ΑΟΚ: Ξεκίνησε η προπώληση εισιτηρίων για τον αγώνα με τη Νίκη Βόλου

Η ΠΑΕ Α.Ο. Καβάλα ενημερώνει τους φιλάθλους της ότι ξεκίνησε η προπώληση των εισιτηρίων για την αναμέτρηση του Σαββάτου με αντίπαλο τη Νίκη Βόλου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήριά τους από τα εξής σημεία:

  • Γραφεία ΠΑΕ Α.Ο. Καβάλα (Εθνικής Αντιστάσεως 2, ώρες 10:00-14:00)

  • Καταστήματα Pastel, Σκλαρής, Γοργόνες & Μάγκες

Υπενθυμίζεται ότι η γενική είσοδος έχει οριστεί στα 5€. Η ομάδα καλεί όλους τους φιλάθλους να παρευρεθούν στο γήπεδο και να στηρίξουν την προσπάθειά της για μια ακόμη σημαντική νίκη.




Φιλικό με Μακεδονικό ο ΑΟΚ | Αγωνία για Τσαμούρη, αλλά χωρίς ανησυχία

Ο ΑΟΚ προετοιμάζεται για το φιλικό με τον Μακεδονικό στην Ευκαρπία, εκμεταλλευόμενος το ρεπό του στο πρωτάθλημα. Ο Γιάννης Τάτσης και το τεχνικό τιμ επιδιώκουν να διατηρήσουν την ομάδα σε αγωνιστική εγρήγορση, ενώ παράλληλα θα δώσουν ευκαιρίες σε παίκτες με λιγότερο χρόνο συμμετοχής.

Την ίδια στιγμή, ο Κώστας Τσαμούρης, που τραυματίστηκε απέναντι στον ΠΑΟΚ Β’, αναμένεται να επιστρέψει σύντομα στη δράση. Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως θα μείνει εκτός για περίπου 7-10 ημέρες, αλλά όλα δείχνουν πως θα είναι διαθέσιμος για την κρίσιμη αναμέτρηση κόντρα στον Εθνικό Ν. Κεραμιδίου στις 15 ή 16 Μαρτίου.

Με ανεβασμένη ψυχολογία μετά τη σπουδαία νίκη επί του ΠΑΟΚ Β’, οι «αργοναύτες» συνεχίζουν την προσπάθειά τους στα play out, με το βλέμμα στραμμένο στην παραμονή στην κατηγορία.




Από τον Βόλο ξενικά τα Play Out ο ΑΟΚ κόντρα στη Νίκη Βόλου

Πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι η κλήρωση των Play Out της Super League 2.
Η προσπάθεια του ΑΟΚ για παραμονή στην κατηγορία ξεκινά από τον Βόλο, όπου και θα αντιμετωπίσει την τοπική Νίκη.
Το πλήρες πρόγραμμα της ομάδας τη Καβάλας έχει ως εξής:
1η αγωνιστική (22-23/02): Νίκη Βόλου-Α.Ο Καβάλα
2η αγωνιστική (01-02/03): Α.Ο Καβάλα-ΠΑΟΚ Β’
3η αγωνιστική (08-09/03): ΡΕΠΟ
4η αγωνιστική (15-16/03): Εθνικός Ν. Κεραμιδίου-Α.Ο Καβάλα
5η αγωνιστική (22-23/03): Α.Ο Καβάλα-Διαγόρας Ρόδου
6η αγωνιστική (29-30/03): Α.Ο Καβάλα-Νίκη Βόλου
7η αγωνιστική (05-06/04): ΠΑΟΚ Β’-Α.Ο Καβάλα
8η αγωνιστική (12-13/04): ΡΕΠΟ
9η αγωνιστική (26-27/04): Α.Ο Καβάλα-Εθνικός Ν. Κεραμιδίου
10η αγωνιστική (03-04/05): Διαγόρας Ρόδου-Α.Ο Καβάλα




Ο Ερασιτέχνης ΑΟΚ ευχαριστεί την Energean

Ο Α.Ο.ΚΑΒΑΛΑ ευχαριστεί την ENERGEAN που για άλλη μια φορά στέκεται στο πλάι του συλλόγου και μας στηρίζει, και την καλεί να συνεχίσει τις επενδύσεις στον τόπο μας.

Έπειτα από την χορηγία των τμημάτων βόλεϊ αλλά και της ομάδας μπάσκετ με αμαξίδιο, η Energean αναλαμβάνει χορηγός και της ανδρικής ομάδας μπάσκετ η οποία αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της ΕΚΑΣΑΜΑΘ.

Η ενίσχυση από την Energean έρχεται σε μια ιδιαίτερα σημαντική περίοδο, καθώς η ομάδα μας ετοιμάζεται να συμμετέχει στα playoffs, προκειμένου να διεκδικήσει την άνοδό της στην Γ´ κατηγορία.

Ταυτόχρονα, δίνει στην ομάδα μας νέα ώθηση για να αναπτύξει περισσότερο το άθλημα, προσφέροντας διεξόδους στη νεολαία της περιοχής μας με γνώμονα το ευ αγωνίζεσθαι και τη δημιουργία ολοκληρωμένων χαρακτήρων που θα προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο.

Ευχαριστούμε θερμά τη διοίκηση της Energean για την ζωτικής σημασίας στήριξη της στον σύλλογο μας. Θεωρούμε ότι εκφράζουμε τα αισθήματα και των άλλων αθλητικών οργανισμών που η εταιρεία ενισχύει καλώντας την να συνεχίσει τις μεγάλες επενδύσεις στον τόπο μας, προσφέροντας ανάπτυξη, απασχόληση και προοπτικές για ένα καλύτερο αύριο για την Καβάλα μας και την ευρύτερη περιοχή.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ Α.Ο. ΚΑΒΑΛΑ




Συνεχίζει στο “τιμόνι” του ΑΟΚ ο Γιώργος Αγγελίδης

Ο Καβαλιώτης τεχνικός θα συνεχίσει στη θέση του πρώτου προπονητή με τη διοίκηση να δείχνει εμπιστοσύνη στις ικανότητες του, ύστερα και από την εξαιρετική εμφάνιση και τη νίκη στο παιχνίδι με τον Μακεδονικό.




“Έσπασε” το ρόδι ο ΑΟΚ – Νίκησε με 1-0 τον Μακεδονικό

Η Καβάλα πανηγύρισε μετά από 14 αγωνιστικές την πρώτη της νίκη και μάλιστα με υπηρεσιακό προπονητή στον πάγκο της, καθώς επικράτησε με 1-0 του Μακεδονικού.

