Αποκατάσταση Βλάβης στο Αντλιοστάσιο Ελευθερούπολης
Η βλάβη που είχε σημειωθεί στο αντλιοστάσιο της Ελευθερούπολης αποκαταστάθηκε. Εκτιμάται ότι σε περίπου δύο ώρες η υδροδότηση θα έχει αποκατασταθεί πλήρως σε όλες τις γειτονιές.