάμης του και φέρνοντας το χέρι του μπροστά στην κάνη, απώθησε με βίαιο τρόπο το όπλο μου, με αποτέλεσμα αυτό να εκπυρσοκροτήσει, γιατί αυτή η βίαιη κίνηση του προκάλεσε την ενεργοποίηση της σκανδάλης, χωρίς εγώ ποτέ να την πατήσω. Για αυτό άλλωστε όπως προκύπτει από το βίντεο ηχητικό ντοκουμέντο, η αντίδραση μου είναι η με ουρλιαχτά και λυγμούς φράση ”τι έκανες ρε φίλε;”. Δυστυχώς το όλο συμβάν, οφείλεται σε μία τραγική συγκυρία, αφού εάν η κάνη του όπλου είχε μετά την ενέργεια του αείμνηστου θύματος, μετατοπιστεί έστω και για ένα εκατοστό πιο εκεί, το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό και θα τον είχαμε κοντά μας».

Σε άλλο σημείο της απολογίας του ανέφερε: «Με το που άκουσα τον πυροβολισμό γύρισα ενστικτωδώς για να δω από πού προήλθε ο πυροβολισμός και γυρνώντας ξανά είδα τον οδηγό αιμόφυρτο. Οπότε εγώ ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ και κλαίγοντας φώναζα: “φίλε… τι λες… τι λες φίλε…. Σε παρακαλώ φίλε…. τι λες… Όχι θεέ μου… δεν μπορώ… όχι δεν μπορώ…. Γιατί θεέ δεν βγήκε έξω… Γιατί το αμάξι δεν σταμάτησε… γιατί δεν σταμάτησες ρε φίλε… γιατί ρε θεέ μου….” όπως προκύπτει από το βίντεο ηχητικό ντοκουμέντο της δικογραφίας».




Δεν κατάλαβα την ηλικία, αντιλήφθηκα την επικινδυνότητα της κατάστασης, λέει ο αστυνομικός για τον πυροβολισμό του 17χρονου Ρομά

Οαρχιφύλακας που κατηγορείται για τον θάνατο του 17χρονου Ρομά το βράδυ του Σαββάτου πέρασε την πόρτα του ανακριτή σήμερα, Πέμπτη (16/11), με σχεδόν δύο ώρες καθυστέρηση, στις 11:45. Ο ίδιος θα αναφέρει στην απολογία του πως, αφού σταμάτησε το αυτοκίνητο και άνοιξε την πόρτα, διαπίστωσε ότι στη θέση του οδηγού βρισκόταν ένας άνδρας, του οποίου την ηλικία – λόγω της έλλειψης φωτισμού – δεν μπόρεσε να καταλάβει.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ και του Κώστα Νούση, ο ίδιος θα ισχυριστεί, επίσης, πως αντιλήφθηκε την επικινδυνότητα της κατάστασης, αφού στην πόρτα του αυτοκινήτου βρισκόταν ένα αιχμηρό αντικείμενο, μια μεγάλη λάμα, ενώ στη θήκη του συνοδηγού υπήρχε ένα κατσαβίδι, το οποίο δεν εξηγείται από τις δραστηριότητες τόσο του θύματος, όσο και του αδελφού του.

Αναφορικά με τη διαδικασία της απολογίας του αστυνομικού, σε περίπτωση που υπάρξει διχογνωμία μεταξύ εισαγγελέα και ανακριτή, τότε θα πρέπει αυτός να τεθεί σε κατ’ οίκον περιορισμό και μέσα σε πέντε ημέρες το Συμβούλιο να αποφασίσει την εξέλιξη για την προφυλάκισή του ή μη μέχρι τη διεξαγωγή της δίκης.

Σημειώνεται πως ο αστυνομικός έχει τεθεί ήδη σε διαθεσιμότητα, ενώ αντιμετωπίζει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο και παράνομη εκτέλεση πυροβολισμού εξουδετέρωσης.

 




Προφυλακιστέος ο 40χρονος Καβαλιώτης αστυνομικός για το βιασμό και τη μαστροπεία της 34χρονης

Προσωρινά κρατούμενος κρίθηκε με τη σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα ο 40χρονος αστυνομικός, ο οποίος συνελήφθη για βιασμό, μαστροπεία και σωματική κακοποίηση γυναίκας από το Καμερούν.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κατηγορούμενος κατά την απολογία του η οποία ήταν πολύωρη κράτησε αρνητική στάση, χωρίς όμως να καταφέρει να πείσει ανακρίτρια και εισαγγελέα, οι οποίοι με απόφασή τους τον έστειλαν στην φυλακή.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, ο 40χρονος φέρεται να χρησιμοποιούσε απειλές και σωματική βία και να βίαζε συστηματικά την άτυχη γυναίκα, την οποία φέρεται ακόμη να εξέδιδε, παρακρατώντας για τον εαυτό του τα χρήματα που το θύμα λάμβανε ως αμοιβή.

