Αντίο στα Κινητά: Ο Ζούκερμπεργκ Παρουσιάζει τη Συσκευή που θα τα Αντικαταστήσει
Το τέλος των κινητών τηλεφώνων ίσως είναι πιο κοντά απ’ ό,τι φανταζόμαστε. Αυτό υποστήριξε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, διευθύνων σύμβουλος της Meta, της εταιρείας πίσω από το Facebook, το Instagram και το WhatsApp.
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης της Meta για τα νέα ολογραφικά γυαλιά Meta Quest 3S, ο Ζούκερμπεργκ προέβλεψε ότι τα smartphones σύντομα θα χάσουν την κυριαρχία τους, καθώς τη θέση τους θα πάρουν τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας (AR).
Η συσκευή του μέλλοντος
Τα νέα Meta Quest 3S, με τιμή εκκίνησης 299,99 δολάρια, υπόσχονται να φέρουν επανάσταση στον τρόπο που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία. Σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ:
«Τα κινητά τηλέφωνα είναι μικρά, σου αποσπούν την προσοχή και σε κρατούν μακριά από προσωπικές αλληλεπιδράσεις».
Ο ίδιος προβλέπει ότι μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, οι άνθρωποι θα εγκαταλείψουν τα κινητά τους και θα χρησιμοποιούν έξυπνα γυαλιά για τα πάντα.
Γιατί τα γυαλιά και όχι το κινητό;
Τα AR γυαλιά θα επιτρέπουν στον χρήστη να βλέπει εικονικές οθόνες μπροστά του, να εργάζεται, να επικοινωνεί και να παίζει παιχνίδια — όλα χωρίς φυσική συσκευή στα χέρια του.
«Θα μπορούσες να κάθεσαι σε μια καφετέρια και να έχεις μπροστά σου πολλές οθόνες εργασίας ή ακόμα και να παίξεις ένα παιχνίδι Pong σε εικονικό τραπέζι», είπε χαρακτηριστικά ο CEO της Meta.
Ένα τέλος ή μια νέα αρχή;
Ο Ζούκερμπεργκ υποστηρίζει ότι τα κινητά έχουν σταματήσει να εξελίσσονται, ενώ τα γυαλιά συνδυάζουν όραση, ήχο και συνδεσιμότητα σε ένα ενιαίο, ελαφρύ και διακριτικό περιβάλλον.
Το μόνο ερώτημα που παραμένει είναι πότε οι χρήστες θα είναι έτοιμοι να κάνουν το μεγάλο βήμα. Προς το παρόν, τα κινητά παραμένουν βασιλιάδες — αλλά όχι για πολύ, σύμφωνα με τον ιδρυτή του Facebook.
































