Συμφωνία με την Ουκρανία για την απομάκρυνση κατοίκων από το Κουρσκ, ανακοίνωσε η Μόσχα
Την απομάκρυνση των κατοίκων που διαμένουν στο Κουρσκ προς τη Ρωσία, συμφώνησε η Μόσχα με το Κίεβο, όπως ανακοίνωσε η Ρωσίδα αξιωματούχος, αρμόδια για ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων Τατιάνα Μοσκάλκοβα.
Από την πλευρά της, η Διεθνής Επιτροπή του Ερυθρού Σταυρού (ΔΕΕΣ) στην Ουκρανία δήλωσε πως δεν είναι αρμοδιότητά της να επιβεβαιώσει τη ρωσική ανακοίνωση.
«Αν τα δύο μέρη συμφωνήσουν στις λεπτομέρειες, είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε την ασφαλή και με αξιοπρέπεια διέλευση των αμάχων που επιθυμούν να επιστρέψουν στη Ρωσία» συμπλήρωσε, διευκρινίζοντας πως οι Ρώσοι άμαχοι που βρίσκονται στο Σούμι έχουν ήδη αρχίσει να λαμβάνουν τη βοήθεια του Ερυθρού Σταυρού.
Πηγή:cnn.gr