Μητσοτάκης για Σαμαρά: “Απαράδεκτη η αναφορά, δεν μου άφησε περιθώριο”

Ξεκάθαρη απάντηση στον Αντώνη Σαμαράλίγες μέρες μετά τη διαγραφή του, δίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στον Alpha και στην εκπομπή «Αυτοψία» του Αντώνη Σρόιτερ.

«Αυτά που ειπώθηκαν σε αυτή τη συνέντευξη ξεπέρασαν κατά πολύ αυτά που είχαν ειπωθεί στο παρελθόν, κατά συνέπεια έκρινα ότι δεν είχα καμία άλλη επιλογή. Δεν μπορώ να επιτρέπω να διακινούνται τέτοιες θεωρίες ότι εγώ και ο υπουργός Εξωτερικών είμαστε ενδοτικοί, ότι κάνουμε μυστική διπλωματία», υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός σε απόσπασμα της συνέντευξης που μεταδόθηκε στο κεντρικό δελτίο του σταθμού.

Ερωτηθείς, μάλιστα, τι ήταν αυτό που τον ενόχλησε περισσότερο στα όσα είπε ο κ. Σαμαράς πριν από δύο Κυριακές στο «Βήμα», ο πρωθυπουργός απαντά: «Ήταν η φράση για τα χαριεντίσματα κατά τη συνάντηση στη Βουδαπέστη. Αυτή η αναφορά από μόνη της ήταν τόσο απαράδεκτη που δεν μου άφησε κανένα περιθώριο… Δεν μπορεί ένας πρώην πρωθυπουργός να υποδεικνύει στον πρωθυπουργό να απολύσει τον υπουργό Εξωτερικών», υπογραμμίζει ο κ. Μητσοτάκης.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Μητσοτάκης ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να αποχωρήσουν βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας για να ακολουθήσουν τον Αντώνη Σαμαρά.

Μάλιστα, ο κ. Μητσοτάκης απαντά και στον Κώστα Καραμανλή, ο οποίος εξέφρασε τη διαφωνία του με τη διαγραφή Σαμαρά. «Διαφωνώ, με αυτόν τον τρόπο προστάτευσα και το κύρος της κυβέρνησης και της παράταξης», αναφέρει ο κ. Μητσοτάκης. Σε κάθε περίπτωση, ο πρωθυπουργός τονίζει ότι δεν υπάρχει πιθανότητα αποχωρήσεων βουλευτών της ΝΔ στον απόηχο της διαγραφής Σαμαρά και προσθέτει «έχουμε μια ισχυρή κυβέρνηση με εντολή 4ετίας».

Δύσκολο να συζητήσουμε σε μεγαλύτερο βάθος

Ο πρωθυπουργός εμφανίζεται, παράλληλα, επιφυλακτικός για τη δυνατότητα περαιτέρω προόδου στον ελληνοτουρκικό διάλογο υπό τις παρούσες συνθήκες. «Η Τουρκία επιμένει στις θέσεις της κι εμείς επιμένουμε στις δικές μας θέσεις», τονίζει, αναφέροντας ότι δεν διαφαίνεται περιθώριο να συζητήσουμε σε μεγαλύτερο βάθος για τη μια διαφορά περί ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας. «Η Τουρκία θέλει να συζητήσουμε κι άλλα πράγματα, αυτό σημαίνει αυτή τη στιγμή ότι στον τομέα αυτό δεν έχει επιτευχθεί καμία πρόοδος», τονίζει ο κ. Μητσοτάκης.

Ο κ. Μητσοτάκης επισκέπτεται με την κάμερα της εκπομπής την αεροπορική βάση της Τανάγρας, τη «φωλιά» των Rafale και τονίζει ότι τα μαχητικά αεροσκάφη είναι ό,τι πιο σύγχρονο, ενώ παράλληλα τονίζει ότι προχωρούν και τα Viper. Τονίζει ότι ως το 2030 τα 20 F35 θα είναι στην Ανδραβίδα και το 2025 η πρώτη Belh@rra θα πέσει στο νερό. Προσθέτει, μάλιστα, ότι η Ελλάδα θα προχωρήσει στον αντιαεροπορικό θόλο, ώστε «να μην περνάει κουνούπι».

