Πάσχα: Χωρίς συντάξεις και επιδόματα 2.5 εκ. δικαιούχοι – Τι απαντά ο ΕΦΚΑ

Χωρίς συντάξεις και επιδόματα θα «γιορτάσουν» το Πάσχα τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια πολίτες, λόγω τεχνικού κωλύματος στο οποίο αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, και η υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως.

«Το έχουμε εξετάσει το ζήτημα αυτό, υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες, απαιτούνται τουλάχιστον 20 ημέρες για να τρέχει η ροή των δεδομένων» ανέφερε χαρακτηριστικά η υπουργός Εργασίας, την ώρα που η Κυριακή του Πάσχα «πέφτει» φέτος στις 20 Απριλίου.




«Δεν της έκανα εγώ τα εγκαύματα» – Τι απαντά η μητέρα της 4χρονης μετά τη σύλληψή της

Ένα 4χρονο κοριτσάκι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία με εκτεταμένα εγκαύματα και οι αστυνομικοί συνέλαβαν τη μητέρα της.

Το κοριτσάκι για τέσσερις ημέρες παρέμεινε αβοήθητο, ώσπου η μητέρα του το απόγευμα της Κυριακής ειδοποίησε το ΕΚΑΒ και έτσι έγινε η διακομιδή του στο νοσοκομείο «Παίδων Αγία Σοφία».
Οι αστυνομικοί στη συνέχεια προχώρησαν στη σύλληψη της μητέρας της 4χρονης, η οποία ισχυρίστηκε ότι δεν ευθύνεται για την κατάσταση του παιδιού. Η μητέρα της 4χρονης φέρεται να υποστήριξε ότι την είχε αφήσει σε φιλικό της πρόσωπο και έδωσε τα στοιχεία της γυναίκας, την οποία αναζητούν οι αστυνομικοί.
Ο ιατροδικαστής πιστοποίησε ότι η 4χρονη έχει εγκαύματα που προκλήθηκαν αρκετές ημέρες πριν. Το κοριτσάκι, το οποίο είναι από τη Συρία, διακομίσθηκε στο νοσοκομείο το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι γιατροί που το εξέτασαν διαπίστωσαν πως είχε εκτεταμένα εγκαύματα στο πρόσωπο, τον λαιμό, τον θώρακα, την κοιλιά, αλλά και σε διάφορα σημεία στα χέρια και τα πόδια. Παράλληλα, έφερε και πολλαπλές εκχυμώσεις στο σώμα της.

Επιπλέον, από τα στοιχεία που συνέλεξαν οι αστυνομικοί, προέκυψε ότι το παιδί ήταν σε αυτήν την κρίσιμη κατάσταση, αβοήθητο στο σπίτι του, για τουλάχιστον τέσσερις ημέρες.
Πηγή:newsbomb.gr



Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής – Τι απαντά ο δικηγόρος του για το υλικό παιδικής πορνογραφίας

«’Ηρθε μια κατάθεση ξαφνικά, η οποία λέει μέσα παράλογα και υπερβολικά πράγματα»

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση των ανήλικων παιδιών του αλλά και της συζύγου του. Ο δικηγόρος του 45χρονου στρέφεται κατά της γυναίκας του ένστολου ενώ εστιάζει στο υλικό παιδικής πορνογραφίας που λέγεται ότι βρέθηκε στην κατοχή του πελάτη του.

Ο Όθων Παπαδόπουλος, δικηγόρος του κατηγορούμενου αστυνομικού της Βουλής, μίλησε το πρωί της Τρίτης 21/1 στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Καλημέρα Ελλάδα» τονίζοντας:

«Έχω ακούσει και εγώ τα σενάρια. Άλλοτε ότι της χορηγούσε ψυχοτρόπες ουσίες και είχε ζητήσει την εξέταση τριχών από τα μαλλιά της για την οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτα, έχει αποσυρθεί αυτό το επιχείρημα προφανώς, είτε δεν έγινε ποτέ η εξέταση είτε δεν έδωσε τα αποτελέσματα που ήθελε η ίδια.

Άλλοτε ότι ήταν κυριευμένη, βρισκόταν σε καθεστώς φόβου και αγωνίας για τη ζωή της, τη στιγμή που ήταν εκπαιδευμένο πρόσωπο ως έχουσα την ιδιότητα της αστυνομικού, υπηρετούσε μάλιστα στο κεντρικό αστυνομικό μέγαρο της χώρας ολόκληρης».

Στη συνέχεια, υπογράμμισε αναφορικά με τα όσα κατηγορείται ο εντολέας του, «ήρθε μια κατάθεση ξαφνικά, η οποία λέει μέσα παράλογα και υπερβολικά πράγματα».

Εστιάζοντας στις καταθέσεις των παιδιών, ο ίδιος επεσήμανε ότι «δεν είναι η πρώτη φορά σε μία υπόθεση κατά την οποία εργαλειοποιούνται τα παιδιά, ούτως ώστε χειραγωγούμενα από κάποιον από τους συζύγους να παίξουν ενεργό ρόλο στη μεταξύ των συζύγων αντιπαράθεση και αντιδικία».

Αναφερόμενος δε στις πληροφορίες που ανέφεραν ότι βρέθηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας, στο κινητό του κατηγορούμενου αστυνομικού, ο Όθων Παπαδόπουλος είπε χαρακτηριστικά: «Πρόκειται για τη διαρροή μιας ψευδούς είδησης, καθώς δεν βρέθηκε ποτέ τέτοιο υλικό στο κινητό του εντολέα μου», όπως δήλωσε δεν είναι σε θέση να σχολιάσει αν το υλικό αυτό είναι κάποιου από τα παιδιά, καθώς βρέθηκε σε φορητό υπολογιστή και πρόσθεσε επιπλέον πως θα πρέπει να διερευνηθεί το τι εννοούμε με τον όρο πορνογραφία ανηλίκων, αν όντως πρόκειται για ανήλικους ή όχι.

«Παίρνουμε μία μία τις καταθέσεις της καταγγέλουσας και θα καταθέσουμε μήνυση για εξαπάτηση των δικαστικών αρχών, και πρόκειται να στηρίξουμε μέχρι τέλους ώστε να λάμψει η αλήθεια» δήλωσε κλείνοντας.




Τι απαντά ο Νίκος Ρωμανός για τις νέες κατηγορίες περί τρομοκρατίας μετά την έκρηξη στους Αμπελόκηπους

«Αρνείται στο σύνολο τις κατηγορίες» που τον συνδέουν με τρομοκρατικές ενέργειες ο Νίκος Ρωμανός, ο οποίος αναμένεται να απολογηθεί την Παρασκευή για την υπόθεση της φονικής έκρηξης στους Αμπελοκήπους.

