Ρολά κατεβάζει η χώρα λόγω της 24ωρης απεργίας | Συγκεντρώσεις και πορείες στο κέντρο της Αθήνας

Παραλύει η χώρα λόγω της 24ωρης απεργίας που έχει κηρύξει η ΓΣΕΕ, με τα μεγαλύτερα προβλήματα να εντοπίζονται στις συγκοινωνίες. Μετρό, τραμ, προαστιακός και τρένα θα ακινητοποιηθούν σήμερα, ενώ τα λεωφορεία έχουν αρχίσει να ξαναβγαίνουν στους δρόμους και θα κυκλοφορούν μέχρι τις 9 το βράδυ. Σημαντικά προβλήματα αναμένεται να αντιμετπωίσουν οι οδηγοί στο κέντρο της

Στάσεις εργασίας έχουν προγραμματιστεί επίσης σε τρόλεϊ και ταξί, ενώ δεμένα θα μείνουν τα πλοία στα λιμάνια. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, ένας αριθμός δρομολογίων των τρένων θα πραγματοποιηθεί μόνο με προσωπικό ασφαλείας.

Πιο αναλυτικά:

Με στάσεις εργασίας από την έναρξη της βάρδιας ως τις 9:00 και από τις 21:00 ως τη λήξη της βάρδιας συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τρόλεϊ. Επομένως τα αστικά λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα κινηθούν από τις 9:00 ως τις 21:00. Οι εργαζόμενοι διεκδικούν δημόσιες, ασφαλείς, σύγχρονες συγκοινωνίες και συλλογική σύμβαση εργασίας και προσλήψεις προσωπικού, υπογραφή ΣΣΕ. Κανονικά αναμένεται να κυκλοφορούν τα ΚΤΕΛ.

Με στάση εργασίας, από τις 5 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι, συμμετέχουν οι ιδιοκτήτες ταξί στην απεργία, ενώ έχουν προγραμματίσει και συγκέντρωση στα γραφεία του ΣΑΤΑ στις 10 το πρωί. Με το σύνθημα «κανένα ταξί στους δρόμους», το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί (ΣΑΤΑ) καλεί όλους τους οδηγούς ταξί να συμμετέχουν στην στάση εργασίας «για τις τρεις πληγές που πρέπει να κλείσουμε φορολογικό, υποκλοπή έργου και πολυεθνικές».

Απεργία και των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ

Με 50 λεωφορεία και προσωπικό ασφαλείας θα κινηθούν οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης σήμερα Τετάρτη, λόγω της απεργίας. Κανονικά θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των ειδικά διασκευασμένων οχημάτων εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και η νυχτερινή γραμμή Ν1 που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο Νυχτερινό.

Τρένα: Αυτά τα δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν

Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, η Hellenic Train θα πραγματοποιήσει τα παρακάτω δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας:

– Στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα: 52, 53, 56 και 57

– Στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη – Λάρισας: 1591, 1592, 2593, 2594, 1597 και 1598

– Στο τμήμα Πειραιάς – Κιάτο – Πειραιάς: 1300, 1305, 1318, 1323, 1326 και 2301

– Στο τμήμα Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Πειραιάς: 1206, 1207, 1222, 1223, 1230 και 1231

– Στο τμήμα Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα: 1532, 1535, 1550, 1553, 2530 και 2533

Επίσης, η αμαξοστοιχία 2539 στο τμήμα Χαλκίδα – Οινόη θα υποκατασταθεί με λεωφορείο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια, οι επιβάτες μπορούν να πληροφορούνται στα κατά τόπους εκδοτήρια, την ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων, την εφαρμογή της Hellenic Train για κινητές συσκευές (HellenicTrain App), ή το 14511 (τηλέφωνο εξυπηρέτησης επιβατών), συμπεριλαμβανομένου και του Προαστιακού της Αθήνας.

Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια

Δεμένα θα παραμείνουν τα πλοία την Τετάρτη σε όλη τη χώρα, καθώς η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας αποφάσισε ομόφωνα τη συμμετοχή της στην πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ. H απεργία της ΠΝΟ θα ξεκινήσει στις 00.01 της Τετάρτης 17 Απριλίου και θα λήξει τα μεσάνυχτα της ίδιας μέρας. Οι εργαζόμενοι ζητούν αντιμετώπιση της ακρίβειας και τη διασφάλιση των κατάλληλων συνθηκών για ένα αξιοπρεπές βιοτικό επίπεδο.

