Κομοτηνή | Ηλικιωμένος απείλησε με πιστόλι καταστηματάρχη

Καταστηματάρχης στην Κομοτηνή έζησε στιγμές τρόμου, όταν το απόγευμα της Πέμπτης, δέχτηκε απειλή με πιστόλι από ηλικιωμένο.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Ελληνικής Αστυνομίας συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης 4 Απριλίου στην Κομοτηνή, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κομοτηνής, ένας ηλικιωμένος ημεδαπός, διότι νωρίτερα εισήλθε σε επιχείρηση και απείλησε τον ιδιοκτήτη με όπλο.Έπειτα από την καταγγελία του περιστατικού εντοπίσθηκε άμεσα ο δράστης και στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε το ανωτέρω όπλο. Επιπλέον, κατασχέθηκαν από την οικία του 198 φυσίγγια διαφόρων διαμετρημάτων, 3 κάλυκες και 1 βλήμα φυσιγγίου. Ενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Ασφάλειας Κομοτηνής.

Πηγή: xronos.gr




Αθώος ο Γιάννης Γιοκαρίνης – “Ούτε από λαιμό με έπιασε, ούτε τίποτα, δεν απείλησε ότι θα με σκοτώσει” είπε η σύζυγος του

Ούτε από λαιμό με έπιασε, ούτε τίποτα, δεν απείλησε ότι θα με σκοτώσει» είπε σήμερα στο ακροατήριο του Τριμελούς Αυτόφωρου Δικαστηρίου η σύζυγος του Γιάννη Γιοκαρίνη «μαζεύοντας» την καταγγελία που είχε κάνει για εκείνον για ενδοοικογενειακή βία. Με απόφαση του δικαστηρίου ο Γ. Γιοκαρίνης κρίθηκε αθώος από αδικήματα πλημμελήματος χαρακτήρα, τα οποία του είχε αποδώσει νωρίτερα η εισαγγελία μετά την καταγγελία της συζύγου του.

«Ξεκίνησε από μια χαζομάρα, από ένα τραπέζι που ζητούσα να μου στερεώσει και να μου βάλει μια ομπρέλα. Είναι τεταμένες οι ψυχολογίες μας και υπήρξε ένα ξέσπασμα» είπε η 46χρονη σύζυγος του καλλιτέχνη, αρνούμενη όσα ανέφερε για τον Γιάννη Γιοκαρίνη το κατηγορητήριο.




Γιάννης Γιοκαρίνης: Συνελήφθη γιατί έπιασε από τον λαιμό και απείλησε τη σύζυγό του

Στη σύλληψη του γνωστού τραγουδιστή Γιάννη Γιοκαρίνη για υπόθεση ενδοοικογενειακής βιας προχώρησαν αστυνομικοί τα ξημερώματα σήμερα, Τετάρτη, στον Άγιο Παντελεήμονα.

Σύμφωνα με πληροφορίες η σύλληψη έγινε μετά από καταγγελία για βία σε βάρος της 47χρονης συζύγου του.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο Γιάννης Γιοκαρίνης έπιασε από τον λαιμό και απείλησε τη σύζυγό του, Σοφία.




Πατέρας βίαζε την 15χρονη κόρη του μπροστά στον αδερφό της | «Η μητέρα μου με απείλησε να μην μιλήσω»

Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης επέβαλε κάθειρξη 15 ετών σε έναν 57χρονο πατέρα, γιατί κρίθηκε ένοχος για τον βιασμό της 15χρονης κόρης του και μάλιστα μπροστά στον μικρότερο αδερφό της.

Σύμφωνα με το grtimes.gr, ο κατηγορούμενος δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο αλλά εκπροσωπήθηκε από πληρεξούσια δικηγόρο ενώ κατέστη φυγόποινος. Ο 57χρονος δεν εντοπίστηκε και δεν εμφανίστηκε για να απολογηθεί ούτε ενώπιον του 1ου τακτική ανακριτή ο οποίος εξέδωσε ένταλμα σύλληψης, στις 11 Απριλίου 2022.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε ύστερα από 13 χρόνια. Το 2022, η 30χρονη γυναίκα από τη Θεσσαλονίκη κατήγγειλε τις αδιανόητες πράξεις. Ανέφερε στην αστυνομία ότι ο πατέρας της, με την απειλή όπλου, τη βίαζε, από τα 15 έως τα 17 της χρόνια, μπροστά στα μάτια του ανήλικου αδελφού της ο οποίος λόγω αναπηρίας δεν μπορούσε να αντιδράσει.

