Δύο ώρες καθαρισμός του αποχετευτικού αγωγού

Για τουλάχιστον δύο ώρες η ΔΕΥΑΚ καθάριζε χθες το πρωί αποχετευτικό αγωγό πίσω από το ξενοδοχείο «Ωκεανίς», στη διασταύρωση των οδών Βενιζέλου και Δαγκλή.

Ο αγωγός φράκαρε και σε μεγάλο βαθμό δεν λειτουργούσε. Τα μωρομάντηλα τα «πέταξε» με την υπερχείλιση στη βροχή του Σαββάτου. Εντός υπήρχαν και άλλα υλικά. Αρκετά μπάζα από εκτελούμενα έργα!

Ο καθαρισμός του ίδιου αποχετευτικού αγωγού σχεδιάζεται να συνεχιστεί σήμερα. *Εξ αιτίας της κακοκαιρίας το Σάββατο σημειώθηκαν πάλι διακοπές ρεύματος. Εντός πόλης και εκτός. Την Κυριακή το απόγευμα λόγω βλάβης έμειναν χωρίς ρεύμα χωριά στην περιοχή του Δήμου Παγγαίου.

 

Πηγή: https://www.proininews.gr/




Καβαλα: Ολοκλήρωση εργασιών για την αποκατάσταση της λειτουργίας του Κεντρικού Αποχετευτικού Αγωγού στην περιοχή «Ραψάνη»

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 04.08.2023 και ώρα 20:30 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αποκατάστασης της λειτουργίας του Κεντρικού Αποχετευτικού Αγωγού πόλης Καβάλας, στην περιοχή «Ραψάνη», η οποία διακόπηκε την ίδια ημέρα λόγω θραύσης και των δύο (2) κλάδων του

Τα συνεργεία της Δ.Ε.Υ.Α. Καβάλας, εργαζόμενα με εντατικούς ρυθμούς κάτω από δύσκολεςκαιρικές συνθήκεςκαι με τη συνδρομή βυτιοφόρων μεταφοράς λυμάτων (ιδιοκτησίας της, εξωτερικού συνεργάτη της και της Δ.Ε.Υ.Α.Α. Παγγαίου) φρόντισαν ώστε η ολοκλήρωση των εργασιών να πραγματοποιηθεί έγκαιρα και να μην υπάρξει υπερχείλιση λυμάτων στη θαλάσσια περιοχή της «Ραψάνης».

Η Δ.Ε.Υ.Α. Καβάλας στο πλαίσιο τήρησης των απαιτήσεων της Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων της Ε.Ε.Λ. πόλης Καβάλας έλαβε δείγματα θαλασσινού νερού από την γειτονική ακτή της «Ραψάνης» που επηρεάζεται από τυχόν υπερχείλιση λυμάτων και τα απέστειλε για έλεγχο σε διαπιστευμένο κατά το πρότυπο EN ISO/IEC 17025 εργαστήριο.

Τα αποτελέσματα θα κοινοποιηθούν στους αρμόδιους φορείς για τις ενέργειές τους.