Το γκολ της αναμέτρησης που έκρινε και το αποτέλεσμα πέτυχε ο Δημητριάδης στο 59′.




Μήνυμα του Alexander Haditaghi για την επόμενη μέρα στον ΑΟΚ

Αγαπητοί φίλαθλοι, νυν ιδιοκτήτες και οικογένεια του ΑΟΚ,

Ο ΑΟΚ κατέχει μια μοναδική και αγαπημένη θέση στην καρδιά μου. Παρότι δεν είμαι πλέον ιδιοκτήτης, η αγάπη και ο σεβασμός μου για αυτόν τον ιστορικό σύλλογο παραμένουν αμετάβλητα. Αυτή η ομάδα, υφασμένη στον ίδιο τον ιστό της ιστορίας της πόλης μας, είναι κάτι πολύ περισσότερο από ποδόσφαιρο — είναι ένα σύμβολο περηφάνειας, ανθεκτικότητας και ενότητας για την Καβάλα.

Σήμερα, σας γράφω ως κάποιος που πιστεύει βαθιά στην κληρονομιά του ΑΟΚ και στο λαμπρό του μέλλον. Παρά τη δύσκολη σεζόν στη Super League 2, βλέπω την προοπτική για κάτι εξαιρετικό. Όπως ο μυθικός Φοίνικας, ο ΑΟΚ έχει τη δύναμη να αναδυθεί από τις στάχτες των δυσκολιών του, πιο δυνατός και πιο αποφασισμένος από ποτέ.

Για να υποστηρίξω αυτή την προσπάθεια, συνεισέφερα σήμερα το πρωί 40.000 ευρώ, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να προετοιμαστεί για την κρίσιμη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου. Αυτή η χρηματοδότηση θα βοηθήσει τον σύλλογο να ενισχύσει το ρόστερ του, διασφαλίζοντας ότι μπορεί να ανταγωνιστεί σθεναρά στο δεύτερο μισό της σεζόν. Καλώ όλους — τους φιλάθλους, τις τοπικές επιχειρήσεις, τον Δήμαρχο και τους τοπικούς παράγοντες — να σταθούν στο πλευρό του ΑΟΚ σε αυτή τη σημαντική στιγμή. Μαζί, μπορούμε να αναζωογονήσουμε τον Φοίνικα.

Θέλω να επαινέσω τις απίστευτες προσπάθειες της τωρινής διοίκησης και των ιδιοκτητών, ειδικά του Τάκη, που κάνουν ηρωικές προσπάθειες για να κρατήσουν την ομάδα ζωντανή στη SL2. Μπράβο, κύριοι — μην τα παρατάτε. Επίσης, θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στον προηγούμενο ιδιοκτήτη, Γιάννη, του οποίου η ακούραστη εργασία και η εξαιρετική ηγεσία έφεραν αυτόν τον σύλλογο στη Super League 2. Ο Γιάννης απέδειξε ότι είναι ένας κορυφαίος ποδοσφαιρικός παράγοντας στην Ελλάδα, και η σοφία και η υποστήριξή του είναι ανεκτίμητες για την τωρινή ιδιοκτησία καθώς πλοηγείται σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.

Στον Γιάννη, ζητώ ταπεινά να προσφέρει την εμπειρία και την καθοδήγησή του στους τωρινούς ιδιοκτήτες. Δίνουν πραγματικά το 120%, αλλά η εμπειρία και οι σχέσεις σου είναι κρίσιμες για τη διατήρηση του ΑΟΚ στη SL2 και την πορεία του προς την επιτυχία.

Προς τους παίκτες που φορούν αυτή την ιστορική φανέλα: Φέρετε στους ώμους σας όχι μόνο τα χρώματα μιας ποδοσφαιρικής ομάδας, αλλά και την περηφάνια μιας ολόκληρης πόλης και των ανθρώπων της. Να θυμάστε για τι και για ποιον αγωνίζεστε. Να είστε περήφανοι για την ιστορία και την κληρονομιά της Καβάλας. Παλέψτε με αποφασιστικότητα, καρδιά και ακατάβλητο πνεύμα. Μην αποδέχεστε ποτέ την ήττα, και μην τα παρατάτε ποτέ. Η κληρονομιά αυτής της ομάδας χτίστηκε στην ανθεκτικότητα και το θάρρος, και σας προτρέπω να ενσαρκώσετε αυτό το πνεύμα κάθε φορά που μπαίνετε στο γήπεδο.

Προς τους φιλάθλους, είστε η καρδιά του ΑΟΚ . Η παρουσία σας στους αγώνες, τα συνθήματά σας και η ακούραστη υποστήριξή σας είναι αυτό που κάνει αυτόν τον σύλλογο ξεχωριστό. Ας γεμίσουμε τις κερκίδες, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που εμπνέει τους παίκτες και δείχνει στον κόσμο τι σημαίνει να ανήκεις σε αυτή τη σπουδαία πόλη και ομάδα.

Προς τις τοπικές επιχειρήσεις και τους τοπικούς παράγοντες, σας καλώ να στηρίξετε τον ΑΟΚ. Αυτή η ομάδα δεν αφορά μόνο το ποδόσφαιρο· αφορά την ενότητα της κοινότητάς μας, την ενίσχυση της τοπικής περηφάνειας και τη δημιουργία μιας κληρονομιάς για τις επόμενες γενιές. Οι συνεισφορές σας, μικρές ή μεγάλες, μπορούν να κάνουν μια τεράστια διαφορά στο να διατηρηθεί αυτό το σύμβολο της Καβάλας ζωντανό και ακμαίο.

Τις επόμενες εβδομάδες, θα παρακολουθώ στενά την κατάσταση και θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να δω πώς μπορώ να υποστηρίξω περαιτέρω αυτή την ομάδα. Ο ΑΟΚ αξίζει κάθε προσπάθεια, κάθε πόρο και κάθε ίχνος πίστης που μπορούμε να της δώσουμε.

Αυτή είναι η στιγμή μας να ενωθούμε, να αναζωπυρώσουμε τη φλόγα και να διασφαλίσουμε ότι Ο ΑΟΚ θα ανυψωθεί ξανά. Με ενότητα, αποφασιστικότητα και υποστήριξη, μπορούμε να γράψουμε ένα νέο κεφάλαιο στην περήφανη ιστορία του συλλόγου—ένα κεφάλαιο θριάμβου, ανθεκτικότητας και ελπίδας.

