Κ. Κωνσταντινίδου | «Είμαστε πολύ αντίθετοι στο άνοιγμα τις Κυριακές»

Ο Εμπορικός Σύλλογος πρότεινε να μην είναι ανοικτά τα καταστήματα την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου που μας πέρασε – Συμμετείχαν στις προσφορές της Black Friday τα τοπικά καταστήματα

Κλειστά ήταν τα περισσότερα τοπικά καταστήματα την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου, που δινόταν η δυνατότητα ανοίγματος από τη νομοθεσία. Είχε προηγηθεί πρόταση του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής προς τα μέλη του να μην ανοίξουν, γιατί όπως είπε στο ράδιο Χρόνος 87.5fm η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κική Κωνσταντινίδου «είμαστε πολύ αντίθετοι (στο άνοιγμα τις Κυριακές), γιατί πιστεύουμε ότι η Κυριακή αφορά την οικογένεια, την ξεκούραση του επαγγελματία και του ιδιωτικού υπαλλήλου. Δεν μπορούμε να είμαστε 7 στα 7 non stop στην εργασία μας».

Πάντως, ο Εμπορικός Σύλλογος προτείνει στα τοπικά καταστήματα να είναι ανοικτά τις Κυριακές 22 και 29 Δεκεμβρίου, γιατί σύμφωνα με την Κ. Κωνσταντινίδου, εκείνες τις εορταστικές ημέρες «υπάρχει νόημα και ουσία» να είναι ανοικτά, τόσο για τους επαγγελματίες όσο για τους καταναλωτές.

Αναφορικά με τη Black Friday, παρατήρησε ότι τα μικρά καταστήματα στην Ελλάδα έχουν προσαρμόσει τον εμπορικό αυτό θεσμό στη δική τους λειτουργία, δηλαδή δεν περιορίστηκαν ούτε φέτος σε μόλις μία ημέρα προσφορών, όπως κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες, αλλά είχαν προσφορές έως και 15 ημέρες. Όπως είπε, οι προσφορές ήταν πραγματικές κι όχι παραπλανητικές, συμμετείχε το σύνολο των τοπικών καταστημάτων της  Κομοτηνής, ενώ φέτος έγιναν πολλές προσφορές ακόμη και σε εποχικά είδη. Την Παρασκευή ανήμερα της Black Friday, παρατήρησε λίγο πιο αυξημένο τζίρο σε σχέση με άλλες Παρασκευές, όχι όμως κατά πολύ, και κυρίως σε καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Πηγή: xronos




Αντίθετοι οι γονείς- εκπαιδευτικοί στις συγχωνεύσεις σχολείων

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου χθες το απόγευμα επρόκειτο να συζητηθούν 4 προτάσεις της Πρωτοβάθμιας Καβάλας.

Αφορούν το μέλλον σχολείων του Δήμου, αναβαθμίσεις ή συγχωνεύσεις από το επόμενο εκπαιδευτικό έτος. Ξεχωρίζει η πρόταση συγχώνευσης 12ου με 10ου (σχολεία που συνυπάρχουν στο κτίριο του Άη Γιάννη) κι η πρόταση για το μέλλον του 14ου Δημοτικού. Στη συνοικία του Προφήτη Ηλία.

Το συγκεκριμένο σχολείο επανέρχεται στην επικαιρότητα στην ίδια προοπτική, να «απορροφηθεί» από το 11ο των Ποταμουδίων. Κρατά χρόνια αυτή η κολόνια. Εδώ και καιρό η υπηρεσία το προτείνει, η τοπική κοινωνία αντιδρά.

Κι η αυτοδιοίκηση είναι μαζί της. Έτσι το σχολείο συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά. Σε όλα αυτά τα θέματα το Δημοτικό Συμβούλιο γνωμοδοτεί. Η γνώμη αυτή ωστόσο λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από το Υπουργείο Παιδείας. Το οποίο και αποφασίζει.

