Στα μέσα του Απρίλη θα είναι έτοιμο το Κλειστό Γυμναστήριο του Αμυγδαλεώνα
Ενα χρόνο αργότερα και μετά απο αρκετές προσπάθειες και ενέργεις που έγιναν για την ενεργειακή αναβάθμιση του κλειστού γυμναστηρίου της Δημοτικής Ενότητας Αμυγδαλεώνα, το γήπεδο είανι σχεδόν έτοιμο και μέσα στις επόμενες ημέρες ο ανάδοχος θα παραδώσει το έργο στην τελική του μορφή. Αξίζει να σημειωθεί οτι το κλειστο γυμναστήριο λειτουγει του τεέυταίους μήνες για προπόνηση και αγώες και τα έργα που πραγματοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες αφορούσαν τα διοικητικά γραφεία, τα αποδητήρια και τις τουαλέτες για τους θεατές αλλα και των ατόμων με αναπηρία.