Μαζί, ας βοηθήσουμε τον ΑΟΚ να αναγεννηθεί.

Με ακλόνητη πίστη,

Alexander Haditaghi

Πρώην Ιδιοκτήτης και Πάντα Φίλαθλος του ΑΟΚ




Το μεσημέρι του Σαββάτου η αναμέτρηση του ΑΟΚ στη Ρόδο

Το μεσημέρι (13:00) του Σαββάτου ορίστηκε να διεξαχθεί η αναμέτρηση του ΑΟΚ στη Ρόδο, κόντρα στον Διαγόρα, για την πρεμιέρα της 9ης αγωνιστικής του Α’ Ομίλου της Super League 2. Ο αγώνας θα μεταδοθεί διαδικτυακά από το Mono Bala. Αναλυτικά:

Σάββατο 16 Νοεμβρίου

Ρόδος (13:00): Γ.Σ. Διαγόρας- Α.Ο. Καβάλας

AEL FC Arena (15:00): Α.Ε. Λάρισας- Π.Α.Σ. Γιάννινα (ΣΚΑΙ)

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου

Καμπανιακού (14:30): Καμπανιακός- Ηρακλής

«Π. Μαγουλάς» (14:00): Νίκη Βόλου- Μακεδονικός

 

Πηγή: https://www.proininews.gr/




Σκέψεις για συνεργασία του ΑΟΚ με την Φενερμπαχτσέ

Για τη συνάντηση στην εκδήλωση χορηγών της Φενέρμπαχτσέ στην Κωνσταντινούπολη μίλησε στο monobala.gr ο μεγαλομέτοχος της Καβάλας, Τάκης Τρικίδης.

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο ισχυρός άνδρας του ΑΟΚ: «Υπάρχει γνωριμία με στελέχη της Φενέρμπαχτσέ και προσωπική φιλία με τον συγκεκριμένο χορηγό τους, που έκανε την εκδήλωση. Έτσι, ήμασταν επίσημα καλεσμένοι στην Κωνσταντινούπολη ως διοίκηση του ΑΟΚ, τελευταία στιγμή ο πρόεδρος Ανδρέας Σκλαρής και ο αντιπρόεδρος Θανάσης Σπανδωνίδης δεν μπόρεσαν να έρθουν και πήγαμε, μαζί με τον άλλον αντιπρόεδρο της Καβάλας, Γιώργο Τσακαλίδη, στην εκδήλωση που κράτησε σχεδόν δυο ώρες. Θέλουμε να φέρουμε πιο κοντά τους δυο λαούς, που έχουν πολλά κοινά. Ο αθλητισμός ενώνει και έτσι θέλουμε να χτιστούν σχέσεις φιλίας, είμαστε δίπλα-δίπλα και γεωπολιτικά και ψάχνουμε και για κάποια μορφή συνεργασίας με τη Φενέρ».

«Χρειαζόμαστε την τεχνογνωσία τους, ίσως και παίκτες των υποδομών τους – Ζήτησαν να ενημερώνονται»

Καβάλα, Ζοσέ Μουρίνιο, Τάκης Τρικίδης
Ο Ζοσέ Μουρίνιο, με τον Τάκη Τρικίδη-Kavala Fc

Ποια θα είναι όμως αυτή η μορφή συνεργασίας, υπάρχει σκέψη ενδεχομένως και για φιλικό; «Μη… βιάζεστε. Σκεφτόμαστε τη συνεργασία, όπως αναφέραμε και στο δελτίο Τύπου, την ανταλλαγή αθλητικών ιδεών. Χρειαζόμαστε την τεχνογνωσία τους. Ίσως και κάποιους ποδοσφαιριστές των τμημάτων υποδομής τους. Μας ζήτησαν να ενημερώνονται για εξελίξιμους ποδοσφαιριστές της περιοχής μας κ.α.
Τους καλέσαμε και εμείς στην Καβάλα. Να γνωρίσουν εκτός από την όμορφη πόλη μας και κάποια πράγματα για τον ΑΟΚ και ήταν ευκαιρία να τους πούμε και εμείς ότι έχουμε την δική μας ιστορία. Είδαμε και τον Μουρίνιο, αλλά μιλήσαμε πιο πολύ με τη διοίκησή τους και ειδικά με τον γενικό γραμματέα Μπουράκ».

Kavala FC

«Θα κάνουμε υγιή ομάδα για καλή πορεία και θα ενισχυθούμε τον Ιανουάριο»

Όσο για τους «Αργοναύτες», ο Τάκης Τρικίδης τόνισε: «Θα προσπαθήσουμε να έχουμε μια καλή πορεία φέτος. Θα κάνουμε υγιή την ομάδα, με όλες μας τις δυνάμεις ως διοίκηση, όπως και τις ακαδημίες στις οποίες και θα δώσουμε βάση, γιατί θέλουμε να αναδείξουμε και δικούς μας παίκτες. Θα ενισχυθούμε στις μεταγραφές του Ιανουαρίου».




ΠΑΕ ΑΟΚ | Η πρώτη προπόνηση με Ανυφαντάκη

Πραγματοποιήθηκε εχθές η πρώτη προπόνηση της ομάδας μας υπό το βλέμμα του νέου τεχνικού της, Κώστα Ανυφαντάκη.

Ο Κρητικός τεχνικός μίλησε στο έμψυχο δυναμικό του συλλόγου μας αναφέροντας «Με πολλή και σκληρή δουλειά μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Είστε καλοί ποδοσφαιριστές και όλοι μας μαζί ενωμένοι θέλουμε να παρουσιάσουμε την καλύτερη δυνατή εικόνα για τους Καβαλιώτες φιλάθλους».

www.proininews.gr




Διαμαρτυρία για τη διαιτησία και τα παράπονα για τον ΑΟΚ

Στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Καμπανιακό, η ΠΑΕ Α.Ο. Καβάλα κατήγγειλε την απουσία αντικειμενικότητας στις διαιτητικές αποφάσεις, εκφράζοντας παράπονα για την αντιμετώπιση που λαμβάνει η ομάδα τις τελευταίες αγωνιστικές. Ειδικότερα, σε έναν αγώνα όπου «καλωσόρισε» με ειρωνικό τρόπο την τεχνολογία του VAR στη Super League 2, η διαιτητική ομάδα φάνηκε να παίρνει αντιφατικές αποφάσεις, καθώς αρχικά ακυρώθηκε λανθασμένα γκολ ως οφσάιντ, μόνο για να κατοχυρωθεί αργότερα έπειτα από αναθεώρηση.

