Αντίο στα Κινητά: Ο Ζούκερμπεργκ Παρουσιάζει τη Συσκευή που θα τα Αντικαταστήσει

Το τέλος των κινητών τηλεφώνων ίσως είναι πιο κοντά απ’ ό,τι φανταζόμαστε. Αυτό υποστήριξε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, διευθύνων σύμβουλος της Meta, της εταιρείας πίσω από το Facebook, το Instagram και το WhatsApp.

Κατά τη διάρκεια παρουσίασης της Meta για τα νέα ολογραφικά γυαλιά Meta Quest 3S, ο Ζούκερμπεργκ προέβλεψε ότι τα smartphones σύντομα θα χάσουν την κυριαρχία τους, καθώς τη θέση τους θα πάρουν τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας (AR).

Η συσκευή του μέλλοντος

Τα νέα Meta Quest 3S, με τιμή εκκίνησης 299,99 δολάρια, υπόσχονται να φέρουν επανάσταση στον τρόπο που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία. Σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ:

«Τα κινητά τηλέφωνα είναι μικρά, σου αποσπούν την προσοχή και σε κρατούν μακριά από προσωπικές αλληλεπιδράσεις».

Ο ίδιος προβλέπει ότι μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, οι άνθρωποι θα εγκαταλείψουν τα κινητά τους και θα χρησιμοποιούν έξυπνα γυαλιά για τα πάντα.

Γιατί τα γυαλιά και όχι το κινητό;

Τα AR γυαλιά θα επιτρέπουν στον χρήστη να βλέπει εικονικές οθόνες μπροστά του, να εργάζεται, να επικοινωνεί και να παίζει παιχνίδια — όλα χωρίς φυσική συσκευή στα χέρια του.

«Θα μπορούσες να κάθεσαι σε μια καφετέρια και να έχεις μπροστά σου πολλές οθόνες εργασίας ή ακόμα και να παίξεις ένα παιχνίδι Pong σε εικονικό τραπέζι», είπε χαρακτηριστικά ο CEO της Meta.

Ένα τέλος ή μια νέα αρχή;

Ο Ζούκερμπεργκ υποστηρίζει ότι τα κινητά έχουν σταματήσει να εξελίσσονται, ενώ τα γυαλιά συνδυάζουν όραση, ήχο και συνδεσιμότητα σε ένα ενιαίο, ελαφρύ και διακριτικό περιβάλλον.

Το μόνο ερώτημα που παραμένει είναι πότε οι χρήστες θα είναι έτοιμοι να κάνουν το μεγάλο βήμα. Προς το παρόν, τα κινητά παραμένουν βασιλιάδες — αλλά όχι για πολύ, σύμφωνα με τον ιδρυτή του Facebook.




Θλίψη στην Καβάλα: Το τελευταίο αντίο στον 21χρονο Τάσο Ματσάγκο

Ο Τάσος Ματσάγκος, 21χρονος τερματοφύλακας της ΑΕ Πιερέων, έφυγε από τη ζωή μετά από τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης 12 Μαρτίου στην Εγνατία Οδό, κοντά στον κόμβο του Αγίου Σίλα.

Ο νεαρός ποδοσφαιριστής μεταφέρθηκε βαριά τραυματισμένος στο νοσοκομείο, όπου παρά τις προσπάθειες των γιατρών, δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.

Η είδηση του θανάτου του σκόρπισε θλίψη στην τοπική κοινωνία και ιδιαίτερα στον αθλητικό κόσμο, καθώς ήταν γνωστός για την αγωνιστικότητά του και το πάθος του για το ποδόσφαιρο.

Η κηδεία του πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Μαρτίου, με συγγενείς, φίλους και συμπαίκτες να τον αποχαιρετούν με δάκρυα στα μάτια. Η οικογένειά του, συντετριμμένη, ζήτησε σεβασμό στον πόνο της και ευχαρίστησε όσους στάθηκαν δίπλα της σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.

Φώτο πηγή | proininews.gr




Αντίο στην Καίτη Κωνσταντίνου: Μια σπουδαία ηθοποιός που σημάδεψε την ελληνική υποκριτική

Η Καίτη Κωνσταντίνου, η αγαπημένη ηθοποιός που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα της στην ελληνική τηλεόραση, το θέατρο και τον κινηματογράφο, έφυγε από τη ζωή στις 10 Μαρτίου 2025, σε ηλικία 61 ετών.

Η είδηση του θανάτου της προκάλεσε θλίψη στον καλλιτεχνικό κόσμο και στους θαυμαστές της, που την αγάπησαν μέσα από τους ποικίλους ρόλους της.

Γεννημένη στις 18 Δεκεμβρίου 1963 στη Ροδοδάφνη Αχαΐας, η Καίτη Κωνσταντίνου σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ και στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης «Κάρολος Κουν». Η καριέρα της ξεκίνησε στο θέατρο, όπου συνεργάστηκε με σημαντικούς σκηνοθέτες και συμμετείχε σε αξιόλογες παραστάσεις. Ωστόσο, η ευρύτερη αναγνώριση ήρθε μέσα από την τηλεόραση, με τον ρόλο της Σωσώς Παπαδήμα στη δημοφιλή κωμική σειρά «Εγκλήματα» (1998-2000), που την καθιέρωσε στη συνείδηση του κοινού.

Η Καίτη Κωνσταντίνου διακρινόταν για την ικανότητά της να συνδυάζει το εμπορικό με το ποιοτικό θέαμα, προσφέροντας ερμηνείες που άγγιζαν το κοινό. Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025 στο Αίγιο, όπου φίλοι, συνάδελφοι και θαυμαστές θα έχουν την ευκαιρία να την αποχαιρετήσουν.

Η απώλειά της αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στον χώρο της ελληνικής υποκριτικής τέχνης, αλλά η παρακαταθήκη της θα συνεχίσει να εμπνέει τις επόμενες γενιές.




Σήμερα το τελευταίο αντίο στον Αλέξη Κούγια

Το ύστατο χαίρε αναμένεται να πουν σήμερα, Τρίτη 4/3 οι συγγενείς, οι φίλοι αλλά και οι συνάδελφοι στον Αλέξη Κούγια που έφυγε σε ηλικία 74 ετών μετά από σκληρή μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.

Η κηδεία του γνωστού ποινικολόγου, που πέθανε την Παρασκευή 28/2, θα τελεστεί στον Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη, στις 12 το μεσημέρι ενώ ο ενταφιασμός θα πραγματοποιηθεί στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.