Οι ώρες των συγκεντρώσεων στο κέντρο της Αθήνας

Οι προσυγκεντρώσεις για την απεργιακή συγκέντρωση στο Σύνταγμα έχουν οριστεί στις 9:30 στα εξής σημεία:

Πλατεία Κάνιγγος: Ομοσπονδίες, Σωματεία και Επιτροπές Αγώνα εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα.

Ομόνοια: Ομοσπονδία Βιοτεχνικών Σωματείων Αττικής, Σωματεία και Ενώσεις Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων, Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδας, Σύλλογοι και Ομάδες Γυναικών, Μαζικοί φορείς των δήμων της Αττικής.

Προπύλαια: Ομοσπονδίες και Σωματεία εργαζομένων στον δημόσιο τομέα, Σύλλογοι Φοιτητών, Σύλλογοι στην επαγγελματική κατάρτιση.

Οι ομοσπονδίες και τα σωματεία των συνταξιούχων έχουν συγκέντρωση στις 9:00 το πρωί έξω από το κτίριο του Συμβουλίου της Επικρατείας και από εκεί θα μεταβούν με πορεία στην απεργιακή συγκέντρωση στο Σύνταγμα.

Τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και ΠΕΕΜΑΓΕΝ διοργανώνουν απεργιακή προσυγκέντρωση στις 5:30 το πρωί στον ΗΣΑΠ του Πειραιά.

Πηγή: cnn.gr




«Παραλύει» αύριο, Τετάρτη, λόγω της 24ωρης απεργίας η χώρα | Χωρίς ταξί από σήμερα η Αθήνα – Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ

«Φρένο» πατάει αύριο Τετάρτη, 28/2, η χώρα έναν ακριβώς χρόνο από την τραγωδία στα Τέμπη. Την απεργία προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ και σε αυτή συμμετέχουν οι εργαζόμενοι από διάφορους κλάδους.

Χειρόφρενο για δύο ημέρες τραβούν από σήμερα, Τρίτη 27 Φεβρουαρίου, και οι αυτοκινητιστές ταξί, καθώς το ΣΑΤΑ έχει εξαγγείλει 48ωρη απεργία.

Απόφαση για 24ωρη απεργία την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου έχουν λάβει και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, κάτι που σημαίνει ότι θα ακυρωθούν όλες οι προγραμματισμένες πτήσεις, ενώ δεμένα θα παραμείνουν τα πλοία στα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου.

Οι εργαζόμενοι σε μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ θα συμμετέχουν στην απεργία, όπως και οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία.

Ποιοι συμμετέχουν στην απεργία

  • Ταξί στις 27 και 28 Φεβρουαρίου (48ωρη)
  • Πλοία στις 28 Φεβρουαρίου (24ωρη)
  • ΗΣΑΠ – προαστιακός – μετρό στις 28 Φεβρουαρίου (24ωρη)
  • Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στις 28 Φεβρουαρίου (24ωρη)
  • Λεωφορεία – τρόλεϊ στις 28 Φεβρουαρίου (από έναρξη έως 09:00 και από 21:00 έως τέλος βάρδιας)

Τι ζητά η ΑΔΕΔΥ

  • Οριζόντια αύξηση 10% στους μισθούς στο δημόσιο.
  • Επαναφορά των δώρων.
  • Συλλογικές συμβάσεις για τους μισθούς.
  • Κατάργηση του μισθολογικού παγώματος της διετίας 2016-2017.
  • Κατάργηση της εισφοράς 2% υπέρ της ανεργίας.
  • Αύξηση του αφορολόγητου στα 12.000 ευρώ.
  • Αύξηση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας.
  • Άμεση στελέχωση με μόνιμους υπαλλήλους όλων των κρίσιμων δημόσιων φορέων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ

Στην απόφαση του Γενικού Συμβουλίου κυριαρχούν τα αιτήματα που σχετίζονται με την ακρίβεια, αλλά και εκείνο για την επιστροφή του 13ου και 14ου μισθού.

Η απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ:

«Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στη συνεδρίασή του στις 2.2.2024 αποφάσισε την κήρυξη 24ωρης Πανελλαδικής Πανδημοσιοϋπαλληλικής Απεργίας την Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου 2024.

