Eurovision 2024 | Απίστευτο και όμως αληθινό – Η EBU προσπάθησε να σώσει το φιάσκο της Σάττι!

Η Μαρίνα Σάττι τερμάτισε στην 11η θέση της φετινής Eurovision, χωρίς να καταφέρει να δικαιώσει τις προσδοκίες.

Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, οι άνθρωποι της EBU αμέσως μετά την ολοκλήρωση της πρώτης πρόβας της Μαρίνας Σάττι πλησίασαν την ελληνική αποστολή και της συνέστησαν να μην κάνει μονοπλάνο την εμφάνιση γιατί αφενός είναι σκοτεινό και αφετέρου δεν φαίνεται καλά το χορευτικό.

Δυστυχώς, όπως φάνηκε άλλωστε, η ελληνική αποστολή έμεινε στην απόφασή της, με αποτέλεσμα να έρθει η 11η θέση.

newsbomb




Απίστευτο περιστατικό ! Μεθυσμένος πελάτης σε ταβέρνα ,μαχαίρωσε τον μάγειρα για ένα κοντοσούβλι !

Ο ορισμός της …ασήμαντης αφορμής στη Θεσσαλονίκη ,όταν ένας πελάτης μαχαίρωσε μάγειρα ουζερί στη Μενεμένη Θεσσαλονίκης για ένα…κοντοσούβλι.

Όσο απίστευτο κι αν φαίνεται ,οι δύο άνδρες διαπληκτίστηκαν για…τον τρόπο ψησίματος . Σύμφωνα με πληροφορίες , ένας θαμώνας παρήγγειλε κοντοσούβλι . Όταν του το έφεραν , άρχισε να διαμαρτύρεται .

<< Είναι χθεσινό >>, είπε στον 65χρονο μάγειρα .

<< Δεν σερβίρω χθεσινό >>,απάντησε ο μάγειρας . Στη συνέχεια ,τα πνεύματα εκτραχύνθηκαν , καθώς άρχισε ο διαπληκτισμός των δύο .

Σύμφωνα με πληροφορίες ,ο δράστης ήταν μεθυσμένος και άρχισε να καθυβρίζει τη μητέρα του μάγειρα , με συνέπεια οι δύο άνδρες να πιαστούν στα χέρια.

Επάνω στον καβγά , ο δράστης έβγαλε μαχαίρι και το κάρφωσε στην κοιλιά του μάγειρα . Στη συνέχεια καβάλησε το μηχανάκι του και εξαφανίστηκε . Έκτοτε ,τον αναζητούν οι αστυνομικές αρχές.

Ο 65χρονος διακομίστηκε με τραύμα στην κοιλιά στο Νοσοκομείο <<Παπαγεωργίου>>,όπου υποβλήθηκε σε χειρουργείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ,ο δράστης είναι γνωστός στην περιοχή , καθώς έπινε και προκαλούσε καβγάδες.

Γιάννης Γ.




Αγγελόπουλοι | Εφτά τίτλοι σε 2,5 χρόνια είναι απίστευτο

O Ολυμπιακός επικράτησε επί του Παναθηναϊκού με σκορ 69-58 και κατέκτησε το τρίτο του σερί Κύπελλο Ελλάδος στα «Δύο Αοράκια» του Ηρακλείου Κρήτης.

Στο 7-0 έφτασε το σερί του ο Ολυμπιακός στους εγχώριους τίτλους επί του Παναθηναϊκού! Νταμπλ το 2021-22, νταμπλ και Σούπερ Καπ το 2022-23, Σούπερ Καπ και Κύπελλο μέχρι στιγμής φέτος, με τους προέδρους της «ερυθρόλευκης» ΚΑΕ, Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο, να μιλούν μετά τη λήξη της αναμέτρησης στο επίσημο κανάλι της ομάδας στο Youtube, αναφερόμενοι μεταξύ άλλων και στο «μέχρι τέλους».

«Το μέχρι τέλους το ζούμε κάθε μέρα, κάθε στιγμή…», σχολίασε ο κ.Γιώργος Αγγελόπουλος. «Όταν μεγαλώσουμε κάποια στιγμή θα καταλάβουμε όλοι μας τι έχει γίνει!».

Από την πλευρά του, ο κ. Παναγιώτης Αγγελόπουλος, τόνισε: «Το μέχρι τέλους είναι όσο μέχρι αντέχουμε, μέχρι όσο ο κόσμος μας μας στηρίζει και μέχρι ο Ολυμπιακός να μας δίνει αυτή την τρέλα που ζούμε σήμερα και έχουμε ζήσει τόσες άλλες φορές τα τελευταία είκοσι χρόνια που είμαστε στην ομάδα».