Την ίδια στιγμή, μάλιστα, μια ακόμη γυναίκα μετά και τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης, κατήγγειλε στις αστυνομικές αρχές τον 40χρονο για αντίστοιχες αξιόποινες πράξεις.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η συγκεκριμένη γυναίκα με καταγωγή από τη Ρουμανία θα κληθεί να καταθέσει στην ανακρίτρια το επόμενο διάστημα.




Πήρε προθεσμία ο αστυνομικός που κατηγορείται ότι βίαζε και εξέδιδε την 34χρονη από το Καμερούν

Αύριο (5.10.2023) θα απολογηθεί τελικά ο 40χρονος αστυνομικός που κατηγορείται για βιασμούς – και όχι μόνο. Ειδικότερα, κατηγορείται ότι επί δύο χρόνια βίαζε και εξέδιδε τη σύντροφό του με καταγωγή από το Καμερούν.

Σύμφωνα με τηνκαταγγελία της κοπέλας, ο αστυνομικός φέρεται να χρησιμοποιούσε απειλές και σωματική βία, να προέβαινε συστηματικά σε βιασμούς της και την εξέδιδε έναντι αμοιβής, παρακρατώντας για τον ίδιο χρηματικά ποσά.

Τις καταγγελίες φέρεται να επιβεβαίωσαν και μάρτυρες οι οποίοι διατηρούσαν φιλικές σχέσεις με την καταγγέλλουσα. Από στιγμιότυπα βιντεοληπτικού υλικού προκύπτει ο συλληφθείς να μεταφέρει με το ιδιωτικό του όχημα την καταγγέλλουσα.

Ο ίδιος σύμφωνα με πληροφορίες αρνείται τις κατηγορίες.

newsit.gr




Τι θα ισχυριστεί στην ανακρίτρια ο αστυνομικός – μαστροπός

Αντιμέτωπος με τις ανακριτικές αρχές θα βρεθεί σήμερα (4.10.2023) ο αστυνομικός που κατηγορείται ότι βίαζε και εξέδιδε την 34χρονη γυναίκα από το Καμερούν

Αύριο θα καταθέσει και μια γυναίκα από τη Ρουμάνια, η οποία φέρεται να έχει ζήσει κι αυτή εφιαλτικές στιγμές στα χέρια του αστυνομικού. 

Ο κατηγορούμενος υπαρχιφύλακας, που για περίπου δύο χρόνια είχε μετατρέψει σε κόλαση τη ζωή της γυναίκας από τη χώρα της Αφρικής, θα βρεθεί σε λίγη ώρα αντιμέτωπος με τη Δικαιοσύνη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 40χρονος άνδρας θα αρνηθεί τις κατηγορίες για εμπορία ανθρώπων και βιασμό κατ’ εξακολούθηση και θα υποστηρίξει ότι απλώς φιλοξενούσε τη γυναίκα από το Καμερούν.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, παρουσιάζει και η έλευση στα Δικαστήρια της Σχολής Ευέλπιδων μιας γυναίκας από τη Ρουμάνια, η οποία φέρεται σύμφωνα με πληροφορίες να είχε υποστεί κι αυτή στο παρελθόν ανάλογες συμπεριφορές από τον 40χρονο αστυνομικό.

Η δεύτερη γυναίκα, που κλήθηκε από την ανακρίτρια, αναμένεται να περιγράψει στη δικαστική λειτουργό τα όσα έζησε στον παρελθόν από τον υπαρχιφύλακα.

newsit.gr

 




Σε διαθεσιμότητα ο αστυνομικός από την Καβάλα που κατηγορείται για μαστροπεία

Με απόφαση του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ, σε διαθεσιμότητα τέθηκε ο 40χρονος αστυνομικός από την Καβάλα που κατηγορείται για εμπορία ανθρώπων και βιασμό κατ’ εξακολούθηση.

Επίσης, σε βάρος του διατάχθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ).

Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του οδηγήθηκε στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή και παραπέμφθηκε σε Ανακριτή.

Το χρονικό

Υπενθυμίζεται, ότι ο συλληφθείς γνώρισε κάνοντας περιπολίες, μια 35χρονη από το Καμερούν, η οποία βρισκόταν νόμιμα στη χώρα με πολιτικό άσυλο. Την προσέγγισε με την ιδιότητα του λέγοντας ότι θα την προστατεύσει και την μετέφερε στο σπίτι του.

