Καβάλα: Μέχρι Παρασκευή η πλήρης αποχώρηση της αφρικανικής σκόνης – Δείτε το βίντεο

Το meteokav.gr δημοσίευσε βίντεο που καταγράφει την πορεία της αφρικανικής σκόνης πάνω από την Ελλάδα, με ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της Καβάλας. Όπως φαίνεται στο υλικό, η σκόνη παρέμεινε στην ατμόσφαιρα της πόλης την Τρίτη 26 Μαρτίου και αναμένεται να αρχίσει σταδιακά να υποχωρεί την Πέμπτη 27 Μαρτίου.

Η πλήρης «αποχώρησή» της από τη βόρεια Ελλάδα και την Καβάλα προβλέπεται να ολοκληρωθεί την Παρασκευή 28 Μαρτίου. Το φαινόμενο προκάλεσε σημαντική επιβάρυνση στην ατμόσφαιρα, με περιορισμένη ορατότητα και επιπτώσεις στην αναπνοή, ιδιαίτερα για ευπαθείς ομάδες.

Η παρακολούθηση τέτοιων φαινομένων είναι κρίσιμη για την έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών και τη λήψη προληπτικών μέτρων.




Τι θα απογίνει η Καλυψώ, η γάτα του Προεδρικού Μεγάρου με την αποχώρηση της Κατερίνας Σακελλαροπούλου

Στις 13 Μαρτίου λήγει η θητεία της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, και θα έχουμε αλλαγή ενοίκου στο επιβλητικό μέγαρο της Ηρώδου Αττικού 19 καθώς αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα ο Κώστας Τασούλας. Το ερώτημα που τίθεται είναι τί θα γίνει με έναν άλλον ένοικο του νεοκλασικού, την Καλυψώ. Πρόκειται για την πανέμορφη γατούλα που έχουμε δει πολλές φορές να πρωταγωνιστεί σε συναντήσεις της Προέδρου με σημαντικές προσωπικότητες, κόβοντας βόλτες ανέμελα στο γραφείο της.

Κατά τη διάρκεια επίσκεψής της κ. Σακελλαροπούλου στην Κάρπαθο, στις 4 Οκτωβρίου 2020, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Ζώων, η απερχόμενη Πρόεδρος συνάντησε την Καλυψώ μέσω της οργάνωσης Animal Welfare Karpathos – Φιλοζωική Δράση Καρπάθου. Ήταν ένα από τα πολλά γατάκια που είχαν διασωθεί από την τοπική φιλοζωική δράση. Μόλις είχε την Καλυψώ η Πρόεδρος, αποφάσισε να την υιοθετήσει επιτόπου, περνώντας ένα ηχηρό μήνυμα για τη σημασία της φροντίδας των αδέσποτων ζώων.

Πράγματι, περίπου έναν μήνα αργότερα η οργάνωση παρέδωσε επίσημα το κατοικίδιο στο γραφείο της κ. Σακελλαροπούλου.

Έκτοτε, η Καλυψώ δεν περνά απαρατήρητη. Οι επισκέπτες του Προεδρικού Μεγάρου την βλέπουν συχνά να περιφέρεται στους χώρους, ενώ η παρουσία γίνεται κατά καιρούς θέμα συζήτησης.. Το 2022, κατά τη διάρκεια συνάντησης της Κατερίνας Σακελλαροπούλου με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η τετράποδη φίλη ήταν αυτή που έκλεψε την παράσταση. Ένα ξαφνικό νιαούρισμα διέκοψε τη συζήτησή τους, με τον πρωθυπουργό να ρωτά: «Τι είναι αυτό;». Η Πρόεδρος, με χαμόγελο, απάντησε: «Δεν ξέρεις την Καλυψώ; Είναι η γάτα που υιοθέτησα στην Κάρπαθο». Το περιστατικό κατέληξε με την Καλυψώ να κάθεται άνετα στην αγκαλιά του πρωθυπουργού, με τις σχετικές φωτογραφίες να κυκλοφορούν ευρέως.