Στοχευμένες κινήσεις

Τέλος, ο κ. Μητσοτάκης προαναγγέλλει και κινήσεις στήριξης του εισοδήματος των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, πολλά εκ των οποίων αντιμετωπίζουν ζήτημα επιβίωσης. «Όσο βελτιώνονται τα οικονομικά, θα αυξάνονται οι μισθοί στο Δημόσιο. Από εκεί και πέρα, μπορούμε να κάνουμε κάποιες στοχευμένες κινήσεις για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων», αναφέρει ο κ. Μητσοτάκης, ανοίγοντας έτσι ένα παράθυρο και για μια έκτακτη κίνηση στήριξης.

protothema.gr




Λουόμενοι στην περιοχή Καρα Ορμάν Καβάλας | Καταγγείλουμε την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην παραλία

Ως λουόμενοι στην περιοχή Καρα Ορμάν Καβάλας, κάτω από το Εθνικό Στάδιο «Ανθή Καραγιάννη», θέλουμε να καταγγείλουμε την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην παραλία, ιδιαίτερα κατά τις πρωινές ώρες και πριν την έλευση του ναυαγοσώστη.

Συγκεκριμένα προβλήματα:

  1. Ανεξέλεγκτη Κατασκήνωση:
    • Ομάδες κατασκηνωτών, κυρίως Ρομά και αλλοδαποί, διανυκτερεύουν και κατασκηνώνουν από το προηγούμενο απόγευμα ή βράδυ στην παραλία.
    • Πλένουν τα ρούχα τους, κουρελούδες, κουβέρτες κλπ., κατασκηνώνουν και τρώνε έξω, αφήνοντας πίσω τους σκουπίδια και άλλα απορρίμματα.
    • Καταλαμβάνουν τον χώρο των σκαλακιών πρόσβασης στην παραλία με τα αυτοκίνητά τους ή τα κρεβάτια τους, καθιστώντας αδύνατη την πρόσβαση των λουόμενων στην αμμώδη παραλία.
  2. Έλλειψη Ελέγχων:
    • Παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις προς τη Δημοτική ή άλλη αρμόδια αρχή, η κατάσταση παραμένει αμετάβλητη.
    • Η Δημοτική Αρχή δεν έχει εμφανιστεί για τον έλεγχο της κατάστασης, παρόλο που έχει ενημερωθεί.

Προτάσεις για την Επίλυση του Προβλήματος:

  1. Τοποθέτηση Πινακίδων Απαγόρευσης Κατασκήνωσης:
    • Να τοποθετηθούν δύο (2) ευκρινείς πινακίδες που να επισημαίνουν ότι απαγορεύεται το κάμπινγκ, τόσο στην αρχή όσο και στη μέση του χώρου του πάρκινγκ.
  2. Καθημερινοί Έλεγχοι από τις Αρμόδιες Αρχές:
    • Να πραγματοποιούνται καθημερινοί έλεγχοι από τη Δημοτική Αστυνομία και το Α.Τ. Καβάλας κάθε απόγευμα προς βράδυ και πρωί μέχρι τις 08:00-08:30, για τη διαπίστωση των καταγγελλόμενων και την εφαρμογή των προβλεπόμενων ποινικών και διοικητικών μέτρων.
  3. Έλεγχος και Ανάκληση Αδειών Επαγγελματικών Οχημάτων:
    • Η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών, σε συνεργασία με το Τμήμα Τροχαίας Καβάλας και το Α.Τ. Καβάλας, να μεριμνήσει για τον έλεγχο και την ανάκληση των χορηγηθεισών αδειών ΙΧ φορτηγών επαγγελματικών που ενδεχομένως παραβιάζουν τη σχετική νομοθεσία.

Οι φωτογραφίες που επισυνάπτονται είναι ενδεικτικές της κατάστασης που επικρατούσε την Δευτέρα 22.07.2024 το πρωί και την Τρίτη 23.07.2024. Ζητάμε άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η ευημερία των λουόμενων, αλλά και η διατήρηση της ποιότητας της παραλίας που έχει βραβευτεί με Γαλάζια Σημαία.




Μητσοτάκης για απόπειρα δολοφονίας Τραμπ: Απαράδεκτη η πολιτική βία

Την καταδίκη του για την επίθεση κατά του Ντόναλντ Τραμπ αλλά και τη συμπάθειά του για τα θύματα του τραγικού περιστατικού στην Πενσιλβάνια εκφράζει με ανάρτησή του στα αγγλικά ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης

Συγκεκριμένα, έγραψε στον λογαριασμό του στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter) ότι ο ίδιος αισθάνεται «αποτροπιασμό από την επίθεση στον πρώην πρόεδρο Τραμπ».Οπως επισημαίνει ο πρωθυπουργός, «η πολιτική βία είναι απαράδεκτη στις δημοκρατικές κοινωνίες μας. Του ευχόμαστε πλήρη και γρήγορη ανάρρωση».