«Είμαι σημαδεμένη για μια ζωή»

Η κατάθεση της παθούσας, στο δικαστήριο, ήταν συγκλονιστική. Με δάκρυα στα μάτια περιέγραψε τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε, καθώς ο πατέρας της τη βίαζε με την απειλή όπλου μπροστά στον ανάπηρο μικρότερο αδελφό της. Η 30χρονη επισήμανε πως δεν βρήκε στήριξη από τη μητέρα και τον μεγαλύτερο αδερφό της οι οποίοι γνώριζαν αλλά δεν έκαναν τίποτα.

«Προσπάθησα να αυτοκτονήσω. Το ήξερε η μητέρα μου κι ο άλλος, ο μεγαλύτερος αδελφός μου. Του έλεγα “σε παρακαλώ, σώσε με”. Ζήτησα από τον αδελφό μου να καταθέσει και μου είπε: “Θα μας κάνεις ρεζίλι”. Όταν είπα στη μάνα μου ότι “με βιάζει”, αυτή με απειλούσε ότι αν μιλήσω θα μου κάνει κακό και σε μένα και στις κόρες μου. Έχω να μιλήσω με τη μάνα μου, από τον Ιανουάριο του 2022. Μου είπε να μην αναφέρω το όνομα της. Δεν έχω καμία επαφή μαζί της ούτε τηλεφωνικά», κατέθεσε η παθούσα.

«Ο πατέρας μου πάντα κακοποιούσε την μητέρα μου. Μια φορά την χτύπησε με τη λαβή του πιστολιού στο κεφάλι. Μπαινοέβγαινε στις φυλακές για διάφορα αδικήματα. Εμείς ήμασταν νόμιμα στην Ελλάδα, αυτός όχι. Τον Αύγουστο του 2009 έγινε ο τελευταίος βιασμός. Όταν γνώρισα τον άνδρα μου, το 2010, του το είπα από την πρώτη στιγμή. Αλλά δεν του είπα ποιος το έκανε. Ο σύζυγος μου με στήριξε από την αρχή.

Φοβόμουν για τη ζωή μου, για τον άνδρα και για τις κόρες μου. Τον Ιανουάριο του 2022, τον κατήγγειλα. Αυτός με απείλησε ότι θα κάνει το ίδιο στις κόρες μου. Καμία γυναίκα, κανένα παιδί να μην βιώσει αυτό που βίωσα εγώ. Ακόμη και σήμερα το ξανά βιώνω. Εγώ είμαι σημαδεμένη για μια ζωή. Τουλάχιστον να μην νιώσουν και τα παιδιά μου το ίδιο», επισήμανε.

Ακόμη πρόσθεσε: «Με φόβισαν οι απειλές της μητέρας μου. Με χτυπούσε όταν ήμουν μικρή κι ότι έλεγε το έκανε. Μου είπε ότι θα μου καταστρέψει το γάμο, αν μιλήσω. Φοβόμουν ότι θα χάσω τον άνθρωπο μου, γι’ αυτό δεν έκανα την καταγγελία πιο νωρίς. Πήρα θάρρος όταν απείλησε τα παιδιά μου. Ο μεγαλύτερος αδελφός μου μεγάλωσε με τον παππού και την γιαγιά. Μάλωναν συνέχεια με τον πατέρας μου γιατί ο αδελφός μου δεν ήθελε να έχει πάρε- δώσε μαζί του».

Στην κατάθεση της, η μητέρα της παθούσας και σύζυγος του κατηγορούμενου ανάφερε πως δεν ήξερε τίποτα. «Το άκουσα πρώτη φορά το 2022. Τον κατηγόρησε (σ.σ. τον πατέρα της) γιατί δεν της πήρε τα δώρα που του ζήτησε για τις γιορτές» ανέφερε, μεταξύ άλλων, η μάρτυρας.

Πως έγινε η καταγγελία

Με αφορμή ένα περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας που έγινε την πρωτοχρονιά του 2022, στο σπίτι μητέρας της, η παθούσα αποφάσισε να λύσει τη σιωπή της ύστερα από σχεδόν 13 χρόνια. Τα λεγόμενα της επιβεβαιώθηκαν ως αληθή, από πραγματογνώμονα- ψυχολόγο, και ο 57χρονος πατέρας κατέστη κατηγορούμενος.

Από το αποδεικτικό υλικό που συγκεντρώθηκε προέκυψαν τα εξής:

Η παθούσα, την 3η Ιανουαρίου 2022, κατήγγειλε στην αστυνομία την εξακολουθητική σεξουαλική κακοποίηση από τον πατέρα της, κατά το χρονικό διάστημα από το 2007 έως το 2009, όταν η ίδια ήταν 15 -17 ετών, εντός διαμερίσματος όπου διέμενε με τη μητέρα της και τους αδελφούς της, ηλικίας 14-16 ετών και 7-9 ετών, στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθήνα όπου μετοίκησαν.

