Πρεμιέρα κάνει η δίκη για τη δολοφονία του Αντώνη Καργιώτη

Ξεκινά σήμερα, Δευτέρα 20/1 η δίκη για τη δολοφονία του Αντώνη Καργιώτη. Στο εδώλιο θα βρεθούν τα τέσσερα μέλη του πληρώματος του Blue Horizon, που κατηγορούνται για το φρικτό θάνατο του 36χρονου από τον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης.

Η υπόθεση είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο, τον Σεπτέμβριο του 2023, όταν ήρθαν στο φως της δημοσιότητας τα πλάνα που δείχνουν τον ύπαρχο του πλοίου να σπρώχνει βίαια τον νέο άνδρα, ενώ ο ίδιος προσπαθούσε να επιβιβαστεί, πατώντας στον καταπέλτη που βρισκόταν σε φάση ανύψωσης.

Επιδεικνύοντας απάνθρωπη συμπεριφορά, τα μέλη του πληρώματος προκάλεσαν τη μοιραία πτώση του Αντώνη στη θάλασσα και το θάνατό του, ενώ το πλοίο είχε ήδη βάλει μπροστά τις μηχανές και απέπλεε από το λιμάνι του Πειραιά.

«Δικαιολογίες έχουν διατυπώσει, ότι δεν κατάλαβαν κι ότι έφτασε μία στιγμή που προσπάθησαν να προστατεύσουν την ασφάλεια των λοιπών επιβατών, δεν μπόρεσαν να συνεννοηθούν, δικαιολογίες», επεσήμανε το πρωί της Δευτέρας 20/1 μιλώντας στο MEGA και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» η δικηγόρος της οικογένειας του Αντώνη Καργιώτη, Σοφία Τσαγκαράκη.

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικό αναφορικά με τα όσα συνέβησαν εκείνη τη μοιραία μέρα ήταν το βίντεο που απεικονίζεται η πτώση του Αντώνη Καργιώτη.

«Αυτό το βίντεο τα έχει φέρει όλα στο φως και δεν θα ήξεραν καν οι δικοί του γιατί ο Αντώνης ήταν νεκρός. Δεν θα ήξερε κανένας, θα υπήρχε ακόμα ένας άνθρωπος που πνίγηκε χωρίς να ξέρουμε, γιατί αυτό το βίντεο τα αποκαλύπτει όλα και βοηθά την υποστήριξη της κατηγορίας», συμπλήρωσε η κα Τσαγκαράκη.

Ποιες είναι οι κατηγορίες

Ενώπιον της Δικαιοσύνης οδηγούνται ο ύπαρχος και ο καπετάνιος, που βρίσκονται ως σήμερα προφυλακισμένοι καθώς και ο υποπλοίαρχος και ο ναύκληρος του Βlue Horizon, που αφέθηκαν ελεύθεροι.

Ο ύπαρχος βαρύνεται με τις κατηγορίες της απόπειρας ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο και της κατάχρησης εξουσίας.

Ο καπετάνιος κατηγορείται για τα αδικήματα της «της επικίνδυνης παρέμβασης στη συγκοινωνία πλοίου από την οποία επήλθε θάνατος και της απόπειρας υπόθαλψης κατά συρροή». Σύμφωνα με την εισαγγελική πρόταση, ο πλοίαρχος κατηγορείται ότι έδωσε το πράσινο φως να αποπλεύσει το «Blue Horizon» με ανοιχτό καταπέλτη, κάτι που δεν επιτρέπεται από τους κανονισμούς ασφαλείας.

Επιπλέον του αποδίδεται ενώ είχε ήδη γνώριζε ότι είχε επέλθει ο θάνατος του Αντώνη, στις επικοινωνίες που είχε με τις Λιμενικές Αρχές ανέφερε ψευδώς, με πρόθεση συγκάλυψης, ότι ένας επιβάτης έπεσε στη θάλασσα.

Ο υποπλοίαρχος κατηγορείται για συνέργεια, δια ενέργειας και δια παραλείψεως, σε ανθρωποκτονία με πρόθεση, τελεσθείσα με ενδεχόμενο δόλο. Ενώ είχε δει τι συνέβη, δεν ενημέρωσε τον πλοίαρχο να σταματήσει η λειτουργία των μηχανών, ούτε καν έριξε στη θάλασσα κάποιο σωσίβιο.

Με παρόμοιες κατηγορίες βαρύνεται και ο ναύκληρος, ο οποίος επίσης άσκησε βία εις βάρος του Αντώνη, ενώ στη συνέχεια παρέμεινε αδρανής.

 

www.newsbeast.gr



ΑΟΚ: Αλλαγή προπονητή και νέα δεδομένα στην SL2 -Συνέντευξη Αντώνη Αντωνίου

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΑΟΚ, Αντώνης Αντωνίου, σε συνέντευξη του στον Αναλυτή ανακοίνωσε την αλλαγή προπονητή στην ομάδα, ενώ οι Γιάννης Διαμαντίδης και Δημήτρης Κοσκινάς θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους.

Στη γενική συνέλευση στις 19 Ιουνίου θα αποφασιστούν οι λεπτομέρειες για τη δημιουργία της νέας ΠΑΕ, που θα συμμετάσχει στη Super League 2.

Ο κ. Αντωνίου αναφέρθηκε και στις οικονομικές υποχρεώσεις της νέας ΠΑΕ, καθώς και στις ενέργειες για την αναβάθμιση του γηπέδου

 




Κυριάκος Μητσοτάκης – Άντονι Μπλίνκεν: Σε νέα φάση οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις, ξεκλειδώνουν τα F35

Την επαναβεβαίωση ότι οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο στρατηγικής συνεργασίας και στρέφονται στο μέλλον έδωσε η χθεσινή ολιγόωρη επίσκεψη του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών, Άντονι Μπλίνκεν στα Χανιά και η συνάντηση του με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στην αφετηρία μιας περιοδείας στην ευρύτερη περιοχή με στόχο την αποφυγή διάχυσης της επικίνδυνης κρίσης στην Μέση Ανατολή.

Ο υπ. Εξωτερικών των ΗΠΑ αναγνωρίζοντας τον ρόλο της Ελλάδας ως παράγοντα σταθερότητας και ως αξιόπιστου Συμμάχου αναφέρθηκε με θερμά λόγια στην στρατηγική σχέση των δυο χωρών αλλά και στην προοπτική των ελληνοαμερικανικών σχέσεων κάνοντας ειδική μνεία στην συμβολή αυτής τη εξέλιξης και στον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι ελληνοαμερικανικές συνομιλίες στο οικογενειακό σπίτι του πρωθυπουργού στα Χανιά ήταν από τις λίγες φορές που δεν επικεντρώθηκαν στις ελληνοτουρκικές σχέσεις αλλά κάλυψαν σφαιρικά τα ευρύτερα περιφερειακά θέματα και τις κρίσεις σε Ουκρανία και Μέση Ανατολή και επικεντρώθηκαν στην συνεργασία των δυο χωρών για την αντιμετώπιση τους. Στο πλαίσιο αυτό ο Αμερικανός ΥΠΕΞ ευχαρίστησε την Ελλάδα τόσο για την στάση της στην Γάζα και στην προσφορά της για διευκόλυνση της παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας αλλά και για την ετοιμότητα της να συμμετάσχει στην αποστολή Prosperity Guardian για την διασφάλιση της ασφαλούς και ελεύθερης ναυσιπλοΐας στην Ερυθρά Θάλασσα.

Για το θέμα αυτό εκανε ειδική αναφορά ο Άντονι Μπλίνκεν και στις δηλώσεις του στο αεροδρόμιο πριν αναχωρήσει από την Κρήτη καθώς θεωρείται σημαντικό να συμμετέχει η Ελλάδα στην αποστολή ως χώρα με έναν από τους μεγαλύτερους εμπορικούς στόλους και ενώ μάλιστα άλλες χώρες μέλη της Ε.Ε. έχουν εκφράσει απροθυμία για να συμμετάσχουν.

Στις συνομιλιες συμμετείχαν ο υπουργός εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης η υφυπουργός εξωτερικών Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου ,η σύμβουλος του πρωθυπουργού Αριστοτελία Πελώνη και η διπλωματική σύμβουλος του πρωθυπουργού Άννα-Μαρία Μπουρα.