Σύμφωνα με τον συνήγορό του, Νίκο Αλετρά, ο κατηγορούμενος δεν γνωρίζει κανένα από τα πρόσωπα που φέρονται να εμπλέκονται στην έκρηξη. «Τα τελευταία 5 χρόνια μετά την αποφυλάκισή του το έτος 2019 ουδέποτε ενόχλησε τις Αρχές και δεν είχε την παραμικρή εμπλοκή με οποιαδήποτε έκνομη ενέργεια.

Θεωρείται πιθανολογούμενα βέβαιο πως το συγκεκριμένο εύρημα ανάγεται σε χρόνο προγενέστερο της αρχικής σύλληψης του το έτος 2013», σημειώνει ο συνήγορος, αναφερόμενος στις πληροφορίες για αποτύπωμά του στο διαμέρισμα των Αμπελοκήπων.

Ολόκληρη η δήλωση έχει ως εξής:

«Αναφορικά με την εν λόγω σχηματισθείσα δικογραφία από την Διεύθυνση Αντιμετώπισης Ειδικών Εγκλημάτων Βίας, είναι άξιο αναφοράς το γεγονός αναφορικά με τον εντολέα που εκπροσωπώ, πως η συσχέτιση του με την εν λόγω υπόθεση χρονικά γίνεται αρκετά μεταγενέστερα απο την αρχική ποινική δίωξη ενοψει της ανεύρεσης τμήματος ενος δακτυλικού αποτυπώματος επι εξωτερικής επιφάνειας μιας πλαστικής σακκούλας σκουπίδιων, κατόπιν εκτεταμένων ερευνών της ΔΕΕ.

Εξ αυτού και μόνο του γεγονότος, εξεδόθη ένταλμα σύλληψης και πλεον την παρασκευη θα απολογηθεί αρμοδίως ενώπιον της κυρίας τακτικής ανακρίτριας πλημ/Κων Αθηνών.

Η θέση του είναι ότι αρνείται στο σύνολο τις κατηγορίες ενόψει του ότι δεν γνωρίζει κανέναν έτερο συγκατηγορούμενο του ούτε είχε καμία απολύτως σχέση με το διαμέρισμα της οδού Αρκαδίας που σημειώθηκε η έκρηξη, κάτι που επιβεβαιώνεται και από το σύνολο της δικογραφίας όπου δεν υπάρχει οτιδήποτε άλλο επιλήψιμο σε βάρος του.

Άλλωστε τα τελευταια 5 χρονια μετα την αποφυλάκιση του το έτος 2019 ουδέποτε ενόχλησε τις αρχές και δεν ειχε την παραμικρή εμπλοκή με οποιαδήποτε έκνομη ενέργεια.

Θεωρείται πιθανολογούμενα βέβαιο πως το συγκεκριμένο εύρημα ανάγεται σε χρόνο προγενέστερο της αρχικής σύλληψης του το έτος 2013.

Συνήγορος υπεράσπισης
Νικόλας Αλετράς».

«Η εμπλοκή του Ν. Ρωμανού στην υπόθεση που τον φέρνει κατηγορούμενο, μετά από 5 και πλέον έτη όπου ουδέποτε έχει απασχολήσει ή εμπλακεί κατ’ ελάχιστον σε έκνομη δραστηριότητα, είναι ένα και μόνο αποτύπωμα σε κινητό αντικείμενο το οποίο δεν έχει και ουσιαστικά καμία αξία ως εύρημα για τις κατηγορίες.

Αντίστοιχες περιπτώσεις στο παρελθόν έχουν αντιμετωπιστεί με τελείως διαφορετικό τρόπο δικονομικά, στοιχεία τα οποία θα κατατεθούν αναλυτικά ενώπιον της κ. Προέδρου. Η συσχέτισή του με το σύνολο του κατηγορητηρίου αλλά και με τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση είναι ανύπαρκτη, γεγονός που θα αποδειχθεί και στην προδικασία» ανέφερε σε δήλωση της και η έτερος συνήγορος υπεράσπισης του κατηγορούμενου, Λίλα Ραγκούση.

www.newsbeast.gr




Κεραμωτή | Απαντά το Λιμενικό για το παιδί ΑμεΑ

Το Λιμενικό Σώμα αντέδρασε στην κατάσταση που περιέγραψε το περιστατικό με τη μητέρα και το παιδί σε αναπηρικό αμαξίδιο στο ferry boat από την Κεραμωτή Καβάλας προς τη Θάσο. Ο εκπρόσωπος Τύπου του Λιμενικού Σώματος, Νίκος Αλεξίου, δήλωσε πως  κατά τη διερεύνηση του συμβάντος, προσφέρθηκε στη μητέρα η επιλογή να μεταφερθεί το παιδί της στο κατάλληλο ειδικό κάθισμα-φορέα που υπάρχει στα πλοία.

Ωστόσο, η οικογένεια δεν επέλεξε αυτήν την πρόταση. Παρέχθηκαν στην οικογένεια νερά, αναψυκτικά και καρέκλες για να καθίσουν. Τους προσφέρθηκε επίσης η δυνατότητα να μεταφερθούν σε ένα άλλο, στεγασμένο σημείο του πλοίου, αλλά η οικογένεια προτίμησε να παραμείνει στο γκαράζ για να απολαύσει τον ήλιο.

Η απάντηση αυτή αποδεικνύει ότι το Λιμενικό Σώμα ενήργησε σύμφωνα με τις διαθέσιμες δυνατότητες και τις επιθυμίες της οικογένειας. Παρόλο που προσφέρθηκαν εναλλακτικές λύσεις και υπηρεσίες, η οικογένεια επέλεξε να μη χρησιμοποιήσει το ειδικό κάθισμα-φορέα και να παραμείνει στο γκαράζ του πλοίου για να απολαύσει τον ήλιο.

 




Γιάννης Καλλιάνος | Τι απαντά για τα 50 τηλέφωνα στον Άδωνι Γεωργιάδη – «Απηύδυσα, ήθελα να μάθω πότε κάποιος μπαίνει σε ΜΕΘ»

Οι νέες δηλώσεις του Γιάννη Καλλιάνου έρχονται σε συνέχεια των όσων είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 μόλις χθες, Μεγάλη Δευτέρα (29.04.24).

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε πως ο Γιάννης Καλλιάνος τον πήρε 50 τηλέφωνα, αλλά ο πατέρας του δεν πήρε κρεβάτι ΜΕΘ, γιατί δεν προβλεπόταν.

Μιλώντας σήμερα στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» ο Γιάννης Καλλιάνος αναφέρθηκε στα τηλέφωνα που έκανε στον υπουργό Υγείας.

