Λαμία: Ιερέας πάρκαρε σε διάβαση πεζών και έπιασε αστυνομικό από τον λαιμό – Προσήχθη στο Τμήμα

Επεισόδιο με πρωταγωνιστή έναν αρχιμανδρίτη σημειώθηκε το πρωί της Πέμπτης (27/3) στη Λαμία, όταν πάρκαρε παράνομα σε διάβαση πεζών. Άνδρες της Τροχαίας, διαπιστώνοντας την παράβαση, προχώρησαν στην προβλεπόμενη διαδικασία και αφαίρεσαν τις πινακίδες του οχήματός του.

Μόλις ο ιερέας αντιλήφθηκε τι είχε συμβεί, αντέδρασε έντονα, επιτέθηκε φραστικά στους αστυνομικούς και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, άρπαξε έναν από αυτούς από τον λαιμό. Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου φέρεται να απείλησε ότι θα τηλεφωνούσε σε υπουργό, ενώ επικαλέστηκε διάφορες δικαιολογίες για να αποφύγει τις συνέπειες.

Οι αστυνομικοί τον προσήγαγαν στο Αστυνομικό Τμήμα Λαμίας προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του.




Κρηνίδες Καβάλας: Αυτοκίνητο χτυπά παιδί κοντά στο αστυνομικό τμήμα

Στις Κρηνίδες Καβάλας, αυτοκίνητο παρέσυρε ένα παιδί κοντά στο αστυνομικό τμήμα το απόγευμα της Κυριακής, 16 Μαρτίου 2025.

Το ΕΚΑΒ και η αστυνομία έφτασαν άμεσα στο σημείο για να παρέχουν βοήθεια.

Καβάλα News.




Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής – Τι απαντά ο δικηγόρος του για το υλικό παιδικής πορνογραφίας

«’Ηρθε μια κατάθεση ξαφνικά, η οποία λέει μέσα παράλογα και υπερβολικά πράγματα»

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση των ανήλικων παιδιών του αλλά και της συζύγου του. Ο δικηγόρος του 45χρονου στρέφεται κατά της γυναίκας του ένστολου ενώ εστιάζει στο υλικό παιδικής πορνογραφίας που λέγεται ότι βρέθηκε στην κατοχή του πελάτη του.

Ο Όθων Παπαδόπουλος, δικηγόρος του κατηγορούμενου αστυνομικού της Βουλής, μίλησε το πρωί της Τρίτης 21/1 στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Καλημέρα Ελλάδα» τονίζοντας:

«Έχω ακούσει και εγώ τα σενάρια. Άλλοτε ότι της χορηγούσε ψυχοτρόπες ουσίες και είχε ζητήσει την εξέταση τριχών από τα μαλλιά της για την οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτα, έχει αποσυρθεί αυτό το επιχείρημα προφανώς, είτε δεν έγινε ποτέ η εξέταση είτε δεν έδωσε τα αποτελέσματα που ήθελε η ίδια.

Άλλοτε ότι ήταν κυριευμένη, βρισκόταν σε καθεστώς φόβου και αγωνίας για τη ζωή της, τη στιγμή που ήταν εκπαιδευμένο πρόσωπο ως έχουσα την ιδιότητα της αστυνομικού, υπηρετούσε μάλιστα στο κεντρικό αστυνομικό μέγαρο της χώρας ολόκληρης».

Στη συνέχεια, υπογράμμισε αναφορικά με τα όσα κατηγορείται ο εντολέας του, «ήρθε μια κατάθεση ξαφνικά, η οποία λέει μέσα παράλογα και υπερβολικά πράγματα».

Εστιάζοντας στις καταθέσεις των παιδιών, ο ίδιος επεσήμανε ότι «δεν είναι η πρώτη φορά σε μία υπόθεση κατά την οποία εργαλειοποιούνται τα παιδιά, ούτως ώστε χειραγωγούμενα από κάποιον από τους συζύγους να παίξουν ενεργό ρόλο στη μεταξύ των συζύγων αντιπαράθεση και αντιδικία».

Αναφερόμενος δε στις πληροφορίες που ανέφεραν ότι βρέθηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας, στο κινητό του κατηγορούμενου αστυνομικού, ο Όθων Παπαδόπουλος είπε χαρακτηριστικά: «Πρόκειται για τη διαρροή μιας ψευδούς είδησης, καθώς δεν βρέθηκε ποτέ τέτοιο υλικό στο κινητό του εντολέα μου», όπως δήλωσε δεν είναι σε θέση να σχολιάσει αν το υλικό αυτό είναι κάποιου από τα παιδιά, καθώς βρέθηκε σε φορητό υπολογιστή και πρόσθεσε επιπλέον πως θα πρέπει να διερευνηθεί το τι εννοούμε με τον όρο πορνογραφία ανηλίκων, αν όντως πρόκειται για ανήλικους ή όχι.

«Παίρνουμε μία μία τις καταθέσεις της καταγγέλουσας και θα καταθέσουμε μήνυση για εξαπάτηση των δικαστικών αρχών, και πρόκειται να στηρίξουμε μέχρι τέλους ώστε να λάμψει η αλήθεια» δήλωσε κλείνοντας.




Φρίκη από τις αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού που υπηρετούσε στη Βουλή και κατηγορείται για τη σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών αλλά και της συζύγου του. Κατά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στα ψηφιακά μέσα του 45χρονου βρέθηκαν βίντεο και φωτογραφίες πορνογραφικού υλικού ανηλίκων -όχι των δικών του παιδιών- αλλά και υλικό με τη σύζυγό του.

Όπως δήλωσε το πρωί της Δευτέρας 20/1 ο δικηγόρος του 45χρονου αστυνομικού, μιλώντας στην εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» το πορνογραφικό υλικό έχει εντοπιστεί σε υπολογιστή της οικογένειας, ο οποίος όμως δεν ανήκει στον αστυνομικό.

«Πρόκειται για ένα εύρημα που μόνο κατ’ εκτίμηση μπορεί να αποδοθεί σε παιδική πορνογραφία. Το κρίσιμο ερώτημα είναι εάν έχουν τελεστεί τα κακουργήματα που του έχουν αποδοθεί από την κατάθεση της συζύγου του αρχικά και στη συνέχεια από κάποια πράγματα που φέρονται να επιβεβαιώνουν από αυτή την κατάθεση ορισμένα από τα παιδιά. Το πορνογραφικό υλικό έχει βρεθεί μόνο σε έναν υπολογιστή της οικογένειας, που δεν ανήκει στον εντολέα μου», είπε ο Όθωνας Παπαδόπουλος, δικηγόρος του 45χρονου αστυνομικού.