Με την κατάκτηση του Κυπέλλου στην Κρήτη, ο Ολυμπιακός «έγραψε» ένα σπουδαίο ρεκόρ, καθώς ήταν ο 7ος σερί τίτλος του! «Είναι μεγάλο επίτευγμα, μας κάνει περήφανους και ελπίζω να πάμε για τον 8ο σερί», είπε ο κ.Παναγιώτης Αγγελόπουλος, ενώ ο κ. Γιώργος Αγγελόπουλος, τόνισε πως: «Εφτά τίτλοι σε 2.5 χρόνια είναι απίστευτο. Ζούμε αυτά που αξίζουμε και αυτά που αξίζαμε πάντα. Τα έφερε έτσι η ζωή και τα ζούμε. Για αυτό έχουμε αυτά τα συναισθήματα».

Πηγή: Newsbeast.gr




Απίστευτο περιστατικό στη Νάξο | 14χρονος τραυμάτισε 16χρονο με μαχαίρι

Νέο περιστατικό βίας με πρωταγωνιστές ανήλικους μαθητές, αυτή τη φορά στην Τραγαία της Νάξου. Σύμφωνα με πληροφορίες του naxostimes.gr, 14χρονος μαθητής του Γυμνασίου Τραγαίας έβγαλε μαχαίρι σε 16χρονο μαθητή του ΕΠΑΛ Φιλωτίου, τον οποίο τραυμάτισε στο χέρι.

Τον 16χρονο μετέφερε στο νοσοκομείο Νάξου ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και στη συνέχεια διακομίστηκε σε νοσοκομείο της Αθήνας, με το τραύμα, ευτυχώς, να μην του έχει δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες το περιστατικό συνέβη μεσημβρινές ώρες της Πέμπτης 25 Ιανουαρίου αφού οι μαθητές είχαν σχολάσει, έξω από το Γυμνάσιο Τραγαίας και καταγγέλθηκε ανώνυμα, λίγες ημέρες αργότερα, στις αστυνομικές αρχές.

Ο 16χρονος που αρχικά κράτησε μυστικά τα όσα συνέβησαν, ισχυρίζεται ότι ο 14χρονος του έκανε επίδειξη το μαχαίρι που κρατούσε και ο τραυματισμός έγινε χωρίς πρόθεση.




Αστυνομικός χτύπησε με το αυτοκίνητό του αστυνομικό για να αποφύγει τον έλεγχο | Το απίστευτο περιστατικό στην Κω

Συναγερμός σήμανε στις Αρχές της Κω την Τρίτη 21/11. Αστυνομικός ο οποίος υπηρετεί στην Αθήνα και εργαζόταν στο νησί πριν λίγα χρόνια στην προσπάθεια του να αποφύγει έλεγχο χτύπησε με το αυτοκίνητό του συνάδερφό του.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το kosnews24.gr άνδρες της Τροχαίας σταμάτησαν τον 33χρονο για έλεγχο στην Βασιλέως Παύλου. Όπως διαπιστώθηκε ο ένστολος δεν είχε ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Οι άνδρες της αστυνομίας τον συνόδεψαν μαζί με το όχημά του στην έδρα της τροχαίας και του επέβαλαν τροχονομική παράβαση.

Στη συνέχεια αστυνομικός ενημέρωσε τον 33χρονο ότι θα πραγματοποιήσει έλεγχο στο όχημά του με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου και του ζήτησε να τον ακολουθήσει εντός της υπηρεσίας του στην Ακτή Μιαούλη, με σκοπό να αναμένουν τον συνοδό του σκύλου.

Όταν άκουσε για τον έλεγχο ο 33χρονος, μπήκε βιαστικά στο όχημά του και έβαλε μπροστά. Ο αστυνομικός αμέσως και πριν ξεκινήσει την πορεία του ο 33χρονος, μπήκε μπροστά από το αυτοκίνητο και του ζήτησε να σταματήσει.

Εκείνος αγνόησε την εντολή, εκκίνησε το όχημα με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει στην κνήμη του αριστερού ποδιού.

Στη συνέχεια, ο κατηγορούμενος διέκοψε την εμπρόσθια κίνηση του οχήματος, έβαλε όπισθεν και κινήθηκε με μεγάλη ταχύτητα προς τα πίσω, ενώ επιτάχυνε εκ νέου, πραγματοποιώντας επικίνδυνο ελιγμό και διέφυγε.

Μετά από λίγη ώρα οι αστυνομικοί εντόπισαν το όχημα (μια μαύρη BMW) στον χώρο στάθμευσης του Νέου Σταδίου Ανταγόρα.