Αμυγδαλεώνας | Αντίθεση κατοίκων και Δήμου Καβάλας στην κατεδάφιση του πρώην αστυνομικού σταθμού

Πριν από λίγους μήνες, ο Δήμος Καβάλας ανακοίνωσε τη συμφωνία με την ΕΤΑΔ για την παραχώρηση του κτιρίου του πρώην αστυνομικού σταθμού Αμυγδαλεώνα, με σκοπό την αξιοποίησή του.

Οι κάτοικοι της περιοχής πρότειναν άμεσα τη μετατροπή του σε ΚΑΠΗ, ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της τοπικής κοινότητας.

Ωστόσο, λίγο πριν τις γιορτές, παρά τις επίσημες ανακοινώσεις, η ΕΤΑΔ εμφανίστηκε στο χωριό με πρόθεση να κατεδαφίσει το κτίριο. Η παρέμβαση του Δήμου και των κατοίκων σταμάτησε προσωρινά την ενέργεια αυτή, όμως η υπόθεση δεν έκλεισε. Χθες, η ΕΤΑΔ προχώρησε στην έκδοση οικοδομικής άδειας για την κατεδάφισή του, επιμένοντας στην αρχική της απόφαση.

Η στάση αυτή έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στους κατοίκους, οι οποίοι τονίζουν πως το κτίριο είναι σε ικανοποιητική κατάσταση και θα μπορούσε, με τις κατάλληλες παρεμβάσεις, να αξιοποιηθεί. Μάλιστα, δηλώνουν έτοιμοι να συμβάλουν με εθελοντική εργασία στην ανακαίνισή του, αρκεί να αποτραπεί η κατεδάφισή του και να αξιοποιηθεί προς όφελος της κοινότητας.




«Κουτσούμπας: Αντίθεση στον αντιλαϊκό προϋπολογισμό»

Επίθεση εφ’ όλης της ύλης στην κυβερνητική πολιτική εξαπέλυσε ο γγ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας δηλώνοντας ότι το κόμμα του καταψηφίζει τον κρατικό προϋπολογισμό για το 2025.

«Τα 3 δισ. ευρώ που υπολογίζετε ως έσοδα έρχονται από τις πλάτες του λαού. Η πάταξη της φοροδιαφυγής κατευθύνεται μόνο στους μικρομεσαίους ελεύθερους επαγγελματίες δίνοντας χώρο στα μεγάλα ψάρια. Τα ποσά που δηλώνονται από μερίσματα τόκους κ.α. είναι μόλις το 6,8% των συνολικών φορολογικών εσόδων. Οι εφοπλιστές απολαμβάνουν απαλλαγές και αφορολόγητο πετρέλαιο» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Κουτσούμπας ενώ κριτική άσκησε και στις επικείμενες εξαγγελίες του πρωθυπουργού για τις τράπεζες.

Ο γγ του ΚΚΕ έσπευσε να σχολιάσει και το κλίμα που έχει δημιουργηθεί αναφορικά με την νέα πρέσβη των ΗΠΑ. «Λένε στην κυβέρνηση ότι μιλά απευθείας με τον Τράμπ μέσω του whatsapp. Συγκρατηθείτε γιατί θα γλιστρήσετε απ’ τα σάλια που τρέχουν» είπε.

Ο κ. Κουτσούμπας έστρεψε τα βέλη του και προς ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας: «Ο λαός δεν έχει να περιμένει τίποτα ούτε από την αντιπολίτευση του τανγκό ούτε από την αντιπολίτευση που αναζητά δικαίωση των κυβερνητικών της επιλογών μέσα από τα απομνημονεύματα της Μέρκελ».

protothema.gr




Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών στην Καβάλα: Αντίθεση στην υποχρεωτική αξιολόγηση

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Καβάλας καλεί τα μέλη του σε διαμαρτυρία σήμερα στις 12:00 το μεσημέρι, στον 5ο όροφο του Διοικητηρίου, έξω από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Καβάλας.

Η κινητοποίηση αφορά τις συνέπειες που αντιμετωπίζουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί που αρνούνται να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση, όπως αυτή προβλέπεται από το Υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από τους πάνω από 200 νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, περίπου 10 έχουν εκφράσει αυτή την αντίθεση. Σε περίπτωση που επιμείνουν, κινδυνεύουν με κυρώσεις, όπως στέρηση μισθού ή διακοπή της υπηρεσιακής τους εξέλιξης.

Για τη στήριξη τους, έχει προκηρυχθεί 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας, από τις 11:00 έως τις 14:00.