Η γάτα έχει τον δικό της χώρο στο γραφείο της Κατερίνας Σακελλαροπούλου, όπου τοποθετήθηκε ένα ειδικά σχεδιασμένο σπιτάκι για την ευζωία της. Τώρα, με την αλλαγή ενοίκου στο Προεδρικό Μέγαρο, η Καλυψώ δεν πρόκειται να αλλάξει στέγη. Πληροφορίες αναφέρουν πως η Πρόεδρος θα την αφήσει στον χώρο που έχει συνηθίζει να ζει τα τελευταία πέντε χρόνια. Απλώς θα αλλάξει «αφεντικό» και θα την φροντίζει ο κ. Κώστας Τασούλας που επίσης συμπαθεί τις γάτες.

www.newsbeast.gr




Έβρος | Αιφνίδια αποχώρηση Υποψηφιότητας ακυρώνει το Ψηφοδέλτιο της Παράταξης «Έβρος Μπορούμε, Εδώ Επιχειρούμε»

Η «αιφνίδια» αποχώρηση υποψηφιότητας προερχόμενης από το Τμήμα Εξαγωγικό, είναι η αιτία που δεν κατάφερε η παράταξη «Έβρος μπορούμε, εδώ επιχειρούμε» με επικεφαλής την Ελένη Ναλμπάντη, να καταθέσει το ψηφοδέλτιό της για συμμετοχή στις επικείμενες εκλογές ανάδειξης νέου διοικητικού συμβουλίου για το Επιμελητήριο Έβρου.

Όπως υποστηρίζει η κ. Ναλμπάντη, την ημέρα της καταληκτικής ημερομηνίας  για την κατάθεση του ψηφοδελτίου και ενώ η παράταξη «Έβρος μπορούμε, εδώ επιχειρούμε» ήταν πλήρως προετοιμασμένη για τη διαδικασία, «κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, μέλος του εξαγωγικού κλάδου και μέχρι τη στιγμή εκείνη υποψήφιά μας ακύρωσε τη συμμετοχή της μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (email)».

Μάλιστα, ως ένα ακόμη παράδοξο γεγονός αναφέρει πως στο σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα που έλαβε, διαπίστωσε πως συντάχθηκε από τρίτο πρόσωπο και όχι από την ίδια υποψήφια. Όπως εξηγεί, η υποψήφια, εκ παραδρομής της προώθησε το κείμενο της παραίτησής της, όπως η ίδια το έλαβε από άλλον συντάκτη. «Το κοινοποίησε σε εμένα και στο Επιμελητήριο, αφήνοντας το τρίτο πρόσωπο και συντάκτη του κειμένου να αναγράφεται ξεκάθαρα μέσα στο email» τόνισε η κ. Ναλμπάντη.

«Αυτή η αιφνίδια ακύρωση, υποβαλλόμενη από εξωτερικούς παράγοντες, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ούτε ο άλλος συνδυασμός (σ.σ. του Κυριάκου Αετόπουλου) κατάφερε τελικά να συγκροτήσει υποψήφιο ψηφοδέλτιο, εγείρει πολλά ερωτηματικά για τη συνολική διαδικασία» υπογραμμίζει.

Ταυτόχρονα εξέφρασε  τις ευχαριστίες της προς τους επιχειρηματίες της περιοχής που στήριξαν την παράταξη και δήλωσε χαρακτηριστικά «θα συνεχίσουμε να συμμετέχουμε στον δημόσιο διάλογο και να προετοιμαζόμαστε για το μέλλον».

Σημειώνεται πως απαραίτητη προϋπόθεση για τη συγκρότηση και κατάθεση ψηφοδελτίου είναι η κάλυψη του αριθμού υποψηφίων (εγγεγραμμένων μελών του Επιμελητηρίου) που προβλέπεται για τα Τμήματα, Εμπορικό και Μεταποιητικό από 7 αντιπροσώπους,  Υπηρεσιών 5 αντιπροσώπους, Τουριστικό και Εξαγωγικό από 1 αντιπρόσωπο. Εξαιτίας του μικρού αριθμού επιχειρήσεων στο νομό, με εξαγωγικό προφίλ, η διαθεσιμότητα υποψηφίων από το συγκεκριμένο τμήμα είναι εξαιρετικά περιορισμένη.

Πηγή: ertnews




Οριστική αποχώρηση πυροσβεστών από το Παγγαίο

Το μεσημέρι της Τρίτης (10/9) αποχώρησαν από το όρος Παγγαίο οι τελευταίοι πυροσβέστες που είχαν απομείνει και παρακολουθούσαν την γνωστή πυρκαγιά.

Αντιμετώπιζαν αναζωπυρώσεις κτλ. Για την υπηρεσία το περιστατικό παραμένει «ανοιχτό» κι εκτός απροόπτου σήμερα θα ανακοινωθεί οριστικά το τέλος του. Οι αναζωπυρώσεις υπήρξαν, αντιμετωπίστηκαν ενώ ακόμη και στην αρχή της τρέχουσας εβδομάδας χρειάστηκε να γίνουν νέες ρίψεις νερού από ελικόπτερο.

