Δεν κατάλαβα την ηλικία, αντιλήφθηκα την επικινδυνότητα της κατάστασης, λέει ο αστυνομικός για τον πυροβολισμό του 17χρονου Ρομά

Οαρχιφύλακας που κατηγορείται για τον θάνατο του 17χρονου Ρομά το βράδυ του Σαββάτου πέρασε την πόρτα του ανακριτή σήμερα, Πέμπτη (16/11), με σχεδόν δύο ώρες καθυστέρηση, στις 11:45. Ο ίδιος θα αναφέρει στην απολογία του πως, αφού σταμάτησε το αυτοκίνητο και άνοιξε την πόρτα, διαπίστωσε ότι στη θέση του οδηγού βρισκόταν ένας άνδρας, του οποίου την ηλικία – λόγω της έλλειψης φωτισμού – δεν μπόρεσε να καταλάβει.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ και του Κώστα Νούση, ο ίδιος θα ισχυριστεί, επίσης, πως αντιλήφθηκε την επικινδυνότητα της κατάστασης, αφού στην πόρτα του αυτοκινήτου βρισκόταν ένα αιχμηρό αντικείμενο, μια μεγάλη λάμα, ενώ στη θήκη του συνοδηγού υπήρχε ένα κατσαβίδι, το οποίο δεν εξηγείται από τις δραστηριότητες τόσο του θύματος, όσο και του αδελφού του.

Αναφορικά με τη διαδικασία της απολογίας του αστυνομικού, σε περίπτωση που υπάρξει διχογνωμία μεταξύ εισαγγελέα και ανακριτή, τότε θα πρέπει αυτός να τεθεί σε κατ’ οίκον περιορισμό και μέσα σε πέντε ημέρες το Συμβούλιο να αποφασίσει την εξέλιξη για την προφυλάκισή του ή μη μέχρι τη διεξαγωγή της δίκης.

Σημειώνεται πως ο αστυνομικός έχει τεθεί ήδη σε διαθεσιμότητα, ενώ αντιμετωπίζει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο και παράνομη εκτέλεση πυροβολισμού εξουδετέρωσης.

 




Σέρρες: Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο 12χρονος -«Δεν αντιλήφθηκα τίποτα» είπε ο οδηγός της νταλίκας

Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο 12χρονος που επέζησε του τροχαίου δυστυχήματος στις Σέρρες, στο οποίο σκοτώθηκαν οι γονείς του και τραυματίστηκε πιο ελαφρά ο 10χρονος αδελφός του.

Ο μικρός Ρουμάνος τουρίστας εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης με σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις αλλά και τραύματα σε όλο του το σώμα. Το παιδί υποβλήθηκε σε επέμβαση και παραμένει εκτός ΜΕΘ. Ο 10χρονος αδελφός του νοσηλεύεται εκτός κινδύνου και έχει τις αισθήσεις του.

Τα παιδιά βρίσκονται υπό την επίβλεψη ψυχολόγων, καθώς έχασαν χθες και τους δύο γονείς τους και αναμένουν να έρθουν στην Ελλάδα άλλοι συγγενείς τους.

Οδηγός νταλίκας: Δεν αντιλήφθηκα το παραμικρό
Σε ό,τι αφορά στις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος, ο Βούλγαρος οδηγός της νταλίκας στην οποία «καρφώθηκε» το ΙΧ των Ρουμάνων τουριστών, είπε ότι «δεν κατάλαβε» το παραμικρό.

Σύμφωνα με το ΣΚΑΪ, ο Βούλγαρος οδηγός της νταλίκας, που συγκρούστηκε με το αυτοκίνητο της οικογένειας, φέρεται να είπε στην Αστυνομία: «Δεν αντιλήφθηκα το παραμικρό, πήγαινα κανονικά στην πορεία μου, άκουσα έναν πολύ δυνατό κρότο και αισθάνθηκα την σύγκρουση στο πίσω μέρος του οχήματός μου».

Το σφοδρό τροχαίο έγινε στο 18ο χλμ. της ΕΟ Θεσσαλονίκης-Σερρών, με τις εικόνες από το διαλυμένο όχημα της οικογένειας, να σοκάρει. Επί τόπου κατέληξαν ο 48χρονος οδηγός και πατέρας των παιδιών και η 43χρονη μητέρα τους.