«Με το που πήγε ο πατέρας μου στο Αττικό, ήταν σε ένα ράντζο και περίμενε. Δεν πήρα κανένα τηλέφωνο, άφησα τον πατέρα μου να του συμπεριφερθούν, όπως συμπεριφέρονται στον κάθε άνθρωπο.

Απηύδησα, τις τελευταίες δυο ημέρες πήρα τον Άδωνι Γεωργιάδη τηλέφωνο για να δούμε τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, πότε μπαίνει κάποιος στη ΜΕΘ. Ο Άδωνις μου είπε πως έγινε ιατρικό συμβούλιο και είναι όλα υπέροχα. Του λέω ‘’Άδωνι θα πεθάνει ο πατέρας μου’’ και μου λέει ‘’Γιάννη δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος που θα βάλει τον πατέρα σου στη ΜΕΘ’’. Δεν έχω χρησιμοποιήσει τη θέση μου πότε για τίποτα», είπε ο βουλευτής της ΝΔ.

«Χάθηκε ένα πολύτιμο χρονικό διάστημα. Γονυπετείς παρακαλούσαμε τον διευθυντή να τον βάλει σε πλατφόρμα. Όταν το αποφάσισε, μετά από λίγες ώρες πέθανε», συμπλήρωσε.

Και επεσήμανε: «Δεν θέλω να καταστρέψω την καριέρα κανενός. Μετά από επαναλαμβανόμενα μηνύματα που έλεγα πως πεθαίνει ο πατέρας μου χωρίς να λαμβάνω απάντηση, είπα πως αυτά τα πράγματα είναι ανεπίτρεπτα. Ασφαλώς με τα μηνύματα μου δεν ήθελα να προκαλέσω κακό στον καθηγητή».

Πηγή: newsit.gr

 




Θανάτος πατέρα Καλλιάνου | Τι απαντά ο γιατρός του νοσοκομείου Αττικόν

Τη δική του άποψη για το περιστατικό του θανάτου του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου κατέθεσε, μέσω δήλωσης των πληρεξούσιων δικηγόρων του, ο Καθηγητής Αγγειοχερουργικής στο Αττικό Νοσοκομείο Ι.Κ.

Μέσω αυτής της δήλωσης ο γιατρός τονίζει ότι “η τυχόν διασωλήνωση του ασθενούς, χωρίς να υπάρχει απόλυτη ένδειξη, θα αποτελούσε εσφαλμένη ιατρική πράξη, καθώς η αποσωλήνωσή του θα ήταν πρακτικώς αδύνατη”.

Επεσήμανε επίσης ότι “η εισαγωγή στην Μ.Ε.Θ. μη διασωληνωμένου ασθενούς, που δεν πληρούσε τις ιατρικές προϋποθέσεις και συγχρόνως ήταν συγγενής Βουλευτού, θα αποτελούσε ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση”.

Η σχετική δήλωση των Μιχάλη Δημητρακόπουλο, Γιάννη Παπαριστείδη:

Ο εντολέας μας Ι.Κ., Καθηγητής Αγγειοχειρουργικής, εκφράζει την ειλικρινή του λύπη για τον θάνατο του Δημητρίου Καλλιάνου. Όλοι οι ιατροί προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τα πολλαπλά προβλήματα της υγείας, που είχε ο αποθανών, όπως επιτάσσει το ιατρικό τους καθήκον και όπως λειτουργούν σε όλους τους ασθενείς ανεξαιρέτως.Η πολυπλοκότητα των προβλημάτων υγείας του αποθανόντος επέβαλε τη συνεργασία καρδιολόγου, πνευμονολόγου, νεφρολόγου, λοιμωξιολόγου και εντατικολόγου. Η επιστημονική άποψη όλων των ανωτέρω ήταν ότι η τυχόν διασωλήνωση του ασθενούς, χωρίς να υπάρχει απόλυτη ένδειξη, θα αποτελούσε εσφαλμένη ιατρική πράξη, καθώς η αποσωλήνωσή του θα ήταν πρακτικώς αδύνατη.

Η εισαγωγή ασθενών στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (Μ.Ε.Θ.) διέπεται από αυστηρούς ιατρικούς κανόνες, που ισχύουν για όλους τους ανθρώπους, και η σχετική απόφαση λαμβάνεται από όλους τους θεράποντες ιατρούς. Η εισαγωγή στην Μ.Ε.Θ. μη διασωληνωμένου ασθενούς, που δεν πληρούσε τις ιατρικές προϋποθέσεις και συγχρόνως ήταν συγγενής Βουλευτού, θα αποτελούσε ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση.

Κατά τη διάρκεια της 23ης Απριλίου, ο ασθενής παρουσίασε επιδείνωση και αποφασίστηκε η εισαγωγή στη Μ.Ε.Θ. στις 18.30, αφού προηγήθηκε η διασωλήνωσή του. Δυστυχώς η λίαν επιβαρυμένη υγεία του δεν επέτρεψε την αποφυγή του μοιραίου.

Πηγή: news247.gr




Ο διοικητής του Νοσοκομείου απαντά στα σχόλια μη λειτουργίας του ψηφιακού αγγειογράφου-στεφανιογράφου

Το τελευταίο διάστημα η Διοίκηση του Γ.Ν. Καβάλας γίνεται αποδέκτης αναφορών από πολίτες και παρακολουθεί δημοσιεύματα αναφορικά με την μη λειτουργία του ψηφιακού αγγειογράφου-στεφανιογράφου δυο επιπέδων, η οποία αποδίδεται σε λόγους που ουδεμία σχέση έχουν με την
πραγματικότητα.

Επειδή η διακίνηση δηλώσεων που διαστρεβλώνουν την αλήθεια προφανώς εκπορεύεται από κέντρα που θέλουν να πλήξουν το κύρος της Διοίκησης και των θεσμικών οργάνων, και να αμαυρώσουν την εικόνα του νοσοκομείου γενικότερα, θα πρέπει να καταστεί σαφές στην τοπική κοινωνία, μια και ήδη το γνωρίζουν πολύ καλά όσοι συμμετείχαν στην διαδικασία της προμήθειας του συγκεκριμένου μηχανήματος, ότι:

  1. Ικανή και αναγκαία συνθήκη για την λειτουργία του είναι η παρουσία στο νοσοκομείο επεμβατικού καρδιολόγου και ιατρού ειδικότητας
    ακτινοδιαγνωστικής με πιστοποιητικό εξειδίκευσης στην επεμβατική ακτινολογία, που το νοσοκομείο μας δεν διαθέτει σύμφωνα με τον
    ισχύοντα οργανισμό του 2012. Για την πρόσληψή τους απαιτείται τροποποίηση του οργανισμού του νοσοκομείου, έγκριση για την
    προκήρυξη και προκήρυξη των ανωτέρω θέσεων, εκδήλωση ενδιαφέροντος από ιατρούς για τις θέσεις αυτές, και πρόσληψη αυτών. Η παρούσα Διοίκηση έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την τροποποίηση του οργανισμού. Ωστόσο, ακόμα κι αν τροποποιηθεί ο οργανισμός είναι αμφίβολο αν θα προσελκυστούν οι ιατροί για να στελεχώσουν τις αντίστοιχες θέσεις.
  2. Με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς ακτινοπροστασίας θα πρέπει στο νοσοκομείο μας να υπηρετούν τουλάχιστον δυο ακτινοφυσικοί, όταν υπηρετεί ένας επί συνόλου τριών οργανικών θέσεων.
  3. Απαιτούνται, επιπλέον, τεχνολόγοι, χειριστές, παραϊατρικό προσωπικό και γραμματειακή υποστήριξη, για την λειτουργία του
    αντίστοιχου τμήματος.
  4. Στο νοσοκομείο μας υφίσταται μόνο μια θέση επιμελητή αγγειοχειρουργού – συμβούλου των άλλων τμημάτων του νοσοκομείου και όχι οργανωμένο αγγειοχειρουργικό τμήμα.
  5. Ο μοναδικός επιμελητής Β’ Αγγειοχειρουργός – σύμβουλος, καλύπτει με εφημερίες ελάχιστες ημέρες τον μήνα, εξυπηρετώντας ανάγκες του νοσοκομείου και όχι της περιφέρειας.
  6. Η Διοίκηση του νοσοκομείου φροντίζει και μεριμνά με επιμέλεια ώστε η προμήθεια υλικών προς το νοσοκομείο να είναι απρόσκοπτη μεν,
    κάτω από συνθήκες απόλυτης διαφάνειας και νομιμότητας δε.

Εκ των ανωτέρω καθίσταται σαφές ότι η παρούσα Διοίκηση ουδεμία ευθύνη φέρει για την μη λειτουργία του αγγειογράφου-στεφανιογράφου δυο επιπέδων, και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την δημιουργία των προϋποθέσεων που απαιτούνται για την λειτουργία του αγγειογράφου-στεφανιογράφου δύο επιπέδων.




Τι απαντά ο Αγοραστός για το μπάζωμα στα Τέμπη | «Δεν ισχύουν όσα λέει η κυρία Καρυστιανού για εμένα»

Συνεχίζεται το μυστήριο γύρω από ποιος έδωσε την εντολή για το μπάζωμα του χώρου του δυστυχήματος των Τεμπών, με αποτέλεσμα να αλλοιωθούν ή και να εξαφανιστούν στοιχεία από το τραγικό συμβάν.

Σε νέες δηλώσεις της, η Μαρία Καρυστιανού, η μητέρα της νεαρής Μάρθης και πρόεδρος του Συλλόγου των Συγγενών των Θυμάτων Τεμπών, αποκάλυψε λεπτομέρειες της επικοινωνίας μέσω εξωδίκου που είχε με τον πρώην Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κύριο Αγοραστό.

Συγκεκριμένα, η ίδια ανέφερε σε τηλεοπτική της παρουσία ότι έστειλε εξώδικο στον τότε Περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστό, καθώς είχε μάθει ότι το μπάζωμα έγινε από την Περιφέρεια.

Στη συνέχεια -όπως λέει-, έλαβε γραπτή απάντηση από τον ίδιο τον Κώστα Αγοραστό, ο οποίος ανέφερε πως «ακολουθούσε εντολές» και ότι αυτές ήρθαν από τον κ. Τριαντόπουλο μετά από δύο συνεδριάσεις που έγιναν για να καταλήξει στην απόφασή του.

Όπως εξηγεί χαρακτηριστικά στο βίντεο, «εγώ έστειλα ένα εξώδικο στον κ. Αγοραστό και έλαβα μία απάντηση γραπτή, η οποία ανέφερε ότι ”Εγώ ακολουθούσα εντολές και ότι οι εντολές ήρθαν από τον κύριο Τριαντόπουλο, έγιναν δύο συνεδριάσεις και μου δόθηκε αυτή η εντολή”».

Στην συνέχεια, ο δημοσιογράφος αναφέρει ότι «αυτό το έγγραφο υπάρχει στην δικαιοσύνη και δεν έχει γίνει τίποτα;» και απαντάει η μητέρα ενός εκ των θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος «Τίποτε!».

Η νέα απάντηση Αγοραστού

O πρώην περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός μιλώντας στο aftodioikisi.gr, για τη νέα τοποθέτηση της κυρίας Καρυστιανού είπε:

«Όχι δεν είναι έτσι όπως τα λέει η κα Καρυστιανού. Σέβομαι τον πόνο των οικογενειών και τόσο καιρό δεν ήθελα να κάνω δημόσιες τοποθετήσεις. Εγώ όσα έχω να πω, τα έχω πει εκεί που πρέπει. Αλλά να ξεκαθαρίσουμε το εξής: Εγώ γραπτή δήλωση στην κα Καρυστιανού, ούτε έδωσα, ούτε αναφέρω το όνομα που η ίδια λέει».

Ως προς την επίθεση που δέχεται ο ίδιος για το μπάζωμα από την Περιφέρεια, ο πρώην Περιφερειάρχης, αναφέρει τα εξής:

«Η περιφέρεια είχε υποστηρικτικό ρόλο, με μηχανήματα και τα συνεργεία. Ενεργήσαμε βάση του Ειδικού Σχεδίου Ανθρώπινων Απωλειών από την Αστυνομία, την Πυροσβεστική. Συνεδρίασε το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας (Σ.Ο.Π.Π.), στο οποίο οφείλαμε να συμβάλλουμε και τεθήκαμε σε αυξημένη ετοιμότητα, όπως έγινε και με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τις δομές (νοσοκομεία κτλ). Κληθήκαμε να παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή βοήθεια-υποστηρικτικά, και το κάναμε, δίνοντας μηχανήματα, προσωπικό, σκαπτικά μέσα κ.α. Οπότε, δεν υπήρξε καμία μεμονομένη πρωτοβουλία, ούτε προσωποποιείται η “εντολή”. Στο Σ.Ο.Π.Π συμμετέχουν πολλοί… και οι όποιες ενέργειες αποφασίζονται συντονισμένα».