Ήταν ένα δύσκολο περιστατικό. Στην εξέλιξη του και στη φύλαξη του. Οι βροχές ωστόσο προχθές φαίνεται να έδωσαν επιτέλους μια απαραίτητη και οριστική λύση. Ο απολογισμός είναι γνωστός.

Κάηκε μεγάλη έκταση αλλά η περισσότερη με χόρτα. Ελάχιστα δέντρα ή πουρνάρια. Την Τρίτη από το μεσημέρι και μετά η Π.Υ. ήταν σε επιφυλακή για την κακοκαιρία. Ευτυχώς τα φαινόμενα δεν ήταν όπως περιγράφονταν κι έτσι δεν υπήρξαν ιδιαίτερα προβλήματα. Κάποιες πλημμύρες αντιμετωπίστηκαν μάλλον εύκολα στον παραλιακό δρόμο της Κεραμωτής και στην Χρυσούπολη.

www.proininews.gr




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Παπαφιλίππου | “Τραυματική εμπειρία η αποχώρηση από τον ΣΥΡΙΖΑ, πέφτει σε αντιφάσεις ο Κασσελάκης”

Στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη  προχώρησε ο πρώην βουλευτής Καβάλας Γιώργος Παπαφιλίππου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ENA CHANNEL μετά την αποχώρηση του από τον ΣΥΡΙΖΑ Π-Σ.

Ο κ. Παπαφιλίππου αποχώρησε μαζί με άλλα 22 μέλη του ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας μετά από τις εξελίξεις που έχουν γίνει στο κόμμα.

Ο ίδιος χαρακτήρισε σε δηλώσεις του ως “τραυματική εμπειρία” την αποχώρηση του από ένα κόμμα που στήριξε όλα αυτά τα χρόνια ωστόσο δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά.

Πιο συγκεκριμένα όσον αφορά τον νέο Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ο κ. Παπαφιλίππου τόνισε ότι πέφτει συνεχώς σε αντιφάσεις στα λεγόμενα του και πως δεν έχει κάποια ιδιαίτερα δεσμά με το κόμμα της Αριστεράς.

Επίσης έκανε αναφορά σε “λασπολογίες” που έχουν υπάρξει το τελευταίο διάστημα από άτομα που πρόσκεινται στην ηγετική ομάδα του κ. Κασσελάκη τα οποία παρακάλεσε να σταματήσουν καθώς μονάχα διογκώνουν την κατάσταση και το χάσμα μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ-Νέας Αριστεράς παρά το βελτιώνουν.

Τέλος για το νέο πολιτικό κόμμα που είναι στα σκαριά (Νέα Αριστερά) ο κ. Παπαφιλίππου είπε πως ακόμα είναι αρκετά νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα και να μετράμε τα ποσοστά αλλά είναι αισιόδοξος για ένα καλό ποσοστό ενόψει των ευρωεκλογών.

Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη του κ. Παπαφιλίππου στον Απόστολο Ατζεμιδάκη :

 




Αλλαγή σελίδας για τον ΣΥΡΙΖΑ μετά την αποχώρηση στελεχών – Νέα Κ.Ο με Πρόεδρο τον Α. Χαρίτση

Αλλαγή σελίδας για τον ΣΥΡΙΖΑ μετά την αποχώρηση της ομάδας Αχτσιόγλου με αιχμές για την ηγεσία του κόμματος. Ο Στέφανος Κασσελάκης επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς τόνους στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας ενώ οι εννέα αποχωρήσαντες ετοιμάζονται ήδη να συγκροτήσουν Κ.Ο με τους Τσακαλώτο και Πέρκα από την «Ομπρέλα» και επικεφαλής, όπως όλα δείχνουν, τον Αλέξη Χαρίτση. Την ίδια ώρα ο Διονύσης Τεμπονέρας άσκησε κριτική στον Σ. Κασσελάκη δείχνοντας εμφανώς πως διεκδικεί να παίξει τον δεύτερο πόλο εντός του ΣΥΡΙΖΑ.




Ηφαίστειο ο ΣΥΡΙΖΑ: Αποχώρηση Κούλογλου, θέμα ηγεσίας από Φίλη – Αιχμηρή απάντηση Κασσελάκη

Εσωκομματική θύελλα επικρατεί στον ΣΥΡΙΖΑ.

Η προεδρική παραγγελία διαγραφής του Στέφανου Τζουμάκα επέδρασε ως καταλύτης και η διάσπαση μοιάζει αναπόφευκτη, μετά τις αιχμηρότατες δηλώσεις στελεχών εναντίον του νέου προέδρου Στέφανου Κασσελάκη.