Οι γονείς του 14ου θέλουν το σχολείο να μην καταργηθεί αν και αυτό διαθέτει μικρό αριθμό μαθητών. Με προοπτική η μείωση να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Αντίθετοι στους υποβιβασμούς και συγχωνεύσεις σχολείων είναι και οι εκπαιδευτικοί λόγω των θέσεων εργασίας που χάνονται.


Μετά από μια συζήτηση που ήταν έντονη, το Δημοτικό Συμβούλιο κατά πλειοψηφία γνωμοδότησε θετικά στην πρόταση της υπηρεσίας για τη συγχώνευση του 10ου με το 12ο Δημοτικό.

Αντίθετοι ήταν η αντιπολίτευση, εκπαιδευτικοί και Ένωση Γονέων. Οι άλλες αποφάσεις είχαν ομόφωνη θετική ή αρνητική γνωμοδότηση. Ειδικότερα ομόφωνα αρνητικά γνωμοδότησαν στην πρόταση για το 14ο και 11ο Δημοτικό

 

Πηγή: https://www.proininews.gr/




Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε αντίθετοι σε συγχωνεύσεις τάξεων και καταργήσεις σχολείων»

Η απόφαση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καβάλας να υποβαθμίσει δημοτικά σχολεία στον Δήμο Καβάλας για το σχολικό έτος 2024-2025 μας βρίσκει αντίθετους.

Αναγνωρίζουμε τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει η εκπαιδευτική κοινότητα στη διαχείριση των συνεπειών της μείωσης του μαθητικού πληθυσμού στον τόπο μας.

Ήρθε η ώρα όμως να δούμε κατάματα και συνολικά το πρόβλημα ως κοινωνία και ως φορείς και να δουλέψουμε πάνω σε σύνθετες και έξυπνες λύσεις που δε θα υποβαθμίζουν ούτε τα σχολεία μας ούτε την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται από τα σχολεία μας.

Ο Δήμος Καβάλας έχει λόγο και ρόλο στη διαχείριση της εξέλιξης αυτής και οφείλει να τους ασκήσει, σε συνεργασία και με τις αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και με τους φορείς των εκπαιδευτικών και με τις συλλογικότητες των γονέων και με όλη την κοινωνία.

Ωστόσο, δε θα δεχθούμε συγχωνεύσεις τάξεων και κατάργηση σχολικών μονάδων. Αυτή πρέπει να είναι η βάση κάθε συζήτησης και ο Δήμος οφείλει να εγγυηθεί για τις προϋποθέσεις αυτές.

Καλούμε λοιπόν τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας:

– να θέσει προς συζήτηση το θέμα στην επικείμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Τετάρτης 26 Ιουνίου.

– να ζητήσει την ανάκληση της απόφασης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καβάλας για συγχωνεύσεις τάξεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Καβάλας για το έτος 2024-2025.

 – να αναλάβει την πρωτοβουλία να ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για το μέλλον των εκπαιδευτικών δομών του Δήμου μας τα επόμενα χρόνια.




Κάτοικοι Ζύγου | Είμαστε αντίθετοι με τα μέτρα για την Πυροπροστασία

Ενα σαφές και συγκεκριμένο μήνυμα προς τις αρχές και το δημόσιο σώμα εδωσαν μεσα απο το ψήφισμα τους οι κάτοικοι του Ζυγού και Νέου Ζυγού Καβάλας.

Η αντίδρασή τους εκφράζει την ανησυχία για τα θέματα πυροπροστασίας και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των πολιτών. Οι κάτοικοι ζητούν την συμπαράσταση όλων των ενδιαφερομένων φορέων και οργανώσεων για τη δημιουργία μιας ενιαίας και ισχυρής φωνής προς τις αρχές.