Όμως για την Ελλάδα είναι σημαντικό ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι πολύ σύντομα θα προχωρήσει η προωθηση στο Κογκρέσο της συμφωνίας πώλησης των F-35 στην Ελλάδα ανεξαρτήτως άλλων εξελίξεων κάτι που αξιολογείται θετικά από την Αθήνα καθώς έστω και εμμέσως η συμφωνία αυτή έχει συνδεθεί με την αντίστοιχη συμφωνία για πώληση και αναβάθμιση F-16 στην Τουρκία. Κάτι που ουσιαστικά έθετε σε ομηρία την αγορά από την χώρα μας αμερικανικών εξοπλισμών από τις διαθέσεις της Τουρκίας.
Αυτό θα αποτελεί ένα ακόμη δείγμα της νέας προσέγγισης των ελληνοαμερικανικών σχέσεων ώστε να απομακρυνθούν από ένα πλαίσιο τριγωνικών εξαρτημένων σχέσεων Ουάσιγκτον-Αθήνας-Άγκυρας και να προχωρήσουν με αυτόνομο προσανατολισμό.
Στην διάρκεια των συνομιλιών εγινε αναφορά και στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, όπου η αμερικανική πλευρά έχει εκφράσει την ικανοποίηση της για τις προσπάθειες προσέγγισης των δυο χωρών και για την Διακήρυξη των Αθηνών θεωρώντας ότι υπάρχει «παράθυρο ευκαιρίας», καθώς πάγιος στόχος της αμερικανικής πολιτικής είναι η αποφυγή εντάσεων μεταξύ δυο σημαντικών συμμάχων στην κρίσιμη νοτιοανατολική πτέρυγα του ΝΑΤΟ.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, αναφερόμενος στην Ανατολική Μεσόγειο στην διάρκεια της συζήτησης επανέλαβε την «σταθερή και διαχρονική θέση της Ελλάδας υπέρ της ειρηνικής επίλυσης των διαφορών και των σχέσεων καλής γειτονίας με βάση το Διεθνές Δίκαιο, αρχές που διασφαλίζουν την περιφερειακή σταθερότητα και ασφάλεια».

Το διαφορετικό κλίμα και το χάσμα απόψεων στην Τουρκία

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Άντονι Μπλίνκεν στα Χανιά βρήκε πολύ πιο φιλόξενη ατμόσφαιρα και περιβάλλον συνεννόησης από αυτό που αντιμετώπισε λίγες ώρες νωρίτερα το μεσημέρι του Σαββάτου στην Κωνσταντινούπολη. Όπως ειπε ο ίδιος γνωρίζει από Ελληνοαμερικανούς φίλους του πόσο σημαντικό είναι να σε καλεί στην Ελλάδα κάποιος στο ίδιο του το σπίτι όπου παρεμπιπτόντως δοκίμασε και δυο κρητικές ρακές με θέα τον Κόλπο της Σουδας πριν αναχωρήσει για την Ιορδανία.

Είναι και η σημειολογία: τα σκυθρωπά και σφιγμένα πρόσωπα στην διάρκεια των συναντήσεων με τον Χακάν Φιντάν και στην φωτογραφία με τα ανέκφραστα πρόσωπα με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, η απουσία κάθε είδους φυσικού ήχου κατά την διάρκεια των δυο συναντήσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ .Μπλίνκεν πίεσε την τουρκική πλευρά για να προχωρήσει άμεσα η έγκριση από την Ολομέλεια της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης του Πρωτόκολλου ένταξης της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ, εισπράττοντας αόριστες υποσχέσεις ότι «αυτό είναι θέμα της Εθνοσυνέλευσης». Η Τουρκία επέμεινε ότι θα πρέπει πρώτα να πάρει στα χέρια της την συμφωνία για τα F16 και κατόπιν θα προχωρήσει η έγκριση του πρωτοκόλλου της Σουηδίας. Για το Κογκρέσο αυτό όμως αποτελεί «κόκκινη γραμμή» καθώς ζητά την ακριβώς αντίστροφη σειρά… Η ελπίδα των Αμερικανών είναι ότι εντος των επόμενων ημερών ή εβδομάδων θα λυθεί η εκκρεμότητα της Σουηδίας ώστε να προχωρήσει στο Κογκρέσο η Συμφωνία για τα F16 παράλληλα με αυτή των F35.




Στην Τουρκία ο Άντονι Μπλίνκεν, πιθανή συνάντηση με Μητσοτάκη στην Κρήτη

Ανήμερα των Θεοφανείων, ο Αμερικανός ΥΠΕΞ, Άντονι Μπλίνκεν αναμένεται να συναντηθεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην Κρήτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, που δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμη επισήμως, ο κ. Μπλίνκεν θα βρεθεί την Παρασκευή στην Κωνσταντινούπολη και το Σάββατο το απόγευμα θα μεταβεί στη βάση της Σούδας και από εκεί στα Χανιά για συνάντηση με τον Έλληνα Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Θα έχει προηγηθεί η επίσκεψη του Άντονι Μπλίνκεν στην Τουρκία, για να συζητήσει διμερή και περιφερειακά ζητήματα, ενώ θεωρείται βέβαιο ότι θα συζητηθεί το θέμα της ένταξης της Σουδίας στο ΝΑΤΟ, καθώς η Ουάσιγκτον ασκεί ασφυκτικές πιέσεις στην Τουρκία για το θέμα, σύμφωνα με το MEGA.

Στο επίκεντρο των αμερικανικών πιέσεων στον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δεν βρίσκεται μόνο η ένταξη της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ αλλά και τα F-35, τα οποία αφορούν και στη χώρα μας.

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ αναχωρεί απόψε από την Ουάσιγκτον για το δύσκολο διπλωματικό εγχείρημα, την τέταρτη περιοδεία του στην περιοχή από το ξέσπασμα του πολέμου Ισραήλ/Χαμάς· προβλέπεται να κάνει σταθμό στο ισραηλινό έδαφος, δήλωσε χθες Τετάρτη το βράδυ αμερικανός αξιωματούχος.

Καμιά χώρα δεν έχει «συμφέρον» να υπάρξει «κλιμάκωση», είπε ο Μάθιου Μίλερ, ο εκπρόσωπος των υπηρεσιών του στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ, καθώς η Ουάσιγκτον δέχεται σφοδρές επικρίσεις για την ευρεία υποστήριξη που παρέχει στο Ισραήλ αφότου άρχισαν οι βομβαρδισμοί του ισραηλινού στρατού στη Λωρίδα της Γάζας.




Blue Horizon: Όλοι οι σοκαριστικοί διάλογοι μετά τη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη -Προσπάθεια συγκάλυψης

Περίπου 10 μέρες έχουν περάσει από τη δολοφονία του Αντώνη στο πλοίο Blue Horizon, τον οποίο έσπρωξαν από τον καταπέλτη μέλη του πληρώματος, με αποτέλεσμα να πνιγεί στο λιμάνι του Πειραιά

Οι διάλογοι του πληρώματος που έρχονται σιγά-σιγά στο φως σοκάρουν όλο και περισσότερο, καθώς αποτυπώνεται η κυνικότητα με την οποία αντιμετώπισαν τον θάνατο του 36χρονου.

Υπενθυμίζεται ότι ο Αντώνης Καργιώτης επιχείρησε να επιβιβαστεί στο πλοίο, λίγο πριν αναχωρήσει, στις 9:10 το βράδυ της 5ης Σεπτεμβρίου με κατεύθυνση το Ηράκλειο, έχοντας κανονικά το εισιτήριο στην κατοχή του, όμως μέλη του πληρώματος δεν τον άφησαν να επιβιβαστεί. Στη συνέχεια, όπως φαίνεται και στα βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας, φαίνεται να τον σπρώχνουν από τον καταπέλτη, με συνέπεια ο 36χρονος να χάσει την ισορροπία του και να πέσει μέσα στη θάλασσα, χάνοντας τη ζωή του. Ύστερα το πλοίο σάλπαρε κανονικά και επέστρεψε στον Πειραιά μετά από περίπου 40 λεπτά έπειτα από παρέμβαση του Λιμενικού Σώματος. Σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση, ο θάνατος του Αντώνη οφείλεται σε «πνιγμό εντός θαλασσίου ύδατος σε έδαφος και κάκωση κεφαλής».

Για τη δολοφονία του 36χρονου κατηγορούνται ο πλοίαρχος του Blue Horizon, ο ύπαρχος, ο λοστρόμος και ο αξιωματικός καταστρώματος.

Οι σοκαριστικοί διάλογοι του πληρώματος Blue Horizon

«Ρε μ…ς πώς έπεσε;», έλεγε ο πλοίαρχος

Αρχικά, ο πρώτος διάλογος που ήρθε στο φως είναι μεταξύ του πλοιάρχου και του πληρώματος, μέσω του συστήματος καταγραφής (VDR) στη γέφυρα του Blue Horizon.

Ο πλοίαρχος, που βρίσκεται στη διαδικασία του απόπλου, ξαφνικά ακούγεται να ρωτάει «Τι έγινε;».

Ελάχιστα δευτερόλεπτα αργότερα αρχίζει να φωνάζει εκνευρισμένος: «Πάτε καλά ρε; Ρε πάτε καλά;».

Στη συνέχεια ακούγεται να λέει: «Αργά. Αργά».

Κάποιος του λέει κάτι μέσω ενδοεπικοινωνίας και ο πλοίαρχος απαντά «το βλέπω, το είδα».

Αμέσως μετά δίνει οδηγία «πολύ αργά», ζητάει να καλέσουν το Traffic στο κανάλι VHF 13 και στη συνέχεια ακούγεται να ρωτάει: «Έλα, τι έγινε; Για πες μου. Τι έγινε;».

Ακούγεται στο βάθος μια φωνή να του λέει ότι κάποιος έπεσε στη θάλασσα και ο πλοίαρχος ρωτάει «ποιος έπεσε στη θάλασσα;».

Σε άλλο σημείο ο πλοίαρχος ακούγεται να λέει «επιπλέει, επιπλέει» και μέλος του πληρώματος απαντά «επιπλέει στον ντόκο που φύγαμε εμείς». Και τότε ο πλοίαρχος ρωτά τον ύπαρχο: «Ρε μ…ς, πώς έπεσε;».

Από την ενδοσυνεννόηση του απαντούν «Πήγε να ανέβει» και ο πλοίαρχος ρωτάει: «Έπεσε επιβάτης στη θάλασσα; Τι έγινε;».

Ο ίδιος, όπως ανέφερε το Cretalive, στο ημερολόγιο της γέφυρας έχει καταγράψει ώρα 21.14: «Άκουσα τον ύπαρχο να φωνάζει “Κάπτεν” μέσω VHF, κοιτάζοντας από την κάμερα είδα άνθρωπο να πέφτει στη θάλασσα από την άκρη του καταπέλτη. Άμεσα μείωσα κίνηση μηχανών και ενημέρωσα Piraeus Traffic μέσω VHF και Α’ Λιμενικό Πειραιά μέσω τηλεφώνου για άνθρωπο στη θάλασσα. Πλέουμε με ελάχιστη πηδαλιουχική ταχύτητα προς έξοδο λιμένος».

«Μπλέξαμε, μπλέξαμε!»

Έπειτα αποκαλύφθηκαν νέοι διάλογοι του πλοιάρχου με μέλη του πληρώματος και το Λιμεναρχείο.

Ο πλοίαρχος του Blue Horizon επικοινώνησε αρχικά με το πλήρωμα:

Πλοίαρχος Blue Horizon: Ναι, με ακούτε; Έπεσε ένας επιβάτης στη θάλασσα την ώρα που… στον καταπέλτη να ανέβει… έπεσε στη θάλασσα.
Μέλος Blue Horizon: Ετών;
Πλοίαρχος Blue Horizon: Νέος είναι, νέος. Στον καταπέλτη πίσω επιπλέει, μου είπαν τα παιδιά. Όταν ο καταπέλτης ήταν στην αποβάθρα εγώ είχα ξεκινήσει. Εντάξει;

iefimerida.gr

 

 




Συνάντηση του Αντώνη Γραβάνη με τον Πρύτανη Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Με τον Πρύτανη του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Φώτη Μάρη συναντήθηκε ο Αντώνης Γραβάνης, Υποψήφιος Δήμαρχος και Επικεφαλής της παράταξης ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΔΥΝΑΤΑ

Σε εξαιρετικά θερμό κλίμα και σε μια εφ΄ όλης της ύλης συζήτηση, παρουσιάστηκε το πρόγραμμα και οι θέσεις της παράταξης ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΔΥΝΑΤΑ, τέθηκε η αναγκαιότητα συνεργειών με το Δήμο και η άμεση διασύνδεση Δήμου και Δ.Π.Θ.

Ο κ. Γραβάνης δήλωσε: «Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης πρέπει να είναι ο σταθερός στρατηγικός εταίρος του Δήμου Κομοτηνής σε πολλαπλά ζητήματα. Ως διοίκηση, θα επιδιώξουμε την αξιοποίηση  του επιστημονικού προσωπικού, των φοιτητών και της τεχνογνωσίας του Πανεπιστημίου, με στόχο την οικονομική και κοινωνική ευημερία και ανάπτυξη του Δήμου Κομοτηνής.»

Από τη μεριά του ο Πρύτανης του ΔΠΘ κ. Φώτης Μάρης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εξέλιξη των αποφοίτων του ΔΠΘ, την ενεργή συμμετοχή τους στα κοινά, και επισήμανε τη σπουδαιότητα μιας ισχυρής και εποικοδομητικής συνεργασίας μεταξύ τοπικής αυτοδιοίκησης και Πανεπιστημίου.

 




Κομοτηνή Δυνατά: Οκτώ νέοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι στο πλευρό του Αντώνη Γραβάνη

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει η παράταξή ΚΟΜΟΤΗΝΗ- ΔΥΝΑΤΑ, άλλους οκτώ υποψηφίους, οι οποίοισυστρατεύονται μαζί μας στην κοινή προσπάθεια για το μέλλον του Δήμου Κομοτηνής

 

Γυναίκες, άνδρες, νέοι, έμπειροι, εργαζόμενοι, επιστήμονες, επιχειρηματίες.

Δραστήριοι πολίτες με όραμα και όρεξη για δουλειά.

Τους ευχόμαστε θερμά καλή επιτυχία!

Συνεχίζουμε Δυνατά για το Δήμο Κομοτηνής!

 

Η Άννα Δρίνη γεννήθηκε το 1972 και μεγάλωσε στην Κομοτηνή. Η καταγωγή της είναι από το Ν.Σιδηροχώρι και διαμένει στην Αίγειρο.

Στο παρελθόν εργάστηκε στην Εθνική Τράπεζα Ελλάδος και επί 12 έτη σε γνωστό λογιστικό γραφείο της Κομοτηνής. Τα τελευταία 9 χρόνια δραστηριοποιείται στο χώρο της εστίασης διατηρώντας δικό της κατάστημα, μπουγάτσα- καφετέρια, εντός Κομοτηνής.

Είναι παντρεμένη και μητέρα ενός κοριτσιού και αγοριού 16 και 13 ετών αντίστοιχα. Λόγω των παιδιών εδώ και 13 χρόνια συμμετέχει στα κοινά ως Πρόεδρος των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων που φοιτούσαν. Αυτή την στιγμή είναι Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου ΕΠΑΛ Κομοτηνής.

Έχει λάβει μέρος σε φιλανθρωπικές δράσεις και εράνους στην περιοχή, οργανώνοντας και συγκεντρώνοντας χρήματα ή υλικό όπου χρειάζονταν.

 

Ο Γιασάρ Χασάν γεννήθηκε το 1981 στην Κομοτηνή και κατάγεται από τον Οικισμό Ηφαίστου .

Ολοκλήρωσε  τη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση του στην Αθήνα και συνέχισε τις σπουδές του στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπου και αποφοίτησε.

Το 2013 ξεκίνησε ως ειδικευόμενος Ιατρός της Γενικής Χειρουργικής στο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής

Το 2018 συνέχισε την ειδικότητα της Γενικής Χειρουργικής στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης όπου και έλαβε το 2021 τον τίτλο του Γενικού Χειρουργού.

Είναι Κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος (MSc) “Αγγειακές προσπελάσεις σε Ασθενείς με Νεφρική Ανεπάρκεια  Τελικού Σταδίου”  από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης του τμήματος Ιατρικής.

Έλαβε την Πιστοποιημένη  Μετεκπαίδευση  στην Επείγουσα Προνοσοκομειακή Ιατρική του Εκπαιδευτικού Κέντρου Θεσσαλονίκης.

Είναι μέλος της Ελληνικής Χειρουργικής Εταιρείας.

Το 2021 ξεκίνησε να εργάζεται  στο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Από το 2022 έως και σήμερα  εργάζεται στο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής ως Γενικός Χειρουργός στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.

Είναι παντρεμένος με τη  Νεβάλ κι έχουν τρία παιδιά.