ΠΕΔ ΑΜΘ | Καμία εμπορευματοποίηση του πόσιμου νερού – Αντίθεση στις αναγκαστικές συνενώσεις ΔΕΥΑ

Η διοίκηση και διαχείριση των υδάτων είναι ευθύνη των δήμων. Η όποια συνένωση των ΔΕΥΑ και των δημοτικών υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης πλην εθελούσιας προσβάλει την αυτοδιοίκηση και τους αιρετούς, παραβιάζει το  Σύνταγμα αφού αφαιρεί περιουσιακά στοιχεία των Δήμων ενώ παράλληλα δεν αποδεικνύει τεκμηριωμένα την συνέχιση της  βιωσιμότητας  των συνενωμένων φαραωνικών επιχειρήσεων που δημιουργεί. 

Η τακτική της προσέγγισης του θέματος από το ΥΠ.ΕΝ με καθαρά λογιστικό τρόπο αφού θέλει τους Δήμους να χρεώνονται με τα δάνεια που θα εξυπηρετούν τα χρέη των συνεννούμενων ΔΕΥΑ καθώς  και ο καθορισμός της  τιμής πώλησης του πόσιμου νερού από την PAE, αποδεικνύει  ότι δεν έγινε αντιληπτό πως το  νερό αποτελεί το υπέρτατο αγαθό στοιχείο για την ζωή και η πολιτική του προσέγγιση πρέπει να έχει και να λαμβάνει υπόψη της σοβαρά τα κοινωνικά κριτήρια και όχι τα λογιστικά. 

Η πρότασή μας προς το ΥΠ.ΕΝ περιλαμβάνει την δυνατότητα δημιουργίας 3 έως 5 MW Net metering σε κάθε ΔΕΥΑ από το ενεργειακό απόθεμα του ΔΕΔΔΗΕ, να προχωρήσουν άμεσα στην κατασκευή και την δημοπράτηση με ιδίους πόρους των αντίστοιχων ενεργειακών πάρκων ώστε να συμψηφίσουν την καταναλωμένη ενέργεια δημιουργώντας οικονομικά αποθέματα. 

Να δοθεί προθεσμία 3 ετών για την ολοκλήρωση των παραπάνω  έργων που αναμένεται να δημιουργήσει την σύνταξη θετικών ισολογισμών με σταθερή μείωση ζημίας ή χρέους  και κατόπιν  σε όσες ΔΕΥΑ (που για διαφόρους λόγους) δεν θα μπορέσουν να καταστούν βιώσιμες να προβλεφθούν μέτρα εξυγίανσης όχι αναγκαστικής συνένωσης.

Δεν μπορεί  να  αποδεχτούμε  ότι η προσπάθεια της δήθεν εξυγίανσης  των ΔΕΥΑ γίνεται για την ορθολογική προσέγγιση διαχείρισης του πόσιμου νερού που αποτελεί μόνο το 10% των φυσικών πόρων, ενώ στο υπόλοιπο που αφορά πράγματι την διαχείριση του νερού άρδευσης και την αναζήτηση των τρόπων εξοικονόμησης και ορθής διαχείρισης του να παραπέμπεται στο μέλλον και να μην αποτελεί αντικείμενο άμεσης λύσης. 

Η ΠΕΔ ΑΜΘ έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει όλα τα νομικά και όχι μόνον ¨όπλα¨  προκειμένου να αμυνθεί στην πρωτοφανή αυτή εμμονή του ΥΠ.ΕΝ αφού θίγονται αυτοδιοικητικά  δικαιώματα που απορρέουν από τις συνταγματικές αρχές δικαίου.

Να  προβεί σε ενημέρωση των πολιτών  και να αναδείξει  την απαράδεκτη προσπάθεια εμπορευματοποίησης του πόσιμου νερού. Οι Αιρετοί Δημοτικοί Σύμβουλοι και οι Δήμαρχοι δεν θα επιτρέψουν να εφαρμοστούν οι όποιες πολιτικές θα μας φέρουν σε αδιέξοδο και θα δυσχεραίνουν  ακόμη περισσότερο την καθημερινότητα των κατοίκων. Το πόσιμο νερό δεν είναι είδος προς εμπορευματοποίηση, είναι κοινωνικό αγαθό. Καλούμε την ΚΕΔΕ να υιοθετήσει και να συμπεριλάβει στην απάντησή της την πρότασή μας και περιμένουμε άμεση ανταπόκριση με οργάνωση και ανακοινώσεις μέτρων αντίδρασης ώστε να γίνει αντιληπτό από την ηγεσία του ΥΠ.ΕΝ ότι δεν υπάρχουν περιθώρια προς καμιά αναγκαστική συνένωση.