Η ποινική δίωξη σε βάρος της 35χρονης συζύγου του αστυνομικού

Την ίδια στιγμή ποινική δίωξη ασκήθηκε σε βάρος της 35χρονης συζύγου του αστυνομικού για τη συμμετοχή της στον βιασμό των παιδιών της.

Ειδικότερα, η 35χρονη, επίσης αστυνομικός κατηγορείται για βιασμό ανήλικου από οικείο πρόσωπο από κοινού κατ’ εξακολούθηση κατά συρροή, κατάχρηση ανήλικου σε ασέλγεια από κοινού κατ’ εξακολούθηση κατά συρροή και γενετήσια πράξη μεταξύ συγγενών από κοινού και κατ’ εξακολούθηση.

«Ενώ έχουμε μία προβληματική σχέση μεταξύ των δύο συζύγων, έχουμε στις αρχές του 2024 μία καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία. Ανακαλείται στη συνέχεια, δεν αναφέρεται το παραμικρό στις καταθέσεις για σεξουαλικές κακοποιήσεις ή οτιδήποτε άλλο», δήλωσε ο δικηγόρος του 45χρονου και συμπλήρωσε:

«Στη συνέχεια του ίδιου έτους έχουμε νέα καταγγελία του συζύγου για ενδοοικογενειακή απειλή κι ενώ είναι σε εξέλιξη η έρευνα, κατά τη διάρκεια που εξετάζεται ως μάρτυρας αρχίζει να αναφέρει στοιχεία που αφορούν τις σεξουαλικές κακοποιήσεις των παιδιών, μάλιστα στις οποίες πράξεις ενοχοποιεί τον ίδιο της τον εαυτό».

www.newsbeast.gr




Αλεξανδρούπολη | Νέο επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας με εμπλεκόμενο αστυνομικό

Στην Αλεξανδρούπολη συνελήφθη 41χρονος αστυνομικός μετά από καταγγελία της πρώην συζύγου του για ενδοοικογενειακή βία.

Σύμφωνα με την καταγγελία, ο αστυνομικός ακολούθησε με το όχημά του την ίδια και τα ανήλικα παιδιά τους, παραβιάζοντας την απόσταση ασφαλείας και βιντεοσκοπώντας τη σκηνή. Η Αντιεισαγγελέας διέταξε τη σύλληψή του, ενώ παραπέμφθηκε σε δικάσιμο στις 2 Ιανουαρίου, αφότου αφέθηκε ελεύθερος.

Πηγη:ertnews.gr




«Τα παιδιά μιλάνε για την κάμερα» – Αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής

«Υπάρχουν οι μαρτυρίες»

Φρίκη προκαλούν οι αποκαλύψεις που βλέπουν το «φως» αναφορικά με τον αστυνομικό της Βουλής που κατηγορείται ότι βίαζε τα παιδιά του και τη σύζυγό του. Τα ανήλικα μιλούν για την κάμερα ενώ οι αρχές ψάχνουν για άλλα εμπλεκόμενα άτομα.

«Έχουμε δύο συζύγους οι οποίοι αυτήν τη στιγμή ο καθένας χτίζει τη δική του υπερασπιστική γραμμή. Ο ένας είναι ήδη στη φυλακή κατηγορούμενος με τον μισό ποινικό κώδικα που αντιλαμβάνεται κανείς ότι τα ισόβια θα είναι η βασική ποινή και από εκεί επάνω θα πέσουν πολλά άλλα. Από την άλλη πλευρά υπάρχει η μάνα των παιδιών η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο των ανακριτικών διαδικασιών και η πιθανότητα να βρεθεί κατηγορούμενη είναι πάρα πολύ μεγάλη», σημείωσε η δημοσιογράφος Ιωάννα Μάνδρου μιλώντας το πρωί της Τετάρτης 11/12 στην εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA».

«Η μάνα έχει ομολογήσει τη συμμετοχή της σε αυτά τα εγκλήματα. Περιγράφει μάλιστα και τον φρικιαστικό τρόπο που μετείχε επί πάρα πολλά χρόνια. Αυτήν τη συμμετοχή την αποδίδει στον φόβο και την απειλή που υφίστατο από τον σύζυγό της. Αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο που ασφαλώς θα αξιολογηθεί, αλλά η συμμετοχή της δεν αμφισβητείται, το λέει η ίδια» σημείωσε.

«Μπορεί να υπάρχουν και άλλα άτομα»

Οι έρευνες των Αρχών στρέφονται και στο «σκοτεινό διαδίκτυο» αλλά και τις ψηφιακές συσκευές του 45χρονου.

«Όταν μιλάμε για εγκληματικότητα η οποία συνδέεται με το διαδίκτυο, μας είναι πάρα πολύ εύκολο να τα ονοματίσουμε όλα dark web γιατί ο κόσμος δεν είναι γνώστης» είπε στο MEGA η Κέλλυ Ιωάννου, δρ. εγκληματολογίας.

«Εγώ με αυτά που ακούω, θεωρώ ότι μπορούν να βρεθούν σημάδια και ίχνη και πιο επιφανειακά. Δεν χρειάζεται κάποιος να είναι γνώστης του σκοτεινού διαδικτύου. Αυτήν την στιγμή υπάρχουν στον επιφανειακό ιστό, στο διαδίκτυο, ιστοσελίδες οι οποίες σε live μετάδοση μπορεί να παραγγέλνει ο καθένας όποια σεξουαλική πράξη ορέγεται και οι πρωταγωνιστές να συμμετέχουν σε αυτήν την πράξη κατά παραγγελία και με λεφτά» συμπλήρωσε.

«Ναι μεν η έρευνα μπορεί να στραφεί προς το ‘σκοτεινό διαδίκτυο’ αλλά μην πηγαίνουμε μόνο εκεί. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να εστιάζουμε μόνο στη συγκεκριμένη οικογένεια. Ναι μεν η αφορμή είναι η συγκεκριμένη οικογένεια αλλά όλη η ζωή του συγκεκριμένου ανθρώπου κάτι δείχνει από πίσω. Δεν μπορεί κάποιος να μπει σε αυτήν τη διαδικασία μεμονωμένα. Μπορεί να υπάρχουν και άλλα άτομα» δήλωσε η Κέλλυ Ιωάννου.

«Τα παιδιά μιλάνε για την κάμερα»

Στο Mega μίλησε και ο επίτιμος πρόεδρος της ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων Ν/Α Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, τονίζοντας: «Τα παιδιά καταθέτουν και μιλάνε για την κάμερα που βρέθηκε με τον τρίποδα, ο οποίος, αυτός ο συγκεκριμένος άνθρωπος, κατέγραφε περιστατικά. (…) Αυτός ο άνθρωπος τα διαψεύδει όλα, λέει ότι είναι ψέματα, ότι δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα, ότι η γυναίκα μου είναι ψυχικά ασθενής».