Στη συνέχεια, την εξέδιδε σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας. Και της έπαιρνε όλα τα χρήματα από τα ερωτικά ραντεβού. Η κοπέλα περιέγραψε στους αξιωματικούς των αδιάφθορων ακόμα και το βιασμό της απο τον αστυνομικό.

Το θύμα βρήκε το κουράγιο και πήγε στο εσωτερικών υποθέσεων και οι αστυνομικοί την καθοδήγησαν να του πει πως είναι με πελάτη. Προσημείωσαν 500 ευρώ και όταν εκείνη πήγε στο σπίτι, έβαλε τα χρήματα στο τραπέζι. Ο αστυνομικός τα άρπαξε και τα έβαλε σε μία κρύπτη στο στρώμα ενός κρεβατιού. Εκεί βρέθηκαν 3.800 ευρώ.




Καβαλιώτης αστυνομικός (εκτός υπηρεσίας) βοήθησε στον απεγκλωβισμό ατόμων σε τροχαίο δυστύχημα

Σοβαρό τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό και τρεις τραυματίες σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης (19/9) στο Μαρκόπουλο.

Από τη σφοδρή μετωπική σύγκρουση δύο αυτοκινήτων τραυματίστηκαν δύο άνδρες και δύο γυναίκες που επέβαιναν σε αυτά. Οι δύο αστυνομικοί Παναγόπουλος Άγγελος που υπηρετεί στο Α.Τ. Μαρκοπούλου Μεσογαίας και ο έτερος συνάδελφος Μπαντής Γεώργιος της ομάδας ΔΙΑΣ της Ν/Α Αττικής όντας και οι δύο εκτός υπηρεσίας και βρισκόμενοι πλησίον του τροχαίου, ενημερώθηκαν από πολίτες και χωρίς δισταγμό έσπευσαν ταχύτατα στο σημείο καλώντας παράλληλα το ΕΚΑΒ , την Πυροσβεστική υπηρεσία και την Τροχαία.

Με την βοήθεια των πυροσβεστών κατάφεραν να απεγκλωβίσουν τους 4 τραυματίες και σε συνεργία με γιατρούς και εθελοντές διασώστες παρείχαν τις πρώτες βοήθειες μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ για να τους παραλάβει.

Αφού αφίχθη το ΕΚΑΒ βοήθησαν τους γιατρούς για την μεταφορά των τραυματιών με φορεία μέσα στο ασθενοφόρο και στη συνέχεια στη ρύθμιση της κυκλοφορίας για την γρήγορη διέλευση των ασθενοφόρων προς την διακομιδή των τραυματιών στο εφημερεύων Νοσοκομείο.

Ένας από τους τραυματίες αργότερα έχασε τη μάχη. Οι άλλοι τρεις νοσηλεύονται στον «Ευαγγελισμό».

Το φρικτό ατύχημα σημειώθηκε στο 37ο χιλιόμετρο της λεωφόρου Πόρτο Ράφτη, στο Μαρκόπουλο. Μετά τη σύγκρουση τα αυτοκίνητα πήραν φωτιά και χρειάστηκε η επέμβαση οκτώ πυροσβεστών με τέσσερα οχήματα για την κατάσβεσή της.

Λόγω του τροχαίου είχε διακοπεί για περίπου μία ώρα η κυκλοφορία στη λεωφόρο Πόρτο Ράφτη, στο ρεύμα προς Πόρτο Ράφτη.




Σέρρες: Αστυνομικός βούτηξε σε χείμαρρο διασώζοντας παππού και εγγονή

Σωτήρια αποδείχθηκε η επέμβαση αστυνομικών για έναν 69χρονο και την τρίχρονη εγγονή του, που είχαν παρασυρθεί με μοτοποδήλατο από χείμαρρο, στις Σέρρες, με κίνδυνο να πνιγούν.

Οι αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Σερρών πραγματοποιούσαν περιπολία στην περιοχή, όταν αντιλήφθηκαν το περιστατικό και κινήθηκαν άμεσα προς το σημείο.

Χωρίς να χάσει χρόνο, ο ένας απ’ αυτούς βούτηξε στα νερά του χειμάρρου, διασώζοντας πρώτα την ανήλικη και εν συνεχεία τον παππού της, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

Το περιστατικό συνέβη χθες αργά το μεσημέρι, ενώ παππούς και εγγονή παρελήφθησαν από τους οικείους τους και είναι καλά στην υγεία τους.

 

Πηγή: newsbomb.gr