Παρά τα διαιτητικά λάθη εις βάρος της ομάδας, η Καβάλα δηλώνει πως η αίσθηση αδικίας ενισχύθηκε με τη λανθασμένη κρίση του διαιτητή στη φάση της ανατροπής του Ομπιόχα από τον τελευταίο αμυντικό του Καμπανιακού, αλλά και σε περιπτώσεις που αφορούσαν το προηγούμενο παιχνίδι με τον Μακεδονικό, όπως το επιθετικό φάουλ στον τερματοφύλακα και το αμφιλεγόμενο γκολ οφσάιντ.Ο προπονητής της Καβάλας, Νίκος Καραμπετάκης, και ο προπονητής τερματοφυλάκων, Νίκος Σουμουλίδης, αποβλήθηκαν επίσης για διαμαρτυρίες προς τον διαιτητή, γεγονός που προκάλεσε εντάσεις καθώς δεν υπήρξε ανάλογη ευαισθησία για τον πάγκο των γηπεδούχων. Αυτό έφερε στο φως την αυστηρότητα και τα «δύο μέτρα και δύο σταθμά» που, σύμφωνα με την ΠΑΕ Καβάλα, παρατηρούνται εις βάρος της ομάδας.Η ομάδα, ωστόσο, διαχωρίζει τη θέση της από την τοξικότητα και τη συνήθη τάση να αποδίδονται τα πάντα στη διαιτησία, διατηρώντας παράλληλα τη δέσμευσή της για βελτίωση των δικών της αγωνιστικών αδυναμιών. Διευκρινίζει, όμως, ότι θα συνεχίσει να κάνει ό,τι είναι δυνατό για να προστατεύσει τα συμφέροντά της, αντιμετωπίζοντας στο μέλλον κάθε παρόμοια πρόκληση με το κατάλληλο πνεύμα και με στόχο τη δικαιοσύνη στους αγώνες της.




Δεύτερη συνεχόμενη ήττα για τον ΑΟΚ

Στην 6η αγωνιστική του Α’ Ομίλου στη Super League 2, ο Καμπανιακός επικράτησε του ΑΟΚ με 3-1 σε μια έντονη αναμέτρηση που διεξήχθη στο γήπεδο της Χαλάστρας το μεσημέρι της Δευτέρας 28 Οκτωβρίου. Η ομάδα του Καμπανιακού εκμεταλλεύτηκε αμυντικές αδράνειες του ΑΟΚ και κατάφερε να πάρει τους 3 βαθμούς, ενώ ο ΑΟΚ δυσκολεύτηκε να δημιουργήσει ευκαιρίες, γνωρίζοντας τη δεύτερη συνεχόμενη ήττα του στο πρωτάθλημα.

Ο Πέττας άνοιξε το σκορ στο 28ο λεπτό για τον Καμπανιακό, όταν η άμυνα των φιλοξενούμενων δεν μπόρεσε να απομακρύνει την μπάλα μετά από επίθεση του Καμπανιακού, επιτρέποντας στον σκόρερ να αξιοποιήσει την ευκαιρία. Ο ΑΟΚ, αν και δυσκολεύτηκε να κυκλοφορήσει την μπάλα, πλησίασε στο γκολ στο 37’ με δοκάρι του Δημητριάδη.Πριν τη λήξη του πρώτου μέρους, ο Καμπανιακός έχασε μεγάλη ευκαιρία για το 2-0, όταν ο Καθάριος πέρασε τον Αστρά, αλλά η άμυνα του ΑΟΚ απομάκρυνε πάνω στη γραμμή. Στην επανάληψη, η είσοδος του Μάντιτς στο δεύτερο ημίχρονο έκανε πιο επιθετικό τον ΑΟΚ, αλλά οι προσπάθειες τους δεν καρποφόρησαν.Ο Καμπανιακός πέτυχε και δεύτερο γκολ στο 62’, όταν ο Καθάριος σκόραρε με φάση που αρχικά ακυρώθηκε αλλά κατόπιν η απόφαση άλλαξε. Η ανατροπή αυτή προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τον πάγκο του ΑΟΚ, με τον προπονητή τους να αποβάλλεται.Στο 87ο λεπτό, ο ΑΟΚ κατάφερε να μειώσει σε 2-1 με κεφαλιά του Παπαδόπουλου, δίνοντας ελπίδα στους φιλοξενούμενους. Ωστόσο, ο Καμπανιακός «κλείδωσε» τη νίκη στο 90+7’, με το λάθος του Αστρά και το πλασέ του Κωτσόπουλου για το τελικό 3-1.Ο Καμπανιακός πανηγύρισε μια σημαντική νίκη, ενώ ο ΑΟΚ θα προσπαθήσει να ανακάμψει στην επόμενη αγωνιστική απέναντι στον ΠΑΟΚ Β’.




Ισοπαλία για τον ΑΟΚ απέναντι στην Νίκη Βόλου

Στην 4η αγωνιστική του Βορείου Ομίλου της Super League 2, ο ΑΟΚ υποδέχτηκε τη Νίκη Βόλου στο «Ανθή Καραγιάννη», με τις δύο ομάδες να αναδεικνύονται ισόπαλες 1-1. Παρά το εξαιρετικό γκολ του Μάντιτς με ανάποδο ψαλίδι στο 80’, οι φιλοξενούμενοι βρήκαν την ισοφάριση δύο λεπτά πριν από το τέλος, με μια απευθείας εκτέλεση κόρνερ του Τζιώρα, που αιφνιδίασε τους γηπεδούχους.