 

Η Ελευθερία Ασμανίδου ζει στην Κομοτηνή.

Είναι απόφοιτος του Μαθηματικού του Α.Π.Θ και συνέχισε ολοκληρώνοντας τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Μπρίστολ της Αγγλίας.

Στο παρελθόν εργάστηκε ως εκπαιδευτικός στον ιδιωτικό τομέα και στη συνέχεια ως στέλεχος σε τράπεζα επί πέντε έτη.

Από το 2001 υπηρετεί το δικαστικό κλάδο, αρχικά ως γραμματέας στο Εφετείο Θράκης, και τα τελευταία χρόνια ως Προϊσταμένη Τμήματος.

Είναι μητέρα τριών παιδιών.

 

Ο Ιωάννης Βεζυργιαννίδης γεννήθηκε, μεγάλωσε, ζει και εργάζεται στην Κομοτηνή.

Είναι γιος του Μιχάλη και της Βασιλικής και αδερφή του είναι η Αθηνά Βεζυργιαννίδου.

Αποφοίτησε από το 1ο Γενικό  Λύκειο Κομοτηνής.

Σπούδασε στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και σήμερα φοιτεί στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

Διατηρεί Τεχνικό Γραφείο και δραστηριοποιείται στην μελέτη, εμπορία και εγκατάσταση  ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σε ιδιωτικά και δημόσια έργα.

Είναι μέλος του Κεντρικής Αντιπροσωπείας Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (Τ.Ε.Ε.) και έχει διατελέσει εκλεγμένο μέλος της Αντιπροσωπείας ΤΕΕ Περιφερειακού Τμήματος Θράκης, εκλεγμένο μέλος Επιστημονικής Επιτροπής Μηχανολόγων Μηχανικών Ελλάδας, Πρόεδρος της Μόνιμης επιτροπής παρακολούθησης εθνικών και δισθενών προγραμμάτων του Περιφερειακού Τμήματος Θράκης, τακτικό μέλος του Τεχνικού Συμβουλίου Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, μέλος της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Αναπτυξιακού Νόμου και ενισχύσεων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, τακτικό μέλος του Τεχνικού Συμβουλίου του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Κομοτηνής, Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Ροδόπης και μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.

Επιπλέον είναι μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας και διετέλεσε, Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης Κομοτηνής και Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Εκλογικής Περιφέρειας Ροδόπης (πρώην . ΝΟ.ΔΕ.).

 




Οι πρώτοι 21 Υποψήφιοι Σύμβουλοι Δημοτικής Κοινότητας Κομοτηνής που συστρατεύονται με τον Αντώνη Γραβάνη

Έχουμε την τιμή να ανακοινώνουμε ως παράταξη  ΚΟΜΟΤΗΝΗ- ΔΥΝΑΤΑ, τους πρώτους 21 Υποψήφιους Συμβούλους της Δημοτικής Κοινότητας Κομοτηνής, οι οποίοι μας πλαισιώνουν στην προσπάθειά μας για το μέλλον του Δήμου μας

Άνθρωποι με όραμα, διάθεση προσφοράς, αξίες και όρεξη για δουλειά.

Άνθρωποι νέοι, έμπειροι, εργαζόμενοι, επιστήμονες, επιχειρηματίες, από διάφορους χώρους ο καθένας, μπαίνουν ενεργά στον αυτοδιοικητικό στίβο.

Συγκεκριμένα τον αγώνα μας πλαισιώνουν οι:

  1. Αράπ Χρυσοβαλάντω (Βαλεντίνη)
  2. Βασιλειάδης Νικόλαος
  3. Βελκόπουλος Γεώργιος
  4. ΓκεβοργκιάΛαζαρος
  5. Γκουτζούρης Βασίλειος
  6. Δαρίδου Σουλτάνα (Τάνια)
  7. Ιωσηφίδου Σοφία
  8. Κατσιβελίδου Μαρία
  9. Κεσίδου Αλεξάνδρα
  10. Κιουτσούκης Αθανάσιος
  11. Κουκουρίδης Χρήστος
  12. Κυργιαλάνης Απόστολος (Τόλης)
  13. Λάιου Σουλτάνα (Σούζυ)
  14. Νασούδης Αθανάσιος
  15. Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος
  16. Στασιάδης Σπυρίδων
  17. ΣτιλπνοπούλουΧρυσοβαλάντου(Ειρήνη)
  18. Τσιπλακίδης Βασίλειος
  19. Χασάν Οζλέν
  20. Χαυτοπούλου Ελένη
  21. Χρυσοχοϊδη Χρυσάνθη

Τους ευχόμαστε θερμά καλή επιτυχία στον αγώνα τους.

Προχωράμε Δυνατά και Σταθερά για το Δήμο Κομοτηνής!

 




Παραιτήθηκε ο Βαρβιτσιώτης για τη δολοφονία του Αντώνη Καρυώτη στο Blue Horizon

Την παραίτησή του από τη θέση του υπουργού Ναυτιλίας ανακοίνωσε το μεσημέρι της Δευτέρας ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης στη σκιά της υπόθεσης της δολοφονίας του Αντώνη Καργιώτη με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να ανακοινώνει λίγα λεπτά αργότερα ότι στη θέση του τοποθετείται ο βουλευτής Επικρατείας της ΝΔ και πρώην υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Στυλιανίδης.

Όπως εξηγεί στη δήλωση παραίτησής του έλαβε την απόφαση αυτή μετά «την επίθεση που αποκτά όλο και πιο πολύ τοξικά χαρακτηριστικά» ύστερα από την «δήλωση που εύκολα παρερμηνεύτηκε, προκάλεσε αγανάκτηση» και για την οποία, όπως λέει , «ζήτησα άμεσα ειλικρινή συγγνώμη».

«Σε καμία περίπτωση δεν εξίσωσα τον θύμα με τους θύτες. Σε καμία περίπτωση δεν ξέπλυνα τις ευθύνες που έχει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, τις οποίες ακόμα αρνείται να αναλάβει» συνεχίζει ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο οποίος παραθέτει τις κινήσεις που έκανε όταν ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης οπότε και παρέπεμψε «τα υπεύθυνα στελέχη του Λιμενικού Σώματος στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο ολοκληρώνοντας τις από το νόμο αρμοδιότητες που έχω για τον καταλογισμό πειθαρχικών ευθυνών σε αυτούς που φταίνε».

«Μπορεί για κάποιους να είμαι ένα καλός πολιτικός, για κάποιους άλλους όχι. Αλλά δεν δέχομαι να με πετροβολούν ως άνθρωπο. Η πολιτική μου διαδρομή και η προσωπική μου αξιοπρέπεια επιβάλλουν να μην παραμείνω στη θέση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Γι’ αυτό και υπέβαλα στον Πρωθυπουργό την παραίτησή μου. Τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη του» καταλήγει στη δήλωσή του ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Διαβάστε τη δήλωση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη:

Η δολοφονία του Αντώνη Καργιώτη από μέλη του πληρώματος στο Blue Horizon μας έχει συγκλονίσει όλους. Κανείς δεν μπορεί να διανοηθεί ότι Έλληνες ναυτικοί παραβιάζοντας τους πανάρχαιους κανόνες για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα έσπρωξαν και εγκατέλειψαν έναν άτυχο νέο στα θολά νερά του λιμανιού του Πειραιά.

Μίλησα με την οικογένεια του Αντώνη και τους μετέφερα την συμπαράστασή μας στον πόνο τους. Τους υποσχέθηκα ότι ο Αντώνης δεν θα ξεχαστεί και ότι θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να τιμήσω την μνήμη του αποδίδοντας δικαιοσύνη στο μέτρο που μου αναλογεί.

Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης παρέπεμψα τα υπεύθυνα στελέχη του Λιμενικού Σώματος στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο ολοκληρώνοντας τις από το νόμο αρμοδιότητες που έχω για τον καταλογισμό πειθαρχικών ευθυνών σε αυτούς που φταίνε. Ελπίζω και η Ελληνική Δικαιοσύνη σύντομα να οδηγήσει τους πραγματικούς αυτουργούς στο εδώλιο, όπως τους αρμόζει.