Προσθέτει ακόμη ότι «εκφράζουμε τα εγκάρδιά μας συλλυπητήρια στις οικογένειες των παρισταμένων που έχασαν τη ζωή τους ή τραυματίστηκαν στην επίθεση». Αντίστοιχη καταδίκη εξέφρασε σύσσωμη η ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ενωσης, καθώς και πολλοί ακόμη ξένοι ηγέτες.

kathimerini.gr



Αλεξανδρούπολη | «Απαράδεκτη η αστυνομία» λέει ο καθηγητής που συνελήφθη για ασέλγεια σε μαθήτρια

Στο Δικαστικό Μέγαρο Αλεξανδρούπολης οδηγήθηκε το πρωί, ο καθηγητής Γυμνασίου που κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση και ασέλγεια σε βάρος μαθήτριας, με τον ίδιο ωστόσο να καταγγέλλει συκοφαντική δυσφήμιση, εξαπολύοντας αιχμές κατά της Ελληνικής Αστυνομίας, ενώ φορούσε χειροπέδες. «Ήρθα εδώ να κάνω καταγγελία και με συνέλαβαν. Θέλω συνέντευξη από δημοσιογράφο. Απαράδεκτη η συμπεριφορά της αστυνομίας», είπε μεταξύ άλλων απευθυνόμενος προς τους δημοσιογράφους.

«Βία και συκοφαντία, ντροπή για το ελληνικό κράτος, ντροπή. Τα θάβουν όλα στα Τέμπη και χειρότερα», προσέθεσε, προσερχόμενος στο κτήριο του Δικαστικού Μεγάρου και μάλιστα, δια του συνηγόρου του.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο εκπαιδευτικός –ενώ είχε άδεια– βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας 8 Απριλίου στο προαύλιο του Γυμνασίου στην Αλεξανδρούπολη. Σύμφωνα με πληροφορίες του thesstoday.gr, φέρεται να προσπάθησε επανειλημμένα να πλησιάσει την 16χρονη μαθήτρια, η οποία εμφανώς τρομαγμένη ενημέρωσε τη διευθύντριά της για το συμβάν.

Ακολούθως ενημερώθηκε η Ελληνική Αστυνομία και μέσα σε λίγα λεπτά ένα περιπολικό έσπευσε στο Γυμνάσιο, με τους αστυνομικούς να διαπιστώνουν πως ο εν λόγω καθηγητής περιφέρεται στο προαύλιο.

Συνελήφθη με την κατηγορία της διατάραξης λειτουργίας της υπηρεσίας (σ.σ. του Γυμνασίου), για απειλή και προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, καθώς η μαθήτρια υποστήριξε ότι σε συστηματική βάση παρενοχλούνταν σεξουαλικά από τον συγκεκριμένο καθηγητή, ενώ επιχειρούσε να τη θωπεύσει σε ευαίσθητα σημεία.

Κατέθεσε ότι ο καθηγητής από τον Δεκέμβριο του 2023 ως και τον Μάρτιο του 2024 την θώπευσε δύο φορές στα γεννητικά της όργανα.

Στο Δικαστικό Μέγαρο βρίσκεται και ο πατέρας της ανήλικης.

Πηγή: newsit.gr




Θάνατος Ναβάλνι | Απαράδεκτη η αντίδραση της Δύσης, λέει η Μόσχα

Το Κρεμλίνο ανακοίνωσε σήμερα πως η αντίδραση της Δύσης στο θάνατο του Αλεξέι Ναβάλνι είναι απαράδεκτη, όμως οι απεχθείς δηλώσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη δεν θα βλάψουν τον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν.

«Θεωρούμε εντελώς απαράδεκτο να γίνονται τόσο απεχθείς δηλώσεις», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ. «Οι δηλώσεις αυτές φυσικά δεν μπορούν να προκαλέσουν οποιαδήποτε ζημιά στον αρχηγό του κράτους μας», δήλωσε ο Πεσκόφ.

Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου πρόσθεσε πως η έρευνα για τον θάνατο του Ναβάλνι συνεχίζεται και διεξάγεται σύμφωνα με τον ρωσικό νόμο. Ερωτηθείς πώς αντέδρασε ο Πούτιν στην είδηση του θανάτου του Ναβάλνι, ο Πεσκόφ δήλωσε: «Δεν έχω τίποτα να προσθέσω».

Η εκπρόσωπος του Ναβάλνι δήλωσε εξάλλου σήμερα πως οι ρώσοι ερευνητές δεν έχουν ακόμα προσδιορίσει την επίσημη αιτία θανάτου του αντιπολιτευόμενου.

Η μητέρα του Ναβάλνι, η Λιουντμίλα, ενημερώθηκε το Σάββατο στη σωφρονιστική αποικία, όπου ήταν φυλακισμένος ο γιος της, πως έχασε τη ζωή του από «σύνδρομο αιφνίδιου θανάτου» – ένας αόριστος όρος για διάφορες καρδιακές παθήσεις που οδηγούν στο θάνατο, σύμφωνα με την ομάδα του Ναβάλνι.

Η εκπρόσωπος του Ναβάλνι Κίρα Γιάρμις είπε ότι η 69χρονη μητέρα του και δικηγόροι ενημερώθηκαν πως η επίσημη εξακρίβωση της αιτίας του θανάτου του παρατάθηκε και είναι άγνωστο πόσο θα διαρκέσει.

«Η αιτία είναι ‘ακαθόριστη’», δήλωσε η Γιάρμις, η οποία κατηγόρησε τις ρωσικές αρχές ότι ψεύδονται και χρονοτριβούν.

Σήμερα δεν επετράπη στη μητέρα του και σε δικηγόρους η είσοδος στο νεκροτομείο στην κωμόπολη της Αρκτικής κοντά στην σωφρονιστική αποικία όπου οι αρχές είπαν πως έχασε τη ζωή του, δήλωσε η Γιάρμις.

«Το προσωπικό δεν απάντησε στην ερώτηση αν το πτώμα του Αλεξέι βρίσκεται εκεί», δήλωσε η Γιάρμις.

Πηγή: imerisia.gr




Αλέκος Λουβουλούδης: Καταγγελία για την απαράδεκτη κατάσταση που βιώνουμε όταν επιχειρούμε να πάμε για ένα μπάνιο στην παραλία

Τα αρπακτικά που εκμεταλλεύονται τις παραλίες του νησιού με την ανοχή κρατικών υπηρεσιών και του «ΔΗΜΟΥ ΘΑΣΟΥ» έχουν ξεπεράσει κάθε όριο.

Το ζούμε όλοι  στην καθημερινότητα μας όταν πηγαίνουμε  για ένα μπάνιο στις παραλίες της Θάσου

Στην παραλία «ΝΙΣΤΕΡΙ» στο Λιμένα η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη.

Επιχειρηματίας έχει φράξει το δρόμο που οδηγεί στην παραλία, με μπάζα και πέτρες – ένας δρόμος που χρησιμοποιείτε εδώ και 60 χρόνια – κόβοντας την πρόσβαση σε όποιον θελήσει να πάει για μπάνιο, στο ασθενοφόρο σε περίπτωση ανάγκης όταν κάποιος λουόμενος χρειαστεί να  μεταφερθεί σε νοσοκομείο και σε πυροσβεστικό όχημα σε περίπτωση πυρκαγιάς βάζοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.

Παρά τις επανειλημμένες διαμαρτυρίες και οχλήσεις σε αρμοδίους φορείς – εδώ και χρόνια – από Σωματεία και  κατοίκους του νησιού, η κατάσταση  συνεχίζεται .

Στις 18 Ιουλίου το απόγευμα,  πήγα μαζί με την σύζυγο μου για ένα μπάνιο στην παραλία «ΝΙΣΤΕΡΙ». Για να περάσουμε από το συγκεκριμένο σημείο, χρειάστηκε να μετακινήσω κάποιες πέτρες. Στην επιστροφή, δεχτήκαμε επίθεση με απειλές και ύβρεις όπως: «θα σας κόψω τα πόδια αν ξαναπεράσετε από την περιουσία μου!», «ήρθαν οι κομουνιστές να κάνουν κουμάντο στην περιουσία μου!» και άλλα κοσμητικά επίθετα.