«Όμως υπάρχουν, πέρα από την καταγγελία της γυναίκας, οι μαρτυρίες των παιδιών. Υπάρχει το περιστατικό με το παιδί που πήδηξε από το μπαλκόνι, υπάρχει η έκθεση, υπάρχει το γεγονός ότι καθοδήγησε το μεγάλο παιδί το λάπτοπ να το παραδώσει σε έναν συγγενή» δήλωσε κλείνοντας.




Σοβαρά προβλήματα στο Αστυνομικό Τμήμα Ξάνθης

Αντιμέτωπο με σοβαρά ζητήματα υποστελέχωσης βρίσκεται το Αστυνομικό Τμήμα της Ξάνθης, προκαλώντας ανησυχίες για την αποτελεσματικότητα της αστυνόμευσης στην περιοχή. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αριθμός των διαθέσιμων αστυνομικών είναι πολύ μικρότερος από τον απαιτούμενο, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να καλυφθούν επαρκώς οι καθημερινές ανάγκες της πόλης, αλλά και των γύρω περιοχών.

Το πρόβλημα επιδεινώνεται, καθώς οι ήδη περιορισμένοι πόροι διασπείρονται μεταξύ περιπολιών, αστυνόμευσης κρίσιμων σημείων, καθώς και της αυξημένης ζήτησης λόγω τουριστικής κίνησης. Οι τοπικές αρχές ζητούν άμεσες ενισχύσεις προσωπικού, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κατάσταση και να εξασφαλιστεί η δημόσια ασφάλεια στην Ξάνθη.




Συνάντηση του Αλέξανδρου Ιωσηφίδη με τον Αστυνομικό Διευθυντή Καβάλας

Συνάντηση με τον Αστυνομικό Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας κ. Κ. Σιμούδη πραγματοποίησε σήμερα Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024 ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας της ΠΑΜΘ κ. Αλέξανδρος Ιωσηφίδης.

Με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά που συνέβησαν στην παλαιά Εθνική Οδό στον κεντρικό δρόμο της Νέας Καρβάλης και στα οποία από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα, ο κ. Ιωσηφιδης ζήτησε τη λήψη περαιτέρω μέτρων για καλύτερη αστυνόμευση της περιοχής. Η αυξημένη κίνηση στην παλαιά Εθνική οδό λόγω της πρόσφατης λειτουργίας των διοδίων, η αύξηση της τουριστικής κίνησης και η ανεύθυνη οδήγηση ορισμένων πολίτων επηρεάζει σοβαρά την ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής και ακόμη και των ίδιων των οδηγών.

Από πλευράς του ο Αστυνομικός Διευθυντής δεσμεύτηκε για την αύξηση της αστυνόμευσης στη Νέα Καρβάλη. Η συνεργασία της Αστυνομίας με την Περιφέρεια κρίνεται απαραίτητη για την πρόληψη των ατυχημάτων και την βελτίωση της οδικής ασφάλειας και ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας των πολίτων.




Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με τον Αστυνομικό Διευθυντή Καβάλας

Σήμερα, Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και του νέου Αστυνομικού Διευθυντή Καβάλας κ. Κωνσταντίνου Σιμούδη. Τον Αστυνομικό Διευθυντή συνόδευε ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου κ. Στυλιανός Ψαρογιάννης.

Στην συνάντηση συμμετείχαν επίσης, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννης Γεωργίου και ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θάσου κ. Ευστράτιος Πυρήνας. Η παρούσα επίσκεψη ήταν η πρώτη επίσημη επίσκεψη του νέου Αστυνομικού Διευθυντή Καβάλας μετά την ανάληψη των νέων καθηκόντων του και η πρώτη συνάντηση με τον Δήμαρχο Θάσου και στελέχη του Δήμου Θάσου.

Στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σε άριστο κλίμα συνεργασίας και συνεννόησης, μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την απρόσκοπτη αστυνόμευση στη Θάσο, εντός μάλιστα της τρέχουσας τουριστικής περιόδου, καθώς και ζητήματα έλλειψης της αναγκαίας αστυνομικής δύναμης στο Νησί.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής: «Η συνεργασία μεταξύ του Δήμου Θάσου και της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καβάλας είναι αγαστή και συνεχής, με μοναδικό στόχο την καλύτερη δυνατή αστυνόμευση στον τόπο μας προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών του. Ευχαριστούμε τον Αστυνομικό Διευθυντή για την επίσκεψή του στη Θάσο και για το έντονο ενδιαφέρον του για τον τόπο μας. Του ευχόμαστε από καρδιάς καλή δύναμη στην επιτέλεση των νέων του καθηκόντων».




Μεγάλη επιχείρηση της ΕΛΑΣ για τη δολοφονική επίθεση στον αστυνομικό Γ. Λυγγερίδη | Πάνω από 150 άτομα στη δικογραφία

Σε πάνω από 50 προσαγωγές και συλλήψεις έχει προχωρήσει η ΕΛΑΣ στο πλαίσιο της μεγάλης αστυνομικής επιχείρησης που διενεργεί η Διεύθυνση Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους, σε συνεργασία με άλλες υπηρεσίες, στο πλαίσιο των ερευνών για τη δολοφονική επίθεση της 7ης Δεκεμβρίου 2023, με θύμα τον αστυνομικό των ΜΑΤ Γιώργο Λυγγερίδη στην περιοχή του Ρέντη.

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, η δικογραφία που έχει σχηματιστεί περιλαμβάνει πάνω από 150 άτομα, κάποια από τα οποία είναι γνωστά στον οπαδικό χώρο και με εμπλοκή και σε άλλα περιστατικά βίας. Σημειώνεται ότι η δικογραφία δεν αφορά μόνο τη δολοφονική επίθεση στον υπαρχιφύλακα των ΜΑΤ, αλλά και άλλες υποθέσεις οπαδικής βίας.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης που ξεκίνησε στη διάρκεια της νύχτας και συνεχίζεται μέχρι αυτή την ώρα, έχουν γίνει έρευνες σε δεκάδες σπίτια και χώρους οπαδών, από όπου έχουν κατασχεθεί διάφορα πειστήρια.

Αύριο οι συλληφθέντες αναμένεται να οδηγηθούν ενώπιον των εισαγγελικών αρχών με τη σε βάρος τους σχηματισθείσα δικογραφία.