Η παθούσα εξετάστηκε ως μάρτυρας, παρουσία πραγματογνώμονα ψυχολόγου, και κατέθεσε με λεπτομέρειες πως ο πατέρας της εξουδετέρωνε την αντίσταση της με τη χρήση βίας και την εξανάγκαζε να έρθει σε συνουσία μαζί του. Απειλούσε ότι θα την σκοτώσει είτε με μαχαίρι είτε με πιστόλι, ανέφερε, μεταξύ άλλων, στην κατάθεση της.

Η 30χρονη μάλιστα κατέθεσε ότι πολλές φορές οι πράξεις αυτές τελούνταν ενώπιον του ανήλικου και ανάπηρου αδελφού της ο οποίος λόγω της αναπηρίας και της ανηλικότητας του δεν μπορούσε να αντιδράσει και να αποτρέψει τη δράση του κατηγορούμενου σε βάρος της αδελφής του.

Ο αδελφός πάσχει από εγκεφαλική παράλυση – σπαστική τετραπληγία, βαριά νοητική υστέρηση, κινητική αναπηρία- τετραπληγία, πλήρη παράλυση των κάτω άκρων και έχει συνολικό ποσοστό αναπηρίας 96% ενώ δεν κατέστη δυνατόν να εξεταστεί ως μάρτυρας όπως διαπίστωσε αστυνομικός που μετέβη στην οικία.

Ο κατηγορούμενος, στη συνέχεια, το καλοκαίρι του 2009 , παρουσία και πάλι του παραπάνω αδελφού απειλώντας την κόρη με του μ’ ένα πιστόλι που κρατούσε εξουδετέρωσε την αντίσταση της και την εξανάγκασε να έρθει σε συνουσία μαζί του.

Η κόρη ανέφερε ότι από το καλοκαίρι του 2009 έως την 1η Ιανουαρίου 2022 ο κατηγορούμενος δεν ενόχλησε την ίδια και την οικογένεια της καθώς βρισκόταν έγκλειστος στη φυλακή. Η καταγγέλλουσα αξιολογήθηκε από πραγματογνώμονα ψυχολόγο και διαπιστώθηκε ότι δεν προέκυψαν σημεία διαταραχής της σκέψης της, της μνήμης και της αντίληψης της.

Κατά την προδικασία, η μητέρα της κατέθεσε ότι ουδεμία γνώση είχε για την σεξουαλική κακοποίηση της κόρης της από τον κατηγορούμενο, αν και η παθούσα κατέθεσε ότι ήταν ενήμερη από την ίδια κατά το χρόνο που συνέβησαν τα προαναφερόμενα περιστατικά. Και ο άλλος αδελφός της αρνήθηκε ότι γνώριζε τη δράση του πατέρα του σε βάρος της αδελφής του, αν και κατέθεσε ότι πριν τέσσερα χρόνια η παθούσα είχε αναφέρει τον βιασμό της από τον κατηγορούμενο.




Μπάμπης Παπαδημητρίου: Πίσω από τις κάμερες, ο Κικίλιας με απείλησε και μ’ έβρισε – Είσαι δειλός και ψεύτης, απαντά ο υπουργός

Συνέχεια στη δημόσια αντιπαράθεση με τον υπουργό Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Κικίλια, δίνει ο πρώην βουλευτής της ΝΔ, δημοσιογράφος Μπάμπης Παπαδημητρίου.

Υπενθυμίζεται ότι, νωρίτερα σήμερα, ο κ. Κικίλιας επιτέθηκε, από τον «αέρα» του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ, στον κ. Παπαδημητρίου, ο οποίος, μιλώντας στην εκπομπή «Σήμερα», αναφέρθηκε υποτιμητικά σε βάρος του, χαρακτηρίζοντάς τον «μπασκετμπολίστα υπουργό».

Ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας ήταν ωστόσο καλεσμένος αμέσως μετά τον κ. Παπαδημητρίου κι έτσι, όταν η εκπομπή επέστρεψε στον τηλεοπτικό «αέρα», «εισέβαλε» στο στούντιο και απάντησε στον δημοσιογράφο, αναφέροντας, μεταξύ άλλων: «Είμαι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών και γιατρός ορθοπεδικός. Υπήρξα αθλητής της εθνικής ομάδας και πολλά χρόνια επαγγελματίας μπασκετμπολίστας. Έχω φορέσει την φανέλα της Εθνικής Ελλάδας με τιμή. Δεν θεωρώ ότι είναι καθόλου υποτιμητικό να είναι κάποιος αθλητής και να κολλάει ένσημα έναντι σε άλλους που δεν έχουν κολλήσει ένσημα ποτέ στη ζωή τους».

