Τριπλασιάστηκαν τα απορρίματα της Καβάλας λόγω του μεγάλου αριθμού επισκεπτών
Τα απορρίματα της Καβάλας έχουν τριπλασιαστεί το τελευταίο διάστημα και όπως φαίνεται το φαινόμενο αυτό συνδεέται άμεσα με την αυξημένη κίνηση των τουριστών το τελευταίο δεκαπενθήμερο.
Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας κ. Κυριάκο Σταυρείδη τα απορρίματα εντοπίζονται κυρίως στο κέντρο της πόλης.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ απο το ENA CHANNEL: