Επιβάτης πέρασε όλη την πτήση κλειδωμένος στην τουαλέτα του αεροπλάνου: Η αντίδραση της εταιρείας

Μια απίστευτη ταλαιπωρία πέρασε ένας επιβάτης πτήσης όταν κλειδώθηκε μέσα στην τουαλέτα του αεροπλάνου.

Εφιαλτικό αποδείχθηκε το ταξίδι με αεροπλάνο από την Ινδία για έναν άνδρα, ο οποίος δεν θέλησε να κάνει γνωστή την ταυτότητά του. Ο επιβάτης πτήσης της SpiceJet, στις αρχές του περασμένου έτους ταξίδευε από την Βομβάη στη Μπανγκαλόρ, όταν πέρασε μια απίστευτη περιπέτεια.

Σύμφωνα με την Indian Express, ο άτυχος άνδρας έμεινε εγκλωβισμένος για περίπου 2 ώρες στην τουαλέτα του αεροπλάνου, την οποία και επισκέφτηκε λίγο μετά την απογείωση. Πιθανότατα ο μηχανισμός κλειδώματος της πόρτας να ήταν ελαττωματικός.

Οι προσπάθειες των επιβατών και του προσωπικού του αεροπλάνου να τον απεγκλωβίσουν έπεσαν στο κενό. Τότε μια αεροσυνοδός του πέταξε κάτω από την πόρτα ένα μήνυμα συμπαράστασης το οποίο έγραφε: «Μην πανικοβάλλεστε. Προσγειωνόμαστε σε λίγα λεπτά, οπότε κλείστε το καπάκι της λεκάνης, καθίστε πάνω του για να μείνετε ασφαλής. Μόλις ανοίξει η κεντρική πόρτα, θα έρθει μηχανικός».

 

Πηγή:gazzetta.gr




Καβάλα: Ομόφωνη αντίδραση στη μεταφορά των ακτοπλοϊκών δρομολογίων

Ολοκληρώθηκε η έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, με αποκλειστικό θέμα τη μεταφορά των ακτοπλοϊκών δρομολογίων στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, μια απόφαση που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

Παρότι υπήρξε γενική συμφωνία και ομοφωνία επί της ουσίας, το τελικό ψήφισμα δεν φέρει τη σύμφωνη γνώμη του κ. Ποτόλια. Οι παρόντες φορείς, συμπεριλαμβανομένων του βουλευτή Γιάννη Πασχαλίδη, των Αντιπεριφερειαρχών Μαρκόπουλου και Ιωσηφίδη, του περιφερειακού συμβούλου Χάρη Δαλκίτζη, καθώς και εκπροσώπων της τοπικής αγοράς, εξέφρασαν την υποστήριξή τους στα αιτήματα της Καβάλας. Το ψήφισμα, που βασίζεται στις διεκδικήσεις της πόλης για τη διατήρηση των δρομολογίων, αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα εντός της ημέρας ή αύριο.




Έντονη αντίδραση ΚΚΕ και Χαρακόπουλου για τις επιθέσεις της Κωνσταντοπούλου

Την σφοδρή αντίδραση του ΚΚΕ, αλλά και του βουλευτή της ΝΔ, Μάξιμου Χαρακόπουλου, προκάλεσε η απρόκλητη και αδικαιολόγητη επίθεση της Ζωής Κωνσταντοπούλου τόσο στον αντιπρόεδρο της Βουλής, Γιώργο Λαμπρούλη, όσο και στον βουλευτή της κυβερνώσας παράταξης.

Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, έχει επιτεθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές στον αντιπρόεδρο της Βουλής, βουλευτή του ΚΚΕ, καταλογίζοντάς του εμπαθή συμπεριφορά προς το πρόσωπό της αλλά και «σύμπλευση με την κυβέρνηση» σήμερα όμως τον έβαλε στο «κάδρο» όσων καταγγέλλει για συγκάλυψη στην υπόθεση των Τεμπών.
«Θέλετε να με φιμώσετε; Μπαζώνετε τα έγγραφα που καταθέτω. Κι είστε και βουλευτής Λαρίσης», απάντησε η Ζωή Κωνσταντοπούλου, ενώ ο αντιπρόεδρος της Βουλής, επέμενε στο γράμμα του Κανονισμού και τελικώς τα έγγραφα παρελήφθησαν σε φάκελο.

Ένα μέρος του διαλόγου, δείχνει την ένταση που προκλήθηκε στην Ολομέλεια:

– Γιώργος Λαμπρούλης: Δεν ντρέπεστε λίγο;

– Ζωή Κωνσταντοπούλου: Εσείς να ντραπείτε.

– Γιώργος Λαμπρούλης: Αυτά είναι τμήματα δικογραφίας, τα μονογράφουμε και τα εσωκλείουμε σε φάκελο.

– Ζωή Κωνσταντοπούλου: Σας το ζήτησε ο γενικός γραμματέας της Βουλής, ο Βασίλης Μπαγιώκος άτομο του Μητσοτάκη και του Τασούλα να το κάνετε αυτό; Κρύβετε το τι κατέθεσα;

 

Ο Πρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης, είπε προς τους δημοσιογράφους ότι ο κ. Λαμπρούλης χειρίστηκε με τον ενδεδειγμένο τρόπο την κατάσταση και επικαλέστηκε δύο ομόφωνες αποφάσεις του Επιστημονικού Συμβουλίου του 2012 και του 2018 που αναφέρουν ότι οι δικογραφίες δεν είναι δημόσια έγγραφα.

 

Προηγουμένως δε από την Ολομέλεια ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Ανδρέας Νικολακόπουλος είχε εξηγήσει γιατί δεν είναι επιτρεπτό σε αυτή τη φάση να γνωστοποιηθούν συλλεγέντα στοιχεία και τόνισε ότι ερευνάται ενδελεχώς κάθε καταγγελία για επίμεμπτη πράξη αστυνομικού, ανέφερε σχετικά με τις καταγγελίες για ενδεχόμενες ευθύνες αστυνομικών που πήραν μέρος στη διαδικασία του λεγόμενου «μπαζώματο».

Η κα Κωνσταντοπούλου είπε ότι υπάρχει ένορκη κατάθεση αστυνομικού στην οποία καταγγέλλει ότι το «μπάζωμα» το ζήτησαν οι κκ Αγοραστός και Τριαντόπουλος, και ότι αυτό, το διεκπεραίωσε ο αστυνομικός Αγάπιος Χαρακόπουλος, αδελφός του βουλευτή της ΝΔ, Μάξιμου Χαρακόπουλου. Σύμφωνα με την κ. Κωνσταντοπούλου, ο κ. Χαρακόπουλος προήχθη σε ταξίαρχο ενώ ο καταγγέλλων, που δεν συναίνεσε στο «μπάζωμα», μπήκε σε θέση «ψυγείου».

Απαντώντας, ο κ. Νικολακόπουλος σημείωσε ότι ο κ. Α. Χαρακόπουλος «προήχθη σε ταξίαρχο με βάση τις αξιολογήσεις και την πορεία του». Ο βουλευτής Λαρίσης της ΝΔ, την κατηγόρησε για προσωπική επίθεση εναντίον του και ανέφερε από την Ολομέλεια: «Το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, κατά το οποίο έχασαν τη ζωή τους 57, κυρίως νέοι, συνάνθρωποί μας, ευλόγως έχει συνταράξει κάθε πολίτη αυτής της χώρας. Ως εκ τούτου, η αποκάλυψη των αιτιών αλλά και των υπευθύνων αυτής της ανείπωτης τραγωδίας συνιστά ένα καθολικό αίτημα. Η τελική ετυμηγορία της Δικαιοσύνης, η οποία εκ της συνταγματικής αποστολής της έχει αναλάβει αυτό το υπεύθυνο έργο, θα αποτελέσει πέρα από την έμπρακτη απόδειξη ορθής λειτουργίας μιας ευνομούμενης πολιτείας και δικαίωση πρωτίστως των χαροκαμένων γονιών και συγγενών των παιδιών που χάθηκαν.

 

Η εμφανής απόπειρα, όμως, συγκεκριμένων πολιτικών δυνάμεων και παραγόντων να σφετεριστούν τη δικαιολογημένη κοινωνική απαίτηση να λάμψει η αλήθεια για το δυστύχημα των Τεμπών, συκοφαντώντας ανεξέλεγκτα, και χωρίς καμία ηθική αναστολή, πολιτικούς αντιπάλους είναι και απαράδεκτη και επικίνδυνη.

 

Στην πολιτική είμαι για να υπηρετώ αρχές και αξίες χωρίς να υπολογίζω το προσωπικό πολιτικό κόστος. Είμαι υπερήφανος για την πολιτική μου διαδρομή και τα «Όχι» που όποτε χρειάστηκε είπα. Η συνείδησή μου και μόνο υπαγορεύει την πολιτική μου στάση, που κατ’ επανάληψη επιβραβεύουν από το 2004 οι πολίτες της Λάρισας, στους οποίους και μόνο λογοδοτώ. Δεν επιτρέπω σε κανέναν και καμία να επιχειρεί να κηλιδώσει με ρυπαρές πομφόλυγες την ηθική μου ακεραιότητα.

Όπως επίσης είμαι υπερήφανος για τον αδελφό μου Αγάπιο Χαρακόπουλο, έναν έντιμο αξιωματικό, ακέραιο άνθρωπο και οικογενειάρχη, με απόλυτη συναίσθηση καθήκοντος. Ένα παιδί που μπήκε με πανελλήνιες στη Σχολή Αξιωματικών της ΕΛΑΣ με όνειρο την συνεισφορά σε έναν κόσμο καλύτερο, σήμερα υφίσταται μια δοκιμασία που δεν αξίζει, ούτε αυτός ούτε η οικογένειά μας.

Σε κάθε περίπτωση, αναμένουμε την απονομή δικαιοσύνης, πιστεύοντας ότι θα διερευνηθεί κάθε πτυχή αυτής της τραγωδίας, δεν θα μείνει καμία σκιά και κανένα ερώτημα αναπάντητο, για τους χαροκαμένους γονείς των παιδιών που χάθηκαν και την αποσβολωμένη ελληνική κοινωνία.

Τέλος, θέλω να υπενθυμίσω ότι τα όρια του ακραίου λαϊκισμού με τον φαιό ολοκληρωτισμό είναι αρκετά δυσδιάκριτα, ακόμη και αν ο πρώτος εμφανίζεται ενίοτε με, δήθεν, προοδευτικό μανδύα. Οι χωρίς αρχές συκοφαντικές επιθέσεις λάσπης εναντίον πολιτικών αντιπάλων, με εμφανή στόχο τον εντυπωσιασμό και τα πρόσκαιρα πολιτικά οφέλη, οδηγούν στη δηλητηρίαση ολόκληρης της πολιτικής ζωής, από την οποία, όμως, εν τέλει θα πληγούν πρωτίστως οι ίδιοι οι εμπνευστές τους».

«Προβοκάτσια» λέει το ΚΚΕ

«Σήμερα έπεσαν για τα καλά οι μάσκες. Την ώρα που στους δρόμους της Αθήνας και όλης της χώρας η νεολαία διαδηλώνει για το έγκλημα των Τεμπών, ένας αγώνας στον οποίο το ΚΚΕ καταθέτει όλες του τις δυνάμεις, η Ζωή Κωνσταντοπούλου κατέφυγε στη Βουλή σε μια ακόμα άθλια επιχείρηση προβοκάτσιας σε βάρος του ΚΚΕ και στοχοποίησης του βουλευτή του και αντιπροέδρου της Βουλής, Γιώργου Λαμπρούλη».

«Η Ζωή Κωνσταντοπούλου επιχείρησε να εκθέσει τον προεδρεύοντα Γιώργο Λαμπρούλη πολιτικά και νομικά, απαιτώντας να παραλάβει και να δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία δικογραφίας με παράτυπο τρόπο. Όταν ο Γιώργος Λαμπρούλης δήλωσε ότι θα τα παραλάβει τηρώντας την προβλεπόμενη διαδικασία, η Ζωή Κωνσταντοπούλου κατέφυγε στο συνηθισμένο της αντι-ΚΚΕ παραλήρημα. Καθόλου τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι φιλοκυβερνητικά και άλλα μέσα έσπευσαν να αναπαράξουν το νέο στημένο σόου της Κωνσταντοπούλου, καθώς, ειδικά σε μια τέτοια αγωνιστική μέρα, προσφέρεται για αποπροσανατολισμό. Την ουσιαστική πίεση προς την κυβέρνηση, δεν την ασκεί η οποιαδήποτε Κωνσταντοπούλου με τα “σόου” της μέσα στη Βουλή, αλλά οι μεγάλες κινητοποιήσεις του λαού και της νεολαίας της χώρας μας». ανέφερε το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του.

Πηγή:cnn.gr



Υπεραποδίδει ο φόρος εισοδήματος | Η αντίδραση των φορολογουμένων

Περισσότερα από 4,3 δισ. ευρώ σε οκτώ ισόποσες μηνιαίες δόσεις που ξεπερνούν τα 540 εκατ. ευρώ η καθεμία θα κληθούν να πληρώσουν φέτος τα φυσικά πρόσωπα για να εξοφλήσουν τον φόρο εισοδήματος.

Το υπουργείο Οικονομικών έχει επιτύχει φέτος «ιστορικό ρεκόρ» στη βεβαίωση καθώς οι πολιτικές «βγήκαν»: η μη τιμαριθμοποίηση της φορολογικής κλίμακας έχει φέρει μεγαλύτερη ποσοστιαία επιβάρυνση σε όσους είχαν αύξηση εισοδήματος (και ήταν πολλοί μέσα στο 2023 και θα γίνουν ακόμη περισσότεροι μέσα στο 2024) το «στενό μαρκάρισμα» στους έχοντες εισοδήματα από βραχυχρόνιες μισθώσεις με την ηλεκτρονική συλλογή στοιχείων έχει αποδώσει ενώ -το κυριότερο- λειτούργησε όσον αφορά στον καταλογισμό πρόσθετων φόρων και το νέο σύστημα φορολόγησης των ελεύθερων επαγγελματιών και των αυτοαπασχολούμενων το οποίο από μόνο του έχει αποδώσει πάνω από 500-600 εκατ. ευρώ.

Είναι σαφές ότι ο φόρος εισοδήματος έχει υπεραποδόσει φέτος με το μέσο χρεωστικό εκκαθαριστικό να φέρνει αυξημένο φόρο κατά περισσότερο από 18% σε σχέση με πέρυσι. Είναι προφανές ότι το εισόδημα δεν έχει αυξηθεί κατά 18% (πλην του τεκμαρτού φυσικά) και αυτό σημαίνει ότι οι φορολογούμενοι βλέπουν απώλεια διαθέσιμου εισοδήματος και εξαιτίας της φορολογικής πολιτικής. Αυτό λοιπόν που πλέον παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι να καταγραφεί η αντίδραση -αν υπάρξει- των φορολογούμενων.

Στα «πηγαδάκια» των φορολογουμένων γίνονται ήδη έντονες συζητήσεις. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι με το ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα δεν έχει και τόσο νόημα να συνεχίσει να ασκείς ένα επιτήδευμα που αποδίδει ένα συμπληρωματικό εισόδημα. Κάποιοι άλλοι συνδέουν και με τους υψηλούς φορολογικούς συντελεστές την έλλειψη καλά πληρωμένων θέσεων εργασίας στην Ελλάδα.

Υπάρχει το φαινόμενο των «παροχών σε είδος» που επεκτείνεται καθώς οι εργοδότες προτιμούν να προσφέρουν κουπόνια και leasing ως επιβράβευση παρά να πληρώνουν την παρακράτηση φόρου που φτάνει και στο 44% ή τις ασφαλιστικές εισφορές. Να αναφερθούμε και στους ιδιοκτήτες εξοχικών κατοικιών που προσπαθούν πλέον να τις διαθέσουν μέσω κοινωνικών δικτύων και μακριά από τα βλέμματα των πλατφορμών βραχυχρόνιας μίσθωσης οι οποίες και προμήθειες χρεώνουν και δίνουν τα στοιχεία των εισπράξεων απευθείας στην εφορία.

Η δουλειά του υπουργείου Οικονομικών δεν τελειώνει αλλά ξεκινά με την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής των δηλώσεων. Διότι πρέπει να καταγραφούν πιθανές υπερβολικές επιβαρύνσεις σε ατομικές επιχειρήσεις, ο ρυθμός εισπραξιμότητας του φετινού αυξημένου φόρου εισοδήματος αλλά και γενικότερα η συμπεριφορά των φορολογουμένων από εδώ και στο εξής.




Φυσικό αέριο | Πτωτικά κινούνται οι τιμές στην Ευρώπη μετά την υποτονική αντίδραση του Ιράν στην ισραηλινή επίθεση

Πτωτικά κινούνται τιμές του φυσικού αερίου στην Ευρώπη μετά την αρχική άνοδό τους καθώς το Ιράν φαίνεται να υποβαθμίζει τον αντίκτυπο από την επίθεση του Ισραήλ και τον κίνδυνο άμεσης απάντησής του.

Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης για τον Απρίλιο (TTF) υποχωρούσαν στις 13:30 κατά 2,5% στα 31,5 ευρώ ανά μεγαβατώρα, ενώ μετά το άνοιγμα της αγοράς είχαν σκαρφαλώσει 4,7% στα 33,7 ευρώ. Πάντως, οι τιμές αναμένεται να καταγράψουν άνοδο για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα.

«Συμβολική επίθεση»

Οι πρώτες ενδείξεις είναι ότι (η επίθεση του Ισραήλ με την οποία απάντησε σε αντίστοιχη επίθεση της Τεχεράνης το περασμένο Σαββατοκύριακο) πρόκειται για μια «συμβολική επίθεση» που δεν θα αναγκάσει το Ιράν να απαντήσει επιθετικά, δήλωσε ο Ισραηλινός στρατηγός εν αποστρατεία Ισραέλ Ζιβ σε ισραηλινό τηλεοπτικό σταθμό.

Ωστόσο, οι αυξανόμενες γεωπολιτικές εντάσεις – από τις επιθέσεις της Ρωσίας σε χώρους αποθήκευσης φυσικού αερίου της Ουκρανίας έως την κλιμάκωση της σύγκρουσης στη Μέση Ανατολή και τον αντίκτυπό της σε βασικές ναυτιλιακές διαδρομές – θέτουν το φυσικό αέριο στο επίκεντρο της προσοχής καθώς η Ευρώπη εξαρτάται περισσότερο από ποτέ από εισαγωγές, ακόμη και με τα αποθέματά της σε υψηλά επίπεδα – ρεκόρ για την εποχή.

Απίθανο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ

«Μεγάλες διακοπές στη διέλευσης από τα Στενά του Ορμούζ αποτελούν κίνδυνο που θα μπορούσε να αναστατώσει τον εφοδιασμό, απειλώντας τη συγκέντρωση ισχυρών αποθεμάτων από την ΕΕ», δήλωσε αναλυτής του Bloomberg Intelligence.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Energy Aspects ανέφερε ότι μια κίνηση του Ιράν να κλείσει τα Στενά του Ορμούζ είναι πολύ απίθανη, προσθέτοντας ότι μια διακοπή για ένα μήνα στις μεταφορές υγροποιημένου φυσικού αερίου από το Κατάρ θα μείωνε την παγκόσμια προσφορά κατά 6 εκατ. τόνους, ποσότητα που αντιστοιχεί σε σχεδόν ένα μήνα των εισαγωγών LNG της Δυτικής Ευρώπης.

«Οποιαδήποτε διακοπή θα έπληττε περισσότερο την Ασία, καθώς οι περισσότερες εξαγωγές του Κατάρ κατευθύνονται σε αγορές ανατολικά του Σουέζ», πρόσθεσαν οι αναλυτές.