Ο 31χρονος αστυνομικός των ΜΑΤ Γιώργος Λυγγερίδης, είχε τραυματιστεί σοβαρά από ναυτική φωτοβολίδα κατά τα επεισόδια έξω από το γήπεδο «Μελίνα Μερκούρη» στον Ρέντη, στη διάρκεια του αγώνα βόλεϊ ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Ο Γιώργος Λυγγερίδης άφησε την τελευταία του πνοή την Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου μετά από πολυήμερη νοσηλεία στη ΜΕΘ του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας.

Στους προσαχθέντες και ο αδερφός του 18χρονου που είχε συλληφθεί

Για την υπόθεση είχε προφυλακιστεί ένας 18χρόνος, ο οποίος κατηγορείται ότι έριξε τη ναυτική φωτοβολίδα. Στην απολογία του ο ίδιος είχε αρνηθεί ότι στόχευσε τον αστυνομικό. Σύμφωνα με την ΕΡΤ ανάμεσα στα άτομα που προσήχθησαν σήμερα είναι και ο ανήλικος αδερφός του 18χρονου.

naftemporiki.gr

 




Εννιά οι συλλήψεις για την κατάρρευση κτιρίου στον Πειραιά | Θρήνος για τον 31χρονο αστυνομικό που σκοτώθηκε

Στη σύλληψη εννέα ατόμων, εκ των οποίων τρεις νοσηλεύονται σε νοσοκομείο, προχώρησε η Αστυνομία για τη χθεσινή τραγωδία με έναν νεκρό στον ΠειραιάΟ 31χρονος εκτός υπηρεσίας ειδικός φρουρός άφησε την τελευταία του πνοή, όταν κατά τη διάρκεια εργασιών σε διώροφη κατοικία επί της οδού Νεωρίων, στην ακτή Μουτσοπούλου, κατέρρευσε μέρος του κτιρίου.

Επτά από τους εργαζόμενους στις εργασίες του κτιρίου προσήχθησαν και κρατούνται στο αστυνομικό τμήμα Δημοτικού Θεάτρου και σήμερα αναμένεται να οδηγηθούν στο πλαίσιο του αυτοφώρου στην εισαγγελία.

Όπως επισημαίνει η ΕΛ.ΑΣ., μεταξύ των συλληφθέντων είναι εργολάβος, ο οποίος κατηγορείται για παραβίαση του άρθρου 286 που αφορά παραβίαση των κανόνων οικοδόμησης και του γενικού οικοδομικού κανονισμού.

Οι υπόλοιποι συλληφθέντες, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, κατηγορούνται για παραβίαση του οικοδομικού κανονισμού.

Στο κτίριο επί της οδού Νεωρίων στο Πασαλιμάνι επιχείρησαν 24 πυροσβέστες με 8 οχήματα, ενώ εκλήθη επίσης η 1η ΕΜΑΚ.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, είχε εκδοθεί ηλεκτρονική άδεια για μικρές εργασίες από τον δήμο Πειραιά.

Για το περιστατικό, διενεργείται προανάκριση από το αρμόδιο τμήμα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Ποιος ήταν ο 31χρονος αστυνομικός που σκοτώθηκε

Ο 31χρονος Αγαθάγγελος Παπαδόπουλος ήταν αστυνομικός και πιο συγκεκριμένα ειδικός φρουρός της ομάδας ΔΙΑΣ και φέρεται να εργαζόταν παράλληλα σε οικοδομικές εργασίες, εκτελώντας χρέη οδηγού.

Την ώρα της κατάρρευσης τοίχου του κτιρίου, ο 31χρονος βρέθηκε κάτω από τα συντρίμμια.

O 31χρονος

Σύμφωνα με μαρτυρία, ο 31χρονος πήδηξε στο φορτηγό για να σωθεί και καταπλακώθηκε από τα μπάζα.

«Ακούσαμε έναν θόρυβο, δεν μπορούσα να καταλάβω τι έγινε, νόμιζα ότι ήταν μπάζα που έπεφταν από σωλήνα. Είδα τη σκόνη. Από τις φωνές των ανθρώπων που έλεγαν “καλέστε την αστυνομία” αντιλήφθηκα τι συμβαίνει», ανέφερε μάρτυρας και πρόσθεσε: «Όταν καταλάγιασε η σκόνη και βγήκαμε στο μπαλκόνι, είδαμε ότι ήταν πολύ σοκαρισμένοι οι εργάτες. Πυροσβεστική, Αστυνομία ήρθαν πολύ γρήγορα για να βοηθήσουν. Αυτό που είπαν είναι ότι ο άνδρας που έχασε τη ζωή του πήδηξε στο φορτηγό για να σωθεί και καταπλακώθηκε από τα μπάζα. Ήταν μεγάλη η προσπάθεια να τον βγάλουν, παλεύανε πολλή ώρα».

Πηγή: newsbeast.gr




Γιάννενα | Συλλήψεις μαθητών σε σχολικές εκδρομές, 16χρονος επιτέθηκε και χτύπησε αστυνομικό

Με συλλήψεις ολοκληρώθηκαν οι σχολικές τους εκδρομές στα Γιάννενα. Οι μαθητές κατέληξαν με χειροπέδες σε αστυνομικό τμήμα της πόλης, ενώ συνελήφθησαν και συνοδοί καθηγητές τους…

Ένας 16χρονος έφτασε στο σημείο να χτυπήσει αστυνομικό στα Γιάννενα και να το βάλει στα πόδια με τους συμμαθητές του, για να αποφύγουν έλεγχο. Ένας 17χρονος κατείχε ναρκωτικά που βρέθηκαν σε ξενοδοχείο. Οι 5 συνολικά μαθητές που είχαν εμπλοκή στα παραπάνω συνελήφθησαν μαζί με συνοδούς καθηγητές τους. Οι σχολικές εκδρομές στιγματίστηκαν από τα όσα έγιναν, με γονείς να προσπαθούν να μάθουν πληροφορίες για τα παιδιά τους.

Τέσσερις 16χρονοι μαθητές από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας συνελήφθησαν στα Γιάννενα για βία κατά υπαλλήλων, απείθεια και απλή σωματική βλάβη, ενώ συνελήφθη και ο συνοδός εκπαιδευτικός της σχολικής εκδρομής για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων.

Όλα συνέβησαν στις 22:00 περίπου το βράδυ της Κυριακής 14 Απριλίου, όταν δυο αστυνομικοί επιχείρησαν να ελέγξουν τους ανήλικους. Αυτοί απώθησαν τους αστυνομικούς, ενώ ένας από τους ανήλικους έριξε γροθιά σε έναν από τους αστυνομικούς και όλοι μαζί τράπηκαν σε φυγή. Συνελήφθησαν όμως λίγα μέτρα παραπέρα.

