Μεγάλη απεργιακή συγκέντρωση οικοδόμων στην Πλατεία Κάνιγγος
Δυναμικό παρόν έδωσαν οικοδόμοι από όλη την Ελλάδα σήμερα στην Αθήνα στο πλαίσιο της πανελλαδικής απεργιακής συγκέντρωσης στην Πλατεία Κάνιγγος.
Πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν στις 12 το μεσημέρι της Πέμπτης (13/2) στην Πλατεία Κάνιγγος οι οικοδόμοι και οι εργαζόμενοι στις κατασκευές στο πλαίσιο της 48ωρης απεργίας που κήρυξε η ομοσπονδία.
Στην συγκέντρωση πραγματοποιήθηκαν ομιλίες και χαιρετισμοί από εκπροσώπους σωματείων από διάφορες περιοχές, ενώ λόγο εκφώνησε και ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε πορεία προς το υπουργείο Εργασίας, όπου η Ομοσπονδία Οικοδόμων αναμένεται να συναντηθεί με εκπροσώπους του υπουργείου.
Βασικά αιτήματά τους είναι οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, η αναγνώριση ενσήμων και τριετιών, επιδομάτων και η λήψη μέτρων ασφαλείας και υγείας στους χώρους εργασίας.