Το δικηγορικό γραφείο του Αλέξη Κούγια αναμένεται παραμείνει κλειστό την ημέρα της κηδείας.

Όπως έχει επισημάνει σε σχετική του ανακοίνωση το δικηγορικό γραφείο του ποινικολόγου όσοι επιθυμούν να αποστείλουν στεφάνι μπορούν να επικοινωνήσουν με το γραφείο τελετών στο τηλέφωνο 210-6040900 ή στο email στο info@papamakarios.com.gr.

Εναλλακτικά, όσοι επιθυμούν, μπορούν αντί για στεφάνι, να κάνουν δωρεά υπέρ του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με Καρκίνο «Ελπίδα», είτε μέσω της κάλπης που θα τοποθετηθεί στον περίβολο του ιερού ναού ειδικά για τον σκοπό αυτό είτε με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς του Συλλόγου.

Συντετριμμένα τα παιδιά του – «Λύγισα παρακολουθώντας τα αφιερώματα στον πατέρα μου» λέει ο γιος του

 

Τη βαθιά θλίψη τους για την απώλεια του πατέρα τους δεν μπορούν να κρύψουν τα παιδιά του.

Ειδικότερα, ο γιος του Αλέξη Κούγια, σε πρόσφατη ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευχαρίστησε όσους τού συμπαραστάθηκαν για την απώλεια του πατέρα του γράφοντας:

«Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τα ειλικρινή συλλυπητήρια και τα ατελείωτα μηνύματα στήριξης σε εμένα προσωπικά και στην οικογένειά μου. Ευχαριστώ επίσης, τα μέσα που σέβονται τον πόνο μας και μας αντιμετωπίζουν όπως ζητήσαμε. Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμη τα κανάλια για τα συγκινητικά αφιερώματα στη ζωή του πατέρα μου. Λύγισα παρακολουθώντας τα».

«Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ» λέει η πρώην σύζυγός του Εύη Βατίδου

Η πρώην σύζυγός του και μητέρα των δύο του παιδιών, Εύη Βατίδου έκανε μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, αποχαιρετώντας στον γνωστό ποινικολόγο:

«Δεν υπάρχουν λόγια που να μπορούν να απαλύνουν τον πόνο της απώλειας. Θα σε θυμάμαι για πάντα με αγάπη και θα κρατάω ζωντανές τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε. Η απουσία σου αφήνει κενό, αλλά οι αναμνήσεις που μου χάρισες και το πολυτιμότερο δώρο ζωής, τα παιδιά μας θα με συνοδεύουν για πάντα. Θα ζεις για πάντα μέσα στις καρδιές μας».

«Ο χρόνος μπορεί να απαλύνει τον πόνο, αλλά ποτέ δεν θα σβήσει τη μνήμη σου από τις ψυχές μας. Αντίο αγαπημένε μου Αλέξη. Ελπίζω η ψυχή σου να βρει τη γαλήνη που αξίζει. Σε ευχαριστώ για τη σοφία και τις στιγμές που μας χάρισες. Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ. Καλό ταξίδι» επεσήμανε.

 

Πηγή:newsbeast.gr




Το «αντίο» του Τραμπ στον Ζελένσκι

Μιλώντας από την κατοικία του στο Μαρ-α-Λάγκο, στη Φλόριντα, μετά τις συνομιλίες υψηλού επιπέδου για την Ουκρανία ανάμεσα σε αξιωματούχους της Ρωσίας και των ΗΠΑ χθες στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας, ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, πρότεινε στον Βολοντίμιρ Ζελένσκι να διεξάγει εκλογές στην Ουκρανία ως αντάλλαγμα για την ειρήνη.

«Έχουμε μια κατάσταση που δεν έχουν γίνει εκλογές στην Ουκρανία, όπου έχουμε στρατιωτικό νόμο και όπου ο ηγέτης της Ουκρανίας, θέλω να το πω, έχει φτάσει στο 4% της δημοτικότητάς του», είπε ο Τραμπ και πρόσθεσε: «Αν η Ουκρανία θέλει μια θέση στο τραπέζι, δεν θα έπρεπε οι άνθρωποι να πουν ότι έχει περάσει πολύς καιρός από τις τελευταίες εκλογές; Αυτό δεν είναι κάτι ρωσικό, είναι κάτι που προέρχεται από μένα και από πολλές άλλες χώρες επίσης».

Σε ένα άλλο μέρος, σε μια άλλη εποχή, θα ήταν: «Απολύεσαι», σχολιάζει σε ανάλυσή του ο ανταποκριτής του Sky News στις ΗΠΑ, Τζέιμς Μάθιους, και συνεχίζει: «Ο Ντόναλντ Τραμπ το διατύπωσε διαφορετικά, όταν ρωτήθηκε για τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι, αλλά το συναίσθημα ήταν το ίδιο».

Ο ένας πρόεδρος είπε στον άλλον αντίο. Ένα αντίο στην ιδέα ότι ο Τραμπ σέβεται τον Ζελένσκι ως ισότιμο παίκτη στις ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις.

Και αν αυτή ήταν μια δήλωση για να προσβάλει έναν ουκρανό πρόεδρο, υπήρχαν και άλλα. Ο Τραμπ είπε: «Σήμερα άκουσα “α, καλά, δεν μας κάλεσαν”. Λοιπόν, είστε εκεί εδώ και τρία χρόνια. Θα έπρεπε να το είχατε τερματίσει. Δεν έπρεπε ποτέ να το είχατε ξεκινήσει».

«Δεν έπρεπε ποτέ να το είχε ξεκινήσει; Στην Ουκρανία;», διερωτάται ο Μάθιους και γράφει:

«Στο Κίεβο και στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, ανησυχούν ήδη ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν είναι ο κύριος συντάκτης της ειρηνευτικής συμφωνίας που επιδιώκεται. Ανησυχούν ότι τώρα γράφει τα λόγια του αμερικανού προέδρου».

«Ο Ντόναλντ Τραμπ τράβηξε χειρόφρενο στις σχέσεις με τη Ρωσία και οι ΗΠΑ οικοδομούν ένα ευρύτερο πλαίσιο γύρω από την επίλυση της σύγκρουσης στην Ουκρανία.

Τείνει προς την πρόοδο της πολιτικής και οικονομικής συνεργασίας με τη Μόσχα και, με τον τρόπο αυτό, φαίνεται να ευθυγραμμίζεται σταδιακά με τις επιθυμίες του παλιού αντιπάλου.

Έτσι φαίνεται στους συμμάχους που αναρωτιούνται πού πηγαίνει και πού τους οδηγεί ο Ντόναλντ Τραμπ», καταλήγει η ανάλυση του Sky News.