Σε άλλη περίπτωση συνελήφθη ένας 17χρονος από σχολείο του Γέρακα Αττικής που βρίσκονταν επίσης σε σχολική εκδρομή στα Ιωάννινα.

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, ο 17χρονος, σε έλεγχο που του έγινε κατείχε μικροποσότητα ναρκωτικών (2 τσιγαριλίκια), ενώ σε έρευνα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου που διέμενε εντοπίστηκε τρίφτης κάνναβης. Και σε αυτή την περίπτωση συνελήφθη και η συνοδός εκπαιδευτικός.

Και στις δυο περιπτώσεις έχουν κληθεί οι γονείς των ανηλίκων, σε βάρος των οποίων σχηματίζεται δικογραφία για παραμέληση εποπτείας.

Πηγή: newsit.gr




«Πήγα μαυρισμένη από το ξύλο και με έδιωξαν» | Καταγγελία γυναίκας για το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων

Όσα βίωσε η ίδια στο αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων -έξω από το οποίο δολοφονήθηκε και η 28χρονη Κυριακή-, όταν πήγε να κάνει καταγγελία για τον ξυλοδαρμό της, περιέγραψε το πρωί της Πέμπτης 4/4 μια γυναίκα.

Στο MEGA και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, μίλησε μια γυναίκα, η οποία πριν από δύο χρόνια είχε βιώσει βαριά κακοποίηση από τον σύζυγό της.

«Ήμουν με μώλωπες και μου είπε πως δεν μπορώ να ανέβω, γιατί υπάρχει πάνω μία άλλη διαδικασία αυτοφώρου»

«Πριν από δύο χρόνια βίωσα ενδοοικογενειακή βία. Πήγα στο ΑΤ των Αγίων Αναργύρων να το καταγγείλω. Ο αστυνομικός στο φυλάκιο δεν με αντιμετώπισε σωστά. Ήμουν άγρια χτυπημένη, με μώλωπες και μου είπε πως δεν μπορώ να ανέβω, γιατί υπάρχει πάνω μία άλλη διαδικασία αυτοφώρου. Με ρώτησε εάν με χτύπησε, και ήμουν μαυρισμένη, και μου είπε καλύτερα να φύγω. Γύρισα σπίτι και προσπάθησα ξανά την επόμενη ημέρα. Είχε βάρδια κάποιος άλλος αστυνομικός και έγινε το ίδιο σκηνικό. Μου είπαν πως θα περιμένω πολλές ώρες, γιατί υπάρχει πάνω αυτόφωρο και πάλι. Δεν μπήκα μέσα ποτέ», τόνισε.

«Το θέμα είναι να αλλάξει και η νομοθετική ρύθμιση για να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα. Εγώ μετά κινήθηκα νομικά. Είναι πολύ δύσκολο. Ακόμα και τώρα μου είναι δύσκολο να μιλήσω. Θυμήθηκα ξανά το περιστατικό όταν το είδα. Πήγα να ζητήσω βοήθεια και δεν με άκουσαν», συμπλήρωσε.

Παράλληλα στην ίδια εκπομπή η δικηγόρος, Αριάδνη Νούκα, περιέγραψε ένα περιστατικό, όπου η ίδια χρειάστηκε να φυγαδεύσει στο παρελθόν μία πελάτισσά της λέγοντας: «Η πρώτη λέξη που έλεγαν οι αστυνόμοι όταν πήγαινε μία κακοποιημένη γυναίκα, ήταν πως κρατάνε χρόνια τα δικαστήρια, έχεις παιδιά. Έχει τύχει να οργανώσω τη φυγάδευση γυναίκας από την επαρχία με τα παιδιά της και το τέρας αυτό με πήρε εμένα τηλέφωνο και με απείλησε πως θα με σκοτώσει. Αυτό, γιατί ποτέ δεν είχε τη συμπεριφορά που έπρεπε από την πολιτεία. Υπάρχει διάταξη που πρέπει να θεσμοθετηθεί, το να πηγαίνει απευθείας η Αστυνομία στο σπίτι».

Πηγή: newsbeast,gr




Συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ. για τους «ενοικιαζόμενους μπράβους» που ξυλοκόπησαν πελάτες και αστυνομικό | Συνεχίζονται οι έρευνες

Μπαράζ ερευνών για τη δράση των «ενοικιαζόμενων μπράβων», που συνελήφθησαν στο Γκάζι καθώς εμπλέκονται σε ξυλοδαρμούς θαμώνων νυχτερινών μαγαζιών αλλά και επεισόδια σε ποδοσφαιρικούς αγώνες, έχει ξεκινήσει η ΕΛ.ΑΣ. με στόχο να βρει πού αλλού μπορεί να δρούσαν.

Όπως φαίνεται σε βίντεο-ντοκουμέντο που έχει δει το φως της δημοσιότητας, οι οκτώ μπράβοι που συνελήφθησαν πριν από λίγες ημέρες από τη Δίωξη Εκβιαστών της ασφάλειας μπήκαν μέσα σε μπαρ στο Γκάζι και ξυλοκόπησαν ανηλεώς με κλοτσιές και μπουνιές πελάτες του καταστήματος, τους απείλησαν και τους έριξαν στο έδαφος.

Ένας δε από την ομάδα κρούσης έβγαλε πιστόλι και σημάδεψε προς τα κεφάλια τους. Ένα από τα θύματα, αστυνομικός που ήταν εκτός υπηρεσίας και διασκέδαζε με την παρέα του, κάλεσε την Άμεση Δράση.

Είχαν γίνει ο φόβος και ο τρόμος των πολιτών στο Γκάζι

Αφορμή για τον άγριο ξυλοδαρμό των 4 ατόμων που κατέληξαν με κατάγματα σε όλο το σώμα στο νοσοκομείο ήταν το γεγονός πως ένας από αυτούς, χορεύοντας, σκούντηξε έναν σερβιτόρο του νυχτερινού κέντρου.

Η συμμορία των «ενοικιαζόμενων μπράβων» που πωλούσαν προστασία, όπως μετέδωσε το πρωί της Δευτέρας 26/2 η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, είχαν γίνει ο φόβος και ο τρόμος των πολιτών στο Γκάζι.

Όλοι τους ήταν γνώριμοι των αρχών για εκβιασμούς, σωματικές βλάβες, ενδοοικογενειακή βία, ναρκωτικά, σωματεμπορία ανηλίκων αλλά και για επεισόδια σε ποδοσφαιρικούς αγώνες.