Πηγή: protothema.gr




Ο Πούτιν απαντά στη χήρα του Ναβάλνι για τον θάνατό του | Αβάσιμοι και απεχθείς οι ισχυρισμοί περί νοβιτσόκ

«Ο ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν δεν παρακολούθησε το βίντεο της χήρας του αντιφρονούντα Αλεξέι Ναβάλνι, Γιούλια», δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ, χαρακτηρίζοντας αβάσιμους τους ισχυρισμούς της ότι ο σύζυγός της δηλητηριάστηκε με νευροπαραλητικό παράγοντα νοβιτσόκ. Όταν ρωτήθηκε για την καταγγελία της Γιούλια Ναβάλναγια ότι ο Πούτιν σκότωσε τον σύζυγό της, ο Πεσκόφ αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο λόγω της πρόσφατης χηρείας της.

Παρ’ όλα αυτά ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου σχολίασε ότι οι κατηγορίες, σύμφωνα με τις οποίες ο Πούτιν ευθύνεται για τον θάνατο του Ναβάλνι, είναι αβάσιμες και απεχθείς.

Χήρα Ναβάλνι: Σκοτώνοντας τον Αλεξέι, ο Πούτιν σκότωσε τον μισό μου εαυτό

Η Γιούλια Ναβάλναγια, χήρα του ηγέτη της ρωσικής αντιπολίτευσης, Αλεξέι Ναβάλνι, που ανακοινώθηκε ότι πέθανε στη φυλακή στις 16 Φεβρουαρίου, δήλωσε τη Δευτέρα ότι θα συνεχίσει τον αγώνα του συζύγου της για μια ελεύθερη Ρωσία και κάλεσε τον κόσμο «να πολεμήσει τον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν με ακόμα μεγαλύτερη μανία».

«Θέλω να ζήσω σε μια ελεύθερη Ρωσία, θέλω να οικοδομήσω μια ελεύθερη Ρωσία», δήλωσε η Ναβάλναγια σε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα με τίτλο «Θα συνεχίσω το έργο του Αλεξέι Ναβάλνι».

«Ο Βλαντίμιρ Πούτιν σκότωσε τον σύζυγό μου», είπε η Ναβάλναγια, τονίζοντας ότι θα συνεργαστεί με τον ρωσικό λαό, για να πολεμήσει το Κρεμλίνο και να δημιουργήσει μια νέα Ρωσία.

Το Κρεμλίνο, όπως σημειώνει το Reuters, έχει αρνηθεί την εμπλοκή του στο θάνατο του Ναβάλνι.

«Σκοτώνοντας τον Αλεξέι, ο Πούτιν σκότωσε τον μισό μου εαυτό, τη μισή μου καρδιά και τη μισή μου ψυχή», δήλωσε η Ναβάλναγια. «Αλλά έχω ακόμα το άλλο μισό και αυτό μου λέει ότι δεν έχω δικαίωμα να παραιτηθώ. Θα συνεχίσω το έργο του Αλεξέι Ναβάλνι, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τη χώρα μας».

Η ίδια κατηγόρησε τις ρωσικές αρχές ότι έκρυψαν τη σορό του Ναβάλνι και περίμεναν να εξαφανιστούν τα ίχνη του νευροπαραλυτικού παράγοντα «νοβιτσόκ» από το σώμα του.

«Ξέρουμε ακριβώς, γιατί ο Πούτιν σκότωσε τον Αλεξέι πριν από τρεις ημέρες», είπε. «Θα σας το πούμε σύντομα. Θα μάθουμε σίγουρα ποιος ακριβώς πραγματοποίησε αυτό το έγκλημα και πώς ακριβώς. Θα κατονομάσουμε τα ονόματα και θα δείξουμε τα πρόσωπα».

«Σας προτρέπω να σταθείτε δίπλα μου», είπε. «Σας ζητώ να μοιραστείτε την οργή μαζί μου. Οργή, θυμό, μίσος προς εκείνους που τόλμησαν να σκοτώσουν το μέλλον μας»

Πηγή: Newsbeast.gr




Η «Ώρα του Πρωθυπουργού» στη Βουλή | Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απαντά στον Νίκο Ανδρουλάκη για τη στεγαστική κρίση

Απάντηση δίνει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε επίκαιρη ερώτηση του προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας «ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής» Νίκου Ανδρουλάκη με θέμα: «Πώς σκοπεύει η Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει τη διαρκώς εντεινόμενη στεγαστική κρίση;».

Η απάντηση δίνεται στο πλαίσιο της «Ώρας του Πρωθυπουργού».

Στο επίκεντρο του κυβερνητικού σχεδιασμού βρίσκεται ο περιορισμός της Golden Visa με τις πληροφορίες να αναφέρουν την αύξηση του ορίου των 250.000 ευρώ που ισχύει για ακίνητα στον Πειραιά και τα δυτικά προάστια της Αττικής στα επίπεδα των 500.000 ευρώ, όπως ισχύει για την απόκτηση Golden Visa με αγορά σπιτιού στο κέντρο της Αθήνας, τα νότια και βόρεια προάστια της Αττικής, αλλά και σε νησιά όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη.

Σημειώνεται ότι το όριο των 500.000 ευρώ για την αγορά κατοικίας με το πρόγραμμα της Golden Visa αφορά περιοχές του Βόρειου Τομέα της Αττικής και συγκεκριμένα Πεντέλη, Κηφισιά, Μεταμόρφωση, Χαλάνδρι, Αγία Παρασκευή, Βριλήσσια, Νέα Ιωνία, Ηράκλειο, Χολαργό, Παπάγου, Πεύκη, Λυκόβρυση και Μαρούσι. Στον Νότιο Τομέα αντίστοιχα, τους δήμους Αγίου Δημητρίου, Αλίμου, Γλυφάδας, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Καλλιθέας, Μοσχάτου-Ταύρου, Νέας Σμύρνης και Παλαιού Φαλήρου και στον Κεντρικό Τομέα τους Δήμους Αθηναίων, Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, Γαλατσίου, Ζωγράφου, Καισαριανής, Βύρωνα, Ηλιούπολης, Δάφνης Υμηττού. Στους υπόλοιπους δήμους της Αττικής, ισχύει το όριο των 250.000 ευρώ και για πολλούς από αυτούς αναμένεται η αύξησή του.

Πρόσφατα ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας στο συνέδριο της ΠΟΜΙΔΑ είχε προαναγγείλει μέτρα περιορισμού της Golden Visa και, ειδικότερα, ότι θα αυξηθούν τα όρια για να γίνονται ουσιαστικότερες επενδύσεις, ενώ θα υπάρξει μία εξαίρεση για τα διατηρητέα ακίνητα για τα οποία θα ισχύει χαμηλότερο ελάχιστο όριο επένδυσης.