Η πρόταση για ένα σύγχρονο σχέδιο πυροπροστασίας που θα εκπονηθεί από επιστήμονες σε συνεργασία με το Δασαρχείο και το Πυροσβεστικό Σώμα κρίνεται απαραίτητη, καθώς επισημαίνει τη σημασία της επιστημονικής προσέγγισης και της συνεργασίας όλων των σχετικών φορέων για την αντιμετώπιση του ζητήματος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Στο ψήφισμα τους αναφέρουν τα εξής:

Εμείς οί συμμετέχοντες στήν Λαϊκή Συνέλευση κάτοικοι του Ζυγού καί Νέου Ζυγού Καβάλας πού πραγματοποιήθηκε τήν Τετάρτη 10 Απρίλη στήν αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Ζυγού είμαστε αντίθετοι στόν κανονισμό πυροπροστασίας εντός η πλησίον δασικών εκτάσεων (ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/55904/2019).
 Εκφράζουμε τήν αγανάκτησή μας γιά τήν στοχοποίηση τών πολιτών καί τήν μεταβίβαση ευθυνών πού ανήκουν αποκλειστικά στό κράτος όσον αφορά τήν πυροποστασία τών ακινήτων τους από εξωγενείς παράγοντες.
 .Είμαστε αντίθετοι μέ τά άδικα μέτρα πού υποχρεώνει νά λάβουν οι πολίτες όπως καί τά έξοδα υλοποιησής τους.
 .Τέτοιου είδους μέτρα πού τελειώνουν σέ πρόστιμα δέν ταιριάζουν μέ τήν δημοκρατία μας.
 .Ζητάμε νά συμπαραταχθούν όλοι σύλλογοι, φορείς καί κάτοικοι τού νομού Καβάλας
ώστε νά αποσυρθεί αυτός ό άδικος καί ανεφάρμοστος νόμος.
 .Ζητάμε επίσης τήν συμπαράσταση στό δίκαιο αίτημά μας από τόν Δήμο Καβάλας καί νά τό θέσει πρός συζήτηση στό επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο ώστε ο νόμος νά ξαναμελετηθεί καί να αναδιατυπωθεί ο κανονισμός αυτός χωρίς να σηκώσουν οί πολίτες τά βάρη του αλλά τό κράτος,η Περιφέρεια η ο Δήμος.
 .Δασαρχείο ,Πυροσβεστικό σώμα ,επιστήμονες από κοινού μπορούν νά εκπονήσουν ένα σύγχρονο σχέδιο πυροπροστασίας πύ νά ανταποκρίνεται στίς σημερινές καί αυριανές ανάγκες πρός όφελος τού λαού, χωρίς τραγωδίες καί θύματα μέ κόστος χωρίς όφελος καί χωρίς μετάθεση ευθυνών.
https://youtu.be/qqJ_8IZxnIQ



Αντίθετοι οι αγρότες του νέου Ζυγού με την αύξηση των δημοτικών τελών

Τα δημοτικά τέλη φαίνεται πως δεν έχουν φέρει αντιρρήσεις μόνο απο κατοίκους και επαγγελματίες της πόλης της Καβάλας αλλά και απο αγρότες και επαγγελματίες των χωρίων του Δήμου Καβάλας όπου το κόστος για αυτούς είναι ακόμα μεγαλύτερο.

Πρίν απο λίγες ημέρες μάλιστα, οι αγρότες της Δημοτικής Ενότητας Ζυγού, συνεδρίασαν ώστε να πάρουν μια κοινή απόφαση και να ζητήσουν βοήθεια και ίσως απαλλαγή απο τα δημοτικά τέλη καθώς τα έξοδα τους είναι ήδη τεράστια.




Αντίθετοι οι κτηνοτροφικοί σύλλογοι ΑΜ-Θ με την δημιουργία φωτοβολταϊκού πάρκου στα ορεινά του Δήμου Νέστου

Έντονες αντιδράσεις έχει φέρει η απόφαση για την δημιουργία ένος φωτοβολταϊκού πάρκου στα ορεινά του Δήμου Νέστου, τόσο απο φορείς της Δημοτικής Αρχής όσο και απο τους κτηνοτρόφους της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο των κτηνοτρόφων ΑΜ-Θ, κ. Νίκο Δημόπουλο αλλά και τον Δήμαρχο Νέστου, κ. Σάββα Μιχαηλίδη, το συγκεκριμένο πάρκο αφορά 1.500 στρέμματα κάτι το οποίο δεν τους βρίσκει σύμφωνους ενω ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα θεωρείται πως κάνενας δεν πήρε την γνώμη του Δήμου για την υλοποιήση του εν λόγου έργου.