Πηγή: Newsbeast.gr

 




Ένωση Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Α.Μ.Θ | Συνάντηση με τον νέο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή ΑΜΘ

Αντιπροσωπεία της Ένωσης είχε μια σημαντική συνάντηση με τον νέο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Η δέσμευση για άψογη θεσμική συνεργασία και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των δύο πλευρών είναι σημαντική για την αντιμετώπιση των αστυνομικών προκλήσεων στην περιοχή.

Η Ένωσή εκφράζει τη δέσμευσή της για τη συνεχή υπεράσπιση των συμφερόντων των μελών της και για την επίλυση των αστυνομικών προβλημάτων στην περιοχή. Η συνεργασία με τις αρχές είναι ουσιαστική για τη δημιουργία αποτελεσματικών λύσεων και τη διασφάλιση της ασφάλειας στην κοινότητα.

 




Με τιμές ήρωα αποχαιρέτησαν τον αστυνομικό Γιώργο Λυγγερίδη

Συγκλονιστικές σκηνές εκτυλίχθηκαν στο σημερινό τελευταίο αντίο, στον αστυνομικό 31 ετών, που τον δολοφόνησαν με ναυτική φωτοβολίδα στου Ρέντη, την ώρα του αγώνα βόλεϊ, Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού.

Όλα τα μέλη της διμοιρίας του, τη μοιραία βραδιά, αστυνομικοί με περιπολικά και χιλιάδες πολίτες τον αποχαιρέτησαν στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, φωνάζοντας «αθάνατος» και ψάλλοντας τον εθνικό ύμνο.

Η συγκίνηση κορυφώθηκε όταν ο επικεφαλής της διμοιρίας εκφώνησε τον επικήδειο λόγο, λέγοντας «πονούσες, αλλά δεν ούρλιαζες, δεν έκλαψες, είσαι αθάνατος ήρωας, μην ανησυχείς Γιώργο, θα αποδοθεί δικαιοσύνη».




Σήμερα το τελευταίο αντίο στον αστυνομικό Γιώργο Λυγγερίδη που χτυπήθηκε από ναυτική φωτοβολίδα στα επεισόδια στου Ρέντη

Το ύστατο χαίρε αναμένεται να πουν σήμερα, Παρασκευή (29/12) οι συγγενείς, οι φίλοι και συνάδερφοί του στον 31χρονο αστυνομικό Γιώργο Λυγγερίδη, που τραυματίστηκε από ναυτική φωτοβολίδα στα επεισόδια του Ρέντη, το βράδυ της 7ης Δεκεμβρίου.

Η κηδεία του 31χρονου που πάλεψε για 20 ολόκληρες ημέρες στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Κρατικού Νίκαιας θα πραγματοποιηθεί σήμερα το μεσημέρι στον Άγιο Δημήτριο Θεσσαλονίκης και θα ακολουθήσει η ταφή του στο κοιμητήριο της Θέρμης.

Στην κηδεία του Γιώργου Λυγγερίδη θα παραστεί ο πρωθυπουργός

Στη Θεσσαλονίκη για να παραστεί στην κηδεία του 31χρονου αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη θα βρίσκεται σήμερα ο πρωθυπουργός.

Σε μήνυμά του στο Facebook ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε τη θλίψη του για τον αστυνομικό που έφυγε μετά από 20 ημέρες μάχης στη ΜΕΘ του Γενικού Κρατικού Νίκαιας λέγοντας: «Στέκομαι με σεβασμό μπροστά στη θυσία του, την ώρα του καθήκοντος».

«Η τιμωρία των δολοφόνων του Ρέντη και το ξερίζωμα της βίας αποτελούν, πλέον, ζήτημα τιμής για την Πολιτεία και την κοινωνία», σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Αλλάζει το κατηγορητήριο για τον 18χρονο

Την ίδια στιγμή μετά τον θάνατο του νεαρού αστυνομικού αλλάζει το κατηγορητήριο σε βάρος του 18χρονου που τού την πέταξε ναυτική φωτοβολίδα και μετατρέπεται σε ανθρωποκτονία από πρόθεση.

Παράλληλα οι έρευνες της Αστυνομίας συνεχίζονται και σύμφωνα με πληροφορίες έχουν εντοπιστεί 40 άτομα με ίχνη πυρίτιδας στα χέρια. Όλα τα στοιχεία που έχουν βγει και τα βίντεο αναλύονται από την ΕΛ.ΑΣ.

 




Πώς έγινε η συμπλοκή που στοίχισε τη ζωή στον 32χρονο αστυνομικό στη Θεσσαλονίκη

Με τη ζωή του πλήρωσε ο αξιωματικός των Εσωτερικών Υποθέσεων, Θ.Κ., την προσπάθειά του να δώσει τέλος σε έναν καυγά που είχε ξεσπάσει σε μπαρ επί της οδού Κατσιμίδη στη Θεσσαλονίκη.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 04:30 τα ξημερώματα της Πέμπτης (28/12), με «πρωταγωνιστές» έναν 44χρονο Νορβηγό και τον 32χρονο κουμπάρο του αξιωματικού της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίοι είχαν έντονη φραστική αντιπαράθεση.

Με τη ζωή του πλήρωσε ο αξιωματικός των Εσωτερικών Υποθέσεων, Θ.Κ., την προσπάθειά του να δώσει τέλος σε έναν καυγά που είχε ξεσπάσει σε μπαρ επί της οδού Κατσιμίδη στη Θεσσαλονίκη.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 04:30 τα ξημερώματα της Πέμπτης (28/12), με «πρωταγωνιστές» έναν 44χρονο Νορβηγό και τον 32χρονο κουμπάρο του αξιωματικού της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίοι είχαν έντονη φραστική αντιπαράθεση.

Ο αστυνομικός μπήκε στη μέση, για να τους χωρίσει, ωστόσο ο 44χρονος Νορβηγός τού επιτέθηκε με ένα μαχαίρι και τον τραυμάτισε θανάσιμα.

Ο κουμπάρος του θύματος, ελαφρά τραυματίας, μεταφέρθηκε για παροχή πρώτων βοηθειών στο «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, ενώ ο Νορβηγός συνελήφθη.

Την προανάκριση έχει αναλάβει το Τμήμα Δίωξης Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

Ο δράστης κρατείται και θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα ποινικής δίωξης.




Κρίσιμες ώρες για τον 31χρονο αστυνομικό που τραυματίστηκε στου Ρέντη | Ξεκίνησαν τα νευρολογικά τεστ

Ιδιαιτέρως κρίσιμες είναι οι ώρες που περνούν από χτες, Τρίτη (19/12) για τον 31χρονο αστυνομικό που τραυματίστηκε βαριά από ναυτική φωτοβολίδα έξω από το κλειστό του ΡέντηΟι γιατροί αγωνιούν για τη νευρολογική του εικόνα και περιμένουν να δουν πως θα αντιδράσει καθώς έχουν διακόψει τη φαρμακευτική υποστήριξη δηλαδή, τον έχουν βγάλει από την καταστολή.