Οι εισαγωγές LNG από την Ευρώπη κυμαίνονται ήδη κάτω από τον μέσο όρο για την εποχή, καθώς αυξήθηκε η ζήτηση από την Ασία για το καύσιμο. Η Energy Aspects μείωσε την πρόβλεψή της για τις εισαγωγές LNG για την περίοδο Απριλίου-Οκτωβρίου.

Με πληροφορίες από Bloomberg
Πηγή: imerisia.gr




Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη με αναποδογυρισμένο αυτοκίνητο | Η απίστευτη αντίδραση του οδηγού

Αδιανόητο τροχαίο σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα ένα από τα οχήματα που ενεπλάκησαν να αναποδογυρίζει.

Ο νεαρός οδηγός του αναποδογυρισμένου αυτοκινήτου ωστόσο είναι καλά στην υγεία του, γελώντας πάντως μπροστά στην κάμερα. Παραδέχθηκε μάλιστα ότι έτρεχε πριν το τροχαίο. Σύμφωνα με το MEGA, φαίνεται ότι κάποιο φορτηγό πέρασε με κόκκινο και ο οδηγός για να μην πέσει πάνω του έστριψε και χτύπησε σε ένα άλλο όχημα. Ευτυχώς και ο άλλος οδηγός είναι καλά.

ethnos.gr



Τέμπη: “Αλλοιώθηκαν οι διάλογοι του σταθμάρχη τη νύχτα της τραγωδίας” – Σφοδρή η αντίδραση της Κυβέρνησης

Αλλοίωση των συνομιλιών του σταθμάρχη του ΟΣΕ Λάρισας αποκαλύπτουν έγγραφα που επικαλείται η εφημερίδα «το ΒΗΜΑ».

Αφαιρέθηκαν παράνομα αποσπάσματα των συνομιλιών από το σύστημα καταγραφής των επικοινωνιών λίγες ώρες μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Aπό νεότερα έγγραφα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ, η υπόδειξη του σταθμάρχη για αναχώρηση τρένου προς την υποτιθέμενη «λάθος πορεία» δεν αφορούσε τη μοιραία αμαξοστοιχία –όπως παρουσιάστηκε την 1η Μαρτίου σε μονταρισμένο ηχητικό ντοκουμέντο– αλλά εκείνη τοπικού συρμού που κινήθηκε κανονικά.

Τα στελέχη του ΟΣΕ είχαν παραδώσει τα ηχητικά ντοκουμέντα στην τροχαία Λάρισας αμέσως μετά το δυστύχημα, ωστόσο στα νέα έγγραφα που έρχονται στο “φως” η Ελληνική Αστυνομία φαίνεται να τα παρέλαβε 3 μέρες αργότερα.

«Τα ερωτήματα μεγεθύνονται αφού στελέχη του ΟΣΕ είχαν αναφέρει ότι παρέδωσαν στην τροχαία Λάρισας τις σχετικές μαγνητοφωνήσεις τις πρώτες ώρες πριν το ατύχημα. Ωστόσο με βάση νέα έγγραφα διαπιστώνεται ότι αυτές δόθηκαν την ελληνική αστυνομία στις 3 Μαρτίου, δηλαδή 3 μέρες αργότερα», αναφέρει στο MEGA ο Βασίλης Λαμπρόπουλος που υπογράφει το ρεπορτάζ.

«Ποιος είχε μπει παράνομα στο σύστημα καταγραφών του ΟΣΕ τις πρώτες ώρες μετά το τραγικό συμβάν, ποιοι πήραν τους διαλόγους του σταθμάρχη κι έκαναν συρραφή συνομιλιών, παραποιώντας τους τελικά;» Και συμπληρώνει: «Έτσι κύριο ζητούμενο είναι ποιος είχε μπει παράνομα στο σύστημα καταγραφών του ΟΣΕ τις πρώτες ώρες μετά το τραγικό συμβάν, ποιοι πήραν τους διαλόγους του σταθμάρχη κι έκαναν συρραφή συνομιλιών, παραποιώντας τους τελικά;»

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η ελληνική αστυνομία διαψεύδει ότι έδωσε εντολή να μεταφερθούν τα συντρίμμια των τρένων, όπως είχαν αφήσει να εννοηθεί κυβερνητικά στελέχη.

Σφοδρή Αντίδραση από την Κυβέρνηση

Άμεση ήταν η απάντηση της Κυβέρνησης, η οποία διαψεύδει το ρεπορτάζ, αποκαλώντας το “δημοσιογραφική κηλίδα στην ιστορική πορεία της εφημερίδας”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παύλου Μαρινάκη:

Το σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «Το ΒΗΜΑ της Κυριακής» αποτελεί δημοσιογραφική κηλίδα στην ιστορική πορεία της, καθώς προβάλλει σενάρια συνωμοσίας γύρω από τα αίτια της τραγωδίας των Τεμπών, που πληγώνει όλους τους Έλληνες.
Θα περίμενε κανείς από ένα έγκριτο έντυπο να μη καλλιεργεί ανυπόστατες θεωρίες περί «μονταζιέρας» προκειμένου να αναδειχθεί , υποτίθεται, ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στο τραγικό δυστύχημα. Γιατί ο ρόλος αυτός είναι, δυστυχώς, προφανής και έχει αποδειχθεί από όλα τα έως τώρα στοιχεία. Μαζί, βεβαίως, με μία σειρά και από άλλες πτυχές, τις οποίες ερευνά η δικαιοσύνη.
Άλλωστε, αν διαβάσει κανείς με προσοχή το ρεπορτάζ αντιλαμβάνεται ότι και η ίδια η εφημερίδα ουσιαστικά παραδέχεται όχι μόνο ότι δεν υπήρξε καμία προσπάθεια συγκάλυψης, όπως ο παραπλανητικός τίτλος αφήνει να εννοηθεί. Αλλά ότι, αντιθέτως η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της Ελληνικής Αστυνομίας έχει διαβιβάσει ακέραιο το σύνολο των ηχητικών καταγραφών του ΟΣΕ στις ανακριτικές αρχές ώστε να διεξάγουν με αποτελεσματικό τρόπο την έρευνα τους για την αναζήτηση της αλήθειας.
Σε τέτοιες στιγμές απαιτείται από όλους σεβασμός στην αλήθεια, ειλικρίνεια στο πένθος και εμπιστοσύνη στην ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Δεν έχουν θέση θεωρίες συνωμοσίας, δηλητηριώδεις φήμες και εύκολοι εντυπωσιασμοί. Και σε αυτήν την προσπάθεια σοβαρή ευθύνη έχουν και τα μέσα ενημέρωσης.

Αλλοίωση συνομιλιών σταθμάρχη : Ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ για το δημοσίευμα

«Άλλη μια επιβεβαίωση του νοσηρού μοτίβου της κυβέρνησης “συγκάλυψη, διαφθορά και ατιμωρησία” προκύπτει από το δημοσίευμα της κυριακάτικης εφημερίδας “Το Βήμα”.
Είναι ανατριχιαστικές και εξοργιστικές οι αποκαλύψεις της εφημερίδας ότι λίγες ώρες μετά την τραγωδία κάποιοι μπήκαν στον ΟΣΕ, αφαίρεσαν παράνομα τα ηχητικά των συνομιλιών του σταθμάρχη, έκαναν κοπτοραπτική και διέρρευσαν τους αλλοιωμένους διαλόγους στα μέσα ενημέρωσης για να στηρίξουν το κυβερνητικό αφήγημα περί ανθρώπινου λάθους και μόνο.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, η καταγγελλόμενη λαθροχειρία έφτασε με στικάκι στην ΕΛ.ΑΣ. στις 3 Μαρτίου 2023 από υπάλληλο του ΟΣΕ χωρίς να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία, την οποία όμως υψηλόβαθμο στέλεχος του ΟΣΕ περιέγραψε ψευδώς στην εξεταστική επιτροπή ότι έλαβε χώρα.
Η συγκάλυψη της αλήθειας για το έγκλημα στα Τέμπη ήταν από την αρχή η μόνη έγνοια της κυβέρνησης.
Οι μάσκες πέφτουν καθημερινά.
Το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής -όπως πρώτο κατέθεσε τεκμηριωμένη πρόταση σύστασης προανακριτικής επιτροπής βάσει του πορίσματος της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας-, θα συνεχίσει τον αγώνα για την απόδοση δικαιοσύνης».




Η αντίδραση των ΗΠΑ για τη ρωσική επίθεση στην Οδησσό | Είμαστε «σε συνεχή επαφή» με την Ελλάδα και την Ουκρανία

«Οι ΗΠΑ βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την Ελλάδα και την Ουκρανία», διευκρίνισε ο εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Μάθιου Μίλερ, αναφορικά με τη ρωσική επίθεση στην Οδησσό κατά τη διάρκεια επίσκεψης του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, και του ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

Ο εκπρόσωπος του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών δέχτηκε ερώτηση στην καθιερωμένη ενημέρωση του Τύπου για την αντίδραση των ΗΠΑ.

Ο Μάθιου Μίλερ είπε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο: «Είμαστε σε συνεχή επαφή και με τις δύο χώρες. Δεν έχω συγκεκριμένες συνομιλίες να σας μεταφέρω. Νομίζω ότι το χτύπημα είναι άλλη μια υπενθύμιση του πώς η Ρωσία συνεχίζει να χτυπά την Ουκρανία κάθε μέρα.

Είναι μια υπενθύμιση της ανάγκης που έχει η Ουκρανία για συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας, και υπενθύμιση ότι το αμερικανικό Κογκρέσο πρέπει να αναλάβει δράση, όπως του έχουμε ζητήσει να κάνει, προκειμένου να υποστηρίξει την Ουκρανία στον αγώνα της κατά της ρωσικής επιθετικότητας».

Σημειώνεται πως ο έλληνας πρωθυπουργός και η αποστολή που τον συνόδευε έγιναν χθες στην Οδησσό στόχος της Μόσχας, η οποία εξαπέλυσε πυραυλική επίθεση με έναν βαλλιστικό πύραυλο να εκρήγνυται σε απόσταση τουλάχιστον 200 μέτρων από το λιμάνι της Οδησσού.