 

Πηγή:newsbeast.gr




Αυτήν την ώρα το τελευταίο αντίο στον 3χρονο Άγγελο – Στο τραπέζι των συλλυπητηρίων το αγαπημένο του αρκουδάκι

Στην κηδεία του μικρού Άγγελου βρίσκεται και ο βιολογικός του πατέρας

Το τελευταίο αντίο στον 3χρονο Άγγελο λένε αυτήν την ώρα στο κοιμητήριο της Καλλιθέας οι συγγενείς του παιδιού.

Τραγική φιγούρα η γιαγιά του αγοριού, όπως και ο παππούς του και η θεία του, ενώ στο νεκροταφείο βρίσκεται και ο βιολογικός πατέρας, ο οποίος έφτασε υποβασταζόμενος από τους συγγενείς του.

Στο τραπέζι που γράφονται τα συλλυπητήρια για το αδικοχαμένο τρίχρονο παιδί, βρίσκεται το αγαπημένο του αρκουδάκι.

Επιθυμία της γιαγιάς ήταν να γίνει η κηδεία σε στενό οικογενειακό κύκλο.

Στο σημείο βρίσκονται και αστυνομικές δυνάμεις, σε περίπτωση που γίνει το παραμικρό ανάμεσα σε συγγενείς και τον βιολογικό πατέρα του παιδιού.

Πηγή:newsbeast.gr




Χανιά: Το συγκινητικό αντίο των συμμαθητών της 13χρονης που πέθανε από σηψαιμία

Σοκαρισμένοι είναι οι μαθητές στο 3ο Γυμνάσιο Χανίων από τον χαμό της 13χρονης συμμαθήτριάς τους από σηψαιμία.

Το νεαρό κορίτσι απεβίωσε στο νοσοκομείο της πόλης, με τα νέα να φτάνουν στο σχολείο και άπαντες να προσπαθούν να αντιληφθούν πώς έχασε τη ζωή της.

Οι μαθητές αποφάσισαν να της πουν ένα ξεχωριστό «αντίο» σήμερα, καθώς συγκεντρώθηκαν στο προαύλιο του σχολείου και σχημάτισαν με τις σχολικές τσάντες το όνομά της. Παράλληλα, με τα σώματά τους στάθηκαν τριγύρω σχηματίζοντας μία καρδιά, ενώ κάποιοι κρατούσαν και λευκά μπαλόνια στα χέρια.

Ανάρτησαν το στιγμιότυπο, με την ατάκα «Δήμητρα είσαι εδώ»

Στο τμήμα της 13χρονης Δήμητρας, οι συμμαθητές και συμμαθήτριές της, έγραψαν το δικό τους μήνυμα στον πίνακα της σχολικής αίθουσας και άφησαν μερικά λουλούδια και σημειώματα με φωτογραφίες, θρηνώντας για τον άδικο χαμό της φίλης τους.

Σοκαρισμένοι με την κατάστασή της οι γιατροί στο νοσοκομείο Χανίων
Εν τω μεταξύ, ο διοικητής του νοσοκομείου Χανίων, Γιώργος Μπέας, μιλώντας στην ΕΡΤ είπε πως το κορίτσι μεταφέρθηκε από τους γονείς του στα ΤΕΠ του Νοσοκομείου, μπήκε στον αξονικό τομογράφο και εισήχθη αμέσως στο χειρουργείο.

«Το πρωί της Τετάρτης προσήλθε σε άθλια κατάσταση συνοδευόμενη από τους γονείς του. Ήταν αιμοδυναμική, ασταθής, ωχρή, με ταχύπνοια, εμπύρετη, με κοιλιακό άλγος και εμετούς, με τα συμπτώματα -σύμφωνα με τους γονείς της- να έχουν εκδηλωθεί προ εξαημέρου. Τα συμπτώματα επιδεινώθηκαν το βράδυ της Τετάρτης προς Πέμπτη, οπότε οι γονείς μετέφεραν το παιδί στο νοσοκομείο. Γρήγορα παρουσίασε περαιτέρω επιδείνωση και ενώ ήταν στο Παιδιατρικό ΤΕΠ έκανε την πρώτη ανακοπή και ανατάχθηκε με κάρπα και διασωληνώθηκε. Ακολούθησε δεύτερη ανακοπή και ανατάχθηκε για μία ακόμα φορά. Στη συνέχεια το κοριτσάκι μπήκε στον αξονικό τομογράφο και εισήχθη αμέσως στο χειρουργείο. Κατά τη διάρκεια της επέμβασης, οι γιατροί διαπίστωσαν γενικευμένη περιτονίτιδα από ρήξη της σκωληκοειδούς απόφυσης, με αποστήματα σε όλη σχεδόν την κοιλιακή χώρα. Με την ολοκλήρωση του χειρουργείου το κοριτσάκι υπέστη την τρίτη κατά σειρά ανακοπή, με αποτέλεσμα να χάσει τη μάχη για τη ζωή, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών» ανέφερε στην ΕΡΤ, σημειώνοντας πως «όλοι στο νοσοκομείο είμαστε συγκλονισμένοι από το γεγονός».

Πηγή:iefimerida.gr

 




Αιματηρή συμπλοκή στις Σέρρες: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον 34χρονο

Στον Λευκώνα θα αποχαιρετήσουν συγγενείς και φίλοι τον 34χρονο που δολοφονήθηκε την Πρωτοχρονιά στο κέντρο των Σερρών.

Το «τελευταίο αντίο» στον 34χρονο, που ανήμερα της Πρωτοχρονιάς τραυματίστηκε θανάσιμα σε συμπλοκή στο κέντρο των Σερρών θα πούνε σήμερα, Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2025 συγγενείς και φίλοι.

Η Εξόδιος Ακολουθία θα πραγματοποιηθεί στις 12:00 στον Ιερό Ναό Αγίου Βασιλείου, στον Κάτω Λευκώνα Σερρών.

lionnews.gr




Σήμερα το τελευταίο αντίο στον Γιάννη Μπουτάρη – Σε λαϊκό προσκύνημα η σορός του

Συγγενείς, φίλοι, πολιτικοί και απλοί πολίτες θα τον αποχαιρετήσουν στο δημαρχιακό μέγαρο της Θεσσαλονίκης

Το τελευταίο αντίο αναμένεται να πουν σήμερα συγγενείς, φίλοι, συνάδελφοι, εργαζόμενοι και πολίτες στον Γιάννη Μπουτάρη, τον πρώην δήμαρχο Θεσσαλονίκης, επιχειρηματία και οινοποιό, που έφυγε από τη ζωή το Σάββατο 9/11 σε ηλικία 82 ετών.

Η πολιτική κηδεία του Γιάννη Μπουτάρη θα τελεστεί στο αίθριο του δημαρχιακού μεγάρου της Θεσσαλονίκης, εκεί όπου θα εκτεθεί η σορός του, από τις 11 το πρωί έως τις 2 μετά το μεσημέρι, ώστε να τον αποχαιρετήσουν στο ύστατο ταξίδι οι Θεσσαλονικείς.

Στην πολιτική του κηδεία θα παραστούν η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλουκαι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, που θα απευθύνουν ομιλίες, ενώ το «παρών» θα δώσει και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης.

Ομιλίες θα κάνουν και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, όπως επίσης, από τον Σύνδεσμο Ελληνικού Οίνου και ένα μέλος της οικογένειας του Γιάννη Μπουτάρη.

Στη συνέχεια, η σορός του Γιάννη Μπουτάρη, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή, το βράδυ του Σαββάτου, σε ιδιωτικό θεραπευτήριο της Θεσσαλονίκης, θα αποτεφρωθεί -επιλογή που είχε κάνει ο ίδιος εν ζωή.

Πτυχιούχος χημικός του ΑΠΘ, διπλωματούχος οινολόγος, ασχολήθηκε για χρόνια με τα κρασιά και εξελέγη ως ο 60ος δήμαρχος Θεσσαλονίκης το 2010, για δύο διαδοχικές θητείες, έως το 2019. Υπήρξε πρόεδρος του Μουσείου Ολοκαυτώματος της Ελλάδας, ιδρυτικό μέλος του Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και του Κέντρου Υποστήριξης Εξαρτημένων «Όασις», καθώς και ιδρυτής του «Αρκτούρου». Τιμήθηκε με πολλές διεθνείς και εθνικές διακρίσεις.

Θερμή παράκληση της οικογένειας του εκλιπόντος, αντί στεφάνων, να γίνουν δωρεές στη μνήμη του στα παρακάτω ιδρύματα:

  • ΑΡΓΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ argokoinsep.gr
  • ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ arcturos.gr
  • ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ asylopaidiou.gr

Πηγή: ΑΠΕ




Άννα Παναγιωτοπούλου: Σε κλίμα συγκίνησης το τελευταίο αντίο στην αγαπημένη ηθοποιό

Η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή το Μεγάλο Σάββατο, σε ηλικία 76 ετών, μετά από μάχη με τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Το τελευταίο αντίο στην αγαπημένη ηθοποιό Άννα Παναγιωτοπούλου λένε αυτή την ώρα συγγενείς, φίλοι συνάδελφοι αλλά και απλός κόσμος που την αγάπησε μέσα από τους ρόλους της.

Από τους πρώτους που κατέφθασαν στο κοιμητήριο του Ζωγράφου ήταν ο Σταμάτης Φασουλής, ο οποίος δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή του πάνω από το φέρετρό της.

Η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή το Μεγάλο Σάββατο, σε ηλικία 76 ετών, μετά από μάχη με τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Ο θάνατός της, εκτός από την πανελλήνια συγκίνηση που προκάλεσε δεδομένου ότι υπήρξε επί δεκαετίες ιδιαίτερα αγαπητή στους κόλπους του θεάτρου και στο κοινό όλων των ηλικιών, αποτελεί και μια σημαντική απώλεια για το ελληνικό θέατρο το οποίο υπηρέτησε με βαθιά αγάπη και σεβασμό σε ολόκληρη τη ζωή της, τροφοδοτώντας το με εξαιρετικές ερμηνείες αλλά και δυνατά κείμενα.




Το τελευταίο αντίο στον Γιάννη Παναγιωτόπουλο

Το τελευταίο αντίο στον άλλοτε Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας Γιάννη Παναγιωτόπουλο και πατέρας του Νίκου Παναγιωτόπουλου έδωσαν το πρωί της Τετάρτης 3 Ιανουαρίου 2024 συγγενείς, γνωστοί και φίλοι του.

Το παρών έδωσαν αρκετοί εκπρόσωποι της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, εκπρόσωποι φορέων αλλά και φυσικά δικηγόροι.

Τον επικήδειο λόγο εκφώνησε ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας Γιώργος Γραμμένος.




Σήμερα το τελευταίο αντίο στον αστυνομικό Γιώργο Λυγγερίδη που χτυπήθηκε από ναυτική φωτοβολίδα στα επεισόδια στου Ρέντη

Το ύστατο χαίρε αναμένεται να πουν σήμερα, Παρασκευή (29/12) οι συγγενείς, οι φίλοι και συνάδερφοί του στον 31χρονο αστυνομικό Γιώργο Λυγγερίδη, που τραυματίστηκε από ναυτική φωτοβολίδα στα επεισόδια του Ρέντη, το βράδυ της 7ης Δεκεμβρίου.

Η κηδεία του 31χρονου που πάλεψε για 20 ολόκληρες ημέρες στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Κρατικού Νίκαιας θα πραγματοποιηθεί σήμερα το μεσημέρι στον Άγιο Δημήτριο Θεσσαλονίκης και θα ακολουθήσει η ταφή του στο κοιμητήριο της Θέρμης.

Στην κηδεία του Γιώργου Λυγγερίδη θα παραστεί ο πρωθυπουργός

Στη Θεσσαλονίκη για να παραστεί στην κηδεία του 31χρονου αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη θα βρίσκεται σήμερα ο πρωθυπουργός.

Σε μήνυμά του στο Facebook ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε τη θλίψη του για τον αστυνομικό που έφυγε μετά από 20 ημέρες μάχης στη ΜΕΘ του Γενικού Κρατικού Νίκαιας λέγοντας: «Στέκομαι με σεβασμό μπροστά στη θυσία του, την ώρα του καθήκοντος».

«Η τιμωρία των δολοφόνων του Ρέντη και το ξερίζωμα της βίας αποτελούν, πλέον, ζήτημα τιμής για την Πολιτεία και την κοινωνία», σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Αλλάζει το κατηγορητήριο για τον 18χρονο

Την ίδια στιγμή μετά τον θάνατο του νεαρού αστυνομικού αλλάζει το κατηγορητήριο σε βάρος του 18χρονου που τού την πέταξε ναυτική φωτοβολίδα και μετατρέπεται σε ανθρωποκτονία από πρόθεση.

Παράλληλα οι έρευνες της Αστυνομίας συνεχίζονται και σύμφωνα με πληροφορίες έχουν εντοπιστεί 40 άτομα με ίχνη πυρίτιδας στα χέρια. Όλα τα στοιχεία που έχουν βγει και τα βίντεο αναλύονται από την ΕΛ.ΑΣ.

 




Πλήθος κόσμου στο “τελευταίο αντίο” στον Βασίλη Καρρά στο Κοκκινοχώρι

Σε κλίμα πάνδημου σπαραγμού γράφτηκε ο επίλογος μιας μεγάλης λαϊκής μουσικής ιστορίας την Τετάρτη το μεσημέρι. Κι αυτό διότι τελέστηκαν στο Κοκκινοχώρι Καβάλας η εξόδιος ακολουθία και ο ενταφιασμός, του κοσμαγάπητου ερμηνευτή Βασίλη Καρρά, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή την παραμονή των Χριστουγέννων.

Στο μικρό χωριό του Παγγαίου, που ευεργετήθηκε πολλές φορές από τον αγαπημένο τραγουδιστή και οι μόνιμοι κάτοικοί του μόνο καλά λόγια έχουν να πουν, επικρατούσε το αδιαχώρητο από νωρίς το πρωί. Χιλιάδες άνθρωποι, συγγενείς, φίλοι, συνεργάτες και απλός κόσμος συγκεντρώθηκαν για να πουν το τελευταίο αντίο στον άνθρωπο που αγάπησαν τόσο πολύ για την απλότητα του χαρακτήρα του και το ήθος του.

Δείτε video:

 




Τελευταίο αντίο σήμερα στον «άρχοντα της καψούρας» Βασίλη Καρρά | Η μεγάλη του επιθυμία

Το τελευταίο αντίο θα πουν σήμερα, Τετάρτη (27/12), οι συγγενείς, οι φίλοι και οι θαυμαστές του στον «άρχοντα της καψούρας» Βασίλη Καρρά. Η κηδεία του μεγάλου ερμηνευτή, που πάλευε με τον καρκίνο, θα πραγματοποιηθεί στις 12:00 στη γενέτειρά του στο Κοκκινοχώρι του δήμου Παγγαίου Καβάλας, όπου και θα ταφεί.

Επιθυμία της οικογένειας είναι αντί στεφάνων να ενισχυθεί ο Σύλλογος «Φλόγα» Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια.

Ο Βασίλης Καρράς είχε εκφράσει την επιθυμία του να κηδευτεί και να ταφεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του, το Κοκκινοχώρι Καβάλας, την οποία επισκέπτονταν όσο πιο συχνά μπορούσε.

Εκεί είχε ένα μεγάλο κτήμα, γνωστό ως Φάρμα Καρρά, όπου καλλιεργούσε ελιές και παρήγαγε λάδιαλλά και σταφύλια και λαχανικά. Ανέβαινε στο Παγγαίο και μάζευε κράνα, ενώ η ζωή στο χωριό τον αποσυμπίεζε και του έδινε ζωή. Βοήθησε, μάλιστα, και σε πολλά έργα και οι κάτοικοι του είχαν μεγάλη αδυναμία, γιατί εκεί γινόταν ένα μαζί τους.

Με μπουζούκια, χειροκροτήματα και τα αγαπημένα του τραγούδια τον αποχαιρέτησε η Θεσσαλονίκη

Η Θεσσαλονίκη, που τον λάτρεψε αλλά και τη λάτρεψε, τίμησε όπως του άρμοζε τον «άρχοντα της νύχτας», Βασίλη Καρρά. Στο λαϊκό προσκύνημα της σορού του την Τρίτη (26/12) ήταν εκεί όλοι, επώνυμοι και ανώνυμοι, ένα μεγάλο ποτάμι κόσμου, με λουλούδια στα χέρια, μα μάτια βουρκωμένα, με τραγούδια στα χείλη, για το τελευταίο αντίο.

Το παρών στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας έδωσαν μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης, Σταύρος Καλαφάτης, ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, η αντιπεριφερειάρχης της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, ο δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, ο ηθοποιός Γιάννης Ζουγανέλης και ο τραγουδιστής Στέλιος Ρόκκος.

Όπως θα δείτε και σε βίντεο από το thesstoday.gr, οι μουσικοί συνεργάτες του Βασίλη Καρρά την ώρα που το φέρετρο έβγαινε από την εκκλησία έπαιξαν και τραγούδησαν το «Νύχτα ξελογιάστρα» σε μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή.

Μάλιστα, πλήθος κόσμου φώναξε «Αθάνατος» και «Καλή αντάμωση, Βασίλη» αποχαιρετώντας τον καλλιτέχνη.

Δείτε το βίντεο

Η τελευταία επιθυμία του ήταν να γίνει μια συναυλία με 3.000 μουσικούς που θα μπει στο Γκίνες

Ο φίλος του Βασίλη Καρρά και καλλιτεχνικός Διευθυντής της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Ελλάδος, Ευάγγελος Αραμπατζής, ήταν εκείνος που εκφώνησε νωρίτερα τον επικήδειο λόγο και σε δηλώσεις του στις κάμερες ανέφερε ότι η τελευταία επιθυμία του εκλιπόντος, για μια μεγάλη συναυλία με 3.000 μουσικούς, θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Ιούλιο.

«Σήμερα αποχαιρετούμε έναν τεράστιο καλλιτέχνη, τον Βασίλη μας. Και στον επικήδειο ήταν πολύ δύσκολη στιγμή για μένα. Ζήτησε η οικογένεια να εκφωνήσω τον επικήδειο. Με μεγάλη συγκίνηση το έκανα, γιατί ο Βασίλης πέρα από μεγάλος καλλιτέχνης ήταν και μεγάλος άνθρωπος. Και όλος αυτός ο κόσμος που είναι εδώ αποδεικνύει πόσο αγαπούσε αυτόν τον άνθρωπο.

Η συναυλία που επιθυμούσε να πραγματοποιηθεί με τους 3.000 μουσικούς επί σκηνής θα γίνει προς τιμήν του στην Αθήνα και θα καταγραφεί για το βιβλίο Γκίνες. Καλό ταξίδι, Βασίλη μας!», είπε χαρακτηριστικά.

 

 




Θεσσαλονίκη: Το «αντίο» φίλων στον Βασίλη Καρρά – «Μέχρι την τελευταία στιγμή ήταν χαμογελαστός»

Βαρύ το αντίο στον Βασίλη Καρρά

Τον Βασίλη Καρρά αποχαιρετούν σε βαρύ κλίμα ανήμερα των Χριστουγέννων, συγγενείς, φίλοι αλλά και θαυμαστές του, που έχουν σπεύσει στον Οίκο Τελετών Μπαμπούλας, απέναντι από τα Κοιμητήρια Aναστάσεως του Κυρίου στη Θέρμη Θεσσαλονίκης.

Η σορός του Βασίλη Καρρά θα παραμείνει επί τόπου μέχρι αύριο, οπότε και θα μεταφερθεί στον Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας και θα τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα.

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης έδινε μάχη για χρόνια με τον καρκίνο, ώσπου έφυγε από τη ζωή χθες, στα 70 του χρόνια, έχοντας νοσήσει από κορονοϊό.

Για τον Βασίλη Καρρά, μίλησε ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Νεολαίας και Εθελοντισμού και στενός φίλος του εκλιπόντος, Νίκος Ζεϊμπέκης, που έκανε λόγο για ένα «παλικάρι», που «μέχρι και την τελευταία στιγμή ήταν χαμογελαστός και αντί να του δίνουμε δύναμη και θάρρος, μας έδινε εκείνος».

Ζεϊμπέκης για Βασίλη Καρρά

Ο κ. Ζεϊμπέκης δήλωσε ακόμη ότι «είμαι ευτυχισμένος που τον γνώρισα σαν άνθρωπο» και είπε πως ο εκλιπών ήταν ένας άνθρωπος με γεμάτη ζωή. «Είναι βαριά η απώλεια για τους οικείους του Βασίλη, αλλά και για όλους μας», τόνισε.

Η κηδεία του αγαπημένου καλλιτέχνη θα τελεστεί στη γενέτειρα του, το Κοκκινόχωμα Καβάλας την Τετάρτη, 27/12.




Πλήθος καλλιτεχνών και πολιτικών στο τελευταίο αντίο στον σπουδαίο Γιώργο Μιχαλακόπουλο | Φωτογραφίες από την κηδεία

Συγγενείς, φίλοι, συνάδελφοι και πολιτικοί αποχαιρετούν σήμερα στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών τον σπουδαίο ηθοποιό και σκηνοθέτη Γιώργο Μιχαλακόπουλο, ο οποίος πέθανε σε ηλικία 85 ετών. Θερμή παράκληση των δικών του ανθρώπων είναι: «αντί στεφάνων στη μνήμη του ενισχύουμε το “Σπίτι του ηθοποιού” και το Τ.Α.Σ.Ε.Η.», όπως ανέφερε η ηθοποιός Μαρία Καβουκίδου σε ανάρτησή της για την κηδεία του σπουδαίου καλλιτέχνη.

Δείτε φωτογραφίες από την κηδεία…

Δημήτρης Καταλειφός

Σπύρος Μπιμπίλας

Σωκράτης Αλαφούζος

Αλέξανδρος Μπουρδούμης

Ζωή και Νίκος Κωνσταντόπουλος

Γεράσιμος Σκιαδαρέσης

Δημήτρης Αρώνης

Γιώργος Κιμούλης

Βασίλης Χαραλαμπόπουλος

Νίκος Φίλης

Άννα Φόνσου

Νίκος Αλεξίου

Θεόδωρος Ρουσόπουλος

Οδυσσέας και Ισίδωρος Σταμούλης

Ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος γεννήθηκε στις 28 Φεβρουαρίου 1938 στην Αθήνα και σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης. Έπαιξε σε σπουδαίες παραστάσεις όπως «Έγκλημα και Τιμωρία», «Ο θάνατος του εμποράκου», «Κάθε Πέμπτη κύριε Γκριν» και «Το τίμημα». Στον κινηματογράφο έπαιξε σε ταινίες όπως «Ξύπνα Βασίλη», «Η ωραία του κουρέα», «Ένας ιππότης για τη Βασούλα» και «Το βλέμμα του Οδυσσέα». Στην τηλεόραση πρωταγωνίστησε τη δεκαετία του ’70 στη θρυλική σειρά «Εκείνος κι εκείνος».

Είχε κερδίσει το Α’ Βραβείο Ανδρικού ρόλου Καρόλου Κουν και το βραβείο «Αιμίλιος Βεάκης». Επίσης, είχε διατελέσει Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων (1974-1986) και αντιπρόεδρος του ΚΕΘΕΑ.

Ήταν παντρεμένος και έχει δύο κόρες, την Ιωάννα, που είναι σκηνοθέτιδα και είχε συνεργαστεί μαζί της στο θέατρο, και την Ελένη, που είναι ζωγράφος.

Είχε δηλώσει πως είναι αριστερός, αλλά ότι δεν πρόσκειται σε κάποιο κόμμα.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Σήμερα το τελευταίο αντίο στην 50χρονη που κατασπαράχτηκε από τρία σκυλιά μπροστά στα μάτια των παιδιών της

Συγκλονισμένο είναι το πανελλήνιο από τον μαρτυρικό θάνατο της 50χρονης μητέρας δύο παιδιών που δέχθηκε επίθεση και κατασπαράχτηκε από τρία τσοπανόσκυλα μέσα στον κήπο του σπιτιού της στη Θεσσαλονίκη.

Ο ιατροδικαστής ο οποίος εξέτασε τη σορό της διαπίστωσε πάνω από 50 δαγκωματιές που επέφεραν και τον θάνατό της ενώ σήμερα, Τρίτη (12/12) στις 10:30 συγγενείς και φίλοι θα της πουν το τελευταίο αντίο.

Η 50χρονη Ελισάβετ το μεσημέρι της Κυριακής (9/12) φρόντιζε τα φυτά του κήπου όταν τρία μανιασμένα τσοπανόσκυλα εισέβαλαν και την κατασπάραξαν με δεκάδες δαγκωματιές σε όλο της το κορμί. Η γυναίκα προσπάθησε να ξεφύγει αλλά δεν τα κατάφερε.

Συγκλονισμένο είναι το πανελλήνιο από τον μαρτυρικό θάνατο της 50χρονης μητέρας δύο παιδιών που δέχθηκε επίθεση και κατασπαράχτηκε από τρία τσοπανόσκυλα μέσα στον κήπο του σπιτιού της στη ΘεσσαλονίκηΟ ιατροδικαστής ο οποίος εξέτασε τη σορό της διαπίστωσε πάνω από 50 δαγκωματιές που επέφεραν και τον θάνατό της ενώ σήμερα, Τρίτη (12/12) στις 10:30 συγγενείς και φίλοι θα της πουν το τελευταίο αντίο.

Η 50χρονη Ελισάβετ το μεσημέρι της Κυριακής (9/12) φρόντιζε τα φυτά του κήπου όταν τρία μανιασμένα τσοπανόσκυλα εισέβαλαν και την κατασπάραξαν με δεκάδες δαγκωματιές σε όλο της το κορμί. Η γυναίκα προσπάθησε να ξεφύγει αλλά δεν τα κατάφερε.

Το πόρισμα του ιατροδικαστή προκαλεί σοκ καθώς η γυναίκα εκτός από τις δαγκωματιές σε όλο της το κορμί είχε και πολλά βίαια χτυπήματα. Μόνο στο ένα της χέρι έφερε πάνω από δέκα δαγκωματιές.

Τα τρία σκυλιά είχαν δημιουργήσει προβλήματα και στο παρελθόν

Κάτοικοι της Νεοχωρούδας, όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης (12/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο καταγγέλλουν πως τα τρία σκυλιά είχαν δημιουργήσει προβλήματα και στο παρελθόν. Αυτή η φορά όμως ήταν η μοιραία.

Ο 37χρονος ιδιοκτήτης των 3 σκύλων χθες, Δευτέρα (11/12) το πρωί πέρασε το κατώφλι του εισαγγελέα, ο οποίος άλλαξε την κατηγορία από ανθρωποκτονία από αμέλεια σε ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο.

Ο ιδιοκτήτης των σκύλων ζήτησε προθεσμία και αναμένεται να απολογηθεί αύριο, Τετάρτη, ενώ τα σκυλιά τα έχει πάρει η Κτηνιατρική Υπηρεσία.




Απολογείται ο 71χρονος που ομολόγησε ότι δολοφόνησε τη σύντροφό του στη Σαλαμίνα | Σήμερα το τελευταίο αντίο στην 43χρονη

Ενώπιον του ανακριτή στα δικαστήρια Πειραιά για να απολογηθεί για τη δολοφονία της 43χρονης συντρόφου του στη Σαλαμίνα θα βρεθεί σήμερα, Παρασκευή (8/12) ο 71χρονος που ομολόγησε ότι την σκότωσε.

Όπως είπε ο ίδιος ήταν αποφασισμένος της αφαιρέσει τη ζωή.

Σήμερα, στις 12:00 φίλοι και συγγενείς θα πουν το τελευταίο αντίο στην 43χρονη καθώς θα πραγματοποιηθεί η κηδεία της στον Ιερό Ναό Εισοδίων Θεοτόκου στη Σαλαμίνα.

Κυνικός και αμετανόητος ο 71χρονος

Ο άνδρας περιέγραψε με απίστευτη ψυχραιμία το έγκλημά του και, όπως είπε στους αστυνομικούς, περίμενε να φύγει το παιδί για να προχωρήσει στην αποτρόπαια πράξη του. Ο γυναικοκτόνος μάλιστα μετά τη δολοφονία, πέρασε απέναντι στο Κερατσίνι και ήπιε καφέ σαν να μην είχε συμβεί το παραμικρό.

Η 43χρονη

Οι αστυνομικοί, όπως μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (8/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» είχαν προτείνει στη γυναίκα να πάρει panic button και σε περίπτωση που κινδυνεύσει να το ενεργοποιήσει και το δέχτηκε.

Παράλληλα την παρότρυναν να μην επιστρέψει στην οικία όπου διέμεναν, επίσης το δέχτηκε και αποχώρησε με τη μητέρα της για το πατρικό της.

Σε ερώτηση των αστυνομικών γιατί την σκότωσε ανέφερε πως, πήγε στο σπίτι την Παρασκευή και την βρήκε με κάποιον άλλον άνδρα, τρελάθηκε και έτσι αποφάσισε να την σκοτώσει. Αναφορικά με το όπλο δήλωσε πως είχε μιλήσει με έναν αλλοδαπό, πήγε και τον βρήκε και το αγόρασε και έφυγε.

Όπως επίσης ανέφερε περίμενε να φύγει πρώτα το παιδί και μετά την πυροβόλησε και την σκότωσε, γεγονός που παραπέμπει σε προμελέτη.

Ο 71χρονος συνελήφθη αφού βρέθηκε το στίγμα του κινητού του το οποίο εντόπισαν οι αστυνομικοί μέσω του παρόχου.

Ο 71χρονος

Είχε καταδικαστεί για ενδοοικογενειακή βία

Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΟ ΒΗΜΑ» και τα «ΝΕΑ», ο 71χρονος δράστης είχε κατηγορηθεί το 2013 για σωματική βλάβη, εξύβριση, απειλή και κακοποίηση της 51χρονης τότε συντρόφου του στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Ο 71χρονος είχε εξαφανιστεί και δεν είχε συλληφθεί στα πλαίσια του αυτοφώρου, ενώ το 2019 έγινε η δίκη του και καταδικάστηκε σε 1,5 χρόνο φυλάκιση.

Πώς κατάφερε η αστυνομία να συνδέσει τις δύο υποθέσεις

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως για την υπόθεση του 2013 η αστυνομία δεν είχε λάβει αποτυπώματα του δράστη, αλλά κατάφερε να βρει την ταυτότητα που χρησιμοποιούσε εκείνη την περίοδο και στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση των αποτυπωμάτων που έλαβαν για την υπόθεση γυναικοκτονίας στη Σαλαμίνα με εκείνα της ταυτότητάς του.

Οι Αρχές διαπίστωσαν ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο, το οποίο είχε αλλάξει το όνομα των γονιών του ώστε να αλλοιώσει τα στοιχεία του.

 



Το Τελευταίο «αντίο» στον Βασίλη Βασιλικό

Με ένα δυνατό χειροκρότημα, αποχαιρέτησαν τον Βασίλη Βασιλικό, η οικογένειά του, συγγενείς, φίλοι, αλλά και θαυμαστές του έργου του στο Πρώτο Νεκροταφείο Αθηνών, όπου τελέστηκε η κηδεία του εμβληματικού και πολυβραβευμένου Έλληνα συγγραφέα, που σημάδεψε την ιστορία των γραμμάτων του δεύτερου μισού του 20ού αιώνα.

Στην κηδεία παρέστησαν εκπρόσωποι των γραμμάτων και των τεχνών και του πολιτικού κόσμου, όπως μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, ο πρώην πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ‘Ελενα Ακρίτα, ο βουλευτής Νίκος Βούτσης, ο σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς, η πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ, Μαρία Αντωνιάδου, ο Φώτης Κουβέλης, ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος, η Λούκα Κατσέλη ο Γιώργος και η Αννα Νταλάρα, η Ρέα Γαλανάκη, ο Χρήστος Χωμενίδης, ο Γιώργος Κατσαρός, ο Γιώργος Μαργαρίτης, ο Κώστας Λαλιώτης κ.α.

Στεφάνια απέστειλαν, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, ο πρώην πρωθυπουπουργός , Αλέξης Τσίπρας, ο ΣΥΡΙΖΑ, ο Δήμαρχος Καβάλας, η ΕΣΗΕΑ, ο πρόεδρος και το ΔΣ της ΕΡΤ κ.α.




Μαίρη Χρονοπούλου: Το τελευταίο αντίο – Στο αποτεφρωτήριο Ριτσώνας η σορός της

Φίλοι και γνωστοί είπαν το τελευταίο αντίο στη Μαίρη Χρονοπούλου. Η σορός της ηθοποιού έφτασε στο σπίτι της στην Παιανία μετά τις 11:30, με τους φίλους της να είναι ντυμένοι στα λευκά, όπως ακριβώς επιθυμούσε η ίδια. Λευκό ήταν και το φέρετρό της, το οποίο είχε επιλέξει λίγο καιρό πριν.

Η σορός παρέμεινε στο σπίτι μέχρι τις 14:00, προτού μεταφερθεί στο αποτεφρωτήριο της Ριτσώνας. Στις 15:30 έγινε αποχαιρετισμός στην αίθουσα του αποτεφρωτηρίου και στις 16:25 παραλαβή της σορού προς αποτέφρωση.

Το πλήθος έφτασε στο σπίτι της Μαίρης Χρονοπούλου κρατώντας ένα λευκό τριαντάφυλλο, για να τιμήσει τη μνήμη της. Ιδιαίτερα συγκινημένοι στην αποχαιρετιστήρια γιορτή για την ηθοποιό ήταν ο Σπύρος Μπιμπίλας και ο Μάκης Δελαπόρτας.
Ο καλός φίλος της Μαίρης Χρονοπούλου, Μάκης Δελαπόρτας δήλωσε στις κάμερες: «Κάθε φορά που η Μαίρη ξεκινούσε να μου μιλάει για όλα αυτά, της άλλαζα κουβέντα, γιατί δεν αντέχουν όλοι οι άνθρωποι αυτές τις καταστάσεις. Εγώ προσωπικά, δεν αντέχω. Μου είναι και τώρα πάρα πολύ δύσκολο που έρχομαι εδώ τελευταία φορά».
Με τη σειρά του δηλώσεις έκανε και ο Σπύρος Μπιμπίλας«Μιλάμε για έναν πολύ σοβαρό άνθρωπο, έναν άνθρωπο που αφήνει ένα στίγμα για την ίδια την κοινωνία, έναν αγωνιστικό άνθρωπο. Θα ξαναπώ ότι εγώ τη Μαίρη τη γνώρισα σε μια διαδήλωση. Τι σημαίνει αυτό; Ότι μία πρωταγωνίστρια είχε κατέβει στους δρόμους για να διεκδικήσει τα δικαιώματα των ηθοποιών. Και μου είχε πει ότι αν χρειαστεί θα ξανακατέβει στους δρόμους για να μπορέσετε να ζήσετε καλύτερα από εμάς. Αυτό κάτι δείχνει, τι σημαντικός χαρακτήρας ήταν», δήλωσε.



Λιβύη: Αυτή την ώρα το τελευταίο αντίο στα δύο αδέρφια της ελληνικής αποστολής

Αυτή την ώρα η εξόδιος ακολουθία στα δύο αδέρφια που έχασαν τη ζωή τους στη Λιβύη

Αυτή την ώρα το τελευταίο αντίο στην Άντζελα Μοϊρα και τον αδερφό της Φίλλιπ-Αντώνη Μανδάλιο που έχασαν τη ζωή τους στο τροχαίο δυστύχημα στη Λιβύη μαζί με τρεις ενστόλους στην ελληνική αποστολή για ανθρωπιστική βοήθεια.

Η εξόδιος ακολουθία πραγματοποιείται στον Ιερό Ναό Παναγιάς της Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη ενώ η ταφή θα γίνει στο κοιμητήριο της Βούλας

Το «παρών» δίνουν η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο υφυπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Κώτσιρας.




Το Τελευταίο αντίο στην Γλυκερία Μεμεκίδου δόθηκε στην Κομοτηνή

Σε κλίμα οδύνης τελείται αυτή την ώρα η κηδεία της Αξιωματικού της Διεύθυνσης Υγειονομικού του ΓΕΕΘΑ, Γλυκερίας Μεμεκίδου, η οποία σκοτώθηκε στο τροχαίο δυστύχημα στη Λιβύη.

Συγγενείς, φίλοι και συνάδελφοι λένε το τελευταίο «αντίο» στην 46χρονη Γλυκερία Μεμεκίδου στην Καλλιθέα Κομοτηνής, τον τόπο καταγωγής της. Η εξόδιος ακολουθία ψάλλεται στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Κομοτηνής από τον Μητροπολίτη Μαρωνείας & Κομοτηνής κκ Παντελεήμονα.

Το φέρετρο με την σορό της 46χρονης ήταν τυλιγμένο με την ελληνική σημαία, ενώ στον αύλειο χώρο της εκκλησίας αγήματα απέδωσαν τιμές.




Ανατριχίλα: Το συγκλονιστικό «αντίο» των οπαδών της Μαρσέιγ στον Μιχάλη Κατσουρή

Η Ελλάδα πενθεί τον άδικο χαμό του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, ο οποίος δολοφονήθηκε μετά από επίθεση χούλιγκαν της Ντιναμό Ζάγκρεμπ έξω από την OPAP Arena.

Ωστόσο, το τραγικό αυτό γεγονός προκάλεσε θλίψη και στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Αναμενόμενα, οι «αδελφοποιημένοι» με την ΑΕΚ οπαδοί της Μαρσέιγ, γέμισαν το «Βελοντρόμ» με πανό για τον 29χρονο, στην πρεμιέρα της Ligue 1 κόντρα στη Ρεμς.

Μάλιστα, το όνομα του Μιχάλη εμφανίστηκε στα μάτριξ του γηπέδου μαζί με τη φωτογραφία του.

«Αναπαύσου εν ειρήνη» και «Αθάνατος» ήταν μόνο μερικά από τα μηνύματα που έγραψαν οι οπαδοί της Μαρσέιγ στα ελληνικά και με κιτρινόμαυρα γράμματα, ενώ άλλα πανό είχαν το σήμα της ΑΕΚ συνοδευμένο με το όνομα του αδικοχαμένου 29χρονου.