Ο γιατροί του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας περιμένουν όπως μετέδωσε το πρωί της Τετάρτης (20/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο να γίνει ένα θαύμα ενώ θα προχωρήσουν σε μία σειρά από νευρολογικά τεστ, ώστε να δουν την κατάσταση της υγείας του και την κλινική του εικόνα. Θέλουν να δουν αν έχει κάποια εγκεφαλικά ερεθίσματα και κάποιες αντιδράσεις. Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει 2 με 3 ημέρες. Έως τώρα οι αντιδράσεις του οργανισμού του αστυνομικού είναι μηδενικές.

Ο 31χρονος υποστηρίζεται μηχανικά και εξακολουθεί να βρίσκεται υπό εξωνεφρική αιμοκάθαρση.

Το τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν

«Κατόπιν ενημέρωσης των θεραπόντων ιατρών ο ασθενής παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλευόμενος στη ΜΕΘ διασωληνωμένος και υποστηριζόμενος με μηχανικό αερισμό και συνεχή εξωνεφρική κάθαρση.

Έχει διακοπεί η αγωγή με κατασταλτικά φάρμακα προκειμένου να εκτιμηθεί η νευρολογική του εικόνα στις επόμενες ημέρες», αναφέρει η ανακοίνωση του νοσοκομείου.




Δίωξη για ανθρωποκτονία από αμέλεια στον αστυνομικό που παρέσυρε και σκότωσε την 19χρονη στην Ξάνθη

Για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατηγορείται ο αστυνομικός ο οποίος παρέσυρε και σκότωσε τη 19χρονη στην Ξάνθη.

Μετά την ομολογία του αστυνομικού ότι εκείνος είναι ο δράστης του τροχαίου δυστυχήματος, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Ξάνθης έδωσε εντολή να παραμείνει υπό κράτηση.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ του ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία από αμέλεια.

Η 19χρονη είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της στον οικισμό του Παλαιού Ζυγού όταν παρασύρθηκε από το υπηρεσιακό όχημα που οδηγούσε αστυνομικός.

Ο 34χρονος, αρχικά είχε υποδυθεί τον μάρτυρα και κάλεσε το ασθενοφόρο που ήρθε και παρέλαβε την κοπέλα, ενώ στη συνέχεια ομολόγησε ότι ήταν ο οδηγός που προκάλεσε το ατύχημα.




Εκπαιδευτική επίσκεψη φοιτητών της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στο Αστυνομικό Μέγαρο Κομοτηνής

Φοιτητές της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αστυνομικό Μέγαρο Κομοτηνής, την 13-12-2023, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ανακριτικής.  

Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης, Ταξίαρχος κ. Μιχαήλ Σεβδυνίδης υποδέχθηκε τους φοιτητές και τον Καθηγητή Εγκληματολογικών Επιστημών κ. Κωνσταντίνο Κοσμάτο που τους συνόδευε.

Ακολούθησε ενημέρωση των φοιτητών, από εξειδικευμένο αστυνομικό προσωπικό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης, στις εξής θεματικές ενότητες: 

    • κατανόηση  σταδίων δόμησης δικογραφίας
    • τεχνικές εξέτασης ιχνών και πειστηρίων
  • η μάστιγα των ναρκωτικών 

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης υποστηρίζοντας τη σπουδαιότητα της συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί μεταξύ της  Ελληνικής Αστυνομίας και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης θα συνεχίσει και στο μέλλον να συμβάλλει στην επικοινωνία με τους φοιτητές, για τη βέλτιστη εκπαίδευσή τους.




Δύσκολες ώρες για τον 31χρονο αστυνομικό | Υποβλήθηκε σε εξωνεφρική αιμοκάθαρση, καθώς δεν λειτουργούν πολλά ζωτικά όργανα

Ιδιαιτέρως κρίσιμη είναι η κατάσταση του 31χρονου υπαρχιφύλακα μετά τον σοβαρό τραυματισμό του από ναυτική φωτοβολίδα κατά τη διάρκεια επεισοδίων στου Ρέντη. Ο αστυνομικός παραμένει διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Γενικού Κρατικού Νικαίας και οι γιατροί μετά τον ακρωτηριασμό του τραυματισμένου ποδιού του προχώρησαν σε εξωνεφρική αιμοκάθαρση, καθώς δε λειτουργούν πλέον πολλά ζωτικά του όργανα.

Οι γιατροί αποφάσισαν να προχωρήσουν στον ακρωτηριασμό του αριστερού κάτω άκρου του 31χρονου εξαιτίας των μη αναστρέψιμων ισχαιμικών βλαβών και εκτεταμένων μυϊκών νεκρώσεων στην περιοχή του τραύματος του μηρού του.

Παραμένει σε φαρμακευτική καταστολή

Ο αστυνομικός παραμένει σε φαρμακευτική καταστολή και οι γιατροί δεν έχουν δώσει ακόμα την εντολή σιγά σιγά να τον ξυπνήσουν.

Θέλουν, όπως αναφέρουν και μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης (14/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη, να περάσει ένα χρονικό διάστημα και αυτό που είναι σημαντικό είναι να δουν κατά πόσο ο εγκέφαλος έχει υποστεί αναστρέψιμες ή μη βλάβες.

«Να διαβεβαιώσουμε τους γονείς ότι κάνουμε το κάτι παραπάνω, περισσότερα από αυτά που περνούν από το χέρι μας»

«Μακάρι να ήταν μόνο ο ακρωτηριασμός… Υπάρχουν και άλλα προβλήματα σοβαρά» υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ σε δηλώσεις του την Τετάρτη (13/12) αναφερόμενος στον αστυνομικό.

«Δίνει μάχη για τη ζωή του, αλλά είναι γενναίος και ελπίζουμε ότι θα τα καταφέρει. Είναι πάρα πολύ κρίσιμη η κατάσταση» είπε μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Πάμε Δανάη» ο Μιχάλης Γιαννάκος.

«Γίνεται μεγάλη προσπάθεια να τον κρατήσουν στη ζωή από όλο το προσωπικό της ΜΕΘ» υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ.

«Να διαβεβαιώσουμε τους γονείς ότι κάνουμε το κάτι παραπάνω· περισσότερα από αυτά που περνούν από το χέρι μας» σημείωσε κλείνοντας.