“Τα ΚΕΡΔΗ τους ή οι ΖΩΕΣ μας”

Δυναμώνουμε τη φωνή μας και απαιτούμε να μπει τέρμα στη πολιτική που υποτιμά τη ζωή των εργαζομένων, που πετσοκόβει μισθούς και δικαιώματα, που ιδιωτικοποιεί υπηρεσίες, υποβαθμίζοντας τη λειτουργία τους με την υποστελέχωση και την υποχρηματοδότηση και συνεχίζοντας έναν χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών την προσπάθεια συγκάλυψης των πραγματικών υπευθύνων.
Απαιτούμε ζωή με δικαιώματα, δουλειά με πραγματικές αυξήσεις 10% κι όχι την κοροϊδία του 1,5 ευρώ την ημέρα, ουσιαστικά μέτρα αντιμετώπισης της ακρίβειας.

Να δοθεί πίσω ο 13ος και 14ος μισθός, να καταργηθεί το χαράτσι της εισφοράς αλληλεγγύης, να προσμετρηθεί στη μισθολογική εξέλιξη η προϋπηρεσία της διετίας 2016-17, να αυξηθεί και να επεκταθεί το επίδομα επικίνδυνης κι ανθυγιεινής εργασίας, να αυξηθεί το αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ.

Να στελεχωθούν άμεσα με μόνιμους υπαλλήλους όλοι οι κρίσιμοι δημόσιοι φορείς (υγεία, παιδεία, κοινωνικές υπηρεσίες, ασφάλιση κ.ά.) και να φτιαχτούν όλες οι αναγκαίες υποδομές. Η απεργία καλύπτει όλους τους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα, ανεξάρτητα από σχέση εργασίας.
Όλοι στον Αγώνα! Όλοι στην Απεργία!»

Πηγή: Newsbeast.gr




«Παγώνουν» για 48 ώρες τα νοσοκομεία της χώρας λόγω της πανελλαδικής απεργίας γιατρών και εργαζομένων

Φρένο για 48 ώρες πατούν σήμερα, Τετάρτη (29/11) και αύριο Πέμπτη 30 Νοεμβρίου οι υπηρεσίες στα νοσοκομεία της χώρας μας εξαιτίας της πανελλαδικής απεργίας των γιατρών και των εργαζομένων.

Ειδικότερα σε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση προχωρά σήμερα και αύριο, η Ομοσπονδία Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ), ενώ πανελλαδική στάση εργασίας για την Πέμπτη ανακοίνωσε και η Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ). Κινητοποιήσεις θα πραγματοποιηθούν σήμερα από εργαζόμενους σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας.

Στις 12 το μεσημέρι της Πέμπτης, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων γιατροί και εργαζόμενοι πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Υγείας.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ στηρίζει την διήμερη Πανελλαδική Πανυγειονομική κινητοποίηση που γίνεται από την ΟΕΝΓΕ και την ΠΟΕΔΗΝ.

Καλεί τους εργαζόμενους του δημοσίου να συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις που θα γίνουν σε όλη τη χώρα για την υπεράσπιση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας.

Τα αιτήματα της κινητοποίησης είναι:

  • «Διπλασιασμός μισθών – αποζημίωσης των εφημεριών.
  • Αυτοτελής φορολόγηση των εφημεριών. Αφορολόγητες πρόσθετες εφημερίες.
  • Διπλασιασμός προσωπικού. Ταυτόχρονη προκήρυξη του συνόλου των κενών οργανικών θέσεων ανά ειδικότητα. Μοναδική προϋπόθεση πτυχίο και τίτλος ειδικότητας. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  • Καμία απόλυση παρατασιακού ειδικευόμενου.
  • Να μην συγχωνευτεί, κλείσει κανένα τμήμα, καμία κλινική, κανένα νοσοκομείο.
  • Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για το δημόσιο σύστημα υγείας».

Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕΔΗΝ καλύπτει τις δράσεις των Σωματείων που θα γίνουν κατά το διήμερο των κινητοποιήσεων 29 και 30 Νοεμβρίου 2023 που έχει αποφασίσει το Γενικό Συμβούλιο.

Τα αιτήματα που διεκδικούν:

• ΙΣΧΥΡΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ – ΠΡΟΝΟΙΑ – ΕΚΑΒ
• ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ
• ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΑ ΒΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
• ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
• ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
• ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ – ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