Σέρρες | Θετικές εξελίξεις για το υπό ανέγερση κολυμβητήριο στην Ομόνοια

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, εκφράζει την ικανοποίησή της για τις ανακοινώσεις από επίσημα χείλη σχετικά με τη διασφάλιση της χρηματοδότησης του υπό ανέγερση Δημοτικού Κολυμβητηρίου, στο Αθλητικό Πάρκο Ομόνοιας.

Με τις συνεχείς ενέργειες της Δημοτικής Αρχής και σε στενή συνεργασία με τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση και τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού εξασφαλίστηκαν: η τροποποίηση της Προγραμματικής Σύμβασης, η παράταση της διάρκειάς της ώστε να καλυφθούν οι καθυστερήσεις που σημειώθηκαν στην πορεία, ο επανακαθορισμός του χρονοδιαγράμματος και η απρόσκοπτη χρηματοδότηση του έργου.

Ο Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ιωάννης Βρούτσης ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής την ολοκλήρωση της μελέτης του Κολυμβητηρίου έως την Άνοιξη του 2025 και την κατασκευή του έως τα τέλη του 2028. Πρόκειται ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού ύψους 6.450.000 ευρώ. 

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, σε δήλωσή της, τονίζει ότι αυτή η εξέλιξη διασφαλίζει την απρόσκοπτη πορεία του έργου και την αποπεράτωσή του χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις, συμπληρώνοντας τα εξής: «Με την τροποποίηση της Προγραμματικής Σύμβασης, το έργο του Κολυμβητηρίου μπαίνει σε νέα φάση, με πλήρη εξασφάλιση χρηματοδότησης και ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα. Η συστηματική δουλειά της Δημοτικής Αρχής απέδωσε “καρπούς” και πλέον έχουμε τη βεβαιότητα ότι το έργο θα ολοκληρωθεί με απόλυτη επιτυχία. Πρόκειται για ένα έργο που θα δώσει λύση στον υγρό στίβο, θα προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην τοπική κοινωνία, στην ανάπτυξη του αθλητισμού και στην ποιότητα ζωής των πολιτών μας. Η αναβάθμιση των αθλητικών υποδομών του Δήμου Σερρών είναι προτεραιότητά μας και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την περαιτέρω ανάπτυξή τους».




Ηράκλειο: Απέδωσε η μάχη των πυροσβεστών με τη φωτιά – Τα νεότερα από τα πύρινα μέτωπα

Σε ύφεση βρισκόταν αργά το βράδυ της Τετάρτης (16.8.2023) η μεγάλη φωτιά που ξέσπασε λίγο μετά τις 6 το απόγευμα στο Σινάπι του δήμου Ηρακλείου, ανάμεσα σε Κυπαρίσι και Βενεράτο

Για την φωτιά στο Ηράκλειο στήθηκε μεγάλη κινητοποίηση στην οποία συμμετείχαν 26 οχήματα με 80 πυροσβέστες, δύο ομάδες πεζοπόρου τμήματος, τέσσερις ομάδες της ΕΜΟΔΕ, μία ομάδα από την 3η ΕΜΑΚ, η ομάδα Ίκαρος, δύο πυροσβεστικά ελικόπτερα, δύο υδροφόρες ΟΤΑ και δύο μηχανήματα ΟΤΑ.

Σύμφωνα με το ekriti.gr, τα αίτια του συμβάντος διερευνά το ανακριτικό τμήμα της πυροσβεστικής υπηρεσίας Ηρακλείου.

Στο σημείο παραμένουν 13 πυροσβεστικά οχήματα με 26 πυροσβέστες και 30 άτομα πεζοπόρο τμήμα.

Μάχη με τις φλόγες και στον Αναποδάρη

Μεγάλη όμως ήταν η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ηρακλείου για την αντιμετώπιση της φωτιάς που ξέσπασε το πρωί στον Αναποδάρη Ποταμό, στην αγροτική περιοχή Κάτω Καλυβίων του δήμου Αρχανών – Αστερουσίων.

Η φωτιά κατέκαψε 15 στρέμματα γεωργικής έκτασης, 3 στρέμματα χορτολιβαδικής και 2 στρέμματα δασικής έκτασης.

newsit.gr