 




Αστυνομικός χτύπησε με το αυτοκίνητό του αστυνομικό για να αποφύγει τον έλεγχο | Το απίστευτο περιστατικό στην Κω

Συναγερμός σήμανε στις Αρχές της Κω την Τρίτη 21/11. Αστυνομικός ο οποίος υπηρετεί στην Αθήνα και εργαζόταν στο νησί πριν λίγα χρόνια στην προσπάθεια του να αποφύγει έλεγχο χτύπησε με το αυτοκίνητό του συνάδερφό του.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το kosnews24.gr άνδρες της Τροχαίας σταμάτησαν τον 33χρονο για έλεγχο στην Βασιλέως Παύλου. Όπως διαπιστώθηκε ο ένστολος δεν είχε ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Οι άνδρες της αστυνομίας τον συνόδεψαν μαζί με το όχημά του στην έδρα της τροχαίας και του επέβαλαν τροχονομική παράβαση.

Στη συνέχεια αστυνομικός ενημέρωσε τον 33χρονο ότι θα πραγματοποιήσει έλεγχο στο όχημά του με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου και του ζήτησε να τον ακολουθήσει εντός της υπηρεσίας του στην Ακτή Μιαούλη, με σκοπό να αναμένουν τον συνοδό του σκύλου.

Όταν άκουσε για τον έλεγχο ο 33χρονος, μπήκε βιαστικά στο όχημά του και έβαλε μπροστά. Ο αστυνομικός αμέσως και πριν ξεκινήσει την πορεία του ο 33χρονος, μπήκε μπροστά από το αυτοκίνητο και του ζήτησε να σταματήσει.

Εκείνος αγνόησε την εντολή, εκκίνησε το όχημα με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει στην κνήμη του αριστερού ποδιού.

Στη συνέχεια, ο κατηγορούμενος διέκοψε την εμπρόσθια κίνηση του οχήματος, έβαλε όπισθεν και κινήθηκε με μεγάλη ταχύτητα προς τα πίσω, ενώ επιτάχυνε εκ νέου, πραγματοποιώντας επικίνδυνο ελιγμό και διέφυγε.

Μετά από λίγη ώρα οι αστυνομικοί εντόπισαν το όχημα (μια μαύρη BMW) στον χώρο στάθμευσης του Νέου Σταδίου Ανταγόρα.




Τρόμος στην Καβάλα | Πώς δρούσε ο 29χρονος που παρίστανε τον αστυνομικό και βίασε δύο γυναίκες

Στα χέρια της αστυνομίας έπεσε στην Καβάλα άνδρας κατηγορούμενος για δύο βιασμούς γυναικών.

Συνελήφθη το απόγευμα της Τρίτης, από αστυνομικούς του τοπικού Τμήματος Ασφάλειας και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για βιασμό, αντιποίηση Αρχής, ληστεία, κλοπή και παράβαση του νόμου περί όπλων.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο των ερευνών, προέκυψε ότι ο δράστης, κατά το χρονικό διάστημα από 2 έως και 20 Νοεμβρίου, προσέγγισε δύο γυναίκες μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας γνωριμιών και τις έπεισε να συναντηθούν σε διαμερίσματα βραχυχρόνιας μίσθωσης.

Κατά τη συνάντησή τους ο δράστης, προσποιούμενος τον αστυνομικό και με την απειλή όπλου τις εξανάγκαζε σε ασελγείς πράξεις. Ακολούθως, στη μία περίπτωση, με τη χρήση βίας, αφαίρεσε από την κατοχή της παθούσας χρηματικό ποσό, ενώ στην άλλη περίπτωση  αποχωρώντας από το διαμέρισμα αφαίρεσε από την άλλη γυναίκα χρηματικό ποσό και δύο κινητά τηλέφωνα.

Έπειτα από καταγγελία από τη μία παθούσα ότι ο δράστης επιχείρησε εκ νέου να προχωρήσουν σε συνάντηση, οργανώθηκε συντονισμένη επιχείρηση από τους αστυνομικούς, σε συνεργασία με αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητάς του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας, όπου ο δράστης εντοπίστηκε και συνελήφθη.




Καβάλα: Παρίστανε τον αστυνομικό και βίαζε γυναίκες – Πώς ψάρευε τα θύματά του

Ο 29χρονος, αφού κακοποιούσε σεξουαλικά τις γυναίκες, έκλεβε τα χρήματα που είχαν πάνω τους και στη συνέχεια τις άφηνε ελεύθερες.

Κατηγορούμενος για αντιποίηση αρχής, βιασμό και ληστεία, οδηγείται στη δικαιοσύνη 29χρονος με καταγωγή από τη Ξάνθη.

Ο άνδρας, προσποιούμενος τον αστυνομικό, έκλεινε ραντεβού με γυναίκες σε διαμέρισμα Airbnb, στην Καβάλα, όπου τις βίαζε και τις έκλεβε.

Ο ίδιος φέρεται να δήλωνε στις κοπέλες αστυνομικός, επιδεικνύοντας μάλιστα και όπλο, το οποίο εκ των υστέρων αποδείχθηκε ψεύτικο.

Μέσω ιστοσελίδας κλείνονταν τα ραντεβού

Στο διαμέρισμα, όπως υποστηρίζουν οι γυναίκες, τις κακοποιούσε σεξουαλικά και πριν τις αφήσει ελεύθερες, έκλεβε τα χρήματα που είχαν πάνω τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά, τουλάχιστον δύο φορές έκλεισε ραντεβού μαζί τους. Τα ραντεβού κλείνονταν μέσω ιστοσελίδας, αναφέρει το proininews.gr.

Λεπτομέρειες αναμένεται να γίνουν γνωστές τις αμέσως επόμενες ώρες μέσω επίσημης ενημέρωσης της αστυνομίας.




Σέρρες: “Ουρές” πολιτών έξω από το αστυνομικό τμήμα για να αποφύγουν τις νέες ταυτότητες

‘’Φωτιά’’ έχουν πάρει τα τμήματα έκδοσης ταυτοτήτων στα αστυνομικά τμήματα της χώρας.

Ουρές μεγάλες σχηματίζονται καθημερινά και έξω από την Αστυνομικό Μέγαρο των Σερρών .Πολίτες θέλουν να αποφύγουν τις νέες ψηφιακές ταυτότητες καθώς ανησυχούν πως θα υπάρχει τσιπακι και θα τους παρακολουθούν.

Οι πολίτες που θέλουν να αλλάξουν ταυτότητα πηγαινοέρχονται στο αστυνομικό τμήμα μέχρι να έρθει η σειρά τους καθώς η αναμονή είναι πολύωρη .