Η αναμέτρηση ήταν αρκετά ισορροπημένη, με περίπου 2.000 φιλάθλους να παρακολουθούν από τις κερκίδες. Πριν την έναρξη κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του Τζόρτζ Μπάλντοκ. Ο ΑΟΚ έδειξε ψυχή και πάθος, παρά τις δυσκολίες στη δημιουργία ευκαιριών, και άξιζε τη νίκη. Οι παίκτες όπως ο Τσαμούρης, ο Αστράς και ο Γαβριηλίδης ξεχώρισαν με την απόδοσή τους, ενώ οι αλλαγές που έγιναν στο δεύτερο ημίχρονο έδωσαν ώθηση στην ομάδα.Στο πρώτο ημίχρονο, ο ΑΟΚ είχε την κατοχή της μπάλας, αλλά δεν κατάφερε να δημιουργήσει πολλές ευκαιρίες, ενώ η Νίκη Βόλου επικεντρώθηκε στις αντεπιθέσεις. Η πρώτη καλή στιγμή ήρθε στο 14′, με την κεφαλιά του Γαβριηλίδη να περνάει λίγο άουτ, ενώ η Νίκη Βόλου απείλησε για πρώτη φορά στο 27′ με τον Βερνάρδο.Στο δεύτερο ημίχρονο, οι φιλοξενούμενοι μπήκαν δυνατά, δημιουργώντας δύο σημαντικές ευκαιρίες, αλλά ο Αστράς ήταν και πάλι καθοριστικός. Στο 80ο λεπτό, ο Μάντιτς με ένα υπέροχο γκολ έβαλε μπροστά τον ΑΟΚ, όμως η χαρά δεν κράτησε πολύ. Στο 88ο λεπτό, η εκτέλεση κόρνερ του Τζιώρα έφερε το γκολ της ισοφάρισης, αφήνοντας την ομάδα της Καβάλας χωρίς χρόνο για να αντιδράσει.Με αυτήν την ισοπαλία, οι δύο ομάδες έφτασαν τους τρεις βαθμούς στη βαθμολογία, και ο ΑΟΚ ετοιμάζεται για το δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Μακεδονικό την επόμενη αγωνιστική




Ορίστηκε ο αγώνας Κυπέλλου Ελλάδας ΑΟΚ – Αστέρας AKTOR

Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (ΕΠΟ) ανακοίνωσε επίσημα την ημερομηνία και την ώρα διεξαγωγής του αγώνα μεταξύ του ΑΟΚ και του Αστέρα AKTOR, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής της 4ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αναμέτρηση θα διεξαχθεί την επόμενη Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου, στις 15:00, στο γήπεδο «Ανθή Καραγιάννη».

Ο συγκεκριμένος αγώνας είναι ιδιαίτερα σημαντικός, καθώς αποτελεί μονή αναμέτρηση νοκ άουτ, γεγονός που αυξάνει την ένταση και τη σημασία του για τις δύο ομάδες. Ο νικητής του αγώνα θα προκριθεί στην επόμενη φάση της διοργάνωσης, όπου θα αντιμετωπίσει την ομάδα της Ζακύνθου.

 




Ο ΑΟΚ πήρε την πρόκριση στη Μυτιλήνη

Με λυτρωτή τον Μπόγκνταν Μάντιτς, ο ΑΟΚ κατέκτησε μια ιδιαίτερα δύσκολη νίκη-πρόκριση επί του Αιγέα Πλωμαρίου στη Μυτιλήνη, στο πλαίσιο της Γ’ φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας. Οι «αργοναύτες» προηγήθηκαν στο 53′ με γκολ του Κασέμι, ωστόσο η αντίδραση των γηπεδούχων ήταν άμεση, ισοφαρίζοντας στο 59′. Το 1-1 παρέμεινε έως το τέλος της κανονικής διάρκειας, οδηγώντας τις δύο ομάδες στην παράταση.

Εκεί, ο ΑΟΚ βρήκε το «χρυσό» γκολ στο 118′ με σκόρερ τον Σέρβο επιθετικό Μάντιτς, χαρίζοντας στην ομάδα μια πολύτιμη πρόκριση ενόψει των επόμενων προκλήσεων στις εγχώριες διοργανώσεις. Επόμενος αντίπαλος του ΑΟΚ στη φάση των 16 θα είναι ο Αστέρας AKTOR, με τις αναμετρήσεις να διεξάγονται από τις 29 έως 31 Οκτωβρίου και από τις 3 έως 5 Δεκεμβρίου.




ΑΟΚ | Χωρίς τον κόσμο του απέναντι στον Ηρακλή

Όπως αναφέρει η σχετική, επίσημη ανακοίνωση του Ηρακλή, δυνατότητα να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση (5/10, 15:00) ανάμεσα στην ομάδα της Θεσσαλονίκης και τον ΑΟΚ, θα έχουν μόνο οι κάτοχοι διαρκείας των γηπεδούχων:

«Ήρθε η στιγμή για την πρώτη εντός έδρας αναμέτρηση της ομάδας μας στο πρωτάθλημα. Δυστυχώς αν και οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί στο Καυτανζόγλειο, θα πρέπει να προφυλαχθεί για λίγο ακόμα ο αγωνιστικός χώρος, ώστε να μην υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα για την φετινή σεζόν.

Για αυτό τον λόγο η ομάδα μας θα αγωνιστεί στο γήπεδο της Χαλάστρας. Καθώς η χωρητικότητα του συγκεκριμένου γηπέδου είναι περιορισμένη δεν θα εκδοθούν ΚΑΘΟΛΟΥ εισιτήρια και δικαίωμα εισόδου θα έχουν όσοι θα διαθέτουν κάρτα διαρκείας.

Με την παρουσία μας στο Καυτανζόγλειο, θα εκδίδονται κανονικά εισιτήρια για κάθε αναμέτρηση. Στο γήπεδο θα λειτουργεί ειδικό σταντ για όσους ήδη έχουν εκδώσει κάρτας διαρκείας και θα μπορούν να το παραλάβουν.

Προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός, οι φίλαθλοι του Ηρακλή θα πρέπει να προσέλθουν στα γραφεία της ΠΑΕ στην Μίκρα μέχρι την Παρασκευή 4/10 για να παραλάβουν την κάρτα διαρκείας τους. Ώρες λειτουργίας των γραφείων:10:00 έως 19:30».

 

www.proininews.gr




Ισοπαλία χωρίς τέρματα για τον ΑΟΚ με τον Εθνικό Ν. Κεραμιδίου

Στη 2η αγωνιστική του Βορείου Ομίλου της Super League 2, ο ΑΟΚ υποδέχθηκε τον Εθνικό Νέου Κεραμιδίου στο «Ανθή Καραγιάννη», με το παιχνίδι να λήγει ισόπαλο 0-0. Η αναμέτρηση χαρακτηρίστηκε από χαμηλό ρυθμό, λίγες ευκαιρίες και αρκετές διακοπές, ενώ κυριάρχησε η ένταση στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.

