Bloomberg | Η Ελλάδα παρατείνει τις ναυτικές ασκήσεις εμποδίζοντας τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου

Το  Ναυτικό της Ελλάδας επέκτεινε για έκτη φορά μία σειρά ναυτικών ασκήσεων, δίνοντας παράταση για τέσσερις επιπλέον μήνες, καθώς η Αθήνα προσπαθεί να αποτρέψει τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου στα ανοικτά των ακτογραμμών της.

Οι ασκήσεις, οι οποίες ήταν προγραμματισμένο να τελειώσουν στις 15 Νοεμβρίου, εν τέλει θα συνεχιστούν μέχρι τα μέσα Μαρτίου -πάνω από δέκα μήνες μετά την έναρξή τους- σύμφωνα με ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της Υδρογραφικής Υπηρεσίας του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, που επικαλείται το Bloomberg.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του διεθνούς μέσου ενημέρωσης, ο Λακωνικός Κόλπος για μία περίοδο αποτέλεσε hotspot σχετικά με τα δρομολόγια πλοίων και παλαιών tankers που μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο.

Ως αποτέλεσμα, η Αθήνα ανακοίνωσε τον Μάιο ότι θα πραγματοποιούσε ναυτικές ασκήσεις στην περιοχή, απαγορεύοντας την είσοδο εμπορικών πλοίων.

www.protothema.gr




Μάκης Παπαδόπουλος: «Σωστή ενημέρωση και εκπαίδευση με ασκήσεις ετοιμότητας για την αντιπυρική προστασία»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος για την αντιπυρική προστασία:

“Δεν αρκούν οι συναντήσεις και οι συζητήσεις για να προετοιμαστούμε σωστά στην αντιπυρική προστασία

Υπηρεσίες, προσωπικό, εθελοντές και δημότες χρειάζονται σωστή εκπαίδευση και ασκήσεις ετοιμότητας.

Στην αποψινή συγκέντρωση ενημέρωσης των κατοίκων του Παληού για την αντιπυρική προστασία καταθέσαμε τις επεξεργασμένες προτάσεις που έχουμε ήδη επισημάνει τις προηγούμενες ημέρες:

1. Κατασκευή της Περιμετρικής του Παληού, πλάτους 10 μέτρων, με φύτρευση πυρανθεκτικών φυτών στα πρανή.

2. Δημιουργία αντιπυρικών ζωνών και καθιέρωση περιπολιών πυρασφάλειας.

3. Κίνητρα για τους εθελοντές που θα συμμετέχουν στα συνεργεία φύλαξης και αντιπυρικής προστασίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Καβάλας και σε συνεργασία με όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες (Πολιτική Προστασία – Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Δασαρχείο κ.ά.).

4. Ενημέρωση προς τους δημότες που έχουν γειτονικά οικόπεδα ή χώρους που έχουν βλάστηση και φαίνονται ακατοίκητα ή αχρησιμοποίητα: να ενημερώνουν τόσο τον Δήμο όσο και την Πυροσβεστική Υπηρεσία, ώστε να εντοπίζονται οι ιδιοκτήτες τους για τον καθαρισμό του ακατοίκητου οικοπέδου.

5. Ασκήσεις ετοιμότητας του προσωπικού και των εθελοντών που εμπλέκονται σε δράσεις πολιτικής προστασίας.

6. Να υπάρχουν οδηγίες και Σχέδιο Απομάκρυνσης και Εκκένωσης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για να μην έχουμε φαινόμενα πανικού και συνωστισμού.

7. Θα πρέπει όλοι να γνωρίζουμε πού υπάρχουν σημεία υδροληψίας.

8. Να καθαρίσει ο Δήμος τους δικούς του κοινόχρηστους χώρους και τα δικά του δημοτικά οικόπεδα, όπως επίσης να μεριμνήσει για τον καθαρισμό των ρεμάτων.

Εμείς δεν δεχόμαστε να ακούμε πλέον δικαιολογίες (δεν έχουμε προσωπικό, δεν έχουμε εξοπλισμό) ούτε διαπιστώσεις.

Οι δημότες δεν θέλουν δικαιολογίες και διαπιστώσεις.

Θέλουν λύσεις!

Εμείς για αυτές τις λύσεις δουλεύουμε.

Γιατί βάζουμε πάνω από όλα την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ!

Την προστασία της ζωής τους, της υγείας τους και της περιουσίας τους!

Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστούμε τον Πολιτιστικό Σύλλογο Παληού για την ευκαιρία να ενημερωθούμε περισσότερο στο πολύ σημαντικό και σοβαρό ζήτημα”.