ΕΓΕΣΥΚ: Αντίθεση στην ποινή στέρησης μισθού αγγειοχειρουργού από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Γενικών Γιατρών ΕΣΥ Καβάλας (ΕΓΕΣΥΚ) εξέφρασε την έντονη αντίθεσή του στην απόφαση της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας να επιβάλει ποινή στέρησης μισθού για οκτώ ημέρες σε αγγειοχειρουργό του νοσοκομείου. Η ποινή σχετίζεται με τη δημόσια τοποθέτηση του γιατρού σχετικά με τη μη λειτουργία του αγγειογράφου του νοσοκομείου, παρά το γεγονός ότι η διοίκηση είχε ήδη απαντήσει δημοσίως στο ζήτημα.

Η ΕΓΕΣΥΚ τόνισε ότι τέτοιες πρακτικές φίμωσης δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές, καθώς οι γιατροί έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράζουν δημοσίως τις απόψεις τους, υπό την προϋπόθεση ότι το κάνουν με κόσμιο τρόπο και επιχειρήματα. Κάλεσε τη διοίκηση να ανακαλέσει την απόφαση και να επιλέξει ηπιότερους τρόπους για την έκφραση οποιασδήποτε διαφωνίας.




Την πλήρη αντίθεσή του στην απόφαση της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας εκφράζει η ΕΓΕΣΥΚ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΓΕΣΥΚ εξέφρασε την πλήρη αντίθεσή του στην απόφαση της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας να αλλάξει ξαφνικά και χωρίς διάλογο τον τρόπο λειτουργίας του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) εν μέσω καλοκαιριού, όταν κορυφώνεται η τουριστική κίνηση και η προσέλευση ασθενών στο ΤΕΠ σπάει ρεκόρ.

Συγκεκριμένα, η Διοίκηση αποφάσισε να εμπλέξει τους γιατρούς του Τμήματος στη διαλογή των περιστατικών, δηλαδή στην υποδοχή ασθενών στην είσοδο του ΤΕΠ, στη λήψη σύντομου ιστορικού για την αναγνώριση της βαρύτητας και στην παραπομπή τους στον αντίστοιχο γιατρό για εξέταση. Η διαδικασία αυτή πραγματοποιούνταν τα τελευταία χρόνια από τους νοσηλευτές του Τμήματος.

Το Δ.Σ της ΕΓΕΣΥΚ αναγνωρίζει ότι η απόφαση είναι νομότυπη, αλλά την θεωρεί παράλογη. Αποκλείοντας τους έμπειρους ειδικούς γιατρούς του ΤΕΠ από τα ιατρικά τους καθήκοντα, η Διοίκηση φαίνεται να υπονομεύει τη λειτουργία του ήδη υποστελεχωμένου Τμήματος, δημιουργώντας περαιτέρω δυσλειτουργίες και αυξάνοντας τις αναμονές των ασθενών.

Επιπλέον, το Δ.Σ καταγγέλλει ότι η Διοίκηση δεν διευκρίνισε τον τρόπο διαλογής για δέκα ημέρες, αφήνοντας τον μοναδικό εφημερεύοντα γιατρό του ΤΕΠ να πραγματοποιεί τη διαλογή μόνος του για 15 έως 18 ώρες, κάτι που υπερβαίνει κάθε ανθρώπινο όριο αντοχής και αξιοπρέπειας.

Το Δ.Σ της ΕΓΕΣΥΚ καλεί τη Διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας να αναθεωρήσει άμεσα την απόφασή της, να επαναφέρει την προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας του ΤΕΠ, και να επιτρέψει στους ειδικούς γιατρούς να ασκούν αποκλειστικά τα ιατρικά τους καθήκοντα, απαλλάσσοντάς τους από τη διαλογή. Εάν το πρόβλημα είναι η υποστελέχωση του νοσηλευτικού προσωπικού, το Δ.Σ προτείνει να αποκατασταθεί άμεσα ο αριθμός των νοσηλευτών του ΤΕΠ.




Έδειξαν την αντίθεση τους στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο προς τους βουλευτές της Καβάλας

Μία ακόμα ενημέρωση προς τους βουλευτές της Καβάλας για την αντίθεση των επαγγελματιών στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο που φέρνει προς ψήφιση η κυβέρνηση πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής στα γραφεία της ΟΕΒΕ Καβάλας.

Το παρών με φυσική παρουσία από τους βουλευτές έδωσαν οι Νίκος Παναγιωτόπουλος και Αγγελική Δεληκάρη ενώ εκπροσώπους στην σύσκεψη είχαν οι Γιάννης Πασχαλίδης και Μακάριος Λαζαρίδης.

Δείτε φωτογραφίες :

Φ