Ο ΑΟΚ, παρότι έπαιξε σχεδόν ένα ημίχρονο με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Δημητριάδη στο 53′, δημιούργησε τις σημαντικότερες ευκαιρίες για να σκοράρει, με τις προσπάθειες του Κασέμι (34’), του Μάντιτς (80’) και του Γκέκα (87’) να αποτυγχάνουν. Στο πρώτο ημίχρονο, η μεγαλύτερη ευκαιρία ήρθε στο 34’, όταν ο Κασέμι αστόχησε σε κενή εστία μετά από λάθος του αντίπαλου τερματοφύλακα.

Μετά την αποβολή, το παιχνίδι απέκτησε σκληρότητα, με πολλές διακοπές λόγω τραυματισμών. Ο ΑΟΚ έφτασε ξανά κοντά στο γκολ στο 80′, αλλά ο Καραγκιόζης απέκρουσε το σουτ του Μάντιτς. Στο 87’, η κεφαλιά του Γκέκα έπεσε στα χέρια του αντίπαλου τερματοφύλακα, και έτσι το παιχνίδι ολοκληρώθηκε χωρίς τέρματα.

Ο ΑΟΚ πλέον προετοιμάζεται για τον επόμενο αγώνα του, όπου θα αντιμετωπίσει τον Ηρακλή στη Θεσσαλονίκη.




Αγιασμός και τελευταία προπόνηση για τον ΑΟΚ

Τελέστηκε το πρωί του Σαββάτου 28 Σεπτεμβρίου ο καθιερωμένος Αγιασμός της ομάδας μας στο γήπεδο “Ανθή Καραγιάννη”. Παρόντες ήταν η διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο, καθώς και οι ποδοσφαιριστές, οι οποίοι έλαβαν τις ευχές για μια επιτυχημένη και γεμάτη υγεία σεζόν. Μετά την τελετή, η ομάδα μας προχώρησε στην τελευταία προπόνηση πριν από την αυριανή κρίσιμη αναμέτρηση κόντρα στον Εθνικό Νέου Κεραμιδίου.

Όλοι είναι έτοιμοι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για την επίτευξη της νίκης.




59 χρόνια ΑΟΚ

59 χρόνια Αγάπης. 59 χρόνια Οικογένειας. 59 χρόνια ΚΑΒΑΛΑ. Ο ΑΟΚ γιορτάζει! Γιορτάζει τα 59 χρόνια από την ημέρα της “γέννησης” του. Την ημέρα που ένα “καραβάκι” ράφτηκε στο στήθος μιας φανέλας με μοναδικό στόχο να κάνει την Καβάλα υπερήφανη!

59 χρόνια μετά, μέσα από χαρές και λύπες, μέσα από νίκες και ήττες, μέσα από επιτυχίες αλλά και δυσκολίες, η “αργώ” μας συνεχίζει το ταξίδι της από γενιά σε γενιά. Από τους παππούδες, στους γονείς μας, από τους γονείς μας σε εμάς και από εμάς στα παιδιά μας!

ΑΟΚ σημαίνει Καβάλα. ΑΟΚ ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε όλοι εμείς! Χρόνια πολλά στον σπουδαίο μας σύλλογο! Χρόνια πολλά σε κάθε ΑΟΚτζή!

 

www.proininews.gr




ΠΑΕ ΑΟΚ εξασφάλισε πιστοποιητικό συμμετοχής στη Super League 2

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού χορήγησε σήμερα στην ΠΑΕ ΑΟΚ το πιστοποιητικό συμμετοχής για το πρωτάθλημα της Super League 2. Η εξέλιξη αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα για την ομάδα, καθώς εξασφαλίζεται η συμμετοχή της στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου.Εκτός από την ΠΑΕ ΑΟΚ, πιστοποιητικό συμμετοχής εξασφάλισε και ο Διαγόρας Ρόδου, ο οποίος θα συνεχίσει επίσης την παρουσία του στο πρωτάθλημα της Super League 2.

Η αναμέτρηση του Σαββάτου ανάμεσα στον ΑΟΚ και τη Λάρισα θα ξεκινήσει τελικά ένα τέταρτο αργότερα, στις 15:00, όπως ανακοίνωσε η διοργανώτρια αρχή. Η αλλαγή έγινε για τηλεοπτικούς λόγους, καθώς ο αγώνας θα μεταδοθεί από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.




Υπερκυπελλούχος της ΕΠΣ Καβάλας ο ΑΟΚ!

Κέρδισε στο τελικό του Super Cup, στο Δημοτικό Στάδιο της Ελευθερούπολης, τον αξιόμαχο Άρη Πηγών με 4-0.

Υπερκυπελλούχος ΕΠΣ Καβάλας αναδείχθηκε η ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα, που επικράτησε του Άρη Πηγών με σκορ 4-0 στον τελικό του Super Cup ΕΠΣΚ, ο οποίος διεξήχθη στο Δημοτικό Στάδιο Ελευθερούπολης.

Ο Κυπελλούχος της ΕΠΣ Καβάλας για τη σεζόν 2023-2024 πέτυχε τέσσερα γκολ με τους Πόποβιτς, Σπανουδάκη, Ομπιόχα και Λέλεκα και επιβλήθηκε του πρωταθλητή ΕΠΣ Καβάλας 2023-2024 σε έναν χορταστικό αγώνα, στον οποίο έσπευσε για να παρακολουθήσει πλήθος κόσμου. Ο Άρης Πηγών είχε τις ευκαιρίες του, ωστόσο δεν κατάφερε να βρει το δρόμο προς τα δίχτυα.

Πριν την έναρξη του αγώνα η ΕΠΣ Καβάλας βράβευσε τον Δημήτρη Λεπίδα του Άρη Πηγών και τον Βασίλη Εμμανουηλίδη του ΑΟΚ για την προσφορά τους στις ομάδες τους και το τοπικό ποδόσφαιρο.

Η ΕΠΣ Καβάλας με ανακοίνωση της συγχαίρει τις δύο ομάδες για την παρουσία τους στο γήπεδο και εύχεται κάθε επιτυχία στις υποχρεώσεις τους σε Super League 2 και Γ’ Εθνική αντίστοιχα.

Άρης Πηγών: Αξίζαμε κάτι παραπάνω – Άξιος νικητής ο ΑΟΚ»

Σε ανακοίνωση του με τίτλο «άξιζε κάτι παραπάνω» ο Άρης Πηγών τονίζει ότι η ομάδα του θα μπορούσε να είχε προηγηθεί στο 1ο μέρος , ενώ τόνισε ότι ο ΑΟΚ ήταν άξιος νικητής.

Συγκεκριμένα: «Ήττα στον τελικό του Super Cup για την ομάδα μας που θα μπορούσε να είχε προηγηθεί στο 1ο ημίχρονο καθώς εκτός από την πρωτοβουλία των κινήσεων είχε τρεις κλασικές ευκαιρίες όμως πήγε στην ανάπαυλα με σκορ 0-1.

Ένα γρήγορο δεύτερο γκολ από πλευράς της τυπικά φιλοξενούμενης ΚΑΒΑΛΑΣ δυσκόλεψε την προσπάθεια του ΑΡΗ ΠΗΓΩΝ να μειώσει και κατέστησε τον αντίπαλο κυρίαρχο μέχρι την λήξη του αγώνα.

Άξιος νικητής ο ΑΟ Καβάλα στον οποίο ευχόμαστε τα καλύτερα στην Super League 2 και γρήγορη άνοδο στην Super League όπου ανήκει αυτή η ιστορική ομάδα.

Συγχαρητήρια στην ΕΠΣ Καβάλας για την διοργάνωση και ευχαριστούμε για την φιλοξενία τον Ορφέα Ελευθερούπολης.

Πριν την έναρξη του τελικού βραβεύθηκε από την ΕΠΣ ο πρόεδρος του χωριού μας Δημήτρης Λεπίδας για την αγάπη του και την προσφορά του προς τον Άρη Πηγών, κάτι που μας τιμά απεριόριστα ως σωματείο.

Μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο που μας στήριξε. Το ερχόμενο Σάββατο εντός έδρας το τελευταίο φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας για την ομάδα μας καθώς φιλοξενούμε την Αλεξανδρούπολη FC».

 

www.kavalapost.gr




H κλήρωση της Super League 2 – Πρώτη αγωνιστική ο ΑΟΚ ταξιδεύει στην Λάρισα (Όλο το πρόγραμμα)

Τα παιχνίδια της 1ης αγωνιστικής:

Διαγόρας-Μακεδονικός

ΑΕΛ-Καβάλα

Καμπανιακός-Νίκη Βόλου

Εθνικός Κεραμιδίου-ΠΑΣ Γιάννινα

ΠΑΟΚ Β-Ηρακλής

Όλο το πρόγραμμα των αγώνων:

 

www.proininews.gr




Ισχυρό Μήνυμα Ενότητας και Στήριξης στον ΑΟΚ από Τοπικούς Φορείς

Συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου, στο ξενοδοχείο Γαλαξίας, δόθηκε ισχυρό μήνυμα ενότητας και στήριξης της προσπάθειας του ΑΟΚ. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν σημαντικοί τοπικοί παράγοντες, όπως ο Δήμαρχος Καβάλας κ. Θόδωρος Μουριάδης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Μάρκος Δέμπας, καθώς και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΑΟΚ, κ. Αντώνης Αντωνίου.Επίσης, παρόντες ήταν ο γενικός διευθυντής του ΑΟΚ, κ. Βαλάντης Μπλέτσας, και τα μέλη του ΑΟΚ κ. Θανάσης Σπανδωνίδης και κ. Ανδρέας Σκλάρης.

Όλοι οι τοπικοί φορείς, μαζί με τους Καβαλιώτες, εξέφρασαν τη στήριξή τους στην ομάδα, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνέχειας και της ενίσχυσης του συλλόγου.Επιπλέον, έγινε γνωστό ότι έχουν πληρωθεί τα χρέη προς τους ποδοσφαιριστές προηγούμενων ετών, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία έκδοσης των δελτίων των παικτών, γεγονός που επιβεβαιώνει την προσπάθεια για την ομαλή λειτουργία της ομάδας.

 




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Αποχωρεί ο Γιάννης Διαμαντίδης από τον ΑΟΚ

Ο Γιάννης Διαμαντίδης, επικεφαλής της Διοικούσας Επιτροπής του ΑΟ Καβάλας και αντιπρόεδρος της ΕΠΣ Μακεδονίας, ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη θέση του, παραδίδοντας τη σκυτάλη στον Ερασιτέχνη. Στη δήλωσή του, τόνισε ότι μετά από έναν χρόνο έντονης προσπάθειας για την ανασύσταση της ομάδας και την προώθησή της στις επαγγελματικές κατηγορίες, είναι ώρα να αποχωρήσει λόγω προσωπικών και επαγγελματικών υποχρεώσεων που δεν του επιτρέπουν να συνεχίσει να αφιερώνει τον ίδιο χρόνο και πόρους για το επόμενο βήμα της ομάδας.

Η ομάδα της Καβάλας αντιμετωπίζει μία ακόμα δύσκολη κατάσταση, αυτή τη φορά λόγω της αποχώρησης του Γιάννη Διαμαντίδη, ο οποίος φαίνεται να έπαιζε σημαντικό ρόλο στην ομάδα. Η προσωρινή επιτροπή της ΠΑΕ έχει αναλάβει πλέον δράση για να διασφαλίσει ότι η ομάδα θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της Superleague 2. Η αναφορά στην εμπειρία της ομάδας σε παρόμοιες καταστάσεις δείχνει την αποφασιστικότητα και το πνεύμα συνεργασίας που υπάρχει, προκειμένου να διατηρηθεί η αισιοδοξία για το μέλλον. Αναμένονται νεότερες ενημερώσεις σχετικά με τις εξελίξεις και τα επόμενα βήματα της ομάδας.




Αποχωρεί ο Γιάννης Διαμαντίδης από τον ΑΟΚ

Ο επικεφαλής της Διοικούσας Επιτροπής του ΑΟ Καβάλας (και αντιπρόεδρος της ΕΠΣ Μακεδονίας) Γιάννης Διαμαντίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση στη “Δίκη”:

«Μετά από έναν χρόνο κοπιώδους προσπάθειας ως επικεφαλής της Διοικούσας Επιτροπής του ΑΟ Καβάλας ήρθε η ώρα να παραδώσω τη σκυτάλη στον Ερασιτέχνη για να εγγυηθεί την επόμενη μέρα.

Αναλάβαμε την ομάδα με υπόσχεση να την ανασύρουμε από την κατάσταση φθοράς και αφθαρσίας στην οποία βρισκόταν και να την οδηγήσουμε στις επαγγελματικές κατηγορίες.