Εκείνη την ώρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι ξεκινούσαν μια περιοδεία στην πόλη, την οποία και ολοκλήρωσαν, αγνοώντας την επιθετικότητα των Ρώσων μέσα σε περίπου 7 ώρες.

Το επεισόδιο αυτό το οποίο περιέγραψε και ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο τέλος της επίσκεψής του στην Ουκρανία, η οποία είχε αποφασιστεί στα τέλη Ιανουαρίου και είχε οργανωθεί κάτω από συνθήκες άκρας μυστικότητας, προκάλεσε την καταδίκη από την ηγεσία της ΕΕ με την Ούρσουλα φον Ντερ Λάιεν να τονίζει ότι «Κανείς δεν πτοείται από αυτή τη νέα απόπειρα τρομοκρατίας, σίγουρα ούτε οι δύο ηγέτες (Ζελένσκι και Μητσοτάκης), ούτε ο γενναίος λαός της Ουκρανίας».

Επίσης, και ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Σαρλ Μισέλ δήλωσε: «Η πλήρης υποστήριξη της ΕΕ προς την Ουκρανία και τον γενναίο λαό της δεν θα αμφιταλαντευτεί».

Πηγή: Newsbeast.gr




Θάνατος Ναβάλνι | Απαράδεκτη η αντίδραση της Δύσης, λέει η Μόσχα

Το Κρεμλίνο ανακοίνωσε σήμερα πως η αντίδραση της Δύσης στο θάνατο του Αλεξέι Ναβάλνι είναι απαράδεκτη, όμως οι απεχθείς δηλώσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη δεν θα βλάψουν τον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν.

«Θεωρούμε εντελώς απαράδεκτο να γίνονται τόσο απεχθείς δηλώσεις», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ. «Οι δηλώσεις αυτές φυσικά δεν μπορούν να προκαλέσουν οποιαδήποτε ζημιά στον αρχηγό του κράτους μας», δήλωσε ο Πεσκόφ.

Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου πρόσθεσε πως η έρευνα για τον θάνατο του Ναβάλνι συνεχίζεται και διεξάγεται σύμφωνα με τον ρωσικό νόμο. Ερωτηθείς πώς αντέδρασε ο Πούτιν στην είδηση του θανάτου του Ναβάλνι, ο Πεσκόφ δήλωσε: «Δεν έχω τίποτα να προσθέσω».

Η εκπρόσωπος του Ναβάλνι δήλωσε εξάλλου σήμερα πως οι ρώσοι ερευνητές δεν έχουν ακόμα προσδιορίσει την επίσημη αιτία θανάτου του αντιπολιτευόμενου.

Η μητέρα του Ναβάλνι, η Λιουντμίλα, ενημερώθηκε το Σάββατο στη σωφρονιστική αποικία, όπου ήταν φυλακισμένος ο γιος της, πως έχασε τη ζωή του από «σύνδρομο αιφνίδιου θανάτου» – ένας αόριστος όρος για διάφορες καρδιακές παθήσεις που οδηγούν στο θάνατο, σύμφωνα με την ομάδα του Ναβάλνι.

Η εκπρόσωπος του Ναβάλνι Κίρα Γιάρμις είπε ότι η 69χρονη μητέρα του και δικηγόροι ενημερώθηκαν πως η επίσημη εξακρίβωση της αιτίας του θανάτου του παρατάθηκε και είναι άγνωστο πόσο θα διαρκέσει.

«Η αιτία είναι ‘ακαθόριστη’», δήλωσε η Γιάρμις, η οποία κατηγόρησε τις ρωσικές αρχές ότι ψεύδονται και χρονοτριβούν.

Σήμερα δεν επετράπη στη μητέρα του και σε δικηγόρους η είσοδος στο νεκροτομείο στην κωμόπολη της Αρκτικής κοντά στην σωφρονιστική αποικία όπου οι αρχές είπαν πως έχασε τη ζωή του, δήλωσε η Γιάρμις.

«Το προσωπικό δεν απάντησε στην ερώτηση αν το πτώμα του Αλεξέι βρίσκεται εκεί», δήλωσε η Γιάρμις.

Πηγή: imerisia.gr




Σύλλογος φροντιστών Ν. Καβάλας | Η Καβάλα οργανώνει την αντίδρασή της στο νέο Φορολογικό Νομοσχέδιο

Ο σύλλογος φροντιστών Ν. Καβάλας, με την εκπροσώπηση του προέδρου του, συμμετείχε το απόγευμα της Τετάρτης 15/11/23, στη σύσκεψη φορέων που διοργανώθηκε από την ΟΕΒΕΚ. Μοναδικό θέμα συζήτησης ήταν ο συντονισμός κοινών δράσεων για την απόσυρση του νέου φορολογικού νομοσχεδίου που αφορά στις πολύ μικρές επιχειρήσεις και τους αυτοαπασχολούμενους-ελεύθερους επαγγελματίες.