Τις τελευταίες μέρες όμως γίνομαι και στόχος μιας επίθεσης που αποκτά όλο και πιο πολύ τοξικά χαρακτηριστικά.  Μια δήλωσή μου που εύκολα παρερμηνεύτηκε, προκάλεσε αγανάκτηση. Ζήτησα άμεσα ειλικρινή συγγνώμη. Σε καμία περίπτωση δεν εξίσωσα τον θύμα με τους θύτες. Σε καμία περίπτωση δεν ξέπλυνα τις ευθύνες που έχει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, τις οποίες ακόμα αρνείται να αναλάβει. Στην πολιτική βρίσκομαι όλα αυτά τα χρόνια γιατί έχω μέσα μου βαθιά το αίσθημα της προσφοράς στην κοινωνία και την πατρίδα. Υπηρετώ τη δημόσια ζωή με αρχές και αξίες.

Έχω μάθει να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου και να μη κρύβομαι στα δύσκολα. Μπορεί για κάποιους να είμαι ένα καλός πολιτικός, για κάποιους άλλους όχι. Αλλά δεν δέχομαι να με πετροβολούν ως άνθρωπο. Η πολιτική μου διαδρομή και η προσωπική μου αξιοπρέπεια επιβάλλουν να μην παραμείνω στη θέση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Γι’ αυτό και υπέβαλα στον Πρωθυπουργό την παραίτησή μου. Τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη του.




Blue Horizon: Γιατί ο πλοίαρχος δεν σταμάτησε το πλοίο, όταν έσπρωξαν τον Αντώνη στη θάλασσα

Το πρωτόκολλο φέρεται να εφάρμοσε ο πλοίαρχος του Blue Horizon, όταν είδε μέλη του πληρώματος να σπρώχνουν τον 36χρονο Αντώνη στη θάλασσα, το βράδυ της Τρίτης (05.09.2023), σύμφωνα με όσα είπε στο cretalive.gr, ο δικηγόρος του, Γιώργος Κοκοσάλης.

Στο ερώτημα, γιατί ο πλοίαρχος του Blue Horizon δεν έκανε «κράτει»,  υποστήριξε ότι δεν μπορούσε να σταματήσει: «Πρώτον, γιατί δεν προβλέπεται από το λεγόμενο μνημόνιο ενεργειών διότι αν σταματούσε, το πλοίο θα ήταν ακυβέρνητο με μεγάλο κίνδυνο όσων επέβαιναν, επιβατών και πληρώματος, των ελλιμενισμένων πλοίων και των επιβαινόντων σε αυτά. Θα μπορούσε να πέσει στον λιμενοβραχιόνα, θα μπορούσε να πέσει στον ντόκο και να συνθλίψει τον Αντώνη.

Δεύτερον δεν του δόθηκε εντολή να σταματήσει από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Πλοίων, όπως ανάλογη εντολή του δόθηκε τόσο στις 21.42 που του ζητήθηκε να διακόψει τον πλου και να περιμένει νεότερες οδηγίες, όσο και στις 22.00 οπότε και διατάχθηκε να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά.

Τρίτον, για τους προαναφερόμενους λόγους το Κέντρο Ελέγχου του έδωσε εντολή να εξέλθει από το λιμάνι του Πειραιά με ελάχιστη ταχύτητα πηδαλίου.

Κατά συνέπεια, ο εντολέας μου, ενήργησε με βάση το μνημόνιο ενεργειών του μέσου συνετού καπετάνιου».

Εκτός από τον 50χρονο πλοίαρχο, για την αποτρόπαια υπόθεση κατηγορούνται ακόμα: ο 47χρονος ύπαρχος, πατέρας δύο παιδιών, ο οποίος και έσπρωξε στο θάνατο τον άτυχο Αντώνη, ο 52χρονος υποπλοίαρχος, και ένας ακόμα ναυτικός, 52 ετών, πατέρας ενός παιδιού.

Οι κατηγορούμενοι πήραν νέα προθεσμία και θα απολογηθούν το πρωί της Κυριακής (10.09.2023). Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr, ο υποπλοίαρχος νοσηλεύεται, λόγω προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει, και πιθανότατα θα απολογηθεί στο νοσοκομείο.




Blue Horizon: «Λύγισε» η αδελφή του Αντώνη -«Να σαπίσουν στη φυλακή»

«Λύγισε» η αδελφή του αδικοχαμένου Αντώνη Καργιώτη, ο οποίος βρήκε φρικτό θάνατο στο λιμάνι του Πειραιά, όταν τον έσπρωξαν βίαια στη θάλασσα άτομα από το πλήρωμα του Blue Horizon, ενώ προσπαθούσε να επιβιβαστεί σε αυτό, με την ίδια να τονίζει πως αυτό που θέλει είναι οι υπαίτιοι «να σαπίσουν στη φυλακή».

Η Ειρήνη Καργιώτη είναι συντετριμμένη καθώς έχασε το μεγαλύτερο στήριγμα της ζωής της, όπως είπε κλαίγοντας στο Mega, τον άνθρωπο που ήταν ο αδελφός και ο καλύτερος φίλος της.

Συγγενείς και φίλοι του αδικοχαμένου Αντώνη απαιτούν, όπως λένε, την παραδειγματική τιμωρία όλων όσοι ευθύνονται, περιγράφοντάς τον ως έναν άνθρωπο χαμογελαστό, αισιόδοξο ακόμα και όταν χρειάστηκε να νοσηλευθεί σε νοσοκομείο, επίμονο και εργατικό, πάντα στο πλευρό της οικογένειάς του, ώστε να μη λείψει τίποτα σε κανέναν.

Ο Αντώνης, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Mega, έκανε συχνά το ταξίδι Ηράκλειο-Πειραιάς και επέλεγε συνήθως το «Blue Horizon», γνώριζε τα περισσότερα μέλη από το πλήρωμα του πλοίου και δεν είχε σημειωθεί ποτέ το παραμικρό επεισόδιο.

Ζούσε στο Λασίθι με τις δύο αδελφές του, πρόσφατα είχαν χάσει τη μητέρα τους και ο Αντώνης είχε πάει στον Πειραιά για να «αποφορτιστεί», όπως αναφέρει το ίδιο ρεπορτάζ.




Ηχηρή παρέμβαση Μακάριου Λαζαρίδη για την δολοφονία του 36χρονου Αντώνη

Ηχηρή η παρέμβαση του βουλευτή Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας Μακαρίου Λαζαρίδη, ο οποίος είναι και ο άνθρωπος που δεν μάσησε τα λόγια του, εμπρός στο θέαμα της δολοφονίας του Αντώνη Καρυώτη, το οποίο συγκλόνισε το πανελλήνιο.

Η ανάρτηση του Μακαρίου Λαζαρίδη

Με ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, ο Μακάριος Λαζαρίδης, δεν κάνει απλώς λόγο για δολοφονία, αλλά καλεί την δικαιοσύνη να διερευνήσει τις ευθύνες όλων, αφήνοντας προφανέστατα αιχμές και για τον ρόλο του λιμενικού.

Συγχαρητήρια στο Λαζαρίδη, πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι η ανθρώπινη ζωή δεν έχει ούτε χρώμα, ούτε κόμμα…




Δέκα νέοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι συστρατεύονται με τον Αντώνη Γραβάνη

Ο Αντώνης Γραβάνης με την παράταξη ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΔΥΝΑΤΑ καλοσωρίζει τα νέα του μέλη:

Επιπλέον δέκα υποψήφιοι μας πλαισιώνουν στην προσπάθειά μας για το μέλλον του Δήμου Κομοτηνής

 

Άνθρωποι με όραμα, διάθεση προσφοράς, αξίες και όρεξη για δουλειά, μπαίνουν ενεργά στον αυτοδιοικητικό στίβο για τις εκλογές του Οκτωβρίου 2023.

Τους ευχόμαστε θερμά καλή επιτυχία στον αγώνα τους.

Προχωράμε Δυνατά και Σταθερά για το Δήμο Κομοτηνής!

 

 

Ο Βαγγέλης Λαφτσής γεννήθηκε στην Κομοτηνή το 1970.

Εργάζεται στον ΔΕΔΔΗΕ Κομοτηνής, ως τεχνικός, από το 1992.

Διατέλεσε Πρόεδρος του Συλλόγου Τεχνικών Υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ και μέλος του Δ.Σ του μορφωτικού συλλόγου της ίδιας εταιρείας.

Έχει έντονη κοινωνική δράση, με σημαντικότερη στιγμή αυτής, τη σύσταση του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων, Παιδιών και Ενηλίκων με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, Αυτισμό και Asperger (ΔΑΔΑΑ), στον οποίο προσφέρει τις υπηρεσίες του και διατελεί Πρόεδρος από την ίδρυσή του.