Αφιέρωσα το μέγιστο τόσο του προσωπικού μου χρόνου, όσο και των διαθέσιμων πόρων για την επίτευξη της ανόδου.

Προσωπικοί και επαγγελματικοί λόγοι μου απαγορεύουν την διάθεση αντίστοιχου χρόνου και πόρων στο εξής για να κάνει η ομάδα το επόμενο βήμα.

Παραδίδω την ομάδα πλήρως τακτοποιημένη και έτοιμη για το απαιτητικό πρωτάθλημα της Superleague 2, πράγμα για το οποίο νιώθω ιδιαίτερα υπερήφανος.

Θεωρώ έντιμο να παραμερίσω και να ανοίξω τον δρόμο πια στον κόσμο της Καβάλας να πάρει στα χέρια του τις τύχες της ομάδας, με προοπτικές πολύ καλύτερες απ´όσες υπήρχαν πριν αναλάβουμε».




ΑΟΚ Μπάσκετ και Ένωση Καβάλας ενώνουν τις δυνάμεις τους – Επικεφαλής ο επιχειρηματίας Ανδρέας Σκλαρής

Οι ομάδες μπάσκετ του ΑΟΚ και της Ένωσης Καλαθοσφαίρισης της Καβάλας ενώνονται σε μία με υποστηρικτή τον επιχειρηματία Ανδρέα Σκλαρή

Η Κοινή Ανακοίνωση των δύο συλλόγων αναφέρει:

«ΑΟΚ Μπάσκετ και Ένωση Καλαθοσφαιρισης Καβάλας Ενώνουν τις δυνάμεις τους με βλέμμα στο μέλλον

Μετά από συζητήσεις των δυο Ομάδων συμφωνήθηκε να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν στο μέλλον μια αισιόδοξη προοπτική για το Καβαλιωτικο μπάσκετ

Βασικός υποστηρικτής αυτής της προσπάθειας ο επιχειρηματίας κ Ανδρέας Σκλαρης ο οποίος τίθεται επικεφαλής της Διοικούσας Επιτροπής.




Πρώτη προπόνηση του ΑΟΚ ενόψει της συμμετοχής του στην SL2

Ο ΑΟΚ ξεκίνησε την προετοιμασία του για τη νέα αγωνιστική περίοδο στη Σούπερ Λιγκ 2, με πολλά νέα πρόσωπα και αισιοδοξία για καλή πορεία.

Το ρόστερ θα ολοκληρωθεί τις επόμενες μέρες, ενώ το πρώτο φιλικό θα γίνει στις 10 Αυγούστου με τον Βύρωνα.




Η αθλητική ομάδα του ΑΟΚ πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου

Η αθλητική ομάδα του ΑΟΚ πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου σήμερα, κατά την οποία παρουσίασε τις πρόσφατες επιτυχίες της και τα σχέδιά της για το μέλλον. Ο προπονητής και οι παράγοντες εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για τη νέα σεζόν, τονίζοντας τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση που απαιτούνται για να πετύχουν τους στόχους τους.

Η συνέντευξη περιελάμβανε ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους σχετικά με τις στρατηγικές της ομάδας, τις μεταγραφές και την κατάσταση της υγείας των παικτών. Η διοίκηση της ομάδας ευχαρίστησε τους φιλάθλους για την αμέριστη υποστήριξή τους και υποσχέθηκε να συνεχίσει να αγωνίζεται με πάθος και αφοσίωση. Η συνέντευξη ξεκίνησε με την τοποθέτηση του προέδρου του Ερασιτέχνη, Αντώνη Αντωνίου, και συνεχίστηκε με τους εκπροσώπους της διοίκησης, Γιάννη Διαμαντίδη και Θανάση Σπανδωνίδη. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε η πρώτη γνωριμία με το νέο γενικό διευθυντή της ΠΑΕ, Βαλάντη Μπλέτσα. Στη συνέχεια, μίλησαν ο γενικός αρχηγός Γιώργος Μανάφης, ο τεχνικός διευθυντής Χάρης Παππάς, ο προπονητής της ομάδας Νίκος Καραμπετάκης, ο γυμναστής Τάσος Σιδερίδης και ο προπονητής τερματοφυλάκων Νίκος Σουμουλίδης. Απουσίαζε για προσωπικούς λόγους ο Γιώργος Αγγελίδης. Στο τέλος της συνέντευξης, απηύθυνε χαιρετισμό και ο πρόεδρος των παλαίμαχων του ΑΟΚ, Λάκης Χατζηαποστολίδης.Η διοίκηση ανέφερε ότι η ανταπόκριση στα εισιτήρια διαρκείας είναι ικανοποιητική. Τονίστηκε η σημασία του ότι το προπονητικό team αποτελείται εξολοκλήρου από ανθρώπους της Καβάλας, που έχουν προσωπική σύνδεση με την ομάδα. Εργάζονται με την ίδια φιλοσοφία, οργανώνοντας ένα ρόστερ από έμπειρους ποδοσφαιριστές και νεαρούς ταλαντούχους παίκτες.Έγινε αναφορά στις μεταγραφές, που θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα, καθώς και στα χρέη του προηγούμενου ιδιοκτήτη από την εποχή της Super League 2, ζητώντας δημόσια την τακτοποίησή τους.Η συνέντευξη τύπου παρακολουθήθηκε από πολλούς φίλους της ομάδας, καθώς και από τον πρόεδρο της ΕΠΣ Καβάλας, Γιώργο Πριονίδη, και τον αρχιδιαιτητή Γιώργο Μπέη.




ΑΟΚ: Αλλαγή προπονητή και νέα δεδομένα στην SL2 -Συνέντευξη Αντώνη Αντωνίου

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΑΟΚ, Αντώνης Αντωνίου, σε συνέντευξη του στον Αναλυτή ανακοίνωσε την αλλαγή προπονητή στην ομάδα, ενώ οι Γιάννης Διαμαντίδης και Δημήτρης Κοσκινάς θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους.

Στη γενική συνέλευση στις 19 Ιουνίου θα αποφασιστούν οι λεπτομέρειες για τη δημιουργία της νέας ΠΑΕ, που θα συμμετάσχει στη Super League 2.

Ο κ. Αντωνίου αναφέρθηκε και στις οικονομικές υποχρεώσεις της νέας ΠΑΕ, καθώς και στις ενέργειες για την αναβάθμιση του γηπέδου