Αφού συζητήθηκαν τα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο, αποφασίστηκε, ως πρώτη αντίδραση για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, να μην ανοίξουν τα εμπορικά καταστήματα, όπως και τα καταστήματα εστίασης, ενώ στην κινητοποίηση θα συμμετάσχουν και άλλοι επαγγελματίες και εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα.

Πέραν της κινητοποίησης της Τετάρτης θα υπάρξουν και άλλες κινητοποιήσεις, ενώ θα επιδιωχτεί και συνάντηση με τους τέσσερις βουλευτές της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας.

Ο σύλλογος φροντιστών Ν. Καβάλας, συμμερίζεται τις απόψεις  των συνδικαλιστικών φορέων και θα συμμετάσχει σε όλες τις κινητοποιήσεις που θα αποφασιστούνε από τους τοπικούς φορείς.

 

Ο πρόεδρος:  Σπύρος Κετζετζής

Ο γραμματέας:  Νίκος Κυπραίος

 




Αντίδραση για την “απορρόφηση” τμημάτων από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Κείμενο Ψηφίσματος

Τα μέλη του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης (Πανεπιστημιούπολη Καβάλας) του ΔΙΠΑΕ Ψηφίζουν ομόφωνα τα εξής:

Εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους που τόσο σοβαρές αποφάσεις που αφορούν άμεσα το Ακαδημαϊκό τους έργο και την Ακαδημαϊκή εκπαίδευση των φοιτητών που μετέχουν στα εν λόγω Τμήματα, συζητιούνται ερήμην των άμεσα εμπλεκομένων και τους γνωστοποιούνται ως επικείμενες αποφάσεις δια των μέσων μαζικής ενημέρωσης, δημοσιευμάτων κλπ. Εκφράζουν την αντίθεση τους σε οποιαδήποτε αλλαγή προωθείται μέσω μονομερών ενεργειών, απουσίας ακαδημαϊκού διαλόγου και επιχειρημάτων για τους παρακάτω λόγους:

α) Το Τμήμα μας ως μέλος του ΔΙΠΑΕ έχει καταβάλει τεράστιες προσπάθειες προκειμένου να διαμορφώσει ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον προώθησης της Αριστείας και της οικονομικής/κοινωνικής ανάπτυξης, με μεγάλη επιτυχία. Οι αλλαγές που προωθούνται θα επηρεάσουν αρνητικά αυτή την ανοδική πορεία του Τμήματος και του ΔΙΠΑΕ συνολικά, με σημαντικό κόστος τόσο στην Ακαδημαϊκή και Φοιτητική κοινότητα, όσο και στην τοπική κοινωνία που εδρεύει το Τμήμα. β) Τα προβλήματα φοίτησης που θα προκύψουν για τους ενταγμένους φοιτητές στα προγράμματα σπουδών του Τμήματος μας, θα επιβραδύνουν σημαντικά την πορεία αποφοίτησης τους με αντίστοιχες επιβαρύνσεις των οικογενειακών τους προϋπολογισμών. γ) Το Τμήμα μας αλλά και το ΔΙΠΑΕ συνολικά, μετά από τέσσερα χρόνια αδιάκοπων προσπαθειών έχει αποκτήσει ένα “brand name”, προσελκύοντας έναν σημαντικό αριθμό φοιτητών. Οποιαδήποτε αλλαγή, βάζει σε κίνδυνο την προτίμηση επιλογής του Τμήματος μας από τους μελλοντικούς φοιτητές, λόγω αβεβαιότητας, με καταστρεπτικές προεκτάσεις για το ακαδημαϊκό και οικονομικό προφίλ της πόλης που εδρεύει το Τμήμα. δ) Η συνεχώς αυξανόμενη πορεία ανάπτυξης του Τμήματος μας και του ΔΙΠΑΕ συνολικά, δεν αφήνει περιθώρια πειραματισμού μέσω αλλαγών που δεν συνάδουν με το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ιδρύματος. ε) Είναι αδιανόητο να προωθείται η ανάπτυξη του ΔΠΘ μέσω ενεργειών που πλήττουν την ανάπτυξη του Τμήματος μας και του ΔΙΠΑΕ. Η παροχή ίσων ευκαιριών ανάπτυξης και στα δύο Πανεπιστήμια, ως δύο ανεξάρτητοι πόλοι ακαδημαϊκής και οικονομικής ανάπτυξης, είναι προς όφελος της Περιφέρειας ΑΜΘ. Ζητούν την απόλυτη στήριξη από τα όργανα Διοίκησης του ΔΙΠΑΕ, έναντι ενός σχεδίου απορρόφησης Τμημάτων του ΔΙΠΑΕ στην Καβάλα και Δράμα από το ΔΠΘ με δεδομένο ότι στην παρούσα φάση δυναμικής ανάπτυξης του ΔΙΠΑΕ ΔΕΝ υφίσταται κάποιο πρόβλημα που χρίζει επίλυσης, τουναντίον ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου για πληθώρα επικείμενα προβλήματα με άγνωστες ακαδημαϊκές οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες

Τα Μέλη της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.