Το 2019 εκλέχτηκε δημοτικός σύμβουλος με τη παράταξη «Σύμπραξη Προοπτικής», με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

Είναι παντρεμένος με την Αμούτζα Αναστασία και πατέρας δύο παιδιών.

 

Ο Γεώργιος Δούκας γεννήθηκε στη Γρατινή Ροδόπης το 1971.

Είναι παντρεμένος με την Νικολέττα Άκμπαμπα, δασκάλα, και πατέρας δύο παιδιών, μίας κόρης, που σπουδάζει Αρχιτεκτονική στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και ενός γιου, φοιτητή του Μουσικού τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Είναι επαγγελματίας αγρότης για τουλάχιστον 30 χρόνια.

Διατέλεσε μέλος του  τοπικού συμβουλίου της τοπικής κοινότητας Γρατινής και εκλεγμένος πρόεδρος του Πολιτιστικού Μορφωτικού και  Εξωραϊστικού ΣυλλόγουΓρατινής, “Ο Γρατίνος” για δεύτερη θητεία.

 

 

Ο Γεώργιος Θεοχαρίδης γεννήθηκε στην Κομοτηνή, όπου κατοικεί μόνιμα, το 1987. Η καταγωγή του είναι από την Αίγειρο.

Είναι πτυχιούχος τουτμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών, του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κεντρικής Μακεδονίας, όπου και ξεκίνησε τα πρώτα του συνδικαλιστικά βήματα, με την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, με την εκλογή του στη γραμματεία πόλεως το 2007 και το 2008.

Επαγγελματικά δραστηριοποιείται στον αγροτικό τομέα ως αγρότης και εταίρος στην εταιρεία ΑΛΚΕΑ που ασχολείται με προγράμματα αγροτικής ανάπτυξης, δηλώσεις καλλιέργειας και λογιστικές υπηρεσίες.

Εκλέγεται Δημοτικός Σύμβουλος Περιφερειακής Ενότητας Αιγείρου από το 2014.

Έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ποιότητας Ζωής Δήμου Κομοτηνής, Πρόεδρος ΔΗΜ.ΤΟ της Νέας Δημοκρατίας Κομοτηνής και Αντιπρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Νέων (ΤΟ.ΣΥ.Ν.) του πρώην Δήμου Αιγείρου.

Είναι παντρεμένος με την Πόπη Αξωνίδου και πατέρας μιας κόρης 6 ετών.

 

 

Ο ΓεώργιοςΚασσιτερίδης είναι 28 ετών και ζει στην Κομοτηνή.

Αποφοίτησε από το Επαγγελματικό Λύκειο Κομοτηνής με ειδικότητα τη Βρεφοκομεία.

Δραστηριοποιείται ενεργά στον χώρο του ποδοσφαίρου για παραπάνω από 20 έτη. Από το 2005 έως το 2011 ήταν στην ομάδα του Πανθρακικού κι έπειτα αγωνίστηκε στις ομάδες των Σαπών, Υφαντών και Αγίων Θεοδώρων. Είναι κάτοχος πτυχίου UEFA C.

Τα τελευταία 9 χρόνια είναι προπονητής σε ποδοσφαιρική ακαδημία και πλέον είναι συνιδρυτής της ποδοσφαιρικής ακαδημίας «AkritesF.C», με έδρα τον οικισμό των Υφαντών.

Δραστηριοποιήθηκε ως ελεύθερος επαγγελματίας  στο χώρο την εστίασης επί δύο έτη, και συνεχίζει ως ιδιωτικός υπάλληλος.

 

 

 

HΓεωργία Μυλωνά (Γωγώ)είναι 52 ετών και ζει στην Κομοτηνή.

Ολοκλήρωσε τη δευτεροβάθμια εκπαίδευσή της στο 1ο Γενικό Λύκειο Κομοτηνής, και συνέχισε τις σπουδές της στο ΙΕΚ ΔΥΠΑ, ως Τεχνικός Φαρμάκων, Καλλυντικών και Παρεμφερών Προϊόντων.

Επιπλέον, είναι απόφοιτος του Δημοσίου ΙΕΚ του τμήματος Τεχνικών Τουριστικών Μονάδων και Υπηρεσιών Φιλοξενίας. Στη συνέχεια, στράφηκε στον τομέα της ψυχολογίας, κάνοντας αρκετές επιμορφώσεις στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Εργάζεται στην ΔΥΠΑ Κομοτηνής (πρώην ΟΑΕΔ).

 

 

Ο Εντέρ Σιαμπάν είναι 37 ετών και ζει στην Κομοτηνή.

 Είναι ελεύθερος επαγγελματίας και διατηρεί δική του μάντρα αυτοκινήτων για πάνω από δέκα χρόνια.

Από παιδική ηλικία ασχολήθηκε με το ποδόσφαιρο και έχει παίξει σε διάφορες ομάδες. Επιπλέον διατέλεσε Πρόεδρος της αθλητικής ομάδας «Νέα Ρομά».

Είναι παντρεμένος και έχει 3 παιδιά.

 

 

Ο Θεόδωρος Μανίτσας γεννήθηκε το 1973 στην Κομοτηνή, όπου ζει και εργάζεται.

Μεγάλωσε στο Ν. Σιδηροχώρι, είναι παντρεμένος με την Μαρία Λιακάκη, ελεύθερη επαγγελματία, και έχουν 2 παιδιά.

Το 1995 αποφοίτησε από το NorthCollege στη Θεσσαλονίκη με τον τίτλο BachelorofScience του τμήματος Πληροφοριακών Συστημάτων.

Από το 1997 και για 2 χρόνια εργάστηκε στην εταιρία Πληροφορικής «Διάσταση» και από το 1999 και για 5 χρόνια, στη Βιομηχανία ΣΕΛΜΑΝ, στο τμήμα Πληροφορικής και Μηχανοργάνωσης.

Από το 2004 μέχρι σήμερα είναι εταίρος στην Εταιρία «InfoTech» Συστήματα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, που ασχολείται με την εγκατάσταση και υποστήριξη Πληροφοριακών Συστημάτων σε επιχειρήσεις του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα.

Παράλληλα, ασχολείται με την οικογενειακή επιχείρηση αγροτικών εκμεταλλεύσεων, με έδρα το Ν. Σιδηροχώρι.

Το 2019 εκλέχτηκε δημοτικός σύμβουλος με τη παράταξη «Σύμπραξη Προοπτικής», με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

Από το 2019 είναι μέλος στο ΔΣ της Αναπτυξιακής Εταιρίας «Καραθεοδωρή Α.Ε.» και από το 2021 είναι Ταμίας της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών και Εμπορικών Σωματείων Ν. Ροδόπης.

 

Η Μαρία Κεφαλίδου γεννήθηκε  στην Κομοτηνή, τη δεκαετία του εξήντα, στην συνοικία  του Αγίου Γεωργίου.

Είναι καθηγήτρια μουσικής.

Αποφοίτησε από το 2ο Δημοτικό-2ο Γυμνάσιο-2ο Λύκειο Κομοτηνής και σπούδασε μουσική στο Θρακικό Πνευματικό Κέντρο-Θρακικό Ωδείο Κομοτηνής.

Ο πρώτος της δάσκαλός και παππούς της, ήταν ο αείμνηστος αρχιμουσικός της μπάντας του Δήμου Κομοτηνής, Αθανάσιος Μαλετσίδης.

Σπούδασε στη Θεσσαλονίκη οικονομικά και ολοκλήρωσε τις μουσικές σπουδές της στην ίδια πόλη. Το 1990 έδωσε  εξετάσεις του Υπουργείου Παιδείας και διορίστηκε στην Κομοτηνή.

Υπηρέτησε ως καθηγήτρια, σχεδόν σε όλα τα γυμνάσια της Κομοτηνής και το 1993 βοήθησε στην ίδρυση του Μουσικού Σχολείου, στο οποίο βρίσκεται μέχρι και σήμερα, υπηρετώντας το με την ιδιότητα της καθηγήτριας, υποδιευθύντριας και τα δύο τελευταία σχολικά έτη ως αναπληρώτριας Διευθύντριας.

Από το 1989 και για αρκετές δεκαετίες.  με άδεια από την εργασία της, εργάστηκε στο Θρακικό Ωδείο Κομοτηνής.

Δραστηριοποιείται σε συλλόγους και ομίλους της πόλης προσφέροντας εθελοντικά βοήθεια σε συμπολίτες μας. Από το 2017-2019 και για τρία χρόνια δημιούργησε εθελοντικά  τη χορωδία στο 2ο ΚΑΠΗ Κομοτηνής.