Ποιοι αγοράζουν με Golden Visa

Οι καλύτεροι πελάτες της Golden Visa είναι οι Κινέζοι. Σε σύνολο 14.875 αιτημάτων την τελευταία τριετία (2021-2023), οι 8.404 αιτήσεις για Golden Visa αφορούν Κινέζους. Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνουν οι Τούρκοι με 1.432 αιτήσεις και την τρίτη οι Λιβανέζοι με 775 αιτήσεις.

Το σχέδιο της στεγαστικής πολιτικής προβλέπει ακόμη:

  • Την ενεργοποίηση του προγράμματος «Ανακαινίζω – Νοικιάζω», μέσω του οποίου θα δοθεί επιδότηση σε ιδιοκτήτες για να ανακαινίσουν κατοικίες που σήμερα είναι κενές, με τη δέσμευση ότι θα τις εκμισθώσουν τουλάχιστον για μια τριετία. Απαραίτητη προϋπόθεση για να δοθεί η επιδότηση για ενεργειακή αναβάθμιση και ανακαίνιση θα είναι οι κατοικίες να μην έχουν εμβαδόν μεγαλύτερο από 100 τετραγωνικά μέτρα και να βρίσκονται σε οικιστική περιοχή. Επίσης, δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών. Οι εντασσόμενοι στο πρόγραμμα επιδοτούνται για δαπάνες επισκευής και ανακαίνισης έως 10.000 ευρώ.
  • Εντός του έτους θα ξεκινήσει και το πρόγραμμα της κοινωνικής αντιπαροχής. Στόχος του προγράμματος είναι η ανέγερση 2.500 κοινωνικών κατοικιών για 5.000 ωφελούμενους νέους έως 39 ετών.

πηγή: Newsbeast.gr




ΠΓΝΑ | Ο Διοικητής απαντά για το περιστατικό του υπαλλήλου που κατέρρευσε στον αύλειο χώρο

Ο Διοικητής και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, Ευάγγελος Ρούφος,ενημερώνει αναφορικά με περιστατικό υπαλλήλου της καθαριότητας του δήμου Αλεξανδρούπολης ο οποίος κατέρρευσε λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου ενώ βρισκόταν στον περιβάλλοντα χώρο του ΠΓΝΑ, ότι:

Το ΕΚΑΒ κλήθηκε από συνάδελφο του εν λόγω υπαλλήλου και ενημερώθηκε για το περιστατικό,
στις 05:42 το πρωί της Τρίτης 02 Ιανουαρίου. Πράγματι, ειδοποιήθηκε ασθενοφόρο που βρισκόταν στην πόλη, ώστε να μεταβεί αμέσως στο σημείο. Το πλήρωμα του ασθενοφόρου, καθ’ οδόν προς το ΠΓΝΑ, ειδοποίησε το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών προκειμένου οι εφημερεύοντες, αν είναι δυνατόν, να μεταφέρουν τον παθόντα εντός του νοσοκομείου.

Χωρίς χρονοτριβή, η εφημερεύουσα Παθολόγος ειδοποίησε Νευροχειρουργό και Αναισθησιολόγο, να κατευθυνθούν στο ΤΕΠ για να επιληφθούν του περιστατικού και η ίδια κίνησε προκειμένου να μεταβεί επί τόπου. Κατευθυνόμενη προς το σημείο, είδε το ασθενοφόρο ήδη να καταφθάνει. Η ώρα ήταν 05:55. Δηλαδή, μεταξύ της πρώτης κλήσης που δέχθηκε το ΕΚΑΒ μέχρι την άφιξη του ασθενοφόρου, μεσολάβησαν 13 λεπτά.

Μεταξύ της κλήσης που δέχθηκε το ΤΕΠ του ΠΓΝΑ (η οποία ακολούθησε) και της άφιξης του ασθενοφόρου, μεσολάβησε ακόμη λιγότερο. Επισημαίνουμε ότι το ΠΓΝΑ στεγάζεται μέσα σε ένα οικόπεδο 200 στρεμμάτων περιβάλλοντα χώρο. Δεδομένου ότι η απόσταση του συμβάντος από το ΤΕΠ υπερβαίνει τα 500 μέτρα, η επί τόπου αξιολόγηση της κατάστασης του ασθενούς και διακομιδή του απευθείας με φορείο στο ΤΕΠ, ήταν εξαιρετικά επισφαλής και με απόλυτη βεβαιότητα θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο.

Αντιθέτως, η παραλαβή και μεταφορά του με το ασθενοφόρο, διήρκεσε μόλις 2,5 λεπτά, όπως φαίνεται και από το βιβλίο εισερχομένων του ΤΕΠ (άφιξη στις 05:58). Επιπροσθέτως, η μεταφορά του ασθενούς με συμβατικό φορείο διανύοντας όλη τη διαδρομή των 500 μέτρων μέχρι το ΤΕΠ, επί ανωμάλου και ανηφορικού εδάφους, θα έθετε σε άμεσο και απόλυτο κίνδυνο τη ζωή του ασθενούς. Αντιθέτως, τα ασθενοφόρα διαθέτουν ειδικά φορεία (σπαστά, με ιμάντες κ.λ.π.) καθώς και τον
λοιπό απαιτούμενο εξοπλισμό για διακομιδή ασθενών, ώστε αυτή να γίνεται με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Εν κατακλείδι, κάθε ενέργεια που έγινε από το προσωπικό του ΠΓΝΑ ήταν ενδεδειγμένη και έγινε αποκλειστικά και μόνον με γνώμονα τη διαφύλαξη της ζωής του ασθενούς και της απρόσκοπτης (και συντομότερης) διακομιδής του στο ΤΕΠ και σύμφωνα με τα πρωτόκολλα. Ευχόμαστε περαστικά και ταχεία ανάρρωση στον ασθενή.

e-evros.gr




Μπάμπης Παπαδημητρίου: Πίσω από τις κάμερες, ο Κικίλιας με απείλησε και μ’ έβρισε – Είσαι δειλός και ψεύτης, απαντά ο υπουργός

Συνέχεια στη δημόσια αντιπαράθεση με τον υπουργό Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Κικίλια, δίνει ο πρώην βουλευτής της ΝΔ, δημοσιογράφος Μπάμπης Παπαδημητρίου.

Υπενθυμίζεται ότι, νωρίτερα σήμερα, ο κ. Κικίλιας επιτέθηκε, από τον «αέρα» του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ, στον κ. Παπαδημητρίου, ο οποίος, μιλώντας στην εκπομπή «Σήμερα», αναφέρθηκε υποτιμητικά σε βάρος του, χαρακτηρίζοντάς τον «μπασκετμπολίστα υπουργό».

Ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας ήταν ωστόσο καλεσμένος αμέσως μετά τον κ. Παπαδημητρίου κι έτσι, όταν η εκπομπή επέστρεψε στον τηλεοπτικό «αέρα», «εισέβαλε» στο στούντιο και απάντησε στον δημοσιογράφο, αναφέροντας, μεταξύ άλλων: «Είμαι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών και γιατρός ορθοπεδικός. Υπήρξα αθλητής της εθνικής ομάδας και πολλά χρόνια επαγγελματίας μπασκετμπολίστας. Έχω φορέσει την φανέλα της Εθνικής Ελλάδας με τιμή. Δεν θεωρώ ότι είναι καθόλου υποτιμητικό να είναι κάποιος αθλητής και να κολλάει ένσημα έναντι σε άλλους που δεν έχουν κολλήσει ένσημα ποτέ στη ζωή τους».

Πλέον, και σύμφωνα με όσα έγραψε στο Facebook ο Μπάμπης Παπαδημητρίου, φαίνεται ότι στο τηλεοπτικά διάλειμμα και όσο οι τηλεθεατές παρακολουθούσαν διαφημίσεις, στο στούντιο του ΣΚΑΙ απειλήθηκε… σύρραξη ανάμεσα στους δύο πρωταγωνιστές. Όπως υποστηρίζει, ο κ. Κικίλιας τον έβρισε και κινήθηκε απειλητικά προς το μέρος του, με τους ψυχραιμότερους να παρεμβαίνουν και ν’ αποτρέπουν τα χειρότερα.

Έγραψε σχετικά:

anartisi_babis

Υπήρξα, σήμερα το πρωί, πίσω από τις κάμερες, θύμα απειλών, ύβρεων και σωματικής σκοπούμενης βίας από τον Βασίλη Κικίλια.

Με αφορμή σχόλιό μου για την εκμετάλλευση, που συστηματικά κάνει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, προβεβλημένων και συμπαθών προσωπικοτήτων, στη συγκεκριμένη περίπτωση του εξαιρετικού μπασκετμπολίστα Νίκου Παππά, ο παρών στο στούντιο υπουργός -μπασκετμπολίστας στα νιάτα του-, όταν έπεσαν οι διαφημίσεις, εκτός αέρα δηλαδή, κατευθύνθηκε προς το μέρος των δημοσιογράφων με άγριες διαθέσεις.

Αμέσως και σε απειλητικό τόνο, με κατηγόρησε ότι προσβάλω τους αθλητές και μου ζήτησε να μη τους πιάνω στο στόμα μου. «Κάτι παρεξήγησες» του είπα «και λυπάμαι γι αυτό». Συνέχισε όμως: «Τι είσαι; Ενα τίποτα» και άλλα ακατανόητα φώναζε ενόσω όλοι οι παριστάμενοι προσπαθούσαν να τον ηρεμήσουν.

Δεν σταμάτησε εκεί. Κινήθηκε προς το μέρος μου επιθετικά, αναγκάζοντας συνάδελφο δημοσιογράφο να σπεύσει ανάμεσά μας για να εμποδίσει αυτό που όλοι φοβήθηκαν.

Τίποτε δεν ήταν αρκετό για να συγκρατήσει τον μαινόμενο υπουργό “Προστασίας”. Οταν οι κάμερες άνοιξαν και πάλι, μόνος πλέον στο στούντιο, έκανε μια βαρύγδουπη δήλωση (την οποία φρόντισε να διανείμει εντός δεκαλέπτου), όπου με χαρακτηρίζει «τυχάρπαστο πολιτικό και δημοσιογράφο, που τρέχει να πάρει αυτόγραφο και μια φωτογραφία με κάποιο από αυτά τα παιδιά» και ταυτόχρονα με ύβρισε λέγοντας πως είμαι σαν κι αυτούς που «δεν έχουν κολλήσει ένσημα ποτέ στη ζωή τους».

Πρόκειται για απαράδεκτη, αναίτια, βίαιη και προσβλητική συμπεριφορά. Ένας υπουργός που υβρίζει δημοσιογράφο, για να παραλείψω τα υπόλοιπα, δεν μπορεί να περνά απαρατήρητο. Είναι καθήκον και δικαίωμά μου να σχολιάζω ελεύθερα και είναι δική του η επιλογή να κρύβεται πίσω από τη διαστρέβλωση των πραγματικών γεγονότων.
Δεν καταλαβαίνω τι προσβλητικό υπάρχει επειδή είπα ότι είναι κι αυτός μπασκετμπολίστας;

Ισως τελικά έπρεπε να έχω χάσει την ψυχραιμία μου, οπότε εγώ μεν θα είχα φάει καμία κι εκείνος, υποθέτω, το υπουργικό του κεφάλι. Ας κάνει τη σοβαρή δουλειά που του ανάθεσε ο Πρωθυπουργός κι ας μάθει να σέβεται τους άλλους…

Κικίλιας: Δειλία και ασύστολο ψέμα

Άμεση ήταν η απάντηση του Βασίλη Κικίλια.

Ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας έκανε λόγο για «δειλία» και «ψέμα», αναφέροντας χαρακτηριστικά στην προσωπική του σελίδα στο Facebook:

anartisi_kikilia

«Ο κ Παπαδημητριου αναλυτής-σχολιαστής και αφ υψηλού κριτής των πολιτικών στους οποίους εντάχθηκε αλλά δυστυχώς δεν επανεξελέγη, έχει μπερδευτεί: Νομίζει ότι μπορεί να απαξιώνει και να ειρωνεύεται ακόμη και επι προσωπικού, χωρίς αντίλογο με την υπεροψία διορισμένου κήνσορα. Κι όταν συμβεί να του απαντούν πρόσωπο με πρόσωπο καταφεύγει σε συκοφαντίες: Η υπεροψία δίνει τη θέση της στην δειλία και το ασύστολο ψέμα».




Τι απαντά ο επιχειρηματίας από την Αλεξανδρούπολη που συνελήφθη για την υπόθεση με τους μετανάστες

Την δική του απάντηση θέλησε να δώσει μέσω του δικηγόρου του ο επιχειρηματίας από την Αλεξανδρούπολη ο οποίος συνελήφθη το βράδυ της Τρίτης από τις Αρχές με την κατηγορία ότι κρατούσε  παράνομα σε τρέιλερ 13 παράτυπους μετανάστες.

