Δωρέα στον Δ. Καβάλας όλα τα μάρμαρα που θα απομαρυνθούν απο το Δικαστικό Μέγαρο
Ξεκίνησαν την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, οι εργασίες στο εξωτερικό τμήμα του δικαστικού μεγάρου της Καβάλας, όπου σύμφωνα με την υπογραφή της σύμβασης θα απομακρυνθούν όλα τα μάρμαρα ,τα οποία θα γίνουν δωρεά στον Δήμο Καβάλας. Ενω το δικαστικό μεγαρο θα αλλάξει τελείως όψη καθως στο εξωτερικό θα τοποθετηθεί διπλή θερμομώνοση.