Παντρεύτηκε τον Γεώργιο Παναγιωτόπουλο, ο οποίος χάθηκε πολύ γρήγορα σε τροχαίο ατύχημα, και απέκτησαν δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο Παναγιωτόπουλο, καθηγητή πληροφορικής, και την Αφροδίτη-Λυδία Παναγιωτοπούλου ειδικευόμενη ιατρό στο Νοσοκομείο Κομοτηνής.

Ο Σταύρος Κοσουτζής γεννήθηκε στην Κομοτηνή και μεγάλωσε στους Υφανταί.

Από την ηλικία των 17 εργαζόταν στον ιδιωτικό τομέα.

Είναι απόφοιτος του Δ.ΙΕΚ του Τμήματος Μηχανογραφημένης Λογιστικής , και εργάστηκε στον τομέα των πωλήσεων ψηφιακής τεχνολογίας και υπολογιστών.

Απασχολήθηκε επί 20 έτη ως ιδιωτικός υπάλληλος, και τα τελευταία τρία χρόνια έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα νέων αγροτών, δημιουργώντας τη δική του επιχείρηση στον πρωτογενή τομέα.

Η αγάπη του για τον τόπο του έπαιξε σημαντικό ρόλο στις επαγγελματικές του αποφάσεις.

Είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

 

Ο Σταύρος Παντελής γεννήθηκε το 1976 στην Κομοτηνή.

Είναι Διπλωματούχος Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος MASTER.

Διατηρεί Τεχνικό Γραφείο, ως ιδιώτης Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός.

Είναι Μελετητής Ιδιωτικών Έργων και Μελετητής Δημοσίων έργων (2004 – σήμερα) σε Χωροταξικές & Ρυθμιστικές Μελέτες, Περιβαλλοντικές Μελέτες, Μελέτες Τοπογραφίας, Υδραυλικών Έργων, Συγκοινωνιακών Έργων – Οδοποιίας, Πολεοδομικές / Ρυμοτομικές Μελέτες & Μελέτες Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (G.I.S.).

Επιπλέον είναι Μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Διπλωματούχων Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών και ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Διπλωματούχων Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών Ν. Ροδόπης.

Διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ανώνυμης Εταιρείας Αξιοποίησης & Διαχείρισης Δημοτικής Περιουσίας & Κοινόχρηστων Χώρων «ΝέστοραςΤσανακλής», του Δήμου Κομοτηνής και είναι Αποκλειστικός Συνεργάτης της Εθνικής Τράπεζας / Εκτενεπόλ Α.Ε. , για τη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας της στις Ζ.Ε.Π. Κομοτηνής & Ξάνθης.

Διετέλεσε Υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού & Επικοινωνίας της ΝΟ.Δ.Ε. Νέας Δημοκρατίας Ροδόπης (2018 – 2021) και είναι Αντιπρόεδρος της Δ.Ε.ΕΠ. Νέας Δημοκρατίας Ροδόπης  από το 2021 έως και σήμερα.

Είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

 

 

 




Κομοτηνή Δυνατά: Δέκα νέοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι με τον Αντώνη Γραβάνη

Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε στην παράταξή μας ΚΟΜΟΤΗΝΗ- ΔΥΝΑΤΑ, δέκα νέους υποψηφίους, οι οποίοι συστρατεύονται στην προσπάθειά μας για το μέλλον του Δήμου Κομοτηνής

Είμαστε περήφανοι που ο συνδυασμός μας διαρκώς πλαισιώνεται με ανθρώπους άξιους, με διάθεση προσφοράς στον αυτοδιοικητικό στίβο.

Τους ευχόμαστε θερμά καλή επιτυχία στον αγώνα τους.

Προχωράμε Δυνατά και Σταθερά για το Δήμο Κομοτηνής!

Η Αθηνά Ναβροζίδου γεννήθηκε το 1984 στην Κομοτηνή, όπου και διαμένει μέχρι σήμερα. Είναι κόρη της Λαμπρινής και του Γεώργιου Ναβροζίδη, σύζυγος του Χαράλαμπου Μπουντουρόπουλου και μητέρα ενός μικρού αγοριού.

Είναι Πτυχιούχος του Τμήματος Διεθνούς Εμπορίου του  Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών Ν.Α. Ευρώπης του Τμήματος Νομικής του Δ.Π.Θ.

Απασχολήθηκε επι σειρά ετών στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ροδόπης και στην Ομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης.

Διετέλεσε Ειδικός Σύμβουλος – Συνεργάτης του Γενικού Γραμματέα  της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης για τρία συναπτά έτη, και Συντονίστρια – Επόπτρια του Προγράμματος INTERREGENICBCBLACKSEABASIN 2014-2020 του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Α.Μ.Θ.

Από το 2021 έως σήμερα εργάζεται στο Κατάστημα ΕΛΤΑ Κομοτηνής.  Έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος ΟΝΝΕΔ Ροδόπης, Μέλος στη ΝΟΔΕ-ΔΕΕΠ ΝΔ Ροδόπης καθώς και Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Νέων (ΤΟ.ΣΥ.Ν.) του Δήμου Κομοτηνής.

Το 2019 εκλέχτηκε δημοτική σύμβουλος με τη παράταξη «Σύμπραξη Προοπτικής», με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

 

Η Αλέκα Γκεμιτζή γεννήθηκε το 1982 και κατοικεί στο Ροδίτη.

Είναι απόφοιτος του Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου Κομοτηνής, με ειδίκευση στον τομέα της κομμωτικής.

Επί πολλά έτη εργάστηκε ως κομμώτρια και από το 2004 δραστηριοποιείται στον αγροτικό κλάδο.

Πλέον, απασχολείται και ως ιδιωτική υπάλληλος σε ξενοδοχειακή επιχείρηση της Κομοτηνής.

Είναι παντρεμένη και μητέρα ενός παιδιού.

 

Ο Ανέστης Βαφειάδης γεννήθηκε στην Κομοτηνή το 1974 και κατάγεται από τη Νέα Καλλίστη και την ΞυλαγανήΝ.Ροδόπης.

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Από το 2001 είναι συνιδιοκτήτης του ιστορικότερου εστιατορίου Κομοτηνής «Τα Αδέρφια», ενώ παράλληλα διατηρεί οικονομοτεχνικό γραφείο.

Από το 2014 είναι Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών και Εμπορικών Σωματείων Ν. Ροδόπης και του Σωματείου Ζυθεστιατόρων.

Είναι εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ της ΠΟΕΣΕ από το 2015, ενώ το 2016 εκλέχθηκε μέλος του Δ.Σ της ΓΣΕΒΕΕ.

Από το 2018 διατελεί Γενικός Γραμματέας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης.

Το 2019 εκλέχτηκε δημοτικός σύμβουλος με τη παράταξη «Σύμπραξη Προοπτικής», με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

 

H Ασημίνα Ζούγκα γεννήθηκε το 1997 και ζει στην Κομοτηνή.

Αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας του Α.Π.Θ, με ειδίκευσή στη Γλωσσολογία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της ήταν υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών. Ολοκληρώνοντας τη φοιτητής πραγματοποίησε πρακτική άσκηση με το πρόγραμμα Erasmus+ σε εκπαιδευτικό ίδρυμα στο Μόναχο.

Σήμερα, εργάζεται ως φιλόλογος.

Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη ανάλυση και διδασκαλία της ελληνικής ως μητρικής και δεύτερης/ξένης γλώσσας στο Πανεπιστήμιο Αιγίου και ολοκληρώνει το δεύτερο μεταπτυχιακό της στο ψηφιακό μάρκετινγκ στο Διεθνές Πανεπιστήμιο.

Ακόμα, έχει κερδίσει υποτροφία στο 8ο Διεθνές Συμπόσιο Υποτρόφων «Αθλητισμός, Κοινωνία και Πολιτισμός του HarvardUniversity και στο 4ο θερινό πρόγραμμα Νάξου «Διαχρονική Γλωσσολογία» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Εθνικού Πανεπιστήμιο της Αριζόνα. Επιπλέον, έχει λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά προγράμματα στην Ιρλανδία, Ολλανδία, Κροατία και στην Ιταλία ως υπεύθυνη της ελληνικής αποστολής με θέματα περιβαλλοντολογικού, εκπαιδευτικού και κοινωνικού περιεχομένου αντίστοιχα.