Την πόρτα των αποχωρήσεων, άνοιξε πρώτος ο Ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου ο οποίος γνωστοποίησε -με επιστολή του στον πρόεδρο- ότι ανεξαρτητοποιείται από την Ευρωομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.




Καταγγελία για ξυλοδαρμό εργαζομένου που δεν υπέγραψε «οικειοθελή» αποχώρηση

Ο 37χρονος εργαζόμενος, απαιτεί την προστασία του από περιστατικά ανάρμοστης συμπεριφοράς, βίας και παρενόχλησης και διεκδικεί ότι προβλέπεται από την εργατική νομοθεσία σχετικά με τη καταχρηστική άσκηση διευθυντικού δικαιώματος

Σοκάρει η νέα καταγγελία εργοδοτικής αυθαιρεσίας, αυτή τη φορά στη Μεσσηνία, όπου εργοδότες σε επιχείρηση εμπορίας γαλακτοκομικών προϊόντων προχώρησαν σε ξυλοδαρμό εργαζόμενου, που αρνήθηκε να υπογράψει την απόλυσή του με την μέθοδο της «οικειοθελούς αποχώρησης».

Το περιστατικό σημειώθηκε την Παρασκευή 3 Αυγούστου στη Μεσσήνη, με τον 37χρονο εργαζόμενο να έχει καταθέσει ήδη μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα Καλαμάτας, περιμένοντας ταυτόχρονα την ιατρική γνωμάτευση το Νοσοκομείου της πόλης, όπου κατέφυγε για εξετάσεις. Παράλληλα, με αίτησή του στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας, ζητά να διενεργηθεί εργατική διαφορά με τον εργοδότη, για την ικανοποίηση κάθε νόμιμου δικαιώματος του.

Τι συνέβη

Συγκεκριμένα, ο εργαζόμενος Α.Π. είχε λάβει 10ήμερη αναρρωτική άδεια από το ΙΚΑ, λόγω προβλήματός του στη μέση. Με την επιστροφή στην εργασία του (σ.σ. Πέμπτη 2 Αυγούστου), ενημερώθηκε από την εργοδοσία, ότι δεν του είχε καταβληθεί ακόμη η μισθοδοσία, επειδή με δική του ευθύνη επειδή εκκρεμούσε το έγγραφο του ΕΦΚΑ που καθορίζει την αποζημίωση από τον Οργανισμό και τη συμμετοχή του εργοδότη.

Σύμφωνα με το 902.gr, όλα αυτά ταχτοποιήθηκαν από τον εργαζόμενο, την επόμενη μέρα, ωστόσο η εταιρεία, του ανακοίνωσε απόλυση με την αιτιολογία, της υποτιθέμενης καθυστέρησης κατάθεσης των απαραίτητων δικαιολογητικών για την αναρρωτική άδεια και του γεγονότος ότι είχε λάβει και άλλη πέρυσι, την ίδια περίοδο, λόγω του ότι είχε κολλήσει covid.

Μάλιστα αντί για χαρτί απόλυσης, παρέδωσε στον εργαζόμενοι χαρτί «οικειοθελούς αποχώρησης».

Στην άρνησή του εργατοϋπαλλήλου να υπογράψει το συγκεκριμένο έγγραφο, ο εργοδότης του επιτέθηκε φραστικά και τον απείλησε, ενώ στη συνέχεια επιτέθηκε και σωματικά, απαιτώντας να παραδώσει και το κινητό του τηλέφωνο. Ο 37χρονος, βρέθηκε ζαλισμένος στο πάτωμα, μετά από χτύπημα στο κεφάλι, έξω από το γραφείο του εργοδότη του, ενώ το κινητό του το έσπασε ο ένας εκ του ζευγαριού των εργοδοτών.

Το θέμα έφερε στην επιφάνεια το Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων και Ποτών Μεσσηνίας μετά την καταγγελία του εργαζόμενου. Ο 37χρονος εργαζόμενος, απαιτεί την προστασία του από περιστατικά ανάρμοστης συμπεριφοράς, βίας και παρενόχλησης και  διεκδικεί ότι προβλέπεται από την εργατική νομοθεσία σχετικά με τη καταχρηστική άσκηση διευθυντικού δικαιώματος και προσβολή της προσωπικότητας του, καθώς και την προσπάθεια του εργοδότη και της επιχείρησης εξαναγκασμού του, με βίαιη συμπεριφορά, σε οικειοθελή αποχώρηση από τη δουλειά του.

in.gr