κολουθεί αυτούσια η δήλωση:
Αναφορικά με το περιστατικό που εκτυλίχθηκε στις 22-08-23 και στο οποίο ενεπλάκη ο εντολέας μου ΤΟΤΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ως ιδιοκτήτης του οχήματος , πέραν των εξηγήσεων που έδωσε ήδη στις Αρχές , οφείλονται και εξηγήσεις στην κοινωνία, δεδομένου ότι ο ίδιος και η οικογένειά του έχουν γίνει αποδέκτες απειλών και ύβρεων.
Κατά την τέταρτη μέρα των πυρκαγιών που πλήττουν την περιοχή της Αλεξανδρούπολης, εντοπίστηκε από τον ανωτέρω πληθώρα εμπρηστικών μηχανισμών εντός του αστικού ιστού σε κατοικημένη περιοχή και συγκεκριμένα στην Ν. Χιλή και λίγα μόλις μέτρα από την οικογενειακή επιχείρηση του ανωτέρω, στην οποία διαμένει και η εξαμελής οικογένειά του.
Πλησίον των εμπρηστικών μηχανισμών εντόπισε επ΄αυτοφόρω όμαδα μη νομίμων μεταναστών να επιχείρει να τους πυροδοτήσει.
Άμεσα ασκώντας το νόμιμο δικαίωμα του κατ΄ άρθρο 275 ΚΠΔ , πρόεβη σε αποτροπή και
σύλληψη της εγκληματικής ομάδας η οποια έφερε όπλα και κάλεσε ΑΜΕΣΩΣ τις αστυνομικές δυνάμεις προκειμένου να πρόβουν στις νόμιμες ενέργειες. Κατά το χρονικό διάστημα που αναμένονταν οι αστυνομικές άρχες , σεβόμενος την ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια , παρείχε σε όλους πόσιμο νερό.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ άσκησε λεκτική ή σωματική βία κατά αυτών .
ΟΥΔΕΠΟΤΕ έφερε όπλο.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ κάλεσε συμπολιτές να προβούν σε παρανομές ενέργειες.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ οδηγήθηκε στις ενέργειες του από ρατσιστικά κίνητρα.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ επιχείρησε να υποκαταστήσει τις Ελληνικές Αρχές.
Αντίθετα καθοδηγούμενος από αίσθημα ευθύνης απένταντι στις ανθρωπίνες ζωές και περιουσίες που κατακαίγονται τις τελευταίες ημέρες στην περιοχή συνεπεία εμπρηστικών συμοπεριφορών, προέβη στις νόμιμες ενέργειες αποτροπής και περιορισμού εγκληματικών συμπεριφορών , όπως οφειλεί να κάνει κάθε πολίτης που έρχεται αντιμέτωπος με τέλεση αυτόφωρων αδικημάτων τα οποία απειλούν και πλήττουν άμεσα την ανθρώπινη ζωή και περιουσία.
Στις ίδιες δε ενέργειες θα προέβαινε ανεξάρτητα από την εθνικότητα των εγκληματιών .
Ο συνήγορος υπεράσπισης
Δεμίρης Βασίλειος




Κοροναϊός: Θα χρειαστεί νέος εμβολιασμός για την παραλλαγή Έρις; – Τι απαντά ο Εξαδάκτυλος

Η νέα παραλλαγή του κοροναϊού με την ονομασία «Έρις» απασχολεί έντονα την επιστημονική κοινότητα με τον ΠΟΥ να την χαρακτηρίζει υποπαραλλαγή επιδημιολογικού ενδιαφέροντος. Η κυκλοφορία της στην κοινότητα αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό ενώ κρούσματα καταγράφονται σε 51 χώρες.

Ωστόσο είναι νωρίς για να ειπωθεί εάν θα προκληθεί νέο κύμα κοροναϊού. Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Αθανάσιος Εξαδάκτυλος, μίλησε για τα χαρακτηριστικά της νέας υποπαραλλαγής ενώ αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο να χρειαστεί εκ νέου εμβολιασμός.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Εξαδάκτυλος ανέφερε ότι ο «κοροναϊός δεν έφυγε, άλλαξε κατηγορία. Δεν είναι πλέον το πρόβλημα το οποίο είχαμε πριν από δύο χρόνια ή πριν από τρία χρόνια.

Την τελευταία εβδομάδα ο μέσος όρος ηλικίας των 14 ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στη χώρα μας από κοροναϊό ήταν 87,5 χρόνια και οι περισσότεροι έπασχαν και από πολλές άλλες παθήσεις εκτός από την Covid. Κατά συνέπεια παρακολουθείται. Δεν είναι αυτό που ήταν. Πιστεύουμε ότι δεν θα ξανά είναι ποτέ αυτό που ήταν.

Θα είναι μαζί μας όπως είναι η γρίπη και άλλες ασθένειες. Η καινούργια μετάλλαξη Eris που συζητείται στην Αγγλία δεν φαίνεται να είναι κάτι πιο επικίνδυνο ή πιο διαφορετική. Είναι κι αυτή μια παραλλαγή της Όμικρον με τα κοινά χαρακτηριστικά της Όμικρον, με την οποία συμβιώνουμε θαυμάσια εδώ και πάρα πολλούς μήνες ως κοινωνία» τόνισε.

Μόνο σύσταση για εμβολιασμό

Σε ερώτηση για το ενδεχόμενο μιας νέας δόσης εμβολίου από τον Σεπτέμβριο απάντησε: «Περιμένουμε οδηγίες σε αυτό και περιμένουμε να δούμε και τι επικαιροποιημένα εμβόλια θα έχουμε εφόσον υπάρξει αυτή η οδηγία και αυτή η σύσταση. Να γνωρίζει η κοινωνία ότι θα είναι σύσταση. Δεν θα ξανάρθουμε δηλαδή στην περίπτωση των πιστοποιητικών εμβολιασμού. Θα τεθεί στη διάθεση των πολιτών με τη μορφή της σύστασης, όπως είναι το αντιγριπικό εμβόλιο και τα υπόλοιπα».

«Δεν έχουμε το πρόβλημα το οποίο είχαμε. Δεν έχουμε πρόβλημα δημόσιας υγείας αυτή τη στιγμή από την Covid, δεν υπάρχει αυτό και δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη. Τα επιστημονικά δεδομένα τα οποία αναλύονται, γιατί αυτό οφείλουμε να πράττουμε καθημερινώς, δείχνουν μια καινούρια μετάλλαξη.

Αυτό γίνεται θέμα στη δημοσιότητα. Όποιος έχει καεί στο χυλό, ξέρετε, φυσάει και το γιαούρτι. Άρα οι κοινωνίες με το που ακούνε κάτι επ αυτού τείνουν ένα αυτί περισσότερο να ακούσουν τι θέλουμε να τους πούμε. Θέλω να τους πούμε ότι: ψυχραιμία, ηρεμία» πρόσθεσε.

Εξήγησε τέλος ότι οι όποιες συστάσεις για εμβολιασμό εναντίον των εποχιακών λοιμώξεων θα αφορά τις μεγαλύτερες ηλικίες και τους ευάλωτους πληθυσμούς, εκτός αν έχουμε κάποια ειδική περίπτωση σαν αυτή που ζήσαμε πριν από τρία χρόνια.