Κατά τη διάρκεια των φοιτητικών της χρόνων δίδασκέ εθελοντικά στο κοινωνικό φροντιστήριο της βιβλιοθήκης Άνω Πόλης της Θεσσαλονίκης και συμμετείχε στο πρόγραμμα «Τα χρώματα σου αλλάζουν την πόλη» του MuralArtsInstitute of Philadelphia, σε συνεργασία με την ActionAid, με στόχο να ομορφύνει το κέντρο της Θεσσαλονίκης μέσω της τέχνης.

Τα τελευταία δύο χρόνια είναι leader στο πρόγραμμα Womentors του ιδρύματος Λαμπράκη προσφέροντας σεμινάρια ενδυνάμωσής νέων γυναικών με σκοπό την ανεξαρτητοποίηση και τη συμμετοχή στα κοινά.

Έχει ενεργή συμμετοχή σε εκδηλώσεις των συλλόγων Γρατινής και έντονο ενδιαφέρον για την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου της. Αυτό την οδήγησε στη συγγραφή σε συνεργασία με τον εκλιπόντα Ζούγκα Γαρύφαλλο του βιβλίου «Γρατινή, Λαογραφικές και Ιστορικές Καταγραφές» που είναι υπό έκδοση.

 

Ο Ερκάν Αμέτ γεννήθηκε το 1990 και ζει μόνιμα στην Κομοτηνή.

Ασχολείται επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο, από την παιδική του ηλικία, και αγωνίζεται στην ποδοσφαιρική ομάδα του Πανθρακικού.

Στο παρελθόν αγωνίστηκε, μεταξύ άλλων, στην Ελπίδα Σαπών, Μέγα Αλέξανδρο Ιάσμου, Φιλύρα, ΠΑΟΚ Κοσμίου, Δόξα Γρατινής, Νέο Ρομά, Έβρο Σουφλίου και Εθνικό Αλεξανδρούπολης αλλά και στην ομάδα Regions της ΕΠΣ Θράκης.

Είναι Πρόεδρος του Πολιτιστικού και Μορφωτικού Συλλόγου Αναχώματος και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής.

Είναι παντρεμένος και πατέρας  τεσσάρων παιδιών.

 

 

Ο ΖαφέρΒεϊσάλ γεννήθηκε στην  Κομοτηνή το 1984 και κατοικεί μόνιμα στο Μεγάλο Δουκάτο του Δήμου Κομοτηνής.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής του Α.Π.Θ και στη συνέχεια του τμήματος Ιατρικής του Δ.Π.Θ. Πλέον είναι γιατρός στο επάγγελμα.

Είναι παντρεμένος με την ΧακήΧανδέ (φιλόλογος αγγλικών) κι έχουν έναν γιο 3,5 ετών.

Ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος  στις αυτοδιοικητικές δημοτικές εκλογές του 2019 με τον συνδυασμό “Σύμπραξη Προοπτικής” με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

 

Ο Θεόδωρος Τσιρικούδης γεννήθηκε το 1962 στο Μικρό Κρανοβούνι

Είναι απόφοιτος του Τεχνικού Λυκείου Κομοτηνής και στη συνέχεια φοίτησε στο ΤΕΙ Πειραιά στο Τμήμα Ηλεκτρολογίας.Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Τεχνολόγων Μηχανικών.

Εργάστηκε σε διάφορους τομείς όπως το Δασαρχείο, τα Λατομεία Τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ στη Μάνδρα Ελευσίνας, τη Βιομηχανία Χάρτου ΕΛΙΝΑ, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, τον ΟΤΕ και το Δήμο Κομοτηνής.

Στο Δήμο Κομοτηνής έχει απασχοληθεί σε διάφορους κλάδους, όπου ασχολήθηκε ενδεικτικά με τη σύνταξη μελετών ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σχολείων, δρόμων, πλατειών, γηπέδων, παιδικών χαρών και άλλων κτιρίων ευθύνης του Δήμου Κομοτηνής και επίβλεψη εργασιών κατά την εκτέλεση των έργων. Επιπλέον, με την αγροτική οδοποιία, ανόρυξη και εξοπλισμό αρδευτικών γεωτρήσεων.

Εργάστηκε στο γραφείο συγκοινωνιακών θεμάτων ως υπάλληλος και προϊστάμενος, ως τεχνικός ασφάλειας εργαζομένων και εγκαταστάσεων στους χώρους εργασίας ευθύνης του Δήμου Κομοτηνής και ως προϊστάμενος των συνεργείων του Δήμου.

Ήταν Συνδικαλιστής στο Σύλλογο Εργαζομένων Υπαλλήλων Δήμου Κομοτηνής σε θέση Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου επί σειρά ετών, καθώς και αντιπρόσωπος εργαζομένων του Δήμου Κομοτηνής στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων ΟΤΑ.

Σήμερα είναι συνταξιούχος του δημοσίου.

Επιπλέον υπήρξε ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής σε διάφορες ομάδες ποδοσφαίρου της περιοχής, διαιτητής ποδοσφαίρου, μέλος του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Θράκης.

 

 

Ο Ιωάννης Βασιλειάδης γεννήθηκε το 1983 στην Κομοτηνή, όπου ολοκλήρωσε την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το 2007 ολοκλήρωσε τις σπουδές του ως μηχανικός στο ΙΕΚ Ακμή της Θεσσαλονίκης, διατηρώντας παράλληλα επιχειρηματική δραστηριότητα σε ιδιόκτητη επιχείρηση εμπορίας και επισκευής μηχανών-σκαφών θαλάσσης στους Αγίους Θεόδωρους Ροδόπης.

Το 2012 αποφοίτησε από το ΔΙΕΚ ΕΚΑΒ της Αλεξανδρούπολης και διορίστηκε ως διασώστης σε πλήρωμα ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ Αθήνας. Σήμερα, υπηρετεί το λειτούργημα αυτό, ως υπεύθυνος του ΕΚΑΒ του τομέα Νομού Ροδόπης και είναι μέλος της ομάδας ΕΤΙΚ του ΕΚΑΒ.

Είναι τελειόφοιτος του τμήματος Δημόσιας Διοίκησης του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει παρακολουθήσει πληθώρα εξειδικευμένων πιστοποιημένων σεμιναρίων όπως: α) Φυσικές, Βιολογικές Καταστροφές και Τεχνικά Έργα (ΕΑΠ), β) Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΕΚΠΑ), γ) Τοπική Αυτοδιοίκηση (ΕΚΠΑ), δ) Εσωτερικός Έλεγχος (ΕΚΠΑ) και ε) Εκλογές και Εκλογικά Συστήματα (ΕΑΠ).

Είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

 

Ο Κωνσταντίνος Μάινας γεννήθηκε στη Κομοτηνή το 1971.

Το 1995 αποφοίτησε από την Ιατρική σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Εκτέλεσε την υποχρεωτική υπηρεσία υπαίθρου (αγροτικό) στο χωριό Πολύανθος του Ν. Ροδόπης.

Ξεκίνησε την ειδικότητα της καρδιολογίας στη Παθολογική Κλινική του Γ. Νοσοκομείου Κομοτηνής.

Το 2000 υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία και συνέχισε την ειδικότητά του στην Καρδιολογική Κλινική του Τζάνειου Νοσοκομείου Πειραιά. Ακολούθησε μετεκπαίδευσή του στη παιδοκαρδιολογία.

Από το 2007 ασκεί την καρδιολογία, ως ιδιώτης ιατρός στη Κομοτηνή.

Είναι μέλος της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας και της Ομάδας Εργασίας συγγενών καρδιοπαθειών ενηλίκων  πνευμονικής υπέρτασης και παιδοκαρδιολογίας.

Το 2019 εκλέχτηκε δημοτικός σύμβουλος με τη παράταξη «Σύμπραξη Προοπτικής», με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

Είναι μέλος του Δ.Σ. της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.

Είναι παντρεμένος και πατέρας μιας κόρης 7 ετών.

 

Ο Δημήτρης Μαυρίδης είναι 50 ετών. Είναι μόνιμος κάτοικος Κομοτηνής.

Είναι ελεύθερος επαγγελματίας και δραστηριοποιείται ενεργά στο χώρο της εστίασης τα τελευταία 30 χρόνια.

Ένας άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της εστίασης , με διάθεση προσφοράς και όραμα, ο οποίος συστρατεύεται στον κοινό μας αγώνα για το μέλλον του Δήμου Κομοτηνής.

Είναι παντρεμένος κι έχει δύο παιδιά.