Αργότερα, την ίδια μέρα, δέχτηκα τηλέφωνο από τον αξιωματικό υπηρεσίας του Α.Τ. ΛΙΜΕΝΑ ΘΑΣΟΥ κάνοντάς μου σύσταση να μην ξαναπροσπαθήσω να ανοίξω το δρόμο με παρόμοια ενεργώντας με τον παραπάνω τρόπο και να προβώ σε καταγγελία στην περίπτωση που κρίνω ότι ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας παρανομεί.

Με λίγα λόγια, να καταγγείλω για ένα θέμα γνωστό σε όλους τους κατοίκους του Λιμένα Θάσου.

Κανείς από τους αρμοδίους φορείς δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα.

Κανείς από τους αρμοδίους φορείς δεν επεχείρησε  ποτέ να πάει για ένα μπάνιο στη συγκεκριμένη παραλία;

Προφανώς, ο επιχειρηματίας τηλεφώνησε στο Α.Τ. ΘΑΣΟΥ για να ζητήσει τα ρέστα για μία αυθαίρετη κατάληψη δημόσιου χώρου και την απαγόρευση  πρόσβασης σε κατοίκους του νησιού αλλά και σε επισκέπτες.

Οι αρμόδιοι φορείς αντί να μας προστατέψουν από την ασυδοσία και την αυθαιρεσία των επιχειρηματιών, προβαίνουν σε συστάσεις ώστε να μην δρούμε δήθεν «ακραία» όπως την μετακίνηση  πέτρας ώστε να μην σκοντάφτει ο κόσμος που θέλει  να πάει για ένα μπάνιο εκεί.

Καθένας από εμάς, κάτοικος του νησιού, δεν θα υποκαταστήσει τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές. Δεν εκτελούμε χρέη  Πολεοδομίας, Λιμενικού Ταμείου, Αστυνομίας και Δήμου.

Θεωρείται αυτονόητη υποχρέωση όλων αυτών,  να πραγματοποιούν τακτικούς ελέγχους. Σε διαφορετική περίπτωση υποπίπτουν σε παράβαση καθήκοντος.

Η πολιτική της εμπορευματοποίησης που υπηρέτησαν όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά ακόμη και σήμερα και στην οποία έβαλαν πλάτη όλες οι διοικήσεις του Δήμου ΘΑΣΟΥ κάνοντας ότι είναι δυνατόν ώστε να διευκολύνουν τα επιχειρηματικά συμφέροντα που εκμεταλλεύονται  δημοσίους χώρους, έχει δώσει το δικαίωμα σε επιχειρηματίες να μην σέβονται το δικαίωμα του καθενός από μας, για ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες αφήνοντας τους κατοίκους απροστάτευτους.

Έχει αποδειχτεί, περίτρανα, ότι η επιχειρηματική δράση και το δικαίωμα  ελεύθερης πρόσβασης στις παραλίες του νησιού δεν μπορεί να συνυπάρξει.

Δεν παραιτούμαστε από το δικαίωμά μας για ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες του νησιού.

Διεκδικούμε αυτό το δικαίωμα με κάθε τρόπο.         




Μάκης Παπαδόπουλος: «Απαράδεκτη ανοχή της διοίκησης του Δ. Καβάλας σε ξυλοδαρμούς όπου εμπλέκονται εποχικοί υπάλληλοι»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος σύμφωνα με δήλωση του:

” Έχουν περάσει 24 ώρες από το περιστατικό με τον ξυλοδαρμό του Λάκη Καϊτατζή. ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ η διοίκηση του Δήμου Καβάλας να μην έχει ακόμη καταδικάσει το περαστικό στο οποίο εμπλέκεται εποχικός υπάλληλος του Δήμου και αφορά την υπηρεσία άρδευσης που παρέχει ο Δήμος.

Η στάση αδιαφορίας και “σιωπής” της διοίκησης του Δήμου στο θέμα αυτό δείχνει ότι η Δημοτική Αρχή δείχνει απαράδεκτη ανοχή σε ξυλοδαρμούς και γενικά ακραίες πράξεις απέναντι σε δημότες.

Η Δημοτική Αρχή έχει την υποχρέωση να καταδικάσει το περιστατικό. Διαφορετικά, είναι σα να δείχνει ότι επιβραβεύει τέτοιες συμπεριφορές από το προσωπικό του Δήμου.

Καλούμε ξανά τη Δημοτική Αρχή, αλλά και τους επικεφαλής των παρατάξεων, να λάβουν ξεκάθαρη θέση και να καταδικάσουν το περιστατικό”.