Πλέον, και σύμφωνα με όσα έγραψε στο Facebook ο Μπάμπης Παπαδημητρίου, φαίνεται ότι στο τηλεοπτικά διάλειμμα και όσο οι τηλεθεατές παρακολουθούσαν διαφημίσεις, στο στούντιο του ΣΚΑΙ απειλήθηκε… σύρραξη ανάμεσα στους δύο πρωταγωνιστές. Όπως υποστηρίζει, ο κ. Κικίλιας τον έβρισε και κινήθηκε απειλητικά προς το μέρος του, με τους ψυχραιμότερους να παρεμβαίνουν και ν’ αποτρέπουν τα χειρότερα.

Έγραψε σχετικά:

anartisi_babis

Υπήρξα, σήμερα το πρωί, πίσω από τις κάμερες, θύμα απειλών, ύβρεων και σωματικής σκοπούμενης βίας από τον Βασίλη Κικίλια.

Με αφορμή σχόλιό μου για την εκμετάλλευση, που συστηματικά κάνει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, προβεβλημένων και συμπαθών προσωπικοτήτων, στη συγκεκριμένη περίπτωση του εξαιρετικού μπασκετμπολίστα Νίκου Παππά, ο παρών στο στούντιο υπουργός -μπασκετμπολίστας στα νιάτα του-, όταν έπεσαν οι διαφημίσεις, εκτός αέρα δηλαδή, κατευθύνθηκε προς το μέρος των δημοσιογράφων με άγριες διαθέσεις.

Αμέσως και σε απειλητικό τόνο, με κατηγόρησε ότι προσβάλω τους αθλητές και μου ζήτησε να μη τους πιάνω στο στόμα μου. «Κάτι παρεξήγησες» του είπα «και λυπάμαι γι αυτό». Συνέχισε όμως: «Τι είσαι; Ενα τίποτα» και άλλα ακατανόητα φώναζε ενόσω όλοι οι παριστάμενοι προσπαθούσαν να τον ηρεμήσουν.

Δεν σταμάτησε εκεί. Κινήθηκε προς το μέρος μου επιθετικά, αναγκάζοντας συνάδελφο δημοσιογράφο να σπεύσει ανάμεσά μας για να εμποδίσει αυτό που όλοι φοβήθηκαν.

Τίποτε δεν ήταν αρκετό για να συγκρατήσει τον μαινόμενο υπουργό “Προστασίας”. Οταν οι κάμερες άνοιξαν και πάλι, μόνος πλέον στο στούντιο, έκανε μια βαρύγδουπη δήλωση (την οποία φρόντισε να διανείμει εντός δεκαλέπτου), όπου με χαρακτηρίζει «τυχάρπαστο πολιτικό και δημοσιογράφο, που τρέχει να πάρει αυτόγραφο και μια φωτογραφία με κάποιο από αυτά τα παιδιά» και ταυτόχρονα με ύβρισε λέγοντας πως είμαι σαν κι αυτούς που «δεν έχουν κολλήσει ένσημα ποτέ στη ζωή τους».

Πρόκειται για απαράδεκτη, αναίτια, βίαιη και προσβλητική συμπεριφορά. Ένας υπουργός που υβρίζει δημοσιογράφο, για να παραλείψω τα υπόλοιπα, δεν μπορεί να περνά απαρατήρητο. Είναι καθήκον και δικαίωμά μου να σχολιάζω ελεύθερα και είναι δική του η επιλογή να κρύβεται πίσω από τη διαστρέβλωση των πραγματικών γεγονότων.
Δεν καταλαβαίνω τι προσβλητικό υπάρχει επειδή είπα ότι είναι κι αυτός μπασκετμπολίστας;

Ισως τελικά έπρεπε να έχω χάσει την ψυχραιμία μου, οπότε εγώ μεν θα είχα φάει καμία κι εκείνος, υποθέτω, το υπουργικό του κεφάλι. Ας κάνει τη σοβαρή δουλειά που του ανάθεσε ο Πρωθυπουργός κι ας μάθει να σέβεται τους άλλους…

Κικίλιας: Δειλία και ασύστολο ψέμα

Άμεση ήταν η απάντηση του Βασίλη Κικίλια.

Ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας έκανε λόγο για «δειλία» και «ψέμα», αναφέροντας χαρακτηριστικά στην προσωπική του σελίδα στο Facebook:

anartisi_kikilia

«Ο κ Παπαδημητριου αναλυτής-σχολιαστής και αφ υψηλού κριτής των πολιτικών στους οποίους εντάχθηκε αλλά δυστυχώς δεν επανεξελέγη, έχει μπερδευτεί: Νομίζει ότι μπορεί να απαξιώνει και να ειρωνεύεται ακόμη και επι προσωπικού, χωρίς αντίλογο με την υπεροψία διορισμένου κήνσορα. Κι όταν συμβεί να του απαντούν πρόσωπο με πρόσωπο καταφεύγει σε συκοφαντίες: Η υπεροψία δίνει τη θέση της στην δειλία και το ασύστολο ψέμα».