Επείγουσα ανάγκη ενίσχυσης της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ορεστιάδας | 90 κενές θέσεις και αυξημένες απαιτήσεις
Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Ορεστιάδας, σε επιστολή της προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη και τον Αρχηγό της ΕΛΑΣ, υπογραμμίζει την επιτακτική ανάγκη ενίσχυσης της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ορεστιάδας με προσωπικό.
Στην επιστολή σημειώνεται ότι κατά την προηγούμενη χρονιά δεν καλύφθηκε καμία κενή οργανική θέση, γεγονός που επιβάρυνε περαιτέρω την ήδη υποστελεχωμένη δύναμη της Διεύθυνσης. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 90 κενές θέσεις, ενώ 80 αστυνομικοί είναι αποσπασμένοι σε άλλες υπηρεσίες. Επιπλέον, περίπου το 70% του προσωπικού ασχολείται με το μεταναστευτικό, αφήνοντας περιορισμένα διαθέσιμα στελέχη για την κάλυψη των αναγκών των Αστυνομικών Τμημάτων Ορεστιάδας και Διδυμοτείχου.
Η κατάσταση έχει επιδεινωθεί από τη δημιουργία γραφείου ενδοοικογενειακής βίας, το οποίο στελεχώθηκε με προσωπικό που αφαιρέθηκε από άλλες υπηρεσίες. Παράλληλα, η ένταξη της Βουλγαρίας στον χώρο Σένγκεν έχει αυξήσει τις ανάγκες για αστυνόμευση σε απομακρυσμένους οικισμούς και τον ευρύτερο γεωγραφικό χώρο της Διεύθυνσης.
Η Ένωση τονίζει επίσης τη σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας από την Τουρκία μέσω του συνοριακού σταθμού Καστανεών, όπου το υπάρχον προσωπικό αδυνατεί να καλύψει τις αυξημένες απαιτήσεις ελέγχου. Υπογραμμίζεται η ανάγκη για πρόσληψη επιπλέον αστυνομικών και η δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων, ώστε να αντιμετωπιστούν οι καθυστερήσεις και να εξυπηρετηθούν οι ταξιδιώτες αποτελεσματικά.
e-evros.gr